Hmmm Sawyer denk, of anders Locke, maar die die is doodquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:24 schreef Bragi het volgende:
Stel.
Je zou in een vliegtuig zitten en op zo'n eiland crashen. Wie zou je dan het liefst willen zijn? Qua karakter, ontwikkelingen, acties, daden, etc.
Kate, ik zou de hele dag met mezelf spelen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:24 schreef Bragi het volgende:
Stel.
Je zou in een vliegtuig zitten en op zo'n eiland crashen met dezelfde Losties als nu. Wie zou je dan het liefst willen zijn? Qua karakter, ontwikkelingen, acties, daden, etc.
Ik zou denk ik ook voor Sawyer gaan.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:25 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Hmmm Sawyer denk, of anders Locke, maar die die is dood
quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kate, ik zou de hele dag met mezelf spelen.
Kate. Want ze kan spoorzoeken, mensen doden wanneer nodig, en ze heeft seks met Sawyer.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:24 schreef Bragi het volgende:
Stel.
Je zou in een vliegtuig zitten en op zo'n eiland crashen met dezelfde Losties als nu. Wie zou je dan het liefst willen zijn? Qua karakter, ontwikkelingen, acties, daden, etc.
Nee.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:29 schreef Ereinion het volgende:
Dus als je een vrouw zou zijn wil je Kate zijn, omdat ze seks met Sawyer heeft, maar als je een man zou zijn, zou je Sawyer zijn. Wil je nou seks met jezelf hebben of zo?
die zaten niet in het vliegtuigquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:33 schreef Bragi het volgende:
Niemand die MIB of Jacob wil zijn? Of Ben (al wil niemand zo vaak in elkaar geslagen worden, lijkt me)?
Oh, ja.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:34 schreef Dulk het volgende:
[..]
die zaten niet in het vliegtuig
sayid trouwens
en een gave boot hebbenquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:35 schreef Bragi het volgende:
[..]
Oh, ja.
Anders was Desmond ook wel chill geweest. Lekker op jezelf, je hoeft geen boodschappen te doen, wat knopjes indrukken en daarna weggaan, je lam zuipen en de liefde van je leven terugvinden.
Kies dan voor Locke.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:36 schreef Ereinion het volgende:
Ik zou op zich Boon wel willen zijn. Lekker met Locke een beetje erop uittrekken in de jungle, het eiland verkennen. Enige nadeel is wel dat je zo snel dood gaat.
die eerste is uit X-men 3quote:
Nee, dat is tof. Lekkere vrouwen zien maar er nooit iets mee kunnen doen. De ultieme tantaluskwelling.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:39 schreef Pinzon het volgende:
Hurley is de enige die de lekkere Isabella kan zien natuurlijk.
ja, doden kan hij wel zien, zijn eigen piemel daarentegen...quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:39 schreef Pinzon het volgende:
Hurley is de enige die de lekkere Isabella kan zien natuurlijk.
En dan net een leuke vrouw ontmoeten (Libby)... wordt ze omver geknald!quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:41 schreef Symer het volgende:
[..]
Nee, dat is tof. Lekkere vrouwen zien maar er nooit iets mee kunnen doen. De ultieme tantaluskwelling.
Zat ook in Sopranos:quote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:41 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja, doden kan hij wel zien, zijn eigen piemel daarentegen...
Wtf? Zij was net meerderjarig en hij is 40quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh en schijnbaar heeft hij Hayden lopen playen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Desmond is een goedequote:Op donderdag 25 maart 2010 14:35 schreef Bragi het volgende:
[..]
Oh, ja.
Anders was Desmond ook wel chill geweest. Lekker op jezelf, je hoeft geen boodschappen te doen, wat knopjes indrukken en daarna weggaan, je lam zuipen en de liefde van je leven terugvinden.
The Big Lebowski heb ik toevallig gisteren gekeken, wel jammer dat het een film van niks isquote:
Nou ja, 'tof'...quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Desmond is een goedeEn hij heeft toffe powers.
Hij moest gewoon nog even leren hoe hij met zijn toffe gave om moet gaanquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:59 schreef Symer het volgende:
[..]
Nou ja, 'tof'...
Charlie ging alsnog dood, op het vrachtschip werd het z'n dood bijna en toen hij z'n gave echt eens nodig had (omdat Ben Penny kwam vermoorden) was het nergens te bekennen.
Maar hij mocht wel die heerlijke season 2 opener spelen :pquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hij moest gewoon nog even leren hoe hij met zijn toffe gave om moet gaan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:49 schreef tralalala het volgende:
Volgende week dan![]()
!!
Belooft niet veel goeds inderdaad. Hopelijk geen matige tussenafleveringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Amen.
wait wut?quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:58 schreef chroestjov het volgende:
[..]
The Big Lebowski heb ik toevallig gisteren gekeken, wel jammer dat het een film van niks is
quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:53 schreef Pinzon het volgende:
filler ep idd, maarja zijn we daar ook weer van af.
quote:
Doe je het nu alweer?quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:13 schreef Rnie het volgende:
-spoiler-
Ben benieuwd wat het gaat worden volgende week...
Moddergevechten met Kate, Illana, Claire en Sun in de hoofdrol.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:52 schreef Bragi het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoe die naderende oorlog er precies uit gaat zien...
Gaan kamp Jack en kamp Locke nou echt op de vuist met elkaar?
Dat lachje was mij welbekend van Suddenly Susanquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:30 schreef TC03 het volgende:
Vraagje: waarom was Richard eerst helemaal van "LOCKE IS NIET LOCKE, DO NOT LET HIM SPEAK WITH YOU!!!111" en zegt ie twee seconden later "Ik haat Jacob, ik ga naar Locke.". Ik snap de overgang niet helemaal.
En wie van jullie moest er ook lachen om dat hoge lachje toen Richard hoorde dat ze dachten dat hij wist wat ze moesten doen?
Ik denk dat hij eerst nog dacht dat er een plan achter Jacobs dood zat, maar toen hij zag dat iedereen in de tempel ook dood was stortte zijn hele geloofswereld in. Vervolgens wil hij zelfmoord plegen omdat het allemaal geen zin meer heeft. Als dat mislukt heeft hij tijd om er wat langer over na te denken en besluit hij dat er nog maar 1 ding is wat hij kan doen: overlopen naar MiB.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:30 schreef TC03 het volgende:
Vraagje: waarom was Richard eerst helemaal van "LOCKE IS NIET LOCKE, DO NOT LET HIM SPEAK WITH YOU!!!111" en zegt ie twee seconden later "Ik haat Jacob, ik ga naar Locke.". Ik snap de overgang niet helemaal.
Dat klinkt inderdaad het meest logisch, maar ik vind het nog steeds maar een beetje vaag. Jacob kan er vrij weinig aan doen dat ie vermoord is.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:43 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij eerst nog dacht dat er een plan achter Jacobs dood zat, maar toen hij zag dat iedereen in de tempel ook dood was stortte zijn hele geloofswereld in. Vervolgens wil hij zelfmoord plegen omdat het allemaal geen zin meer heeft. Als dat mislukt heeft hij tijd om er wat langer over na te denken en besluit hij dat er nog maar 1 ding is wat hij kan doen: overlopen naar MiB.
Wat is dat, kun je dat eten?quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:35 schreef 9x19 het volgende:
Moeten jullie nooit werken/studeren? Wat gaat dat hard hier.
ja klopt. maar ik doelde meer op dat chroestjov lebowski niet goed vond/vind. die film is fukking geniaal.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:16 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
=Jacob in The Big Lebowski
mwa dat valt wel mee, hij deed ook helemaal niets om ben tegen te houden. Richard is meer dan 100 jaar een worst voorgehouden en is er helemaal klaar mee. Niet zo onlogischquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad het meest logisch, maar ik vind het nog steeds maar een beetje vaag. Jacob kan er vrij weinig aan doen dat ie vermoord is.
amenquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:09 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ja klopt. maar ik doelde meer op dat chroestjov lebowski niet goed vond/vind. die film is fukking geniaal.
Nou ja, er is hem door Jacob niks toegezegd. Richard vroeg alleen het eeuwige leven en dat is hem gegeven.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:39 schreef planethugo het volgende:
[..]
mwa dat valt wel mee, hij deed ook helemaal niets om ben tegen te houden. Richard is meer dan 100 jaar een worst voorgehouden en is er helemaal klaar mee. Niet zo onlogisch
[..]
Weet je niet. Richard zei zelf toch ook (een paar afleveringen terug) dat Jacob telkens tegen hem zei: "Je moet geduld hebben" en zo terwijl hij nu dood is en Richard dus voor niks al die tijd gewacht heeft en Jacob heeft gediend...quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:45 schreef Jivis het volgende:
[..]
Nou ja, er is hem door Jacob niks toegezegd.
En misschien denkt hij dat wel terecht...quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:47 schreef husq het volgende:
Als Richard het eeuwige leven heeft kon Jack hem dus ook niet opblazen. Maar Jack denkt nu dat hij zelf ook niet dood kan.
Doe je het er nu om of ben je zo dom?quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:13 schreef Rnie het volgende:
........
Ben benieuwd wat het gaat worden volgende week...
tot zijn vader opeens voor 'm staat: you can go now, en boem: weg jackquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:48 schreef Bragi het volgende:
[..]
En misschien denkt hij dat wel terecht...
dat was inderdaad geniaalquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:48 schreef RubenSosa het volgende:
Toen ilana vroeg aan richard : What do we do next ?
Die reactie van richard
ja dat geluid is wel vet, soms hoor ik er ook wel een leeuw in ofzo.. en dan die luchthoorn hahaquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:37 schreef Jivis het volgende:
Vind dat in-de-verte-klinkende-stoomtrein-geluid van Smokey altijd nice.
Mr. Ekoquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:07 schreef husq het volgende:
Luke:
[ afbeelding ]
Stok van MR Eko, rechts aan het uiteinde: Luke
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:48 schreef RubenSosa het volgende:
Die reactie van richard
Als Jack nog een taak heeft dan kan hij volgens mij niet dood volgens mij. Zo gebeurde dat ook met Michael bv, zelfmoord werkte niet echt helemaal.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:47 schreef husq het volgende:
Als Richard het eeuwige leven heeft kon Jack hem dus ook niet opblazen. Maar Jack denkt nu dat hij zelf ook niet dood kan.
Wut? Heb ik wat gemist?quote:
En hoe relaxed Lapidus erbij zat toen Richard uit de doeken deed dat ze allemaal dood en in de hel warenquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:48 schreef RubenSosa het volgende:
Die reactie van richard
Ga je mond spoelen!quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:58 schreef chroestjov het volgende:
[..]
The Big Lebowski heb ik toevallig gisteren gekeken, wel jammer dat het een film van niks is
Sowieso, die dude ertussenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:04 schreef Symer het volgende:
[..]
En hoe relaxed Lapidus erbij zat toen Richard uit de doeken deed dat ze allemaal dood en in de hel waren
Nou ja, er is sowieso geen vrouw in deze serie die ik boeiend vind (karakter technisch gezien)quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het viel me trouwens op dat bij vrijwel alle populariteit-polls over personages de vrouwen allemaal onderaan staan (vaak met Juliet als enige uitzondering).
Zijn de Lost-schrijvers allemaal mannen die geen interessante rollen voor vrouwen kunnen schrijven of zo?
Iemand moet straks terugvliegenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:01 schreef Jivis het volgende:
[..]
Sowieso, die dude ertussen. Hij past er eigenlijk helemaal niet, doet geen reet, alleen af en toe droge opmerkingen maken
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |