Pff... daar ook nu al. Dat tuig duikt ook overal op, treurigquote:Op maandag 12 april 2010 20:57 schreef MoneyTalks het volgende:
Vorig jaar was er idd een vervelende sfeer rond de grachten tijdens Koninginnenacht, veel ruziezoekende marokkanen en ander gespuis.
Dit jaar maar weer 's bij de Jacobikerk kijken, hopelijk is het daar wat gezelliger.
Dat laatste moet je zeker doen, toplocatie en dusdanige muziek dat er geen Marokkaan te vinden isquote:Op maandag 12 april 2010 20:57 schreef MoneyTalks het volgende:
Vorig jaar was er idd een vervelende sfeer rond de grachten tijdens Koninginnenacht, veel ruziezoekende marokkanen en ander gespuis.
Dit jaar maar weer 's bij de Jacobikerk kijken, hopelijk is het daar wat gezelliger.
quote:
Arnhem is heul niet nietszeggendquote:Op maandag 12 april 2010 22:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
![]()
Dat vind ik lijkt me echt zo'n nietszeggende stad. Doe dan nog liever Nijmegen ofzo.
Stoer!quote:Op maandag 12 april 2010 21:20 schreef MissHobje het volgende:
Leuk koninginnenachtenne vrijmarkten gaan lekker veel zooi verkopen want huis gekocht
ik ben er een keer geweest, in 't Gelredomequote:Op maandag 12 april 2010 22:49 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Arnhem is heul niet nietszeggendje kent t helemaal niet!
Ok, er lopen wel meer paupers rond dan in Nijmegen omdat daar alle toffe studenten zitten, maar t centrum =
Welke buurt?quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:00 schreef Naamah het volgende:
Oh trouwens.. ze zijn hier ergens aan het heien in de buurt en ik word he-le-maal gestoord ervan.. meer mensen last van?
Woon vlakbij de Amsterdamsestraatweg, volgens mij komt het bij een van die bouwprojecten in Ondiep vandaanquote:
Er wordt ook geheit (sp??)bij de kruising van Marnixlaan en van hoornekadequote:Op dinsdag 13 april 2010 15:08 schreef Naamah het volgende:
[..]
Woon vlakbij de Amsterdamsestraatweg, volgens mij komt het bij een van die bouwprojecten in Ondiep vandaan
Oh, dan hoor ik dat. Is het iets verder dan ik dacht, maar inderdaad precies die richting. Het irritante is dat het een beetje gaat lijken of ze constant bezig zijn.. Eerst al die bouwprojecten van Mitros in Ondiep (hele renovatie bij de Mariendaalstraat) was hier vlakbij, toen Rode Brug en al die dingen. Ben het eigenlijk wel een beetje zat.. en heien is echt zo'n irritant geluid.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:19 schreef Blik het volgende:
[..]
Er wordt ook geheit (sp??)bij de kruising van Marnixlaan en van hoornekade
Jups die ene in die juist goeie wijkquote:Op maandag 12 april 2010 22:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Stoer!Een van de links die je mij had gestuurd?
Maar dan ben je helemaal niet in t centrum geweestquote:Op maandag 12 april 2010 23:11 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ik ben er een keer geweest, in 't Gelredome
Ik vind Arnhem vooral een irritante stop op de treinreis Utrecht - Nijmegen v.v.quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:02 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Maar dan ben je helemaal niet in t centrum geweestEn t Gelredome is in Arnhem-Zuid, daar wonen alle paupers. Arnhem Noord is the place to be
Je zit me echt uit te lokken he?quote:Op woensdag 14 april 2010 08:29 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik vind Arnhem vooral een irritante stop op de treinreis Utrecht - Nijmegen v.v.
Ok, ik zeg al niks meerquote:Op woensdag 14 april 2010 08:30 schreef Blik het volgende:
Zullen we het Arnhem-gechat bewaren voor in het Arnhem topic
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |