quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:34 schreef Dark0z het volgende:
Waarschijnlijk ben je 13... dan liggen je kloten nogal dicht tegen je pik an... zakt vanzelf wel naarmate je zaakie groeit
Waarschijnlijk ben je 13... dan liggen je kloten nogal dicht tegen je pik an... zakt vanzelf wel naarmate je zaakie groeit... Enja, als je geen tiener meer bent en je hebt er nog steeds vast van, dan ben je gewoon klein geschapen
Waarschijnlijk ben je 13... dan liggen je kloten nogal dicht tegen je pik an... zakt vanzelf wel naarmate je zaakie groeit... Enja, als je geen tiener meer bent en je hebt er nog steeds vast van, dan ben je gewoon klein geschapen
ik moest lachenquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:34 schreef Dark0z het volgende:
door het slaan eropquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:34 schreef Dark0z het volgende:
Waarschijnlijk ben je 13... dan liggen je kloten nogal dicht tegen je pik an... zakt vanzelf wel naarmate je zaakie groeit...
Wat is een Mierlo?quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:38 schreef Acinonyx het volgende:
TS woont in Mierlo en ben hem waarschijnlijk ooit tegen gekomen op straat![]()
![]()
Hans Mierloquote:
een kankerdorp bij eindhovenquote:
Zeker. Als ik eindelijk ontmaagd wordt door een heel lelijk en wanhopig meisje, zal ik vragen of ze een paar keer op mijn ballen slaat.quote:
hwhahahaaquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:44 schreef marcelroubos341966 het volgende:
[..]
een kankerdorp bij eindhoven
quote:
pic?quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:58 schreef WillFerrell het volgende:
Kenker, TS, helemaal omdat ik je irl ben tegen gekomen heb ik nu vreemde beelden aan de binnenkant van mijn ogen.
quote:
SPOILER: NFSW!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same herequote:Op donderdag 25 maart 2010 13:34 schreef TNA het volgende:
Ik las 'op je eigen ballen staan'. Vond het al een prestatie.
SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
er staat toch NSFW?quote:
Zoiets had ik ook toen jij je paints plaatste over hoe jij in de douche stond.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:58 schreef WillFerrell het volgende:
Kenker, TS, helemaal omdat ik je irl ben tegen gekomen heb ik nu vreemde beelden aan de binnenkant van mijn ogen.
IK SLA NIET OP MIJN BALLEN.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:23 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook toen jij je paints plaatste over hoe jij in de douche stond.
Douchen.. op je ballen slaan.. ik zie het verschil niet echt om eerlijk te zijn.quote:
Oké.quote:
dat zal je lerenquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:34 schreef Irritatie100 het volgende:
Ja, godverdomme, ik heb nog foksilver
* WillFerrell verwijdert Zero17 van MSN.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:32 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Douchen.. op je ballen slaan.. ik zie het verschil niet echt om eerlijk te zijn.
je hebt de cam op je douche ontdekt ....quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:46 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
* WillFerrell verwijdert Zero17 van MSN.
Hij is nog nooit in mi casa geweest.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je hebt de cam op je douche ontdekt ....
wie zegt dat hij de mensen die wel in je casa zijn geweest niet heeft omgekocht?quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:48 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hij is nog nooit in mi casa geweest.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:48 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hij is nog nooit in mi casa geweest.
Dit dus.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wie zegt dat hij de mensen die wel in je casa zijn geweest niet heeft omgekocht?
* Zero17 kijkt in zijn msn-lijst en ziet WillFerrel nog steeds onlinequote:Op donderdag 25 maart 2010 15:46 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
* WillFerrell verwijdert Zero17 van MSN.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:51 schreef Zero17 het volgende:
[..]
[..]
Dit dus.![]()
[..]
* Zero17 kijkt in zijn msn-lijst en ziet WillFerrel nog steeds online
quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:44 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Zeker. Als ik eindelijk ontmaagd wordt door een heel lelijk en wanhopig meisje, zal ik vragen of ze een paar keer op mijn ballen slaat.
Oh god, ben jij er ook weer?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:53 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Oh god, ben jij er ook weer?
Het meisje dat geen banaan eet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
JE WEET TOCH DAT IK GEEN AFSCHEID VAN JE KAN NEMEN.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:51 schreef Zero17 het volgende:
[..]
[..]
Dit dus.![]()
[..]
* Zero17 kijkt in zijn msn-lijst en ziet WillFerrel nog steeds online
quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:53 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Oh god, ben jij er ook weer?
Niet haten op Chai. Ze is een scholierontknaper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een watte?quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:55 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Niet haten op Chai. Ze is een scholierontknaper.
In het openbaar.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Het meisje dat geen banaan eet. [ afbeelding ]
RichCalibier replies.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:55 schreef RichCalibier het volgende:
Moet wel zeggen dat ik hier weleens last van heb terwijl ik in de douche zit te fappen. Wat ik vaak doe is romige margarine op mijn ballen smeren zodat de klappen minder hard aankomen. Je balzak in je kont duwen voor je gaat fappen wil ook weleens lukken.
Succes TS!
quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:55 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Niet haten op Chai. Ze is geen scholierontknaper.
Dus dat betekent dat je van een knaap een man maakt voor 5 euro?quote:
Hormooninjectie? Nee sorry dat kan ik niet.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:58 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dus dat betekent dat je van een knaap een man maakt voor 5 euro?
Alsjeblieft.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Hormooninjectie? Nee sorry dat kan ik niet.
Oke ik weet niet waar ik dan moet prikken maar ik gebruik gewoon een heel lange naald dan prik ik vast wel 1 goede ader.quote:
Maar als je nou je tieten post hè, dan is een testosteroninjectie helemaal niet nodig natuurlijk.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Oke ik weet niet waar ik dan moet prikken maar ik gebruik gewoon een heel lange naald dan prik ik vast wel 1 goede ader.
Wie the fuck ben jij nou weer?quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
TS je faalt inderdaad, niet eens in hetgeen je zelf denkt te falen, maar vooral in het grappig proberen te zijn
En ik faal hier zeg je?quote:geboortedatum: 01-06-1983
beroep: Student
H. van Bartolhoven, in eigen persoon nog welquote:
Na een zeer uitgebreid referendum onder mijn compagnons is dit voorstel met een meerderheid van stemmen verworpen, ik blijfquote:Tieft eens lekker op.
Dat klopt, want of je hebt geen beroep en teert dus op de staat of op pappie en mammie. Of je hebt wel een beroep, maar durft daar niet voor uit te komenquote:En ik faal hier zeg je?
Je realiseert je dat het jouw gegevens waren die ik quotte hè?quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat klopt, want of je hebt geen beroep en teert dus op de staat of op pappie en mammie. Of je hebt wel een beroep, maar durft daar niet voor uit te komen
Hier alvast een paint.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:07 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Maar als je nou je tieten post hè, dan is een testosteroninjectie helemaal niet nodig natuurlijk.
Absoluut en ik had het over de jouwe, waar dus niks ingevuld staat, iets wat jij je duidelijk niet realiseertquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:12 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Je realiseert je dat het jouw gegevens waren die ik quotte hè?
en jij als student krijgt je inkomen van?????quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat klopt, want of je hebt geen beroep en teert dus op de staat of op pappie en mammie. Of je hebt wel een beroep, maar durft daar niet voor uit te komen
quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Hier alvast een paint.
[ afbeelding ]
Zeker weten?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Hier alvast een paint.
[ afbeelding ]
Zeker weten?
Waar the fuck heb je het over jongen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Absoluut en ik had het over de jouwe, waar dus niks ingevuld staat, iets wat jij je duidelijk niet realiseert
Een visie voor de langere termijn is duidelijk niet besteed aan studenten-haters, met alle belastingnadelen van dien. Bovendien kan je ook werken tijdens en na je studie, maar ook dat zal wel niet in je zijn opgekomen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en jij als student krijgt je inkomen van?????
juist, iig de staat ...
FAAAAAAAAAL
quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:15 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Waar the fuck heb je het over jongen.
Je maakt jezelf alleen maar belachelijk, ga toch lekker weg.
Hierover, geen werk of je durft er niet voor uit te komen. En nogmaals ik blijf, al is het alleen al omdat jij het niet wiltquote:Geslacht: Man
Opleiding:
Beroep:
Hobbies/interesses:
oh dus jij ontvangt NIETS van de staat?quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Een visie voor de langere termijn is duidelijk niet besteed aan studenten-haters, met alle belastingnadelen van dien. Bovendien kan je ook werken tijdens en na je studie, maar ook dat zal wel niet in je zijn opgekomen.
Wat ik ontvang, betaal ik dubbel en dwars terug. Maar kom op, elk zichzelf respecterend mens probeert toch op zijn minst een vervolgopleiding te doen? Jij hebt het waarschijnlijk ook gedaan, faalde je zelf toen ook? Of ben je na de basisschool direct vakkenvuller geworden?quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh dus jij ontvangt NIETS van de staat?
Ook ik heb inderdaad studiefinanciering gekregen, echter, ik maakte mensen niet belachelijk (nja poging tot..) met de woorden die ik in jouw post hieronder even vet gemaakt hebquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat ik ontvang, betaal ik dubbel en dwars terug. Maar kom op, elk zichzelf respecterend mens probeert toch op zijn minst een vervolgopleiding te doen? Jij hebt het waarschijnlijk ook gedaan, faalde je zelf toen ook? Of ben je na de basisschool direct vakkenvuller geworden?
Elke dokter, ingenieur, architect, advocaat en president-directeur faalt in jou ogen eerst een jaar of 5 voor hij zijn beroep kan uitoefenen. Zodat na hij eerst 5 jaar heeft gefaald de rest van zijn leven niet meer faalt?
In dat geval faal ik graag namelijk![]()
quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
leest dit stukquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat ik ontvang, betaal ik dubbel en dwars terug. Maar kom op, elk zichzelf respecterend mens probeert toch op zijn minst een vervolgopleiding te doen? Jij hebt het waarschijnlijk ook gedaan, faalde je zelf toen ook? Of ben je na de basisschool direct vakkenvuller geworden?
Elke dokter, ingenieur, architect, advocaat en president-directeur faalt in jou ogen eerst een jaar of 5 voor hij zijn beroep kan uitoefenen. Zodat ie de rest van zijn leven niet meer faalt?
In dat geval faal ik graag namelijk![]()
Pvv.quote:
Ik herkende je UI nietquote:
Dan ontgaat het principe dat ik in mijn andere post heb aangegeven. Ik zie een duidelijk verschil tussen je leven geen beroep hebben en je leven lang profiteren op de staat. En aan de andere kant een jaar of 5 lenen van de staat zodat je daarna diezelfde staat financieel beter kan dienen tot je 67e.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ook ik heb inderdaad studiefinanciering gekregen, echter, ik maakte mensen niet belachelijk (nja poging tot..) met de woorden die ik in jouw post hieronder even vet gemaakt heb
iets met pot en ketel
[..]
Was ook niet voor jou bedoeld eerwaardequote:Op donderdag 25 maart 2010 16:25 schreef i10TD het volgende:
[..]
leest dit stuk
leest tt
snapt er geen droge doos meer van
Blijf je hier schennis schoppen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dan ontgaat het principe dat ik in mijn andere post heb aangegeven. Ik zie een duidelijk verschil tussen je leven geen beroep hebben en je leven lang profiteren op de staat. En aan de andere kant een jaar of 5 lenen van de staat zodat je daarna diezelfde staat financieel beter kan dienen tot je 67e.
Als je dat eerste doet faal je in mijn ogen, in de jouwe ook denk ik?
Als je iemand belachelijk probeert te maken (nou ja een poging tot..) op grond van informatie uit zijn profiel (van overigens jaren geleden) dan vind ik je ook falen als je dat zelf niet eens durft in te vullen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatles schreef het volgende: Hey gaaf! Lief! :$
Beach schreef het volgende:
RC, Eigenlijk vond ik je altijd al een kwalletje, maargoed..
Ik begin je te waarderen en ik vind nu de beste user ooit! =)
Zolang men op mij blijft ingaan blijf ik zekerquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:31 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Blijf je hier schennis schoppen?![]()
Is goed, ik sta om 19.00 op de 5 meilaan in Leiden, kom maar op. Dit wil ik meemaken. Hoewel het buitengewoon treurig is dat je lichamelijk je verbale tekortkomingen meent te moeten compenseren, lijkt een potje matten met een internetheld me wel leukquote:Ga zometeen naar buiten man.
Ik heb echt zin om een emmer water over je kannis te gooien.
Jij vult al in wat mij in jou ogen mankeert, en je doet heel geforceerd alsof je zou willen dat ik daar heen moet komen, dus wie is hier nu de internetheld? Diskwalificeer jezelf niet zo manquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zolang men op mij blijft ingaan blijf ik zeker![]()
[..]
Is goed, ik sta om 19.00 op de 5 meilaan in Leiden, kom maar op. Dit wil ik meemaken. Hoewel het buitengewoon treurig is dat je lichamelijk je verbale tekortkomingen meent te moeten compenseren, lijkt een potje matten met een internetheld me wel leuk
Zeker niet, het voorstel zal namelijk nooit van mij komen, erop gaan als de ander zonodig wil welquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:36 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Jij vult al in wat mij in jou ogen mankeert,
Ik sta er echt, want ik heb er afgesproken. Wie de internetheld is? Jij denk ik, want ik maar hier duidelijk uit op dat je terugkrabbelt en niet durft.quote:en je doet heel geforceerd alsof je zou willen dat ik daar heen moet komen, dus wie is hier nu de internetheld? Diskwalificeer jezelf niet zo man
Ik ben blij dat je over zo een grootse zelfkennis beschiktquote:Sommige mensen op Fok! kunnen niet nadenken...![]()
Zin hebben en het ook daadwerkelijk doen zijn 2 verschillende dingen, waar jij overheen leest omdat je je zo nodig aangevallen moet voelen, heldquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zeker niet, het voorstel zal namelijk nooit van mij komen, erop gaan als de ander zonodig wil wel![]()
[..]
Ik sta er echt, want ik heb er afgesproken. Wie de internetheld is? Jij denk ik, want ik maar hier duidelijk uit op dat je terugkrabbelt en niet durft.![]()
[..]
Ik ben blij dat je over zo een grootse zelfkennis beschikt
quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:36 schreef stevenmac26 het volgende:
AP faaltopics
Ohh wacht het is AP helemaal niet
Typerend voor een internetheld, die hebben vaak 'ineens' geen zin meer wanneer het op 'real-life' contact aankomtquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:42 schreef RichCalibier het volgende:
Zin hebben en het ook daadwerkelijk doen zijn 2 verschillende dingen
Een klassiek voorbeeldje van het projecteren van je eigen emoties op je opponentquote:waar jij overheen leest omdat je je zo nodig aangevallen moet voelen, held.
Dat maak jij ervan. Ik zeg enkel dat ik er zin in zou hebben, en denk jij nu echt dat ik op mijn vrije dag die lift in ga om even lekker te rollebollen met je over straat en dan nog harder te falen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Typerend voor een internetheld, die hebben vaak 'ineens' geen zin meer wanneer het op 'real-life' contact aankomt![]()
Maar wat jij wilt hoor, ik sta er dus mocht je 'ineens' toch zin hebben, ken je die lift die naar de parkeergarage gaat?
[..]
Een klassiek voorbeeldje van het projecteren van je eigen emoties op je opponent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat tweede, dat is gewoon zo en dat weet je donders goed. Jij wil en zal je aangevallen voelen, en dat laat je gewoon duidelijk merken. So be it.. Ga daar eens wat aan veranderen zou ik zeggen, want dat soort mensen zijn hoogstens irritant, held.
Beatles schreef het volgende: Hey gaaf! Lief! :$
Nee, een één of andere kuttrol heeft dit topic gekaapt.quote:
Post jij eens een foto van je eigen ballen waar je je balvlees eruit perst door middel van een visdraadje danquote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:51 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan. Ik zeg enkel dat ik er zin in zou hebben, en denk jij nu echt dat ik op mijn vrije dag die lift in ga om even lekker te rollebollen met je over straat en dan nog harder te falen?Ik acht je er toe in staat jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh?quote:En dat tweede, dat is gewoon zo en dat weet je donders goed.Ik zou het nog ietsje vaker zeggen en het harder roepen, wellicht gaan er dan meer mensen in geloven behalve jezelfquote:Jij wil en zal je aangevallen voelen, en dat laat je gewoon duidelijk merken. So be it..
Als jij het irritant vind dan ga ik er natuurlijk nog effe mee doorquote:Ga daar eens wat aan veranderen zou ik zeggen, want dat soort mensen zijn hoogstens irritant, held.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Inderdaad, gekaapt van een andere kuttrolquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:53 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Nee, een één of andere kuttrol heeft dit topic gekaapt.
?quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, gekaapt van een andere kuttrol
Van jou dus, je denkt toch niet dat er mensen zijn die geloven dat het echt de waarheid is die je in je OP vertelde?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed, weer ontopic, loop jij er zo bij TS? Dan zouden je ballen toch het nodige gewend moeten zijn.
Een heer met stijl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatles schreef het volgende: Hey gaaf! Lief! :$
quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Van jou dus, je denkt toch niet dat er mensen zijn die geloven dat het echt de waarheid is die je in je OP vertelde?Wat probeer je precies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed, weer ontopic, loop jij er zo bij TS? Dan zouden je ballen toch het nodige gewend moeten zijn.
[ afbeelding ]
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
Zoals je wilt, je bent zelf de initiator geweest, ik was in eerste instantie niet eens tegen jou begonnenquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:00 schreef RichCalibier het volgende:
Ik ga er niet eens meer op in Bartelhoven, 't eindigt toch met gezanik waar je niks mee kunt.
Och dit soort overwinningen zijn mij inmiddels al gewoon geworden, ik vier ze al niet eens meerquote:We falen alle twee een beetje in onze reacties, dus ik zet er een streep onder..ga jij maar een taart kopen van je overwinning die je behaalt heb ofzo..interesseert me geen flikker. De wereld gaan we hier niet mee redden in ieder geval.
quote:Dank je, maar het duurt nog wel even voor ik 'de wereld heb gered'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl
Op zich vind ik je best een zielig mannetje trolletje.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zoals je wilt, je bent zelf de initiator geweest, ik was in eerste instantie niet eens tegen jou begonnen
[..]
Och dit soort overwinningen zijn mij inmiddels al gewoon geworden, ik vier ze al niet eens meer
Ik moet hier toch wel stellen dat je mij daar momenteel erg mee hebtquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:03 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Op zich vind ik je best een zielig mannetje.
Maar wat ik me eigenlijk afvraag. Wat drijft jou nou precies om een willekeurig topic binnen te komen en compleet offtopic te gaan lullen over studiefinanciering etc?quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik moet hier toch wel stellen dat je mij daar momenteel erg mee hebt
Zegt iemand die zo een topic opent, niemand heeft en daarom moet fappen en die per slot van rekening niet eens kan fappenquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:03 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Op zich vind ik je best een zielig mannetje trolletje.
2 keer reageren op dezelfde post.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zegt iemand die zo een topic opent, niemand heeft en daarom moet fappen en die per slot van rekening niet eens kan fappen![]()
Ga zo door knul
Jouw reactie op mij, waarop ik weer reageerde, wat vervolgens een reactie van Ladylike uitlokte. Je hebt het zelf in die richting geduwd door mijn profielgegevens erbij te halenquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:05 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Maar wat ik me eigenlijk afvraag. Wat drijft jou nou precies om een willekeurig topic binnen te komen en compleet offtopic te gaan lullen over studiefinanciering etc?
Oh, natuurlijk. Ik heb het veroorzaakt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Jouw reactie op mij, waarop ik weer reageerde, wat vervolgens een reactie van Ladylike uitlokte. Je hebt het zelf in die richting geduwd door mijn profielgegevens erbij te halen
Ja hèhè, als je hem steeds aanpastquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:07 schreef Zero17 het volgende:
[..]
2 keer reageren op dezelfde post...
Nou ja, naar aanleiding van je OP kan je het niet goed in ieder gevalquote:Niemand heeft? Wat wil je precies zeggen jochie?
En waarom kan ik per slot van rekening niet eens fappen?
Vragen, vragen...
Heb nog steeds zin om een emmer water over je te gooienquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Jouw reactie op mij, waarop ik weer reageerde, wat vervolgens een reactie van Ladylike uitlokte. Je hebt het zelf in die richting geduwd door mijn profielgegevens erbij te halen
Bekijk de chronologie van het topic maar: Op je eigen ballen slaan tijdens fappen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:08 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Oh, natuurlijk. Ik heb het veroorzaakt.
Maar je durft niet hèquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:09 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Heb nog steeds zin om een emmer water over je te gooien
Een topickaper die gaat praten over het zien van verbanden in een topic.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja hèhè, als je hem steeds aanpast![]()
[..]
Nou ja, naar aanleiding van je OP kan je het niet goed in ieder geval![]()
En je snapt nergens een drol van ook en je ziet geen verbanden in het verloop van een topic![]()
Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:10 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Een topickaper die gaat praten over het zien van verbanden in een topic.
Mensen die eruit gaan dat alles klopt wat in je profiel staat.quote:Ga eens naar buiten jochie, of studeren, want als je een student uit '83 bent mag je op zich wel eens opschieten.
Vergelijk je post-statistieken uit je profiel eens met de mijne, als je zo doorgaat haal je me zelfs in. Dus jij kan beter een leven krijgen naast Fok!quote:Wat je ook doet, neem Fok! niet zo serieus en ga iets ernaast zoeken.
Oh the irony.. Ik heb niks in mijn profiel staan en dus ga jij het maar als jouw waarheid invullen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik was toen ik dit profiel invulde (inmiddels 7 jaar geleden) student, wie zegt dat die informatie nog actueel is? Mensen die eruit gaan dat alles klopt wat in je profiel staat.![]()
Poststatistieken vul je nièt zelf in, die worden geregistreerd en die liegen dus niet. Je bent in ieder geval te dom om te poepen, ik hoop dat koken wel luktquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:15 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Oh the irony.. Ik heb niks in mijn profiel staan en dus ga jij het maar als jouw waarheid invullen?
Je spreekt jezelf vrij hard tegen, maar ik ga nu koken.
Tot ziensquote:Tot ziens.
Ja ik wil wel, maar dan durven ze ineens niet meerquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:22 schreef ehqo. het volgende:
Beetje te kibbelen als een stel wijven ineens. Ga eens knokken ofzo, dit lijkt nergens op.
Ik kom foto's makenquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja ik wil wel, maar dan durven ze ineens niet meer
Je moet de regie in handen nemen, datum, tijdstip, locatie. Eventueel het één en ander kortsluiten over wapentuig, hoewel het misschien spannender is om dat niet te doen. Daadkracht.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja ik wil wel, maar dan durven ze ineens niet meer
Staat allemaal al in dit topic, ik neem een gummiknuppel mee denk ikquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:29 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Je moet de regie in handen nemen, datum, tijdstip, locatie. Eventueel het één en ander kortsluiten over wapentuig, hoewel het misschien spannender is om dat niet te doen. Daadkracht.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:31 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Blijf je hier schennis schoppen?![]()
Ga zometeen naar buiten man.Kun je straks op een warme dag ook een emmer koud water over mijn kanis komen gooien (zonder de emmer erbij mee te gooien)?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens -purist.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:05 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Kun je straks op een warme dag ook een emmer koud water over mijn kanis komen gooien (zonder de emmer erbij mee te gooien)?
Waarom verbaast me dat nu niet?quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:31 schreef Zero17 het volgende:
Lieve medeFok!'ers ,
Ben ik zo lekker aan het fappen op dierenfilmpjes en soavoorlichtingsfilmpjes en die geile zaken, jwz. Sla ik ineens kei hard tegen mijn ballen aan en crepeer ik hier nu van de pijn.
Ik vraag me af of ik de enige ben die zo hard faalt.![]()
Klacht: Zie OP.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:34 schreef TNA het volgende:
Ik las 'op je eigen ballen staan'. Vond het al een prestatie.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:12 schreef Fortitude het volgende:
TS bevindt zich aan de verkeerde kant van het gemiddelde.Volgens griekje ben je een retard.
Ik las kistflikkerquote:
Ik las tandenborstelquote:
ik las siddarthaquote:
het program heet hiha hondenlul grquote:Op zondag 18 maart 2012 20:05 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Misschien handig om de OP wat duidelijker te maken misschien.
quote:Op zondag 18 maart 2012 20:07 schreef Drinky het volgende:
[..]
het program heet hiha hondenlul gr
Ik snap er niks van het is net alsof ik vrouwen met penissen grappen zie maken zo slecht.
Maar erop slaan?quote:Op zondag 18 maart 2012 20:11 schreef KritischeMassa het volgende:
Ondanks geweldige kick, terechte klacht...
Trouwens sowieso, tijdens de daad zwiepen die dingen soms ook alle kanten op...
Motoriek is soms ietsiepietsie van slagquote:Op zondag 18 maart 2012 20:12 schreef mrazura het volgende:
[..]
Maar erop slaan?Dat doe je goed kerel haha.
pretentieuze kutuser nummertje 6590746, gefeliciteerd!quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zolang men op mij blijft ingaan blijf ik zeker
[..]
Is goed, ik sta om 19.00 op de 5 meilaan in Leiden, kom maar op. Dit wil ik meemaken. Hoewel het buitengewoon treurig is dat je lichamelijk je verbale tekortkomingen meent te moeten compenseren, lijkt een potje matten met een internetheld me wel leuk
quote:Op zondag 18 maart 2012 20:46 schreef probeer het volgende:
[..]
pretentieuze kutuser nummertje 6590746, gefeliciteerd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |