Het wordt een regionaal netwerk door de hele provincie. Meerdere trams dus.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:49 schreef DennisMoore het volgende:
Waar zou men allemaal trams willen laten rijden in Utrecht? De sneltram naar de Uithof is maar één lijn, begrijp ik.
Zo komen de nieuwe trams eruit te zien:quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:10 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Het wordt een regionaal netwerk door de hele provincie. Meerdere trams dus.
Ik heb overigens begrepen dat het trams worden zoals je in Amsterdam ziet (gewoon over de weg) ipv de huidige naar Nieuwegein dat eigenlijk een kleine trein is. (Rails + Biels op steengrut en nergens plek om over te steken).
Die gewone trams gaan ook de 'sneltram' naar nieuwegein vervangen, er komt uiteindelijk 1 soort tram die door de hele provincie zal rijden met Utrecht als stralend middelpuntquote:Op zondag 18 april 2010 10:08 schreef DennisMoore het volgende:
Da's een sneltram toch? Van IJsselstein/Nieuwegein via Utrecht CS naar de Uithof. En een lijntje naar Leidsche Rijn. Maar als ik Uberfrutzel begrijp, komen er daarnaast nog 'gewone' trams.
Of misschien is de lijn naar Leidsche Rijn dan ook een gewone stadstram, over huidige HOV-lijn. 'k Heb er geen verstand van.
Onzin, er is zelf nog geen pakket van eisen voor de nieuwe trams opgesteld, laat staat dat ze besteld zijn.quote:Op zondag 18 april 2010 09:33 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Zo komen de nieuwe trams eruit te zien:
[ afbeelding ]
In 2012 zijn de huidige trams afgeschreven, en zal die waarschijnlijk vervangen worden door de Mullhouse-tram.
Het is gewoon een sneltram hoor. Net als in Amstelveen en Rotterdam Alexanderpolder.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:10 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Het wordt een regionaal netwerk door de hele provincie. Meerdere trams dus.
Ik heb overigens begrepen dat het trams worden zoals je in Amsterdam ziet (gewoon over de weg) ipv de huidige naar Nieuwegein dat eigenlijk een kleine trein is. (Rails + Biels op steengrut en nergens plek om over te steken).
Ik ken iemand die er een keer een voedselvergiftiging heeft opgelopenquote:Op zondag 18 april 2010 08:54 schreef Nielsch het volgende:
Gisteravond bij De Rechtbank gegeten, best goed bevallen moet ik zeggen. Was er al wel geweest om wijn te drinken op het terras, maar het restaurant is ook goed te doen!
ok, dan moet ik ook eerlijk zeggen dat ik niet veel verstand heb van definities van trams en treinenquote:Op zondag 18 april 2010 11:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is gewoon een sneltram hoor. Net als in Amstelveen en Rotterdam Alexanderpolder.
De Zaak heeft veel zon, de Rechtbank ook wel.quote:Op zondag 18 april 2010 15:44 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
ok, dan moet ik ook eerlijk zeggen dat ik niet veel verstand heb van definities van trams en treinen![]()
Anywho, het zonnetje schijnt heerlijk! Weet iemand een zonnig terrasje met plek? Heb de vorige keer een half uur rondgelopen en ben toen maar met wat maten naar de singel gelopen met wat pilsjes. Echt nergens terrasplek(in de zon dan he)
Heb ik dat ergens gezegd? Ik heb gezegd dat ze als die Mulhouse tram uit komen te zien (laagsvloers in tegenstelling tot de huidige sneltrams). En dat de huidige sneltrams in 2012 afgeschreven zijn is een feit, dan zullen er dus nieuwe sneltrams komen. Misschien wekte ik de indruk dat de Mulhouse tram zelf er sowieso komt, dat kan ik natuurlijk niet met zekerheid zeggen, maar wat wel duidelijk is, is dat ze een lagevloerstram willen hebben vanaf 2012.quote:Op zondag 18 april 2010 11:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Onzin, er is zelf nog geen pakket van eisen voor de nieuwe trams opgesteld, laat staat dat ze besteld zijn.
Inderdaad, vind die C1000 ook echt niks. Al hoop ik wel dat de kleine hoogvliet blijft. Als je net iets vergeten bent, kan je nog snel ff daar naar binnen (als je tenminste voor 18:00 komtquote:Op maandag 19 april 2010 18:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Aanstaande vrijdag sluit de C1000 in Shoppingcenter Overvecht. Ik moet zeggen dat het me niet verbaast, het is daar altijd een drama, aanbiedingen zijn niet te vinden, het is een zootje, lange rijen bij de kassa's terwijl er personeel liever loopt te vegen dan nog een kassa open te doen etc etc. Er komt een Hoogvliet in het pand, ik ben benieuwd, want in het huidige pand hebben die een ontzettend beperkt assortiment (en sta je ook altijd lang te wachten bij de kassa).
De Super de Boer aan de Biltstraat wordt echter over enige tijd een C1000.quote:Op maandag 19 april 2010 19:19 schreef Doedezemaar het volgende:
http://www.hoogvliet.com/persberichten/persberichten.aspx
Beide C1000 in Utrecht worden overgenomen en de andere Hoogvliet verdwijnt.
Jammer, ben benieuwd wat er dan gaat komen.quote:Op maandag 19 april 2010 19:19 schreef Doedezemaar het volgende:
http://www.hoogvliet.com/persberichten/persberichten.aspx
Beide C1000 in Utrecht worden overgenomen en de andere Hoogvliet verdwijnt.
Dat wordt waarschijnlijk een Jumbo.quote:Op maandag 19 april 2010 19:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Weet iemand wat er op termijn met de Super de Boer in Overvecht-Noord gaat gebeuren?
Echt? Jammer, ik had gehoopt dat het een Jumbo zou worden..quote:Op maandag 19 april 2010 19:29 schreef Q. het volgende:
[..]
De Super de Boer aan de Biltstraat wordt echter over enige tijd een C1000.
Hij staat wel op de lijst als soon to be C1000quote:Op maandag 19 april 2010 19:50 schreef Naamah het volgende:
[..]
Echt? Jammer, ik had gehoopt dat het een Jumbo zou worden..
Ik had het uiteraard over de SdB in Overvecht Noord die volgens Q. waarschijnlijk een Jumbo gaat worden.quote:Op maandag 19 april 2010 20:09 schreef Naamah het volgende:
Ja, zie het, jammer. En dat zouden dan niet meerdere Jumbo's in Overvecht zijn.. Biltstraat is eerder centrum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |