je kan niet nog een keer afzeggen, geen madonna dit jaarquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je bedoelt van het lopen?ja, ondanks dat het off-road was, had ik maandag geen spierpijn. Ik heb al die tijd op Nikes gelopen, maar moet toch eens aan de wandelschoenen.
![]()
Nog 117 dagen tot Nijmegen. Volgens mij denk ik er te licht over.
wat? speak of the devil? ik moet toch eens teruglezen..quote:
Nee, ik ga nu echt. Heb mijn startbewijs and shit. kan het nu niet weer maken om af te zeggen. They'll kill me.quote:Op donderdag 25 maart 2010 01:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je kan niet nog een keer afzeggen, geen madonna dit jaar
gewoon 2 post boven jou eerste postquote:Op donderdag 25 maart 2010 01:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat? speak of the devil? ik moet toch eens teruglezen..![]()
que pasa chico?
of heb je geen spaans meer?
hoe gaat het op school? wat doe je nog zo laat op? ben je morgen vrij? ja, ik blijf nog steeds een leraar.quote:Op donderdag 25 maart 2010 01:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gewoon 2 post boven jou eerste post![]()
spaanse lerares is ziek en we krijgen waarschijnlijk ene vervangster
moet morgen pas om half 1 beginnenquote:Op donderdag 25 maart 2010 01:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoe gaat het op school? wat doe je nog zo laat op? ben je morgen vrij? ja, ik blijf nog steeds een leraar.![]()
k doe toch niet aan BF'squote:en hoe staat het in the boyfriend department? al wat aan de haak geslagen?
lekkere tijden!quote:Op donderdag 25 maart 2010 01:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[quote]moet morgen pas om half 1 beginnen
o ja das waar, but don't end up like me..quote:k doe toch niet aan BF's
nee ik ben bij met al mn series dus kijk ik gewoon overdag. kijk lost. caprica, smallville, stargate universe, fringequote:Op donderdag 25 maart 2010 01:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
lekkere tijden!zit je nog steeds s nachts series te kijken? Wat is het deze keer? Cougar town, Jersey Shore, shark, House? O nee je bent meer van de SciFi.. ken je Torchwood?
[..]
quote:o ja das waar, but don't end up like me..je gaat nog wel steeds naar Amsterdam voor die hot bitch?
Leuke jongen, maar .... echt een belachelijke fotoquote:
Owquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Over beter je best doen gesproken, maar mooi geprobeerd.. Bovendien ben ik het met Bartjebart eens, ik vind het ook een vreemde krampachtige foto.
Ik ben al 4 jr single schat, wat denk jequote:Op donderdag 25 maart 2010 08:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Whehehe als men al zulke hoge eisen stelt aan foto's van mannen, dan wil ik niet weten hoe hoog ze zijn voor de mannen zelf.
Ik heb het nu meer over uiterlijkheden. Ik verwacht niet dat die gasten die op de foto staan iets van intelligentie hebben, aangezien je het dan wel in je hoofd zou halen om je zo op de foto te laten zetten.quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben al 4 jr single schat, wat denk je
Nu heb ik weer vrolijke muziek hoorquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Welkom bij jankballen united™
Wie begint er?
Ik wacht nog ff.
Nou, als ik ene modellenfoto zie, dan wil ik niet alleen dat het model mooi is, maar ook de pose. Een hele knappe vent in een belachelijke pose maakt overschaduwt de knapheid n mijn ogenquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb het nu meer over uiterlijkheden. Ik verwacht niet dat die gasten die op de foto staan iets van intelligentie hebben, aangezien je het dan wel in je hoofd zou halen om je zo op de foto te laten zetten.
True een mooie pose van 2 iets minder knappe mensen maakt de foto een stuk aantrekkelijker omdat ie dicht bij jezelf staat.quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, als ik ene modellenfoto zie, dan wil ik niet alleen dat het model mooi is, maar ook de pose. Een hele knappe vent in een belachelijke pose maakt overschaduwt de knapheid n mijn ogen
Wat is er mis met een bruin kadetje, of een volkorenbol ?quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:28 schreef Deceit het volgende:
Goede morgen,
Ben al een frikadelbroodje aan t etenvoel me vatsig gehe
In de bus on my way to werk
Vult, kijk hier eens: http://www.eurovisioninconcert.web-log.nl/quote:
Shit, dan kan ik niet.... heb ik een voorstelling van Alex Agnew...quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:54 schreef creno het volgende:
[..]
Vult, kijk hier eens: http://www.eurovisioninconcert.web-log.nl/
Jij moet gewoon met je eidolons spelen jijquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Shit, dan kan ik niet.... heb ik een voorstelling van Alex Agnew...
Ik hoop tegen die tijd toch wel klaar te zijnquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij moet gewoon met je eidolons spelen jij
Ik heb er nu 3. Nou ja, 4 als je de zusjes als 2 teltquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop tegen die tijd toch wel klaar te zijn
Ja ik merk ook dat ik moeilijk kan stoppen inderdaadquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er nu 3. Nou ja, 4 als je de zusjes als 2 telt
IFF XIII
Al is het begin wel wat saai en rechtlijnig (knopje X, knopje X, knopje X) .... de rest maakt dat wel goed
Ik vind het verhaal echt 1 van de mooiste van de FF's die ik gespeeld heb
Je moet eidolons niet verslaan, je moet ze impressen en dan geven ze zich aan je.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik merk ook dat ik moeilijk kan stoppen inderdaad
Maar ik snapte er eigenlijk geen fluit van dat je bij die zusjes eigenlijk gewoon niks moest doen.. ik had al 5 keer staan klappen en toen snapte ik de tutorial pas
Ik was hier net de zeurende collega.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:08 schreef TheVulture het volgende:
AAAARRGGGHHH... soms he kan ik zo slecht tegen zeurende collega's.... vooral als dat al voor 10 EUR begint... stelletje stresskippen
Da's inderdaad echt te goedkoop voor gezeurquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:08 schreef TheVulture het volgende:
AAAARRGGGHHH... soms he kan ik zo slecht tegen zeurende collega's.... vooral als dat al voor 10 EUR begint... stelletje stresskippen
quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Da's inderdaad echt te goedkoop voor gezeur.
Ja ik weet niet hoeveel stukken hij moet tekenen per dag... aan de andere kant, hij krijgt er ook gewoon een salaris voor dus hij moet niet zeuren inderdaadquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was hier net de zeurende collega.
Inkoop kwam aan met een stempel van de handtekening van de manager.
Dan hoeft ie niet zo veel te tekenen, dan kan ie stempelen.
Oh bok op zeg!
Sowieso: risico is best wel groot nu. Iemand anders hoeft die stempel maar te pakken en hij kan alle orders authoriseren. Plus: Ik zie al dat die stempel naar de secretaresse gaat ipv nara hem zelf: Hier, doe jij 't maar.
Of ben ik nu gewoon een zeikerd en is dat best wel normaal?
Ik vind niet dat je zeikt, ik zou dat ook doen, maar ja dat brengt het werk ook met zich mee dat je daar op let.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oh bok op zeg!
Sowieso: risico is best wel groot nu. Iemand anders hoeft die stempel maar te pakken en hij kan alle orders authoriseren. Plus: Ik zie al dat die stempel naar de secretaresse gaat ipv nara hem zelf: Hier, doe jij 't maar.
Beter dan gisteren inderdaad... zonquote:
Het eerste.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oh bok op zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |