Ja zag het...quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:16 schreef Green1 het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)egen-blackberry.html
Jezus.. moet je dat ding van Samsung zien..
http://www.samsungmobile.nl/sommigedingenmoetjepingen/
Maar het zou wel handig zijn als dit systeem fabrikantonafhankelijk zou zijn. Of dit nu BBM, Palringo, WhatsApp of wat dan ook is. BBM is best handig, maar het jammer dat dit alleen beperkt is tot BlackBerries.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:50 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Ja zag het...
Maar ik weet zeker dat die samsung telefoons na een halve dag al leeg zijn
Ja, ene kant wel. Maar aan de andere kant is dit iets wat een BB redelijk uniek maakt.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:09 schreef JohnnyStardust het volgende:
[..]
Maar het zou wel handig zijn als dit systeem fabrikantonafhankelijk zou zijn. Of dit nu BBM, Palringo, WhatsApp of wat dan ook is. BBM is best handig, maar het jammer dat dit alleen beperkt is tot BlackBerries.
Yess. het is eigenlijk gewoon Palringo: http://www.samsungmobile.nl/ping/quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:50 schreef PPL het volgende:
Maar p!ng is dus eigenlijk een 3rd party applicatie die Samsung pr-installed?
Waarom 6 en niet 10?quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:24 schreef Sjowhan het volgende:
Zojuist 6 BB Bold 9000 binnengekregen.
Als het klopt, zou ik er ook een krijgen, maargoed.
Wij gaan blackberry's zakelijk gebruiken, dus nu voor 6 collega's (en beter mij inclusief) gekocht. Gaan richting 20 stuks later (maar aanschaf is behoorlijk prijzig enzo).quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:30 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
Waarom 6 en niet 10?
Wat moet je er met 6?
Aha.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wij gaan blackberry's zakelijk gebruiken, dus nu voor 6 collega's (en beter mij inclusief) gekocht. Gaan richting 20 stuks later (maar aanschaf is behoorlijk prijzig enzo).
Heb je alleen een internet abbo afgesloten, of echt een internetbundel voor Blackberry? Want deze zijn namelijk apart. Volgens mij pushen ze dan ook de instellingen naar je telefoon waardoor je je APN niet in hoeft te vullen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:43 schreef Knuck-les het volgende:
oke even een vreemd probleempje:
Nu heb ik een tijdje geleden een BB curve 8900 simlockvrij gratis gekregen van iemand die hem toch niet nodig had. Ik had toentertijd een oude nokia telefoon met enkel een sim-only abbo'tje van telfort. Na het krijgen van de blackberry ook maar even mobiel internet afgesloten.
Het probleem is echter dat alle applicaties buiten de normale webbrowser niet werken (dingen zoals opera browser, logicmail, nimbuzz, etc. (Dat push mail, blackberry messenger en msn het niet doen zonder BES/BIS abo weet ik.)) Nu heb ik op internet gevonden dat dit aan de APN-instellingen zou kunnen liggen. Deze heb ik nu op de juiste manier ingesteld maar de applicaties kunnen maar beperkte tijd verbinden. Na het opnieuw opstarten van de telefoon kan ik 1 ą 2 uur gebruik maken van de applicaties waarna ik vervolgens weer geen verbinding kan maken.
Hoe is dit te verhelpen?
Volgens mij moet je sowieso geen mobiel internet maar een blackberry internet services abonnement afsluiten.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:43 schreef Knuck-les het volgende:
oke even een vreemd probleempje:
Nu heb ik een tijdje geleden een BB curve 8900 simlockvrij gratis gekregen van iemand die hem toch niet nodig had. Ik had toentertijd een oude nokia telefoon met enkel een sim-only abbo'tje van telfort. Na het krijgen van de blackberry ook maar even mobiel internet afgesloten.
Het probleem is echter dat alle applicaties buiten de normale webbrowser niet werken (dingen zoals opera browser, logicmail, nimbuzz, etc. (Dat push mail, blackberry messenger en msn het niet doen zonder BES/BIS abo weet ik.)) Nu heb ik op internet gevonden dat dit aan de APN-instellingen zou kunnen liggen. Deze heb ik nu op de juiste manier ingesteld maar de applicaties kunnen maar beperkte tijd verbinden. Na het opnieuw opstarten van de telefoon kan ik 1 ą 2 uur gebruik maken van de applicaties waarna ik vervolgens weer geen verbinding kan maken.
Hoe is dit te verhelpen?
Wat voor BB heb je en wat voor problemen heb je steeds dan?quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:14 schreef tha_rizzo het volgende:
TVP,
En na een week weer een Berry gehad te hebben is er weer één op weg naar reparatie.
Ik zal volgende week m'n derde Berry hebben in een paar weken tijd.
Telfort bied alleen geen BIS abonement aan.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:19 schreef znarch het volgende:
[..]
Volgens mij moet je sowieso geen mobiel internet maar een blackberry internet services abonnement afsluiten.
Dan zal je geen optimaal gebruik van jouw BB kunnen maken.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:34 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
Telfort bied alleen geen BIS abonement aan.
Verkapte tvp
De eerste was bij een poging tot een update gecrasht, die ik in retour nam deed internet het slecht op. 3g was onvoorspelbaar traag, bbm kwam soms niet aan, of met uren vertraging of 6 keer aan.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:39 schreef znarch het volgende:
[..]
Wat voor BB heb je en wat voor problemen heb je steeds dan?
Ik zal het onthoudenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:18 schreef znarch het volgende:
T-Mobile zijn bereik/dekking is kut. Kies dan voor KPN.
Ik ben een tevreden vodafone klantquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:24 schreef Green1 het volgende:
[..]
Ik zal het onthoudenIk wil eerst even onderzoeken of er geen sites zijn als deze over KPN of T-Mobile. Hoe zit het met de klantenservice van KPN? Is die ook zo slecht als die van Vodafone?
ik wel hoor, zit zelf bij KPNquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:48 schreef PPL het volgende:
[..]
Dan zal je geen optimaal gebruik van jouw BB kunnen maken.
Hier ook, en met de 3,6mbps die ze aanbieden kan ik er ook nog fatsoenlijk mee internetten op mn laptop/pc.quote:
Ja, aan de ene kant heb ik nooit geen problemen met ze gehad.. maar wat voor een tiefeszooitje die online winkel er van maakt gaat echt alle perken te buiten.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:08 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Hier ook, en met de 3,6mbps die ze aanbieden kan ik er ook nog fatsoenlijk mee internetten op mn laptop/pc.
Besteld op de webshop en de verkeerde gekregen?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:14 schreef Green1 het volgende:
[..]
Ja, aan de ene kant heb ik nooit geen problemen met ze gehad.. maar wat voor een tiefeszooitje die online winkel er van maakt gaat echt alle perken te buiten.![]()
Misschien als mijn kwaadheid wat is gezakt en ik kan het voor volgend weekend regelen, dat ik het dan nog eens in een telefoonwinkel ga verlengen. Eentje waar ik de telefoon direct mee kan nemen, en kan controleren dat het de goeie is. Maar anders ga ik echt naar t-mobile of kpn.
Niet met de standaard browser, zou wel moeten gaan met opera mini.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:26 schreef hamzter9 het volgende:
kan je eigenlijk ook bladwijzers/bookmarks van je internetbrowser (computer) overzetten op je internetbrowser van je Blackberry phone?
ok dan maar handmatig per site toevoegen..quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:28 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Niet met de standaard browser, zou wel moeten gaan met opera mini.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |