ik zou nu ook wel een bed willen uitproberenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:13 schreef royjn het volgende:
Vanmiddag even in de buurt shoppen naar meubels. Gelijk even foto's schieten.
Ik wil ook weekend! Helaas duurt mijn weekend deze week van vrijdagavond negen uur tot zaterdagochtend zeven uurquote:
Haal t lekker zelf, verwend nestquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:18 schreef Merel1808 het volgende:
Waarom zijn wij allemaal al wakker hier, terwijl we veel te laat en veel te dronken thuis waren, en weigert iedereen om koffie naar mij te brengen
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Haal t lekker zelf, verwend nest
Ik kan die vraag beantwoorden voor mijn geval iig: Huisgenotenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:01 schreef Dupje het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaarom ben ik steeds rond 7 uur / half 8 wakker terwijl ik gewoon uit kan slapen? Bluh vervelend!
Wat erg....voor kleding shoppenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:47 schreef HostiMeister het volgende:
Ow shit ja, morgen ff kijken of ik me er toe kan zetten wat nieuwe kleren te kopen, bijna al mijn spijkerbroeken zijn stuk, mijn patta's zijn versleten tot op de zool bijna en wat extra shirts zijn nooit weg. En ga ik 's avonds met mijn zusje ergens eten, ook eens ff kijken waar...
Serieus, ik HAAT kleding shoppen. Staat ergens tussen er achter komen dat je terminaal ongeneesbaar ziek bent en een buikgriep in. (Op nieuwe patta's kopen na danquote:
Ik was t niet! Ik lag in bed!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik kan die vraag beantwoorden voor mijn geval iig: Huisgenoten
Die dan even lekker thuis komen en de deur keihard dichtknallen, boven gaan rommelen, en dan 20 minuten later weer vertrekken
Nohhhhhhhhh....geloof me...dan valt moeten shoppen echt in het nietquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Serieus, ik HAAT kleding shoppen. Staat ergens tussen er achter komen dat je terminaal ongeneesbaar ziek bent en een buikgriep in. (Op nieuwe patta's kopen na dan)
Probeer La Pasta eens zou ik zeggenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:47 schreef HostiMeister het volgende:
Ow shit ja, morgen ff kijken of ik me er toe kan zetten wat nieuwe kleren te kopen, bijna al mijn spijkerbroeken zijn stuk, mijn patta's zijn versleten tot op de zool bijna en wat extra shirts zijn nooit weg. En ga ik 's avonds met mijn zusje ergens eten, ook eens ff kijken waar...
Dat verklaart je hippe jaren 90 look dus!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Serieus, ik HAAT kleding shoppen. Staat ergens tussen er achter komen dat je terminaal ongeneesbaar ziek bent en een buikgriep in. (Op nieuwe patta's kopen na dan)
Ik ben een sneaks-man, alhoewel ik 't liefste skateschoenen draag, maar dat is altijd drama om die pokkedingen in mijn maat te vinden.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:08 schreef morgane het volgende:
[..]
Probeer La Pasta eens zou ik zeggenwat ook leuk schijnt te zijn is Le Baroc, die zit tegenover Broodje Horeca.
Schoenenwat voor schoenen koop je meestal dan? Ik heb nog een tijdje een sneakertic gehad, dus heb nog een heleboel sneakers...draag ze alleen eigenlijk bijna niet meer
Heb ik een look?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat verklaart je hippe jaren 90 look dus!![]()
Tijdens het shoppen van kleding merken dat je buikgriep hebt is ook geen succes weet ik inmiddels.
Qke-leQquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben een sneaks-man, alhoewel ik 't liefste skateschoenen draag, maar dat is altijd drama om die pokkedingen in mijn maat te vinden.
La Pasta heb ik nog nooit gegeten, bij Le Baroc ben ik nog eens geweest toen het nog het Gallisch Eetcafe heette, was nogal matigjes... Zat zelf aan die Que ce le que te denken (of hoe je dat dramading ook schrijft)
Ik draag ook nog steeds skateschoenen...het staat eigenlijk niet meer bij de rest van mn kleding (ik begin zowaar een meisje-meisje te worden) maar het zit zo lekkerquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben een sneaks-man, alhoewel ik 't liefste skateschoenen draag, maar dat is altijd drama om die pokkedingen in mijn maat te vinden.
La Pasta heb ik nog nooit gegeten, bij Le Baroc ben ik nog eens geweest toen het nog het Gallisch Eetcafe heette, was nogal matigjes... Zat zelf aan die Que ce le que te denken (of hoe je dat dramading ook schrijft)
5 uur slaap is meer dan zat, hoppa, opstaanquote:
allemaal fases dusquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:46 schreef morgane het volgende:
(ik begin zowaar een meisje-meisje te worden)
wat voor stijl meisje is je zusje eigelijk ?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:50 schreef HostiMeister het volgende:
Zouden ze geen metal eetschuur hebben? Daar maak ik d'r vast blij mee
Maar Appels en Peren vind ik altijd zo kakkig uitzien van buiten, kan aan mij liggen natuurlijk...
En Powerhouse is ook altijd mijn eerste bet voor nieuwe patta's ff kijken wat ze hebben allemaal in mijn schoenmaat
Ik wil ook weer nieuwe schoenen, maar ik heb nog een paar of 20 staan...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:50 schreef HostiMeister het volgende:
Zouden ze geen metal eetschuur hebben? Daar maak ik d'r vast blij mee
Maar Appels en Peren vind ik altijd zo kakkig uitzien van buiten, kan aan mij liggen natuurlijk...
En Powerhouse is ook altijd mijn eerste bet voor nieuwe patta's ff kijken wat ze hebben allemaal in mijn schoenmaat
Ik zou zeggen check haar website eensquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat voor stijl meisje is je zusje eigelijk ?
Dat ís mijn zusjequote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:23 schreef IrishBastard het volgende:
Die clip is trouwens wel leuk gedaan. Alleen dat begin, met dat gegrunt
Waar haal je dit soort shit toch altijd weer vandaan?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:35 schreef IrishBastard het volgende:
Vooral de verwijzing naar The Ministry of Silly walks is geniaal
Ja ach, ik vind het zelfs allemaal bes wel aardig klinken, alhoewel het niet helemaal mijn genre isquote:
Haha herkenbaarquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:50 schreef morgane het volgende:
Inderdaad, ik heb mn legerkisten-en-spikes-fase hopelijk voorgoed achter de rug
alhoewel ik daar op de een of andere manier nog steeds niet echt zin in hebquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:52 schreef IrishBastard het volgende:
Problem solved.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |