quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Je moest eens weten, ik ken bijna niemand die mijn naam de eerste keer goed schrijft, laat staan dat ze het de eerste keer goed verstondenquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:45 schreef Ayca het volgende:
Ik ben gewoon blij dat mijn naam correct is geschreven![]()
Bij jou kan er weinig misgaan he Wik!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2010 21:59:17 ]
quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:55 schreef Ayca het volgende:
Dat klopt.
Ik wil een explorerJe wilde een Yamaha akoestische gitaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Cool story, Hansel.
Omdat jij een pure Turk bent.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
waarom verbetert wik jou niet en mij wel altijd?
Ik heb me bedachtquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je wilde een Yamaha akoestische gitaar.
Dit bewijst maar weer eens wat ik eerder zei: je wil alles!quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:01 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb me bedachtof ik wil een strat maar ik moet nog even kijken
ik weet het niet, zoveel keus
Dat klopt ookquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dit bewijst maar weer eens wat ik eerder zei: je wil alles!
Plagerijen hoeven niet uitgelegd te worden!quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:03 schreef Bortecinem het volgende:
Ayca, waarom noemen ze jou Aicha? Kijk, als je nou Ayse (Turkse versie van Aicha) zou heten, maar Ayca is toch een hele andere naam?
Geen idee, maar dat komt door dat stomme lied.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:03 schreef Bortecinem het volgende:
Ayca, waarom noemen ze jou Aicha? Kijk, als je nou Ayse (Turkse versie van Aicha) zou heten, maar Ayca is toch een hele andere naam?
Ik ga ook op zoek naar werk. Ga volgend jaar waarschijnlijk op de uni werken.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:03 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat klopt ookik ben hebberig
![]()
Ik ga werk zoekendit gaat niet langer zo
Stom.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:04 schreef Ayca het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat komt door dat stomme lied.
Als wat?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ga ook op zoek naar werk. Ga volgend jaar waarschijnlijk op de uni werken.
Wat ga je daar doen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ga ook op zoek naar werk. Ga volgend jaar waarschijnlijk op de uni werken.
Hhahahahahahaaah.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:08 schreef wikwakka2 het volgende:
AYTSJAAAA AYTSSJAJAAAA ECOUUUUTEEEEE MOOOIIIIIIIII!!!!!!?????
Als mentor voor de eerstejaars iba-ers. Nou ja, dat is het plan, ik moet eerst nog een CV + motivatiebrief schrijven en aangenomen wordenquote:
Mijn naam is een verbastering van Züleyha.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:09 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nogal ja
Ik ga jou toch ook niet Züleyha noemen?
Klinkt goed.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als mentor voor de eerstejaars iba-ers. Nou ja, dat is het plan, ik moet eerst nog een CV + motivatiebrief schrijven en aangenomen worden.
En als tweede: IT-workshop assistant, omdat ik een 10 voor dat prulvak had. Maar je krijgt wel dik betaald voor een paar uurtjes werk
.
Nee, maar wel Zeliha-ha-ha-ha.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:09 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nogal ja
Ik ga jou toch ook niet Züleyha noemen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem je voortaan gewoon Reptilian, basta!quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn naam is een verbastering van Züleyha.![]()
quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:12 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb koekjesdeeg gemaakt, morgen ga ik koekjes bakken met mijn nichtje.
Dat doe ik ook altijd, het deeg is soms zelfs lekkerder dan de koekjes zelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Cool story, Hansel.
Die H spreken ze (vooral hier in NL) zelden uit eigenlijk. Mijn zusje en nichtje noemden me altijd ZeliYAA (yag (spreek uit als yaa) betekent boter in het Turks), vonden ze vet grappig.quote:
Jij bakt koekjes?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd, het deeg is soms zelfs lekkerder dan de koekjes zelf.
Doe maar. Klinkt tof.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik noem je voortaan gewoon Reptilian, basta!
Dat krijg je met buitenlandse namen in andere landenquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die H spreken ze (vooral hier in NL) zelden uit eigenlijk. Mijn zusje en nichtje noemden me altijd ZeliYAA (yag (spreek uit als yaa) betekent boter in het Turks), vonden ze vet grappig.
Ja maar de Turken spreken het ook gewoon zo uit. Maar mijn nichtje en zusje houden nou eenmaal van overdrijven.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat krijg je met buitenlandse namen in andere landen. Maar boter is beter dan Pik of Dick genoemd te worden
.
Is dat Turks of zo, om overal 'is' achter te plakken als roepnaam? Julis, Ayçis, Zelis, Sinanis, Wikis...quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja maar de Turken spreken het ook gewoon zo uit. Maar mijn nichtje en zusje houden nou eenmaal van overdrijven.
Btw, de meeste mensen noemen mij gewoon Zelis (Zelish).
Hehehe, das woar.
Wees maar blij met je naamquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:15 schreef Bortecinem het volgende:
Marokkaanse versie van mijn naam is Zoulikgha.![]()
Mijn naam aub nietquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is dat Turks of zo, om overal 'is' achter te plakken als roepnaam? Julis, Ayçis, Zelis, Sinanis, Wikis...
Oh zo.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, maar als mijn zus het doet en ik zie het deeg in de keuken liggen...
Nee, Zelis wordt eigenlijk zo vaak als afkorting gebruikt voor de naam Zeliha dat je het bijna een aparte naam kan noemen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is dat Turks of zo, om overal 'is' achter te plakken als roepnaam? Julis, Ayçis, Zelis, Sinanis, Wikis...
Zelfgemaakte koekjes zijn nooit zo lekker als degene uit de winkel.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh zo.![]()
Ik bak eigenlijk nooit koekjes. Het lukt mij op de een of andere manier nooit. Maar ik heb een recept gevonden waar iedereen lyrisch over is, dus morgen kijken of het wat wordt.
Drie lettergrepen is natuurlijk teveel moeite.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:21 schreef Bortecinem het volgende:
Als ik zeg dat ik Zeliha heet gaan mensen mij altijd automatisch Zelis noemen, echt vaag.
Zelfs Nederlanders? Dat is wel vreemd inderdaad.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:21 schreef Bortecinem het volgende:
Als ik zeg dat ik Zeliha heet gaan mensen mij altijd automatisch Zelis noemen, echt vaag.
Ja, maar toch.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zelfgemaakte koekjes zijn nooit zo lekker als degene uit de winkel.
Echt he, mijn nicknames worden hier niet gewaardeerd in dit topic. Eerst Bortecin, nu Ayçis nietquote:
Wik zou Reptillian zeggen hoorquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:21 schreef Bortecinem het volgende:
Het valt me gewoon op dat de naam Zeliha altijd automatisch wordt afgekort tot Zelis.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
Drie lettergrepen is natuurlijk teveel moeite.
Reptiliaaan.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wik zou Reptillian zeggen hoor![]()
Het was echt zo warm met roeien vandaag, echt te relaxed
Hou het maar op Ayç dan als je wilt afkortenquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Echt he, mijn nicknames worden hier niet gewaardeerd in dit topic. Eerst Bortecin, nu Ayçis niet.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik zei toch, dat is wel heel vreemd dan. Moet je maar duidelijk zijn
.
Ayc klinkt net als Pic ofzo.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:24 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hou het maar op Ayç dan als je wilt afkortenzo word ik in het dagelijkse leven ook aangesproken (of aicha
)
Ayç klinkt als autsjquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:24 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hou het maar op Ayç dan als je wilt afkortenzo word ik in het dagelijkse leven ook aangesproken (of aicha
)
Nee, heuy eitsj is het meestalquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ayç klinkt als autsj. Hé, AUTSJ!!
![]()
Precies...quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:27 schreef IHVK het volgende:
Je moet namen met twee lettergrepen dan ook niet afkorten.
Ah, het was toch zo'n breezer plaatje.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:27 schreef IHVK het volgende:
http://s650.photobucket.com/albums/uu227/guzelhobilercom/?action=view¤t=cooltext429346086.gif
Je plaatje doet het niet Borte.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
een flamingtext.com plaatjequote:Op woensdag 24 maart 2010 22:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ah, het was toch zo'n breezer plaatje.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]jeugdtraumaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En in Turkije werd het alca![]()
Het is wel een beetje uit het niets hequote:Op woensdag 24 maart 2010 22:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hahaahhaahaha damn hoezo geobsedeerd.
Nee, vond het wel grappig.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:36 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het is wel een beetje uit het niets he
quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:43 schreef Rookert het volgende:
Ik ga ook slapen, vraag me af of ik net zo'n warm afscheid krijg![]()
Trusten
huhquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:59 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben er laatst pas achtergekomen dat die vrouw in Runs house niet de echte moeder van de oudste drie kinderen is. En ik vond dat ene meisje nog zoveel op haar stiefmoeder lijken.
Die kinderen van Hulk Hogan ook.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:03 schreef Rookert het volgende:
Die kinderen van Run komen nog redelijk normaal over, niet belachelijk arrogant enzo
Maar ik ga nu tukken
haha ja dat snapte ikquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Vanessa, Angela en die oudste zoon hebben een andere moeder.
Die echte moeder is ook een paar keer voorbijgekomen in de serie.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:07 schreef Ayca het volgende:
[..]
haha ja dat snapte ikraar dat dat me nooit is opgevallen is dan
Ik ken dat lied helemaal niet.quote:
Deze was ik laatst aan het zingen hier op het forum ( zingen op het forumquote:
Oh ja.quote:
Ja, lekker, dan moet ik leren... toetsweek.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:02 schreef Ayca het volgende:
Het is bijna pasen? dan zijn toch 2 extra dagen vrij?
Dat hoeft de pret toch niet te drukken?quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:01 schreef IHVK het volgende:
We zijn allemaal al in de vakantiestemming volgens mij. Maar het is gewoon maart hoor,
Echt he, die ihvk toch..quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat hoeft de pret toch niet te drukken?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik voel me gewoon te goed.![]()
aah, ga uitrusten en niet achter de pc
Doodsverwensing!quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:19 schreef Bortecinem het volgende:
Doei Bilmiyorem.
Ik heb buikpijn, ga dood.
Haha, nu zijn zarGon en ihvk allebei Chinezen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:32 schreef Bortecinem het volgende:
Een Chinese jongen die ik ken heet Sinan maar je schrijft zijn naam met een X.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Haha, nu zijn zarGon en ihvk allebei Chinezen.
Ik ken een Chinees die Xe Lee Ha heet, heb jij ook chinese voorouders?
aan wat?quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
wik, hoeveel ben jij per maand kwijt?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:36 schreef Rookert het volgende:
Volgens durft ze gewoon een h3T3 b0ii niet mee naar huis te nemen![]()
nogal jaquote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:08 schreef msnk het volgende:
Eén van de weinige Toerksche bands die ik kan waarderen. Kwam er weer op nadat ik een oude comment van Wikkie op mijn verwaarloosde last.fm zag
Je hoort de emotie gewoon *snif*quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik vind dit hun mooiste nummer.
Waar houd jij zo al van dan?quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:29 schreef IHVK het volgende:
Eerste goede nummer van Pentagram die ik hoor.
Overigens no offence msnk, smaken verschillen.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:32 schreef IHVK het volgende:
Kwa Turks?
Baris Manço, (eigenlijk vrijwel alle oude Anatolische saz dingen, Mahsuni bijvoorbeeld). Selda Bagcan, Maar ook Ayna, Mor ve Ötesi, en nog een paar dingen waar ik nu niet opkom. En fon muzik vind ik ook tof.
Kwa internationaal, van alles eigenlijk , meestal staat de radio op 3fm.
Ja, qua dus. Damn.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:36 schreef IHVK het volgende:
Dat je mijn muzieksmaak slecht vond. Ik weet overigens nog steeds niet wat de correcte spelwijze is van qua.
Is het qua?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:42 schreef Bortecinem het volgende:
Faal.
Grapje.
Mijn ooms houden veel van metal. Mijn zusje noemde mijn oom vroeger daarom 'boem boem amca', omdat hij altijd metal muziek luisterde.
Kara amca? Luisterde hij veel arabesk?quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:45 schreef Ayca het volgende:
[..]
![]()
![]()
gaaf![]()
ik noemde een oom vroeger altijd kara amca![]()
Nee, hij was/is gewoon donker(der)quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kara amca? Luisterde hij veel arabesk?
Heb je krullen?quote:
Vroeger veel meer, leek wel een afroquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heb je krullen?
Ik had vroeger altijd super stijl haar, maar sinds een paar jaar heb ik ook krullen.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:48 schreef Ayca het volgende:
mensen die niet vertellen hoe ze heten zichzelf niet laten zien
Vrijdag en zaterdag is weekend in Egypte. Er zaten iets van 40 Egyptische kinderen buiten de supermarkt te hangenquote:
Zeliha mist haar relpartner.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:46 schreef Rookert het volgende:
Paar maanden terug gingen sommige mensen hier zo tot 3 of 4 uur 's nachts door met discussies, nu slaapt men
iedereen is verstandig geworden.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:46 schreef Rookert het volgende:
Paar maanden terug gingen sommige mensen hier zo tot 3 of 4 uur 's nachts door met discussies, nu slaapt men
Zal ik dan maar beginnen over hoe Midnight Express een accuraat beeld schept van het Turkse gevangenisleven? Is er weer wat leven in de brouwerij.quote:
Het was een feest van herkenning?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zal ik dan maar beginnen over hoe Midnight Express een accuraat beeld schept van het Turkse gevangenisleven? Is er weer wat leven in de brouwerij.
Ik zou het niet weten.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zal ik dan maar beginnen over hoe Midnight Express een accuraat beeld schept van het Turkse gevangenisleven? Is er weer wat leven in de brouwerij.
Nee, gewoon een klein meningsverschilletje.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:02 schreef msnk het volgende:
Waarom post Burak hier niet meer dan. Hadden jullie ruzie ofzo?
het leven gaat niet over rozenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
doe niet zo blij, ik ben verdrietig. Morgen ga ik alweer weg.
Wat is jouw probleem, moet ik dom doen omdat jij niet vrolijk bent?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat doe jij de laatste tijd vrolijk?
Nee, hoor, het is alleen maar goed. Ik heb nu dankzij jou dat Alfred Jodokus Kwak lied in mijn hoofdquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem, moet ik dom doen omdat jij niet vrolijk bent?![]()
Ik ben gewoon vrolijk.
Hahaha, de eerste keer dat iets "dankzij" mij is.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, hoor, het is alleen maar goed. Ik heb nu dankzij jou dat Alfred Jodokus Kwak lied in mijn hoofd.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 02:32 schreef Kardash het volgende:
Ik meld me even bij dit topic. Zelf ben ik een moslim die tot de Alevitische stroming behoort
ik weet niet of ik blij moet zijn dat jij dat nummer door mij in je hoofd hebt...quote:
Waar is dat gepost?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zou er nu een soenniet komen om te melden dat alevieten geen moslims zijn? Spannend..
Eh eh natuurlijk! ik wilde alleen testen of jullie dat ook wistenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:10 schreef wikwakka2 het volgende:
Je weet dat je op de link bovenin de quote kan drukken om naar de originele post toe te gaan, hè? Hè?
Ik denk het nietquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zou er nu een soenniet komen om te melden dat alevieten geen moslims zijn? Spannend..
verschrikkelijk egt verschrikkelijkkkkkk......quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:20 schreef Ayca het volgende:
ik heb maandag nog wi, woensdag engels en donderdag ak en nlvalt wel mee
deze week was verschrikkelijk maar gelukkig is het voorbij
Maar je hebt toch wel aardig wat geleerd, of lijkt dat maar zo? Je hebt dus in ieder geval je best gedaanquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:20 schreef Ayca het volgende:
ik heb maandag nog wi, woensdag engels en donderdag ak en nlvalt wel mee
deze week was verschrikkelijk maar gelukkig is het voorbij
Turken zijn barbaren, weet je tochquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:39 schreef Ayca het volgende:
msnk is de enige turk die ik ken die van metal houdt
True story. Ayça luisterde nog naar Lil Wayne e.d. tot ik haar kennis liet maken met kwaliteitsmuziek.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |