abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79570627
Game on
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_79570639
Ik sta al op het Leidse.
pi_79570689
Inderdaad lekker dat we dit jaar de dubbel gaan pakken. Volgend jaar is het 3 keer raak.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_79570727
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 14:39 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Inderdaad lekker dat we dit jaar de dubbel gaan pakken. Volgend jaar is het 3 keer raak.
De JC schaal erbij

CL lijkt me leuker maar een beetje erg onrealistisch
pi_79570898
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 14:40 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

De JC schaal erbij

De CL bedoel ik natuurlijk. Dus eigenlijk 4x raak.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_79570938
Hoeveelste dubbel zou dit mogelijk kunnen worden?
  donderdag 25 maart 2010 @ 14:51:06 #7
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_79571011
Vanavond .
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_79571030
Vanavond vliegen we eruit tegen Go Ahead, let maar op
pi_79571086
Jongens jongens, niet teveel bluffen, bad luck enzo.
pi_79571136
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 14:53 schreef Pinzon het volgende:
Jongens jongens, niet teveel bluffen, bad luck enzo.
Go Ahead Go Ahead dan maar?
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  donderdag 25 maart 2010 @ 14:56:45 #11
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_79571154
Vanavond
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_79571346
Appeltje eitje vanavond
pi_79571531
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 15:03 schreef Rijpie het volgende:
Appeltje eitje vanavond
Idd. Kat in't bakkie.
pi_79571890
winnen vanavond!
pi_79571934
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 15:20 schreef Cavalier het volgende:
winnen vanavond!
Dat zowiezo. Vraag is met hoeveel verschil Ajax wil en zal winnen.
pi_79572170
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 14:40 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

De JC schaal erbij

Zou een beste stunt zijn als Jol en z'n team dat voor elkaar krijgt
pi_79572268
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 15:27 schreef Flashbag het volgende:

[..]

Zou een beste stunt zijn als Jol en z'n team dat voor elkaar krijgt
Dat is net zoiets als Go Ahead die van Ajax wint
pi_79572406
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 15:30 schreef Robar het volgende:

[..]

Dat is net zoiets als Go Ahead die van Ajax wint
Haast onmogelijk verwoordt dat nog beter.
pi_79572492
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 15:03 schreef Rijpie het volgende:
Appeltje eitje vanavond
0-6
pi_79572820
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 15:21 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Dat zowiezo. sowieso Vraag is met hoeveel verschil Ajax wil en zal winnen.
Ik zeg 0-8 0-1 teken in ook voor. Als we maar winnen.
pi_79573114
Jongens, jullie droom klapt vanavond bruut uit elkaar!
pi_79573248
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 15:54 schreef EAGLES_DEVENTER het volgende:
Sssst lelijke kloon
pi_79573597
quote:

x 1000
pi_79573695
Ik wordt helemaal gek als we werkelijk de dubbel winnen dit jaar. Dan doe ik mijn Ajax shirt aan en ga ik in Enschede stappen .
pi_79574266
quote:
Ik denk en verwacht eerlijk gezegd de jouwe
Daar hoorden zij engelen zingen... AJAX! ***
pi_79574304
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 16:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik wordt helemaal gek als we werkelijk de dubbel winnen dit jaar. Dan doe ik mijn Ajax shirt aan en ga ik in Enschede stappen .
Mietje. Echte boys gaan gewoon in rotjeknor stappen dan.
pi_79574322
Maar even serieus als we de dubbel winnen ga ik een week vrijnemen en mijn lever er flink van langs geven. Met alleen het kampioenschap ook al trouwens.
pi_79574385
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 16:24 schreef Bananenman het volgende:
Maar even serieus als we de dubbel winnen ga ik een week vrijnemen en mijn lever er flink van langs geven. Met alleen het kampioenschap ook al trouwens.
hear hear

Ik doe met je mee met een week vrij
pi_79574533
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 15:46 schreef mash_ het volgende:

[..]

Ik zeg 0-8 0-1 teken in ook voor. Als we maar winnen.
Tegen een ploegie als de Eagles hoort het 0-8 bij rust te staan.
pi_79574598
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 16:23 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Ik woon in Twente, dus is wat dichterbij.
pi_79574727
quote:

[..]

Doe ik al zovaak alleen niet in een ajax shirt dan
  donderdag 25 maart 2010 @ 17:31:23 #32
269412 Frederick_Blah
I vant to suck ur blaath!
pi_79577245
quote:

[..]

Mwehehe, had vannacht zulks een vreemde droom

Feyenoord had net van Twente gewonnen in de beker en ik stond langs het veld in de Kuip in m'n Ajax-shirt en werd geinterviewd door van Gangelen of hoe die krullenkop ook heet, wat ik als Ajax-supporter van de wedstrijd en een mogelijke Feyenoord - Ajax als finale vond. Om beurten verlieten Feyenoord-supporters aan de overzijde van het stadion de tribune om het veld over te steken en me verrot te komen schelden. Ik had de grootste moeite om met mijn hoofd bij het interview te blijven door al dat getier.

Was vrij hilarisch :p Normaal droom ik alleen over tieten en dergelijke...
pi_79577405
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 17:31 schreef Frederick_Blah het volgende:

[..]

Mwehehe, had vannacht zulks een vreemde droom

Feyenoord had net van Twente gewonnen in de beker en ik stond langs het veld in de Kuip in m'n Ajax-shirt en werd geinterviewd door van Gangelen of hoe die krullenkop ook heet, wat ik als Ajax-supporter van de wedstrijd en een mogelijke Feyenoord - Ajax als finale vond. Om beurten verlieten Feyenoord-supporters aan de overzijde van het stadion de tribune om het veld over te steken en me verrot te komen schelden. Ik had de grootste moeite om met mijn hoofd bij het interview te blijven door al dat getier.

Was vrij hilarisch :p Normaal droom ik alleen over tieten en dergelijke...
Ik droomde vannacht eigenlijk alleen maar over de finale Feyenoord - Ajax, waarin Ajax Feyenoord dik vernederde
  donderdag 25 maart 2010 @ 18:08:22 #34
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_79578648
Joden winnen wel in rotterdam!
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  donderdag 25 maart 2010 @ 18:37:15 #35
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_79579531
Ben benieuwd wat het wordt vanavond. Of een worsteling die beide kanten op kan vallen of een eclatante overwinning met galleryplay. Ik hoop uiteraard het laatste. Dit Ajax wil volgens mij ook wel voor de records gaan. En Suarez wil ze wel scoren, dat is goed voor zijn seizoenstotaal.

Heeft iemand een goed overzicht van kaarten in de beker? Staan er mensen op scherp? Lijkt me logisch dat Jol, wanneer de stand dit toestaat, alvast vooruit denkt naar de finale.
Life is what you make it.
pi_79579814
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 18:37 schreef Schanulleke het volgende:
Ben benieuwd wat het wordt vanavond. Of een worsteling die beide kanten op kan vallen of een eclatante overwinning met galleryplay. Ik hoop uiteraard het laatste. Dit Ajax wil volgens mij ook wel voor de records gaan. En Suarez wil ze wel scoren, dat is goed voor zijn seizoenstotaal.

Heeft iemand een goed overzicht van kaarten in de beker? Staan er mensen op scherp? Lijkt me logisch dat Jol, wanneer de stand dit toestaat, alvast vooruit denkt naar de finale.
Alleen Anita en Pantelic staan op scherp.
  donderdag 25 maart 2010 @ 19:37:53 #37
198365 Morendo
The Real Deal
pi_79581815
Zou wel mooi zijn als Twente nu in een dipje raakt en vaker verliest de komende tijd. GAE moeten we probleemloos kunnen hebben.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_79584831
Ajax wil, als het zich plaatst voor de eindstrijd van de KNVB-beker, alleen in De Kuip voetballen als de eigen supporters mogen afreizen naar Rotterdam. Dit meldt RTV Rijnmond.

Aboutaleb: ‘Ajax kan veel vinden, maar de wedstrijd wordt gespeeld in Rotterdam en ze zullen het moeten doen met ons besluit.‘

Goed standpunt van Ajax, zou tte gek voor woorden zijn als we daar niet heen mochten..
pi_79590130
jammer dat het geen 0-8 werd had 2 euro op 0-6 , 0-7 en 0-8 gezet
Maarja van 6 euro naar 80 is ook wel lekker
pi_79590174
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 22:34 schreef mash_ het volgende:
jammer dat het geen 0-8 werd had 2 euro op 0-6 , 0-7 en 0-8 gezet
Maarja van 6 euro naar 80 is ook wel lekker
Had veel hogere score kunne zijn inderdaad
pi_79590360
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 22:34 schreef Flashbag het volgende:

[..]

Had veel hogere score kunne zijn inderdaad
ja 0-8 had 400 euro winst opgeleverd
Maarja moet zeggen dat ajax het nog aardig moeilijk had. Hadden zomaar een tegendoelpunt kunnen krijgen.

Maar nu op naar de Finale
pi_79590574
Stond elke Ajax supporter daar stijf van de pillen ofzo ?
Heb ze maar 2x luidkeels gehoord.
Ik zit helemaal niet in m'n ontkenningsfase
pi_79590771
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 22:44 schreef spiderweb1 het volgende:
Stond elke Ajax supporter daar stijf van de pillen ofzo ?
Heb ze maar 2x luidkeels gehoord.
Haha jaa ik zat ook maar half mee te kijken om eerlijk te zijn . Ik dacht als goal word gemaakt hoor ik het wel ja .
Nou zo goed als hoor ik opeens en een doelpunt van ajax dus ik kijken zie ik 5-0
Ik dacht huh het stond toch 3-0 ? had ik de 4-0 gewoon helemaal gemist !!!!!
pi_79591253
http://www.guardian.co.uk(...)-league-europa-youth

Is dit hier al langsgeweest? Stukje pijnlijke waarheid voor ons maar zij besteden er dus ook aandacht aan.

pi_79591472
Bij VI (programma) werd het ook al eens gezegd.
Ajax leeft nog in de jaren 90 met CL tussen de oren en spenderen ook zo hun geld.

Reality check en haal eens de kwartfinales van de Europa Leauge.
pi_79591490
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 23:02 schreef BluesRebel het volgende:
http://www.guardian.co.uk(...)-league-europa-youth

Is dit hier al langsgeweest? Stukje pijnlijke waarheid voor ons maar zij besteden er dus ook aandacht aan.

Mooi stuk.

Maar geen nood, ik heb het gevoel dat het nu onder Jol nog wel s leuk zou kunnen gaan worden de komende jaren.
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_79591543
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 15:36 schreef Trystar het volgende:

[..]

0-6
pi_79591629
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 23:09 schreef spiderweb1 het volgende:
Bij VI (programma) werd het ook al eens gezegd.
Ajax leeft nog in de jaren 90 met CL tussen de oren en spenderen ook zo hun geld.

Reality check en haal eens de kwartfinales van de Europa Leauge.
Kwartfinale? Wordt eerst maar eens kampioen Als je niet 1e in de Eredivisie kunt worden haal je echt niet de kwartfinale.

Laatst lieten ze inderdaad zien dat ze rond 2000 nog 110 miljoen euro hadden en nu iets van 50 ofzo. Ze willen grote namen met grote salarissen. Maar omdat ze die grote salarissen aan zo veel kutspelers hebben gegeven is het echt kansloos. Ze lijken zich nu pas (hopelijk) te beseffen dat Ajax die concurrentie niet aankan en gaan zich weer op de jeugd reageren. Eerst nu maar weer jeugd + kampioen + CL + scouting. Als we verlies blijven maken wordt het alleen maar nog erger

Ook triest dat Ajax nu bij andere clubs, zelfs Nederlandse, moet kijken voor nieuwe spelers.
pi_79591632
De dubbel dit jaar, fantastisch. Nu nog goed spel en we kunnen daarop voortborduren.
Maar ja, eerst maar eens minder ( en alleen als het écht nodig is ) lange ballen geven, want wat zat ik me daar aan te ergeren.
pi_79591680
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 23:14 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Kwartfinale? Wordt eerst maar eens kampioen Als je niet 1e in de Eredivisie kunt worden haal je echt niet de kwartfinale.

Laatst lieten ze inderdaad zien dat ze rond 2000 nog 110 miljoen euro hadden en nu iets van 50 ofzo. Ze willen grote namen met grote salarissen. Maar omdat ze die grote salarissen aan zo veel kutspelers hebben gegeven is het echt kansloos. Ze lijken zich nu pas (hopelijk) te beseffen dat Ajax die concurrentie niet aankan en gaan zich weer op de jeugd reageren. Eerst nu maar weer jeugd + kampioen + CL + scouting. Als we verlies blijven maken wordt het alleen maar nog erger

Ook triest dat Ajax nu bij andere clubs, zelfs Nederlandse, moet kijken voor nieuwe spelers.
Of je kampioen wordt als Ajax-zijnde of niet, de kwartfinale halen in Europa staat daar ipc los van.
  donderdag 25 maart 2010 @ 23:17:27 #51
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_79591722
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 23:14 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
De dubbel dit jaar, fantastisch. Nu nog goed spel en we kunnen daarop voortborduren.
Maar ja, eerst maar eens minder ( en alleen als het écht nodig is ) lange ballen geven, want wat zat ik me daar aan te ergeren.
quote:
groot·heids·waan de; m ziekelijke zelfoverschatting
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_79591784
Murdock, jij mag dat vinden hoor. Ieder zijn mening. Kwestie van realisme wat ik zeg.
Als je met abominabel slecht spel zo simpel doelpunten maakt ( ook al in de afgelopen weken ) kan je nog veel meer als je als ploeg ook nog eens goed gaat spelen.

Het is allemaal vrij simpel.
pi_79591785
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 23:14 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Niet erg sterk argument.
AZ haalde namelijk de halve finale van de EC in 2005 en AZ eindigde dat jaar 3e, onder Ajax.
pi_79591794
Onder het huidige FIFA/UEFA beleid zullen er altijd clubs lijden. Wij zijn nu gewoon aan de beurt (al te lang). Er moeten betere regels komen. Ongelofelijk dat de Europese top in 1 keer meer dan 100 miljoen kunnen uitgeven en wij geen ene flikker. Nog belachelijker dat een Nederlandse club dan meteen failliet gaat terwijl Real en Man U honderden miljoenen schuld hebben.

Ik hoop op een nieuwe concurrerende voetbalbond naast de FIFA. Al is het alleen maar om ze schrik aan te jagen met hun conservatieve kutbeleid. Die Oost-Europese clubs zullen ook nog wel een grote stap zetten met die miljardairs daar.
pi_79591847
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 23:19 schreef spiderweb1 het volgende:

[..]

Niet erg sterk argument.
AZ haalde namelijk de halve finale van de EC in 2005 en AZ eindigde dat jaar 3e, onder Ajax.
UEFA League was dat. Dat vind ik toch echt heel wat anders dan de kwartfinale van de Champions League hoor.

Er zit een gigantische gat tussen Sparta Praag, Fulham, Sporting en Dinamo aan de ene kant, en Barcelona, Real, Man U etc. aan de andere kant.
  donderdag 25 maart 2010 @ 23:22:48 #56
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_79591879
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 23:19 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Murdock, jij mag dat vinden hoor. Ieder zijn mening. Kwestie van realisme wat ik zeg.
Als je met abominabel slecht spel zo simpel doelpunten maakt ( ook al in de afgelopen weken ) kan je nog veel meer als je als ploeg ook nog eens goed gaat spelen.

Het is meer dat Ajax, om kampioen te worden, niet alleen afhankelijk is van het eigen spel maar ook van andere ploegen als FC Twente, PSV, AZ en zelfs Feyenoord aangezien die elkaar nog treffen.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_79591880
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 23:19 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

Ik zie Twente echt wel nog wedstrijden verliezen. Ze spelen in heel 2010 al waardeloos. Behalve tegen PSV heel eventjes. Ze hadden al eerder moeten verliezen maar echt veel geluk met Ruiz.
pi_79591929
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 23:22 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Het is meer dat Ajax, om kampioen te worden, niet alleen afhankelijk is van het eigen spel maar ook van andere ploegen als FC Twente, PSV, AZ en zelfs Feyenoord aangezien die elkaar nog treffen.
Elkaar treffen ja.. niet Ajax Dus ze vechten het maar mooi uit en Ajax moet alles gewoon zien te winnen. Als Ajax alles wint en Twente wordt kampioen, kan ik me daarbij neerleggen. Maar als Ajax het laat liggen vind ik het idioot met dit programma.
  donderdag 25 maart 2010 @ 23:27:43 #59
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_79592025
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 23:24 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Elkaar treffen ja.. niet Ajax Dus ze vechten het maar mooi uit en Ajax moet alles gewoon zien te winnen. Als Ajax alles wint en Twente wordt kampioen, kan ik me daarbij neerleggen. Maar als Ajax het laat liggen vind ik het idioot met dit programma.
En de misstappen van PSV en Twente die ook nog volop meedoen. Verder vind ik het nog geen schande, vind het al knap dat Ajax zich zo heeft terug geknokt. De druk zal ook aardig toenemen nu, vooral als ze tot op het laatst mee doen voor de beker én de competitie.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 00:22:25 #60
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_79593674
Zijn de uit-supporters die ik vanavond heb gezien representatief voor heel Ajax.
Wat een beunhazen.

Ik heb ze amper gehoord en ze waren zwaar agressief.
Desondanks heb ik een fantastische avond gehad in de Adelaarshorst en hoop dat jullie ook iets van die sfeer hebben mogen proeven

Succes de rest van het seizoen.
pi_79597019
Weet je wat me trouwens opvalt de laatste tijd? Dat heel veel mensen uitslagen van Ajax de laatste tijd 'geflatteerd' noemen. De 4-1 tegen PSV was geflatteerd, de 1-5 tegen RKC was geflatteerd en gisteren was natuurlijk de 0-6 tegen GAE geflatteerd...

Misschien moeten ze eens bij zichzelf gaan kijken. Week in, week uit een geflatteerde uitslag neerzetten, daar geloof ik niet zo in.
pi_79597081
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 08:24 schreef Saekerhett het volgende:
Weet je wat me trouwens opvalt de laatste tijd? Dat heel veel mensen uitslagen van Ajax de laatste tijd 'geflatteerd' noemen. De 4-1 tegen PSV was geflatteerd, de 1-5 tegen RKC was geflatteerd en gisteren was natuurlijk de 0-6 tegen GAE geflatteerd...

Misschien moeten ze eens bij zichzelf gaan kijken. Week in, week uit een geflatteerde uitslag neerzetten, daar geloof ik niet zo in.
Geflatteerd is geflatteerd, dat heeft helemaal niets met vorige uitslagen te maken
pi_79597140
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 08:27 schreef Jorwol het volgende:
Geflatteerd is geflatteerd, dat heeft helemaal niets met vorige uitslagen te maken
Misschien is jouw definitie, en die van vele andere anti-Ajax-helden, van geflatteerd niet helemaal juist dan.
pi_79597767
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 08:27 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Ik vind het niet zo geflatteerd eerlijk gezegd. Ajax heeft het gewoon heel effectief uitgespeeld.
Dat Go Ahaed bij vlagen door opportunistisch spel Ajax het moeilijk heeft gemaakt had je vooraf kunnen verwachten. Maar het lag ook heel erg voor de hand, dat Go Ahead ergens in de wedstrijd zou breken. Dat bleek dus in het laatste kwart van de wedstrijd te zijn.
pi_79598103
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 09:05 schreef Robar het volgende:

[..]

Ik vind het niet zo geflatteerd eerlijk gezegd. Ajax heeft het gewoon heel effectief uitgespeeld.
Dat Go Ahaed bij vlagen door opportunistisch spel Ajax het moeilijk heeft gemaakt had je vooraf kunnen verwachten. Maar het lag ook heel erg voor de hand, dat Go Ahead ergens in de wedstrijd zou breken. Dat bleek dus in het laatste kwart van de wedstrijd te zijn.
Dit dus, daarnaast scoren we de laatste tijd elke pot 5 goals of meer ongeveer, dan hoeft het verdedigigend ook niet 100% te zijn. Daar komt dat woord geflatteerd namelijk vandaan denk ik.
pi_79598695
Mijn complimenten. Heb geen goed Ajax gezien maar wel eng efficient. Hoeveel kansen hebben jullie gehad? 7 stuks? 6 goals. Wil dus ook niet spreken van een geflateerde overwinning, Ajax speelde clinisch, lang niet altijd geconcentreerd maarja is dat nodig als je na 90 minuten op 0-6 staat.

Ook complimenten voor 'ons' eigen publiek, heb een heerlijke avond gehad. Gelukkig zonder noemenswaardige ellende.

Groeten uit Deventer!
pi_79598739

[ Bericht 100% gewijzigd door EAGLES_DEVENTER op 26-03-2010 09:44:26 ]
pi_79598759
quote:

Ajax is nu eenmaal de grootste club van Nederland dus wordt ook het meest gehaat. Waar ze het bij kloten Twente en PSV een kwaliteit noemen en geen geluk om met 1-0 te winnen zijn alle dikke overwinning waar Ajax het mee doet geflatteerd. Als maar iets geflatteerd is zijn het bijvoorbeeld de 1-1 van Twente tegen PSV of de winst van PSV op Roda maar daar hoor je niemand over.

Nu begint het wel heel jammer te worden dat we zoveel punten hebben verloren in het begin. Huidig Ajax is veruit de beste club van dit seizoen en Jol wordt sowieso volgend jaar gewoon kampioen.

Verder denk ik dat we de beker ook wel winnen. Ik verwacht dat Feyenoord bang is om hun "spel" te spelen tegen Ajax. Aanvallen tegen dit Ajax wordt dodelijk afgestraft als Feyenoord op de 16 gaat hangen kan het nog een lastige avond worden.
pi_79600059
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 23:22 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Ik zie Twente echt wel nog wedstrijden verliezen. Ze spelen in heel 2010 al waardeloos. Behalve tegen PSV heel eventjes. Ze hadden al eerder moeten verliezen maar echt veel geluk met Ruiz.
Ik vond de eerste helft tegen Feyenoord woensdag ook geweldig van Twente. Zo mogen ze van mij de rest van de competitie hun wedstrijden ook wel zo spelen, als de uitslagen maar net zo zijn als woensdag.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_79600948
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 09:44 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Ajax is nu eenmaal de grootste club van Nederland dus wordt ook het meest gehaat.
De reden waarom jullie zo "gehaat" worden (iets wat jullie wel erg graag schijnen te roepen) ligt niet hieraan, maar is bovenaan deze pagina al genoemd en wordt in jouw post ook schrijnend duidelijk.

Over dat geflatteerd ben ik het eens, veel doelpunten achter elkaar maken is vaak een gevolg van dat je de tegenstander stuk heb gespeeld of gewoon fitter bent.
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
pi_79601366
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 10:49 schreef Madhouse11 het volgende:

[..]

De reden waarom jullie zo "gehaat" worden (iets wat jullie wel erg graag schijnen te roepen) ligt niet hieraan, maar is bovenaan deze pagina al genoemd en wordt in jouw post ook schrijnend duidelijk.

Over dat geflatteerd ben ik het eens, veel doelpunten achter elkaar maken is vaak een gevolg van dat je de tegenstander stuk heb gespeeld of gewoon fitter bent.
Ik wrijf het er even in; omdat we de beste zijn!.
pi_79601372
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 10:49 schreef Madhouse11 het volgende:

[..]

Dat van grootheidswaanzin? Ach kom op, Ajax is tch ook de grootste club van Nederland? Maar dan mag je opeens niet roepen dat je de beker gaat winnen en kampioen wordt. Volgens mij heb ik zo een beetje iedere GAE supporter horen roepen dat ze gingen winnen van Ajax en dat mag dan wel? Het is gewoon een vaststaand feit dat hoge bomen veel wind vangen. En daarmee zeg ik dus, dat het een feit is dat grote clubs nu eenmaal meer kritiek kunnen verwachten dan kleine nietszeggende clubs. Zo werkt dat nu eenmaal. Dus ja, vaak zal die haat inderdaad verband houden met het feit dat Ajax zo een grote club is.
pi_79602053
De grootste club, ja. De beste, nee, al jaren niet meer. Daarom is het ongepast.

Maar dan alvast gefeliciteerd met het zekere landskampioenschap van volgend seizoen, werd tijd na 7 jaar!
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
pi_79602449
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 11:17 schreef Madhouse11 het volgende:
De grootste club, ja. De beste, nee, al jaren niet meer. Daarom is het ongepast.

Maar dan alvast gefeliciteerd met het zekere landskampioenschap van volgend seizoen, werd tijd na 7 jaar!
Iedere topclub in Nederland zet in op kampioenschap en gaat daar volledig achter staan. Bij Feyenoord hebben ze dat aan het begin van de competitie ook gedacht en geroepen toen ze na een paar wedstrijden nog bovenin meedraaiden. AZ zal dat ook gedacht hebben aan het begin van dit seizoen, net als PSV en Ajax. Daar is Ajax echt niet uniek in. Maar haat maakt selectief en zelfs blind, dat blijkt maar weer.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 11:42:35 #75
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_79603119
Feit dat Ajax niet geliefd is omdat half Nederland zich Ajacied noemt, maar nooit in de ArenA komen. En ja, ook in Amsterdam zelf heb je erg veel "supporters", maar ze komen er nooit heen.
Dan ben je geen supporter, maar 'voor' een club.

Ten tweede is dat Ajacieden nooit achter hun club staan vooral als het slecht gaat. Uitfluiten, uitjouwen, eerder vertrekken, etc.
Als ik in de ArenA ben, dan heb ik ook het idee dat maar 10% met de wedstrijd bezig is en de rest alleen maar aan het socializen met elkaar. Lekker de week bespreken.

Sowieso is het moeilijk om erg betrokken te raken met het spel, omdat je zo ver van het veld af zit en je alleen maar naar poppetjes kijkt.

(O ja, en Ajacieden zijn arrogant )
  vrijdag 26 maart 2010 @ 11:45:34 #76
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_79603242
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 20:43 schreef Petaf het volgende:
Ajax wil, als het zich plaatst voor de eindstrijd van de KNVB-beker, alleen in De Kuip voetballen als de eigen supporters mogen afreizen naar Rotterdam. Dit meldt RTV Rijnmond.

Aboutaleb: ‘Ajax kan veel vinden, maar de wedstrijd wordt gespeeld in Rotterdam en ze zullen het moeten doen met ons besluit.‘

Goed standpunt van Ajax, zou tte gek voor woorden zijn als we daar niet heen mochten..
Inderdaad. De kuip is tijdens de bekerfinale officieel neutraal terrein, dus het zou zot zijn als supporters van Ajax dan niet zouden mogen komen.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 11:46:23 #77
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_79603273
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 11:45 schreef peaceman het volgende:

[..]

Inderdaad. De kuip is tijdens de bekerfinale officieel neutraal terrein, dus het zou zot zijn als supporters van Ajax dan niet zouden mogen komen.
Als ze toch niet naar het voetbal kijken en alleen bezig zijn om te rellen, dan zou ik ze ook mooi weigeren.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 11:48:20 #78
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_79603362
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 11:46 schreef Blinker het volgende:

[..]

Als ze toch niet naar het voetbal kijken en alleen bezig zijn om te rellen, dan zou ik ze ook mooi weigeren.
Ja, maar dat geldt wat mij betreft voor elke relschopper, van welke club ook.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 11:50:02 #79
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_79603429
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 11:48 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ja, maar dat geldt wat mij betreft voor elke relschopper, van welke club ook.
Het viel me gisteren nogal op dat het er nogal veel waren
pi_79603930
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 11:50 schreef Blinker het volgende:

[..]

Het viel me gisteren nogal op dat het er nogal veel waren
Hoeveel Ajax supporters waren er?
  vrijdag 26 maart 2010 @ 12:05:17 #81
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_79604039
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 12:02 schreef Monolith het volgende:

[..]

Hoeveel Ajax supporters waren er?
In verhouding niet veel, maar het zal wel ongeveer het gemiddelde zijn van een gemiddelde Ajacied.
Normaal gesproken komen alleen de echte fanatiekelingen naar die wedstrijden.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 12:29:27 #82
269412 Frederick_Blah
pi_79604998
quote:

Wat een onzin ja. Als Twente wekelijks in de slotfase de winnende binnen prikt is dat een kwaliteit. Als Ajax dodelijk is bij iedere kans is 't weer 'lucky'. Het is ook weleens anders geweest: toen Ajax +40 kansen verprutste tegen Sparta hoorde je ze ook niet zeggen dat de 0-0 'geflatteerd' was.
pi_79605343
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 12:05 schreef Blinker het volgende:

[..]

In verhouding niet veel, maar het zal wel ongeveer het gemiddelde zijn van een gemiddelde Ajacied.
Normaal gesproken komen alleen de echte fanatiekelingen naar die wedstrijden.
Als je niets weet te zeggen, zeg dan ook niets.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 12:41:50 #84
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_79605368
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 12:40 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Als je niets weet te zeggen, zeg dan ook niets.
Moet jij zeggen
pi_79605455
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 12:41 schreef Blinker het volgende:

[..]

Moet jij zeggen
Je weet toch, een grapje. Ik weet dat jij dat wel verstaat.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 12:48:43 #86
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_79605572
Het is natuurlijk wel geflatteerd vaak, Ajax is vaak zo'n 60-70 min niet beter, tegen PSV zelfs slechter, dan de tegenstander. Dat ze er dan in de slotfase een paar maken geeft toch een vertekend beeld vind ik.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_79605648
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 08:29 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Misschien is jouw definitie, en die van vele andere anti-Ajax-helden, van geflatteerd niet helemaal juist dan.
WTF ga jij mij een anti-Ajax-held noemen, alleen maar omdat ik Feyenoord ben is het meteen anti-Ajax? Als het PSV, AZ, Twente, Groningen, wie dan ook was geweest was het een normale opmerking geweest. Ik vind het zo ontzettend kansloos, dat anti-gedrag altijd, donder toch op man. Ik ben vóór Feyenoord, en anti niemand. Al is dat gedrag van jou, en wel meer Ajacieden, wel iets wat mensen anti-Ajax zou kunnen maken..

Ik zeg alleen dat als een club een aantal keer achter elkaar met een geflatteerde uitslag wint, die wedstrijden op zich nog steeds geflatteerde uitslagen zijn. Daar kun je aan twijfelen of wat dan ook, maar dat verandert helemaal niets aan de geflatteerde uitslagen... Tegen Go Ahead vond ik de uitslag niet geflatteerd, maar tegen PSV absoluut wel, als je dat ontkent snap je het spelletje voetbal niet helemaal.
pi_79605659
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 12:48 schreef HeatWave het volgende:
Het is natuurlijk wel geflatteerd vaak, Ajax is vaak zo'n 60-70 min niet beter, tegen PSV zelfs slechter, dan de tegenstander. Dat ze er dan in de slotfase een paar maken geeft toch een vertekend beeld vind ik.
Tegen PSV zelfs slechter voor een minuut of 15 . Voor de rest was Ajax gewoon de betere ploeg. En jij zegt dat Ajax "vaak" niet beter is, noem eens een wedstrijd op waarin Ajax niet beter was maar wel gewonnen heeft?

Als je het zo gaat stellen dan krijgen we nog te weinig, tegen Sparta bijvoorbeeld waren we ook beter maar niet gewonnen. Tegen FC Utrecht waren we de hele eerste helft beter maar niet gewonnen, wat een dom geleuter weer.

En hoezo scoren we alleen in de slotfase? Als er iemand in de slotfase steeds scoort is het Twente of PSV wel. Er zijn zoveel wedstrijden gewonnen met 2 of meerdere goals verschil en die zijn helemaal niet in de slotfase gemaakt.
pi_79605697
quote:
Een gezegde luidt toch: 'eerst de resultaten, daarna komt het mooie voetbal vanzelf'? Volgens mij is het juist precies andersom.

Gisteren was een mensonterend slechte wedstrijd van Ajax. Als Ajax nou eens kapt met het heel vroeg hanteren van de lange bal. Ik zat me daar vreselijk aan te ergeren. Gewoon altijd proberen de voetballende oplossing te vinden. De Eagles waren dermate zwak dat als Ajax daadwerkelijk altijd ( of iig als het kan ) de voetballende oplossing zou hebben gezocht, er een monsterscore in zat.
Kan je nagaan, zelfs met ultraslecht voetbal weet Ajax zeer veel te scoren. Niet alleen tegen de Eagles, ook tegen veel andere ploegen.
Dan wordt het helemaal een feest als Ajax ook nog eens goed gaat voetballen.
pi_79605811
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 12:51 schreef Jorwol het volgende:

[..]

WTF ga jij mij een anti-Ajax-held noemen, alleen maar omdat ik Feyenoord ben is het meteen anti-Ajax? Als het PSV, AZ, Twente, Groningen, wie dan ook was geweest was het een normale opmerking geweest. Ik vind het zo ontzettend kansloos, dat anti-gedrag altijd, donder toch op man. Ik ben vóór Feyenoord, en anti niemand. Al is dat gedrag van jou, en wel meer Ajacieden, wel iets wat mensen anti-Ajax zou kunnen maken..

Ik zeg alleen dat als een club een aantal keer achter elkaar met een geflatteerde uitslag wint, die wedstrijden op zich nog steeds geflatteerde uitslagen zijn. Daar kun je aan twijfelen of wat dan ook, maar dat verandert helemaal niets aan de geflatteerde uitslagen... Tegen Go Ahead vond ik de uitslag niet geflatteerd, maar tegen PSV absoluut wel, als je dat ontkent snap je het spelletje voetbal niet helemaal.
Nu vertoon je zelf aartskinderachtig gedrag. Elke supporter moet gewoon voor zijn eigen ploeg zijn en zijn of haar ploeg steunen. Bv. anti een bepaalde club sjaaltjes is te zielig voor woorden.
Dat weet jij, dat weet ik, dat weet iedereen.

Tegen Psv geflatteerd? Daar ben ik het niet mee eens. Want je kan namelijk ook zeggen dat Ajax het spelletje gewoon slim heeft gespeeld. Als Ajax ook maar een beetje druk uitoefende op Psv, wisten ze er vaak al geen raad meer mee.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 13:07:17 #91
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_79606154
Gezellige reünie van de Zeeuw.

vrijdag 26 maart 2010 @ 13:07:34 #92
73209 dnzl
Minimalist.
pi_79606167
tvp
pi_79606509
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 13:07 schreef Blinker het volgende:
Gezellige reünie van de Zeeuw.

[ afbeelding ]
Haha die kop
pi_79606519
quote:
Nou ja, het is m.i. ook zo dat ze een paar keer scoren, omdat die andere ploeg de eerste 60-70 minuten er vol voor gegaan is.
pi_79606602
Dus toch Ajax-supporters naar de Finale
  vrijdag 26 maart 2010 @ 13:20:46 #96
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_79606639
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 13:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
en terecht!
  vrijdag 26 maart 2010 @ 13:21:22 #97
269412 Frederick_Blah
pi_79606658
quote:
Ajax mag eigen supporters meenemen naar Rotterdam voor de bekerfinale op zondag 25 april tegen aartsrivaal Feyenoord. Maar over het aantal wil burgemeester Ahmed Aboutaleb van Rotterdam nog nader overleg met zowel de clubs als de voetbalbond KNVB. Dat heeft zijn woordvoerder vanmiddag laten weten.

Bovendien gaat Aboutaleb niet akkoord met het geplande aanvangstijdstip van zes uur ’s avonds. „Het zal met het oog op de veiligheid echt vroeger moeten beginnen”, zegt zijn woordvoerder.
Godsamme, kunnen ze niet meteen even zeggen hoe laat 't dan gespeeld gaat worden. Ik moet vrij regelen voor die wedstrijd.
pi_79606947
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 13:17 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nou ja, het is m.i. ook zo dat ze een paar keer scoren, omdat die andere ploeg de eerste 60-70 minuten er vol voor gegaan is.
Voetbal wordt gespeeld in 90 minuten. En of je nou in de eerste minuut scoort, of de allerlaatste, degene die meer doelpunten heeft dan zijn tegenstander die wint.
pi_79607070
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 13:21 schreef Frederick_Blah het volgende:

[..]

Godsamme, kunnen ze niet meteen even zeggen hoe laat 't dan gespeeld gaat worden. Ik moet vrij regelen voor die wedstrijd.
Om half één zullen ze ook niet starten. Dus je kunt 's ochtends gerust nog gaan werken. Ik verwacht een aanvangstijd van 14.30 uur of anders 16.00 uur of zoiets.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 13:32:47 #100
291740 Flashbag
A.F.C.A. !
pi_79607089
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 13:28 schreef Rijpie het volgende:

[..]

Voetbal wordt gespeeld in 90 minuten. En of je nou in de eerste minuut scoort, of de allerlaatste, degene die meer doelpunten heeft dan zijn tegenstander die wint.
Joh meen je
pi_79607106
quote:

[..]

Dat zeg ik toch? Als een ploeg 70 minuten 150% geeft en de laatste 20 minuten daardoor nog een paar doelpunten om de oren krijgt, dan lijkt me dit niet direct geflatteerd. Daarbij is het gemak waarmee Ajax er even een paar extra scoort ook gewoon een gevolg van het enorme verschil in kwaliteit tussen beide ploegen.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 13:33:51 #102
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_79607131
quote:

[..]

Is dit een poging tot Cruijff imitatie?
pi_79607300
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 13:32 schreef Flashbag het volgende:

[..]

Joh meen je
jup
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 13:33 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch? Als een ploeg 70 minuten 150% geeft en de laatste 20 minuten daardoor nog een paar doelpunten om de oren krijgt, dan lijkt me dit niet direct geflatteerd. Daarbij is het gemak waarmee Ajax er even een paar extra scoort ook gewoon een gevolg van het enorme verschil in kwaliteit tussen beide ploegen.
Precies wat ik bedoel. En als je later in de wedstrijd nog meer kunt scoren omdat de tegenstander moe wordt, waarom zou je dat dan niet doen?
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 13:33 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Is dit een poging tot Cruijff imitatie?
Nee, ik probeer duidelijk te maken dat deze discussie over geflatteerde uitslag of niet nergens op slaat.
pi_79607345
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 13:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Heerlijk nieuws idd. Zonder supporters van welke partij dan ook wordt de bekerfinale niets. Dus zowel Ajacieden als Feyenoord-supporters.

Als Ajacied mag het voor mij net zo'n finale worden als....

vrijdag 26 maart 2010 @ 13:59:36 #105
291740 Flashbag
A.F.C.A. !
pi_79608154
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 13:39 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Heerlijk nieuws idd. Zonder supporters van welke partij dan ook wordt de bekerfinale niets. Dus zowel Ajacieden als Feyenoord-supporters.

Als Ajacied mag het voor mij net zo'n finale worden als....

Haha geweldig dit !
pi_79608611
Zijn dat dezelfde supporters al die gisteren als makke lammetjes in het uitvak zaten? Pas bij 0-4 hadden ze zoiets van ‘nu durven we te zingen’. Serieus, AGOVV of MVV maakt nog meer kabaal. Of je dan met of zonder supporters naar de Kuip reist, niemand zal het verschil merken.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 14:14:47 #107
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_79608663
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 14:13 schreef EAGLES_DEVENTER het volgende:
Zijn dat dezelfde supporters al die gisteren als makke lammetjes in het uitvak zaten? Pas bij 0-4 hadden ze zoiets van ‘nu durven we te zingen’. Serieus, AGOVV of MVV maakt nog meer kabaal. Of je dan met of zonder supporters naar de Kuip reist, niemand zal het verschil merken.
heb je hem ook weer, sportief weer volkomen vernederd, dus dan maar jezelf weer in een achterlijke bocht wringen om toch maar iets te verzinnen he?

0-6,
Get woke, go broke!
  vrijdag 26 maart 2010 @ 14:14:55 #108
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_79608667
quote:
Ze waren allemaal op hun telefoon teletekst aan het volgen, zoals ze normaal gewend zijn.
pi_79609264
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 14:14 schreef HeatWave het volgende:

[..]

heb je hem ook weer, sportief weer volkomen vernederd, dus dan maar jezelf weer in een achterlijke bocht wringen om toch maar iets te verzinnen he?

0-6,
Haha daar is meneer weer, afgelopen jaar fan van AZ (kampioen), dat jaar ervoor PSV (kampioen) en dit jaar is Ajax dichtbij dus is meneer lyrisch over 'zijn Ajax'. De geflateerde zege is verdiend maar met een klein beetje geluk hadden we jullie gewoon met een nederlaag de beker uitgeschopt.

Een tijdrekkende Stekelenburg
Een tijdrekkende Enoh

En bij 0-4 pas geluid durven maken...snik. Bij elke achterstand hoor je jullie niet, wij blijven zingen, zelfs bij 0-6.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 14:33:19 #110
47190 MassimO
æ³o & h³æ
pi_79609290
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 14:32 schreef EAGLES_DEVENTER het volgende:

[..]

Haha daar is meneer weer, afgelopen jaar fan van AZ (kampioen), dat jaar ervoor PSV (kampioen) en dit jaar is Ajax dichtbij dus is meneer lyrisch over 'zijn Ajax'. De geflateerde zege is verdiend maar met een klein beetje geluk hadden we jullie gewoon met een nederlaag de beker uitgeschopt.

Een tijdrekkende Enoh

En bij 0-4 pas geluid durven maken...snik. Bij elke achterstand hoor je jullie niet, wij blijven zingen, zelfs bij 0-6.
Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
  vrijdag 26 maart 2010 @ 14:34:02 #111
291740 Flashbag
A.F.C.A. !
pi_79609311
quote:

[..]

Een tijdrekkende Enoh

Zing maar een end weg wij staan in de finale en gaan helemaal los tegen feyenoord .
Dat zijn teminste wedstrijden
  vrijdag 26 maart 2010 @ 14:35:03 #112
73209 dnzl
Minimalist.
pi_79609360
quote:

[..]
met een klein beetje geluk hadden we jullie gewoon met een nederlaag de beker uitgeschopt.
Hahaha Wat schattig zeg
  vrijdag 26 maart 2010 @ 14:35:13 #113
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_79609367
quote:

[..]

Een tijdrekkende Enoh

ja, gelukkig loop ik pas kort mee op dit forum, dus ik ben idd dit jaar weer eens voor Ajax,

Zeg me eens, zijn alle mensen in Deventer zo enorm idioot of ben je de opper-moron? .
Get woke, go broke!
pi_79609370
quote:
Ach ja, het was ook maar een formaliteitje voor Ajax natuurlijk.
pi_79609531
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 14:35 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ach ja, het was ook maar een formaliteitje voor Ajax natuurlijk.
Inderdaad reguliere overwinning tegen een provincieclubje, daar ga je je longen niet voor inspannen natuurlijk.
pi_79609613
de arrogantie spat van de topic ervan af:')

trouwens de supporters gingen gister bij de 0-5 "ze krijgen voetballes"
niet echt terecht als je wedstrijdbeeld zag.

voor de rest had ik ze niet gehoord.
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
  vrijdag 26 maart 2010 @ 14:41:44 #117
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_79609634
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 14:41 schreef Silver_Shark het volgende:
de arrogantie spat van de topic ervan af:')

trouwens de supporters gingen gister bij de 0-5 "ze krijgen voetballes"
niet echt terecht als je wedstrijdbeeld zag.

voor de rest had ik ze niet gehoord.
Bijna goed jochie, nog even doorleren .
Get woke, go broke!
pi_79609659
Jullie happen zo heerlijk. Gisteren ook toen we het over jullie grote vriend hadden. En nu maar weer op spelling gaan bashen als een normale reactie niet mogelijk is.

Eng? Een echt stadion van binnen zien? Onee jullie zaten natuurlijk met natte haartjes voor de buis!

[ Bericht 19% gewijzigd door EAGLES_DEVENTER op 26-03-2010 14:56:00 ]
pi_79609673
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 14:41 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Bijna goed jochie, nog even doorleren .
boehoe
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_79611246
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 14:42 schreef EAGLES_DEVENTER het volgende:
Eng? Een echt stadion van binnen zien? Onee jullie zaten natuurlijk met natte haartjes voor de buis!
We zijn niet allemaal om half vijf klaar met pallets sorteren. Sommigen van ons hebben nou eenmaal een baan met iets meer verantwoordelijkheid.
pi_79611368
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 15:20 schreef Monolith het volgende:

[..]

We zijn niet allemaal om half vijf klaar met pallets sorteren. Sommigen van ons hebben nou eenmaal een baan met iets meer verantwoordelijkheid.
Een typische Ajacied, als je je club steunt dan neem je een dag of een middag vrij. Maar dat is blijkbaar al teveel moeite. En...met deze opmerking schoffeer je de Ajacieden die wel aanwezig waren in Deventer.
pi_79611491
Gozer, wij ajax fans gaan echt niet meer juichen als wij van een klein clubje als go aheed egles winnen. wat denk je wel niet
if you ain't cheating you ain't trying
  vrijdag 26 maart 2010 @ 15:27:29 #123
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_79611540
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 15:23 schreef EAGLES_DEVENTER het volgende:

[..]

Een typische Ajacied, als je je club steunt dan neem je een dag of een middag vrij. Maar dat is blijkbaar al teveel moeite. En...met deze opmerking schoffeer je de Ajacieden die wel aanwezig waren in Deventer.
GAE is toch niet de wedstrijd van het jaar zoals het gisteren wel was voor jullie, komop zeg, ME, koopavond weg, kroegen dicht . Hoe heikneuterig wil je het hebben? .
Get woke, go broke!
pi_79611580
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 15:27 schreef HeatWave het volgende:

[..]

GAE is toch niet de wedstrijd van het jaar zoals het gisteren wel was voor jullie, komop zeg, ME, koopavond weg, kroegen dicht . Hoe heikneuterig wil je het hebben? .
Omdat het tuig uit Amsterdam op visite kwam. Die kunnen zich namelijk nergens met fatsoen gedragen.
pi_79611597
quote:

[..]

Volgens mij snap je het niet helemaal. Als palletsorteerder kun je natuurlijk rustig even vrij nemen. Bij een baan met meer verantwoordelijkheid kan dit niet altijd zo maar. En bovendien doe je dat natuurlijk voor wedstrijden die ergens om gaan, niet voor zo'n formaliteitje. Ik zie verder ook niet in waarom mensen geen subject van mijn minachting zouden moeten kunnen zijn omdat ze toevallig supporter van Ajax zijn.
pi_79611816
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 15:28 schreef Monolith het volgende:

[..]

Volgens mij snap je het niet helemaal. Als palletsorteerder kun je natuurlijk rustig even vrij nemen. Bij een baan met meer verantwoordelijkheid kan dit niet altijd zo maar. En bovendien doe je dat natuurlijk voor wedstrijden die ergens om gaan, niet voor zo'n formaliteitje. Ik zie verder ook niet in waarom mensen geen subject van mijn minachting zouden moeten kunnen zijn omdat ze toevallig supporter van Ajax zijn.
Poeh wat ben je toch een belangrijk mannetje.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 15:36:16 #127
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_79611876
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 15:28 schreef EAGLES_DEVENTER het volgende:

[..]

Omdat het tuig uit Amsterdam op visite kwam. Die kunnen zich namelijk nergens met fatsoen gedragen.
Je lokt het gelukkig ook niet uit met photoshopplaatjes over onthoofde Ajax trainers, graven met Ajax shirts etc etc..

Ik ben tegen hooliganisme, maar soms zijn er echt uitzonderingen, ze hadden dat ontbijtkoekbolwerk met de grond gelijk moeten maken .
Get woke, go broke!
  vrijdag 26 maart 2010 @ 15:43:02 #128
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_79612163
quote:

[quote]En...met deze opmerking schoffeer je de Ajacieden die wel aanwezig waren in Deventer.
Nee hoor, ook Ajax heeft onder zijn supporters palletsorteerders.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 16:34:15 #129
57586 Bananenman
-----------
pi_79614237
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 14:13 schreef EAGLES_DEVENTER het volgende: Of je dan met of zonder supporters naar de Kuip reist, niemand zal het verschil merken.
Je spreekt natuurlijk uit ervaring over alle bekerfinales die je hebt meegemaakt? Afgelopen 2 bekerfinales met Ajax was echt een van de lekkerste sfeertjes ooit in NL.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 16:49:26 #130
269412 Frederick_Blah
pi_79614846
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 16:34 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Je spreekt natuurlijk uit ervaring over alle bekerfinales die je hebt meegemaakt? Afgelopen 2 bekerfinales met Ajax was echt een van de lekkerste sfeertjes ooit in NL.
Die verlenging tegen AZ Wát een geluid.
pi_79614961
Ajax:

Gezellig bioscoop publiek!!

Eagles:

Supporters!
  vrijdag 26 maart 2010 @ 16:59:02 #132
269412 Frederick_Blah
pi_79615232
Joh ga eens even wieberen.
pi_79615531
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 16:34 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Die gozer is er alleen om de boel op te fokken, niet om normaal te doen. Dat lijkt me inmiddels wel duidelijk.
pi_79618898
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 16:52 schreef EAGLES_DEVENTER het volgende:
Ajax:

[ afbeelding ]

Gezellig bioscoop publiek!!

Eagles:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Supporters!
Je zou toch verwachten na de 0-6 van gisteren dat je je bakkus zou houden maar nu gooi je het op andere dingen

Ik was er gisteren bij en we waren met 400 man, verwacht je dan echt dat je 6300 mensen eruit gaat zingen
pi_79631647
Suárez is echt de beste speler van de eredivsie, Ik dacht altijd het is afellay.
Maar dit jaar zie ik hoe overschat hij is, kan mijn naam helaas niet veranderen.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 23:44:11 #136
182728 honda1990
pi_79631792
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 23:38 schreef Afellay20 het volgende:
Suárez is echt de beste speler van de eredivsie, Ik dacht altijd het is afellay.
Maar dit jaar zie ik hoe overschat hij is, kan mijn naam helaas niet veranderen.
Wel geniaal dat je dat hier even komt melden
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_79632486
quote:

[..]

Een tijdrekkende Enoh

Dronken boeren zingen altijd.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 02:26:28 #138
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_79635133
Eerst roep je
quote:
En nu maar weer op spelling gaan bashen als een normale reactie niet mogelijk is.
en vervolgens
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 15:34 schreef EAGLES_DEVENTER het volgende:

[..]

Poeh wat ben je toch een belangrijk mannetje.
Nee, goede, volwassen reactie van jouw kant. Wees gewoon blij dat je de halve finale hebt gehaald, Heracles en NAC uit hebt geschakeld en dit jaar absoluut dé bekerverrassing bent. Al het respect dat je club en supporters hebben gewoon, loop jij weer te verzieken met je kinderachtige Photoshop plaatjes en gezeik over 'bioscooppubliek' en vrij nemen voor je werk. Dat stoer doen over 'échte supporters' is erg triest.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_79635146
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 02:26 schreef Elvislives het volgende:
Eerst roep je
[..]

en vervolgens
[..]

Nee, goede, volwassen reactie van jouw kant. Wees gewoon blij dat je de halve finale hebt gehaald, Heracles en NAC uit hebt geschakeld en dit jaar absoluut dé bekerverrassing bent. Al het respect dat je club en supporters hebben gewoon, loop jij weer te verzieken met je kinderachtige Photoshop plaatjes en gezeik over 'bioscooppubliek' en vrij nemen voor je werk. Dat stoer doen over 'échte supporters' is erg triest.
Werkt hij

Ik dacht dat het een 14jarige pestjoch was
  zaterdag 27 maart 2010 @ 03:17:54 #140
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_79635611
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 02:26 schreef Elvislives het volgende:
Eerst roep je
[..]

en vervolgens
[..]

Een eindconclusie waar ik wel mee kan leven.
Willen alleen alle Ajacieden eens verdwijnen uit het GAE-topic, omdat ze het ons niet gunnen.
Supporters die achter hun club staan wanneer er niet wordt gewonnen, dan is het opeens triest en zijn het allemaal domme palletsorteerders (Best wel zwaar werk ja, sorteer ze allemaal op naam )

Ik kan nog veel woorden vuil maken over Ajax, maar ik wil het graag hierbij laten.
Maar wie kaatst kan nog de bal verwachten.
pi_79635719
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 16:52 schreef EAGLES_DEVENTER het volgende:

boerengeleuter

Kom je een keer op tv met dat brakke sportparkje, ga je emt 0-6 op je bek
En dan op Fok nog even de man uithangen.
pi_79635794
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 03:17 schreef Blinker het volgende:

[..]

Willen alleen alle Ajacieden eens verdwijnen uit het GAE-topic, omdat ze het ons niet gunnen.
Supporters die achter hun club staan wanneer er niet wordt gewonnen, dan is het opeens triest en zijn het allemaal domme palletsorteerders (Best wel zwaar werk ja, sorteer ze allemaal op naam )

Ik kan nog veel woorden vuil maken over Ajax, maar ik wil het graag hierbij laten.
In de bal kaatsen waren jullie niet zo goed Anders werd het geen 0-6
  zaterdag 27 maart 2010 @ 04:00:16 #143
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_79635909
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 03:39 schreef mash_ het volgende:

[..]

In de bal kaatsen waren jullie niet zo goed Anders werd het geen 0-6
Goeie grap man.. Val dood, ik hoef mezelf niet te verdedigen.
Ik vermaak me top bij GAE en zou nooit meer zonder kunnen.
Ik woon al inmiddels vijf jaar in Amsterdam en Ik woon vijf minuten van de ArenA vandaan. Ajax fan worden zou de makkelijke weg zijn, maar daar voel ik me gewoon niet thuis Ik heb het geprobeerd, geloof me, maar het valt gewoon in het niet bij de Horst

Te zakelijk, te klinisch, geen clubliefde, etc.

zaterdag 27 maart 2010 @ 09:04:23 #144
182728 honda1990
pi_79636871
Gelukkig maar anders zou je de naam can Ajax op deze manier ten schande maken
  zaterdag 27 maart 2010 @ 10:18:44 #145
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_79637827
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 03:17 schreef Blinker het volgende:

[..]

Ik ben geeneens voor Ajax, maar goed, zelfde geldt voor Ajax supporters in jullie topic. Stoer doen achteraf is maar triest Zou het leuk vinden als GAE promoveert, beter dan de Graafschap!
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  zaterdag 27 maart 2010 @ 10:59:07 #146
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_79638419
Kansje in de plee-offs, maar even afwachten
pi_79640134
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 04:00 schreef Blinker het volgende:

[..]

Goeie grap man.. Val dood, ik hoef mezelf niet te verdedigen.
Ik vermaak me top bij GAE en zou nooit meer zonder kunnen.
Ik woon al inmiddels vijf jaar in Amsterdam en Ik woon vijf minuten van de ArenA vandaan. Ajax fan worden zou de makkelijke weg zijn, maar daar voel ik me gewoon niet thuis Ik heb het geprobeerd, geloof me, maar het valt gewoon in het niet bij de Horst

Te zakelijk, te klinisch, geen clubliefde, etc.

[ afbeelding ]
Was geen grap hoor? Het was echt 0-6? te veel met je sjaal voor je kop gezeten waardoor je het niet gezien hebt?

En geen clubliefde Is zeker te merken dat je nooit in de ArenA komt
  zaterdag 27 maart 2010 @ 13:57:04 #148
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_79642821
Pantelic weg bij Ajax

De zelfverklaarde nummer 1 spits van de wereld zal aan het einde van dit seizoen vertrekken bij Ajax. De spits wilt graag een meerjarig contract maar Ajax wil zich niet langer dan een seizoen binden aan de aanvaller op leeftijd.

"Ajax wil me graag behouden, helaas wil de club werken met een contract van een seizoen, maximaal twee seizoenen. Op mijn leeftijd moet ik ook denken aan mijn familie", aldus Pantelic in gesprek met de Duitse media.

"Daarom ben ik op zoek naar een club die me een driejarig contract zal aanbieden. Op dit moment heb ik al een aantal aanbiedingen uit Engeland.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 14:13:48 #149
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_79643219
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 12:15 schreef mash_ het volgende:

[..]

Was geen grap hoor? Het was echt 0-6? te veel met je sjaal voor je kop gezeten waardoor je het niet gezien hebt?

En geen clubliefde Is zeker te merken dat je nooit in de ArenA komt
De stand zegt niet alles over hoe er gespeeld werd.
Ik vond bij vlagen GAE aardig meekomen en best nog wel wat kansjes gehad.
Stekelenburg is echt een klasse apart, wat een goede keeper zeg!

En ik ben meerdere malen in de ArenA geweest, maar het is niet mijn type club.
Wel aantrekkelijk voetbal, maar voor de sfeer hoef je er gewoon niet heen, je kan net zo goed tv gaan kijken.
Dat is ook wat de meeste Ajacieden doen, dus dat scheelt.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 15:55:20 #150
269412 Frederick_Blah
pi_79645340
Het is inderdaad zo dat ze in bepaalde delen van het stadion vies aankijken als je iets roept of te lang staat. Maar dat soort volk zit bij elke club.
pi_79649126
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 15:55 schreef Frederick_Blah het volgende:
Het is inderdaad zo dat ze in bepaalde delen van het stadion vies aankijken als je iets roept of te lang staat. Maar dat soort volk zit bij elke club.
"Zittuhhh!" Jammer is dat inderdaad
  zaterdag 27 maart 2010 @ 18:33:16 #152
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_79649491
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:20 schreef Jorwol het volgende:

[..]

pi_79649661
Al dat Eagles geneuzel mag nou wel afgelopen zijn. Tuurlijk, 6000 man supporters die los gaan bij een halve finale beker tegen Ajax. Ik kom ook vaak op de Krommedijk (FC Dordt), waar jullie dit jaar overigens ook natte klets 2-0 verloren, en dan zit er ook een halfleeg Eagles vak stil te wezen...
"de dordtse schapenkoppen, door niemand meer te stoppen"
  zaterdag 27 maart 2010 @ 18:51:37 #154
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_79650071
Volgens mij is Dordt de enige partij die de wedstrijd belangrijk vindt.
Iets met een klein akkefietje wat nog steeds dwars zit ofzo.
pi_79650250
Sinds wanneer is dit het eerste divisie topic?
pi_79650344
Lol het eagles stadion zit voor het eerst in 8 jaar vol en nu doen ze net of ze geweldige supporters hebben die altijd zingen
Het is precies hetzelfde als met alle andere clubs in nederland, als ajax komt spelen zit het hele stadion vol en staat de hele stad op zijn kop en een week later boeit het ze allemaal niet meer.
pi_79650452
Ach ze verliezen kansloos van Ajax dan moeten ze maar zielig gaan doen over de supporters. Geef hun ook een pleziertje veel verder dan dat trap veldje van de Eagles komen hun ook niet.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 19:07:33 #158
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_79650528
Ik nodig jullie allemaal uit om een keer langs te komen
pi_79650547
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:07 schreef Blinker het volgende:
Ik nodig jullie allemaal uit om een keer langs te komen
Is het niet leuk in je eigen topic?
  zaterdag 27 maart 2010 @ 19:09:32 #160
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_79650574
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:08 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Is het niet leuk in je eigen topic?
Die happen niet zo leuk
  zaterdag 27 maart 2010 @ 19:09:49 #161
269412 Frederick_Blah
pi_79650585
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:20 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Nee meestal kijken ze alleen zuur. Praten gaat ook moeilijk met je muil vol popcorn. Hoort ook bij een voetbalwedstrijd... popcorn.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 19:11:47 #162
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_79650638
Of bij een matige wedstrijd 20 minuten van te voren vertrekken.
Ik moet wel zeggen dat Ajacieden daar ook niet omheen draaien.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 19:41:33 #163
198365 Morendo
The Real Deal
pi_79651511
quote:
Pantelic op zoek naar aanbieding voor drie seizoenen
27/03/2010 16:02

Het heeft er alle schijn van dat Marko Pantelic na één seizoen Ajax alweer verlaat. De Servische spits schermt met interesse uit Engeland.

Ajax wil voorlopig niet verder gaan dan een verbintenis van één seizoen met een optie voor nog een jaar. Voor de Serviër is dat aanbod te mager, zo bleek in februari al. 'In deze fase van mijn carrière wil ik geen kortlopende contracten meer', zei Pantelic in Voetbal International.

'Op mijn leeftijd moet ik ook denken aan mijn familie', herhaalt Pantelic in Kicker zijn argumenten. 'Daarom ben ik op zoek naar een club die me een driejarig contract zal aanbieden.' De Servische spits verwacht geen problemen met een andere club te vinden. 'Op dit moment heb ik al een aantal aanbiedingen uit Engeland.'
Gewoon laten gaan dus.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 19:54:44 #164
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_79651934
Bron: Sportweek . NL
quote:
'Ajax en Pantelic gaan komende zomer alweer uit elkaar'
--------------------------------------------------------------------------------
27-mrt-2010 17:25

Er bestaat een grote kans dat Marko Pantelic na één seizoen alweer vertrekt uit Amsterdam. De Servische spits zou al aanbiedingen van andere clubs binnen hebben. Dat meldt Vi zaterdag.

Pantelic zou op zoek zijn naar een nieuwe werkgever, omdat Ajax bekend maakte dat zij voorlopig niet verder willen gaan dan een verbintenis van één seizoen met een optie voor nog een jaar. De Serviër is niet tevreden met dat aanbod, bleek in februari al. 'In deze fase van mijn carrière wil ik geen kortlopende contracten meer,' meldde hij destijds.

'Op mijn leeftijd moet ik ook denken aan mijn familie,' beargumenteert Pantelic zijn keuze nu. 'Daarom ben ik op zoek naar een club die me een driejarig contract zal aanbieden.'

De spits verwacht niet dat hij moeite zal hebben met het vinden van een nieuwe club. 'Op dit moment heb ik al een aantal aanbiedingen uit Engeland.' (NUsport)

Dát is goed nieuws!
1. We hebben spitsen
2. Het scheelt weer salaris (mits we geen nieuwe speler halen!)

Hopelijk binnenkort nog wat leuke verkopen (Stekelenburg, Van der Wiel, Vertonghen, Emanuelson, Suarez)!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  zaterdag 27 maart 2010 @ 19:55:14 #165
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_79651948
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:54 schreef Barca het volgende:
Bron: Sportweek . NL
[..]

Dát is goed nieuws!
1. We hebben spitsen
2. Het scheelt weer salaris (mits we geen nieuwe speler halen!)

Hopelijk binnenkort nog wat leuke verkopen (Stekelenburg, Van der Wiel, Vertonghen, Emanuelson, Suarez)!
Wat houd je dan nog over .
pi_79652392
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:55 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Wat houd je dan nog over .
Enoh hij is baas
  zaterdag 27 maart 2010 @ 20:21:22 #167
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_79652857
Tijd voor een column van Hugo B
quote:
God bewaar ons als Ajax alsnog kampioen wordt
Midden jaren zeventig schoten Sparta-junioren ballen de tribune in. Geen echte maar van die fladderdingen. Nooit wist ik er een te vangen. Ik zou het geen jeugdtrauma willen noemen, maar destijds baalde ik wel.

Toen Luis Suarez 3-1 maakte tegen PSV en de bal keihard de tweede ring in schoot, dacht ik eraan terug. Wie zou het leer vangen? Nou, Jan Ottevanger uit Wijchen dus.

Deze 52-jarige supporter van Ajax stuurde me een mail over wat er daarna gebeurde. 'Als oud-keeper spring ik naar de bal, en waarachtig, hebbes. De supporters om mij heen op 403 klappen en juichen. Ik kus de bal, de bal die Luis aan ons heeft gegeven, mooier kan het toch niet?'

Een paar minuten later staat er een steward naast hem. Of hij de bal wil inleveren! Nou, absoluut niet. Na het laatste fluitsignaal neemt de achterbuurman voor de zekerheid de bal mee. Ottevanger: 'Vier beveiligers springen op Martin. Hij wordt met geweld tegen de muur gezet, de bal hardhandig onder zijn jas vandaan gehaald.' Acht heldhaftige ogen kijken me ietwat dommig aan. "Opdracht van de politie," mompelen ze. Er ontstaat een agressief sfeertje. Op hetzelfde moment worden namens Aegon vijftig ballen de tribunes in geschoten.'

Hoe klein kan een grote club zijn? Ik besluit mijn vrienden van De Wereld Draait Door te tippen. Die maken van de kwestie een 'Jakhals'. Ajax (de persdienst) wil niet meedoen. Ottevanger doet zijn beklag. Een meisje van de persdienst zegt tegen de Jakhals die zich in De Arena meldt: 'Die bal is van Ajax, zeg maar.'

Natúúrlijk is die bal van Ajax. Maar wat is 120 euro op een begroting van 65 miljoen? We weten dat Ajax financieel niet lekker gaat, maar dit is geestelijke armoe. Weegt het terugvorderen van een bal van 120 euro op tegen slechte publiciteit? Zeker weten dat algemeen directeur Rik van den Boog baalt. Slimme rekenaar. Imago is alles. Een goed imago is onbetaalbaar. Op ons netvlies staan steeds vier veiligheidsmeneren te trekken aan een Ajax-fan die een Ajax-bal onder zijn jas heeft.

De bal vangen die Suarez in alle euforie het publiek in ramt, dat is jongensromantiek. Die vermoorden is niet slim. Maar het verhaal is nog niet afgelopen. Ajax haalt zijn gram op Jan Ottevanger. Hij leest me voor hoe de persdienst reageert. Let op het toontje. 'Als gast bij Ajax dient u zich wel aan de huisregels te houden.' En: 'Ik stuur deze mail niet om met u in discussie te gaan.' En: 'Als ik bij u thuis kom en uw zoon gooit mij een bal toe, neem ik de bal ook niet mee naar huis. De wedstrijdballen behoren aan Ajax toe.'
Dan wordt het onverkwikkelijk: 'Het helpt Ajax niet als u in de media onrust gaat stoken, ik vertrouw erop dat u dat als supporter dan ook niet zult doen.'

Die zinsconstructie. Ik vertrouw erop dat... Wij noemen dat thuis chantage. Het zijn praktijken die in de Sovjetunie rond 1964 in zwang waren. Later stuurde de KGB dan nog een mannetje in regenjas dat heel de dag voor je huis ging staan. Lekker intimideren.

Later wordt de Jakhals van DWDD gebeld door Ajax-persvoorlichter Miel Brinkhuis. Hij zegt dat er niet gefilmd mag worden in De Arena. 'Ik verbied je het interview met mijn collega uit te zenden.'

Dus je interviewt een meisje van de persvoorlichting en de persvoorlichting verbiedt dat interview uit te zenden. Hilarisch. DWDD zond het uiteraard uit.

Dictatoriaal, gierig, dom of gewoon ouderwets arrogant? Alleen om die reden gun je FC Twente het landskampioenschap (Schiet Bryan Ruiz de bal de tribune in dan sleurt voorzitter Munsterman zijn speler uit de kleedkamer om een handtekening op de bal te laten zetten voor meneer Ottevanger). God bewaar ons als Ajax alsnog eerste wordt. De penetrante geur van hoogmoed zal ons bedwelmen.

Hè. Je gunt het ze best, de mannen van Ajax. Een beetje nederigheid. Doe normaal. Niet zo zakelijk. Geef eens een rondje weg.

Al moet wel gezegd. 'Die bal is van Ajax, zeg maar.'
(HUGO BORST)
27/03/10 16u38
  zaterdag 27 maart 2010 @ 20:34:29 #168
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_79653300
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 20:21 schreef Whiteguy het volgende:
Tijd voor een column van Hugo B
[..]
Typisch..
  zaterdag 27 maart 2010 @ 20:37:22 #169
269412 Frederick_Blah
pi_79653361
Opdat z'n clubje dadelijk na een 1-0 voorsprong maar 50 ballen van Twente de tribune in uitverdedigen zal...
pi_79661147
Hij dikt het wel lekker aan, met kust de bal blabla.
Ken wel meer clubs waar de stewards de bal komen halen overigens.
  zondag 28 maart 2010 @ 01:58:06 #171
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_79661171
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 12:56 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Nu vertoon je zelf aartskinderachtig gedrag. Elke supporter moet gewoon voor zijn eigen ploeg zijn en zijn of haar ploeg steunen. Bv. anti een bepaalde club sjaaltjes is te zielig voor woorden.
Dat weet jij, dat weet ik, dat weet iedereen.

Tegen Psv geflatteerd? Daar ben ik het niet mee eens. Want je kan namelijk ook zeggen dat Ajax het spelletje gewoon slim heeft gespeeld. Als Ajax ook maar een beetje druk uitoefende op Psv, wisten ze er vaak al geen raad meer mee.
bij psv en az werd het "efficient en zakelijk voetbal" genoemd, bij ajax is het geflatteerd
hypocriet ook altijd.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zondag 28 maart 2010 @ 01:59:43 #172
189963 nubreektmijnklomp
pi_79661200
quote:
Op zondag 28 maart 2010 01:56 schreef Pinzon het volgende:
Hij dikt het wel lekker aan, met kust de bal blabla.
Ken wel meer clubs waar de stewards de bal komen halen overigens.
volgens mij is dat sowieso bij elke club alhoewel het wel overdreven is zeker gezien ze gewoon nog een paar voetballen het stadion in schieten daarna.
maarja de eckte eckte wedstrijdbal kan je anders wel een handeltje in starten!
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zondag 28 maart 2010 @ 09:22:54 #173
30220 Barca
pi_79663209
quote:
Op zondag 28 maart 2010 01:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

bij psv en az werd het "efficient en zakelijk voetbal" genoemd, bij ajax is het geflatteerd
hypocriet ook altijd.
Typisch Amsterdamse arrogantie!
quote:
Op zondag 28 maart 2010 01:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

volgens mij is dat sowieso bij elke club alhoewel het wel overdreven is zeker gezien ze gewoon nog een paar voetballen het stadion in schieten daarna.
maarja de eckte eckte wedstrijdbal kan je anders wel een handeltje in starten!
Ach dat gejank over die stewards. Stemmingmakerij!
  zondag 28 maart 2010 @ 09:26:49 #174
80382 manny
30 is best veel
pi_79663230
vandaag de zwaartste wedstrijd uit het resterende programma.....
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zondag 28 maart 2010 @ 10:22:35 #175
282087 abdalfawaz
Ilharaqa Baraka
pi_79663862
quote:
Op zondag 28 maart 2010 09:26 schreef manny het volgende:
vandaag de zwaartste wedstrijd uit het resterende programma.....
NEC uit ? (Op basis van het verleden )
  zondag 28 maart 2010 @ 11:41:59 #176
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_79665036
Ik moet zeggen dat ik dit ook een rare gang van zaken vind. Zoals in de column gezegd: v.d. Boog zal wel balen.
pi_79665525
Eriksen drie keer vandaag!
  zondag 28 maart 2010 @ 12:04:21 #178
10881 Gwunnik
TIM the enchanter...
pi_79665532
quote:
Op zondag 28 maart 2010 11:41 schreef Schanulleke het volgende:
Ik moet zeggen dat ik dit ook een rare gang van zaken vind. Zoals in de column gezegd: v.d. Boog zal wel balen.
Dat dus... na de eerste fout hadden ze beter die fout goed kunnen maken ipv 'principieel' blijven aan stompzinnig bureaucratie. Nu stapelen ze fout op fout... niet handig en niet aardig Gewoon Suarez een bal laten tekenen en die aan meneer aanbieden met welgemeende excuses van de club. Scheelt een hoop imagoschade.

Over een andere boeg: mensen die Ajax (en fans) beschouwen als exceptioneel in dat ze hun club als exceptioneel zien
-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)
  zondag 28 maart 2010 @ 12:24:07 #179
290562 RSXX
DELETED ACCOUNT
pi_79666038
quote:
Op zondag 28 maart 2010 12:04 schreef Zapato het volgende:
Eriksen drie keer vandaag!

+
1x SUK in de 93'e minuut
ik gebruik dit account niet meer :)
pi_79668842
quote:
Geen plek voor Pantelic en Eriksen

Van onze Telesportredactie

Marko Pantelic (archiefbeeld)

AMSTERDAM - Ajax-trainer Martin Jol heeft in zijn basiself voor het duel tegen FC Groningen geen plaats ingeruimd voor Marko Pantelic en Christian Eriksen. De aanvallers beginnen allebei op de bank. De voorhoede van de Amsterdammers bestaat uit Urby Emanuelson, Luis Suarez en Dennis Rommedahl.

Vurnon Anita start als linksback. De overige spelers begonnen donderdag ook in de bekerwedstrijd tegen Go Ahead Eagles. Bij Groningen heeft Daley Blind een basisplaats. De zoon van de assistent-trainer van Ajax is door de Amsterdamse club verhuurd aan de Noorderlingen.
Ajax moet winnen om de aansluiting met koploper FC Twente weer terug te krijgen. Door de zege van de tukkers op Sparta Rotterdam is het verschil op de ranglijst nu zeven punten in het voordeel van de formatie van Steve McClaren.
Opstellingen:
Ajax: Stekelenburg; Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Anita; De Zeeuw, Enoh, De Jong, Emanuelson, Suarez Rommedahl.
FC Groningen: Van Loo, Blind, Sankoh, Granqvist, Stenman; Lovre, Ajilore, Van de Laak, Enevoldsen, Bacuna,Matavz.
Nu gaat het fout, jol gaat fucken met de opstelling.
slecht gevoel hierbij
  zondag 28 maart 2010 @ 14:15:23 #181
189963 nubreektmijnklomp
pi_79669103
quote:
Op zondag 28 maart 2010 14:06 schreef Moonlighter het volgende:

[..]

Nu gaat het fout, jol gaat fucken met de opstelling.
slecht gevoel hierbij
waarsch niet fit genoeg na donderdag. misschien spiertje verstrekt of zo
quote:
Op zondag 28 maart 2010 09:22 schreef Barca het volgende:

[..]

Typisch Amsterdamse arrogantie!
dat wel natuurlijk!
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zondag 28 maart 2010 @ 14:29:42 #182
73209 dnzl
Minimalist.
pi_79669554
Heeft iemand een live stream?
  zondag 28 maart 2010 @ 14:35:57 #183
290562 RSXX
DELETED ACCOUNT
pi_79669727
quote:
Op zondag 28 maart 2010 14:29 schreef dnzl het volgende:
Heeft iemand een live stream?
Direct linken mag hier niet
Gebruik Sopcast NVS1
pi_79669813
Voor livestreams voor EL kun je deze twitter in de gaten houden:

http://twitter.com/nvstreams

(hoop dat dit mag?)
  zondag 28 maart 2010 @ 15:02:24 #185
290562 RSXX
DELETED ACCOUNT
pi_79670437
Nou nou ....
  zondag 28 maart 2010 @ 15:09:32 #186
290562 RSXX
DELETED ACCOUNT
pi_79670664
1-0
pi_79671672
Ik kom net kijken, hoe loopt alles?
  zondag 28 maart 2010 @ 16:06:02 #188
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_79672361
  zondag 28 maart 2010 @ 16:21:44 #189
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_79672877
Mooi, weer 3 punten
.
pi_79672950
Kopkracht rules 26 kansen, 13 op doel

Twente gaat ook volgend jaar nooit zoveel geluk en scheidsrechters meekrijgen als dit jaar. Ajax was deze wedstrijd ook niet erg goed, maar ik verwacht dat AZ en Twente volgend seizoen ongeveer even goed zuleln zijn en minder goed dan PSV en Ajax.
pi_79672963
Snel vergeten, 3 punten in de tas en op naar ADO.
pi_79673144
Volgens Eredevisie live weer een geflatteerde uitslag

Wat een goal van Siem de jong trouwens!! Die jongen speelt steeds beter.
Van Daley Blind gaan we nog wel wat plezier hebben denk ik de komende jaren, ik zie het wel zitten.
pi_79673441
quote:
Op zondag 28 maart 2010 16:29 schreef LostnFound het volgende:

Wat een goal van Siem de jong trouwens!! Die jongen speelt steeds beter.
Van Daley Blind gaan we nog wel wat plezier hebben denk ik de komende jaren, ik zie het wel zitten.
Ja, alle laatste 5 wedstrijden zette Ajax een geflatteerde uitslag neer

Stelletje hersenlozen.
pi_79673498
Het hele seizoen al geflatteerd
En Twente- en PSV-fans na 30 minuten zeiken tegen RKC dat we nog maar met 1-0 voorstaan en dat we daardoor het niet verdienen kampioen te worden in tegenstelling tot hun.
  zondag 28 maart 2010 @ 18:03:40 #195
10881 Gwunnik
TIM the enchanter...
pi_79675873
Doelsaldo 88-19 ook geflatteerd
-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)
pi_79675934
quote:
Ik zat me er ook al aan te ergeren.
pi_79677117
quote:
Ajax is gewoon een geflatteerde club . Mooi 3 puntjes binnen, wat was Suarez slecht vandaag. Hoop dat hij de komende wedstrijden nog zijn top vorm haalt hij is al weken uit vorm.
pi_79677253
quote:
Op zondag 28 maart 2010 18:50 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Ajax is gewoon een geflatteerde club . Mooi 3 puntjes binnen, wat was Suarez slecht vandaag. Hoop dat hij de komende wedstrijden nog zijn top vorm haalt hij is al weken uit vorm.
Hij is helaas al maanden uit vorm... En toch pakt hij zijn goals mee, dat zegt wat over de aanvallende kwaliteiten van Ajax in het algemeen.
  zondag 28 maart 2010 @ 19:09:38 #199
30220 Barca
pi_79677721
Op naar topic AFC Ajax # 1448: met Nicolien (Sauerbreij) op de tribune!
pi_79677856
Lekkere goal van Siem de Jong! Die gast is echt goed bezig!

Weet iemand trouwens wat de mening van Johan Derksen over Pantelic is de laatste tijd?
Ik vind 'm echt een goede aankoop, hopelijk blijft ie.
pi_79677916
quote:
Op zondag 28 maart 2010 19:14 schreef Tommeke het volgende:

Weet iemand trouwens wat de mening van Johan Derksen over Pantelic is de laatste tijd?
Hij blijft niet. ajax wilt maar 1 jaar, hij wilt 3 jaar
pi_79677948
quote:
Op zondag 28 maart 2010 19:14 schreef Tommeke het volgende:

Johan vindt hem een drama. Ik hoop eigenlijk niet dat Pantellic blijft, speel liever met Suarez in de spits en hopelijk volgend jaar met Lens en Eriksen ernaast.
pi_79678546
quote:
Op zondag 28 maart 2010 19:16 schreef mash_ het volgende:

[..]

Hij blijft niet. ajax wilt maar 1 jaar, hij wilt 3 jaar
3 jaar is ook wel erg lang.. Jammer, ga er dan tussenin zitten met 2 jaar
pi_79678589
quote:
Op zondag 28 maart 2010 19:17 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Johan vindt hem een drama. Ik hoop eigenlijk niet dat Pantellic blijft, speel liever met Suarez in de spits en hopelijk volgend jaar met Lens en Eriksen ernaast.
Eerst vond Johan hem niets, toen wel aardig maar geen toegevoegde waarde
Lens hoef ik er niet bij
pi_79678903
Inderdaad, Johan was hem eerst helemaal aan het afzeiken, maar bleek enorm overdreven en vind het beetje makkelijk om een nieuwe speler af te zeiken vanwege ons falend transferbeleid.

Ik vind Pantelic het goed gedaan hebben, maar het is eeuwig zonde van Sulejmani en Cvitanich, als het aan mij ligt laat je die gewoon elke week spelen en als ze niet minstens 1x scoren of 1 assist geven, dan laten we ze nog 3x van Amsterdam naar Rotterdam heen-en-terug rennen na de wedstrijd. Dat zal ze leren.
  zondag 28 maart 2010 @ 19:53:10 #206
30220 Barca
pi_79679254
We kunnen Lens helaas niet betalen Maar goed ... we moeten de komende 12 jaren gewoon stapje voor stapje bouwen aan een team.
pi_79680212
http://ajax.netwerk.to/wedstrijden/news.php#i21520

Reactie van Jans Enoh, wat een baas
pi_79680419
quote:
Op zondag 28 maart 2010 20:12 schreef drGoeroe het volgende:
http://ajax.netwerk.to/wedstrijden/news.php#i21520

Reactie van Jans Enoh, wat een baas
ja enoh speelde echt goed
  zondag 28 maart 2010 @ 21:20:42 #209
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_79684304
Sympathieke man die Jans
  zondag 28 maart 2010 @ 21:30:35 #210
189963 nubreektmijnklomp
pi_79685088
quote:
Op zondag 28 maart 2010 21:20 schreef Blinker het volgende:
Sympathieke man die Jans
zo komt ie wel over inderdaad
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_79698222
Hoop dat Ajax de telefoon niet opneemt en dat het team toch zoveel mogelijk bij elkaar blijft.
Ben er alleen bang voor
pi_79699685
De ontwikkeling van met name De Jong en Anita is echt geweldig om te zien... spelers worden gewoon echt beter onder Jol
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_79700830
Toch weet ik het nog zo net niet betreft Anita. Ideale back up, maar een basisspeler...
Benieuwd wat het trainingsprogramma inhoudt betreffende Aisatti en Sulejmani en hoe we ze volgend seizoen terugkrijgen!
pi_79701134
Pantelic kan er helemaal niks van. Iedere malloot die bij dit Ajax in de spits staat gaat 1 op 2 lopen... Hij is veel te langzaam en heeft veel te veel balverlies.
pi_79701213
Toch grappig dat sommige mensen beweren dat Ajax teveel afhankelijk is van Suarez... de afgelopen weken bewijzen steeds meer spelers dat dit niet zo is... ook anderen kunnen een wedstrijd beslissen.... Suarez is minder belangrijk voor Ajax dan Ruiz voor Twente... als je de goals van die twee alleen al van de totale productie afhaalt van de beide teams blijft er bij twente bijna niks over... Ajax scoort dan nog steeds bijna het meest van de gehele Eredivisie
pi_79701625
Suarez heeft ook een boel assists, vergeet dat niet! Bovendien sticht Suarez zoveel gevaar, dat er sowieso rugdekking is van 1 of 2 spelers van de tegenpartij. Jammer dat Suarez niet nog meer een killer is, dan had die echt boven de 40goals gehad. Als je die 2 levensgrote kansen van gisteren zag...Pffff
pi_79701751
quote:
Op maandag 29 maart 2010 12:13 schreef ik.ben.hier het volgende:
Suarez heeft ook een boel assists, vergeet dat niet! Bovendien sticht Suarez zoveel gevaar, dat er sowieso rugdekking is van 1 of 2 spelers van de tegenpartij.
Ja dat klopt, maar Ruiz geeft ook heel wat assists volgens mij...
pi_79702102
Ruiz: 22 goals en 7 assists
Suarez: 29 goals en 16 assists

Dus wel een groot verschil lijkt me..

Ik ben gewoon benieuwd wat er aan het eind van het seizoen afvloeit, doorselecteren Jol!
  maandag 29 maart 2010 @ 12:27:47 #219
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_79702127
quote:
Op maandag 29 maart 2010 12:13 schreef ik.ben.hier het volgende:
Suarez heeft ook een boel assists, vergeet dat niet! Bovendien sticht Suarez zoveel gevaar, dat er sowieso rugdekking is van 1 of 2 spelers van de tegenpartij. Jammer dat Suarez niet nog meer een killer is, dan had die echt boven de 40goals gehad. Als je die 2 levensgrote kansen van gisteren zag...Pffff
Suarez is idd niet alleen belangrijk als ie aan de bal is, hij houdt ook altijd standaard 2 verdedigers bezig, dus hij is altijd van toegevoegde waarde, hoe waardeloos hij ook speelt .
Get woke, go broke!
pi_79702306
quote:
Op maandag 29 maart 2010 12:02 schreef TheVulture het volgende:
Toch grappig dat sommige mensen beweren dat Ajax teveel afhankelijk is van Suarez... de afgelopen weken bewijzen steeds meer spelers dat dit niet zo is... ook anderen kunnen een wedstrijd beslissen.... Suarez is minder belangrijk voor Ajax dan Ruiz voor Twente... als je de goals van die twee alleen al van de totale productie afhaalt van de beide teams blijft er bij twente bijna niks over... Ajax scoort dan nog steeds bijna het meest van de gehele Eredivisie
Er is natuurlijk een periode geweest waarin Ajax veel afhankelijker was van Suarez en waarin ze het enorm lastig hadden wanneer hij niet in vorm was. De laatste tijd is dat echter veel minder en speelt Ajax gewoon goed ondanks het feit dat Suarez niet in topvorm is. Gisteren miste hij ook weer 3 of 4 100% kansen, hoewel hij die zelf gecreëerd had. Toch winnen ze uiteindelijk vrij eenvoudig van Groningen. Dat is wat mij betreft de grote verdienste van Jol. Hij heeft van 'FC Suarez' een echt team gemaakt, dat niet meer zo afhankelijk is van Suarez.
pi_79702416
quote:
Op maandag 29 maart 2010 12:27 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Suarez is idd niet alleen belangrijk als ie aan de bal is, hij houdt ook altijd standaard 2 verdedigers bezig, dus hij is altijd van toegevoegde waarde, hoe waardeloos hij ook speelt .
Volgens mij ben je wanneer je Suarez moet dekken aan het eind van de wedstrijd niet alleen fysiek moe, maar ook mentaal, omdat je hem echt constant in de gaten moet houden. Ook wanneer hij waardeloos speelt. Zo onberekenbaar is hij.
pi_79702876
quote:
Op maandag 29 maart 2010 12:26 schreef ik.ben.hier het volgende:
Ruiz: 22 goals en 7 assists
Suarez: 29 goals en 16 assists

Dus wel een groot verschil lijkt me..

Ik ben gewoon benieuwd wat er aan het eind van het seizoen afvloeit, doorselecteren Jol!
Per saldo blijft Ruiz wel bij meer goals van Twente betrokken dan Suarez bij Ajax...
pi_79702908
quote:
Op maandag 29 maart 2010 12:27 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja maar die status heeft Ruiz nu toch ook al wel bij Twente... die moet je ook geen meter vrijheid geven...
pi_79702949
Het is idd wat de mensen hier zeggen dat er altijd wel mensen opstaan die beslissend zijn in een wedstrijd. Zo was er Demy die in het begin erg goed speelde en echt het verschil maakte ( nu trouwens waardeloos ). Tijdje was Urby erg sterk, Pantelic heeft zijn momenten (gehad), de laatste tijd Siem natuurlijk en gisteren Vertonghen. Verder pakt Steek dit seizoen gewoon punten voor ons en 1 van de meeste constante samen met Alderweireld en vd Wiel...
  maandag 29 maart 2010 @ 12:54:42 #225
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_79702987
quote:
Op maandag 29 maart 2010 12:52 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ja maar die status heeft Ruiz nu toch ook al wel bij Twente... die moet je ook geen meter vrijheid geven...
True, dus nadat Ajax kampioen is geworden moeten ze die maar halen .
Get woke, go broke!
pi_79703019
quote:
Op maandag 29 maart 2010 12:51 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Per saldo blijft Ruiz wel bij meer goals van Twente betrokken dan Suarez bij Ajax...
Klopt, er was door VI toch ook uitgerekend dat wanneer je de goals en assists van Suarez weg zou denken, Ajax iets van 8/9 punten minder had. Hetzelfde betreft Ruiz zou Twente iets van 20punten kosten.
pi_79703053
quote:
Op maandag 29 maart 2010 12:54 schreef HeatWave het volgende:

[..]

True, dus nadat Ajax kampioen is geworden moeten ze die maar halen .
Onzin! Twente gaat de hoofdprijs vragen en hij wil zelf naar het Spanje volgens mij
pi_79705869
quote:
Van onze speciale verslaggever
AMSTERDAM - Jan Vertonghen vierde zijn doelpunten tegen FC Groningen op bijzondere wijze. Met zijn arm voor zijn gezicht, haalde hij 'de trekker over'. "Dat had ik met een aantal jongens afgesproken en was gebaseerd op ons huisspelletje", zei de Belg na afloop.

"Ik had alleen nooit verwacht dat ik het moest doen, omdat ik niet veel scoor", aldus Vertonghen. Navraag leert dat het 'huisspelletje' het Playstationspel 'Call of Duty' is en Vertonghen, Kenneth Vermeer, Gregory van der Wiel, Vurnon Anita, Urby Emanuelson, Siem de Jong en Toby Alderweireld dat vanuit huis via internet tegen elkaar spelen. De hoofdpersoon beweegt zich voort als Vertonghen, zodra hij wordt verblind door een 'flashgranaat'.
Bron: Telegraaf.nl
pi_79710129
quote:
'Bekerfinale mogelijk over twee wedstrijden'

AMSTERDAM - De bekerfinale tussen Feyenoord en Ajax wordt mogelijk over twee wedstrijden verdeeld; één in Rotterdam en de andere in Amsterdam, zo meldt AD Sportwereld maandag.

© ANPVolgens het dagblad is die optie nadrukkelijk besproken door Feyenoord, Ajax, de KNVB en de gemeente Rotterdam.

Het spelen van twee wedstrijden zou alleen een optie zijn wanneer de veiligheid rond de finale, die op 25 april gespeeld wordt in de Kuip, niet gegarandeerd kan worden en Ajax-supporters daarom niet welkom zijn in Rotterdam.

Aboutaleb

Ahmed Aboutaleb, burgemeester van de Maasstad, stemde er afgelopen vrijdag mee in dat de wedstrijd onder strenge voorwaarden met Ajax-publiek gespeeld mag worden.

Een woordvoerder van Aboutaleb verklaarde volgens het AD dat het spreiden van de bekerfinale over twee wedstrijden tot nu toe nooit als optie is besproken. In competitieverband worden wedstrijden tussen Feyenoord en Ajax tot 2014 zonder fans van de bezoekende club gespeeld.

De KNVB heeft maandag een overleg met de gemeente Rotterdam.
  maandag 29 maart 2010 @ 16:18:58 #230
189963 nubreektmijnklomp
pi_79710633
quote:
Op maandag 29 maart 2010 14:17 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

haha wat een bazen!
quote:
'Bekerfinale mogelijk over twee wedstrijden'

AMSTERDAM - De bekerfinale tussen Feyenoord en Ajax wordt mogelijk over twee wedstrijden verdeeld; één in Rotterdam en de andere in Amsterdam, zo meldt AD Sportwereld maandag.

© ANPVolgens het dagblad is die optie nadrukkelijk besproken door Feyenoord, Ajax, de KNVB en de gemeente Rotterdam.

Het spelen van twee wedstrijden zou alleen een optie zijn wanneer de veiligheid rond de finale, die op 25 april gespeeld wordt in de Kuip, niet gegarandeerd kan worden en Ajax-supporters daarom niet welkom zijn in Rotterdam.

Aboutaleb

Ahmed Aboutaleb, burgemeester van de Maasstad, stemde er afgelopen vrijdag mee in dat de wedstrijd onder strenge voorwaarden met Ajax-publiek gespeeld mag worden.

Een woordvoerder van Aboutaleb verklaarde volgens het AD dat het spreiden van de bekerfinale over twee wedstrijden tot nu toe nooit als optie is besproken. In competitieverband worden wedstrijden tussen Feyenoord en Ajax tot 2014 zonder fans van de bezoekende club gespeeld.

De KNVB heeft maandag een overleg met de gemeente Rotterdam.
dat zou wel maf zijn trouwens.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  maandag 29 maart 2010 @ 16:20:53 #231
290562 RSXX
DELETED ACCOUNT
pi_79710719
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:06 schreef mash_ het volgende:

[..]

In twee wedstrijden ?
pi_79710758
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

haha wat een bazen!
[..]

dat zou wel maf zijn trouwens.
ja maar zou het niet erg vinden Dan winnen we sowieso wel
  maandag 29 maart 2010 @ 16:22:04 #233
47190 MassimO
æ³o & h³æ
pi_79710769
Nee hoor , gaat niet gebeuren , heeft Kessler al gezegd.
Kan het bericht zo 1,2,3 niet vinden.
Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
pi_79710895
2 wedstrijden is belachelijk. Je gaat de spelregels niet aanpassen voor dit.
Dan op neutraal terrein desnoods zonder toeschouwers.
pi_79711846
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:22 schreef MassimO het volgende:
Nee hoor , gaat niet gebeuren , heeft Kessler al gezegd.
Kan het bericht zo 1,2,3 niet vinden.
Eerste helft in Amsterdam, tweede helft in Rotterdam dan maar?
  maandag 29 maart 2010 @ 16:56:23 #236
30220 Barca
pi_79712328
2 wedstrijden Had gewoon 1 wedstrijd in de Kuip moeten zijn zonder Ajax-fans!
  maandag 29 maart 2010 @ 16:59:48 #237
189963 nubreektmijnklomp
pi_79712456
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:56 schreef Barca het volgende:
2 wedstrijden Had gewoon 1 wedstrijd in de Kuip moeten zijn zonder Ajax-fans!
ja of niet wel een beetje eerlijke wedstrijd zijn hé, en de ajax fans willen natuurlijk ook bij deze heuchelijke overwinning zijn
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_79712477
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

ja of niet wel een beetje eerlijke wedstrijd zijn hé, en de ajax fans willen natuurlijk ook bij deze heuchelijke overwinning zijn
Reageren op hem! Fail
pi_79712585
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:24 schreef Godtje het volgende:
2 wedstrijden is belachelijk. Je gaat de spelregels niet aanpassen voor dit.
Dan op neutraal terrein desnoods zonder toeschouwers.
Ik hoop op een neutrale grond zoals het stadion van PSV of Twente. En dan met supporters van beide teams, maar zal wel niet gebeuren.
pi_79712753
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:02 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Ik hoop op een neutrale grond zoals het stadion van PSV of Twente. En dan met supporters van beide teams, maar zal wel niet gebeuren.
Ik denk niet dat een andere burgemeester die verantwoordelijkheid gaat nemen. En waarom zou die ook.
pi_79713344
Het is ook onzin om aan te houden aan de kuip. Er moet een regelement komen dat wanneer feyenoord de finale haalt het in een ander stadion gespeeld moet worden.
pi_79713376
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:22 schreef _Mystery_ het volgende:
Het is ook onzin om aan te houden aan de kuip. Er moet een regelement komen dat wanneer feyenoord de finale haalt het in een ander stadion gespeeld moet worden.
Daar ben ik het wel mee eens, alleen is het lastig om zo'n wedstrijd op korte termijn nog te verplaatsen als Feyenoord wél de finale haalt...
pi_79713481
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:22 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Daar ben ik het wel mee eens, alleen is het lastig om zo'n wedstrijd op korte termijn nog te verplaatsen als Feyenoord wél de finale haalt...
Kan van te voren toch wel geregeld worden? Dat als Feyenoord de finale haalt er gewoon op een andere plek een wedstrijd geregeld is.
pi_79713595
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:22 schreef _Mystery_ het volgende:
Ik vind een stukje historie ook wel mooi. Van mij mag het daar wel blijven ook als ze zelf in de finale staan.
pi_79714000
Historie.

Dat heb je in Engeland niet te vinden in NL. Daar gaat het voornamelijk om de prijs zelf het podium is niet belangrijk.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:51:36 #246
30220 Barca
pi_79714354
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Maar er moet eens iets worden gedaan aan die nepsupporters. Clubs doen dat tot nu toe niet omdat ze niet worden getroffen. Als er geen Ajax-fans bij de bekerwedstrijd hadden mogen zijn, dán zou ons bestuur MISSCHIEN eindelijk eens de stront uit de ogen halen en beseffen dat ze zich niet gelukkig moeten prijzen met dat tuig in het legioen. (En ja, ook andere clubs zouden dat moeten doen!)
  maandag 29 maart 2010 @ 19:01:03 #247
189963 nubreektmijnklomp
pi_79716758
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:51 schreef Barca het volgende:

[..]

Maar er moet eens iets worden gedaan aan die nepsupporters. Clubs doen dat tot nu toe niet omdat ze niet worden getroffen. Als er geen Ajax-fans bij de bekerwedstrijd hadden mogen zijn, dán zou ons bestuur MISSCHIEN eindelijk eens de stront uit de ogen halen en beseffen dat ze zich niet gelukkig moeten prijzen met dat tuig in het legioen. (En ja, ook andere clubs zouden dat moeten doen!)
en die hebben ze bij feyenoord niet? zou het een beter optie zijn zonder supporters te spelen...
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  maandag 29 maart 2010 @ 19:09:31 #248
269412 Frederick_Blah
pi_79717118
Bekerfinale over 2 wedstrijden is natuurlijk wel in het voordeel van Ajax. Twee keer op rij stunten is een stuk moeilijker voor Feyenoord. Zolang ze de tweede wedstrijd dan maar ná de laatste competitieronde plannen.
  maandag 29 maart 2010 @ 19:13:25 #249
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_79717276
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:51 schreef Barca het volgende:

[..]

Tuig (van welke club ook) moet hoe dan ook verboden worden om in welk stadion dan ook te komen. Door geen supporters mee te laten gaan naar Rotterdam, daarmee bevoordeel je Feyenoord, terwijl de kuip bij de bekerfinale neutraal terrein is. Supporters van beide clubs moeten dus welkom zijn en relschoppers van beide partijen moeten gewoon een levenslang stadionverbod krijgen. Maar niet speciaal bij deze wedstrijd, bij alle wedstrijden zou dit moeten gelden.
Het is ook weer zo makkelijk om alles bij het bestuur te leggen, terwijl de politiek hierin een hele goede rol kan vervullen. Daar wil men in Den Haag voorlopig niet aan. Zeker ook de schuld van Ajax?
Dat jij je eigen (????) cluppie weer wilt benadelen bij deze specifieke wedstrijd verbaasd hier al niemand meer. Irritant blijft het wel.
  maandag 29 maart 2010 @ 19:43:26 #250
30220 Barca
pi_79718694
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

en die hebben ze bij feyenoord niet? zou het een beter optie zijn zonder supporters te spelen...
Die hebben ze daar ook. Maar in eigen stad is dat tuig nog relatief rustig. Het eerlijkst zou zijn een finale in bijv. het PSV-stadion zonder publiek.
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:13 schreef peaceman het volgende:

[..]

Tuig (van welke club ook) moet hoe dan ook verboden worden om in welk stadion dan ook te komen. Door geen supporters mee te laten gaan naar Rotterdam, daarmee bevoordeel je Feyenoord, terwijl de kuip bij de bekerfinale neutraal terrein is. Supporters van beide clubs moeten dus welkom zijn en relschoppers van beide partijen moeten gewoon een levenslang stadionverbod krijgen. Maar niet speciaal bij deze wedstrijd, bij alle wedstrijden zou dit moeten gelden.
Het is ook weer zo makkelijk om alles bij het bestuur te leggen, terwijl de politiek hierin een hele goede rol kan vervullen. Daar wil men in Den Haag voorlopig niet aan. Zeker ook de schuld van Ajax?
Dat jij je eigen (????) cluppie weer wilt benadelen bij deze specifieke wedstrijd verbaasd hier al niemand meer. Irritant blijft het wel.
Levenslang stadionverbod helpt niet. Omdat de rellen vaak buiten de stadions plaatsvinden.

Clubs zijn niet verantwoordelijk voor de politiek, maar clubs moeten wel zelf hun verantwoordelijkheid nemen. En dat doen ze onvoldoende.

Geen bekerfinale betekent ook geen kans op de beker. Geen beker betekent hopelijk een cultuuromslag. Die is met het oog op de toekomst namelijk heel hard nodig! We moeten gaan spelen met spelers uit de eigen opleiding, de komende 12 jaren financieel gezond worden en pas daarna kunnen we voorzichtig wat aankopen doen. De scouting moet dan echter wel sterk verbeterd zijn!
  maandag 29 maart 2010 @ 19:48:32 #251
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_79718934
quote:
Op maandag 29 maart 2010 14:17 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Heeft iemand gamertags ? Ik wil ze wel pwnen.
2000 light years from home
pi_79721238
De bekerfinale spelen in het Phillips stadion is al helemaal een slecht idee.
Ajax vs Feyenoord supporters en als dat nog niet genoeg is gooien wij er nog wat PSV supporters bij.
pi_79721387
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:33 schreef Moonlighter het volgende:
Ajax vs Feyenoord supporters en als dat nog niet genoeg is gooien wij er nog wat PSV supporters bij.
In Den Haag dan. Dat ligt in het midden dus ook eerlijk voor de reiskosten.
  maandag 29 maart 2010 @ 20:37:52 #254
30220 Barca
pi_79721463
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:33 schreef Moonlighter het volgende:
Het mag ook in het stadion van Go Ahead Eagles! Of fc Twente.
  maandag 29 maart 2010 @ 20:38:48 #255
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_79721506
Gewoon die wedstrijd laten spelen in Rotterdam en de Ajaxsupporters ha(r)telijk verwelkomen. Moet kunnen toch? In Engeland doen ze er ook niet moeilijk over als West Ham en Millwall elkaar treffen, waarom hier dan wel.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_79721851
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:48 schreef Merkie het volgende:

[..]

Heeft iemand gamertags ? Ik wil ze wel pwnen.
Gamertags op de ps3?
  maandag 29 maart 2010 @ 20:54:17 #257
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_79722243
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:38 schreef Happel het volgende:
Gewoon die wedstrijd laten spelen in Rotterdam en de Ajaxsupporters ha(r)telijk verwelkomen. Moet kunnen toch? In Engeland doen ze er ook niet moeilijk over als West Ham en Millwall elkaar treffen, waarom hier dan wel.
Inderdaad. Er wordt al teveel aandacht aan besteed.
  maandag 29 maart 2010 @ 21:04:06 #258
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_79722718
quote:
Inderdaad. Daarbij zet je een peloton ME neer gewapend met automatische geweren en de zaadhoofden die problemen met hun zelfbeheersing hebben kunnen dan gewoon hun eeuwige stadionverbod krijgen.
  maandag 29 maart 2010 @ 21:05:12 #259
189963 nubreektmijnklomp
pi_79722782
quote:
omdat de regering hier allemaal leftwing faggot hippies zijn
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  maandag 29 maart 2010 @ 21:05:46 #260
30220 Barca
pi_79722801
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:04 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Inderdaad. Daarbij zet je een peloton ME neer gewapend met automatische geweren en de zaadhoofden die problemen met hun zelfbeheersing hebben kunnen dan gewoon hun eeuwige stadionverbod krijgen.
En daar gaan dan weer wat van onze belastingcenten!
  maandag 29 maart 2010 @ 21:18:54 #261
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_79723450
Krijgen die piesie-agenten sowieso geen loon of je ze nou inzet bij een wedstrijd of wanneer niet?
Kan je ze net zo goed aan het werk zetten
  dinsdag 30 maart 2010 @ 02:41:02 #262
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_79734297
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:46 schreef mash_ het volgende:

[..]

Gamertags op de ps3?
Oh ja.
2000 light years from home
pi_79741020
Voor welke posities zie je graag iemand komen?
pi_79741067
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 12:08 schreef ik.ben.hier het volgende:
Ik zie liever eerst dit seizoen goed aflopen voordat de 2 maanden transfer geneuzel weer komt.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 12:10:26 #265
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_79741093
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 12:08 schreef ik.ben.hier het volgende:
Linksback, en evt nog wel een verdediger.
Get woke, go broke!
pi_79741301
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 12:10 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Linksback, en evt nog wel een verdediger.
Blind terughalen uit Groningen? Anita doet het ook niet heel beroerd de laatste tijd. Een fatsoenlijke rechtsbuiten zou ook wel eens aardig zijn. Centraal in de verdediging zou ook wel iets meer breedte in de selectie mogen zitten.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 12:19:10 #267
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_79741380
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 12:16 schreef Monolith het volgende:

[..]

Blind terughalen uit Groningen? Anita doet het ook niet heel beroerd de laatste tijd. Een fatsoenlijke rechtsbuiten zou ook wel eens aardig zijn. Centraal in de verdediging zou ook wel iets meer breedte in de selectie mogen zitten.
Blind komt sowieso ja . Maar dan nog kan er wel 1 bij, zodra een van de belgjes uitvalt is het meteen drama. En vd Wiel zal ook wel voor het grote geld kiezen na dit seizoen, fucking patser .
Get woke, go broke!
pi_79741527
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 12:19 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Blind komt sowieso ja . Maar dan nog kan er wel 1 bij, zodra een van de belgjes uitvalt is het meteen drama. En vd Wiel zal ook wel voor het grote geld kiezen na dit seizoen, fucking patser .
Oleguer is m.i. ook nog wel acceptabel. Als beide Belgen wegvallen dan krijg je noodgrepen als Anita in het centrum en daar word je niet echt vrolijk van.

V/d Wiel mag ook best voor het grote geld kiezen, zolang dat Ajax ook maar een beetje groot geld oplevert.
pi_79742970
Dat gelul over kiezen voor het grote geld iedere keer. Iedereen zou dat doen.
pi_79744864
Blind volgend jaar linksback
En ik zie Dost wel graag komen als opvolger van pantelic
  dinsdag 30 maart 2010 @ 14:00:14 #271
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_79745006
Van der Wiel is het van harte gegund als hij een mooie transfer maakt en zichzelf in de financiële onafhankelijkheid balt.
pi_79745345
Volgens mij komt er uit de A-jeugd nog veel meer talent aan.... Jol heeft wel bewezen dat hij talenten echt beter maakt dus gewoon op deze voet verder en de weinige euro's die je hebt gewoon opsparen!
  dinsdag 30 maart 2010 @ 14:20:00 #273
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_79745783
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 13:06 schreef _Mystery_ het volgende:
Dat gelul over kiezen voor het grote geld iedere keer. Iedereen zou dat doen.
Opzich wel ja, maar ik zie hem naar een echte schijtclub gaan, puur voor het geld, Manchester City ofzo.
Get woke, go broke!
pi_79745828
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 14:20 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Opzich wel ja, maar ik zie hem naar een echte schijtclub gaan, puur voor het geld, Manchester City ofzo.
Manchester City is voor Van der Wiel een prima club... en een goed salaris en een basisplek... en die kruipen steeds meer naar de top toe in Engeland
pi_79748032
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 13:56 schreef Moonlighter het volgende:
Blind volgend jaar linksback
En ik zie Dost wel graag komen als opvolger van pantelic
Nog niet eens een gek idee om Dost te halen als opvolger. Toch zie ik het liefst nog Suarez in de spits en Lens ernaast maar dat zal wel niet gebeuren.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 17:01:48 #276
198365 Morendo
The Real Deal
pi_79752236
Pantelic zal wel weg gaan; als vervanger graag een nieuwe, balvaste centrumspits. Een multifunctionele verdediger erbij is ook geen overbodige luxe.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 20:46:42 #277
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_79761852
Ik zie in Dost ook wel een aardige vervanger. Hij is in elk geval talentvol. Ajax moet dan wel opschieten, want ik dacht te weten dat ie nog niet heeft bijgetekend, maar dat wel van plan is.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 21:02:22 #278
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_79762768
Dost zie ik ook wel zitten Zit toekomst in
pi_79763094
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 14:20 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Wtf, ik ben al sinds mn 5e voor Manchester City

Zie hem graag komen als hij weggaat bij Ajax maar liever heb ik dat hij nog wat jaartjes blijft in onze mooie stad
  dinsdag 30 maart 2010 @ 21:46:39 #280
30220 Barca
pi_79765332
Ontslag voor Pantelic en Rommedahl
pi_79765457
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 21:46 schreef Barca het volgende:
Ontslag voor Pantelic en Rommedahl
Mogen van mij beide blijven hoor
  dinsdag 30 maart 2010 @ 21:52:31 #282
30220 Barca
pi_79765671
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 21:48 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Mogen van mij beide blijven hoor
Van mij niet. Maar ... in mijn ogen moeten Ogararu, Oleguer, Wielaert, Martina, Aissati, Kennedy, Sulejmani, Gabri (te vaak geblesseerd) en Lindgren (die laatste is te duur omdat hij te weinig speelt) ook weg.

Stekelenburg, Van der Wiel, Vertonghen, Emanuelson en Suarez verkopen.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 21:52:52 #283
57586 Bananenman
-----------
pi_79765694
Alleen Rommedahl mag blijven van mij, laat Sulejmani het maar proberen in de spits. Of Cvitanich, komt ook weer terug in november ofzo
  dinsdag 30 maart 2010 @ 21:53:54 #284
57586 Bananenman
-----------
pi_79765761
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 21:52 schreef Barca het volgende:

[..]

Stekelenburg, Van der Wiel, Vertonghen, Emanuelson en Suarez verkopen.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 21:53:58 #285
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_79765766
De kans dat Rommedahl blijft is toch nog best wel groot, denk ik.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 21:55:18 #286
30220 Barca
pi_79765835
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 21:53 schreef peaceman het volgende:
De kans dat Rommedahl blijft is toch nog best wel groot, denk ik.
Helaas wel, ja.
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 21:52 schreef Bananenman het volgende:
Alleen Rommedahl mag blijven van mij, laat Sulejmani het maar proberen in de spits. Of Cvitanich, komt ook weer terug in november ofzo
Weg d'r mee! Alle drie!
  dinsdag 30 maart 2010 @ 21:56:18 #287
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_79765889
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 21:55 schreef Barca het volgende:

[..]

Helaas wel, ja.
Ach Barca, je weet toch dat ze dat enkel doen om jou te pesten... stel je voor dat je niks meer te mopperen zou hebben.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 21:57:37 #288
30220 Barca
pi_79765972
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 21:56 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ach Barca, je weet toch dat ze dat enkel doen om jou te pesten... stel je voor dat je niks meer te mopperen zou hebben.
Dan vergrijp ik me wel aan mijn schoonzusje.
pi_79775170
Post eens met welke selectie jij volgend seizoen zou beginnen bij Ajax ?
  woensdag 31 maart 2010 @ 09:06:35 #290
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_79776741
Sulejmani mag idd wel gewoon weg, totale mislukkig, Rommedahl wegdoen is gewoon oliedom, die gast mekkert niet en staat er wel gewoon als je hem nodig hebt.
Get woke, go broke!
pi_79777149
Rommedahl is de perfecte wisselspeler als je 0-2 voor staat in een uitwedstrijd.
Alleen je moet hem niet in de basis zetten, want dan is het helaas niks.
  woensdag 31 maart 2010 @ 09:27:41 #292
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_79777176
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 09:26 schreef Saekerhett het volgende:
Rommedahl is de perfecte wisselspeler als je 0-2 voor staat in een uitwedstrijd.
Alleen je moet hem niet in de basis zetten, want dan is het helaas niks.
En daar doet ie dan ook niet moeilijk over .

Hem wegdoen gaat problemen opleveren denk ik.
Get woke, go broke!
pi_79777547
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 21:57 schreef Barca het volgende:

[..]

Dan vergrijp ik me wel aan mijn schoonzusje.
Pics?
pi_79777668
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 09:27 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En daar doet ie dan ook niet moeilijk over .

Hem wegdoen gaat problemen opleveren denk ik.
Dat denk ik ook.

Ik zat trouwens daarstraks eens te denken. Hoewel ik hoop dat Ajax nog gaat stunten, denk ik heel eerlijk dat Twente het wel gaat redden. Mocht dat gaan gebeuren, wat is dan de hoofdreden waarom Ajax geen kampioen is geworden dit jaar (behalve dan het feit dat Twente in dat geval meer puntjes heeft gesprokkeld)?

De afgelopen jaren was het voor mij duidelijk en was het feit dat Ajax zo erg wisselvallig speelde toch voornamelijk te wijten aan het weinig betrouwbare defensieve blok (muv Vermaelen). Nu had ik er eerlijk gezegd aan het begin van dit seizoen ook geen hoge pet van op, maar ze presteren dit eizoen in defensief opzicht (op papier in elk geval) erg goed. Dus dat kan ik al min of meer wegstrepen.

Verder beschikt Ajax over een spits van het kaliber Suarez. Spelers die je, als een team als Ajax onder normale omstandigheden presteert, gewoon kampioen maakt. Daar omheen speelt Pantelic. Niet wekelijks uitblinker, wel met een neus voor de goal. Rommedahl speelt, voor Rommedahl-begrippen, een meer dan uitstekend seizoen.

Ook op het middenveld hebben we toch weinig te klagen. Enoh is nog nooit zo goed geweest, De Zeeuw drukt een belangrijke stempel op dit elftal en Siem de Jong bewijst al in een half seizoen dat hij zich beter ontwikkelt dan 'eeuwig talent' Afellay en voor Ajax van onschatbare waarde is.

Als dit toch allemaal redelijk in balans lijkt...waarom gaat Twente dan straks met de hoofdprijs aan de haal. Wie of wat kunnen we hiervoor als schuldige aanwijzen? Kunnen we wel iets of iemand als schuldige aanwijzen? Of heeft Twente buitenaards gepresteerd en valt Ajax niets te verwijten?
  woensdag 31 maart 2010 @ 09:48:11 #295
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_79777709
Toch gewoon stom puntverlies tegen Sparta en NEC, van PSV verliezen kan, van de kleintjes niet. En twente heeft gewoon veel punten in de laatste seconden gepakt waar Ajax hem er ondanks 41 kansen niet inkreeg. En ja, dat scheelt dus 2 keer 2 punten .
Get woke, go broke!
pi_79777807
Ik vind dat je Ajax weinig kan kwalijk nemen en Twente de credit geven die ze verdienen. 1 verliespartij is gewoon heel erg weinig. Het aantal punten wat Ajax waarschijnlijk gaat halen was de afgelopen jaren elk jaar genoeg geweest voor de titel. Als twente dan dit jaar meer punten weet te halen hebben ze het gewoon heel knap gedaan.
pi_79777937
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 09:46 schreef Fargo het volgende:

[..]

Dat denk ik ook.

Ik zat trouwens daarstraks eens te denken. Hoewel ik hoop dat Ajax nog gaat stunten, denk ik heel eerlijk dat Twente het wel gaat redden. Mocht dat gaan gebeuren, wat is dan de hoofdreden waarom Ajax geen kampioen is geworden dit jaar (behalve dan het feit dat Twente in dat geval meer puntjes heeft gesprokkeld)?

De afgelopen jaren was het voor mij duidelijk en was het feit dat Ajax zo erg wisselvallig speelde toch voornamelijk te wijten aan het weinig betrouwbare defensieve blok (muv Vermaelen). Nu had ik er eerlijk gezegd aan het begin van dit seizoen ook geen hoge pet van op, maar ze presteren dit eizoen in defensief opzicht (op papier in elk geval) erg goed. Dus dat kan ik al min of meer wegstrepen.

Verder beschikt Ajax over een spits van het kaliber Suarez. Spelers die je, als een team als Ajax onder normale omstandigheden presteert, gewoon kampioen maakt. Daar omheen speelt Pantelic. Niet wekelijks uitblinker, wel met een neus voor de goal. Rommedahl speelt, voor Rommedahl-begrippen, een meer dan uitstekend seizoen.

Ook op het middenveld hebben we toch weinig te klagen. Enoh is nog nooit zo goed geweest, De Zeeuw drukt een belangrijke stempel op dit elftal en Siem de Jong bewijst al in een half seizoen dat hij zich beter ontwikkelt dan 'eeuwig talent' Afellay en voor Ajax van onschatbare waarde is.

Als dit toch allemaal redelijk in balans lijkt...waarom gaat Twente dan straks met de hoofdprijs aan de haal. Wie of wat kunnen we hiervoor als schuldige aanwijzen? Kunnen we wel iets of iemand als schuldige aanwijzen? Of heeft Twente buitenaards gepresteerd en valt Ajax niets te verwijten?
Dan praat je voornamelijk over de afgelopen maanden. Daarvoor was Ajax nog best wisselvallig. Pantelic was er bovendien nog niet en Kennedy werd om de een of andere reden nog opgesteld. Siem de Jong was ook nog niet echt denderend, Enoh vond ik in het begin van het seizoen ook nog lang niet zo sterk als nu. Wat je m.i. in het begin van het seizoen nog veel zag was ook gewoon dat de ploeg als geheel niet goed draaide in wedstrijden.
pi_79778058
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 09:56 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dan praat je voornamelijk over de afgelopen maanden. Daarvoor was Ajax nog best wisselvallig. Pantelic was er bovendien nog niet en Kennedy werd om de een of andere reden nog opgesteld. Siem de Jong was ook nog niet echt denderend, Enoh vond ik in het begin van het seizoen ook nog lang niet zo sterk als nu. Wat je m.i. in het begin van het seizoen nog veel zag was ook gewoon dat de ploeg als geheel niet goed draaide in wedstrijden.
En ook dat is niet zo gek met een nieuwe trainer, Pantelic , hopen op mickey en die regelmatig de kans geven, Siem was er toen ook nog niet als basis. Volgens mij riep ook bijna iedereen na het vetrek van marco dat dit jaar weer een verloren jaar zou zijn. Trainer, spelers iedereen moet weer wennen. De groei van mensen zoals Urby, Siem, Greg en de duidelijkheid voor steek zijn alleen wel heel positief te noemen.

Het beste dat je kan hopen is dat de meeste spelers blijven. Dan is het puntjes op de i zetten.
pi_79778210
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 10:00 schreef Godtje het volgende:

[..]

En ook dat is niet zo gek met een nieuwe trainer, Pantelic , hopen op mickey en die regelmatig de kans geven, Siem was er toen ook nog niet als basis. Volgens mij riep ook bijna iedereen na het vetrek van marco dat dit jaar weer een verloren jaar zou zijn. Trainer, spelers iedereen moet weer wennen. De groei van mensen zoals Urby, Siem, Greg en de duidelijkheid voor steek zijn alleen wel heel positief te noemen.

Het beste dat je kan hopen is dat de meeste spelers blijven. Dan is het puntjes op de i zetten.
Klopt, Mickey was ik ook nog vergeten. Voor Aissati geldt hetzelfde overigens. Daarbij heeft Ajax gewoon ook een aantal keer pech gehad en heeft Twente regelmatig niet te klagen gehad over de uitslag.
pi_79778274
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 09:48 schreef HeatWave het volgende:
Toch gewoon stom puntverlies tegen Sparta en NEC
NAC

NEC-uit wordt de kampioenswedstrijd
pi_79778394
Ik sluit dit topic.
  woensdag 31 maart 2010 @ 10:17:37 #302
6253 HeatWave
Apex Predator