quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:27 schreef TIM-846 het volgende:
Smiddags
Experiment viel nog wel mee![]()
Hans je zat toch nog aardig in de buurt. Je kreeg 20 fragmenten te horen voornamelijk uit de jaren '80 en '90 en dan moest je dat fragment zelf afzingen. Daarna kreeg je daar nog een test over
quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:29 schreef Sersjee het volgende:
Raam wijd open gezet, zodat de hele buurt kan meegenieten.
Als ik zo'n stem zou hebben, zou ik van mezelf in slaap vallen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:39 schreef -Hans- het volgende:
De stem ook van de gast... Je zou maar met deze man in het restaurant zitten en dan met SkyRadio op de achtergrond. Pffff, gaaaaap!
Whehe nou idd zegquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als ik zo'n stem zou hebben, zou ik van mezelf in slaap vallen.
Metal is groot. Je merkt er alleen weinig van, aangezien e.e.a. zich voornamelijk buiten de mainstream afspeelt. Maar soms... Soms knalt een Corton Slayer de ether in of in dit geval Rob Master Of Puppets en de sms-box stroomt over van geluk. Al die half in de kast zittende (qua er voor uit komen dat ze van metal houden he, niet dat het homo's zijn) metalheads zien de zon schijnen en delen hun blijdschap met de wereld... Hoera! Eindelijk een knap stukkie muziek op den vaderlandsche popzender!quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:37 schreef TIM-846 het volgende:
Dat iedereen dat Metallica zo vet vind
quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:48 schreef ScottTracy het volgende:
Ohja dat oh yeah zit er ook nog in trouwens
quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:48 schreef Vlindur het volgende:
Wie komt er nou voor Kristel in de plaats? Jelmer?
Pareltje!quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:51 schreef themauster het volgende:
Dankzij collega echt een mooi nummer ontdekt al heel oud en voor de meesten hier al bekend:
Thank You van Led Zeppelin
quote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:46 schreef borisz het volgende:
Roel, iets voor jou? http://www.megagadgets.nl/nl/dag-aanbieding-c-177/
Zitten iig twee heel goede bij volgens de wijngids 2010 van Nicolaas Klei.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:03 schreef borisz het volgende:
Die lenteaanbieding gaan we morgen oppikken.
Ten eerste citeer je 'em verkeerd en ten tweede komt het niet uit een film, maar komt het uit een sketch van Saturday Night Live.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:25 schreef naatje_1 het volgende:
uit welke film was ook alweer dat stukje met i gotta have some cowbell
ja zeg, ik ga toch niet leren op een vrije dagquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:30 schreef Sersjee het volgende:
Hop. Uit je hoofd leren, overhoring volgt op een later tijdstip.
http://en.wikipedia.org/wiki/More_cowbell
En het is die instelling die er voor zorgt dat ons land naar de klote gaat. Ken je modderfokkin' klassiekers!quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja zeg, ik ga toch niet leren op een vrije dag
Dinsdag kwam ie langs bij KX. Ik explorede de pleuris uit the space.quote:
En terecht, het 4-6 tijdstip begint steeds meer de 'wegschoptijd' te worden. Na korte tijd zijn mensen vertrokken naar de dagprogrammering of een concurrent.quote:Die DJ's bij 3FM houden het steeds minder lang uit op 4-6. Dat was in mijn tijd wel anders! #heefternogwallenvan
Kennelijkquote:
Yup. De volle achteneenhalve minuut.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:48 schreef Againzender het volgende:
Heb ik nou gemist dat er midden op de dag Master of Puppets is gedraaid??!??
quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dinsdag kwam ie langs bij KX. Ik explorede de pleuris uit the space.
Ja, daar zal geen radio-edit van zijnquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Yup. De volle achteneenhalve minuut.
Who the fuck is Marijke Roskam?quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:53 schreef themauster het volgende:
Waarom wil iedereen Marijke Roskam op de plek van Bertje![]()
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)lke-ochtend-te-horen
Invaller van Sharidquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Who the fuck is Marijke Roskam?
Iemand die niet het plaatsje van bert mag innemenquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Who the fuck is Marijke Roskam?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:56 schreef Againzender het volgende:
Amazing van Seal, die hoor je verdraaid weinig op de radio!
Die zit actie te voeren op Twitter.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:53 schreef themauster het volgende:
Waarom wil iedereen Marijke Roskam op de plek van Bertje![]()
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)lke-ochtend-te-horen
quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die zit actie te voeren op Twitter.
oh god...quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die zit actie te voeren op Twitter.
Dat is nog eens timenquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:20 schreef Captain_Slow het volgende:
Godver, heb ik Licht Uit gemist![]()
![]()
GoedeMIDDAG
Ej manquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:23 schreef Pino112 het volgende:
Goedemiddag mensen
Wie gaat er van 2 tot 4u draaien dan?
Ook Bert?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |