Ja zag het...quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:16 schreef Green1 het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)egen-blackberry.html
Jezus.. moet je dat ding van Samsung zien..
http://www.samsungmobile.nl/sommigedingenmoetjepingen/
Maar het zou wel handig zijn als dit systeem fabrikantonafhankelijk zou zijn. Of dit nu BBM, Palringo, WhatsApp of wat dan ook is. BBM is best handig, maar het jammer dat dit alleen beperkt is tot BlackBerries.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:50 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Ja zag het...
Maar ik weet zeker dat die samsung telefoons na een halve dag al leeg zijn
Ja, ene kant wel. Maar aan de andere kant is dit iets wat een BB redelijk uniek maakt.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:09 schreef JohnnyStardust het volgende:
[..]
Maar het zou wel handig zijn als dit systeem fabrikantonafhankelijk zou zijn. Of dit nu BBM, Palringo, WhatsApp of wat dan ook is. BBM is best handig, maar het jammer dat dit alleen beperkt is tot BlackBerries.
Yess. het is eigenlijk gewoon Palringo: http://www.samsungmobile.nl/ping/quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:50 schreef PPL het volgende:
Maar p!ng is dus eigenlijk een 3rd party applicatie die Samsung pr-installed?
Waarom 6 en niet 10?quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:24 schreef Sjowhan het volgende:
Zojuist 6 BB Bold 9000 binnengekregen.
Als het klopt, zou ik er ook een krijgen, maargoed.
Wij gaan blackberry's zakelijk gebruiken, dus nu voor 6 collega's (en beter mij inclusief) gekocht. Gaan richting 20 stuks later (maar aanschaf is behoorlijk prijzig enzo).quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:30 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
Waarom 6 en niet 10?
Wat moet je er met 6?
Aha.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wij gaan blackberry's zakelijk gebruiken, dus nu voor 6 collega's (en beter mij inclusief) gekocht. Gaan richting 20 stuks later (maar aanschaf is behoorlijk prijzig enzo).
Heb je alleen een internet abbo afgesloten, of echt een internetbundel voor Blackberry? Want deze zijn namelijk apart. Volgens mij pushen ze dan ook de instellingen naar je telefoon waardoor je je APN niet in hoeft te vullen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:43 schreef Knuck-les het volgende:
oke even een vreemd probleempje:
Nu heb ik een tijdje geleden een BB curve 8900 simlockvrij gratis gekregen van iemand die hem toch niet nodig had. Ik had toentertijd een oude nokia telefoon met enkel een sim-only abbo'tje van telfort. Na het krijgen van de blackberry ook maar even mobiel internet afgesloten.
Het probleem is echter dat alle applicaties buiten de normale webbrowser niet werken (dingen zoals opera browser, logicmail, nimbuzz, etc. (Dat push mail, blackberry messenger en msn het niet doen zonder BES/BIS abo weet ik.)) Nu heb ik op internet gevonden dat dit aan de APN-instellingen zou kunnen liggen. Deze heb ik nu op de juiste manier ingesteld maar de applicaties kunnen maar beperkte tijd verbinden. Na het opnieuw opstarten van de telefoon kan ik 1 ą 2 uur gebruik maken van de applicaties waarna ik vervolgens weer geen verbinding kan maken.
Hoe is dit te verhelpen?
Volgens mij moet je sowieso geen mobiel internet maar een blackberry internet services abonnement afsluiten.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:43 schreef Knuck-les het volgende:
oke even een vreemd probleempje:
Nu heb ik een tijdje geleden een BB curve 8900 simlockvrij gratis gekregen van iemand die hem toch niet nodig had. Ik had toentertijd een oude nokia telefoon met enkel een sim-only abbo'tje van telfort. Na het krijgen van de blackberry ook maar even mobiel internet afgesloten.
Het probleem is echter dat alle applicaties buiten de normale webbrowser niet werken (dingen zoals opera browser, logicmail, nimbuzz, etc. (Dat push mail, blackberry messenger en msn het niet doen zonder BES/BIS abo weet ik.)) Nu heb ik op internet gevonden dat dit aan de APN-instellingen zou kunnen liggen. Deze heb ik nu op de juiste manier ingesteld maar de applicaties kunnen maar beperkte tijd verbinden. Na het opnieuw opstarten van de telefoon kan ik 1 ą 2 uur gebruik maken van de applicaties waarna ik vervolgens weer geen verbinding kan maken.
Hoe is dit te verhelpen?
Wat voor BB heb je en wat voor problemen heb je steeds dan?quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:14 schreef tha_rizzo het volgende:
TVP,
En na een week weer een Berry gehad te hebben is er weer één op weg naar reparatie.
Ik zal volgende week m'n derde Berry hebben in een paar weken tijd.
Telfort bied alleen geen BIS abonement aan.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:19 schreef znarch het volgende:
[..]
Volgens mij moet je sowieso geen mobiel internet maar een blackberry internet services abonnement afsluiten.
Dan zal je geen optimaal gebruik van jouw BB kunnen maken.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:34 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
Telfort bied alleen geen BIS abonement aan.
Verkapte tvp
De eerste was bij een poging tot een update gecrasht, die ik in retour nam deed internet het slecht op. 3g was onvoorspelbaar traag, bbm kwam soms niet aan, of met uren vertraging of 6 keer aan.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:39 schreef znarch het volgende:
[..]
Wat voor BB heb je en wat voor problemen heb je steeds dan?
Ik zal het onthoudenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:18 schreef znarch het volgende:
T-Mobile zijn bereik/dekking is kut. Kies dan voor KPN.
Ik ben een tevreden vodafone klantquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:24 schreef Green1 het volgende:
[..]
Ik zal het onthoudenIk wil eerst even onderzoeken of er geen sites zijn als deze over KPN of T-Mobile. Hoe zit het met de klantenservice van KPN? Is die ook zo slecht als die van Vodafone?
ik wel hoor, zit zelf bij KPNquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:48 schreef PPL het volgende:
[..]
Dan zal je geen optimaal gebruik van jouw BB kunnen maken.
Hier ook, en met de 3,6mbps die ze aanbieden kan ik er ook nog fatsoenlijk mee internetten op mn laptop/pc.quote:
Ja, aan de ene kant heb ik nooit geen problemen met ze gehad.. maar wat voor een tiefeszooitje die online winkel er van maakt gaat echt alle perken te buiten.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:08 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Hier ook, en met de 3,6mbps die ze aanbieden kan ik er ook nog fatsoenlijk mee internetten op mn laptop/pc.
Besteld op de webshop en de verkeerde gekregen?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:14 schreef Green1 het volgende:
[..]
Ja, aan de ene kant heb ik nooit geen problemen met ze gehad.. maar wat voor een tiefeszooitje die online winkel er van maakt gaat echt alle perken te buiten.![]()
Misschien als mijn kwaadheid wat is gezakt en ik kan het voor volgend weekend regelen, dat ik het dan nog eens in een telefoonwinkel ga verlengen. Eentje waar ik de telefoon direct mee kan nemen, en kan controleren dat het de goeie is. Maar anders ga ik echt naar t-mobile of kpn.
Niet met de standaard browser, zou wel moeten gaan met opera mini.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:26 schreef hamzter9 het volgende:
kan je eigenlijk ook bladwijzers/bookmarks van je internetbrowser (computer) overzetten op je internetbrowser van je Blackberry phone?
ok dan maar handmatig per site toevoegen..quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:28 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Niet met de standaard browser, zou wel moeten gaan met opera mini.
Alles werkt gewoonquote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:37 schreef hamzter9 het volgende:
Nog een vraag, ik heb Blackberry Internet Services Nationaal bij Vodafone. Stel ik ga naar het buitenland voor twee weken (vakantie), wat werkt wel en wat niet? of werkt alles, en moet je oppassen dat je rekening niet torenhoog wordt?
en kan je gratis pingen + pushmail via WiFi in het buitenland?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:47 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Alles werkt gewoon
Maar als je in verbindingen -> opties voor mobiel netwerk 'tijdens Roamen' op uit zet gebeurd er niks!
Alleen bellen en smsen gaat dan nog.
Totdat je die weer op aan zet.
geldt dat ook voor PushMail? via WiFi onlyquote:Op zondag 28 maart 2010 10:22 schreef MasGhibli het volgende:
Dat klopt! Thuis zet ik mijn bold vaker op gprs + wifi, of wifi only!
Pingen en mailen gaat dan prima
Gewoon de standby? Zit boven op je telefoon een lock-toets.quote:Op maandag 29 maart 2010 00:40 schreef DJWeisz het volgende:
Heb nu onderhand al een maandje een Blackberry Storm die ik als cadeau gekregen heb en was er heel blij mee tot afgelopen week waarin ik ineens problemen ermee kreeg, het beeld springt namelijk steeds op zwart en het is onmogelijk om de telefoon nog aan te krijgen, iemand hier ervaring mee ? Vind het namelijk wel raar dat dit gebeurt met zo n telefoon namelijk.
Battery pull proberen? Anders firmware opnieuw isntallen misschien.quote:Op maandag 29 maart 2010 00:40 schreef DJWeisz het volgende:
Heb nu onderhand al een maandje een Blackberry Storm die ik als cadeau gekregen heb en was er heel blij mee tot afgelopen week waarin ik ineens problemen ermee kreeg, het beeld springt namelijk steeds op zwart en het is onmogelijk om de telefoon nog aan te krijgen, iemand hier ervaring mee ? Vind het namelijk wel raar dat dit gebeurt met zo n telefoon namelijk.
2. Maakt niks uit, de normale browser gaat over BIS. De WAP is meestal eentje met de startpagina van je provider.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:49 schreef em-v het volgende:
Ik heb drie vragen over mijn Bold 9700.
1. Hoe kan ik mijn pincode veranderen? Is nu nog de standaard 0000, maar ik kan in mijn telefoon niet vinden waar je dat kunt veranderen. Bij het boekje van Hi, staat een manier maar die werkt niet.
2. Ik heb sinds mijn abbonement is ingegaan twee browsers op mijn telefoon staan: de gewone browser. en een WAP browser. Wat is het verschil?
3. Hoe scannen jullie die barcode's? Ik heb een aparte app gedownload, maar ik weet dat dat op de curve niet hoeft. Deze app werkt namelijk niet goed. Het hoort mogelijk te zijn dat als ik een barcode op iemand anders zijn bb scan ik gelijk zijn gegevens krijg, maar dat werkt niet.
Bedankt.
1. Options -> advanced options -> sim-cardquote:Op maandag 29 maart 2010 15:49 schreef em-v het volgende:
Ik heb drie vragen over mijn Bold 9700.
1. Hoe kan ik mijn pincode veranderen? Is nu nog de standaard 0000, maar ik kan in mijn telefoon niet vinden waar je dat kunt veranderen. Bij het boekje van Hi, staat een manier maar die werkt niet.
2. Ik heb sinds mijn abbonement is ingegaan twee browsers op mijn telefoon staan: de gewone browser. en een WAP browser. Wat is het verschil?
3. Hoe scannen jullie die barcode's? Ik heb een aparte app gedownload, maar ik weet dat dat op de curve niet hoeft. Deze app werkt namelijk niet goed. Het hoort mogelijk te zijn dat als ik een barcode op iemand anders zijn bb scan ik gelijk zijn gegevens krijg, maar dat werkt niet.
Bedankt.
1) Iemand nog een idee mbt bovenstaande?quote:Op zondag 28 maart 2010 11:44 schreef jakees het volgende:
Ik probeer een uitzending te bekijken via www.rtl.nl/gemist. Maar dit lukt me niet. Dit wordt niet ondersteund zegt de BB. Is er een truc om dit wel te doen. Bestanden streaming afspelen lukt wel gewoon (via youtube, 3fm etc.). Is er daarnaast al een versie van uitzendinggemist.nl aanwezig voor de bB? Ik heb een Bold 9700./ Thx alvast.
Nee geen idee bij het boven staande. Als je een beveiligingswachtwoord op je telfoon hebt. Kun je de V indrukken op het homescreen ( als je typen vanuit het homescreen uit heb geschakeld ), en dan verspringt ie op toetsenblokkering ( met wachtwoord als je het hebt ingesteld ) en ook op standby.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:41 schreef jakees het volgende:
[..]
1) Iemand nog een idee mbt bovenstaande?
2) Kan ik ook bij het unlocken van mijn scherm verplicht een pincode laten opgeven?
Je kan er toch een wachtwoord op zetten?quote:Op maandag 29 maart 2010 18:41 schreef jakees het volgende:
[..]
2) Kan ik ook bij het unlocken van mijn scherm verplicht een pincode laten opgeven?
ja dat heb ik gedaan maar dat werkt alleen als je hem uitzet. en niet bij het locken van mijn scherm.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:03 schreef PPL het volgende:
[..]
Je kan er toch een wachtwoord op zetten?
Options -> Password
Bedoel je nu 'mute' of echt locken/vergrendelen?quote:Op maandag 29 maart 2010 20:22 schreef jakees het volgende:
[..]
ja dat heb ik gedaan maar dat werkt alleen als je hem uitzet. en niet bij het locken van mijn scherm.
Ik heb het nagenoeg hetzelfde, maar dan op 1 uur voor vergrendeling.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:15 schreef MasGhibli het volgende:
Zo heb ik het ingesteld:
Opties -> Wachtwoord
Wachtwoord: Ingeschakeld
Aantal wachtwoordpogingen: 10
Tijd voor beveiliging is verstreken: 5 Min
Vraag bij installatie van toepassing: Nee
Uitgaande oproepen toestaan tijdens vergrendeling: Nee
Handheld vergrendelenwanneer in houder: Nee
En dan nog bij Opties -> Scherm/Toetsebord -> Sneltoets aan linkerkant opent: Vergrendeling.
Hiermee blokkeer ik altijd met de linkertoets het apparaat.
Indien ik dit niet doe, blokkeert de BB automatisch na bovenstaande 5 minuten.
Hopelijk kun je hier iets mee.
PS. ik heb de Bold 9000
Ik zei toch hierboven dat als je op de V drukt dat het werkt?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:03 schreef MasGhibli het volgende:
Dat blocken via de A toets is anders, die haal ik eraf met de Mute toets.
Ook dan wordt NIET gevraagd voor het wachtwoord, die ik wel dien op te geven bij de vergrendeling.
1) Ja dat had ik al geprobeerd maar dan krijg ik de boodschap snelkoppeling toewijzen aan V. Met a lock ik hem wel maar heb ik geen pw nodig.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:36 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Ik zei toch hierboven dat als je op de V drukt dat het werkt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar precies? Ik kan het niet vinden.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:15 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
2. [..]
3. In Blackberry Messenger zit die optie.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:49 schreef Bluezz het volgende:
Wij hebben er hier nog eentje liggen.
Via V&A hier op FOK! gekocht.
Kat in de zak voor ons, goed ding, doet alles wat ie moet doen, maar niet voor onsEen wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
9292 qr heb ik afgelopen weekend gebruik van gemaakt, best handig!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:44 schreef PPL het volgende:
LinkedIn lanceert Blackberry-applicatie
9292.nl toont QR-code bij reisadvies
In blackberry messenger ook niet?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:36 schreef JJH het volgende:
Die QR codes kun je alleen wat mee als je een Bold hebt toch? Ik heb een Curve 8520 en ben die functionaliteit nog nergens tegengekomen.
Moet jij me eens uitleggen waar dat zit....quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:04 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
tuurlijk wel, hoe doe je pingcontacten toevoegen dan?
instant messaging>bbmessenger>contactpersoon uitnodigen>streepjescode van een persoon scannenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Moet jij me eens uitleggen waar dat zit....
Ik heb het toestel sinds begin maart, dus ik neem aan dat de laatste software er dan opzit?
Nope, dan kan ik enkel een naam, PIN of emailadres invoeren.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:58 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
instant messaging>bbmessenger>contactpersoon uitnodigen>streepjescode van een persoon scannen
Klopt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:36 schreef JJH het volgende:
Die QR codes kun je alleen wat mee als je een Bold hebt toch? Ik heb een Curve 8520 en ben die functionaliteit nog nergens tegengekomen.
Ik zal eens een poging wagen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:20 schreef PPL het volgende:
[..]
Klopt.
Ik heb ook een 8520 en in BBM kan je niets met QR.
(uitgaande van OS 4.6.1)
QR Code kan je wel gebruiken om websites te bezoeken.
Ikzelf gebruik de de app Beetagg.
Wanneer je dan een QR code scant dan gaat je browser naar de bijbehorende website.
Te downloaden door op je browser naar http://get.beetagg.com te gaan.
[ afbeelding ]
Een beetje je twitter spammen hč?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:20 schreef PPL het volgende:
[..]
Klopt.
(uitgaande van OS 4.6.1)
Wanneer je dan een QR code scant dan gaat je browser naar de bijbehorende website.
[ afbeelding ]
Och.. ik wilde behulpzaam zijn en je iets geven om te proberen.quote:
En ik meldde zo even dat het gelukt was.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:41 schreef PPL het volgende:
[..]
Och.. ik wilde behulpzaam zijn en je iets geven om te proberen.
(Aangezien de QR code uit de OP niet zal werken voor jou.)
Dat is inderdaad een handig, boel informatie!quote:
Twee weken? The fuck!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:21 schreef znarch het volgende:
Ik moet nog minimaal 2 weken wachten voor de mijne gerepareerd is, grafwinkel dat het ook is
Studentenmobielquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:37 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Twee weken? The fuck!
Waar laat je 'm maken? Bij Voda in Breda hoefde ik maar een week te wachten (kleine week)
Had ik dat nu maar gedaan jaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:16 schreef JJH het volgende:
Daarom koop ik telefoons eigenlijk ook altijd in de winkel.
Wegbrengen, leentoestel mee, en een weekje of anderhalf, hooguit, weer ophalen.
wist ik niet, vaag zegquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:20 schreef PPL het volgende:
[..]
Klopt.
(uitgaande van OS 4.6.1)
[ afbeelding ]
Apps die ik persoonlijk niet kan missen:quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:58 schreef Leonos het volgende:
Wat zijn de apps die je niet kan missen? Voor de BBb 9700 .
Welke F1 app draai je? En wat zit daar allemaal in? Nieuws? Uitslagen? Livetiming?quote:Op donderdag 1 april 2010 00:15 schreef Photogenic het volgende:
[..]
Apps die ik persoonlijk niet kan missen:
Hyves, Facebook, Twitter, WLM,
Formula 1-app, Shazam, Opera Mini, People Sync.
Het is de F1 van Vodafone, te downloaden op Formula1.com.quote:Op donderdag 1 april 2010 01:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Welke F1 app draai je? En wat zit daar allemaal in? Nieuws? Uitslagen? Livetiming?
Werkt die bij jou nu?quote:Op donderdag 1 april 2010 09:19 schreef Photogenic het volgende:
[..]
Het is de F1 van Vodafone, te downloaden op Formula1.com.
Zoals PPL al zegt, heeft de app livetiming, een countdown tot de volgende sessie, de racekalender, actuele standen..
Best handig!
En dan van Vodafone als F1 sponser, of alleen voor Vodafona abonnee's? Ik heb namelijk T-mobile.quote:Op donderdag 1 april 2010 09:19 schreef Photogenic het volgende:
[..]
Het is de F1 van Vodafone, te downloaden op Formula1.com.
Zoals PPL al zegt, heeft de app livetiming, een countdown tot de volgende sessie, de racekalender, actuele standen..
Best handig!
nee ze zijn echt weg... alleen die van de algemene map met berichten staat er nog...quote:Op donderdag 1 april 2010 14:08 schreef GodsSon het volgende:
Waarschijnlijk heb je nu een ander icoontje staan, kijk je hele lijst eens door (misschien heb je de andere icoontjes gemist?)
Beetje algemene kennis, al was ik nu 18 had ik dit nog niet geweten totdat iemand het tegen me zei, alsof ik alles moet weten op mijn 17e, zulke dingen leer je gewoon nog, en dat hoeft echt niet perse allemaal op mijn 17e. En niet mijn fout, maar haar fout, als ze weet dat ik 18 jaar of ouder moet zijn, moet zij dat gewoon van tevoren controleren.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:15 schreef tha_rizzo het volgende:
Snap je nu waarom je na je 18de meerderjarig bent?
Dan mag je contracten tekenen, voor je 18de mag alleen je voogd contracten voor je tekenen.
Een beetje algemene kennis, dus niet haar fout, maar die van jou.
Misschien zie je er uit als 30quote:Op donderdag 1 april 2010 19:18 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Beetje algemene kennis, al was ik nu 18 had ik dit nog niet geweten totdat iemand het tegen me zei, alsof ik alles moet weten op mijn 17e, zulke dingen leer je gewoon nog, en dat hoeft echt niet perse allemaal op mijn 17e. En niet mijn fout, maar haar fout, als ze weet dat ik 18 jaar of ouder moet zijn, moet zij dat gewoon van tevoren controleren.
Waarom, je gaat er vanuit dat iemand dat zelf weet. En dus ook alleen voor een abo komt als ze 18 zijn.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:18 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Beetje algemene kennis, al was ik nu 18 had ik dit nog niet geweten totdat iemand het tegen me zei, alsof ik alles moet weten op mijn 17e, zulke dingen leer je gewoon nog, en dat hoeft echt niet perse allemaal op mijn 17e. En niet mijn fout, maar haar fout, als ze weet dat ik 18 jaar of ouder moet zijn, moet zij dat gewoon van tevoren controleren.
Wunderradio, die kost alleen wel geld, maar er zijn meerdere wegen naar romequote:Op donderdag 1 april 2010 19:25 schreef Leonos het volgende:
Is er een app om Nederlandse radio op je BB te luisteren?
Kan je die wegen door geven misschien?quote:Op donderdag 1 april 2010 19:32 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Wunderradio, die kost alleen wel geld, maar er zijn meerdere wegen naar rome
Ik dacht het subtieler te brengenquote:Op donderdag 1 april 2010 19:21 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Misschien zie je er uit als 30
Waarom subtiel?quote:
Niemand zei dat je įlles moet weten op jouw leeftijd. In casu gaat het echter om iets dat de meeste van jouw leeftijdsgenoten wél weten.quote:Op donderdag 1 april 2010 20:25 schreef pumpkinsoup het volgende:
Blabla stukje algemene ontwikkeling, nee wat zeg ik net, op je 17e hoef je nog niet alles te weten, ik ken genoeg 24jarigen die anders genoeg dingen nog niet wisten, wat veel 'dommer' is als dit, er is toch geen bepaalde leeftijd aan verbonden dat je alles moet weten
Ok dat kan, en ik wist het niet, en nu wel. Is het nou echt zo'n probleem?quote:Op donderdag 1 april 2010 20:32 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Niemand zei dat je įlles moet weten op jouw leeftijd. In casu gaat het echter om iets dat de meeste van jouw leeftijdsgenoten wél weten.
Jij bént het probleemquote:Op donderdag 1 april 2010 20:40 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ok dat kan, en ik wist het niet, en nu wel. Is het nou echt zo'n probleem?
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:01 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Oh sorry ik zal wel oprotten uit je topic.
Welke heb je? Ik zit te twijfelen tussen de Bold 9000 en 9700...hmmquote:Op donderdag 1 april 2010 21:37 schreef Leonos het volgende:
[..]
Van mij mag je blijven hoor![]()
Blackberry sinds maandag in me bezit, geniale telefoon!
Ahh okee, ja die lijkt me ook wel chill, gewoon omdat die nieuwer is. 9000 heeft een klasgenootje van me, die is er echt mee getrouwd, maar haar balletje is kapot, en daar zit ze nu al een maand over te zeuren haha, en dat kan bij de 9700 dus nooit gebeuren (dat het balletje kapot gaat), dus dat is wel een voordeel..quote:Op donderdag 1 april 2010 21:46 schreef Leonos het volgende:
9700![]()
9000 geen ervaring mee, maar weet wel dat de 9700 een baas is
moodio=gratisquote:Op donderdag 1 april 2010 19:25 schreef Leonos het volgende:
Is er een app om Nederlandse radio op je BB te luisteren?
ja precies ik vind de 9000 er juist ook leuker uitzien daardoor.. hmm nog even goed over nadenken maarquote:Op donderdag 1 april 2010 21:51 schreef JaneDoe het volgende:
ik heb een 9700 maar vind persoonlijk de 9000 mooier
is groter en niet zo 'plastic', 9700 lijkt af en toe net een speelgoedje
Minder geheugen en een trackbal ipv trackpad zijn wel nadelen vind ik persoonlijk.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:02 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
ja precies ik vind de 9000 er juist ook leuker uitzien daardoor.. hmm nog even goed over nadenken maar
Waar denk je verder nog over na dan?quote:Op donderdag 1 april 2010 22:02 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
ja precies ik vind de 9000 er juist ook leuker uitzien daardoor.. hmm nog even goed over nadenken maar
dat wilde ik net noemenquote:Op donderdag 1 april 2010 22:04 schreef znarch het volgende:
[..]
Minder geheugen en een trackbal ipv trackpad zijn wel nadelen vind ik persoonlijk.
Naja, dan moet je kiezen tussen uiterlijk of functionaliteit dusquote:Op donderdag 1 april 2010 22:06 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dat wilde ik net noemen![]()
en ook een mindere camera
precies, ik heb voor t laatste gekozenquote:Op donderdag 1 april 2010 22:12 schreef Leonos het volgende:
[..]
Naja, dan moet je kiezen tussen uiterlijk of functionaliteit dus
Dan voor de goedkoopste oplossing gaan inderdaad?quote:Op donderdag 1 april 2010 22:21 schreef pumpkinsoup het volgende:
Nou, dat ik de BB neem, gaat me voornamelijk om het veel kunnen pingen, aangezien ik al een iPhone heb die ik nog als hoofdtelefoon zal gebruiken, maar omdat veel vrienden en m'n beste vriendin (die in het buitenland woont) een BB hebben, is dit uiteindelijk gewoon een stuk goedkoper, daarom zat ik zo te twijfelen, omdat als die trackbal een keer kapot is en hij moet een week weg, heb ik altijd m'n iPhone nog.. en geheugen maakt me daarom ook vrij weinig uit.. hmm
Mja de prijzen verschillen niet van de 9000 en 9700 haha, abo's zijn nog steeds allebei even duur.. en skype heb ik al, maar ben ook niet altijd thuis dus en ik sms van mezelf al heeel veel dus is dit een betere oplossingquote:Op donderdag 1 april 2010 22:27 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dan voor de goedkoopste oplossing gaan inderdaad?
Edit: Installeer Skype op je PC?![]()
2 abo's op je 17de. Onzin.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:30 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Mja de prijzen verschillen niet van de 9000 en 9700 haha, abo's zijn nog steeds allebei even duur.. en skype heb ik al, maar ben ook niet altijd thuis dus en ik sms van mezelf al heeel veel dus is dit een betere oplossing
Mag jij vinden, ik neem die tweede abo zodat ik niet elke keer over mijn smsbudget kom.quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:29 schreef nelisb het volgende:
[..]
2 abo's op je 17de. Onzin.
http://nos.nl/artikel/142(...)problemen-jeugd.html
die is er. Volgens mijn werkt whatsapp gewoon naar Blackberry tegenwoordig. Maar ze wil gewoon een bb en iPhone. Dat is toch veetttttt als je 17 bent.quote:Op vrijdag 2 april 2010 01:38 schreef JJH het volgende:
Even navragen hoe het zit met een smsbundel en naar het buitenland sms'en. Is vast goedkoper dan een compleet tweede abbonnement, inclusief de verkapte aanschafkosten van de telefoon.
En de Iphone heeft tocht zo geniaal veel apps? Is er dan geen app om mee te skypen via je telefoon?
Klopt!quote:Op vrijdag 2 april 2010 08:47 schreef nelisb het volgende:
[..]
die is er. Volgens mijn werkt whatsapp gewoon naar Blackberry tegenwoordig. Maar ze wil gewoon een bb en iPhone. Dat is toch veetttttt als je 17 bent.
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:15 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik heb al 1000 smsjes per maand op mn iPhone (waar ik elke maand al een paar honderd euro overheen ga, en uiteindelijk kom je met zo'n BB abo rond de 700 euro uit, geloof me, toch een stuk goedkoper dan als ik zo door blijf gaan op m'n iPhone) en WhatsApp vind ik persoonlijk een kutprogramma, het werkt gewoon niet fijn, net zoals de Ping voor iPhone.. Er zijn inderdaad o-zo veel Apps voor de iPhone maar of ze allemaal fijn werken is een ander verhaal, en wat is jullie probleem nou weer dat ik er een BB bij neem? Mijn keuze toch, laat mij lekker
Makkelijk, en ouders. Daarom neem ik een BB, die betaal ik wel gewoon zelf, wat volgens m'n ma ook een betere oplossing is.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:00 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaaren waar betaal je het van
dr is al 2 keer op geantwoordquote:Op vrijdag 2 april 2010 08:40 schreef hamzter9 het volgende:nogmaals mijn vraag:
weet iemand of er een gratis radio app bestaat, waar je zelf radiozenders (linkjes) kan toevoegen?
Ik kan beide apps niet vinden in de AppWorld.. doe ik iets verkeerd?quote:
En betaal je beide abbo's zelf?quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:01 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Makkelijk, en ouders. Daarom neem ik een BB, die betaal ik wel gewoon zelf, wat volgens m'n ma ook een betere oplossing is.
Ik was naar een app aan het zoekenquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:41 schreef JaneDoe het volgende:
http://www.yourmuze.fm/welcome
moodio heet tegenwoordig blijkbaar yourmuze
Nee die BB abbo zelf, iPhone abbo door m'n moeder (maar die is een stuk goedkoper dan die T-Mobile abbo van iPhone omdat ik een Simlockvrije gratis heb gekregen vanuit belgie)quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:31 schreef JJH het volgende:
[..]
En betaal je beide abbo's zelf?
Daar zou ik mijn maandsalaris al bijna aan kwijt zijn!
Dat scheelt al. Ik ben alsnog blij dat ik niet zoveel telefoonkosten in de maand heb.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:42 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Nee die BB abbo zelf, iPhone abbo door m'n moeder (maar die is een stuk goedkoper dan die T-Mobile abbo van iPhone omdat ik een Simlockvrije gratis heb gekregen vanuit belgie)
Ja, nouja, ik houd wel van luxe dingen zeg ik eerlijk, maar ik weet ook best dat ik er voor moet sparen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat scheelt al. Ik ben alsnog blij dat ik niet zoveel telefoonkosten in de maand heb.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:39 schreef nelisb het volgende:
Paar 100¤ per maand aan sms. Verder alles goed?
quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:15 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik heb al 1000 smsjes per maand op mn iPhone (waar ik elke maand al een paar honderd euro overheen ga, en uiteindelijk kom je met zo'n BB abo rond de 700 euro uit, geloof me, toch een stuk goedkoper dan als ik zo door blijf gaan op m'n iPhone) en WhatsApp vind ik persoonlijk een kutprogramma, het werkt gewoon niet fijn, net zoals de Ping voor iPhone.. Er zijn inderdaad o-zo veel Apps voor de iPhone maar of ze allemaal fijn werken is een ander verhaal, en wat is jullie probleem nou weer dat ik er een BB bij neem? Mijn keuze toch, laat mij lekker
Het is toch ook niet iets wat dagelijks voorkomt, mensen die meer dan 1000x in de maand sms'nquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:55 schreef pumpkinsoup het volgende:
Jezus christus, gaat dit nou nog door, hou gewoon op?
Ja ik kan er gewoon niet tegen dat mensen meteen dingen beginnen te roepen als dat ik niet met geld om kan gaan, bladiebla. Ja ik geef hier veel geld uit, lekker boeiend, jij hoeft het niet te betalen. En zoals ik al zei, ik houd van luxe dingen, maar daar spaar ik ook voor. Ik zou ook nooit geld lenen, dan maar niet. En misschien geeft niet iedereen veel geld uit aan zijn telefoon, maar aan andere dingen, ik geef dan de laatste tijd minder geld uit aan kleding, en meer aan mijn telefoon. Ieder zo z'n keuzes.quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:01 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Het is toch ook niet iets wat dagelijks voorkomt, mensen die meer dan 1000x in de maand sms'n
Vandaar het middelpunt van de aandacht!
Zet dan je LED reminders uitquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:06 schreef Re het volgende:
dat rode geknipper wordt ik wel gek van, dat gaat gewoon random lijkt het wel ook als ik geen berichten heb binnengekregen...
tvp dus
stations toegevoegd op mijn yourmuze account, en als ik op mijn BB naar de yourmuze website ga en dan?quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:41 schreef JaneDoe het volgende:
http://www.yourmuze.fm/welcome
moodio heet tegenwoordig blijkbaar yourmuze
maar wat zou er dan geremind moeten wordenquote:
Dan doe je iets fout Re. Normaal knippert hij alleen als er iets is (sms, email, bbm, calender afpsraak met reminder).quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:13 schreef Re het volgende:
[..]
maar wat zou er dan geremind moeten worden, zal ff kijken of tie uitstaat, dacht het wel namelijk
\quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:12 schreef hamzter9 het volgende:
[..]
stations toegevoegd op mijn yourmuze account, en als ik op mijn BB naar de yourmuze website ga en dan?
of moet je een app downloaden.. het werkt op dit moment bij mij voor geen meter..
Thanks Antony^O^quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:45 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
\
Moet je naar m.yourmuze.fm en dan inloggen.
Misschien iedereen op de BB deleten, en in outlook.quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:03 schreef PPL het volgende:
Ik synchroniseer onze database met adressen van collega's met outlook (en dus met de BlackBerry).
In outlook komen de collega's een keer voor, maar in de BB 3 keer.
Privé contacten (niet gesynced dus) komen wel normaal, slechts één keer voor.
Iemand suggesties?
En waarom zou dat niet met een normaal abonnement kunnen? Internet is internet right?quote:Op zondag 4 april 2010 00:08 schreef nelisb het volgende:
Een BB neemt je voor het grootste gedeelte voor mail en dan de pushmail functie. Hier heb je gewoon een speciaal Blackberry abo voor nodig.
Laat hem een keertje toch 5-10% leeg lopen, en dan weer vol laden. Helpt misschien ook wel.quote:Op zondag 4 april 2010 10:50 schreef Steve-O het volgende:
Nee enigste wat altijd open staan is mijn BBM . Vreemde is ook is dat ik dit 2 weken geleden niet had terwijl er qua apps niks is gewijzigd.
OK thnx voor de tip ik ga het even proberen.quote:Op zondag 4 april 2010 11:08 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Laat hem een keertje toch 5-10% leeg lopen, en dan weer vol laden. Helpt misschien ook wel.
Beste voor de batterij is om dit eens in de 2 maanden te doen, dan calibreert ie de batterij opnieuw heb ik gehoord.
iemand een idee mbt bovenstaande vraag? thx alvast.quote:Op zondag 4 april 2010 01:58 schreef jakees het volgende:
Nog een vraagje over het abonnement. ik heb het volgende abonnement: "BlackBerry Corporate Solution 2009 Flat fee voor nationaal verkeer*". Er staat daar over het volgende "* Op het BlackBerry Corporate Solution abonnement is een fair-use policy van toepassing van 100 MB per maand voor het nationale BlackBerry verkeer". Vraag ik me wel af of gewoon internetten hier ook onder valt. Ik denk van wel maar ik zou het wel zeker willen weten iemand een idee?
Mijn antwoord is ja, dataverkeer is dataverkeer.quote:Op zondag 4 april 2010 19:04 schreef jakees het volgende:
[..]
iemand een idee mbt bovenstaande vraag? thx alvast.
Niet op een blackberry hoor.quote:Op zondag 4 april 2010 20:27 schreef MasGhibli het volgende:
Mocht het internet verkeer erbij worden gerekend, be carefull!
Ik gebruik een 50 mb per dag met wat internetten, twitter en facebook!
Handig, die kende ik niet.quote:Op zondag 4 april 2010 20:33 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Niet op een blackberry hoor.
Kijk eens bij Opties -> Status en dan BUYR intikken, hoeft niet perse in hoofdletters. Dan zie je wat je in totaal hebt verbruikt met je blackberry, en dat is niet zoveel![]()
Nope niet standaard in ieder geval.quote:Op zondag 4 april 2010 20:50 schreef PPL het volgende:
[..]
Handig, die kende ik niet.
Is er ook zo'n teller die je kan resetten zodat je het per maand kan bijhouden?
Ik neem aan dat BUYR informatie geeft over het totale gebruiksleven (?)
Toch is het zo...Ik heb toegang tot mijn dataverbuik in de facturatiegegevensquote:Op zondag 4 april 2010 20:33 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Niet op een blackberry hoor.
Kijk eens bij Opties -> Status en dan BUYR intikken, hoeft niet perse in hoofdletters. Dan zie je wat je in totaal hebt verbruikt met je blackberry, en dat is niet zoveel
Blackberry past namelijk een zeer hoge compressie toe op alles wat jij met je telefoon doet. En het schijnt dat dat van 100MB zon 10MB maakt.
KPNquote:Op zondag 4 april 2010 19:59 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Mijn antwoord is ja, dataverkeer is dataverkeer.
Waar loopt dat abo als ik vragen mag?
Ik zet hem standaard op Wifi. Alleen in de auto staat die dus op GPRS / UMTS. Maar 100mb per maand vind ik ook weinig hoor.quote:Op zondag 4 april 2010 20:27 schreef MasGhibli het volgende:
Mocht het internet verkeer erbij worden gerekend, be carefull!
Ik gebruik een 50 mb per dag met wat internetten, twitter en facebook!
Nieuw kost ie 500, op Marktplaats worden ze al voor 250 aangeboden. Ook bijna nieuw.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:05 schreef edraket31 het volgende:
Ik heb mijn nieuwe Storm 2 een week of 3 gebruikt, maar ga toch terug naar mijn good old BB Pearl.......
Wat zou ik voor een prijs kunnen vragen voor zo'n nauwelijks gebruikt toestel (met simlock, zonder abbo), nog compleet met alle toebehoren en papieren???
Je moet inderdaad erg geluk hebben, iedereen zei tegen mij dat ik mijn iPod touch (32 gb) niet meer zou kunnen verkopen voor meer dan ongeveer 70 euro (vanwege krassen o pde achterkant) maar toch voor 150 kunnen verkopen..quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:07 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Nieuw kost ie 500, op Marktplaats worden ze al voor 250 aangeboden. Ook bijna nieuw.
Ik denk dat je geluk moet hebben.
Waarom wil je er btw vanaf?
Precies, zou eerst eens wat rondvragen in je familie/vrienden kring of iemand hem wilt, en dan pas op MP zetten.quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:12 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Je moet inderdaad erg geluk hebben, iedereen zei tegen mij dat ik mijn iPod touch (32 gb) niet meer zou kunnen verkopen voor meer dan ongeveer 70 euro (vanwege krassen o pde achterkant) maar toch voor 150 kunnen verkopen..
Ik heb vandaag trouwens m'n BB 9000
Waarvoor ik mijn telefoon gebruik heb ik voldoende aan een Pearl die ik al 2 jaar naar volle tevredenheid gebruik. Mails beantwoord ik er niet mee, alleen lezen. Internetten doe ik met een netbook, touchscreen kan ik niet aan wennen en het bereik is ook slechter rondom mijn woning.quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:07 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Nieuw kost ie 500, op Marktplaats worden ze al voor 250 aangeboden. Ook bijna nieuw.
Mijn 'BUYR' geeft Gegevensgebruik: Overschreden 1048576K..quote:Op zondag 4 april 2010 21:35 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Nope niet standaard in ieder geval.
BUYR geeft inderdaad de info weer in het totaal.
Dat je in totaal al 1Gieg hebt ver/gebruikt.quote:Op woensdag 7 april 2010 08:47 schreef Photogenic het volgende:
[..]
Mijn 'BUYR' geeft Gegevensgebruik: Overschreden 1048576K..
Wat houdt dit dus precies in? Dat ik de 1Gig heb overschreden?
Dan heb ik kennelijk geluk gehad.......quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:07 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
maar meer dan 1Gig houdt ie blijkbaar niet meer bij?quote:Op woensdag 7 april 2010 19:08 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Dat je in totaal al 1Gieg hebt ver/gebruikt.
In de totale levensduur van je blackberry.
Bij mij staat er: Overschreden 250Kquote:Op woensdag 7 april 2010 20:11 schreef Photogenic het volgende:
[..]
maar meer dan 1Gig houdt ie blijkbaar niet meer bij?
Staat nog steeds op 1048576K..
Jawel hoor. Hij blijft in principe altijd door meten, denk pas bij een hardreset dat ie hem leeg haalt.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:11 schreef Photogenic het volgende:
[..]
maar meer dan 1Gig houdt ie blijkbaar niet meer bij?
Staat nog steeds op 1048576K..
Hoezo overschreden?quote:Op woensdag 7 april 2010 20:40 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
Bij mij staat er: Overschreden 250K
Nee er staat letterlijk:quote:Op woensdag 7 april 2010 21:29 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Hij blijft in principe altijd door meten, denk pas bij een hardreset dat ie hem leeg haalt.
[..]
Hoezo overschreden?
Er staat toch gewoon iets in de trant van: Gegevensgebruik: 12345678,9K.
Of staat er bij jou/jullie overschreden voor?
Ik zou het niet weten!quote:Op woensdag 7 april 2010 21:51 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
Nee er staat letterlijk:
Gegevensverbruik: Overschreden 250k
Kan dit iets te maken hebben met je data-abbo?
Geen idee waarom het er staat, maar zolang je nog niks hebt gehoord van je provider is er niks aan de hand :pquote:Op woensdag 7 april 2010 21:51 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
Nee er staat letterlijk:
Gegevensverbruik: Overschreden 250k
Kan dit iets te maken hebben met je data-abbo?
In je opties ergens bij sim optiesquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:00 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Waar op je bb kan je je 'eigen nummer' invullen?
Als je belt zie je staan: eigen nummer ; onbekend ?
Daar had ik al gekeken, maar niet bij het idee gekomen op de menu toets in te drukkenquote:
e indrukken en vasthouden.quote:Op zondag 11 april 2010 11:54 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Hoe doe je trouwens een trema op een E ofzo?
Bij mij niet.. bij mij wordt het dan een hoofdletter.quote:Op zondag 11 april 2010 12:10 schreef PPL het volgende:
[..]
e indrukken en vasthouden.
Daarna met je trackpad naar boven/beneden scrollen en je gaat door een soort van lijstje met accenten.
Klopt, dat is de eerste keuze.quote:Op zondag 11 april 2010 12:19 schreef Folkwin het volgende:
[..]
Bij mij niet.. bij mij wordt het dan een hoofdletter.
"wachten op reactie op lidmaatschap..."quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:12 schreef Leonos het volgende:
Ik kan eindelijk op een vage manier streepjescode scannen.
Heb de barcode uit de OP gescant
Jaquote:Op zondag 11 april 2010 12:50 schreef Photogenic het volgende:
[..]
"wachten op reactie op lidmaatschap..."
21F2D172quote:Op zondag 11 april 2010 13:32 schreef znarch het volgende:
Waar hebben jullie het over?
NVM heb het al, doe je pin maar hier of via pm dan invite ik je wel.
BBSAK ?quote:Op zondag 11 april 2010 14:43 schreef znarch het volgende:
Met BBSAK kun je gewoon een screenie maken van je bbhad makkenlijker geweest
Ja precies dat heb ik dus inderdaad al, maar ik wil eigenlijk zo'n icoontje bovenin, naast de tijd, net als nieuwe emails/smsjes etc.quote:Op zondag 11 april 2010 14:42 schreef PPL het volgende:
Geen nieuwe berichten Gmail:
[ afbeelding ]
Nieuwe berichten Gmail (hiervoor moet de gmail app wel actief zijn!)
[ afbeelding ]
Sorry voor de belabberde kwaliteit, even snel gedaan met de webcam in mijn lappie.
Net herkenbaar genoeg om de verschillen te zien.
Mosterd, Maaltijd.quote:Op zondag 11 april 2010 14:43 schreef znarch het volgende:
Met BBSAK kun je gewoon een screenie maken van je bbhad makkenlijker geweest
afaik kan dat nietquote:Op zondag 11 april 2010 14:53 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Ja precies dat heb ik dus inderdaad al, maar ik wil eigenlijk zo'n icoontje bovenin, naast de tijd, net als nieuwe emails/smsjes etc.
Bij gsmweb is die bureaulader wel te koop. Maar denk dat als je op ebay gaat zoeken dat je goedkoper uitbent.quote:Op zondag 11 april 2010 15:08 schreef znarch het volgende:
Ik wil voor mijn 9700 een extra batterij, een batterijlader en die van die burea laad dingen kopen. Weet iemand een goede webshop hiervoor?
Gsmweb is wel oke, maar hoe bestel je daar meer dan 1 product? ze hebben geen mandje of niets?quote:Op zondag 11 april 2010 15:31 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Bij gsmweb is die bureaulader wel te koop. Maar denk dat als je op ebay gaat zoeken dat je goedkoper uitbent.
Kun je mij ook weer ff inviten voor de Fok! bbm groep? Lig er al een hele tijd uitzonder het echt door te hebben. ( 213fc26b )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Folkwin op 12-04-2010 20:58:45 ]"I don't know things I'm supposed to know, but I do know things I'm not supposed to know"
[ Bericht 6% gewijzigd door Shoombak op 13-04-2010 15:47:25 ]
op een of andere manier krijg ik de invite zelf als ik jou probeer te invitenquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:37 schreef Re het volgende:
er gaat iets buiten mijn messenger om geloof ik![]()
quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:10 schreef znarch het volgende:
[..]
op een of andere manier krijg ik de invite zelf als ik jou probeer te inviten
Je pin hier dumpen, voegen we je even toe.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:28 schreef GrupoBalanca het volgende:
ik kan me niet aanmelden bij fok groep in bbm.. ik krijg dan deze melding: Joining Failed ''This invitation has expired or has already been used by someone else''. Hoe kan ik dit fixen?
Okequote:Op dinsdag 13 april 2010 18:08 schreef znarch het volgende:
[..]
Je pin hier dumpen, voegen we je even toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:09 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ohja ik lees geen OP'smaar heb het scannen geprobveerd, maar er staat lid worden is mislukt..
dus dan maar mijn pin: --
Die van blackberry zelf?quote:Op zondag 11 april 2010 15:08 schreef znarch het volgende:
Ik wil voor mijn 9700 een extra batterij, een batterijlader en die van die burea laad dingen kopen. Weet iemand een goede webshop hiervoor?
Nu volg ik je niet meerquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:05 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Jaaa, ik dacht ook al dat ik je naam herkende
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks
[ Bericht 4% gewijzigd door GodsSon op 13-04-2010 23:45:35 ]All management is Strategic Management.
Same here!quote:
Haal je het van het lijstje dan?quote:Op woensdag 14 april 2010 19:00 schreef pumpkinsoup het volgende:
Hahaha mijn batterij is dooooden ik ga nu sushi eten jum. En ik heb mn tas
Er is gewoon een app die heet 'taken'quote:Op woensdag 14 april 2010 19:36 schreef Leonos het volgende:
[..]
Haal je het van het lijstje dan?
Kan je zo'n lijstje ook voor jezelf maken ? Best makkelijk
Wij krijgen gewoon bier. Ook al streep je het door op ons lijstje !quote:Op woensdag 14 april 2010 20:09 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Er is gewoon een app die heet 'taken'
Staat er standaard op.
Tevens krijgt niemand bier van mij
JA BAASquote:Op woensdag 14 april 2010 22:21 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wij krijgen gewoon bier. Ook al streep je het door op ons lijstje !
Hou je aan je taken !
Wat verwacht je. dat we geen leven hebben?quote:Op woensdag 14 april 2010 22:30 schreef Antony1989 het volgende:
Niet echt druk in de Fok! chat
Ik zie maar 5 leden, en niemand praat ooit ..
Hoezo geen leven, zijn genoeg chats die dag en nacht doorlullen.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:00 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Wat verwacht je. dat we geen leven hebben?
Internationalequote:Op woensdag 14 april 2010 23:27 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Hoezo geen leven, zijn genoeg chats die dag en nacht doorlullen.
Zit je wel in de goede? We hebben 11 leden, gister 10.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:30 schreef Antony1989 het volgende:
Niet echt druk in de Fok! chat
Ik zie maar 5 leden
Het is wel stil zonder je op de BBMquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |