Sure, wat gaan we doen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:53 schreef Ticootje het volgende:
Dus,
Mijn vraag was, Tf ben je morgen beschikbaar?
Slakken etenquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Sure, wat gaan we doen? [ afbeelding ]
Oeh nice, escargots cruquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Slakken eten![]()
Kom ik ff mn pakje ophalen.
Intratuinquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:01 schreef Ticootje het volgende:
Iemand een idee waar je paasdingetjes kan halen voor in een paastak?
Bij de xenos ofzo, of de zeeman? HEMA? Ik heb echt geen zin om de hele stad door te lopen.
het is echt heel raar.quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oeh nice, escargots cru
Ja hoor ik ben thuis. Hoe laat wil je?
Buuf wat goed van jouw kuiken! Mijn kinderen hebben allemaal even weinig organisatietalentHebben ze van hun vader
Mijn oom en tante doen het ook al een aantal jaar. Die hebben 3 kinderen en die gaan 1x per jaar gewoon samen weg. Gewoon weer even partners zijn en niet papa en mama. Die kinderen zijn nu 16 en 20 dus kan makkelijk.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zou het ook niet kunnen hoor, 1 week zonder kinderenBen ik veel te bezitterig voor
Vind het altijd knap als mensen dat wel kunnen
dat jaquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:11 schreef Ticootje het volgende:
Als die van ons wat ouders zijn, zeg een jaar of 10, dan denk ik ook dat M en ik gewoon lekker 1x per jaar samen op vakantie gaan.
Nu nog niet, ik vind 1 nacht al vreselijk.
Lamsvlees smaakt in elk geval heerlijkquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Ben ik nou de enige die niet zo'n positief beeld meer heeft bij lammetjes? Vanwege Q-koorts en alles?
Ow, dat heb ik helemaal nietquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Ben ik nou de enige die niet zo'n positief beeld meer heeft bij lammetjes? Vanwege Q-koorts en alles?
er zijn hier in de omgeving bedrijven geruimd, en lammetjesdag gaat ook niet door. Juist bij de geboorte komen er erg veel virusdeeltjes vrij, deze periode, de lammertijd, isde grootste kans dat je besmet wordt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Ow, dat heb ik helemaal nietBij lammetjes denk ik: leuk om naar te kijken
Je moest ook een nachtje blijven??quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:22 schreef Memmel het volgende:
Behehehehehe.
Ik deed een lammetje na.
Over lam gesproken...ik zit alweer twee uur op de kinderarts te wachten. We willen naar hui-uis! Morris is het zat! Hij wil kruipen en dat mag hij hier niet van mij. *ril*
ja heeft ie ook, maar omdat hij nog geen jaar is moest ie een nachtje blijven.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Je moest ook een nachtje blijven??Wat heeft hij dan? ik dacht nog luchtig aan tv buisjes ofzo
![]()
Ja, en als je het over virussen en bacterieën hebt.
oh? Waarom is dat? vanwege narcose ofzo? Heb je wel het idee dat ie er van opgeknapt is? Ik vond het elke keer weer frappant, dat ze dan gelijk goed horen, en hoe vooral het gedrag meteen weer bijdraaide.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:32 schreef Memmel het volgende:
[..]
ja heeft ie ook, maar omdat hij nog geen jaar is moest ie een nachtje blijven.
Ow, okquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
er zijn hier in de omgeving bedrijven geruimd, en lammetjesdag gaat ook niet door. Juist bij de geboorte komen er erg veel virusdeeltjes vrij, deze periode, de lammertijd, isde grootste kans dat je besmet wordt.
ja sorry.
kiddyboard. Maar ja, waar haal je die vandaan?quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:56 schreef freecell het volgende:
Tico, wat een gedonder....
Ik durf nu niet meer naar de dokter omdat ik er de afgelopen weken echt elke week wel 1 of 2x ben geweest
Iemand een idee hoe ik bij de winkel kom trouwens?
Floriankan niet in de draagdoek (stuwing) en Leander kan niet zo ver lopen (ziek), dus moet in de buggy...
Hm
Kun je de stuwing niet een beetje wegkolven?quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:56 schreef freecell het volgende:
Tico, wat een gedonder....
Ik durf nu niet meer naar de dokter omdat ik er de afgelopen weken echt elke week wel 1 of 2x ben geweest
Iemand een idee hoe ik bij de winkel kom trouwens?
Floriankan niet in de draagdoek (stuwing) en Leander kan niet zo ver lopen (ziek), dus moet in de buggy...
Hm
Is dat een moeilijke maat dan? Gewoon bij een witzaak?quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:01 schreef Diaan73 het volgende:
Hmmm onze vaatwasser is "overleden". Nu op zoek naar een nieuwe... wel lastig.. we hebben een 45 cm brede nodig.
Het is een lastige en dure maat omdat het afwijkend is en er maar weinig soorten van zijn. En het is een inbouwquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Is dat een moeilijke maat dan? Gewoon bij een witzaak?
Kan het niet bij de GGD of via de wvk??quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:50 schreef Ticootje het volgende:
pfff... ik heb echt een kneus van een doktersassistene... Hoe moeilijk is het nu helemaal om een afspraak in te plannen om mijn kind te enten tegen BMR?? Ze vond het maar een lastig verhaal, nou dan moet ze nodig opzoek naar een andere job als ze dat al moeilijk vindt.
Maar goed ik heb een afspraak.... om met de dokter te overleggen hoe en of ze geent wordt... Maar mooi niet dat ik dus een 2e afspraak ga maken voor een enting. Dus ik hoop voor ze dat ik bij een apotheek gewoon een vaccin kan ophalen of dat ze het bij hun huisapotheek op voorraad hebben, anders heb ik het wel gezien daar. Dan ga ik gewoon een andere huisarts zoeken. Stelletje kneuzen daar. (oh dit is niet de eerste keer dat ze zo moeilijk doen... Zo stuurde de assistente me al naar de EHBO voor een borstontsteking, omdat de dokter geen tijd had. Moet ik vaak meer dan een week wachten voor een afspraak, die toch wel spoedachtig is, zoals krentenbaard, dat Jen dus niet onbehandeld naar het kdv mag.... Verkeerde diagnose mazelen/6e ziekte, met alle ellende van die met de ggd enz.)
Ja, misschien is de ggd wel een goede 2 optie..quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kan het niet bij de GGD of via de wvk??
Okay... je gaat dus helemaal niet meer met Jen naar cb?quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, misschien is de ggd wel een goede 2 optie..
CB heb ik wel gezien... Dat hoofdstuk is ten einde.
Nope... Ik elk geval niet waar ik zat... En met de nieuwe beeb dus ook niet.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay... je gaat dus helemaal niet meer met Jen naar cb?
Buuv, jullie gaan de komende week dus al weg? Helemaal niet meegekregen... lekker hoor!! Genieten!!
Mijn cb hier is erg fijn vind ik, maar das te ver voor jou gok ik zo. Wat een gedoe zeg!quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nope... Ik elk geval niet waar ik zat... En met de nieuwe beeb dus ook niet.
Misschien is een een prettiger CB wat nog in de buurt is... Misschien even rondkijken ofzo. Maar anders gewoon naar de huisarts voor entingen hoor.. Dat wegen kan ik ook op weeguurtjes doen.
Inderdaad wat een gedoe zeg.... er zal vast nog wel eentje in de buurt zijn toch? In Enschede heb je er heel veelquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nope... Ik elk geval niet waar ik zat... En met de nieuwe beeb dus ook niet.
Misschien is een een prettiger CB wat nog in de buurt is... Misschien even rondkijken ofzo. Maar anders gewoon naar de huisarts voor entingen hoor.. Dat wegen kan ik ook op weeguurtjes doen.
Das wel ver rijden vanuit den haagquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Inderdaad wat een gedoe zeg.... er zal vast nog wel eentje in de buurt zijn toch? In Enschede heb je er heel veel
Is toch niets aan... T gat is wel wat meer gewent dan een wattenstaaf...quote:
Yeps, maar wel gezellig toch??quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Das wel ver rijden vanuit den haag![]()
Ja maar die gaan meestal niet eerst open enzoquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Is toch niets aan... T gat is wel wat meer gewent dan een wattenstaaf...
Oh, dat is juist het geile gedeelte, daar voel je nog wat van.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja maar die gaan meestal niet eerst open enzo
Dan houd ik het in stand hè?quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kun je de stuwing niet een beetje wegkolven?
Nee hoor.. teveel stuwing is ook niet goedquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:36 schreef freecell het volgende:
[..]
Dan houd ik het in stand hè?
En ik heb Florian gewoon maar in de doek gedaan, niet tof, wel nuttig!
Wat gaaf!quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:08 schreef pinquit het volgende:
ik heb een schommel opgehangen!in de keukendeur
hihi muppetquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:16 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Wat gaaf!![]()
We hebben hier een poortje en daar wil ik straks ook zoiets hebben![]()
Diaan, Smeg ken ik niet. Ik zou persoonlijk voor een bekender merk gaan
ja!quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:37 schreef Diaan73 het volgende:
Ik herhaal mn vraag nog eventjes...
Iemand hier ervaring met vaatwassers van het merk SMEG? Zo ja, welke?
Ik bedoelde welke ervaringenquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja!![]()
Euh, een witte?![]()
Een inbouw. Bevalt goed, vaat goed schoon, niet veel lawaai en optie tot halve vaat enzo.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:21 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hihi muppet![]()
Smeg is een vrij bekend design-merk![]()
Ok. Duidelijkquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:23 schreef Diaan73 het volgende:
Vlindur.. dit is o.a. SMEG![]()
[ afbeelding ]
Ze hebben deze helaas niet in vaatwassers maat 45 cm.
maakt het wel beter wrsquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:16 schreef Rewimo het volgende:
Even zwaaien vanuit het ziekenhuisIJzer loopt erin en ik kan hier internetten, is dat even leuk
Mag je nu ook die 125 ml in Florian gooien of mag hij alleen nog kunstvoeding?quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:23 schreef freecell het volgende:
[..]
maakt het wel beter wrs
Ik ben toch maar even gaan kolven. Kreeg rode plekken.
5 minuten en 125 cc verder (!) kan ik melden dat dat een goed idee was
Welneequote:Op donderdag 25 maart 2010 13:30 schreef pessie het volgende:
[..]
Mag je nu ook die 125 ml in Florian gooien of mag hij alleen nog kunstvoeding?
En mn was is volgens mij nu al drooghangt amper 2 uur! Het is toch maart? Ik heb me toch niet vergist?
vanavond komt er hier iemand op visite die is witgoedmonteur.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:37 schreef Diaan73 het volgende:
Ik herhaal mn vraag nog eventjes...
Iemand hier ervaring met vaatwassers van het merk SMEG? Zo ja, welke?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:55 schreef innepin het volgende:
Oei Oxy, een gekneusde rib zou wel heel naar zijn! hoe dan ook, veel plezier vanavond![]()
Smeg koelkastenik wil d'r ook een. Een lichtblauwe
![]()
Ik heb een baan
Parttime secretaresse bij een advocatenkantoor. Ik vind het allang al prima, de omgeving is volgens mij leuk en de mensen ook, 't is dichtbij en een lekker klein kantoor, en omg ik ben niet werkloos! Woeiiii
Ik heb een lichtblauwe Smeg hierquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:55 schreef innepin het volgende:
Oei Oxy, een gekneusde rib zou wel heel naar zijn! hoe dan ook, veel plezier vanavond![]()
Smeg koelkastenik wil d'r ook een. Een lichtblauwe
![]()
Ik heb een baan
Parttime secretaresse bij een advocatenkantoor. Ik vind het allang al prima, de omgeving is volgens mij leuk en de mensen ook, 't is dichtbij en een lekker klein kantoor, en omg ik ben niet werkloos! Woeiiii
Wat let je, je hebt het verdiend!quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:34 schreef Chell het volgende:
Ik heb echt ontzettend zin in iets lekkers..... ik sta echt op het punt om nog even naar de AH te rijden
Als ik nou al een nieuwe baan hád welquote:
Crap! Die had ik willen zienquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:36 schreef miss_sly het volgende:
Ik zheb Enchanted opgezetTe zoet, te lief, te schattig, maar ik vond het stiekem een geweldige film
quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
M`n naaimachien staat weer op tafel en roept meDoei
Ik vind het echt een geniale film, zo leuk gedaan!quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Crap! Die had ik willen zien
De mijne ook!quote:
Ehm, ik heb een lijstje dat ik wil gaan makenquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:04 schreef oeke het volgende:
[..]
De mijne ook!Flaptop ernaast.
![]()
Wat zijn jullie aan het maken?
Ik moet 5 knoopsgaten naaien.
Uhm...quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:14 schreef freecell het volgende:
Innepin, gefeliciteerd
Hier is de tafel gedekt, er staat een kaarsje, beide jongens liggen (welgevoed en voldaan enzo) te slapen, het eten is klaar, maar kan ook nog wel even staan, dat is geen probleem. En er zitten kleine gehaktballetjes bij en aardappelcroquetjes, waar TARA fan van is....
2 glazen wijn op tafel....
Het wachten is op TARA
Ik kan het alleen
Ik kijk ook. En Kim die af en toe wakker wordt van het ijlen kijkt stukjes mee en vind vooral de jurken leuk.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:36 schreef miss_sly het volgende:
Ik zheb Enchanted opgezetTe zoet, te lief, te schattig, maar ik vond het stiekem een geweldige film
Is ze er binnen een dag uit gegroeid dan?quote:
Nee Jen krijgt andere..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 07:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Is ze er binnen een dag uit gegroeid dan?
Mogguh! Eens bedenken wat ik nu weer ga ontbijten![]()
Yeps, m'n schoonmoeder is gisteren geopereerd (cyste van grootte sinaasappel verwijderd) en alles is goed gegaanquote:Op vrijdag 26 maart 2010 07:37 schreef Saffier het volgende:
Was er nog meer goed nieuws? Dan kan ik nog verder jompelen
Gister gesprek gehad op mijn werk... Ik heb een vast contract gekregen voor huidige uren
Herenstraat R'wijk??quote:Op vrijdag 26 maart 2010 07:03 schreef Ticootje het volgende:
Volgens m'n telefoon blijft t droog. Dat zou mooi zijn, loop ik ff naar de herenstraat. Oh en ik heb leuke crocs gezien voor Jen. Haar Dora crocs zijn maat 21-22 (hebben iemand?). Maar de nieuwe van dit jaar zijn ook te leuk. Even spieken in de winkels.
Nou ik heb een Ibuprofen gekregen/genomen (de invalkracht gaf 'm maar belde 3 min later de HAP, want vanwege mijn medicatie mág ik geen Ibuprofenquote:
Sterkte met de pijn vandaag! hopelijk kunnen de Komodo-Varanen je wat afleiden. Ze hebben ze in Emmen ook zag ik.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:31 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Nou ik heb een Ibuprofen gekregen/genomen (de invalkracht gaf 'm maar belde 3 min later de HAP, want vanwege mijn medicatie mág ik geen Ibuprofen, maar omdat ik 'm al had doorgeslikt, konden ze niks meer doen
![]()
), waardoor ik meteen vast sliep, maar toen ik (net) wakker werd deed het wel erg pijn.
Wel lief dat jullie me sterkte wensen!
![]()
Ik ga naar Blijdorp zometeen!![]()
Komodo's kijken.
Zelfgemaakte brownies.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:43 schreef Rewimo het volgende:
* Rewimohet bankje opschuift Heeft iemand er nog wat lekkers bij?
oh!! zelfgemaakte brownies!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:49 schreef phluphy het volgende:
[..]
Zelfgemaakte brownies.Verlos me er aub van, want ik kan me niet beheersen.
![]()
Meen je dat nou? Goh, dat heb ik nooit gewetenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:25 schreef pessie het volgende:
Houden jullie er dan bij het tijd verzetten rekening mee dat we een uur verliezen, als in een uur minder slapen als in een kortere avond...
Ben net terug ja... Paastak en ei dingen erin gehaald, en nog pyjama's voor Jennie.quote:
Oeh, ik rijd vanmiddag langs waar jouw huis woont naar waar mijn huis woontquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:49 schreef phluphy het volgende:
Zelfgemaakte brownies.Verlos me er aub van, want ik kan me niet beheersen.
![]()
Ze past nog in 22quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ben net terug ja... Paastak en ei dingen erin gehaald, en nog pyjama's voor Jennie.
Die crocs heb ik bestelt.
Tf als je dame nog in 22 past heb ik nog de crocs van Jen... Zij gaat nu in 23-24... Maar dan geef ik ze aan je en dan moet je ze maar laten zien als Jen weer weg is.
Nee! wat een viezerd hè?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:05 schreef Spuuglokje het volgende:
En die enge rode kever bovenin beeld helpt mijn humeur ook niet.
Wie? Wie? Wie?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:19 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ben net lid geworden van een winkeltjeshyve omdat de dame van wie dat is mijn Zumba-maatje is. zie ik ineens een bekende van hier!![]()
Grappig.
bronquote:Zwangere joyriders aangehouden op Duits-Belgische grens
Twee meisjes uit Luik zijn aan de grensovergang Lichtenbusch bij Aken aangehouden achter het stuur van een auto. De Belgische meisjes van 12 en 13 jaar bestuurden een onverzekerde, ongekeurde auto, die ze meegenomen hadden uit Keulen.
Volgens de Duitse politie waren ze wel vaker op dievenpad.
De politie meldt dat beide meisjes zwanger zijn en daarom bij de dienst jeugdzorg zijn ondergebracht.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:57 schreef E.T. het volgende:
[..]
bron
Het zal je kind maar zijn![]()
Echt, als ik zulke dingen lees kan ik toch alleen maar hopen dat ik mijn dochter iets verstandiger in de maatschappij neerzet..
och ochquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:57 schreef E.T. het volgende:
[..]
bron
Echt, als ik zulke dingen lees kan ik toch alleen maar hopen dat ik mijn dochter iets verstandiger in de maatschappij neerzet..
Het eerste wat ik dan toch denk is: 'ergens in de opvoeding'quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:18 schreef Basboussa het volgende:
Wat zullen de opa's en oma's blij zijn zeg!
Hemel, 12 en 13.... Dan vraag je je toch af: waar is het fout gegaan!
en al heel jong ook..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:20 schreef freecell het volgende:
[..]
Het eerste wat ik dan toch denk is: 'ergens in de opvoeding'
Preciesquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:25 schreef E.T. het volgende:
[..]
en al heel jong ook..Ze zijn niet van de een op andere dag zwanger en crimineel natuurlijk
Hier wel automutilatie, maar zonder veel littekens. Was dan ook merendeel jonger dan 13, en ik ben een krabber....quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:42 schreef freecell het volgende:
Van dat soort verhalen schrik ik altijd een beetje. Ik deed het zelf ook prima tot ongeveer mijn 15e/16e. Toen pas kwam de puberteit en werd ik ongesteld ed en dat ging ook totaal mis, niet crimineel, wel heel depressief, automutilatie, eetproblemen en dergelijke
Het heeft me een paar jaar gekost om weer stabiel te worden, maar toen mijn hormonen stabiliseerden toen ik net 18 was, was het ook vrij snel weer over.
Alleen je loopt wel een klein deukje op als je wordt opgesloten...![]()
Het enige restverschijnsel hier is dat ik mijn armen moet verstoppen in gezelschap waar ik wil dat ze me serieus nemenDe laatste keer automutilatie is een jaar of 7 geleden, maar ik ben bang dat het altijd zichtbaar zal blijven
Reactieve hechtingsstoornis noemen ze dat. Maar ook dat gaat niet van de ene op de andere dag. Die symptomen beginnen meestal al voor het vijfde levensjaar. Ik ken iemand die daar mee te maken heeft gehad. Haar dochter was zwanger op haar vijftiende en ging van instelling naar instelling en kon nergens terecht.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:35 schreef Basboussa het volgende:
Ja, maar zag onlangs een docu, meisje dat dus wel van de een op andere dag continu door de politie werd thuisgebracht. 13 jaar oud. Heel normaal gezin, ze was wel geadopteerd. Ze zou waarschijnlijk geleden hebben aan een soort van syndroom, dat dus tot uiting kwam door de puberteit/hormonale huishouding. Kon ze niet goed hebben, dus ging helemaal loos.
Heeft vastgezeten van 2003-2009, van isolatiecel naar isolatiecel. Heeft vervolgens zelfmoord gepleegd in de gevangenis, op 19 jarige leeftijd. Niemand heeft ooit onderzoek gedaan naar de reden voor haar aggresieve buien etc. Google Ashley Smith.
Was er erg van onder de indruk
Bij haar hebben ze dat dus nooit onderzocht. Staat buiten kijf dat er iets was, en dat het vrij opeens zich uitte... Volgens mij zijn er dus een hele rij van mogelijkheden/aandoendingen whatever, die dus een (relatief) snelle omslag kunnen bewerkstelligen. En veel van die symptonen herken je, helaas, pas achteraf.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:59 schreef Estrys het volgende:
[..]
Reactieve hechtingsstoornis noemen ze dat. Maar ook dat gaat niet van de ene op de andere dag. Die symptomen beginnen meestal al voor het vijfde levensjaar. Ik ken iemand die daar mee te maken heeft gehad. Haar dochter was zwanger op haar vijftiende en ging van instelling naar instelling en kon nergens terecht.
dat is absoluut waar. Zeker omdat ze met zn tweetjes zijn kun je wel redelijk zeker zijn dat dit geen lieverdjes zullen zijn denk ik.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:25 schreef E.T. het volgende:
[..]
en al heel jong ook..Ze zijn niet van de een op andere dag zwanger en crimineel natuurlijk
Dan was ik met mijn "3 weken voor mijn 21e verjaardag" vrij laatquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:08 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dat is absoluut waar. Zeker omdat ze met zn tweetjes zijn kun je wel redelijk zeker zijn dat dit geen lieverdjes zullen zijn denk ik.
Maar aan de andere kant, ook van de eerste keer sex kun je zwanger raken natuurlijk, en als ik dan terugdenk aan mezelf... toen ik ruim 14 was had ik ook een vriendje, al anderhalf jaar. Daar kwam natuurlijk ook een keertje sex van zeker omdat hij 16 was. Toen vonden we onszelf heel volwassen en verstandig enzo en waren wel ál anderhalf jaar samen. Nu als ik eraan terugdenk denk ik tsja, 14 is en blijft ernstig jong.
Ik heb ook het idee dat meisjes (en jongens!) steeds jonger worden als het om eerste keren gaat. Maar goed, das een ander verhaal
Hier ook!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:08 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dat is absoluut waar. Zeker omdat ze met zn tweetjes zijn kun je wel redelijk zeker zijn dat dit geen lieverdjes zullen zijn denk ik.
Maar aan de andere kant, ook van de eerste keer sex kun je zwanger raken natuurlijk, en als ik dan terugdenk aan mezelf... toen ik ruim 14 was had ik ook een vriendje, al anderhalf jaar. Daar kwam natuurlijk ook een keertje sex van zeker omdat hij 16 was. Toen vonden we onszelf heel volwassen en verstandig enzo en waren wel ál anderhalf jaar samen. Nu als ik eraan terugdenk denk ik tsja, 14 is en blijft ernstig jong.
Ik heb ook het idee dat meisjes (en jongens!) steeds jonger worden als het om eerste keren gaat. Maar goed, das een ander verhaal
je zal over zes jaar oma worden, je moet er niet aan denkenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:57 schreef E.T. het volgende:
[..]
bron
Ik ben zo enorm goed voorgelicht, en er werd thuis zo open over gedaan dat ik niet eens meer nieuwsgierig was. Allemaal jaren 70 boekjes met too much info voor een 12 jarige helpen niet.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hier ook!
En idd, toen vonden we dat we dat best konden, en er goed en volwassen mee omgingen enzo, maar achteraf...ik hoop Senna dus wel mee te kunnen geven dat wachten echt niet erg is, en dat ik uit eigen ervaring weet dat je achteraf toch zelf ook kunt vinden dat je wel erg jong was. Maar goed, je houdt het uiteindleijk ook niet echt tegen, als ze het echt willen.
6? 'anderhalf" piepte ze.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:32 schreef Estrys het volgende:
[..]
je zal over zes jaar oma worden, je moet er niet aan denken![]()
Snel die jaren 70 boekjes opzoeken! Bij het zien van die plaatjes gaan ze denk ik meteen het klooster inquote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:36 schreef Estrys het volgende:
[..]
Snel die jaren 70 boekjes opzoeken! Bij het zien van die plaatjes gaan ze denk ik meteen het klooster in
Had je de verkeerde kalender?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:44 schreef lily het volgende:
Ik ben helemaal niet voorgelicht, althans niet door mijn ouders.
Ik was 15 toen ik een serieus vriendje kreeg (ik ben er nu mee getrouwd) en ging naar de huisarts voor de pil.
Die wilde hij me niet geven en ik moest maar met de kalendermethode werken.
2 maanden later was ik zwanger.
Was het maar met plaatjes. Slechts zeer beeldend geschreven tekst.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:36 schreef Estrys het volgende:
[..]
Snel die jaren 70 boekjes opzoeken! Bij het zien van die plaatjes gaan ze denk ik meteen het klooster in
jammerquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Was het maar met plaatjes. Slechts zeer beeldend geschreven tekst.
Bij ons thuis ook zo ja.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik ben zo enorm goed voorgelicht, en er werd thuis zo open over gedaan dat ik niet eens meer nieuwsgierig was. Allemaal jaren 70 boekjes met too much info voor een 12 jarige helpen niet.Of nou ja, eigenlijk wél.
ti's maar net wat je doel is.
Het groene boekje voor meisjes Wahahahaha, zal mijn moeder eens vragen of ze het nog heeft. Zeer benieuwd naar eigenlijk. Zal ze wel mee hebben genomen uit het vrouwencafé ofzo.
Heej! jij ook al?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:21 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dan was ik met mijn "3 weken voor mijn 21e verjaardag" vrij laat![]()
Nou.... het ging over orale sex, en over sex terwijl je ongesteld was, en orale sex terwijl je ongesteld was.... ik haad meer een Yukkie-gevoel erbij denk ik.quote:
Ow ik ben ook zeer goed voorgelicht. En mijn moeder begon zelf over de pil, juist omdat we al zo lang verkering hadden. Toen ik zei dat we er nog niet aan dachten (wat ook zo was op da tmoment), zei ze dat het ook niet hoefde, maar dat als het dan toch gebeurde, we ons daar iig geen zorgen over hoefden te maken.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik ben zo enorm goed voorgelicht, en er werd thuis zo open over gedaan dat ik niet eens meer nieuwsgierig was. Allemaal jaren 70 boekjes met too much info voor een 12 jarige helpen niet.Of nou ja, eigenlijk wél.
ti's maar net wat je doel is.
Het groene boekje voor meisjes Wahahahaha, zal mijn moeder eens vragen of ze het nog heeft. Zeer benieuwd naar eigenlijk. Zal ze wel mee hebben genomen uit het vrouwencafé ofzo.
gatverdammequote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou.... het ging over orale sex, en over sex terwijl je ongesteld was, en orale sex terwijl je ongesteld was.... ik haad meer een Yukkie-gevoel erbij denk ik.
Bah Linda, my worst nightmare enzo...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:05 schreef Linda2205 het volgende:
ik was trouwens 16, bijna 17. uiteindelijk 3 jaar bij elkaar geweest. en er een soa aan overgehouden. Want nee hoor, hij ging eeeeeecht niet vreemd...![]()
ik was er ook niet al te blij mee. Ergste was nog dat ik moest smeken bij de gyn om medicijnen "want dat was allemaal maar overdreven, wat er verteld werd over soa's"quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:08 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Bah Linda, my worst nightmare enzo...
Daarvoor was die van mij te marginaalquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:51 schreef pessie het volgende:
[..]
Heej! jij ook al?
Had toen onderhand al bijna 4 jaar een relatie met em en was net met em getrouwd![]()
Ik heb een abortus gehad. In maart 1987.quote:
Pfff heftig zeg....quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:45 schreef lily het volgende:
[..]
Ik heb een abortus gehad. In maart 1987.
Mijn vriendje (toen 16) wilde het wel houden maar ik kon het niet. Wat moest ik dan? Ik zat op 3 havo.
Pas in 2001, toen onze eerste zoon werd geboren kreeg ik er moeite mee.
Leuk toch joh, de logeerbeer. Bij ons heet ze Bella en wij hadden haar een maand of twee geleden.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:26 schreef pinquit het volgende:
zal ik m zaterdag mee uit nemen de kroeg in?![]()
ik had helemaal niks boeiends geplanned eigenlijkmaar even broeden op iets, t mapje staat al vol met 'pyjamadag'verhaaltjes
![]()
Nu zit ie in de wasmachine. wat een stinkding zeg
Op een rekje bij de verwarming dan is hij morgen wel droogquote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Op een rekje bij de verwarming dan is hij morgen wel droog
Ik was bijna 16, dronken en lag in een tentje naast de caravan van de toen al een jaar 'schoonouders'
Volgende ochtend vroegen ze of we niet zo hard wilden a-hum giechelenenzo
Geen spijt van gehad al had ik het beter niet kunnen doen
Kunnen wij ons(ze) kind(eren) later toch maar lekker geruststellen dat we geen seks hebben gehadquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:46 schreef Ticootje het volgende:
Ja dag het was toch zo, en ik hou mezelf graag voor dat ze "het" maar 2x hebben gedaan. 1x voor mij en 1x voor mn broertje. Het idee
Juist, zo is het! Sex is vies.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
Kunnen wij ons(ze) kind(eren) later toch maar lekker geruststellen dat we geen seks hebben gehad
Ik heb ook zoiets dergelijks maar dat is veel erger en dat vertel ik dus nietquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik was bijna 16, dronken en lag in een tentje naast de caravan van de toen al een jaar 'schoonouders'
Volgende ochtend vroegen ze of we niet zo hard wilden a-hum giechelenenzo
Geen spijt van gehad al had ik het beter niet kunnen doen
Dit was ook inkomen hoorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:52 schreef lily het volgende:
[..]
Ik heb ook zoiets dergelijks maar dat is veel erger en dat vertel ik dus niet
hahaha herkenbaarquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dit was ook inkomen hoor
Ik was nooit zo heel braaf vroeger. Nu wel
'quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:52 schreef lily het volgende:
[..]
Ik heb ook zoiets dergelijks maar dat is veel erger en dat vertel ik dus niet
die zit ook hier vlakbij sinds kortquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
huup, ben je nog geweest vandaag?
Ik heb een winkel vanmiddag ontdekt, is een soort kruising tussen Xenos en Action..was ook wel een fijne. In `s Gravenzande, heet Big Bazar
neequote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
huup, ben je nog geweest vandaag?
Ik heb een winkel vanmiddag ontdekt, is een soort kruising tussen Xenos en Action..was ook wel een fijne. In `s Gravenzande, heet Big Bazar
Volgens mij zijn we allebei te laatquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:26 schreef innepin het volgende:
Oeh het gaat over seks!
Ben ik nog op tijd?
neuh, ik was mn meiske op bed aan t leggen. En nu zit ik te wachten tot top gear begintquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:06 schreef Raissa het volgende:
Iedereen zit zeker X-factor ofzo te kijken
Oyquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:12 schreef Linda2205 het volgende:
hier niks op de tv...mn moeder luistert wouter hamel. voor de 100ste keer deze week
nope... koud en guur!quote:
noh!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:28 schreef Linda2205 het volgende:
glaasje drinken mag ik ook al nietEn bumba-feestmuts is toch leuker met zn 2en
Huups, ben je teut?
same goes for mequote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:30 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
ik bv mn kind nogdus ik stuiter door het huis op cola light
Ben je zwanger?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |