abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 maart 2010 @ 12:23:04 #251
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_79701991
quote:
Op maandag 29 maart 2010 09:21 schreef dennistd het volgende:

[..]

Ik was van plan om ICL mee te pakken op Den Haag-Eindhoven, maar dat reed niet en om nou zo weer naar huis te gaan vond ik ook niks
Dus bedacht ik me welk station me wel mooie foto's op kon leveren en bedacht ik me dat ik wel eens mooi foto's op Zwijndrecht had gezien, dus ben ik daar maar heen gegaan.Ik kwam aan om 13.03 en ben om 13.40 weer weg gegaan. Als je alle treinen die daar langs komen wilt meepakken heb je echt nauwelijks een minuutjes rust
klopt. zwijndrecht is wat dat betreft een druk station, met veel passerende treinen. Je kan er dan ook goede fotoos maken, vanwege het eilandperron, met een lange lengte.
We hebben elkaar net misgelopen, want ik was er van 12:00-12:58, toen trein ri Rotterdam C, gegeten bij Subway, daar 14:00-14:40 fotoos op rotterdam, terug naar Zwijndrecht, en weer ruim een uur vanaf ca. 15:03-16:05, en toen door naar me werk.
Oja, ook nog van 9:00-10:15 er gestaan, toen even snel tentamen op school, en terug.
  maandag 29 maart 2010 @ 12:25:47 #252
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_79702079
quote:
Op maandag 29 maart 2010 11:01 schreef Socios het volgende:

[..]

Niet iedereen gaat straks internetten in de trein, hoor. _!
alsnog is het gemaakt voor niet veel mensen.. Ik had wel verwacht dat er meer op konden. Hoe meer erop, hoe langzamer zeker?
  Redactie Sport maandag 29 maart 2010 @ 12:49:23 #253
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_79702797
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  maandag 29 maart 2010 @ 12:57:00 #254
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_79703070
quote:
Op maandag 29 maart 2010 12:49 schreef dennistd het volgende:
Geweldig dit
Netjes Ding gaat nog best hard ook
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 29 maart 2010 @ 16:53:43 #255
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_79712208
Ik zit in ICL . Nog nooit ingezeten, dacht dat het hetzelfde was als ICM. Maar deze is echt Duits met die groene stoeltjes en van die gekke stoeltjes aan de zijkant middden in de coupe. Oh en gordijntjes en lampjes. Echt kek.

IC naar Maastricht, net vertrokken vanuit Utrecht. Stopt ook in Best, maar ik vraag me af waar deze vandaag komt, want de IC die in best stopt komt normaal toch uit Schiphol en gaat tot Eindhoven?

Waarom rijden er niet meer van deze dingen
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
  maandag 29 maart 2010 @ 16:56:39 #256
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_79712344
Whehe. HC loopt net langs. Mcn vraagt via de walkietalkie "Hebben we nou 9 of 7 stellen bij ons". Hij wist het niet . Waren er 9 trouwens, en 2 locs.
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
  Redactie Sport maandag 29 maart 2010 @ 17:08:46 #257
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_79712821
's morgens zijn er twee IC's Eindhoven-Schiphol die vanuit Maastricht komen, en 's middags zijn er twee die doorrijden naar Maastricht.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Redactie Frontpage / Sport maandag 29 maart 2010 @ 18:02:09 #258
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_79714703
quote:
Op maandag 29 maart 2010 12:49 schreef dennistd het volgende:
Geweldig dit
Leuk
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_79715636

NMBS 2836 is met een stam I6/I10 rijtuigen als Benelux trein IC 9240 op weg van Amsterdam naar Brussel Zuid en passeert hier het karakteristieke luchtspoor in Delft. Momenteel worden de voorbereidingen getroffen om het spoor, wat Delft volgens sommigen nog altijd in tweeën splitst, ondergronds te brengen. Zaterdag 27 maart 2010


Even daarvoor kwam de inmiddels alweer teveel gefotografeerde OV-Chipkaart VIRM 9524 als IC 1949 uit Den Haag naar Venlo voorbij de scheefgezakte toren van de Delftse Oude Kerk, gebouwd in 1246. De toren van de kerk is scheefgezakt doordat het deels op een zandrug en deels op de gedempte gracht is gebouwd. Door inklinking van de grond op het gedeelte waar de gracht is gedempt, is de kerktoren al tijdens de bouw scheefgezakt. De Oude Kerk is in de 20e eeuw tweemaal gerestaureerd, in eerste instantie vlak na de Tweede Wereldoorlog. Tussen 1997 en 2000 is er weer flink gesleuteld, zodat de kerk nog jaren mee zal gaan. Zaterdag 27 maart 2010
  maandag 29 maart 2010 @ 18:33:40 #260
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_79715721
Verkeerde panto op bij die bovenste loc

Goeie platen Zug
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_79715835
vandaag voor het eerst gezien, niet ingezeten, Maar wat zijn die Protos lelijk
  maandag 29 maart 2010 @ 18:38:53 #262
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_79715895
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:37 schreef Yreal het volgende:
vandaag voor het eerst gezien, niet ingezeten, Maar wat zijn die Protos lelijk
Toen ik op HGBTF een foto postte vielen zowat de ogen uit de kassen bij die lui daar

Ik vind de kleur erg mooi trouwens
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_79716101
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Toen ik op HGBTF een foto postte vielen zowat de ogen uit de kassen bij die lui daar

Ik vind de kleur erg mooi trouwens
Het grote blote tieten forum . Maar van afschuuw of van jaloezie?
  maandag 29 maart 2010 @ 18:50:48 #264
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_79716363
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:44 schreef Yreal het volgende:
Het grote blote tieten forum . Maar van afschuuw of van jaloezie?
Van totale verbijstering

"WAAAAT??? Rijdt DAT in Nederland?? Waar dan?! "
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_79716414
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:37 schreef Yreal het volgende:
vandaag voor het eerst gezien, niet ingezeten, Maar wat zijn die Protos lelijk
Qua kleuren vind ik 't de mooiste trein die hier rondrijdt hoor

De vorm valt eigenlijk ook wel mee.. 't Is niet alsof VIRM of DD-AR zulke mooie koppen hebben
pi_79716639
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:51 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Qua kleuren vind ik 't de mooiste trein die hier rondrijdt hoor

De vorm valt eigenlijk ook wel mee.. 't Is niet alsof VIRM of DD-AR zulke mooie koppen hebben
Ja daar noem je ook ziets.. Getrokken mat is sowieso mooier dan treinstellen imo. Sprinters, mat64 en koplopers vind ik zeker wel mooier dan deze gedrochten
  maandag 29 maart 2010 @ 19:03:27 #267
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_79716849
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:58 schreef Yreal het volgende:
Getrokken mat is sowieso mooier dan treinstellen imo.




Niet noodzakelijk hoor
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_79717643
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Niet noodzakelijk hoor
  maandag 29 maart 2010 @ 19:59:40 #269
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_79719431
Die RailJet is wel knetter vet ja. Ik heb er ooit één in het echt gezien. Maar geen foto van gemaakt denk ik.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 29 maart 2010 @ 23:48:04 #270
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_79731284
De PROTOS is een lelijk, lomp treinstel. De vorm is erg lomp.
Als je daar in die trein zit, de eerste klas is al zwaar klote. Wat moet je dan wel niet denken van de 2e klas?
Dat moet nog meer klotiger zijn lijkt mij..

De RailJet is über vet, net als die andere gepostte stellen van Flash.
Alhoewel van mij de Stoomlocomotieven wel terug mogen komen !
  maandag 29 maart 2010 @ 23:48:35 #271
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_79731325
Hierbij alweer Deel #3 van mijn reis door Nederland.
Deze reis heeft plaatsgevonden op 27 Maart 2010. Voor de vorige delen kan je Hier(Deel #2) en Hier (Deel 1) terecht.

Zaterdag 27 Maart, 2010. Een reis van 761,7 kilometer op het programma.
Voor een reisplanning kan je Hierr kijken.

Het vertrek was vroeg gepland. Ditmaal hetzelfde als de vorige keer, de trein van 6:20 uit Zwijndrecht, welke onder nummer 5119 rijdt.
De begintrein veranderde plots, toen ik om 6:05 op Zwijndrecht kwam, me kaartje kocht om eerste klas te mogen reizen (Heb namelijk een aantal 2e klas dagkaarten van bijvoorbeeld Blokker acties).
Ik loop op me gemak naar het eilandperron 2/3, en zie een Plan V staan, op Spoor 3.
Deze trein zou al om 5:50 moeten vertrekken, maar staat er nog. Hij was stuk. Ik doorgelopen, statief en dergelijke geïnstalleerd. De deuren waren immers al gesloten, en gingen niet open.
Net voorbij de cabine tevergeeft een foto proberen te maken, deze is mislukt. De HC en machinist zagen me staan, waarop de HC de cabinedeur opende, en vroeg of ik mee wou naar Dordrecht. Maar natuurlijk, daar moest ik heen. Hierop werden de deuren ontgrendeld, en kon ik alsnog mee met de trein. Dit betrof stel 898, rijdend onder nummer 5117.
Ik kon naar binnen, de HC fluit weer, doet de deuren weer dicht, en we vertrekken. Een antwoord van de HC op me vraag was, waarom ze zolang stilstonden, en vertraagd waren, was duidelijk: De trein is stuk. We proberen Dordrecht te halen.
In ieder geval met beperkte snelheden Dordrecht gehaald. Hierna ging de trein verder als stoptrein naar Roosendaal, alhoewel de trein ook stuk was. Ze gingen het, op hoop van zegen, toch proberen. Het duurde 7 minuten voor ze vertrekken mochten.
Ik moest hier wel lachen om de HC, want hij had een simpele mondharmonika bij zich, en speelde wat melodieën. De Machinist moest er ook om lachen, en vond het wel geinig. Een S&V medewerker op het station, stond er ook bij, en die vroeg waarom hij eigenlijk een mondharmonika bij zich had. De HC antwoorde: "Om er wat stemming in te kunnen brengen, en als ik me verveel, iets te doen heb. Het ding kostte me maar 5 euro, en heb er veel plezier mee." Naja, hij kon het best goed
Deze trein moest weer vertrekken, en ik ging me eigen pad weer verder: Foto's maken van treinen die stonden te niksen.

VIRM 9585 staat te niksen in Dordrecht

Plan V 466 staat te niksen in Dordrecht

Plan V 906, welke ik eerst uit Zwijndrecht zou nemen, is Dordrecht binnengelopen, en staat te wachten op vertrek richting Rotterdam.

Unimat 5 van Strukton Rail te Dordrecht, geen dienst.

Eindelijk kwam mijn trein aan: De Intercity naar Venlo. Ik ga, zoals gepland, tot het eind mee. Deze trein werd gereden door VIRM 8721, onder nummer 1919.

VIRM 8721 komt Dordrecht binnen

Het begon licht te worden, het zonnetje begon te schijnen, het leek een mooie dag te worden. Maar schijn bedriegt. Later onderweg meer bewolking gehad, maar ook weer volop zon. Het was erg wisselvallend.


Een aantal D-locs van Veolia Transport te Tilburg

Aangekomen in Venlo even de irritant hoge brug bewonderd, en getrotseerd. Wat een klote brug is dat zeg. Even naar de kiosk, wat thee gehaald, en weer terug over de brug, want ik moest immers verder, naar Nijmegen, met de Veolia trein. Die van het eilandperron vertrekt.
Een aantal minuten wachten, en jawel: Daar komt de trein: Velios stel 354.


Velios stel 354 komt Venlo binnengelopen om even later door te gaan als trein 32224 naar Nijmegen.

Komen we in Blerick, stappen 2 oudere mensen in, die óók al bij mij in de 1919 zaten. De reisplanner gaf volgens hun aan om via Blerick te reizen. Alhoewel het in Venlo makkelijker is, want je hebt Crossplatform. Dit heb ik ze uitgelegd, en ze zouden het in het vervolg via Venlo plannen. Ze waren blij, omdat ze dan niet meer van perron hoefden te wisselen.

Bij aankomst in Cuijk was me opgevallen dat een grote groep reizigers stonden te wachten, op het perron waar wij aan kwamen. Dezen gingen, op een enkele uitzwaaier na, allemaal met ons mee. De tweede klas zat hierdoor al vol, en er stond een grote groep reizigers.. De eerste klas zaten maar 5 mensen, waaronder ik dus.

Een opmerking die ik eigenlijk wel vreemd vond van een reizigster (Limburger, te horen aan het accent), vond Mook-Molenhoek een O-zo-mooi-station: Mooier kon volgens haar niet. Mijn ideeën hierover zijn nogal anders.. Wat een simpel station.
Vanaf hier kregen we weer meer bewolking, maar voorbij Nijmegen kwam er ook weer zon bij.. Het was dus niet te vertrouwen. Ik verwachtte onderweg nog wel meer wisseling.

Later, in Nijmegen, had ik tot 9:39 om me trein te halen, dus ruim de tijd. Hierop ben ik aan het fotograferen geslagen, van een aantal treintjes die er te niksen of terzijde staan.

VIRM 9569 staat te niksen in Nijmegen

Een aantal ICK rijtuigen staan Terzijde te Nijmegen, met op de achtergrond E-loc 1781 en Plan T 524 en 526

E-loc 1781 met Plan T 524+526(beide Plan T terzijde)

Plan T 526 en 524, welke terzijde staan, te Nijmegen

Velios 354 wacht op vertrek als Stoptrein naar Roermond, onder nummer 32231.

VIRM 9564 staat te wachten op vertrek richting Arnhem en verder

Hierop ben ik in de 9564 gestapt, en in Arnhem er weer uit.

Wat mij ook opviel, was dat de CityNightLine er nog stond; Als ik me niet vergis is deze nogal vertraagd geweest, want wij kwamen aan om 9:53, toen hij er nog stond, en om 9:59 vertrok deze. Helaas is deze foto mislukt.

Hierop ben ik even via beide loopbruggen gegaan, een rondje gelopen via alle perrons, en wat foto's geschoten. Ook nog richting de tijdelijke stationshal, even wat thee en een wafel bij de kiosk halen, en een gesprekje met een NS-medewerker. Die vroeg me wat ik aan het doen was met een fotocamera.. Nou, voor mij is het logisch: Foto's maken. Wat anders?


LINT-stellen 36v en 39a vertrekken te Arnhem als trein 30929 richting Doetinchem

Dit bordje viel me wel op bij de NS-stempelautomaten: Je kan hier je strippenkaart ook afstempelen, om mee in de trein te reizen. Kost nogal wat strippen zo te zien.

ICRm stam vertrekt uit Arnhem richting Zwolle.

Vanaf hier om 10:32 de Stoptrein genomen van Syntus: Arnhem - Tiel. Deze werd gereden door Syntus-buffel 50 (Syntus-nummering). Helaas een mislukte foto, kwam ik achteraf achter.
Ik vond de trein heerlijk rijden, maar er was ook een nadeel: Er wordt niet omgeroepen op welk station je bent. Ik had niet eens door dat we in Tiel waren, maar zag een NS-Plan V staan, en jawel hoor: Het was Tiel alweer. Dit is een verbeterpuntje voor de Syntus.

In Tiel stond mijn volgende trein al klaar, namelijk de Stoptrein naar Utrecht Centraal. Deze werd gereden door 2x Plan V, namelijk stellen 929v en 899a.

Links: Plan V 929v en 899a en Rechts: Syntus-buffel 50
Bij aankomst in Utrecht ben ik in de stationshal even 2 broodjes wezen kopen en wederom een beker warme thee, en vervolgens doorgelopen naar spoor 3/4. Hier zou namelijk de trein naar Almere Centrum binnenlopen. Omdat ik genoeg tijd over had, heb ik nog wat foto's kunnen maken.

Strukton Rail loc staat te niksen in Utrecht aan sp5.

SGMm 2994 vertrekt als Sprinter naar Breukelen

Een onbekende DD-AR stam staat te wachten in Utrecht op vertrek als Stoptrein naar Zwolle.

En ja hoor, daar kwam mijn trein aan. Net als verwacht, zou deze trein gereden worden door DD-AR.

DD-AR 7430 is net binnengelopen in Utrecht, om even te keren op trein 4940 naar Almere Centrum.
Toen ik richting de trein aan het lopen was, rustig om me heen keek, kwamen een Machinist en HC mij voorbij. De Machinist herkende mij, en we begonnen een praatje. Hij herkende mij, omdat ik net ook bij hem in de Stoptrein Tiel-Utrecht had gezeten, én toen ook foto's had gemaakt.
Ik ben toen maar weer ingestapt, om de reis naar Almere Centrum te vervolgen. Hier moest ik overstappen, op de trein naar Lelystad Centrum. Deze werd gereden door DD-AR 7407 + loc 1707.

Loc 1707+DD-AR stam 7407 te Lelystad Centrum wachtend op vertrek als trein 3944.

Vanaf Lelystad ben ik met deze trein doorgereden naar Amsterdam Centraal, om vervolgens over te stappen naar Enkhuizen.
Omdat de planning in Amsterdam sp14 was voor vertrek, ging ik hier vanuit. Ik ging dus van sp15 naar sp14, waar ik ook spoorwerkzaamheden zag.

Werkzaamheden te Amsterdam Centraal: Sp. 11/12/13 waren ze bezig.

Even later bleek me trein van sp15 te vertrekken, dus ben ik naar sp15 verkast. Hier stond VIRM 8653 klaar om mij naar Enkhuizen te vervoeren.
In Enkhuizen had ik nog tijd over, en heb wat foto's gemaakt van de treinen die er stonden te niksen, waaronder deze DDM-stam:


Te Enkhuizen: Ehm, en nu? Los kaartje dan maar.. Of Nee: Gewoon 'Zwartrijden', de HC gaf iedereen toestemming hiervoor, als ze met de chipkaart wouden.

Vanaf Enkhuizen ben ik weer in de trein gestapt, om door te gaan naar Hoorn. In Hoorn ging ik overstappen op de trein richting Alkmaar. Vanaf Alkmaar zou ik de 865 nemen, welke richting Maastricht gaat. Ik zou maar mee tot Zaandam.
Na vertrek uit Alkmaar, en bij aankomst in Heiloo, hoorde ik iemand roepen: Conducteur! Kunt u komen?
Paar tellen later 2 rennende reizigers, richting de HC, waarop ik even later 3 NS-medewerkers naar die richting zag gaan (van waar de reizigers kwamen). Paar tellen later was er een omroep, dat er iemand onwel was geworden. We zouden nog iets langer blijven staan. Een minuut of 4 later werd er omgeroepen dat wij weer konden vertrekken, en dat er voor de reiziger werd gezorgd. De vertraging was 8 minuten. Omdat me overstap in Zaandam maar 6 minuten was, zou dit mislukken.
Nee, daar leek het alsnog niet op: De HC riep om, dat de trein naar Lelylaan, Schiphol en Hoofddorp nog klaar stond in Zaandam, en zou wachten. Dit gebeurde vrijwel niet, wij reden tegelijk weg. Ik zat helemaal achteraan in de trein, dus dat stuk lopen had hem niet geworden. Hierop ben ik doorgegaan naar Sloterdijk, waar ik 3 minuten had om van sp5 naar sp10 te gaan, dit lukte: Wel stevig doorlopen. Vanaf hier dus de trein naar Hoofddorp genomen, waarna ik in Hoofddorp uitgestapt ben, en van perron verwisseld.

SGMm 2980 is binnengelopen uit trein 3365, en zal hier (tijdelijk) weggerangeerd worden, richting Hoofddorp Opstel.

Deze stam ben ik vandaag al eerder tegengekomen, namelijk Almere Centrum - Lelystad Centrum, Lelystad Centrum - Amsterdam Centraal.

Hierna waren mijn foto's jammergenoeg van een zo slechte kwaliteit, dat ik ze ook maar niet post. Me verhaal gaat wel verder.

Vanaf Hoofddorp heb ik de trein naar Schiphol genomen, van 18:03. Op Schiphol aangekomen ben ik eerst even wat wezen eten, en even later de IC-Berlin genomen tot Amersfoort. Dit was een nette trein, vond ik. Er werd, nagelaten mijn verwachtingen, helemaal niet gecontroleerd. Een minpuntje vond ik, voor deze internationale trein.
Vanaf Amersfoort ben ik met de IC naar Utrecht gegaan, welke door zou rijden naar Rotterdam.
De aankomst in Utrecht was 4 minuten eerder dan gepland, dus dat was netjes gedaan. Hierdoor heb ik een trein eerder naar Den Haag Centraal genomen, namelijk de 2068.
Vanaf Den Haag Centraal heb ik gewacht op vertrek van trein 5181, de Stoptrein richting Rotterdam/Dordrecht. In Zwijndrecht was echter mijn eindpunt, dus kon toen zitten blijven.

Gelukkig heb ik vandaag mijn reis volledig af kunnen maken, en de reis was zeker succesvol.


voor een compleet overzicht van gemaakte foto's en beschrijvingen hierbij, verwijs ik je naar Dit fotoalbum.
  Redactie Sport maandag 29 maart 2010 @ 23:49:06 #272
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_79731352
* dennistd wou ook weer eens een keer een afwijkende trein (ditmaal de internet-ICMm 4203) spotten...
prompt rijdt dat ding weer niet

dat heb ik nou altijd.....
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  maandag 29 maart 2010 @ 23:51:12 #273
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_79731450
Wat was er mis met dat gekke ding?
Die zou vandaag toch echt rijden, dacht ik? Als testrit nog wel, met reizigers..
  maandag 29 maart 2010 @ 23:57:48 #274
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_79731704
Waarom mocht je zwartrijden in Enkhuizen? En je had toch een dagkaart, dus waarom zou dat moeten?
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
  Redactie Sport maandag 29 maart 2010 @ 23:59:11 #275
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_79731746
quote:
Op maandag 29 maart 2010 23:51 schreef greavy het volgende:
Wat was er mis met dat gekke ding?
Die zou vandaag toch echt rijden, dacht ik? Als testrit nog wel, met reizigers..
Mja, die besloten rit heeft ie wel gereden maar daarna is ie naar Utrecht ipv Hoofddorp Opstel gegaan, waardoor ie niet in trein 1677 belandde.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')