quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:34 schreef Dark0z het volgende:
Waarschijnlijk ben je 13... dan liggen je kloten nogal dicht tegen je pik an... zakt vanzelf wel naarmate je zaakie groeit
Waarschijnlijk ben je 13... dan liggen je kloten nogal dicht tegen je pik an... zakt vanzelf wel naarmate je zaakie groeit... Enja, als je geen tiener meer bent en je hebt er nog steeds vast van, dan ben je gewoon klein geschapen
Waarschijnlijk ben je 13... dan liggen je kloten nogal dicht tegen je pik an... zakt vanzelf wel naarmate je zaakie groeit... Enja, als je geen tiener meer bent en je hebt er nog steeds vast van, dan ben je gewoon klein geschapen
ik moest lachenquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:34 schreef Dark0z het volgende:
door het slaan eropquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:34 schreef Dark0z het volgende:
Waarschijnlijk ben je 13... dan liggen je kloten nogal dicht tegen je pik an... zakt vanzelf wel naarmate je zaakie groeit...
Wat is een Mierlo?quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:38 schreef Acinonyx het volgende:
TS woont in Mierlo en ben hem waarschijnlijk ooit tegen gekomen op straat![]()
![]()
Hans Mierloquote:
een kankerdorp bij eindhovenquote:
Zeker. Als ik eindelijk ontmaagd wordt door een heel lelijk en wanhopig meisje, zal ik vragen of ze een paar keer op mijn ballen slaat.quote:
hwhahahaaquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:44 schreef marcelroubos341966 het volgende:
[..]
een kankerdorp bij eindhoven
quote:
pic?quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:58 schreef WillFerrell het volgende:
Kenker, TS, helemaal omdat ik je irl ben tegen gekomen heb ik nu vreemde beelden aan de binnenkant van mijn ogen.
quote:
SPOILER: NFSW!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same herequote:Op donderdag 25 maart 2010 13:34 schreef TNA het volgende:
Ik las 'op je eigen ballen staan'. Vond het al een prestatie.
SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
er staat toch NSFW?quote:
Zoiets had ik ook toen jij je paints plaatste over hoe jij in de douche stond.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:58 schreef WillFerrell het volgende:
Kenker, TS, helemaal omdat ik je irl ben tegen gekomen heb ik nu vreemde beelden aan de binnenkant van mijn ogen.
IK SLA NIET OP MIJN BALLEN.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:23 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook toen jij je paints plaatste over hoe jij in de douche stond.
Douchen.. op je ballen slaan.. ik zie het verschil niet echt om eerlijk te zijn.quote:
Oké.quote:
dat zal je lerenquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:34 schreef Irritatie100 het volgende:
Ja, godverdomme, ik heb nog foksilver
* WillFerrell verwijdert Zero17 van MSN.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:32 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Douchen.. op je ballen slaan.. ik zie het verschil niet echt om eerlijk te zijn.
je hebt de cam op je douche ontdekt ....quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:46 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
* WillFerrell verwijdert Zero17 van MSN.
Hij is nog nooit in mi casa geweest.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je hebt de cam op je douche ontdekt ....
wie zegt dat hij de mensen die wel in je casa zijn geweest niet heeft omgekocht?quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:48 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hij is nog nooit in mi casa geweest.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:48 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hij is nog nooit in mi casa geweest.
Dit dus.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wie zegt dat hij de mensen die wel in je casa zijn geweest niet heeft omgekocht?
* Zero17 kijkt in zijn msn-lijst en ziet WillFerrel nog steeds onlinequote:Op donderdag 25 maart 2010 15:46 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
* WillFerrell verwijdert Zero17 van MSN.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:51 schreef Zero17 het volgende:
[..]
[..]
Dit dus.![]()
[..]
* Zero17 kijkt in zijn msn-lijst en ziet WillFerrel nog steeds online
quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:44 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Zeker. Als ik eindelijk ontmaagd wordt door een heel lelijk en wanhopig meisje, zal ik vragen of ze een paar keer op mijn ballen slaat.
Oh god, ben jij er ook weer?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:53 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Oh god, ben jij er ook weer?
Het meisje dat geen banaan eet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
JE WEET TOCH DAT IK GEEN AFSCHEID VAN JE KAN NEMEN.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:51 schreef Zero17 het volgende:
[..]
[..]
Dit dus.![]()
[..]
* Zero17 kijkt in zijn msn-lijst en ziet WillFerrel nog steeds online
quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:53 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Oh god, ben jij er ook weer?
Niet haten op Chai. Ze is een scholierontknaper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een watte?quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:55 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Niet haten op Chai. Ze is een scholierontknaper.
In het openbaar.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Het meisje dat geen banaan eet. [ afbeelding ]
RichCalibier replies.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:55 schreef RichCalibier het volgende:
Moet wel zeggen dat ik hier weleens last van heb terwijl ik in de douche zit te fappen. Wat ik vaak doe is romige margarine op mijn ballen smeren zodat de klappen minder hard aankomen. Je balzak in je kont duwen voor je gaat fappen wil ook weleens lukken.
Succes TS!
quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:55 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Niet haten op Chai. Ze is geen scholierontknaper.
Dus dat betekent dat je van een knaap een man maakt voor 5 euro?quote:
Hormooninjectie? Nee sorry dat kan ik niet.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:58 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dus dat betekent dat je van een knaap een man maakt voor 5 euro?
Alsjeblieft.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Hormooninjectie? Nee sorry dat kan ik niet.
Oke ik weet niet waar ik dan moet prikken maar ik gebruik gewoon een heel lange naald dan prik ik vast wel 1 goede ader.quote:
Maar als je nou je tieten post hè, dan is een testosteroninjectie helemaal niet nodig natuurlijk.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Oke ik weet niet waar ik dan moet prikken maar ik gebruik gewoon een heel lange naald dan prik ik vast wel 1 goede ader.
Wie the fuck ben jij nou weer?quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
TS je faalt inderdaad, niet eens in hetgeen je zelf denkt te falen, maar vooral in het grappig proberen te zijn
En ik faal hier zeg je?quote:geboortedatum: 01-06-1983
beroep: Student
H. van Bartolhoven, in eigen persoon nog welquote:
Na een zeer uitgebreid referendum onder mijn compagnons is dit voorstel met een meerderheid van stemmen verworpen, ik blijfquote:Tieft eens lekker op.
Dat klopt, want of je hebt geen beroep en teert dus op de staat of op pappie en mammie. Of je hebt wel een beroep, maar durft daar niet voor uit te komenquote:En ik faal hier zeg je?
Je realiseert je dat het jouw gegevens waren die ik quotte hè?quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat klopt, want of je hebt geen beroep en teert dus op de staat of op pappie en mammie. Of je hebt wel een beroep, maar durft daar niet voor uit te komen
Hier alvast een paint.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:07 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Maar als je nou je tieten post hè, dan is een testosteroninjectie helemaal niet nodig natuurlijk.
Absoluut en ik had het over de jouwe, waar dus niks ingevuld staat, iets wat jij je duidelijk niet realiseertquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:12 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Je realiseert je dat het jouw gegevens waren die ik quotte hè?
en jij als student krijgt je inkomen van?????quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat klopt, want of je hebt geen beroep en teert dus op de staat of op pappie en mammie. Of je hebt wel een beroep, maar durft daar niet voor uit te komen
quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Hier alvast een paint.
[ afbeelding ]
Zeker weten?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Hier alvast een paint.
[ afbeelding ]
Zeker weten?
Forum Opties | |
---|---|