maar wat zou er dan geremind moeten wordenquote:
Dan doe je iets fout Re. Normaal knippert hij alleen als er iets is (sms, email, bbm, calender afpsraak met reminder).quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:13 schreef Re het volgende:
[..]
maar wat zou er dan geremind moeten worden, zal ff kijken of tie uitstaat, dacht het wel namelijk
\quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:12 schreef hamzter9 het volgende:
[..]
stations toegevoegd op mijn yourmuze account, en als ik op mijn BB naar de yourmuze website ga en dan?
of moet je een app downloaden.. het werkt op dit moment bij mij voor geen meter..
Thanks Antony^O^quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:45 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
\
Moet je naar m.yourmuze.fm en dan inloggen.
Misschien iedereen op de BB deleten, en in outlook.quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:03 schreef PPL het volgende:
Ik synchroniseer onze database met adressen van collega's met outlook (en dus met de BlackBerry).
In outlook komen de collega's een keer voor, maar in de BB 3 keer.
Privé contacten (niet gesynced dus) komen wel normaal, slechts één keer voor.
Iemand suggesties?
En waarom zou dat niet met een normaal abonnement kunnen? Internet is internet right?quote:Op zondag 4 april 2010 00:08 schreef nelisb het volgende:
Een BB neemt je voor het grootste gedeelte voor mail en dan de pushmail functie. Hier heb je gewoon een speciaal Blackberry abo voor nodig.
Laat hem een keertje toch 5-10% leeg lopen, en dan weer vol laden. Helpt misschien ook wel.quote:Op zondag 4 april 2010 10:50 schreef Steve-O het volgende:
Nee enigste wat altijd open staan is mijn BBM . Vreemde is ook is dat ik dit 2 weken geleden niet had terwijl er qua apps niks is gewijzigd.
OK thnx voor de tip ik ga het even proberen.quote:Op zondag 4 april 2010 11:08 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Laat hem een keertje toch 5-10% leeg lopen, en dan weer vol laden. Helpt misschien ook wel.
Beste voor de batterij is om dit eens in de 2 maanden te doen, dan calibreert ie de batterij opnieuw heb ik gehoord.
iemand een idee mbt bovenstaande vraag? thx alvast.quote:Op zondag 4 april 2010 01:58 schreef jakees het volgende:
Nog een vraagje over het abonnement. ik heb het volgende abonnement: "BlackBerry Corporate Solution 2009 Flat fee voor nationaal verkeer*". Er staat daar over het volgende "* Op het BlackBerry Corporate Solution abonnement is een fair-use policy van toepassing van 100 MB per maand voor het nationale BlackBerry verkeer". Vraag ik me wel af of gewoon internetten hier ook onder valt. Ik denk van wel maar ik zou het wel zeker willen weten iemand een idee?
Mijn antwoord is ja, dataverkeer is dataverkeer.quote:Op zondag 4 april 2010 19:04 schreef jakees het volgende:
[..]
iemand een idee mbt bovenstaande vraag? thx alvast.
Niet op een blackberry hoor.quote:Op zondag 4 april 2010 20:27 schreef MasGhibli het volgende:
Mocht het internet verkeer erbij worden gerekend, be carefull!
Ik gebruik een 50 mb per dag met wat internetten, twitter en facebook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |