Handig, die kende ik niet.quote:Op zondag 4 april 2010 20:33 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Niet op een blackberry hoor.
Kijk eens bij Opties -> Status en dan BUYR intikken, hoeft niet perse in hoofdletters. Dan zie je wat je in totaal hebt verbruikt met je blackberry, en dat is niet zoveel![]()
Nope niet standaard in ieder geval.quote:Op zondag 4 april 2010 20:50 schreef PPL het volgende:
[..]
Handig, die kende ik niet.
Is er ook zo'n teller die je kan resetten zodat je het per maand kan bijhouden?
Ik neem aan dat BUYR informatie geeft over het totale gebruiksleven (?)
Toch is het zo...Ik heb toegang tot mijn dataverbuik in de facturatiegegevensquote:Op zondag 4 april 2010 20:33 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Niet op een blackberry hoor.
Kijk eens bij Opties -> Status en dan BUYR intikken, hoeft niet perse in hoofdletters. Dan zie je wat je in totaal hebt verbruikt met je blackberry, en dat is niet zoveel
Blackberry past namelijk een zeer hoge compressie toe op alles wat jij met je telefoon doet. En het schijnt dat dat van 100MB zon 10MB maakt.
KPNquote:Op zondag 4 april 2010 19:59 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Mijn antwoord is ja, dataverkeer is dataverkeer.
Waar loopt dat abo als ik vragen mag?
Ik zet hem standaard op Wifi. Alleen in de auto staat die dus op GPRS / UMTS. Maar 100mb per maand vind ik ook weinig hoor.quote:Op zondag 4 april 2010 20:27 schreef MasGhibli het volgende:
Mocht het internet verkeer erbij worden gerekend, be carefull!
Ik gebruik een 50 mb per dag met wat internetten, twitter en facebook!
Nieuw kost ie 500, op Marktplaats worden ze al voor 250 aangeboden. Ook bijna nieuw.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:05 schreef edraket31 het volgende:
Ik heb mijn nieuwe Storm 2 een week of 3 gebruikt, maar ga toch terug naar mijn good old BB Pearl.......
Wat zou ik voor een prijs kunnen vragen voor zo'n nauwelijks gebruikt toestel (met simlock, zonder abbo), nog compleet met alle toebehoren en papieren???
Je moet inderdaad erg geluk hebben, iedereen zei tegen mij dat ik mijn iPod touch (32 gb) niet meer zou kunnen verkopen voor meer dan ongeveer 70 euro (vanwege krassen o pde achterkant) maar toch voor 150 kunnen verkopen..quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:07 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Nieuw kost ie 500, op Marktplaats worden ze al voor 250 aangeboden. Ook bijna nieuw.
Ik denk dat je geluk moet hebben.
Waarom wil je er btw vanaf?
Precies, zou eerst eens wat rondvragen in je familie/vrienden kring of iemand hem wilt, en dan pas op MP zetten.quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:12 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Je moet inderdaad erg geluk hebben, iedereen zei tegen mij dat ik mijn iPod touch (32 gb) niet meer zou kunnen verkopen voor meer dan ongeveer 70 euro (vanwege krassen o pde achterkant) maar toch voor 150 kunnen verkopen..
Ik heb vandaag trouwens m'n BB 9000
Waarvoor ik mijn telefoon gebruik heb ik voldoende aan een Pearl die ik al 2 jaar naar volle tevredenheid gebruik. Mails beantwoord ik er niet mee, alleen lezen. Internetten doe ik met een netbook, touchscreen kan ik niet aan wennen en het bereik is ook slechter rondom mijn woning.quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:07 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Nieuw kost ie 500, op Marktplaats worden ze al voor 250 aangeboden. Ook bijna nieuw.
Mijn 'BUYR' geeft Gegevensgebruik: Overschreden 1048576K..quote:Op zondag 4 april 2010 21:35 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Nope niet standaard in ieder geval.
BUYR geeft inderdaad de info weer in het totaal.
Dat je in totaal al 1Gieg hebt ver/gebruikt.quote:Op woensdag 7 april 2010 08:47 schreef Photogenic het volgende:
[..]
Mijn 'BUYR' geeft Gegevensgebruik: Overschreden 1048576K..
Wat houdt dit dus precies in? Dat ik de 1Gig heb overschreden?
Dan heb ik kennelijk geluk gehad.......quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:07 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
maar meer dan 1Gig houdt ie blijkbaar niet meer bij?quote:Op woensdag 7 april 2010 19:08 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Dat je in totaal al 1Gieg hebt ver/gebruikt.
In de totale levensduur van je blackberry.
Bij mij staat er: Overschreden 250Kquote:Op woensdag 7 april 2010 20:11 schreef Photogenic het volgende:
[..]
maar meer dan 1Gig houdt ie blijkbaar niet meer bij?
Staat nog steeds op 1048576K..
Jawel hoor. Hij blijft in principe altijd door meten, denk pas bij een hardreset dat ie hem leeg haalt.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:11 schreef Photogenic het volgende:
[..]
maar meer dan 1Gig houdt ie blijkbaar niet meer bij?
Staat nog steeds op 1048576K..
Hoezo overschreden?quote:Op woensdag 7 april 2010 20:40 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
Bij mij staat er: Overschreden 250K
Nee er staat letterlijk:quote:Op woensdag 7 april 2010 21:29 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Hij blijft in principe altijd door meten, denk pas bij een hardreset dat ie hem leeg haalt.
[..]
Hoezo overschreden?
Er staat toch gewoon iets in de trant van: Gegevensgebruik: 12345678,9K.
Of staat er bij jou/jullie overschreden voor?
Ik zou het niet weten!quote:Op woensdag 7 april 2010 21:51 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
Nee er staat letterlijk:
Gegevensverbruik: Overschreden 250k
Kan dit iets te maken hebben met je data-abbo?
Geen idee waarom het er staat, maar zolang je nog niks hebt gehoord van je provider is er niks aan de hand :pquote:Op woensdag 7 april 2010 21:51 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
Nee er staat letterlijk:
Gegevensverbruik: Overschreden 250k
Kan dit iets te maken hebben met je data-abbo?
In je opties ergens bij sim optiesquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:00 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Waar op je bb kan je je 'eigen nummer' invullen?
Als je belt zie je staan: eigen nummer ; onbekend ?
Daar had ik al gekeken, maar niet bij het idee gekomen op de menu toets in te drukkenquote:
e indrukken en vasthouden.quote:Op zondag 11 april 2010 11:54 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Hoe doe je trouwens een trema op een E ofzo?
Bij mij niet.. bij mij wordt het dan een hoofdletter.quote:Op zondag 11 april 2010 12:10 schreef PPL het volgende:
[..]
e indrukken en vasthouden.
Daarna met je trackpad naar boven/beneden scrollen en je gaat door een soort van lijstje met accenten.
Klopt, dat is de eerste keuze.quote:Op zondag 11 april 2010 12:19 schreef Folkwin het volgende:
[..]
Bij mij niet.. bij mij wordt het dan een hoofdletter.
"wachten op reactie op lidmaatschap..."quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:12 schreef Leonos het volgende:
Ik kan eindelijk op een vage manier streepjescode scannen.
Heb de barcode uit de OP gescant
Jaquote:Op zondag 11 april 2010 12:50 schreef Photogenic het volgende:
[..]
"wachten op reactie op lidmaatschap..."
21F2D172quote:Op zondag 11 april 2010 13:32 schreef znarch het volgende:
Waar hebben jullie het over?
NVM heb het al, doe je pin maar hier of via pm dan invite ik je wel.
BBSAK ?quote:Op zondag 11 april 2010 14:43 schreef znarch het volgende:
Met BBSAK kun je gewoon een screenie maken van je bbhad makkenlijker geweest
Ja precies dat heb ik dus inderdaad al, maar ik wil eigenlijk zo'n icoontje bovenin, naast de tijd, net als nieuwe emails/smsjes etc.quote:Op zondag 11 april 2010 14:42 schreef PPL het volgende:
Geen nieuwe berichten Gmail:
[ afbeelding ]
Nieuwe berichten Gmail (hiervoor moet de gmail app wel actief zijn!)
[ afbeelding ]
Sorry voor de belabberde kwaliteit, even snel gedaan met de webcam in mijn lappie.
Net herkenbaar genoeg om de verschillen te zien.
Mosterd, Maaltijd.quote:Op zondag 11 april 2010 14:43 schreef znarch het volgende:
Met BBSAK kun je gewoon een screenie maken van je bbhad makkenlijker geweest
afaik kan dat nietquote:Op zondag 11 april 2010 14:53 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Ja precies dat heb ik dus inderdaad al, maar ik wil eigenlijk zo'n icoontje bovenin, naast de tijd, net als nieuwe emails/smsjes etc.
Bij gsmweb is die bureaulader wel te koop. Maar denk dat als je op ebay gaat zoeken dat je goedkoper uitbent.quote:Op zondag 11 april 2010 15:08 schreef znarch het volgende:
Ik wil voor mijn 9700 een extra batterij, een batterijlader en die van die burea laad dingen kopen. Weet iemand een goede webshop hiervoor?
Gsmweb is wel oke, maar hoe bestel je daar meer dan 1 product? ze hebben geen mandje of niets?quote:Op zondag 11 april 2010 15:31 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Bij gsmweb is die bureaulader wel te koop. Maar denk dat als je op ebay gaat zoeken dat je goedkoper uitbent.
Kun je mij ook weer ff inviten voor de Fok! bbm groep? Lig er al een hele tijd uitzonder het echt door te hebben. ( 213fc26b )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Folkwin op 12-04-2010 20:58:45 ]"I don't know things I'm supposed to know, but I do know things I'm not supposed to know"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Shoombak op 13-04-2010 15:47:25 ]
op een of andere manier krijg ik de invite zelf als ik jou probeer te invitenquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:37 schreef Re het volgende:
er gaat iets buiten mijn messenger om geloof ik![]()
quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:10 schreef znarch het volgende:
[..]
op een of andere manier krijg ik de invite zelf als ik jou probeer te inviten
Je pin hier dumpen, voegen we je even toe.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:28 schreef GrupoBalanca het volgende:
ik kan me niet aanmelden bij fok groep in bbm.. ik krijg dan deze melding: Joining Failed ''This invitation has expired or has already been used by someone else''. Hoe kan ik dit fixen?
Okequote:Op dinsdag 13 april 2010 18:08 schreef znarch het volgende:
[..]
Je pin hier dumpen, voegen we je even toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:09 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ohja ik lees geen OP'smaar heb het scannen geprobveerd, maar er staat lid worden is mislukt..
dus dan maar mijn pin: --
Die van blackberry zelf?quote:Op zondag 11 april 2010 15:08 schreef znarch het volgende:
Ik wil voor mijn 9700 een extra batterij, een batterijlader en die van die burea laad dingen kopen. Weet iemand een goede webshop hiervoor?
Nu volg ik je niet meerquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:05 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Jaaa, ik dacht ook al dat ik je naam herkende
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks
[ Bericht 4% gewijzigd door GodsSon op 13-04-2010 23:45:35 ]All management is Strategic Management.
Same here!quote:
Haal je het van het lijstje dan?quote:Op woensdag 14 april 2010 19:00 schreef pumpkinsoup het volgende:
Hahaha mijn batterij is dooooden ik ga nu sushi eten jum. En ik heb mn tas
Er is gewoon een app die heet 'taken'quote:Op woensdag 14 april 2010 19:36 schreef Leonos het volgende:
[..]
Haal je het van het lijstje dan?
Kan je zo'n lijstje ook voor jezelf maken ? Best makkelijk
Wij krijgen gewoon bier. Ook al streep je het door op ons lijstje !quote:Op woensdag 14 april 2010 20:09 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Er is gewoon een app die heet 'taken'
Staat er standaard op.
Tevens krijgt niemand bier van mij
JA BAASquote:Op woensdag 14 april 2010 22:21 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wij krijgen gewoon bier. Ook al streep je het door op ons lijstje !
Hou je aan je taken !
Wat verwacht je. dat we geen leven hebben?quote:Op woensdag 14 april 2010 22:30 schreef Antony1989 het volgende:
Niet echt druk in de Fok! chat
Ik zie maar 5 leden, en niemand praat ooit ..
Hoezo geen leven, zijn genoeg chats die dag en nacht doorlullen.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:00 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Wat verwacht je. dat we geen leven hebben?
Internationalequote:Op woensdag 14 april 2010 23:27 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Hoezo geen leven, zijn genoeg chats die dag en nacht doorlullen.
Zit je wel in de goede? We hebben 11 leden, gister 10.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:30 schreef Antony1989 het volgende:
Niet echt druk in de Fok! chat
Ik zie maar 5 leden
Het is wel stil zonder je op de BBMquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |