maak wel even foto van, werk ik de namen en adres eruit en dan zet ik hem vanavond even in het topicquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:24 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Je kan hem zeker niet online gooien he

Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:10 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
maak wel even foto van, werk ik de namen en adres eruit en dan zet ik hem vanavond even in het topic
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:12 schreef McLaura het volgende:
Ik heb, inhakens op Cisco's 'kaartjesergernis' was het hier laatst weer raak 'mijn wurmpje zit eraan dus papa heeft zijn best gedaan'. En ook 'eerst snel zwemmen, dan een eicel temmen' kwam laatst ook weer voorbij..... Bleh....

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Ciscostar op 30-03-2010 21:01:31 ]Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?

quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:54 schreef Ciscostar het volgende:
zoals beloofd het kaartje waar ik mezelf aan irriteerde, haal hem morgen of overmorgen weer offlineoch dat kaartje barst van de vaudten..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
euhh misschien nog even de telefoonnummers wissen..♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.

thnx.. zo me best gedaan en dat vergeten hahaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:57 schreef Vicky het volgende:
[..]
och dat kaartje barst van de vaudten..
euhh misschien nog even de telefoonnummers wissen..

Dat gedichtje is netjes overgetypt uit een boekje.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:48 schreef miss_dynastie het volgende:
'Ff' i.p.v. 'even', maar dan wel weer keurig 'niets' i.p.v. 'niks'![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |