abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79558332
Dus,

Mijn vraag was, Tf ben je morgen beschikbaar?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 25 maart 2010 @ 08:54:52 #2
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_79558362
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 08:53 schreef Ticootje het volgende:
Dus,

Mijn vraag was, Tf ben je morgen beschikbaar?
Sure, wat gaan we doen?
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_79558406
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 08:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Sure, wat gaan we doen? [ afbeelding ]
Slakken eten

Kom ik ff mn pakje ophalen.
  donderdag 25 maart 2010 @ 08:57:30 #4
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_79558418
ik doe nog ff een bakkie ik hoef niet voor een week boodschappen te verslepen alleen maar wat eten voor de kat, en wat losse dingen om mee te nemen. Oh ja, en wat sokken, voor de jongens.

Mijn jongste ontwikkelt zich ineens tot een organisatietalent Zo grappig. die heeft al helemaal uitgedacht hoeveel van wat (zoveel ondergoed, zoveel broeken) meemoet, al verzoekjes ingediend voor dingen die écht nog schoon moeten voor morgen en al een tas klaarstaan. Dat móet hij wel van mij hebben
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 25 maart 2010 @ 08:58:51 #5
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_79558440
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 08:56 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Slakken eten

Kom ik ff mn pakje ophalen.
Oeh nice, escargots cru
Ja hoor ik ben thuis. Hoe laat wil je?

Buuf wat goed van jouw kuiken! Mijn kinderen hebben allemaal even weinig organisatietalent Hebben ze van hun vader
pi_79558478
Iemand een idee waar je paasdingetjes kan halen voor in een paastak?

Bij de xenos ofzo, of de zeeman? HEMA? Ik heb echt geen zin om de hele stad door te lopen.
pi_79558491
xenos geloof ik wel anders iets van marskramer, blokker? hema ook wel denk.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  donderdag 25 maart 2010 @ 09:02:46 #8
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_79558510
Blokker, Kruidvat, Xenos, Hema
pi_79558522
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:01 schreef Ticootje het volgende:
Iemand een idee waar je paasdingetjes kan halen voor in een paastak?

Bij de xenos ofzo, of de zeeman? HEMA? Ik heb echt geen zin om de hele stad door te lopen.
Intratuin
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 25 maart 2010 @ 09:03:39 #10
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_79558533
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 08:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Oeh nice, escargots cru
Ja hoor ik ben thuis. Hoe laat wil je?

Buuf wat goed van jouw kuiken! Mijn kinderen hebben allemaal even weinig organisatietalent Hebben ze van hun vader
het is echt heel raar. mijn andere jongens zijn meer zoals ik. oh ja. schone onderbroek, is ook zo. euh.... Nou, niet helemaal waar, ik hou wel van lijstjes en overzicht. Maar hierin herken ik mijzelf niet.

Oh Tico, V&D heeft echt leuke paasdingen
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 25 maart 2010 @ 09:04:37 #11
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_79558552
Het lijkt me zo heerlijk he, zomaar een week weg! Maar ja, ik denk dat ik niet eens een week zonder m'n kinderen kan. Alhoewel... Sterre heeft een keer een weekje gelogeerd bij mijn ouders en ik weet dat ze helemaal geen heimwee heeft, dan is het gemakkelijker.
Slakken huuuuuuuhhhh ik weet nog goed dat we vroeger konijnen hadden en dan moesten er paardebloembladeren geplukt worden. Véél, want we hadden veel konijnen. En dan moest je met een emmertje met open sandaaltjes door het hoge gras en een keer kroop er zo'n naaktslak op mijn sandaal toen ik een een bloemetje zat te bestuderen. Ieieieiew ik word nog misselijk als ik er aan denk.
pi_79558566
Dames, dat zijn echt al 6 winkels...
Maar goed, dan ga ik zaterdag wel boodschappen in de boogaard doen denk ik.
  donderdag 25 maart 2010 @ 09:05:35 #13
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_79558572
Ticootje: zelf eitjes leegblazen en schilderen.
  donderdag 25 maart 2010 @ 09:06:49 #14
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_79558595
Ik zou het ook niet kunnen hoor, 1 week zonder kinderen Ben ik veel te bezitterig voor
Vind het altijd knap als mensen dat wel kunnen
  donderdag 25 maart 2010 @ 09:08:10 #15
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_79558623
Paardestekken trekken en naaktslak ja, ervaring! *ril*

Ik moet er ook niet te lang en teveel over nadenken hoor Spuug helemaal niet toen jongste, met veel gevoel voor drama, het had over wáárom gaan jullie zonder óns!
Een weekend is eigenlijk te kort om helemaal te ontspannen. Dus daarom een week. Maar we zien wel of ik dat zo lang volhou.
pi_79558657
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zou het ook niet kunnen hoor, 1 week zonder kinderen Ben ik veel te bezitterig voor
Vind het altijd knap als mensen dat wel kunnen
Mijn oom en tante doen het ook al een aantal jaar. Die hebben 3 kinderen en die gaan 1x per jaar gewoon samen weg. Gewoon weer even partners zijn en niet papa en mama. Die kinderen zijn nu 16 en 20 dus kan makkelijk.

Mijn neefjes blijven dan bij mijn ouders en mijn nichtje heeft het huis voor zichzelf.
pi_79558683
Als die van ons wat ouders zijn, zeg een jaar of 10, dan denk ik ook dat M en ik gewoon lekker 1x per jaar samen op vakantie gaan.

Nu nog niet, ik vind 1 nacht al vreselijk.
  donderdag 25 maart 2010 @ 09:14:01 #18
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_79558738
Morgen,

Tico bij de Marskramer allemaal verschillende dingetjes voor in de paastakken.

Kaartje gestuurd naar de ouders van het broertje van K haar vriendinnetje en geen paasfeest vanmorgen maar wel mochten ze bij de buren bij de lammetjes gaan kijken met zijn allen dus toch een klein beetje feest.
  donderdag 25 maart 2010 @ 09:15:25 #19
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_79558774
Ben ik nou de enige die niet zo'n positief beeld meer heeft bij lammetjes? Vanwege Q-koorts en alles?
pi_79558781
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:11 schreef Ticootje het volgende:
Als die van ons wat ouders zijn, zeg een jaar of 10, dan denk ik ook dat M en ik gewoon lekker 1x per jaar samen op vakantie gaan.

Nu nog niet, ik vind 1 nacht al vreselijk.
dat ja dat zou ik ook wel willen tegen die tijd.

Mijn moeder ging rustig een maand weg toen wij jonger waren en dat gevoel voor drama heeft mn zusje nog steeds. Ze mag niet meer mee naar schiphol omdat ze dan draaaaamaa doet

En paasversiering bij de blokker. Althans daar heb ik mijne vorig jaar gehaald. Van die kleine houten nu nog paastakken
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79558795
ik ga even bij v&d's gekkenhuis kijken denk
pi_79558813
ohja en zand scheppen voor mn parpika zaadjes!!
pi_79558836
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Ben ik nou de enige die niet zo'n positief beeld meer heeft bij lammetjes? Vanwege Q-koorts en alles?
Lamsvlees smaakt in elk geval heerlijk
  donderdag 25 maart 2010 @ 09:19:00 #24
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_79558860
Daar heb ik helemaal niet bij stil gestaan buuf. Ze gingen wel bij de kraamkamer kijken en niet echt spelen met die beestjes dus misschien scheelt dat al wat.

Pinq zijn ze nog niet gepoot?

Hier het gras dinsdag opnieuw ingezaaid en nu zit ik met zes minivogelverschrikkers in de tuin en vogels kunnen heel netjes om de verschikkertjes heen eten wisten jullie dat al.
  donderdag 25 maart 2010 @ 09:20:55 #25
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_79558914
die van mij zíjn, zeg een jaar of tien. Maar dan nog is het lastig. Ze vermaken zich prima hoor, bij beppe dus er worden geen zieltjes gekwetst, en weer even "terug naar de basis" is ook wel erg fijn.

Over alles heb ik er erg veel zin in. Ff niks
  donderdag 25 maart 2010 @ 09:21:06 #26
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_79558919
Toen Tijn 10 maanden was en ik zwanger van Nienke zijn Swets en ik ook 5 dagen samen naar Edinburgh geweest... Ik vond het heerlijk
Volgend jaar willen we wel samen een weekje naar Madeira als oma dan weer kan komen oppassen (en dan nog goed gezond is enzo)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_79558923
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Ow, dat heb ik helemaal niet Bij lammetjes denk ik: leuk om naar te kijken
  donderdag 25 maart 2010 @ 09:22:40 #28
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_79558949
Behehehehehe.

Ik deed een lammetje na.

Over lam gesproken...ik zit alweer twee uur op de kinderarts te wachten. We willen naar hui-uis! Morris is het zat! Hij wil kruipen en dat mag hij hier niet van mij. *ril*
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  donderdag 25 maart 2010 @ 09:22:55 #29
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_79558953
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:21 schreef freecell het volgende:

[..]

Ow, dat heb ik helemaal niet Bij lammetjes denk ik: leuk om naar te kijken
er zijn hier in de omgeving bedrijven geruimd, en lammetjesdag gaat ook niet door. Juist bij de geboorte komen er erg veel virusdeeltjes vrij, deze periode, de lammertijd, isde grootste kans dat je besmet wordt.

ja sorry.
  donderdag 25 maart 2010 @ 09:24:10 #30
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_79558985
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:22 schreef Memmel het volgende:
Behehehehehe.

Ik deed een lammetje na.

Over lam gesproken...ik zit alweer twee uur op de kinderarts te wachten. We willen naar hui-uis! Morris is het zat! Hij wil kruipen en dat mag hij hier niet van mij. *ril*
Je moest ook een nachtje blijven?? Wat heeft hij dan? ik dacht nog luchtig aan tv buisjes ofzo

Ja, en als je het over virussen en bacterieën hebt.
  donderdag 25 maart 2010 @ 09:24:37 #31
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_79558993
Buuf heeft een zoon die zelf z'n tas pakt ! Vet handig!

En lammetjes zijn leuk! Mijn vader had vroeger altijd een paar schapen, en ieder jaar was er wel een lammetje dat verstoten werd, die mocht ik dan de fles geven en groot brengen. Zo geweldig. Ik rook dan zo lekker naar pasgeboren lammetje...
Maar dit jaar heb ik de lammetjes en geitjes maar even opgegeven, komt volgend jaar wel weer!
pi_79559114
oh buuf nee hoor, ik krijg ook de rillingen van Q-koorts mn schoonouders wonen in Brabant en ze doen er zelf ontzettend laconiek over, vreselijk vind k dat. Bleh.

En heerlijk hoor even niks inderdaad, even lekker samen alleen met Buum uit eten.

Hmm mn opa en oma komen straks. Hopen dat oop zn pet goed staat want ik wil eigenlijk naar buiten, stukje wandelen ofzo, maar als hij er geen zin in heeft gebeurt het niet
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 25 maart 2010 @ 09:32:33 #33
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_79559193
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:24 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Je moest ook een nachtje blijven?? Wat heeft hij dan? ik dacht nog luchtig aan tv buisjes ofzo

Ja, en als je het over virussen en bacterieën hebt.
ja heeft ie ook, maar omdat hij nog geen jaar is moest ie een nachtje blijven.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  donderdag 25 maart 2010 @ 09:34:04 #34
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_79559250
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:32 schreef Memmel het volgende:

[..]

ja heeft ie ook, maar omdat hij nog geen jaar is moest ie een nachtje blijven.
oh? Waarom is dat? vanwege narcose ofzo? Heb je wel het idee dat ie er van opgeknapt is? Ik vond het elke keer weer frappant, dat ze dan gelijk goed horen, en hoe vooral het gedrag meteen weer bijdraaide.
Hopelijk mag je gauw weer naar huis.
pi_79559353
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:22 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

er zijn hier in de omgeving bedrijven geruimd, en lammetjesdag gaat ook niet door. Juist bij de geboorte komen er erg veel virusdeeltjes vrij, deze periode, de lammertijd, isde grootste kans dat je besmet wordt.

ja sorry.
Ow, ok Helemaal niet meegekregen verder. Er zijn ook niet zoveel lammetjes in de stad.
pi_79559839
pfff... ik heb echt een kneus van een doktersassistene... Hoe moeilijk is het nu helemaal om een afspraak in te plannen om mijn kind te enten tegen BMR?? Ze vond het maar een lastig verhaal, nou dan moet ze nodig opzoek naar een andere job als ze dat al moeilijk vindt.
Maar goed ik heb een afspraak.... om met de dokter te overleggen hoe en of ze geent wordt... Maar mooi niet dat ik dus een 2e afspraak ga maken voor een enting. Dus ik hoop voor ze dat ik bij een apotheek gewoon een vaccin kan ophalen of dat ze het bij hun huisapotheek op voorraad hebben, anders heb ik het wel gezien daar. Dan ga ik gewoon een andere huisarts zoeken. Stelletje kneuzen daar. (oh dit is niet de eerste keer dat ze zo moeilijk doen... Zo stuurde de assistente me al naar de EHBO voor een borstontsteking, omdat de dokter geen tijd had. Moet ik vaak meer dan een week wachten voor een afspraak, die toch wel spoedachtig is, zoals krentenbaard, dat Jen dus niet onbehandeld naar het kdv mag.... Verkeerde diagnose mazelen/6e ziekte, met alle ellende van die met de ggd enz.)
pi_79560078
Tico, wat een gedonder....
Ik durf nu niet meer naar de dokter omdat ik er de afgelopen weken echt elke week wel 1 of 2x ben geweest

Iemand een idee hoe ik bij de winkel kom trouwens?
Floriankan niet in de draagdoek (stuwing) en Leander kan niet zo ver lopen (ziek), dus moet in de buggy...

Hm
  donderdag 25 maart 2010 @ 09:57:32 #38
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_79560112
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:56 schreef freecell het volgende:
Ik durf nu niet meer naar de dokter omdat ik er de afgelopen weken echt elke week wel 1 of 2x ben geweest

Floriankan niet in de draagdoek (stuwing) en Leander kan niet zo ver lopen (ziek), dus moet in de buggy...

Hm
kiddyboard. Maar ja, waar haal je die vandaan?
pi_79560245
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:56 schreef freecell het volgende:

Hm
Kun je de stuwing niet een beetje wegkolven?
  donderdag 25 maart 2010 @ 10:01:13 #40
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_79560247
Hmmm onze vaatwasser is "overleden". Nu op zoek naar een nieuwe... wel lastig.. we hebben een 45 cm brede nodig.
Make love, not war ☮
pi_79560283
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 10:01 schreef Diaan73 het volgende:
Hmmm onze vaatwasser is "overleden". Nu op zoek naar een nieuwe... wel lastig.. we hebben een 45 cm brede nodig.
Is dat een moeilijke maat dan? Gewoon bij een witzaak?
  Moderator donderdag 25 maart 2010 @ 10:02:01 #42
5428 crew  miss_sly
pi_79560286
Logeren...ieks!
Ik ben aan het nadenken over een nachtje straks eind april, als schaap weer een week weg is en het net iets beter uitkomt als Senna dan een nachtje bij mijn ouders logeert. Maar vooralsnog ben ik nog niet verder dan nadenken over

Heb je geen duo-wagen, freecell?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 25 maart 2010 @ 10:09:15 #43
114177 Diaan73
pi_79560519
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 10:02 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Is dat een moeilijke maat dan? Gewoon bij een witzaak?
Het is een lastige en dure maat omdat het afwijkend is en er maar weinig soorten van zijn. En het is een inbouw Daarnaast moet er ook nog een groter gat in de bergingmuur worden gemaakt, anders past de aquastop er niet door... Een andere optie is een vrijstaande, maar die gaat dan iets uitsteken... vraag me af of dat zo erg is... denk het niet.
Make love, not war ☮
  donderdag 25 maart 2010 @ 10:10:13 #44
114177 Diaan73
pi_79560556
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:50 schreef Ticootje het volgende:
pfff... ik heb echt een kneus van een doktersassistene... Hoe moeilijk is het nu helemaal om een afspraak in te plannen om mijn kind te enten tegen BMR?? Ze vond het maar een lastig verhaal, nou dan moet ze nodig opzoek naar een andere job als ze dat al moeilijk vindt.
Maar goed ik heb een afspraak.... om met de dokter te overleggen hoe en of ze geent wordt... Maar mooi niet dat ik dus een 2e afspraak ga maken voor een enting. Dus ik hoop voor ze dat ik bij een apotheek gewoon een vaccin kan ophalen of dat ze het bij hun huisapotheek op voorraad hebben, anders heb ik het wel gezien daar. Dan ga ik gewoon een andere huisarts zoeken. Stelletje kneuzen daar. (oh dit is niet de eerste keer dat ze zo moeilijk doen... Zo stuurde de assistente me al naar de EHBO voor een borstontsteking, omdat de dokter geen tijd had. Moet ik vaak meer dan een week wachten voor een afspraak, die toch wel spoedachtig is, zoals krentenbaard, dat Jen dus niet onbehandeld naar het kdv mag.... Verkeerde diagnose mazelen/6e ziekte, met alle ellende van die met de ggd enz.)
Kan het niet bij de GGD of via de wvk??
Make love, not war ☮
pi_79560657
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 10:10 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Kan het niet bij de GGD of via de wvk??
Ja, misschien is de ggd wel een goede 2 optie..
CB heb ik wel gezien... Dat hoofdstuk is ten einde.
  donderdag 25 maart 2010 @ 10:14:33 #46
114177 Diaan73
pi_79560706
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 10:13 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ja, misschien is de ggd wel een goede 2 optie..
CB heb ik wel gezien... Dat hoofdstuk is ten einde.
Okay... je gaat dus helemaal niet meer met Jen naar cb?

Buuv, jullie gaan de komende week dus al weg? Helemaal niet meegekregen... lekker hoor!! Genieten!!
Make love, not war ☮
pi_79560774
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 10:14 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Okay... je gaat dus helemaal niet meer met Jen naar cb?

Buuv, jullie gaan de komende week dus al weg? Helemaal niet meegekregen... lekker hoor!! Genieten!!
Nope... Ik elk geval niet waar ik zat... En met de nieuwe beeb dus ook niet.

Misschien is een een prettiger CB wat nog in de buurt is... Misschien even rondkijken ofzo. Maar anders gewoon naar de huisarts voor entingen hoor.. Dat wegen kan ik ook op weeguurtjes doen.
pi_79561031
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 10:16 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Misschien is een een prettiger CB wat nog in de buurt is... Misschien even rondkijken ofzo. Maar anders gewoon naar de huisarts voor entingen hoor.. Dat wegen kan ik ook op weeguurtjes doen.
Mijn cb hier is erg fijn vind ik, maar das te ver voor jou gok ik zo. Wat een gedoe zeg!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 25 maart 2010 @ 10:25:35 #49
114177 Diaan73
pi_79561107
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 10:16 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Inderdaad wat een gedoe zeg.... er zal vast nog wel eentje in de buurt zijn toch? In Enschede heb je er heel veel
Make love, not war ☮
  † In Memoriam † donderdag 25 maart 2010 @ 10:26:00 #50
37843 lady-wrb
kortaf
pi_79561122
ik vind mezelf goed bezig

was weggestreken, was buiten gehangen, was draait
kuilen in gras dichtgegooid met aarde
ranonkelbolletjes gepoot, zonnebloemen gezaaid enz.
nu nog effe 5 zakken tuingrond verspreiden in de borders om de boel op te hogen en de dooie bladeren en takken in de kliko wegwerken en het kippenhok uitmesten.
(en dan nog de klussen binnenshuis maar die verdring ik nog even.)
pi_79561397
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 10:25 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Inderdaad wat een gedoe zeg.... er zal vast nog wel eentje in de buurt zijn toch? In Enschede heb je er heel veel

Das wel ver rijden vanuit den haag
  donderdag 25 maart 2010 @ 10:42:37 #52
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_79561742
Joehoe
  donderdag 25 maart 2010 @ 10:43:11 #53
259886 pessie
pi_79561767
WRB, volgens mij willen ze morgen minder mooi weer hebben... Lekker buiten blijven zolang het kan!

En ik had freecell net op de stoep met een bloemetje, en hij ruikt zo lekker! Ga em poten bij de rest van mn plantjes...
pi_79562281
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 10:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Joehoe
oh jee.

uitgestreken?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 25 maart 2010 @ 11:00:33 #55
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_79562396
Jup
pi_79562813
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jup
Is toch niets aan... T gat is wel wat meer gewent dan een wattenstaaf...
  donderdag 25 maart 2010 @ 11:11:06 #57
114177 Diaan73
pi_79562822
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 10:33 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Das wel ver rijden vanuit den haag
Yeps, maar wel gezellig toch??

Iemand hier ervaring met vaatwassers van het merk SMEG?
Make love, not war ☮
  donderdag 25 maart 2010 @ 11:13:38 #58
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_79562910
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:10 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Is toch niets aan... T gat is wel wat meer gewent dan een wattenstaaf...
Ja maar die gaan meestal niet eerst open enzo
pi_79563059
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Ja maar die gaan meestal niet eerst open enzo
Oh, dat is juist het geile gedeelte, daar voel je nog wat van.
pi_79563338
Komt binnen vallen van uit een stralend NH.. pauze vrijwillig buiten gelopen
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  donderdag 25 maart 2010 @ 11:32:49 #61
259886 pessie
pi_79563626
Ik ben naar de aldi gestrompeld en heb een aardbeienplant gekocht Vraag me alleen af of ik nu straks uitkom met mn voorraadje kruiden e.d. die ik op de vensterbank heb staan... Heb maar 3 balkonpotten
pi_79563732
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 10:01 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Kun je de stuwing niet een beetje wegkolven?
Dan houd ik het in stand hè?

En ik heb Florian gewoon maar in de doek gedaan, niet tof, wel nuttig!
  donderdag 25 maart 2010 @ 11:37:58 #63
114177 Diaan73
pi_79563789
Ik herhaal mn vraag nog eventjes...

Iemand hier ervaring met vaatwassers van het merk SMEG? Zo ja, welke?
Make love, not war ☮
  donderdag 25 maart 2010 @ 11:39:09 #64
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_79563839
vraag het eens in K&W ofzo?
  donderdag 25 maart 2010 @ 11:39:48 #65
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_79563857
of moet ik het zo vragen..
VRAAG HET EENS IN K&W OFZO?
pi_79563888
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:36 schreef freecell het volgende:

[..]

Dan houd ik het in stand hè?

En ik heb Florian gewoon maar in de doek gedaan, niet tof, wel nuttig!
Nee hoor.. teveel stuwing is ook niet goed Druk eraf kolven als het ongemakkelijk is hou je het niet mee in stand.
  donderdag 25 maart 2010 @ 11:45:23 #67
114177 Diaan73
pi_79564068
Make love, not war ☮
  donderdag 25 maart 2010 @ 11:45:50 #68
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_79564091
pi_79564121
  donderdag 25 maart 2010 @ 12:01:12 #70
114177 Diaan73
pi_79564696
Make love, not war ☮
pi_79564797
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79564940
pi_79564957
ik heb een schommel opgehangen! in de keukendeur
  donderdag 25 maart 2010 @ 12:14:33 #74
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_79565180
Ik ben grint aan het verrijden. Ik heb al vijf kruiwagens vol gedaan. Maar nu wil ik niet meer.
Of is het grind? Ja hè? Dom ei.
Ik ga weer scheppen! Doei doei hai hai.

[/dwaas]
pi_79565273
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 12:08 schreef pinquit het volgende:
ik heb een schommel opgehangen! in de keukendeur
Wat gaaf!

We hebben hier een poortje en daar wil ik straks ook zoiets hebben

Diaan, Smeg ken ik niet. Ik zou persoonlijk voor een bekender merk gaan
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_79565426
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 12:16 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Wat gaaf!

We hebben hier een poortje en daar wil ik straks ook zoiets hebben

Diaan, Smeg ken ik niet. Ik zou persoonlijk voor een bekender merk gaan
hihi muppet
Smeg is een vrij bekend design-merk

Leuk Pinq!! Wij hebben als kraamcadeau een schommel gekregen van mijn opa en oma. Die moeten we ook binnenkort maar eens gaan ophangen ofzo in de zomer. Ik heb alleen nog geen flauw idee waar
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 25 maart 2010 @ 12:23:01 #77
114177 Diaan73
pi_79565481
Vlindur.. dit is o.a. SMEG

Ze hebben deze helaas niet in vaatwassers maat 45 cm.
Make love, not war ☮
  donderdag 25 maart 2010 @ 12:24:03 #78
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_79565520
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:37 schreef Diaan73 het volgende:

ja!
Euh, een witte? Een inbouw. Bevalt goed, vaat goed schoon, niet veel lawaai en optie tot halve vaat enzo.
  donderdag 25 maart 2010 @ 12:25:30 #79
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_79565572
Als mijn zus haar huis niet met koelkast verkoopt weet ik een zachtblauwe Smeg te koop.
  donderdag 25 maart 2010 @ 12:29:04 #80
114177 Diaan73
pi_79565666
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 12:24 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

ja!
Euh, een witte? Een inbouw. Bevalt goed, vaat goed schoon, niet veel lawaai en optie tot halve vaat enzo.
Ik bedoelde welke ervaringen maar fijn om te horen... Wij gaan er ook eentje kopen, denk ik!!

Ow we hebben geen plek voor een SMEG koelkast...
Make love, not war ☮
pi_79565689
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 12:21 schreef huuphuup het volgende:

[..]

hihi muppet
Smeg is een vrij bekend design-merk
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 12:23 schreef Diaan73 het volgende:
Vlindur.. dit is o.a. SMEG

[ afbeelding ]

Ze hebben deze helaas niet in vaatwassers maat 45 cm.
Ok. Duidelijk Ik zoek mn steen weer op

Lekker weertje he!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 25 maart 2010 @ 12:31:38 #82
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_79565749
Ik ben nog ernstig in verleiding. Maar ja, dan moet ik m in de garage zetten, of in het washok. en dan ziet niemand m. En hij is nog wel zo mooi. ik heb echt te weinig koelkastruimte. Dát heb ik niet handig gedaan. Als ik ooit nog een nieuwe keuken kies dan een met een losse koelkast.
  donderdag 25 maart 2010 @ 12:32:30 #83
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_79565779
Ik heb trouwens álles van Smeg in mijn keuken. DAt scheelde een mooie poep centen, met aanbiedingen enzo.
  donderdag 25 maart 2010 @ 12:34:57 #84
114177 Diaan73
pi_79565843
Wij hebben een extra koelkast met vrieskist in de kelder.. dat is ook wel nodig.

Smeg heeft ook een leuke prijs, al moet je wel een beetje zoeken op de verschillende sites.

Anyway, ik ga met mn zoons palmpasentak versieren en daarna naar Utrecht.
Make love, not war ☮
pi_79565891
Ik wil die rode koelkast Te lollig!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 25 maart 2010 @ 13:16:00 #86
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_79567133
Even zwaaien vanuit het ziekenhuis IJzer loopt erin en ik kan hier internetten, is dat even leuk
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 25 maart 2010 @ 13:22:40 #87
259886 pessie
pi_79567405
voor Rewimo,

en die koelkasten zijn inderdaad cute!
pi_79567444
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 13:16 schreef Rewimo het volgende:
Even zwaaien vanuit het ziekenhuis IJzer loopt erin en ik kan hier internetten, is dat even leuk
maakt het wel beter wrs

Ik ben toch maar even gaan kolven. Kreeg rode plekken.
5 minuten en 125 cc verder ( !) kan ik melden dat dat een goed idee was
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 25 maart 2010 @ 13:30:27 #89
13151 crew  Rewimo
pi_79567796
Pas op voor ontsteking, freecell, 't kan er dan maar beter uit zo te horen.

Ik lig comfortabel hier, fijne bedden Nog drie kwartier of zo, dan ben ik klaar. Heb zelfs cappuccino gekregen net
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 25 maart 2010 @ 13:30:58 #90
259886 pessie
pi_79567825
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 13:23 schreef freecell het volgende:

[..]

maakt het wel beter wrs

Ik ben toch maar even gaan kolven. Kreeg rode plekken.
5 minuten en 125 cc verder ( !) kan ik melden dat dat een goed idee was
Mag je nu ook die 125 ml in Florian gooien of mag hij alleen nog kunstvoeding?

En mn was is volgens mij nu al droog hangt amper 2 uur! Het is toch maart? Ik heb me toch niet vergist?
pi_79568089
In mijn ma haar keuken staan er ook allemaal SMEG-toestellen (behalve de microgolfoven) en is daar al jaar en dag heel tevreden over
Alleen zijn het allemaal inbouwtoestellen (en dus niet zo'n mooie koelkast waar ik helemaal gek op ben ). Het is dat mijn man die koelkasten afschuwelijk vindt anders stond er hier zeker en vast één (terwijl we voor de rest AEG-toestellen hebben).
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 25 maart 2010 @ 13:42:28 #92
13151 crew  Rewimo
pi_79568377
Ik vind zo'n Smeg ook prachtig (die blauwe! ) maar wij hebben een inbouwkoelkast dus helaas... Zou hem er misschien wel doorkrijgen bij qltel Of doorduwen
pi_79568658
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 13:30 schreef pessie het volgende:

[..]

Mag je nu ook die 125 ml in Florian gooien of mag hij alleen nog kunstvoeding?

En mn was is volgens mij nu al droog hangt amper 2 uur! Het is toch maart? Ik heb me toch niet vergist?
Welnee Die krijgt hij gewoon straks
Het is niet ineens minder goed voor hem geworden gelukkig
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 25 maart 2010 @ 14:26:16 #94
13151 crew  Rewimo
pi_79570157
Zo ben weer losgekoppeld, nu naar de dokter
  donderdag 25 maart 2010 @ 14:44:28 #95
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_79570822
ik zit buiten, in de schaduw Héérlijk! nieuwe veters in de voetbalbroeken rijgen. Wat dan weer heel stom is. Maar ja, verder doet niemand het. en het lijkt mij vervelend voetballen als je steeds je broek vast moet houden.

Ondertussen lees ik Taal is zeg maar echt mijn ding. De buren zullen wel denken
  donderdag 25 maart 2010 @ 15:10:12 #96
259886 pessie
pi_79571540
Heb net mn nesteldrang even omgezet in schoonmaakdrang. Nu heb ik weer een schoon fornuis zometeen maar even op de fiets naar een supermarkt die wat verder weg ligt. Morgen eters en de supermarkt hier heeft z'n assortiment gehalveerd.
Alleen nog even kijken welk bijgerecht ik moet serveren...
  † In Memoriam † donderdag 25 maart 2010 @ 15:11:58 #97
37843 lady-wrb
kortaf
pi_79571592
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:37 schreef Diaan73 het volgende:

vanavond komt er hier iemand op visite die is witgoedmonteur.
moet ik het hem vragen? (of eigenlijk laten vragen want ik moet vanavond werken)
  † In Memoriam † donderdag 25 maart 2010 @ 15:15:57 #98
37843 lady-wrb
kortaf
pi_79571736
ik vind het welletjes voor vandaag.
11 zakken tuingrond a 40 liter in de tuin gedumpt, opgeruimd, gazon geverticuteerd, tuin van mest voorzien, gras bijgezaaid en de regenton in de tuin leeggegieterd.

nu nog even voor het eten zorgen en dan ga ik maar eens naar mijn werk!
  donderdag 25 maart 2010 @ 15:39:49 #99
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_79572594
Allemensen Lady! Denk aan je rug zou'k haast zeggen.
  donderdag 25 maart 2010 @ 16:19:50 #100
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_79574120
Ik ga vanavond naar cursus Weerbaarheid. En dan moet je vandaag 3 dingen meenemen waar je wat bij kunt vertellen over jezelf. Ik heb (oja?) een Leguanen knuffel, een mooie steen en mijn pictomap ingepakt.

Maar vanochtend ben ik van halverwege, van mijn trap gevallen en mijn rug heeft blauwe vegen en een grote schaafwond . De leiding denk dat ik een gekneusde rib heb. Ik kan helemaal niet zo diep ademen, en liggen (slapen) gaat ook niet zo fijn. Maar de dokter zei, dat ik Arniflor en pijnstillers moest gebruiken.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_79576831
Hopelijk gaat het snel beter Oxy! Van de trap vallen is egeen pretje!

We hebben de parkiet van mijn ouders te logeren maar dat beest denkt volgens mij dat ie een papegaai is
Hij zit zo gezellig te kletsen..

En van mij mag het nu wel gaan onweren, ik heb pijn in mijn kop!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_79578199
Oei Oxy, een gekneusde rib zou wel heel naar zijn! hoe dan ook, veel plezier vanavond

Smeg koelkasten ik wil d'r ook een. Een lichtblauwe

Ik heb een baan Parttime secretaresse bij een advocatenkantoor. Ik vind het allang al prima, de omgeving is volgens mij leuk en de mensen ook, 't is dichtbij en een lekker klein kantoor, en omg ik ben niet werkloos! Woeiiii
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 25 maart 2010 @ 17:57:59 #103
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_79578283
Innepin, van harte! Je klinkt enthousiast, en beetje bezig zijn, dat doet een mens goed!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_79578728
Oxy beterschap ! Manlief is hier kortgleden op het ijs gevallen en zelfde kwetsuren, niet handig !
Neem vooral goed pijnstillers, zodat je goed kunt ademen, anders krijg je meer kans op longontsteking
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_79578756
wat super Ins!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 25 maart 2010 @ 18:17:48 #106
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_79578932
Innepin! Gefeliciteerd!!

Oxy, beterschap!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_79578947
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 17:55 schreef innepin het volgende:
Oei Oxy, een gekneusde rib zou wel heel naar zijn! hoe dan ook, veel plezier vanavond

Ik heb een baan Parttime secretaresse bij een advocatenkantoor. Ik vind het allang al prima, de omgeving is volgens mij leuk en de mensen ook, 't is dichtbij en een lekker klein kantoor, en omg ik ben niet werkloos! Woeiiii
van harte
  donderdag 25 maart 2010 @ 18:34:39 #108
45621 Suzanna
Mama van...
pi_79579450
Sterkte Oxy ... pijnlijk
  donderdag 25 maart 2010 @ 18:45:59 #109
259886 pessie
pi_79579779
Oxy! Pijnlijk! Beterschap, en even rustig aan...

Innepin gefeliciteerd!
pi_79579808
innepin dat is echt goed!!
  donderdag 25 maart 2010 @ 18:51:35 #111
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_79579960
Gefeliciteerd Innepin!
oxy auw
  donderdag 25 maart 2010 @ 18:56:49 #112
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_79580138
Auw Oxy! Hopelijk trekt de pijn gauw een beetje weg, al dan niet met pijnstillers!

Gefeliciteerd Inne!
pi_79580520
Jippie Innepin! Tof!
pi_79580523
Innepin
En Oxy
pi_79580633
Dank allen Ik ben er best hyper van
We hebben meteen maar de Ikea leeggekocht vandaag. Niet dat dat er iets mee te maken heeft maar zo voelt het wel, ofzo.

Pvoesss ik heb jou nog heul nie gefeliciteerd meis! doe es PMen hoe en wat enzo ?
pi_79580751
Innepin, gefeliciteerd

Hier is de tafel gedekt, er staat een kaarsje, beide jongens liggen (welgevoed en voldaan enzo) te slapen, het eten is klaar, maar kan ook nog wel even staan, dat is geen probleem. En er zitten kleine gehaktballetjes bij en aardappelcroquetjes, waar TARA fan van is....
2 glazen wijn op tafel....

Het wachten is op TARA

Ik kan het alleen
  donderdag 25 maart 2010 @ 19:16:47 #117
3011 E.T.
pi_79580842
innepin, gefeliciteerd!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 25 maart 2010 @ 19:19:33 #118
13151 crew  Rewimo
pi_79580970
Schouderklopje, freecell

Oxy, beterschap! Doe voorzichtig joh.

Innepin, gefeliciteerd!
  Moderator donderdag 25 maart 2010 @ 19:30:18 #119
5428 crew  miss_sly
pi_79581475
Oxy, een gekneusde rib ik hoop dat je gauw opknapt en veel plezier vanavond!
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 17:55 schreef innepin het volgende:

Ik heb een lichtblauwe Smeg hier

En gefeliciteerd met je baan
pi_79582050
Innepin gefeliciteerd! Wat fijn!

En Oxy, beterschap!

En die lichtblauwe Smeg.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  donderdag 25 maart 2010 @ 19:45:00 #121
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_79582144
Wij hebben een zwarte Smeg. Ben er echt heel blij mee.

Oxy beterschap met je rug/ribben, en succes op de cursus! (Is het "op" de cursus? Of "bij'? )

Lady-WRB, wat een werk verzet jij op een dag, en dat terwijl je daarna nog gewoon moet werken!
Waar haal je die energie vandaan joh!
... ♥ ik mis je ♥
  Jubileum moderator donderdag 25 maart 2010 @ 19:47:39 #122
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_79582250
Innie wat geweldig
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 25 maart 2010 @ 19:55:49 #123
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_79582611
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 19:47 schreef Lois het volgende:
Innie wat geweldig
Overheen gelezen, hoe kon ik!

Gefeliciteerd!
... ♥ ik mis je ♥
pi_79582816
Innepin gefeliciteerd!

Oxy Beterschap!
  donderdag 25 maart 2010 @ 20:06:10 #125
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_79583043
Innepin gefeliciteerd!
Oxy sterkte met je rug!
  donderdag 25 maart 2010 @ 20:12:48 #126
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_79583348
...ik verveeeeeeeeeeeeeeeeeeeel me....

....zucht....
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 25 maart 2010 @ 20:14:58 #127
95752 crew  Chell
Kluns
pi_79583457
Innepin gefeliciteerd!

Ik heb vandaag ook een gesprek gehad. Ging goed! Meteen te horen gekregen dat ik voor een 2e gesprek mag
pi_79583483
Ik ook Bas!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_79583601
* Muks sluit zich aan bij de verveelden.... nog 10 minuten tot widm
pi_79583661
Innepin gefeliciteerd!!

En Chell ook gefeli, das alvast mooi nieuws!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79583821
Inne, gefeliciteerd!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_79583835
Beterschap Oxy!

Wat super innepin!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_79583846
Super Chell!

Bijna WIDM tijd
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 25 maart 2010 @ 20:27:26 #134
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_79584052
M`n naaimachien staat weer op tafel en roept me Doei
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 25 maart 2010 @ 20:34:35 #135
95752 crew  Chell
Kluns
pi_79584415
Ik heb echt ontzettend zin in iets lekkers..... ik sta echt op het punt om nog even naar de AH te rijden
pi_79584469
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 20:34 schreef Chell het volgende:
Ik heb echt ontzettend zin in iets lekkers..... ik sta echt op het punt om nog even naar de AH te rijden
Wat let je, je hebt het verdiend!
  Moderator donderdag 25 maart 2010 @ 20:36:33 #137
5428 crew  miss_sly
pi_79584513
Ik zheb Enchanted opgezet Te zoet, te lief, te schattig, maar ik vond het stiekem een geweldige film
  donderdag 25 maart 2010 @ 20:42:38 #138
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_79584798
hier geen widm, ik ga mijn nieuwe wanna-be vriendin stalken.

HQM Rania
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 25 maart 2010 @ 20:46:26 #139
95752 crew  Chell
Kluns
pi_79584980
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 20:35 schreef McLaura het volgende:

[..]

Wat let je, je hebt het verdiend!
Als ik nou al een nieuwe baan hád wel En ik heb al geld uitgegeven omdat ik vond dat ik mezelf mocht verwennen (nieuw ondergoed, spijkerbroek + 2 bloesjes).

Maar ik denk dat ik toch even ga Ik bedacht me ook dat ik geen ontbijt meer heb voor morgen.
pi_79585051
Ik was net bij de AH en kreeg een supermooie bos narcissen
Uiterste verkoopdatum was vandaag en anders moest ze ze weggooien en dat vond ze jammer en ik zie eruit alsof ik van narcissen houd.

Hoe hip

En hier ook geen WIDM Eigenlijk kijken wij nooit tv.
  donderdag 25 maart 2010 @ 20:56:52 #141
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_79585446
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 20:36 schreef miss_sly het volgende:
Ik zheb Enchanted opgezet Te zoet, te lief, te schattig, maar ik vond het stiekem een geweldige film
Crap! Die had ik willen zien
  donderdag 25 maart 2010 @ 20:58:06 #142
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_79585507
Whaaaaaaaa Innepin gewoon een baan! Wat goed joh! Echt tof!
pi_79585656
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 20:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
M`n naaimachien staat weer op tafel en roept me Doei

mijne ook

zusje wil ineens niet meer naar primark morgen, ze vindt t te ver rijden maar k ga wel binnenkort en dan kijk ik voor je!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator donderdag 25 maart 2010 @ 21:04:54 #144
5428 crew  miss_sly
pi_79585793
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 20:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Crap! Die had ik willen zien
Ik vind het echt een geniale film, zo leuk gedaan!
pi_79585798
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 21:01 schreef huuphuup het volgende:

[..]

mijne ook
De mijne ook! Flaptop ernaast.

Wat zijn jullie aan het maken?
Ik moet 5 knoopsgaten naaien.
pi_79585957
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 21:04 schreef oeke het volgende:

[..]

De mijne ook! Flaptop ernaast.

Wat zijn jullie aan het maken?
Ik moet 5 knoopsgaten naaien.
Ehm, ik heb een lijstje dat ik wil gaan maken

heb een súperleuke weblog gevonden van een megacreatieve mama.

jurkje

nog n jurkje

en misschien die

en deze maar dan met korte mouwen.

En die vind ik ook drollig voor de zomer maar die komen later pas.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79586168
Leuke jurkjes zeg! En een lekker to-do-lijstje.

Ik heb me gestort op een overhemdje met korte mouwen. Een stofje uit Japan.
  donderdag 25 maart 2010 @ 21:13:29 #148
259886 pessie
pi_79586218
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 19:14 schreef freecell het volgende:
Innepin, gefeliciteerd

Hier is de tafel gedekt, er staat een kaarsje, beide jongens liggen (welgevoed en voldaan enzo) te slapen, het eten is klaar, maar kan ook nog wel even staan, dat is geen probleem. En er zitten kleine gehaktballetjes bij en aardappelcroquetjes, waar TARA fan van is....
2 glazen wijn op tafel....

Het wachten is op TARA

Ik kan het alleen
Uhm...
pi_79586538
Innepin! Wat goed joh! Hoe was Dld?

Ik ben WIDM vergeten... maar ben wel lekker onder de zonnebank geweest
Lotte!
Noah!
  donderdag 25 maart 2010 @ 21:36:44 #150
56471 pinquit
oh my lama!
pi_79587383
Yeah inne! fijn zeg!
  donderdag 25 maart 2010 @ 21:40:01 #151
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79587550
Innepin woeii!!! Goed bezig!

Chell, wat voor lekkers heb je gehaald?

En hoe zie je eruit dat je van narcissen houdt, Freecell?

Weten jullie wel de dat tijd wordt verzet komend weekend? ik vind dat altijd zo heerlijk, zo'n lekkere lange avond, kan je nog iets doen enzo
pi_79587552
Iemand een gletsja?

Ik was laatst een middagje op stap geweest naar huisarts en seh met een koerdische jongen van mijn oude werk (was er toevallig toen hij met een gebroken hand naar binnen kwam) en moest komen eten van zijn moeder. Geen probleem

Nu heb ik - in verband met het nieuwe jaar - een stapel gletsja meegekregen ; koekjes met dadels, koekjes met noten en gewone koekies. Yummie!
pi_79588944
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 20:36 schreef miss_sly het volgende:
Ik kijk ook. En Kim die af en toe wakker wordt van het ijlen kijkt stukjes mee en vind vooral de jurken leuk.

[ Bericht 0% gewijzigd door _Ingrid_ op 25-03-2010 22:18:02 ]
  donderdag 25 maart 2010 @ 22:33:11 #154
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_79590083
Wij hebben die film op dvd. Leuk!
  Moderator donderdag 25 maart 2010 @ 22:47:32 #155
5428 crew  miss_sly
pi_79590694
Ik heb weer genoten. Dat is nog eens een feel good movie

En nu ga ik slapen en vast heel fijn dromen!
  † In Memoriam † donderdag 25 maart 2010 @ 22:49:38 #156
7074 moussy
kuttekop
pi_79590774
Ik ken die hele film niet
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_79596160
Mogge !

Zo vandaag starten de examens, wel schoolexamens maar toch.
T lijkt wel elk jaar vroeger te worden. Gelukkig is alles klaar, dit jaar heb ik ze gemaakt.

Film enchanted ? Niet gezien zegt me ook niks
WIDM ? niet gezien, geen zin in

mijn hoofd zal vol met zoonliefs troubles dus geen puf om tv of zo te kijken
Mikoxx lekker is dat he ! Net zo als lammetjes in de wei en bolletjes die opkomen, zo echt voorjaar !
  † In Memoriam † vrijdag 26 maart 2010 @ 06:50:57 #158
37843 lady-wrb
kortaf
pi_79596176
goedemorgen!
het ziet er alweer mooi uit.
alleen moet ik vandaag weer aan het werk.
maar morgen ben ik weer de hele dag vrij
zal je zien dat het morgen regent
  vrijdag 26 maart 2010 @ 06:59:09 #159
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_79596205
Moh!

Tf ik heb crocs voor je jongste.
pi_79596211
Werkse Lady, ik hoop ook dat het droog is, ik moet schilderen
en mogge tico !
  vrijdag 26 maart 2010 @ 07:03:33 #161
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_79596228
Volgens m'n telefoon blijft t droog. Dat zou mooi zijn, loop ik ff naar de herenstraat. Oh en ik heb leuke crocs gezien voor Jen. Haar Dora crocs zijn maat 21-22 (hebben iemand?). Maar de nieuwe van dit jaar zijn ook te leuk. Even spieken in de winkels.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 26 maart 2010 @ 07:19:14 #162
13151 crew  Rewimo
pi_79596310
Hier voorspellen ze vandaag regen. Maar morgen niet Wel maar 12 graden, valt dat even tegen na gisteren
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 26 maart 2010 @ 07:37:09 #163
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_79596430
Innepin van harte met je baan
En Chell met je 2e gesprek
Mous is er bij jou al wat bekend omtrent (nieuw) werk?
Oxy beterschap
Was er nog meer goed nieuws? Dan kan ik nog verder jompelen

Vanmiddag komen ze het nieuwe waterbed controleren.... M. vertrouwd het niet, het ligt zo anders dan het vorige en dan bedoel ik visueel, het voelt oké als je erin ligt, wel weer even wennen vanwege andere stabilisatie.

Gister gesprek gehad op mijn werk... Ik heb een vast contract gekregen voor huidige uren
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  vrijdag 26 maart 2010 @ 07:51:49 #164
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_79596550
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 06:59 schreef Ticootje het volgende:
Moh!

Tf ik heb crocs voor je jongste.
Is ze er binnen een dag uit gegroeid dan?
Mogguh! Eens bedenken wat ik nu weer ga ontbijten
  vrijdag 26 maart 2010 @ 08:25:09 #165
259886 pessie
pi_79597033
Houden jullie er dan bij het tijd verzetten rekening mee dat we een uur verliezen, als in een uur minder slapen als in een kortere avond...

En baby kickt tegen buikband aan, lijkt het niet leuk te vinden.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 08:28:38 #166
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_79597112
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 07:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Is ze er binnen een dag uit gegroeid dan?
Mogguh! Eens bedenken wat ik nu weer ga ontbijten
Nee Jen krijgt andere..
pi_79597149
Goeiemorgen

Innepin gefeliciteerd met je baan!
  vrijdag 26 maart 2010 @ 08:32:42 #168
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_79597192

DOOOOOOOOOOORAAAAAAA
pi_79597328
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 07:37 schreef Saffier het volgende:

Was er nog meer goed nieuws? Dan kan ik nog verder jompelen

Gister gesprek gehad op mijn werk... Ik heb een vast contract gekregen voor huidige uren
Yeps, m'n schoonmoeder is gisteren geopereerd (cyste van grootte sinaasappel verwijderd) en alles is goed gegaan
Alleen de communicatie tussen het ziekenhuispersoneel daar naar ons toe had wat beter gekund...

Inne, gefeli met je baan
Chell, balen van je baan
Oxy, hoe is het met je rug en ribben?
Saffier gefeli met je vaste contract

Nu een koppie thee
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  vrijdag 26 maart 2010 @ 08:46:25 #170
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_79597411
Goeiemorgen! ik moet van alles, maar geen zin. Moest nog wat werken voor mijn monnetje dus dat eerst maar gedaan. En dan nu koffie.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 08:46:32 #171
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_79597413
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 08:32 schreef Ticootje het volgende:
[ afbeelding ]

DOOOOOOOOOOORAAAAAAA
Die laat ik maar even niet aan Beppie zien
pi_79597919
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 07:03 schreef Ticootje het volgende:
Volgens m'n telefoon blijft t droog. Dat zou mooi zijn, loop ik ff naar de herenstraat. Oh en ik heb leuke crocs gezien voor Jen. Haar Dora crocs zijn maat 21-22 (hebben iemand?). Maar de nieuwe van dit jaar zijn ook te leuk. Even spieken in de winkels.
Herenstraat R'wijk??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 26 maart 2010 @ 09:18:27 #173
56471 pinquit
oh my lama!
pi_79598052
goedemoooorgen
  vrijdag 26 maart 2010 @ 09:31:25 #174
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_79598387
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 08:40 schreef Fannie het volgende:
Oxy, hoe is het met je rug en ribben?

Nou ik heb een Ibuprofen gekregen/genomen (de invalkracht gaf 'm maar belde 3 min later de HAP, want vanwege mijn medicatie mág ik geen Ibuprofen , maar omdat ik 'm al had doorgeslikt, konden ze niks meer doen ), waardoor ik meteen vast sliep, maar toen ik (net) wakker werd deed het wel erg pijn. Wel lief dat jullie me sterkte wensen!

Ik ga naar Blijdorp zometeen! Komodo's kijken.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 26 maart 2010 @ 09:43:34 #175
13151 crew  Rewimo
pi_79598727
Veel plezier in Blijdorp, Oxy, en sterkte met je ribben!

Saffier, wat fijn, een vast contract! Gefeliciteerd!

* Rewimo het bankje opschuift Heeft iemand er nog wat lekkers bij?
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 26 maart 2010 @ 09:45:10 #176
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_79598778
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 09:31 schreef Oxymoron het volgende:

[..]

Nou ik heb een Ibuprofen gekregen/genomen (de invalkracht gaf 'm maar belde 3 min later de HAP, want vanwege mijn medicatie mág ik geen Ibuprofen , maar omdat ik 'm al had doorgeslikt, konden ze niks meer doen ), waardoor ik meteen vast sliep, maar toen ik (net) wakker werd deed het wel erg pijn. Wel lief dat jullie me sterkte wensen!

Ik ga naar Blijdorp zometeen! Komodo's kijken.
Sterkte met de pijn vandaag! hopelijk kunnen de Komodo-Varanen je wat afleiden. Ze hebben ze in Emmen ook zag ik.
pi_79598807
Veel plezier oxy! Blijdorp is heerlijk
  vrijdag 26 maart 2010 @ 09:49:11 #178
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_79598891
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 09:43 schreef Rewimo het volgende:

* Rewimo het bankje opschuift Heeft iemand er nog wat lekkers bij?
Zelfgemaakte brownies. Verlos me er aub van, want ik kan me niet beheersen.
... ♥ ik mis je ♥
  vrijdag 26 maart 2010 @ 09:54:52 #179
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_79599071
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 09:49 schreef phluphy het volgende:

[..]

oh!! zelfgemaakte brownies!
Die lust ik niet, ik lust alleen maar sla.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 10:04:47 #180
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_79599395
Ik ben al bijna klaar met de voorbereidingen voor vanmiddag (workshop boltaartjes voor de dochter van een vriendin). Ik moet alleen nog botercreme maken en in zakken doen en tien pakketjes fondant maken. Dan is het af. Jammer dat ik me vandaag zo onverklaarbaar neerslachtig voel. Zometeen maar even op de fiets springen, ik moet een bikini voor Sterre ruilen bij de Hema. En eten voor vanavond halen.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 10:05:42 #181
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_79599430
En die enge rode kever bovenin beeld helpt mijn humeur ook niet.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 10:10:19 #182
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_79599577
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 08:25 schreef pessie het volgende:
Houden jullie er dan bij het tijd verzetten rekening mee dat we een uur verliezen, als in een uur minder slapen als in een kortere avond...
Meen je dat nou? Goh, dat heb ik nooit geweten
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  vrijdag 26 maart 2010 @ 10:33:46 #183
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_79600361
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 09:13 schreef Vicky het volgende:

[..]

Herenstraat R'wijk??
Ben net terug ja... Paastak en ei dingen erin gehaald, en nog pyjama's voor Jennie.

Die crocs heb ik bestelt.

Tf als je dame nog in 22 past heb ik nog de crocs van Jen... Zij gaat nu in 23-24... Maar dan geef ik ze aan je en dan moet je ze maar laten zien als Jen weer weg is.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 26 maart 2010 @ 10:40:19 #184
13151 crew  Rewimo
pi_79600616
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 09:49 schreef phluphy het volgende:
Oeh, ik rijd vanmiddag langs waar jouw huis woont naar waar mijn huis woont

Ik heb trouwens nog steeds wat voor je in de kast liggen
  vrijdag 26 maart 2010 @ 10:48:40 #185
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_79600904
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 10:33 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ben net terug ja... Paastak en ei dingen erin gehaald, en nog pyjama's voor Jennie.

Die crocs heb ik bestelt.

Tf als je dame nog in 22 past heb ik nog de crocs van Jen... Zij gaat nu in 23-24... Maar dan geef ik ze aan je en dan moet je ze maar laten zien als Jen weer weg is.
Ze past nog in 22

Zo, heb ik er ff een productief ochtendje op zitten Hoesje genaaid voor kersenpittenzak, beenwarmers voor Bep gemaakt, zomerjasje af gemaakt, cadeautje voor Jen gemaakt en gestofzuigd
Nu nog ff was afhalen en ophangen en dan ben ik er wel klaar mee/voor
  vrijdag 26 maart 2010 @ 11:11:49 #186
114177 Diaan73
pi_79601815
Goedemorgen

Lady, ik kon niet meer reageren op je vraag... ik was de hele middag weg en's avonds in Utrecht bij het concert van Tom McRae wat weer supergeweldig was.

Innepin, van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan En Saffier gefeliciteerd met je vaste uren

Fannie beterschap met je schoonmoeder en Oxy, sterkte met de kneuzing en veel plezier vandaag!!

Wij zijn WIDM van gisteren aan het kijken.
Make love, not war ☮
  vrijdag 26 maart 2010 @ 11:11:50 #187
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_79601816
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 10:05 schreef Spuuglokje het volgende:
En die enge rode kever bovenin beeld helpt mijn humeur ook niet.
Nee! wat een viezerd hè? ik vind er niks lenteachtigs aan ook verder. Misschien zit onverklaarbaar neerslachtig ergens in het weer. Ik ben ook nog niet heel nuttig geweest vandaag. Het wil niet.
Hopelijk gaat de energie van 10 kindjes je weer een beetje op de been helpen? en een beetje lief zijn voor jezelf.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 11:19:59 #188
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_79602141
Ik ben net lid geworden van een winkeltjeshyve omdat de dame van wie dat is mijn Zumba-maatje is. zie ik ineens een bekende van hier! Grappig.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 11:32:58 #189
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_79602735
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 11:19 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ben net lid geworden van een winkeltjeshyve omdat de dame van wie dat is mijn Zumba-maatje is. zie ik ineens een bekende van hier! Grappig.
Wie? Wie? Wie?
  vrijdag 26 maart 2010 @ 12:57:11 #190
3011 E.T.
pi_79605847
quote:
Zwangere joyriders aangehouden op Duits-Belgische grens
Twee meisjes uit Luik zijn aan de grensovergang Lichtenbusch bij Aken aangehouden achter het stuur van een auto. De Belgische meisjes van 12 en 13 jaar bestuurden een onverzekerde, ongekeurde auto, die ze meegenomen hadden uit Keulen.

Volgens de Duitse politie waren ze wel vaker op dievenpad.

De politie meldt dat beide meisjes zwanger zijn en daarom bij de dienst jeugdzorg zijn ondergebracht.
bron

Het zal je kind maar zijn

Echt, als ik zulke dingen lees kan ik toch alleen maar hopen dat ik mijn dochter iets verstandiger in de maatschappij neerzet..
pi_79605887
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 12:57 schreef E.T. het volgende:

[..]

bron

Echt, als ik zulke dingen lees kan ik toch alleen maar hopen dat ik mijn dochter iets verstandiger in de maatschappij neerzet..

hopelijk zijn die van mij ook verstandiger!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_79606019
Allebei zwanger ook gewoon Die zijn net van de basisschool af!
pi_79608552
quote:

[..]

bron

och och
inderdaad zeg. Pfff. Ik hoop echt dat ik mijn kind(eren) op kan voeden tot verstandige mensen enzo. Hier moet je toch niet aan denken
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 26 maart 2010 @ 14:18:57 #194
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_79608804
Wat zullen de opa's en oma's blij zijn zeg!

Hemel, 12 en 13.... Dan vraag je je toch af: waar is het fout gegaan!
pi_79608859
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 14:18 schreef Basboussa het volgende:
Wat zullen de opa's en oma's blij zijn zeg!

Hemel, 12 en 13.... Dan vraag je je toch af: waar is het fout gegaan!
Het eerste wat ik dan toch denk is: 'ergens in de opvoeding'
  vrijdag 26 maart 2010 @ 14:25:40 #196
3011 E.T.
pi_79608997
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 14:20 schreef freecell het volgende:

[..]

Het eerste wat ik dan toch denk is: 'ergens in de opvoeding'
en al heel jong ook.. Ze zijn niet van de een op andere dag zwanger en crimineel natuurlijk
pi_79609090
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 14:25 schreef E.T. het volgende:

[..]

en al heel jong ook.. Ze zijn niet van de een op andere dag zwanger en crimineel natuurlijk
Precies
Toen ik 12 was, wist mijn moeder toch altijd redelijk precies waar ik uithing.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 14:35:39 #198
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_79609379
Ja, maar zag onlangs een docu, meisje dat dus wel van de een op andere dag continu door de politie werd thuisgebracht. 13 jaar oud. Heel normaal gezin, ze was wel geadopteerd. Ze zou waarschijnlijk geleden hebben aan een soort van syndroom, dat dus tot uiting kwam door de puberteit/hormonale huishouding. Kon ze niet goed hebben, dus ging helemaal loos.

Heeft vastgezeten van 2003-2009, van isolatiecel naar isolatiecel. Heeft vervolgens zelfmoord gepleegd in de gevangenis, op 19 jarige leeftijd. Niemand heeft ooit onderzoek gedaan naar de reden voor haar aggresieve buien etc. Google Ashley Smith.

Was er erg van onder de indruk
pi_79609667
Van dat soort verhalen schrik ik altijd een beetje. Ik deed het zelf ook prima tot ongeveer mijn 15e/16e. Toen pas kwam de puberteit en werd ik ongesteld ed en dat ging ook totaal mis, niet crimineel, wel heel depressief, automutilatie, eetproblemen en dergelijke
Het heeft me een paar jaar gekost om weer stabiel te worden, maar toen mijn hormonen stabiliseerden toen ik net 18 was, was het ook vrij snel weer over.
Alleen je loopt wel een klein deukje op als je wordt opgesloten...

Het enige restverschijnsel hier is dat ik mijn armen moet verstoppen in gezelschap waar ik wil dat ze me serieus nemen De laatste keer automutilatie is een jaar of 7 geleden, maar ik ben bang dat het altijd zichtbaar zal blijven
  vrijdag 26 maart 2010 @ 14:50:31 #200
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_79609993
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 14:42 schreef freecell het volgende:
Van dat soort verhalen schrik ik altijd een beetje. Ik deed het zelf ook prima tot ongeveer mijn 15e/16e. Toen pas kwam de puberteit en werd ik ongesteld ed en dat ging ook totaal mis, niet crimineel, wel heel depressief, automutilatie, eetproblemen en dergelijke
Het heeft me een paar jaar gekost om weer stabiel te worden, maar toen mijn hormonen stabiliseerden toen ik net 18 was, was het ook vrij snel weer over.
Alleen je loopt wel een klein deukje op als je wordt opgesloten...

Het enige restverschijnsel hier is dat ik mijn armen moet verstoppen in gezelschap waar ik wil dat ze me serieus nemen De laatste keer automutilatie is een jaar of 7 geleden, maar ik ben bang dat het altijd zichtbaar zal blijven
Hier wel automutilatie, maar zonder veel littekens. Was dan ook merendeel jonger dan 13, en ik ben een krabber....

Doe het nog steeds weleens, overigens.... Als ik erg me erg machteloos voel.... Maar ik vind het zo erg voor de man, die kan er zo weinig mee...
pi_79610157
TARA kon er ook weinig mee inderdaad. Die kende me trouwens nog maar net en toen was het afgelopen

Wat een woest open post trouwens ineens van mij Ik laat hem toch maar staan geloof ik, dan snappen jullie ook eens waarom ik af en toe een beetje raar doe

nee serieus, het is heel moeilijk m aan mensen uit te leggen dat je een behoorlijk stabiel en gelukkig leven hebt als ze je armen zo zien
En het is ook de belangrijkste reden waarom ik niet aan hormonale anticonceptie wil
  vrijdag 26 maart 2010 @ 14:59:21 #202
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_79610375
Kan ik me goed voorstellen!!!

Maar bij mij heeft het volgens mij weinig met hormonen te maken, ik ben een beetje een oppotter, en als ik dan wat kwijt wil dan kan ik het heel slecht 'gezond' uiten. Normaal boos zijn kan ik niet zo goed.... Moet meteen helemaal op de drama...
pi_79610390
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 14:35 schreef Basboussa het volgende:
Ja, maar zag onlangs een docu, meisje dat dus wel van de een op andere dag continu door de politie werd thuisgebracht. 13 jaar oud. Heel normaal gezin, ze was wel geadopteerd. Ze zou waarschijnlijk geleden hebben aan een soort van syndroom, dat dus tot uiting kwam door de puberteit/hormonale huishouding. Kon ze niet goed hebben, dus ging helemaal loos.

Heeft vastgezeten van 2003-2009, van isolatiecel naar isolatiecel. Heeft vervolgens zelfmoord gepleegd in de gevangenis, op 19 jarige leeftijd. Niemand heeft ooit onderzoek gedaan naar de reden voor haar aggresieve buien etc. Google Ashley Smith.

Was er erg van onder de indruk
Reactieve hechtingsstoornis noemen ze dat. Maar ook dat gaat niet van de ene op de andere dag. Die symptomen beginnen meestal al voor het vijfde levensjaar. Ik ken iemand die daar mee te maken heeft gehad. Haar dochter was zwanger op haar vijftiende en ging van instelling naar instelling en kon nergens terecht.

Maar jee over dat bericht van die meisjes in Luik, toen ik twaalf was speelde ik nog met barbies geloof ik. Kwamen nog weinig hormonen aan te pas

[ Bericht 6% gewijzigd door Estrys op 26-03-2010 15:04:43 ]
ti amo più di ieri ma meno di domani
  vrijdag 26 maart 2010 @ 15:04:27 #204
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_79610582
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 14:59 schreef Estrys het volgende:

[..]

Reactieve hechtingsstoornis noemen ze dat. Maar ook dat gaat niet van de ene op de andere dag. Die symptomen beginnen meestal al voor het vijfde levensjaar. Ik ken iemand die daar mee te maken heeft gehad. Haar dochter was zwanger op haar vijftiende en ging van instelling naar instelling en kon nergens terecht.
Bij haar hebben ze dat dus nooit onderzocht. Staat buiten kijf dat er iets was, en dat het vrij opeens zich uitte... Volgens mij zijn er dus een hele rij van mogelijkheden/aandoendingen whatever, die dus een (relatief) snelle omslag kunnen bewerkstelligen. En veel van die symptonen herken je, helaas, pas achteraf.
pi_79610741
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 14:25 schreef E.T. het volgende:

[..]

dat is absoluut waar. Zeker omdat ze met zn tweetjes zijn kun je wel redelijk zeker zijn dat dit geen lieverdjes zullen zijn denk ik.
Maar aan de andere kant, ook van de eerste keer sex kun je zwanger raken natuurlijk, en als ik dan terugdenk aan mezelf... toen ik ruim 14 was had ik ook een vriendje, al anderhalf jaar. Daar kwam natuurlijk ook een keertje sex van zeker omdat hij 16 was. Toen vonden we onszelf heel volwassen en verstandig enzo en waren wel ál anderhalf jaar samen. Nu als ik eraan terugdenk denk ik tsja, 14 is en blijft ernstig jong.

Ik heb ook het idee dat meisjes (en jongens!) steeds jonger worden als het om eerste keren gaat. Maar goed, das een ander verhaal
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79611071
14! Toen had ik ook wel een vriendje, maar dat ging niet verder dan samen naar school fietsen en handjes vasthouden.
pi_79611176
Met 14 speelde ik nog met Barbies geloof ik
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_79611302
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 15:08 schreef huuphuup het volgende:

[..]

dat is absoluut waar. Zeker omdat ze met zn tweetjes zijn kun je wel redelijk zeker zijn dat dit geen lieverdjes zullen zijn denk ik.
Maar aan de andere kant, ook van de eerste keer sex kun je zwanger raken natuurlijk, en als ik dan terugdenk aan mezelf... toen ik ruim 14 was had ik ook een vriendje, al anderhalf jaar. Daar kwam natuurlijk ook een keertje sex van zeker omdat hij 16 was. Toen vonden we onszelf heel volwassen en verstandig enzo en waren wel ál anderhalf jaar samen. Nu als ik eraan terugdenk denk ik tsja, 14 is en blijft ernstig jong.

Ik heb ook het idee dat meisjes (en jongens!) steeds jonger worden als het om eerste keren gaat. Maar goed, das een ander verhaal
Dan was ik met mijn "3 weken voor mijn 21e verjaardag" vrij laat
pi_79611356
Mijn eerste serieuze vriendje ben ik mee getrouwd
  vrijdag 26 maart 2010 @ 15:24:59 #210
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_79611442
ik ook hoor Estrys, of nou ja, met míjn eerste serieuze vriendje.

En ondanks een aangeroddelde reputatie ( ) was ik "al" 18 voordat ik aan iets anders dan zoenen begon.
pi_79611553
Hmmmm, toen ik 16 was vond ik dat vriendje el een serieus vriendje, maar het stelde niet echt wat voor
En inderdaad alleen zoenen.
En toen ik bijna 18 was kwam TARA maar ik was al wel 18+ bij de eerste keer
  Moderator vrijdag 26 maart 2010 @ 15:28:58 #212
5428 crew  miss_sly
pi_79611609
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 15:08 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Hier ook!
En idd, toen vonden we dat we dat best konden, en er goed en volwassen mee omgingen enzo, maar achteraf...ik hoop Senna dus wel mee te kunnen geven dat wachten echt niet erg is, en dat ik uit eigen ervaring weet dat je achteraf toch zelf ook kunt vinden dat je wel erg jong was. Maar goed, je houdt het uiteindleijk ook niet echt tegen, als ze het echt willen.
pi_79611752
quote:

[..]

bron

je zal over zes jaar oma worden, je moet er niet aan denken
  vrijdag 26 maart 2010 @ 15:33:06 #214
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_79611764
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 15:28 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Hier ook!
En idd, toen vonden we dat we dat best konden, en er goed en volwassen mee omgingen enzo, maar achteraf...ik hoop Senna dus wel mee te kunnen geven dat wachten echt niet erg is, en dat ik uit eigen ervaring weet dat je achteraf toch zelf ook kunt vinden dat je wel erg jong was. Maar goed, je houdt het uiteindleijk ook niet echt tegen, als ze het echt willen.
Ik ben zo enorm goed voorgelicht, en er werd thuis zo open over gedaan dat ik niet eens meer nieuwsgierig was. Allemaal jaren 70 boekjes met too much info voor een 12 jarige helpen niet. Of nou ja, eigenlijk wél. ti's maar net wat je doel is.
Het groene boekje voor meisjes Wahahahaha, zal mijn moeder eens vragen of ze het nog heeft. Zeer benieuwd naar eigenlijk. Zal ze wel mee hebben genomen uit het vrouwencafé ofzo.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 15:34:17 #215
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_79611806
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 15:32 schreef Estrys het volgende:

[..]

je zal over zes jaar oma worden, je moet er niet aan denken
6? 'anderhalf" piepte ze.

omg.
pi_79611883
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 15:34 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

6? 'anderhalf" piepte ze.

omg.
Snel die jaren 70 boekjes opzoeken! Bij het zien van die plaatjes gaan ze denk ik meteen het klooster in
pi_79611962
Ik ben niet echt voorgelicht. Het was wel bespreekbaar hoor, maar niet heel open En je moest zelf beginnen

Maar ik vind achteraf ook dat ik nog te jong was
pi_79611993
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 15:36 schreef Estrys het volgende:

[..]

Snel die jaren 70 boekjes opzoeken! Bij het zien van die plaatjes gaan ze denk ik meteen het klooster in
pi_79612215
Ik ben helemaal niet voorgelicht, althans niet door mijn ouders.
Ik was net 15 toen ik een serieus vriendje kreeg (ik ben er nu mee getrouwd ) en ging naar de huisarts voor de pil.
Die wilde hij me niet geven en ik moest maar met de kalendermethode werken.
2 maanden later was ik zwanger.
pi_79612264
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 15:44 schreef lily het volgende:
Ik ben helemaal niet voorgelicht, althans niet door mijn ouders.
Ik was 15 toen ik een serieus vriendje kreeg (ik ben er nu mee getrouwd ) en ging naar de huisarts voor de pil.
Die wilde hij me niet geven en ik moest maar met de kalendermethode werken.
2 maanden later was ik zwanger.
Had je de verkeerde kalender?
pi_79612289
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 15:45 schreef Estrys het volgende:

[..]

blijkbaar
pi_79612351
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 15:45 schreef Estrys het volgende:

[..]

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 26 maart 2010 @ 15:48:56 #223
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_79612401
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 15:36 schreef Estrys het volgende:

[..]

Was het maar met plaatjes. Slechts zeer beeldend geschreven tekst.
pi_79612449
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 15:48 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Was het maar met plaatjes. Slechts zeer beeldend geschreven tekst.
jammer

De jaren 70 plaatjes die wij van een bevalling te zien krijgen waren namelijk enorm demotiverend
pi_79612468
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 15:33 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Ik ben zo enorm goed voorgelicht, en er werd thuis zo open over gedaan dat ik niet eens meer nieuwsgierig was. Allemaal jaren 70 boekjes met too much info voor een 12 jarige helpen niet. Of nou ja, eigenlijk wél. ti's maar net wat je doel is.
Het groene boekje voor meisjes Wahahahaha, zal mijn moeder eens vragen of ze het nog heeft. Zeer benieuwd naar eigenlijk. Zal ze wel mee hebben genomen uit het vrouwencafé ofzo.
Bij ons thuis ook zo ja.
En ondanks dat ik me wel kan vinden in wat Sly zegt moet ik wel zeggen dat ik er achteraf helemaal geen spijt van heb. Als het met iemand was dan liever met hem toen (het was ook zijn eerste keer) dan met een ander. Wat dat betreft heb ik absoluut geen spijt.
Ik hoop alleen dat mn meisje voor zichzelf ook een verstandige beslissing kan maken, dat ze sowieso voorbehoedsmiddelen gebruikt en niet zomaar na een week al met iemand t bed in duikt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 26 maart 2010 @ 15:51:08 #226
259886 pessie
pi_79612489
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 15:21 schreef leonieke het volgende:

[..]

Dan was ik met mijn "3 weken voor mijn 21e verjaardag" vrij laat
Heej! jij ook al?

Had toen onderhand al bijna 4 jaar een relatie met em en was net met em getrouwd
  vrijdag 26 maart 2010 @ 15:51:15 #227
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_79612495
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 15:50 schreef Estrys het volgende:

[..]

jammer
Nou.... het ging over orale sex, en over sex terwijl je ongesteld was, en orale sex terwijl je ongesteld was.... ik haad meer een Yukkie-gevoel erbij denk ik.
  Moderator vrijdag 26 maart 2010 @ 15:54:10 #228
5428 crew  miss_sly
pi_79612637
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 15:33 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Ow ik ben ook zeer goed voorgelicht. En mijn moeder begon zelf over de pil, juist omdat we al zo lang verkering hadden. Toen ik zei dat we er nog niet aan dachten (wat ook zo was op da tmoment), zei ze dat het ook niet hoefde, maar dat als het dan toch gebeurde, we ons daar iig geen zorgen over hoefden te maken.

En spijt heb ik an sich ook niet. Dat dat later wel zo was, kwam door hele andere dingen, die niets met de eerste keer en op dat moment nog met hem te maken hadden.
pi_79612681
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 15:51 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Nou.... het ging over orale sex, en over sex terwijl je ongesteld was, en orale sex terwijl je ongesteld was.... ik haad meer een Yukkie-gevoel erbij denk ik.
gatverdamme

joehoe Tico en Jarno! t gaat over sex en ranzigheid... snelsnel!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 26 maart 2010 @ 15:55:40 #230
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_79612725
Ja! Waar zijn ze als je ze nodig hebt...
  vrijdag 26 maart 2010 @ 15:57:15 #231
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_79612799
Ik was ouder dan 18, en nog steeds veuls te jong...

Maar ja, voelde toch iets van peerpressure, ofzo... Had ik maar gewacht, desnoods op de ware.. Zou niets gemist hebben..
pi_79613032
lily en toen?
Lotte!
Noah!
pi_79613108
ik was trouwens 16, bijna 17. uiteindelijk 3 jaar bij elkaar geweest. en er een soa aan overgehouden. Want nee hoor, hij ging eeeeeecht niet vreemd...
Lotte!
Noah!
  vrijdag 26 maart 2010 @ 16:07:32 #234
114177 Diaan73
pi_79613172
Ik was 16 toen ik mn eerste vaste vriendje had... ik mocht daar alleen slapen van mn vader als ik op de logeerkamer ging liggen.. yeah right.. echt niet Ik heb wel 7 jaar met hem gehad en zelfs nog mee samengewoond. Toen ging het door allerlei omstandigheden niet meer. Maar mijn moeder was wel zo verstandig om met mij te bespreken dat het misschien toch beter zou zijn als ik aan de pil ging. Echt voorlichting heb ik nooit gehad van mn ouders, wel op school.
Make love, not war ☮
  vrijdag 26 maart 2010 @ 16:08:56 #235
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_79613229
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 16:05 schreef Linda2205 het volgende:
ik was trouwens 16, bijna 17. uiteindelijk 3 jaar bij elkaar geweest. en er een soa aan overgehouden. Want nee hoor, hij ging eeeeeecht niet vreemd...
Bah Linda, my worst nightmare enzo...
pi_79613404
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 16:08 schreef Basboussa het volgende:

[..]

Bah Linda, my worst nightmare enzo...
ik was er ook niet al te blij mee. Ergste was nog dat ik moest smeken bij de gyn om medicijnen "want dat was allemaal maar overdreven, wat er verteld werd over soa's"
Lotte!
Noah!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 26 maart 2010 @ 16:13:44 #237
13151 crew  Rewimo
pi_79613430
Ik was 22. Maar dat was niet de ware Niet dat ik er nare herinneringen aan heb of zo

Op mijn 12e en zelfs 14e wist ik nauwelijks wat seks was, ook al was ik echt wel goed voorgelicht. Was er toen beslist niet aan toe. Op mijn 16e had ik wel een wat serieuzer vriendje.
pi_79614381
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 15:51 schreef pessie het volgende:

[..]

Heej! jij ook al?

Had toen onderhand al bijna 4 jaar een relatie met em en was net met em getrouwd
Daarvoor was die van mij te marginaal
Wat ben ik in die tijd zo verkeerd bezig geweest... maar dan een jaar dan nog.
pi_79614693
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 16:04 schreef Linda2205 het volgende:
lily en toen?
Ik heb een abortus gehad. In maart 1987.
Mijn vriendje (toen 16) wilde het wel houden maar ik kon het niet. Wat moest ik dan? Ik zat op 3 havo.
Pas in 2001, toen onze eerste zoon werd geboren kreeg ik er moeite mee.
pi_79614723
ja, dat kan ik me wel voorstellen...zwaar! Is hij nu de papa van je andere kids ook? teruglezen...ja dus
Lotte!
Noah!
  vrijdag 26 maart 2010 @ 16:55:03 #241
114177 Diaan73
pi_79615084
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 16:45 schreef lily het volgende:

[..]

Ik heb een abortus gehad. In maart 1987.
Mijn vriendje (toen 16) wilde het wel houden maar ik kon het niet. Wat moest ik dan? Ik zat op 3 havo.
Pas in 2001, toen onze eerste zoon werd geboren kreeg ik er moeite mee.
Pfff heftig zeg....
Make love, not war ☮
  vrijdag 26 maart 2010 @ 17:08:46 #242
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_79615572
Pff Lily wat heftig!

Hier was ik ook wel heel goed op de hoogte van alles en het hoe en wat, maar ik geloof niet dat er zo enorm over gesproken is hier. Ik was zelf 'slim genoeg' om het zo maar te zeggen en als ik iets wilde weten zocht ik het gewoon op...

Ik was een week verwijderd van mijn 15e verjaardag, overigens. Geen spijt van, hoewel je inderdaad achteraf ook heus ziet dat je dan echt nog een gupje bent. Ook niet de ware, maar die heb ik nu! *hoop ik.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  vrijdag 26 maart 2010 @ 17:11:48 #243
56471 pinquit
oh my lama!
pi_79615670
Goh lily, wat een naar iets. Maar het lijkt me wel heel prettig om alsnog kinderen te krijgen met diezelfde man, omdat jullie toch allebei dat hebben meegemaakt, en niet 1 van jullie ofzo (ik ben zo goed in zinnen maken )

Flip de beer is bij ons
pi_79616037
Ik was 17.... jaartje relatie , toen nog een van 2 jaar en daar na heel lang alleen

Tje zeg, Lilly dat moet ingrijpend geweest zijn.
En Freecell en Baboesa ook onwijs heftige verhalen !
pi_79616093
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 17:11 schreef pinquit het volgende:
Flip de beer is bij ons
Dan hebben jullie een druk weekend vol leuke dingen voor de boeg
  vrijdag 26 maart 2010 @ 17:26:21 #246
56471 pinquit
oh my lama!
pi_79616187
zal ik m zaterdag mee uit nemen de kroeg in?
ik had helemaal niks boeiends geplanned eigenlijk maar even broeden op iets, t mapje staat al vol met 'pyjamadag'verhaaltjes
Nu zit ie in de wasmachine. wat een stinkding zeg
  vrijdag 26 maart 2010 @ 17:26:39 #247
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_79616194
Dat lijkt me inderdaad heftig lily!

Wij hadden hier ook zo'n sexuele voorlichtingsboek, wél met plaatjes én foto's. En aangezien dat ook uit de jaren '70 kwam, hoef ik jullie niet te vertellen hoe dat er, qua lichaamsbeharing uitzag.

Ik was trouwens 17, volgens mij is dat zo doorsnee als maar kan. Of was dat, destijds in ieder geval.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_79616258
Heeft hij waarschijnlijk nog nooit gedaan, pinq Een totaal nieuwe belevenis voor Flip
  vrijdag 26 maart 2010 @ 17:30:11 #249
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_79616309
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 17:26 schreef pinquit het volgende:
zal ik m zaterdag mee uit nemen de kroeg in?
ik had helemaal niks boeiends geplanned eigenlijk maar even broeden op iets, t mapje staat al vol met 'pyjamadag'verhaaltjes
Nu zit ie in de wasmachine. wat een stinkding zeg
Leuk toch joh, de logeerbeer. Bij ons heet ze Bella en wij hadden haar een maand of twee geleden.
Wij hebben cakejes gebakken en versierd en toen de verjaardag van een van de beren thuis gevierd. Met versierde stoel etc. Daarna zijn we 's avonds uit eten geweest bij een van de 'Beren'-restaurants.

Verder is ze mee naar Opa en Oma geweest en mee naar buiten in de poppenwagen. Het hoeft toch helemaal niet spectaculair ofzo te zijn?
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  vrijdag 26 maart 2010 @ 17:31:07 #250
56471 pinquit
oh my lama!
pi_79616340
hmm ohja, iets bakken is wel leuk
  vrijdag 26 maart 2010 @ 17:31:34 #251
56471 pinquit
oh my lama!
pi_79616355
En nee spectaculair hoeft niet, maar ik had echt gewoon helemaal niks voor t weekend beetje tv hangen en spelen enzo
pi_79616361
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 17:31 schreef pinquit het volgende:
hmm ohja, iets bakken is wel leuk
En je moet extra veel bakken want er eet een beer extra mee
  vrijdag 26 maart 2010 @ 17:32:20 #253
56471 pinquit
oh my lama!
pi_79616380
noh, als de beer net zo'n eter is als max mag ik alles zelf opeten
pi_79616914
* Muks is erg blij dat de beren tijd over is
  vrijdag 26 maart 2010 @ 17:48:38 #255
56471 pinquit
oh my lama!
pi_79616952
Kan dat beest in de droger?
  vrijdag 26 maart 2010 @ 18:06:33 #256
114177 Diaan73
pi_79617588
Twan had Flip mee toen Twan net een gat in zn hoofd had, dus Flip ging ook mee naar het ziekenhuis....

Geen idee? Heb je er geen instructies bij gekregen?
Make love, not war ☮
pi_79618045
oh, een logeerbeer, Pinq..ben ik niet zo goed in, denk ik (nooit zo'n ding mee naar huis gehad)

nou ja, gewoon schrijven dat ie tv gehangen heeft ofzo
pi_79618086
Moet hij trouwens ook niet uitslapen van de grote reis die hij gemaakt heeft?
En je kan sowieso het verhaal beginnen met het feit dat hij een lang en heet bad heeft genomen
pi_79618102
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 17:48 schreef pinquit het volgende:
klinkt niet best
  vrijdag 26 maart 2010 @ 18:37:47 #260
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_79618685
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 17:48 schreef pinquit het volgende:
Op een rekje bij de verwarming dan is hij morgen wel droog
Ik was bijna 16, dronken en lag in een tentje naast de caravan van de toen al een jaar 'schoonouders'
Volgende ochtend vroegen ze of we niet zo hard wilden a-hum giechelen enzo
Geen spijt van gehad al had ik het beter niet kunnen doen
pi_79618799
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 18:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Op een rekje bij de verwarming dan is hij morgen wel droog
Ik was bijna 16, dronken en lag in een tentje naast de caravan van de toen al een jaar 'schoonouders'

Al zou ik me doodschamen, denk ik (zoals ik de ochtend na de eerste nacht dat ik bij P. was blijven slapen liever ook niet wou opstaan, maar dat was omdat het allemaal nogal euh... vlug was gegaan )
  vrijdag 26 maart 2010 @ 18:41:27 #262
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_79618827
Ik niet, ik ben schaamteloos
  vrijdag 26 maart 2010 @ 18:43:44 #263
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_79618903
Ik heb mn ouders er wel eens op aangesproken dat hun bed kraakt..
  vrijdag 26 maart 2010 @ 18:46:17 #265
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_79618991
Ja dag het was toch zo, en ik hou mezelf graag voor dat ze "het" maar 2x hebben gedaan. 1x voor mij en 1x voor mn broertje. Het idee
pi_79619033
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 18:46 schreef Ticootje het volgende:
Ja dag het was toch zo, en ik hou mezelf graag voor dat ze "het" maar 2x hebben gedaan. 1x voor mij en 1x voor mn broertje. Het idee
Kunnen wij ons(ze) kind(eren) later toch maar lekker geruststellen dat we geen seks hebben gehad
  vrijdag 26 maart 2010 @ 18:48:26 #267
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_79619070
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 18:47 schreef leonieke het volgende:

[..]

Kunnen wij ons(ze) kind(eren) later toch maar lekker geruststellen dat we geen seks hebben gehad
Juist, zo is het! Sex is vies.
pi_79619234
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 18:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Ik heb ook zoiets dergelijks maar dat is veel erger en dat vertel ik dus niet
pi_79619765
Ik gun het mijn ouders eigenlijk wel
Maar ik weet dat ze het niet meer doen wegens 1 krakkemikkig lijf. Jammer, ze zijn pas 65...
  vrijdag 26 maart 2010 @ 19:10:48 #270
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_79619907
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 18:52 schreef lily het volgende:

[..]

Dit was ook inkomen hoor
Ik was nooit zo heel braaf vroeger. Nu wel
pi_79620921
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 19:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Dit was ook inkomen hoor
Ik was nooit zo heel braaf vroeger. Nu wel
hahaha herkenbaar
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 26 maart 2010 @ 19:38:05 #272
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_79621019
huup, ben je nog geweest vandaag?
Ik heb een winkel vanmiddag ontdekt, is een soort kruising tussen Xenos en Action..was ook wel een fijne. In `s Gravenzande, heet Big Bazar
  Jubileum moderator vrijdag 26 maart 2010 @ 19:47:40 #273
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_79621442
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 18:52 schreef lily het volgende:

[..]

'

Jaaaaaa nou wil ik het wetenook! Vertel! Desnoods via een kloon
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 26 maart 2010 @ 20:08:36 #274
3011 E.T.
pi_79622447
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 19:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb een winkel vanmiddag ontdekt, is een soort kruising tussen Xenos en Action..was ook wel een fijne. In `s Gravenzande, heet Big Bazar
die zit ook hier vlakbij sinds kort
Geweldig idd
pi_79622516
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 19:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
nee

en daar moet k maar s kijken dan binnenkort
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79623310
Oeh het gaat over seks!
Ben ik nog op tijd?
  Jubileum moderator vrijdag 26 maart 2010 @ 20:42:23 #277
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_79624100
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 20:26 schreef innepin het volgende:
Oeh het gaat over seks!
Ben ik nog op tijd?
Volgens mij zijn we allebei te laat
Eva ♥ en Iris ♥
pi_79625129
pi_79625217
Iedereen zit zeker X-factor ofzo te kijken
pi_79625507
hier niks op de tv...mn moeder luistert wouter hamel. voor de 100ste keer deze week
Lotte!
Noah!
pi_79625595
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 21:06 schreef Raissa het volgende:
Iedereen zit zeker X-factor ofzo te kijken
neuh, ik was mn meiske op bed aan t leggen. En nu zit ik te wachten tot top gear begint
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Jubileum moderator vrijdag 26 maart 2010 @ 21:22:37 #282
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_79625967
Zou dit helpen in het aantrekken van mensen voor een gezellige vrijdagavond?

Eva ♥ en Iris ♥
pi_79626019
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 21:12 schreef Linda2205 het volgende:
hier niks op de tv...mn moeder luistert wouter hamel. voor de 100ste keer deze week
Oy

Zet maar gauw Lois' feestmuts op
pi_79626156
in mn eentje?
Lotte!
Noah!
  vrijdag 26 maart 2010 @ 21:27:19 #285
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_79626186
Linda hier overgens ook alleen, maar wel met lekker glaasje drinken
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_79626209
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79626262
glaasje drinken mag ik ook al niet En bumba-feestmuts is toch leuker met zn 2en

Huups, ben je teut?
Lotte!
Noah!
  vrijdag 26 maart 2010 @ 21:29:21 #288
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_79626280
TF kun je daar wel een beetje normaal lopen in de big bazaar?
Hier is die ook, maar je komt er niet doorheen zo druk is het daar..
wel ideaal voor kinderpartijtjes die winkel
  vrijdag 26 maart 2010 @ 21:29:39 #289
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_79626293
waarom mag jij geen glaasje drinken?
pi_79626342
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 21:29 schreef _Bar_ het volgende:
waarom mag jij geen glaasje drinken?
ik bv mn kind nog dus ik stuiter door het huis op cola light
Lotte!
Noah!
  vrijdag 26 maart 2010 @ 21:30:47 #291
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79626347
een bumba muts om de feestvreugde te vergroten?

Ik schuif aan met een glaasje
  vrijdag 26 maart 2010 @ 21:37:29 #292
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_79626679
ah daar had ik even niet aan gedacht.

iemand bekend met de winkel Hotleggs?

en zo ja hebben die beetje leuke kleding?
  vrijdag 26 maart 2010 @ 21:38:26 #293
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_79626734
Ik drink niet, maar schuif wel aan... het is hier nog wel middag, maar niets te doen
  vrijdag 26 maart 2010 @ 21:39:32 #294
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79626794
nie mooi weer nie basboussa?
  vrijdag 26 maart 2010 @ 21:40:52 #295
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_79626860
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 21:39 schreef mikoxx het volgende:
nie mooi weer nie basboussa?
nope... koud en guur!

Volgende week beter, hoop ik!

Jij nog plannen voor 't weekend?
pi_79626876
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 21:28 schreef Linda2205 het volgende:
glaasje drinken mag ik ook al niet En bumba-feestmuts is toch leuker met zn 2en

Huups, ben je teut?
noh!
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 21:30 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

ik bv mn kind nog dus ik stuiter door het huis op cola light
same goes for me

ik dacht wie weet lok je er leuke mensen mee met de
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 26 maart 2010 @ 21:41:58 #297
56471 pinquit
oh my lama!
pi_79626916
ik eet ijsblokjes
  vrijdag 26 maart 2010 @ 21:43:16 #298
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79626974
pinq

geen plannen basboussa, hier nie mooi weer nie
  † In Memoriam † vrijdag 26 maart 2010 @ 21:48:55 #299
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_79627293
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 21:41 schreef pinquit het volgende:
ik eet ijsblokjes
Ben je zwanger?
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_79627333
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 21:41 schreef pinquit het volgende:
ik eet ijsblokjes
is dat een indoding? B. doet dat ook altijd, hele jaar door
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 26 maart 2010 @ 21:49:37 #301
56471 pinquit
oh my lama!