Poststatistieken vul je nièt zelf in, die worden geregistreerd en die liegen dus niet. Je bent in ieder geval te dom om te poepen, ik hoop dat koken wel luktquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:15 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Oh the irony.. Ik heb niks in mijn profiel staan en dus ga jij het maar als jouw waarheid invullen?
Je spreekt jezelf vrij hard tegen, maar ik ga nu koken.
Tot ziensquote:Tot ziens.
Ja ik wil wel, maar dan durven ze ineens niet meerquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:22 schreef ehqo. het volgende:
Beetje te kibbelen als een stel wijven ineens. Ga eens knokken ofzo, dit lijkt nergens op.
Ik kom foto's makenquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja ik wil wel, maar dan durven ze ineens niet meer
Je moet de regie in handen nemen, datum, tijdstip, locatie. Eventueel het één en ander kortsluiten over wapentuig, hoewel het misschien spannender is om dat niet te doen. Daadkracht.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja ik wil wel, maar dan durven ze ineens niet meer
Staat allemaal al in dit topic, ik neem een gummiknuppel mee denk ikquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:29 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Je moet de regie in handen nemen, datum, tijdstip, locatie. Eventueel het één en ander kortsluiten over wapentuig, hoewel het misschien spannender is om dat niet te doen. Daadkracht.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:31 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Blijf je hier schennis schoppen?![]()
Ga zometeen naar buiten man.Kun je straks op een warme dag ook een emmer koud water over mijn kanis komen gooien (zonder de emmer erbij mee te gooien)?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens -purist.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:05 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Kun je straks op een warme dag ook een emmer koud water over mijn kanis komen gooien (zonder de emmer erbij mee te gooien)?
Waarom verbaast me dat nu niet?quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:31 schreef Zero17 het volgende:
Lieve medeFok!'ers ,
Ben ik zo lekker aan het fappen op dierenfilmpjes en soavoorlichtingsfilmpjes en die geile zaken, jwz. Sla ik ineens kei hard tegen mijn ballen aan en crepeer ik hier nu van de pijn.
Ik vraag me af of ik de enige ben die zo hard faalt.![]()
Klacht: Zie OP.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:34 schreef TNA het volgende:
Ik las 'op je eigen ballen staan'. Vond het al een prestatie.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:12 schreef Fortitude het volgende:
TS bevindt zich aan de verkeerde kant van het gemiddelde.Volgens griekje ben je een retard.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:34 schreef Dark0z het volgende:
Waarschijnlijk ben je 13... dan liggen je kloten nogal dicht tegen je pik an... zakt vanzelf wel naarmate je zaakie groeit... Enja, als je geen tiener meer bent en je hebt er nog steeds vast van, dan ben je gewoon klein geschapen
quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:34 schreef Dark0z het volgende:
Waarschijnlijk ben je 13... dan liggen je kloten nogal dicht tegen je pik an... zakt vanzelf wel naarmate je zaakie groeit... Enja, als je geen tiener meer bent en je hebt er nog steeds vast van, dan ben je gewoon klein geschapen
Ik las kistflikkerquote:
Ik las tandenborstelquote:
ik las siddarthaquote:
het program heet hiha hondenlul grquote:Op zondag 18 maart 2012 20:05 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Misschien handig om de OP wat duidelijker te maken misschien.
quote:Op zondag 18 maart 2012 20:07 schreef Drinky het volgende:
[..]
het program heet hiha hondenlul gr
Ik snap er niks van het is net alsof ik vrouwen met penissen grappen zie maken zo slecht.
Maar erop slaan?quote:Op zondag 18 maart 2012 20:11 schreef KritischeMassa het volgende:
Ondanks geweldige kick, terechte klacht...
Trouwens sowieso, tijdens de daad zwiepen die dingen soms ook alle kanten op...
Motoriek is soms ietsiepietsie van slagquote:Op zondag 18 maart 2012 20:12 schreef mrazura het volgende:
[..]
Maar erop slaan?Dat doe je goed kerel haha.
pretentieuze kutuser nummertje 6590746, gefeliciteerd!quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zolang men op mij blijft ingaan blijf ik zeker
[..]
Is goed, ik sta om 19.00 op de 5 meilaan in Leiden, kom maar op. Dit wil ik meemaken. Hoewel het buitengewoon treurig is dat je lichamelijk je verbale tekortkomingen meent te moeten compenseren, lijkt een potje matten met een internetheld me wel leuk
quote:Op zondag 18 maart 2012 20:46 schreef probeer het volgende:
[..]
pretentieuze kutuser nummertje 6590746, gefeliciteerd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |