Sure, wat gaan we doen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:53 schreef Ticootje het volgende:
Dus,
Mijn vraag was, Tf ben je morgen beschikbaar?
Slakken etenquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Sure, wat gaan we doen? [ afbeelding ]
Oeh nice, escargots cruquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Slakken eten![]()
Kom ik ff mn pakje ophalen.
Intratuinquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:01 schreef Ticootje het volgende:
Iemand een idee waar je paasdingetjes kan halen voor in een paastak?
Bij de xenos ofzo, of de zeeman? HEMA? Ik heb echt geen zin om de hele stad door te lopen.
het is echt heel raar.quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oeh nice, escargots cru
Ja hoor ik ben thuis. Hoe laat wil je?
Buuf wat goed van jouw kuiken! Mijn kinderen hebben allemaal even weinig organisatietalentHebben ze van hun vader
Mijn oom en tante doen het ook al een aantal jaar. Die hebben 3 kinderen en die gaan 1x per jaar gewoon samen weg. Gewoon weer even partners zijn en niet papa en mama. Die kinderen zijn nu 16 en 20 dus kan makkelijk.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zou het ook niet kunnen hoor, 1 week zonder kinderenBen ik veel te bezitterig voor
Vind het altijd knap als mensen dat wel kunnen
dat jaquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:11 schreef Ticootje het volgende:
Als die van ons wat ouders zijn, zeg een jaar of 10, dan denk ik ook dat M en ik gewoon lekker 1x per jaar samen op vakantie gaan.
Nu nog niet, ik vind 1 nacht al vreselijk.
Lamsvlees smaakt in elk geval heerlijkquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Ben ik nou de enige die niet zo'n positief beeld meer heeft bij lammetjes? Vanwege Q-koorts en alles?
Ow, dat heb ik helemaal nietquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Ben ik nou de enige die niet zo'n positief beeld meer heeft bij lammetjes? Vanwege Q-koorts en alles?
er zijn hier in de omgeving bedrijven geruimd, en lammetjesdag gaat ook niet door. Juist bij de geboorte komen er erg veel virusdeeltjes vrij, deze periode, de lammertijd, isde grootste kans dat je besmet wordt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Ow, dat heb ik helemaal nietBij lammetjes denk ik: leuk om naar te kijken
Je moest ook een nachtje blijven??quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:22 schreef Memmel het volgende:
Behehehehehe.
Ik deed een lammetje na.
Over lam gesproken...ik zit alweer twee uur op de kinderarts te wachten. We willen naar hui-uis! Morris is het zat! Hij wil kruipen en dat mag hij hier niet van mij. *ril*
ja heeft ie ook, maar omdat hij nog geen jaar is moest ie een nachtje blijven.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Je moest ook een nachtje blijven??Wat heeft hij dan? ik dacht nog luchtig aan tv buisjes ofzo
![]()
Ja, en als je het over virussen en bacterieën hebt.
oh? Waarom is dat? vanwege narcose ofzo? Heb je wel het idee dat ie er van opgeknapt is? Ik vond het elke keer weer frappant, dat ze dan gelijk goed horen, en hoe vooral het gedrag meteen weer bijdraaide.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:32 schreef Memmel het volgende:
[..]
ja heeft ie ook, maar omdat hij nog geen jaar is moest ie een nachtje blijven.
Ow, okquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
er zijn hier in de omgeving bedrijven geruimd, en lammetjesdag gaat ook niet door. Juist bij de geboorte komen er erg veel virusdeeltjes vrij, deze periode, de lammertijd, isde grootste kans dat je besmet wordt.
ja sorry.
kiddyboard. Maar ja, waar haal je die vandaan?quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:56 schreef freecell het volgende:
Tico, wat een gedonder....
Ik durf nu niet meer naar de dokter omdat ik er de afgelopen weken echt elke week wel 1 of 2x ben geweest
Iemand een idee hoe ik bij de winkel kom trouwens?
Floriankan niet in de draagdoek (stuwing) en Leander kan niet zo ver lopen (ziek), dus moet in de buggy...
Hm
Kun je de stuwing niet een beetje wegkolven?quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:56 schreef freecell het volgende:
Tico, wat een gedonder....
Ik durf nu niet meer naar de dokter omdat ik er de afgelopen weken echt elke week wel 1 of 2x ben geweest
Iemand een idee hoe ik bij de winkel kom trouwens?
Floriankan niet in de draagdoek (stuwing) en Leander kan niet zo ver lopen (ziek), dus moet in de buggy...
Hm
Is dat een moeilijke maat dan? Gewoon bij een witzaak?quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:01 schreef Diaan73 het volgende:
Hmmm onze vaatwasser is "overleden". Nu op zoek naar een nieuwe... wel lastig.. we hebben een 45 cm brede nodig.
Het is een lastige en dure maat omdat het afwijkend is en er maar weinig soorten van zijn. En het is een inbouwquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Is dat een moeilijke maat dan? Gewoon bij een witzaak?
Kan het niet bij de GGD of via de wvk??quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:50 schreef Ticootje het volgende:
pfff... ik heb echt een kneus van een doktersassistene... Hoe moeilijk is het nu helemaal om een afspraak in te plannen om mijn kind te enten tegen BMR?? Ze vond het maar een lastig verhaal, nou dan moet ze nodig opzoek naar een andere job als ze dat al moeilijk vindt.
Maar goed ik heb een afspraak.... om met de dokter te overleggen hoe en of ze geent wordt... Maar mooi niet dat ik dus een 2e afspraak ga maken voor een enting. Dus ik hoop voor ze dat ik bij een apotheek gewoon een vaccin kan ophalen of dat ze het bij hun huisapotheek op voorraad hebben, anders heb ik het wel gezien daar. Dan ga ik gewoon een andere huisarts zoeken. Stelletje kneuzen daar. (oh dit is niet de eerste keer dat ze zo moeilijk doen... Zo stuurde de assistente me al naar de EHBO voor een borstontsteking, omdat de dokter geen tijd had. Moet ik vaak meer dan een week wachten voor een afspraak, die toch wel spoedachtig is, zoals krentenbaard, dat Jen dus niet onbehandeld naar het kdv mag.... Verkeerde diagnose mazelen/6e ziekte, met alle ellende van die met de ggd enz.)
Ja, misschien is de ggd wel een goede 2 optie..quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kan het niet bij de GGD of via de wvk??
Okay... je gaat dus helemaal niet meer met Jen naar cb?quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, misschien is de ggd wel een goede 2 optie..
CB heb ik wel gezien... Dat hoofdstuk is ten einde.
Nope... Ik elk geval niet waar ik zat... En met de nieuwe beeb dus ook niet.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay... je gaat dus helemaal niet meer met Jen naar cb?
Buuv, jullie gaan de komende week dus al weg? Helemaal niet meegekregen... lekker hoor!! Genieten!!
Mijn cb hier is erg fijn vind ik, maar das te ver voor jou gok ik zo. Wat een gedoe zeg!quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nope... Ik elk geval niet waar ik zat... En met de nieuwe beeb dus ook niet.
Misschien is een een prettiger CB wat nog in de buurt is... Misschien even rondkijken ofzo. Maar anders gewoon naar de huisarts voor entingen hoor.. Dat wegen kan ik ook op weeguurtjes doen.
Inderdaad wat een gedoe zeg.... er zal vast nog wel eentje in de buurt zijn toch? In Enschede heb je er heel veelquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nope... Ik elk geval niet waar ik zat... En met de nieuwe beeb dus ook niet.
Misschien is een een prettiger CB wat nog in de buurt is... Misschien even rondkijken ofzo. Maar anders gewoon naar de huisarts voor entingen hoor.. Dat wegen kan ik ook op weeguurtjes doen.
Das wel ver rijden vanuit den haagquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Inderdaad wat een gedoe zeg.... er zal vast nog wel eentje in de buurt zijn toch? In Enschede heb je er heel veel
Is toch niets aan... T gat is wel wat meer gewent dan een wattenstaaf...quote:
Yeps, maar wel gezellig toch??quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Das wel ver rijden vanuit den haag![]()
Ja maar die gaan meestal niet eerst open enzoquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Is toch niets aan... T gat is wel wat meer gewent dan een wattenstaaf...
Oh, dat is juist het geile gedeelte, daar voel je nog wat van.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja maar die gaan meestal niet eerst open enzo
Dan houd ik het in stand hè?quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kun je de stuwing niet een beetje wegkolven?
Nee hoor.. teveel stuwing is ook niet goedquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:36 schreef freecell het volgende:
[..]
Dan houd ik het in stand hè?
En ik heb Florian gewoon maar in de doek gedaan, niet tof, wel nuttig!
Wat gaaf!quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:08 schreef pinquit het volgende:
ik heb een schommel opgehangen!in de keukendeur
hihi muppetquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:16 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Wat gaaf!![]()
We hebben hier een poortje en daar wil ik straks ook zoiets hebben![]()
Diaan, Smeg ken ik niet. Ik zou persoonlijk voor een bekender merk gaan
ja!quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:37 schreef Diaan73 het volgende:
Ik herhaal mn vraag nog eventjes...
Iemand hier ervaring met vaatwassers van het merk SMEG? Zo ja, welke?
Ik bedoelde welke ervaringenquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja!![]()
Euh, een witte?![]()
Een inbouw. Bevalt goed, vaat goed schoon, niet veel lawaai en optie tot halve vaat enzo.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:21 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hihi muppet![]()
Smeg is een vrij bekend design-merk![]()
Ok. Duidelijkquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:23 schreef Diaan73 het volgende:
Vlindur.. dit is o.a. SMEG![]()
[ afbeelding ]
Ze hebben deze helaas niet in vaatwassers maat 45 cm.
maakt het wel beter wrsquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:16 schreef Rewimo het volgende:
Even zwaaien vanuit het ziekenhuisIJzer loopt erin en ik kan hier internetten, is dat even leuk
Mag je nu ook die 125 ml in Florian gooien of mag hij alleen nog kunstvoeding?quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:23 schreef freecell het volgende:
[..]
maakt het wel beter wrs
Ik ben toch maar even gaan kolven. Kreeg rode plekken.
5 minuten en 125 cc verder (!) kan ik melden dat dat een goed idee was
Welneequote:Op donderdag 25 maart 2010 13:30 schreef pessie het volgende:
[..]
Mag je nu ook die 125 ml in Florian gooien of mag hij alleen nog kunstvoeding?
En mn was is volgens mij nu al drooghangt amper 2 uur! Het is toch maart? Ik heb me toch niet vergist?
vanavond komt er hier iemand op visite die is witgoedmonteur.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:37 schreef Diaan73 het volgende:
Ik herhaal mn vraag nog eventjes...
Iemand hier ervaring met vaatwassers van het merk SMEG? Zo ja, welke?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |