SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:49 schreef tralalala het volgende:
Volgende week dan![]()
!!
Belooft niet veel goeds inderdaad. Hopelijk geen matige tussenafleveringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Amen.
wait wut?quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:58 schreef chroestjov het volgende:
[..]
The Big Lebowski heb ik toevallig gisteren gekeken, wel jammer dat het een film van niks is
quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:53 schreef Pinzon het volgende:
filler ep idd, maarja zijn we daar ook weer van af.
quote:
Doe je het nu alweer?quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:13 schreef Rnie het volgende:
-spoiler-
Ben benieuwd wat het gaat worden volgende week...
Moddergevechten met Kate, Illana, Claire en Sun in de hoofdrol.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:52 schreef Bragi het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoe die naderende oorlog er precies uit gaat zien...
Gaan kamp Jack en kamp Locke nou echt op de vuist met elkaar?
Dat lachje was mij welbekend van Suddenly Susanquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:30 schreef TC03 het volgende:
Vraagje: waarom was Richard eerst helemaal van "LOCKE IS NIET LOCKE, DO NOT LET HIM SPEAK WITH YOU!!!111" en zegt ie twee seconden later "Ik haat Jacob, ik ga naar Locke.". Ik snap de overgang niet helemaal.
En wie van jullie moest er ook lachen om dat hoge lachje toen Richard hoorde dat ze dachten dat hij wist wat ze moesten doen?
Ik denk dat hij eerst nog dacht dat er een plan achter Jacobs dood zat, maar toen hij zag dat iedereen in de tempel ook dood was stortte zijn hele geloofswereld in. Vervolgens wil hij zelfmoord plegen omdat het allemaal geen zin meer heeft. Als dat mislukt heeft hij tijd om er wat langer over na te denken en besluit hij dat er nog maar 1 ding is wat hij kan doen: overlopen naar MiB.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:30 schreef TC03 het volgende:
Vraagje: waarom was Richard eerst helemaal van "LOCKE IS NIET LOCKE, DO NOT LET HIM SPEAK WITH YOU!!!111" en zegt ie twee seconden later "Ik haat Jacob, ik ga naar Locke.". Ik snap de overgang niet helemaal.
Dat klinkt inderdaad het meest logisch, maar ik vind het nog steeds maar een beetje vaag. Jacob kan er vrij weinig aan doen dat ie vermoord is.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:43 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij eerst nog dacht dat er een plan achter Jacobs dood zat, maar toen hij zag dat iedereen in de tempel ook dood was stortte zijn hele geloofswereld in. Vervolgens wil hij zelfmoord plegen omdat het allemaal geen zin meer heeft. Als dat mislukt heeft hij tijd om er wat langer over na te denken en besluit hij dat er nog maar 1 ding is wat hij kan doen: overlopen naar MiB.
Wat is dat, kun je dat eten?quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:35 schreef 9x19 het volgende:
Moeten jullie nooit werken/studeren? Wat gaat dat hard hier.
ja klopt. maar ik doelde meer op dat chroestjov lebowski niet goed vond/vind. die film is fukking geniaal.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:16 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
=Jacob in The Big Lebowski
mwa dat valt wel mee, hij deed ook helemaal niets om ben tegen te houden. Richard is meer dan 100 jaar een worst voorgehouden en is er helemaal klaar mee. Niet zo onlogischquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad het meest logisch, maar ik vind het nog steeds maar een beetje vaag. Jacob kan er vrij weinig aan doen dat ie vermoord is.
amenquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:09 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ja klopt. maar ik doelde meer op dat chroestjov lebowski niet goed vond/vind. die film is fukking geniaal.
Nou ja, er is hem door Jacob niks toegezegd. Richard vroeg alleen het eeuwige leven en dat is hem gegeven.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:39 schreef planethugo het volgende:
[..]
mwa dat valt wel mee, hij deed ook helemaal niets om ben tegen te houden. Richard is meer dan 100 jaar een worst voorgehouden en is er helemaal klaar mee. Niet zo onlogisch
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |