abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79558332
Dus,

Mijn vraag was, Tf ben je morgen beschikbaar?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 25 maart 2010 @ 08:54:52 #2
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_79558362
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 08:53 schreef Ticootje het volgende:
Dus,

Mijn vraag was, Tf ben je morgen beschikbaar?
Sure, wat gaan we doen?
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_79558406
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 08:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Sure, wat gaan we doen? [ afbeelding ]
Slakken eten

Kom ik ff mn pakje ophalen.
  donderdag 25 maart 2010 @ 08:57:30 #4
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_79558418
ik doe nog ff een bakkie ik hoef niet voor een week boodschappen te verslepen alleen maar wat eten voor de kat, en wat losse dingen om mee te nemen. Oh ja, en wat sokken, voor de jongens.

Mijn jongste ontwikkelt zich ineens tot een organisatietalent Zo grappig. die heeft al helemaal uitgedacht hoeveel van wat (zoveel ondergoed, zoveel broeken) meemoet, al verzoekjes ingediend voor dingen die écht nog schoon moeten voor morgen en al een tas klaarstaan. Dat móet hij wel van mij hebben
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 25 maart 2010 @ 08:58:51 #5
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_79558440
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 08:56 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Slakken eten

Kom ik ff mn pakje ophalen.
Oeh nice, escargots cru
Ja hoor ik ben thuis. Hoe laat wil je?

Buuf wat goed van jouw kuiken! Mijn kinderen hebben allemaal even weinig organisatietalent Hebben ze van hun vader
pi_79558478
Iemand een idee waar je paasdingetjes kan halen voor in een paastak?

Bij de xenos ofzo, of de zeeman? HEMA? Ik heb echt geen zin om de hele stad door te lopen.
pi_79558491
xenos geloof ik wel anders iets van marskramer, blokker? hema ook wel denk.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  donderdag 25 maart 2010 @ 09:02:46 #8
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_79558510
Blokker, Kruidvat, Xenos, Hema
pi_79558522
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:01 schreef Ticootje het volgende:
Iemand een idee waar je paasdingetjes kan halen voor in een paastak?

Bij de xenos ofzo, of de zeeman? HEMA? Ik heb echt geen zin om de hele stad door te lopen.
Intratuin
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 25 maart 2010 @ 09:03:39 #10
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_79558533
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 08:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Oeh nice, escargots cru
Ja hoor ik ben thuis. Hoe laat wil je?

Buuf wat goed van jouw kuiken! Mijn kinderen hebben allemaal even weinig organisatietalent Hebben ze van hun vader
het is echt heel raar. mijn andere jongens zijn meer zoals ik. oh ja. schone onderbroek, is ook zo. euh.... Nou, niet helemaal waar, ik hou wel van lijstjes en overzicht. Maar hierin herken ik mijzelf niet.

Oh Tico, V&D heeft echt leuke paasdingen
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 25 maart 2010 @ 09:04:37 #11
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_79558552
Het lijkt me zo heerlijk he, zomaar een week weg! Maar ja, ik denk dat ik niet eens een week zonder m'n kinderen kan. Alhoewel... Sterre heeft een keer een weekje gelogeerd bij mijn ouders en ik weet dat ze helemaal geen heimwee heeft, dan is het gemakkelijker.
Slakken huuuuuuuhhhh ik weet nog goed dat we vroeger konijnen hadden en dan moesten er paardebloembladeren geplukt worden. Véél, want we hadden veel konijnen. En dan moest je met een emmertje met open sandaaltjes door het hoge gras en een keer kroop er zo'n naaktslak op mijn sandaal toen ik een een bloemetje zat te bestuderen. Ieieieiew ik word nog misselijk als ik er aan denk.
pi_79558566
Dames, dat zijn echt al 6 winkels...
Maar goed, dan ga ik zaterdag wel boodschappen in de boogaard doen denk ik.
  donderdag 25 maart 2010 @ 09:05:35 #13
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_79558572
Ticootje: zelf eitjes leegblazen en schilderen.
  donderdag 25 maart 2010 @ 09:06:49 #14
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_79558595
Ik zou het ook niet kunnen hoor, 1 week zonder kinderen Ben ik veel te bezitterig voor
Vind het altijd knap als mensen dat wel kunnen
  donderdag 25 maart 2010 @ 09:08:10 #15
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_79558623
Paardestekken trekken en naaktslak ja, ervaring! *ril*

Ik moet er ook niet te lang en teveel over nadenken hoor Spuug helemaal niet toen jongste, met veel gevoel voor drama, het had over wáárom gaan jullie zonder óns!
Een weekend is eigenlijk te kort om helemaal te ontspannen. Dus daarom een week. Maar we zien wel of ik dat zo lang volhou.
pi_79558657
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zou het ook niet kunnen hoor, 1 week zonder kinderen Ben ik veel te bezitterig voor
Vind het altijd knap als mensen dat wel kunnen
Mijn oom en tante doen het ook al een aantal jaar. Die hebben 3 kinderen en die gaan 1x per jaar gewoon samen weg. Gewoon weer even partners zijn en niet papa en mama. Die kinderen zijn nu 16 en 20 dus kan makkelijk.

Mijn neefjes blijven dan bij mijn ouders en mijn nichtje heeft het huis voor zichzelf.
pi_79558683
Als die van ons wat ouders zijn, zeg een jaar of 10, dan denk ik ook dat M en ik gewoon lekker 1x per jaar samen op vakantie gaan.

Nu nog niet, ik vind 1 nacht al vreselijk.
  donderdag 25 maart 2010 @ 09:14:01 #18
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_79558738
Morgen,

Tico bij de Marskramer allemaal verschillende dingetjes voor in de paastakken.

Kaartje gestuurd naar de ouders van het broertje van K haar vriendinnetje en geen paasfeest vanmorgen maar wel mochten ze bij de buren bij de lammetjes gaan kijken met zijn allen dus toch een klein beetje feest.
  donderdag 25 maart 2010 @ 09:15:25 #19
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_79558774
Ben ik nou de enige die niet zo'n positief beeld meer heeft bij lammetjes? Vanwege Q-koorts en alles?
pi_79558781
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:11 schreef Ticootje het volgende:
Als die van ons wat ouders zijn, zeg een jaar of 10, dan denk ik ook dat M en ik gewoon lekker 1x per jaar samen op vakantie gaan.

Nu nog niet, ik vind 1 nacht al vreselijk.
dat ja dat zou ik ook wel willen tegen die tijd.

Mijn moeder ging rustig een maand weg toen wij jonger waren en dat gevoel voor drama heeft mn zusje nog steeds. Ze mag niet meer mee naar schiphol omdat ze dan draaaaamaa doet

En paasversiering bij de blokker. Althans daar heb ik mijne vorig jaar gehaald. Van die kleine houten nu nog paastakken
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79558795
ik ga even bij v&d's gekkenhuis kijken denk
pi_79558813
ohja en zand scheppen voor mn parpika zaadjes!!
pi_79558836
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Ben ik nou de enige die niet zo'n positief beeld meer heeft bij lammetjes? Vanwege Q-koorts en alles?
Lamsvlees smaakt in elk geval heerlijk
  donderdag 25 maart 2010 @ 09:19:00 #24
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_79558860
Daar heb ik helemaal niet bij stil gestaan buuf. Ze gingen wel bij de kraamkamer kijken en niet echt spelen met die beestjes dus misschien scheelt dat al wat.

Pinq zijn ze nog niet gepoot?

Hier het gras dinsdag opnieuw ingezaaid en nu zit ik met zes minivogelverschrikkers in de tuin en vogels kunnen heel netjes om de verschikkertjes heen eten wisten jullie dat al.
  donderdag 25 maart 2010 @ 09:20:55 #25
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_79558914
die van mij zíjn, zeg een jaar of tien. Maar dan nog is het lastig. Ze vermaken zich prima hoor, bij beppe dus er worden geen zieltjes gekwetst, en weer even "terug naar de basis" is ook wel erg fijn.

Over alles heb ik er erg veel zin in. Ff niks
  donderdag 25 maart 2010 @ 09:21:06 #26
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_79558919
Toen Tijn 10 maanden was en ik zwanger van Nienke zijn Swets en ik ook 5 dagen samen naar Edinburgh geweest... Ik vond het heerlijk
Volgend jaar willen we wel samen een weekje naar Madeira als oma dan weer kan komen oppassen (en dan nog goed gezond is enzo)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_79558923
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Ow, dat heb ik helemaal niet Bij lammetjes denk ik: leuk om naar te kijken
  donderdag 25 maart 2010 @ 09:22:40 #28
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_79558949
Behehehehehe.

Ik deed een lammetje na.

Over lam gesproken...ik zit alweer twee uur op de kinderarts te wachten. We willen naar hui-uis! Morris is het zat! Hij wil kruipen en dat mag hij hier niet van mij. *ril*
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  donderdag 25 maart 2010 @ 09:22:55 #29
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_79558953
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:21 schreef freecell het volgende:

[..]

Ow, dat heb ik helemaal niet Bij lammetjes denk ik: leuk om naar te kijken
er zijn hier in de omgeving bedrijven geruimd, en lammetjesdag gaat ook niet door. Juist bij de geboorte komen er erg veel virusdeeltjes vrij, deze periode, de lammertijd, isde grootste kans dat je besmet wordt.

ja sorry.
  donderdag 25 maart 2010 @ 09:24:10 #30
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_79558985
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:22 schreef Memmel het volgende:
Behehehehehe.

Ik deed een lammetje na.

Over lam gesproken...ik zit alweer twee uur op de kinderarts te wachten. We willen naar hui-uis! Morris is het zat! Hij wil kruipen en dat mag hij hier niet van mij. *ril*
Je moest ook een nachtje blijven?? Wat heeft hij dan? ik dacht nog luchtig aan tv buisjes ofzo

Ja, en als je het over virussen en bacterieën hebt.
  donderdag 25 maart 2010 @ 09:24:37 #31
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_79558993
Buuf heeft een zoon die zelf z'n tas pakt ! Vet handig!

En lammetjes zijn leuk! Mijn vader had vroeger altijd een paar schapen, en ieder jaar was er wel een lammetje dat verstoten werd, die mocht ik dan de fles geven en groot brengen. Zo geweldig. Ik rook dan zo lekker naar pasgeboren lammetje...
Maar dit jaar heb ik de lammetjes en geitjes maar even opgegeven, komt volgend jaar wel weer!
pi_79559114
oh buuf nee hoor, ik krijg ook de rillingen van Q-koorts mn schoonouders wonen in Brabant en ze doen er zelf ontzettend laconiek over, vreselijk vind k dat. Bleh.

En heerlijk hoor even niks inderdaad, even lekker samen alleen met Buum uit eten.

Hmm mn opa en oma komen straks. Hopen dat oop zn pet goed staat want ik wil eigenlijk naar buiten, stukje wandelen ofzo, maar als hij er geen zin in heeft gebeurt het niet
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 25 maart 2010 @ 09:32:33 #33
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_79559193
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:24 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Je moest ook een nachtje blijven?? Wat heeft hij dan? ik dacht nog luchtig aan tv buisjes ofzo

Ja, en als je het over virussen en bacterieën hebt.
ja heeft ie ook, maar omdat hij nog geen jaar is moest ie een nachtje blijven.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  donderdag 25 maart 2010 @ 09:34:04 #34
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_79559250
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:32 schreef Memmel het volgende:

[..]

ja heeft ie ook, maar omdat hij nog geen jaar is moest ie een nachtje blijven.
oh? Waarom is dat? vanwege narcose ofzo? Heb je wel het idee dat ie er van opgeknapt is? Ik vond het elke keer weer frappant, dat ze dan gelijk goed horen, en hoe vooral het gedrag meteen weer bijdraaide.
Hopelijk mag je gauw weer naar huis.
pi_79559353
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:22 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

er zijn hier in de omgeving bedrijven geruimd, en lammetjesdag gaat ook niet door. Juist bij de geboorte komen er erg veel virusdeeltjes vrij, deze periode, de lammertijd, isde grootste kans dat je besmet wordt.

ja sorry.
Ow, ok Helemaal niet meegekregen verder. Er zijn ook niet zoveel lammetjes in de stad.
pi_79559839
pfff... ik heb echt een kneus van een doktersassistene... Hoe moeilijk is het nu helemaal om een afspraak in te plannen om mijn kind te enten tegen BMR?? Ze vond het maar een lastig verhaal, nou dan moet ze nodig opzoek naar een andere job als ze dat al moeilijk vindt.
Maar goed ik heb een afspraak.... om met de dokter te overleggen hoe en of ze geent wordt... Maar mooi niet dat ik dus een 2e afspraak ga maken voor een enting. Dus ik hoop voor ze dat ik bij een apotheek gewoon een vaccin kan ophalen of dat ze het bij hun huisapotheek op voorraad hebben, anders heb ik het wel gezien daar. Dan ga ik gewoon een andere huisarts zoeken. Stelletje kneuzen daar. (oh dit is niet de eerste keer dat ze zo moeilijk doen... Zo stuurde de assistente me al naar de EHBO voor een borstontsteking, omdat de dokter geen tijd had. Moet ik vaak meer dan een week wachten voor een afspraak, die toch wel spoedachtig is, zoals krentenbaard, dat Jen dus niet onbehandeld naar het kdv mag.... Verkeerde diagnose mazelen/6e ziekte, met alle ellende van die met de ggd enz.)
pi_79560078
Tico, wat een gedonder....
Ik durf nu niet meer naar de dokter omdat ik er de afgelopen weken echt elke week wel 1 of 2x ben geweest

Iemand een idee hoe ik bij de winkel kom trouwens?
Floriankan niet in de draagdoek (stuwing) en Leander kan niet zo ver lopen (ziek), dus moet in de buggy...

Hm
  donderdag 25 maart 2010 @ 09:57:32 #38
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_79560112
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:56 schreef freecell het volgende:
Ik durf nu niet meer naar de dokter omdat ik er de afgelopen weken echt elke week wel 1 of 2x ben geweest

Floriankan niet in de draagdoek (stuwing) en Leander kan niet zo ver lopen (ziek), dus moet in de buggy...

Hm
kiddyboard. Maar ja, waar haal je die vandaan?
pi_79560245
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:56 schreef freecell het volgende:

Hm
Kun je de stuwing niet een beetje wegkolven?
  donderdag 25 maart 2010 @ 10:01:13 #40
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_79560247
Hmmm onze vaatwasser is "overleden". Nu op zoek naar een nieuwe... wel lastig.. we hebben een 45 cm brede nodig.
Make love, not war ☮
pi_79560283
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 10:01 schreef Diaan73 het volgende:
Hmmm onze vaatwasser is "overleden". Nu op zoek naar een nieuwe... wel lastig.. we hebben een 45 cm brede nodig.
Is dat een moeilijke maat dan? Gewoon bij een witzaak?
  Moderator donderdag 25 maart 2010 @ 10:02:01 #42
5428 crew  miss_sly
pi_79560286
Logeren...ieks!
Ik ben aan het nadenken over een nachtje straks eind april, als schaap weer een week weg is en het net iets beter uitkomt als Senna dan een nachtje bij mijn ouders logeert. Maar vooralsnog ben ik nog niet verder dan nadenken over

Heb je geen duo-wagen, freecell?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 25 maart 2010 @ 10:09:15 #43
114177 Diaan73
pi_79560519
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 10:02 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Is dat een moeilijke maat dan? Gewoon bij een witzaak?
Het is een lastige en dure maat omdat het afwijkend is en er maar weinig soorten van zijn. En het is een inbouw Daarnaast moet er ook nog een groter gat in de bergingmuur worden gemaakt, anders past de aquastop er niet door... Een andere optie is een vrijstaande, maar die gaat dan iets uitsteken... vraag me af of dat zo erg is... denk het niet.
Make love, not war ☮
  donderdag 25 maart 2010 @ 10:10:13 #44
114177 Diaan73
pi_79560556
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:50 schreef Ticootje het volgende:
pfff... ik heb echt een kneus van een doktersassistene... Hoe moeilijk is het nu helemaal om een afspraak in te plannen om mijn kind te enten tegen BMR?? Ze vond het maar een lastig verhaal, nou dan moet ze nodig opzoek naar een andere job als ze dat al moeilijk vindt.
Maar goed ik heb een afspraak.... om met de dokter te overleggen hoe en of ze geent wordt... Maar mooi niet dat ik dus een 2e afspraak ga maken voor een enting. Dus ik hoop voor ze dat ik bij een apotheek gewoon een vaccin kan ophalen of dat ze het bij hun huisapotheek op voorraad hebben, anders heb ik het wel gezien daar. Dan ga ik gewoon een andere huisarts zoeken. Stelletje kneuzen daar. (oh dit is niet de eerste keer dat ze zo moeilijk doen... Zo stuurde de assistente me al naar de EHBO voor een borstontsteking, omdat de dokter geen tijd had. Moet ik vaak meer dan een week wachten voor een afspraak, die toch wel spoedachtig is, zoals krentenbaard, dat Jen dus niet onbehandeld naar het kdv mag.... Verkeerde diagnose mazelen/6e ziekte, met alle ellende van die met de ggd enz.)
Kan het niet bij de GGD of via de wvk??
Make love, not war ☮
pi_79560657
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 10:10 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Kan het niet bij de GGD of via de wvk??
Ja, misschien is de ggd wel een goede 2 optie..
CB heb ik wel gezien... Dat hoofdstuk is ten einde.
  donderdag 25 maart 2010 @ 10:14:33 #46
114177 Diaan73
pi_79560706
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 10:13 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ja, misschien is de ggd wel een goede 2 optie..
CB heb ik wel gezien... Dat hoofdstuk is ten einde.
Okay... je gaat dus helemaal niet meer met Jen naar cb?

Buuv, jullie gaan de komende week dus al weg? Helemaal niet meegekregen... lekker hoor!! Genieten!!
Make love, not war ☮
pi_79560774
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 10:14 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Okay... je gaat dus helemaal niet meer met Jen naar cb?

Buuv, jullie gaan de komende week dus al weg? Helemaal niet meegekregen... lekker hoor!! Genieten!!
Nope... Ik elk geval niet waar ik zat... En met de nieuwe beeb dus ook niet.

Misschien is een een prettiger CB wat nog in de buurt is... Misschien even rondkijken ofzo. Maar anders gewoon naar de huisarts voor entingen hoor.. Dat wegen kan ik ook op weeguurtjes doen.
pi_79561031
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 10:16 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Misschien is een een prettiger CB wat nog in de buurt is... Misschien even rondkijken ofzo. Maar anders gewoon naar de huisarts voor entingen hoor.. Dat wegen kan ik ook op weeguurtjes doen.
Mijn cb hier is erg fijn vind ik, maar das te ver voor jou gok ik zo. Wat een gedoe zeg!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 25 maart 2010 @ 10:25:35 #49
114177 Diaan73
pi_79561107
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 10:16 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Inderdaad wat een gedoe zeg.... er zal vast nog wel eentje in de buurt zijn toch? In Enschede heb je er heel veel
Make love, not war ☮
  † In Memoriam † donderdag 25 maart 2010 @ 10:26:00 #50
37843 lady-wrb
kortaf
pi_79561122
ik vind mezelf goed bezig

was weggestreken, was buiten gehangen, was draait
kuilen in gras dichtgegooid met aarde
ranonkelbolletjes gepoot, zonnebloemen gezaaid enz.
nu nog effe 5 zakken tuingrond verspreiden in de borders om de boel op te hogen en de dooie bladeren en takken in de kliko wegwerken en het kippenhok uitmesten.
(en dan nog de klussen binnenshuis maar die verdring ik nog even.)
pi_79561397
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 10:25 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Inderdaad wat een gedoe zeg.... er zal vast nog wel eentje in de buurt zijn toch? In Enschede heb je er heel veel

Das wel ver rijden vanuit den haag
  donderdag 25 maart 2010 @ 10:42:37 #52
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_79561742
Joehoe
  donderdag 25 maart 2010 @ 10:43:11 #53
259886 pessie
pi_79561767
WRB, volgens mij willen ze morgen minder mooi weer hebben... Lekker buiten blijven zolang het kan!

En ik had freecell net op de stoep met een bloemetje, en hij ruikt zo lekker! Ga em poten bij de rest van mn plantjes...
pi_79562281
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 10:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Joehoe
oh jee.

uitgestreken?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 25 maart 2010 @ 11:00:33 #55
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_79562396
Jup
pi_79562813
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jup
Is toch niets aan... T gat is wel wat meer gewent dan een wattenstaaf...
  donderdag 25 maart 2010 @ 11:11:06 #57
114177 Diaan73
pi_79562822
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 10:33 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Das wel ver rijden vanuit den haag
Yeps, maar wel gezellig toch??

Iemand hier ervaring met vaatwassers van het merk SMEG?
Make love, not war ☮
  donderdag 25 maart 2010 @ 11:13:38 #58
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_79562910
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:10 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Is toch niets aan... T gat is wel wat meer gewent dan een wattenstaaf...
Ja maar die gaan meestal niet eerst open enzo
pi_79563059
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Ja maar die gaan meestal niet eerst open enzo
Oh, dat is juist het geile gedeelte, daar voel je nog wat van.
pi_79563338
Komt binnen vallen van uit een stralend NH.. pauze vrijwillig buiten gelopen
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  donderdag 25 maart 2010 @ 11:32:49 #61
259886 pessie
pi_79563626
Ik ben naar de aldi gestrompeld en heb een aardbeienplant gekocht Vraag me alleen af of ik nu straks uitkom met mn voorraadje kruiden e.d. die ik op de vensterbank heb staan... Heb maar 3 balkonpotten
pi_79563732
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 10:01 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Kun je de stuwing niet een beetje wegkolven?
Dan houd ik het in stand hè?

En ik heb Florian gewoon maar in de doek gedaan, niet tof, wel nuttig!
  donderdag 25 maart 2010 @ 11:37:58 #63
114177 Diaan73
pi_79563789
Ik herhaal mn vraag nog eventjes...

Iemand hier ervaring met vaatwassers van het merk SMEG? Zo ja, welke?
Make love, not war ☮
  donderdag 25 maart 2010 @ 11:39:09 #64
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_79563839
vraag het eens in K&W ofzo?
  donderdag 25 maart 2010 @ 11:39:48 #65
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_79563857
of moet ik het zo vragen..
VRAAG HET EENS IN K&W OFZO?
pi_79563888
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:36 schreef freecell het volgende:

[..]

Dan houd ik het in stand hè?

En ik heb Florian gewoon maar in de doek gedaan, niet tof, wel nuttig!
Nee hoor.. teveel stuwing is ook niet goed Druk eraf kolven als het ongemakkelijk is hou je het niet mee in stand.
  donderdag 25 maart 2010 @ 11:45:23 #67
114177 Diaan73
pi_79564068
Make love, not war ☮
  donderdag 25 maart 2010 @ 11:45:50 #68
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_79564091
pi_79564121
  donderdag 25 maart 2010 @ 12:01:12 #70
114177 Diaan73
pi_79564696
Make love, not war ☮
pi_79564797
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79564940
pi_79564957
ik heb een schommel opgehangen! in de keukendeur
  donderdag 25 maart 2010 @ 12:14:33 #74
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_79565180
Ik ben grint aan het verrijden. Ik heb al vijf kruiwagens vol gedaan. Maar nu wil ik niet meer.
Of is het grind? Ja hè? Dom ei.
Ik ga weer scheppen! Doei doei hai hai.

[/dwaas]
pi_79565273
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 12:08 schreef pinquit het volgende:
ik heb een schommel opgehangen! in de keukendeur
Wat gaaf!

We hebben hier een poortje en daar wil ik straks ook zoiets hebben

Diaan, Smeg ken ik niet. Ik zou persoonlijk voor een bekender merk gaan
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_79565426
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 12:16 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Wat gaaf!

We hebben hier een poortje en daar wil ik straks ook zoiets hebben

Diaan, Smeg ken ik niet. Ik zou persoonlijk voor een bekender merk gaan
hihi muppet
Smeg is een vrij bekend design-merk

Leuk Pinq!! Wij hebben als kraamcadeau een schommel gekregen van mijn opa en oma. Die moeten we ook binnenkort maar eens gaan ophangen ofzo in de zomer. Ik heb alleen nog geen flauw idee waar
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 25 maart 2010 @ 12:23:01 #77
114177 Diaan73
pi_79565481
Vlindur.. dit is o.a. SMEG

Ze hebben deze helaas niet in vaatwassers maat 45 cm.
Make love, not war ☮
  donderdag 25 maart 2010 @ 12:24:03 #78
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_79565520
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:37 schreef Diaan73 het volgende:

ja!
Euh, een witte? Een inbouw. Bevalt goed, vaat goed schoon, niet veel lawaai en optie tot halve vaat enzo.
  donderdag 25 maart 2010 @ 12:25:30 #79
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_79565572
Als mijn zus haar huis niet met koelkast verkoopt weet ik een zachtblauwe Smeg te koop.
  donderdag 25 maart 2010 @ 12:29:04 #80
114177 Diaan73
pi_79565666
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 12:24 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

ja!
Euh, een witte? Een inbouw. Bevalt goed, vaat goed schoon, niet veel lawaai en optie tot halve vaat enzo.
Ik bedoelde welke ervaringen maar fijn om te horen... Wij gaan er ook eentje kopen, denk ik!!

Ow we hebben geen plek voor een SMEG koelkast...
Make love, not war ☮
pi_79565689
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 12:21 schreef huuphuup het volgende:

[..]

hihi muppet
Smeg is een vrij bekend design-merk
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 12:23 schreef Diaan73 het volgende:
Vlindur.. dit is o.a. SMEG

[ afbeelding ]

Ze hebben deze helaas niet in vaatwassers maat 45 cm.
Ok. Duidelijk Ik zoek mn steen weer op

Lekker weertje he!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 25 maart 2010 @ 12:31:38 #82
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_79565749
Ik ben nog ernstig in verleiding. Maar ja, dan moet ik m in de garage zetten, of in het washok. en dan ziet niemand m. En hij is nog wel zo mooi. ik heb echt te weinig koelkastruimte. Dát heb ik niet handig gedaan. Als ik ooit nog een nieuwe keuken kies dan een met een losse koelkast.
  donderdag 25 maart 2010 @ 12:32:30 #83
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_79565779
Ik heb trouwens álles van Smeg in mijn keuken. DAt scheelde een mooie poep centen, met aanbiedingen enzo.
  donderdag 25 maart 2010 @ 12:34:57 #84
114177 Diaan73
pi_79565843
Wij hebben een extra koelkast met vrieskist in de kelder.. dat is ook wel nodig.

Smeg heeft ook een leuke prijs, al moet je wel een beetje zoeken op de verschillende sites.

Anyway, ik ga met mn zoons palmpasentak versieren en daarna naar Utrecht.
Make love, not war ☮
pi_79565891
Ik wil die rode koelkast Te lollig!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 25 maart 2010 @ 13:16:00 #86
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_79567133
Even zwaaien vanuit het ziekenhuis IJzer loopt erin en ik kan hier internetten, is dat even leuk
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 25 maart 2010 @ 13:22:40 #87
259886 pessie
pi_79567405
voor Rewimo,

en die koelkasten zijn inderdaad cute!
pi_79567444
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 13:16 schreef Rewimo het volgende:
Even zwaaien vanuit het ziekenhuis IJzer loopt erin en ik kan hier internetten, is dat even leuk
maakt het wel beter wrs

Ik ben toch maar even gaan kolven. Kreeg rode plekken.
5 minuten en 125 cc verder ( !) kan ik melden dat dat een goed idee was
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 25 maart 2010 @ 13:30:27 #89
13151 crew  Rewimo
pi_79567796
Pas op voor ontsteking, freecell, 't kan er dan maar beter uit zo te horen.

Ik lig comfortabel hier, fijne bedden Nog drie kwartier of zo, dan ben ik klaar. Heb zelfs cappuccino gekregen net
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 25 maart 2010 @ 13:30:58 #90
259886 pessie
pi_79567825
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 13:23 schreef freecell het volgende:

[..]

maakt het wel beter wrs

Ik ben toch maar even gaan kolven. Kreeg rode plekken.
5 minuten en 125 cc verder ( !) kan ik melden dat dat een goed idee was
Mag je nu ook die 125 ml in Florian gooien of mag hij alleen nog kunstvoeding?

En mn was is volgens mij nu al droog hangt amper 2 uur! Het is toch maart? Ik heb me toch niet vergist?
pi_79568089
In mijn ma haar keuken staan er ook allemaal SMEG-toestellen (behalve de microgolfoven) en is daar al jaar en dag heel tevreden over
Alleen zijn het allemaal inbouwtoestellen (en dus niet zo'n mooie koelkast waar ik helemaal gek op ben ). Het is dat mijn man die koelkasten afschuwelijk vindt anders stond er hier zeker en vast één (terwijl we voor de rest AEG-toestellen hebben).
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 25 maart 2010 @ 13:42:28 #92
13151 crew  Rewimo
pi_79568377
Ik vind zo'n Smeg ook prachtig (die blauwe! ) maar wij hebben een inbouwkoelkast dus helaas... Zou hem er misschien wel doorkrijgen bij qltel Of doorduwen
pi_79568658
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 13:30 schreef pessie het volgende:

[..]

Mag je nu ook die 125 ml in Florian gooien of mag hij alleen nog kunstvoeding?

En mn was is volgens mij nu al droog hangt amper 2 uur! Het is toch maart? Ik heb me toch niet vergist?
Welnee Die krijgt hij gewoon straks
Het is niet ineens minder goed voor hem geworden gelukkig
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 25 maart 2010 @ 14:26:16 #94
13151 crew  Rewimo
pi_79570157
Zo ben weer losgekoppeld, nu naar de dokter
  donderdag 25 maart 2010 @ 14:44:28 #95
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_79570822
ik zit buiten, in de schaduw Héérlijk! nieuwe veters in de voetbalbroeken rijgen. Wat dan weer heel stom is. Maar ja, verder doet niemand het. en het lijkt mij vervelend voetballen als je steeds je broek vast moet houden.

Ondertussen lees ik Taal is zeg maar echt mijn ding. De buren zullen wel denken
  donderdag 25 maart 2010 @ 15:10:12 #96
259886 pessie
pi_79571540
Heb net mn nesteldrang even omgezet in schoonmaakdrang. Nu heb ik weer een schoon fornuis zometeen maar even op de fiets naar een supermarkt die wat verder weg ligt. Morgen eters en de supermarkt hier heeft z'n assortiment gehalveerd.
Alleen nog even kijken welk bijgerecht ik moet serveren...
  † In Memoriam † donderdag 25 maart 2010 @ 15:11:58 #97
37843 lady-wrb
kortaf
pi_79571592
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:37 schreef Diaan73 het volgende:

vanavond komt er hier iemand op visite die is witgoedmonteur.
moet ik het hem vragen? (of eigenlijk laten vragen want ik moet vanavond werken)
  † In Memoriam † donderdag 25 maart 2010 @ 15:15:57 #98
37843 lady-wrb
kortaf
pi_79571736
ik vind het welletjes voor vandaag.
11 zakken tuingrond a 40 liter in de tuin gedumpt, opgeruimd, gazon geverticuteerd, tuin van mest voorzien, gras bijgezaaid en de regenton in de tuin leeggegieterd.

nu nog even voor het eten zorgen en dan ga ik maar eens naar mijn werk!
  donderdag 25 maart 2010 @ 15:39:49 #99
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_79572594
Allemensen Lady! Denk aan je rug zou'k haast zeggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')