PIMP!quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:35 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb gewoon een vette spaarpot waar ik al mn muntgeld in stopik haat muntgeld
Hij fokt tijdens elke voorstelling, jeweettochquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:48 schreef Cocktailprikker het volgende:
en weer fokken natuurlijk, de grappen doorspelen
quote:hoi allemaal, jullie hebben vast allemaal al gehoord van het dodenlijk ongeluk in Persingen
ook ik vernam dit maar om minder prettige manier dan t nieuws, namelijk telefonisch van mn schoonmoeder.
bij jullie allen bekend en geliefd Bartvk ofwel Bart met z'n groene kawa is de ongelukkige!!
hij was voor een middag ritje omstreeks 15:30 reed hij in persingen een tractor tegemoet.
hierachter een rijtje opgefokte auto's een haalt in en heeft bart over het hoofd gezien. een frontale botsing tot gevolg.
veel is nog niet bekend maar Bart was opslag dood.
dit tragische nieuws heeft ons vanmiddag bereikt en wij allen zijn nog in chock.
wij weten niet of bart alleen is gaan rijden en als iemand van jullie toevallig mee was alstublieft PM mij.
er zijn op dit moment veel vragen maar geen antwoorden. wellicht weet iemand wat.
reacties kan via mij PM veel van jullie kennen mij niet omdat ik pas 1 keer ben mee geweest
afgelopen week met prutsertje en Dutch Tickler.
wanneer ik meer weet horen jullie het.
bedankt
MF?quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
Dat dodelijke motorongeluk van vandaag in Persingen, was iemand uit het Nijmegen topic @ MF. 19 jaar, een ongeduldige automobilist die een tractor inhaald en over is het
motorforumquote:
kan ook niet, maak je maar geen zorgenquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmm ik zie dat ik een optie erop heb zitten dat ik het opladen van mijn batterij kan deactiveren, zal dat overladen tegengaan? Ik dacht namelijk dat die batterijen toch al niet meer overladen tegenwoordig
te laat, net alle trouwkaartjes geschrevenquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tja, mocht je ooit van het plan afstappen en met Mr.Mobli te trouwens kom je weer in mijn goede boekje
scanquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
te laat, net alle trouwkaartjes geschrevenmorgen gaan ze op de bus
ben benieuwd wat mensen ervan vinden
Cute!quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[ afbeelding ] staat op voor en binnenkant![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Verrek ja. Heb de eerste twee afleveringen gezien, moet nog eens verder kijken.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:58 schreef IrishBastard het volgende:
Over mijn lijk is inderdaad wel een mooie serie. Wel confronterend
quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:11 schreef motorbloempje het volgende:
vonden wij ook!Goed gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....nee leuk serieus...en je zal echt leuke reacties krijgen
![]()
Ik had vandaag tegen mijn paps gezegd dat als ik dood ben dan meteen de kist dicht. Ik ga niet nog een paar avonden als koud buffet bovenop een koelkast liggen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Verrek ja. Heb de eerste twee afleveringen gezien, moet nog eens verder kijken.
Meet mij maar eens dan weet je pas wat knap is!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:21 schreef Merel1808 het volgende:
Zwolle!
fokking saaie stad, maar knappe mannen
Hartstikke leuk mobloquote:Op donderdag 25 maart 2010 23:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[ afbeelding ] staat op voor en binnenkant![]()
Door het centrum? Met geluk haal je dan 3 km/uur!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 06:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
werktvpVandaag een keertje Grave rijden
Werkze!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 06:48 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nee het rechtse deel, de Mars, traverse e.d. Andere helft doet een andere collegaScheelt gelukkig
Markt hé
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 05:58 schreef Swine het volgende:
Het album Strike van The Baseballs is echt super saai
Soms lijken jullie net een koppeltje!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 07:51 schreef swarmahoer het volgende:
ook weer thuisnaborrel was lachen swine
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |