Ik vind het best te etenquote:
quote:
WTF?quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo, behoorlijk
Arbeider meldt weerVanmiddag bomen gezaagd
Oh ja, in de Randstad kennen ze geen bomen behalve slagbomen natuurlijkquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
WTF?De slagbomen gingen niet meer open?
En die moet jij snoeien?quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh ja, in de Randstad kennen ze geen bomen behalve slagbomen natuurlijk
Zo'n ding bedoel ik:
[ afbeelding ]
Die groeien hier zomaar spontaan overal uit de grond
Ik dacht voor je werkquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Joah, samen met m'n pa en buurman![]()
Niet voor werk, mocht je dat denkenDit is hobby
Heb je de inbreker dood geslagen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:42 schreef jna het volgende:
Net ingebroken bij de onderbuurman in ons portiek
Nee gek, ben maar gewoon een semi-ambtenaar die hele dag zit te slapenFOK!kenquote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:42 schreef jna het volgende:
Heerlijkquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:44 schreef The_Dean het volgende:
Hoi
Vanavond even lekker voetballen met wat vrienden
Mn vader stond heel toevallig beneden de post te lezen toen ie wat hoorde. Toen ie de deur open deed rende die knakker naar beneden, dus mn vader er achteraan, ziet ie 'm beneden snel wegfietsen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb je de inbreker dood geslagen?
Maar dat deur open rammen was dus niet gehoord door je pa?quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:48 schreef jna het volgende:
[..]
Mn vader stond heel toevallig beneden de post te lezen toen ie wat hoorde. Toen ie de deur open deed rende die knakker naar beneden, dus mn vader er achteraan, ziet ie 'm beneden snel wegfietsen.
oh en bootje, het was een blanke![]()
Maar wtf, het leek wel alsof er een olifant bezig was geweest met die deur
quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:42 schreef jna het volgende:
Nee toen was mn vader waarschijnlijk nog boven. Mn vader hoorde die gast(en) naar buiten rennen en de trap af.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar dat deur open rammen was dus niet gehoord door je pa?
Heavyquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:53 schreef jna het volgende:
[..]
Nee toen was mn vader waarschijnlijk nog boven. Mn vader hoorde die gast(en) naar buiten rennen en de trap af.
Mmh, zit wat inquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:55 schreef jna het volgende:
[..]
De buurman mocht nog niet echt goed kijken ivm sporenonderzoek.
Mja, of hij moet bewust hebben ingebroken bij dat huisquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:57 schreef jna het volgende:
Maar goed, voor hetzelfde geld kiest die inbreker de andere deur in het portiek
Ja, sowieso is onze deur beter beveiligd dus misschien heeft ie daar zn keuze op gemaakt. En mn vader en ik waren thuis op dat moment ja.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, of hij moet bewust hebben ingebroken bij dat huisEn je vader was (in dit geval) toch thuis?
Natuurlijk met keiharde Jazz aan, dat heeft hij vast gehoordquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:01 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, sowieso is onze deur beter beveiligd dus misschien heeft ie daar zn keuze op gemaakt. En mn vader en ik waren thuis op dat moment ja.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Natuurlijk met keiharde Jazz aan, dat heeft hij vast gehoord
Ja tuurlijk, hij dacht met deze moet ik geen problemen krijgenquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Natuurlijk met keiharde Jazz aan, dat heeft hij vast gehoord
"Het is vast een neger"quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:09 schreef jna het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, hij dacht met deze moet ik geen problemen krijgen
Dan doe ik het niet slecht als blanke met 1 honkbalknuppel en een hockeystickquote:
Oh er is nog meer hoorquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan doe ik het niet slecht als blanke met 1 honkbalknuppel en een hockeystick
Spanneeeeeeendquote:
He meis, hoe is het met je?quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:53 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee, ik zei niet: check mijn spelling aub.
quote:
Een vrouw die maat zegtquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zie dat een maat van me zo doen
![]()
![]()
Hij lijkt ook nog wel een beetje op die gast
![]()
:
Luctorquote:
Goed. Beetje druk druk druk, maar dat hoortquote:Hoe is het met jou?
Klopt. Vond het hier niet zo gezellig meer en daarna werd school te intensiefquote:Lang niet gezien hier.
Fixedquote:
Ze zegt vriend hoorquote:
Je moet je niet te veel van Jna aantrekken hoorquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Fixedmaar het is echt meer een maat dan een vriend, want het is zo'n heerlijke lompe droogkloot
D'r had eigenlijk maatje moeten staan geloof ik. Moe enzoquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:11 schreef jna het volgende:
[..]
Omdat ze het zelf ook belachelijk vond achteraf gezien
Ajax, met een hoofdletterquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Je moet je niet te veel van Jna aantrekken hoorHet is ook maar een verwend stadsjong die ook nog eens voor ajax is
![]()
Idd ja.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Prima![]()
Lang niet gesproken joh. Hoe gaat het tussen dean en jou?
Twenteeeeee, duhquote:
ik denk eerder op het plee papier zodat ik er m'n kont mee kan afvegen.quote:
Oeh coolquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:14 schreef L.no het volgende:
[..]
Idd ja.![]()
Ja, erg goed. Ik heb laatst weekend zijn familie en vrienden ontmoet. Was tof.
Goedquote:Hoe is t met jouw vriend?
Ik vind Twente-Ajax leukerquote:
Ja, een paar weken geleden kwam hij bij mijn thuis om mijn ouders te ontmoeten. Hij haalde me op op school (was open dag.. wéér een evenement waar ik gedwongen word om in het weekend naar schol te gaan ) we hebben samen boodschappen gedaan en voor het gezin gekookt, wandeling gemaakt en toen naar de bios gegaan.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:16 schreef Puala het volgende:
[..]
ik denk eerder op het plee papier zodat ik er m'n kont mee kan afvegen.
[..]
Oeh coolHeeft ie jouw ouders al ontmoet?
![]()
[..]
GoedBeetje druk, want alle bloemetjes/boompjes/andere groene dingetjes lopen weer uit. Dus overuurtjes, uurtje vroeger beginnen enz. Maar hij is nu onderweg hierheen
Coolquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:19 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, een paar weken geleden kwam hij bij mijn thuis om mijn ouders te ontmoeten. Hij haalde me op op school (was open dag.. wéér een evenement waar ik gedwongen word om in het weekend naar schol te gaan ) we hebben samen boodschappen gedaan en voor het gezin gekookt, wandeling gemaakt en toen naar de bios gegaan.
Cool man.Succes ermee ^^
Onderling resultaat. Ajax dusquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vind Twente-Ajax leukerNou echt ff beslissen wie er beter is dit seizoen
Best of 3
I know.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Cool![]()
Maar je zit echt op een stomme school
Dat wel, maar dan alsnog balen hoor. Kost je veel te veel vrije tijd en levert je (bijna) niets op?quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:23 schreef L.no het volgende:
[..]
I know.
Grootste voordeel is dat het 5 minuten van mijn huis is (loopafstand)
Mag je wel veel rollen kopen met die enorme reet van jouquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:16 schreef Puala het volgende:
[..]
ik denk eerder op het plee papier zodat ik er m'n kont mee kan afvegen.
[..]
Oeh coolHeeft ie jouw ouders al ontmoet?
![]()
[..]
GoedBeetje druk, want alle bloemetjes/boompjes/andere groene dingetjes lopen weer uit. Dus overuurtjes, uurtje vroeger beginnen enz. Maar hij is nu onderweg hierheen
Onzin, ze hebben allebei 1 keer gewonnenquote:
Doelsaldo over die 2 wedstrijden dusquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Onzin, ze hebben allebei 1 keer gewonnen
* Puala wilt wel in haar gespreksgeschiedenis gaan graven voor quotes van jou die het ontkennenquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:29 schreef jna het volgende:
[..]
Mag je wel veel rollen kopen met die enorme reet van jou
begin nou maar niet met gespreksgeschiedenisquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:34 schreef Puala het volgende:
[..]
* Puala wilt wel in haar gespreksgeschiedenis gaan graven voor quotes van jou die het ontkennen
maar nah, das lullig
dus ik doe er maar eentje
(1:30) Jaïr: Bij jou is het een lekkere kontje
Care doelsaldoquote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:34 schreef Puala het volgende:
[..]
* Puala wilt wel in haar gespreksgeschiedenis gaan graven voor quotes van jou die het ontkennen
maar nah, das lullig
dus ik doe er maar eentje
(1:30) Jaïr: Bij jou is het een lekkere kontje
Zo gaat het in veel landen hoor. Onderling resultaat boven doelsaldo. Als we dat in Nederland hadden was Ajax 2 seizoenen geleden gewoon kampioen gewordenquote:
Ik was selectief schatjequote:Op woensdag 24 maart 2010 20:35 schreef jna het volgende:
[..]
begin nou maar niet met gespreksgeschiedenis
We hebben zeer plaatselijk dichte mist nuquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hopelijk blijft het droog.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:01 schreef Piles het volgende:
[..]
We hebben zeer plaatselijk dichte mist nu
Ja, stelletje lullo's daar ook altijdquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gaat lekker daar. Dat zal wel weer een boete worden.Gelukkig heeft Feyenoord toch geld genoeg.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:01 schreef L.no het volgende:
Hm, klaagtopic voor luc: Rokjesdag maar geen rokjes!
quote:
in de Schilderswijk en de Transvaal wel jaquote:
Waarom?quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:37 schreef The_Dean het volgende:
Het word tijd dat ze in Nederland eens allemaal Fries gaan leren
Zo'n gevoel kreeg ik wel ja toen ik bij jou langskwam.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:37 schreef The_Dean het volgende:
Wat heb jij gesnovenquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:37 schreef The_Dean het volgende:
Spul dat blijkbaar niet goed voor je is.quote:
In ieder geval niet vaker doen dan..quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Spul dat blijkbaar niet goed voor je is.
Dat lijkt me duidelijk. Hopelijk krijgt Dean dat zelf ook door.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:55 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
In ieder geval niet vaker doen dan..
Hopelijk hebben wij hem bij deze overtuigdquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat lijkt me duidelijk. Hopelijk krijgt Dean dat zelf ook door.
Dat mag ik wel hopen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:20 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hopelijk hebben wij hem bij deze overtuigd
Waarom nietquote:
watquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:32 schreef L.no het volgende:
Ff spammen met een msn gesprek van ons.
L.no: ken je de film dreamgirls?
Dean: ja, dikke fap film
L.no:
L.no: je kent het!
*trouw met me
Dean: Lindsay Lohan![]()
L.no: nee
*
*dat is meangirls
Dean: ohnee, die andere met die ene magere blonde met amper tieten die danseres word in Vegas
L.no: dat is showgirls
*![]()
Dean: kut![]()
**denkt
L.no:
Omdat ik geen contact heb met Friezen. Zij ook niet met mij.quote:
Dus ik tel niet mee? Na alles wat we samen doorgemaakt hebben? Alles voor niets? Ik ben niets, niemand voor je?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat ik geen contact heb met Friezen. Zij ook niet met mij.
Twentequote:
quote:
Hij heeft niet eens contact met FOK!ster een stadje verder, dusquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dus ik tel niet mee? Na alles wat we samen doorgemaakt hebben? Alles voor niets? Ik ben niets, niemand voor je?
quote:
Ik voel me gebruikt.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij heeft niet eens contact met FOK!ster een stadje verder, dus
Inderdaad! Die aaien van L.no zijn echt fijnquote:
Ik wist wel dat er iets was tussen jullie twee-en.quote:
Hoe moet zich trots voelen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Inderdaad! Die aaien van L.no zijn echt fijn
Ja maar het kutte is dat Feyenoord nu al z'n spelers gaat sparen in de wedstrijd tegen Twentequote:
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:44 schreef jna het volgende:
[..]
Ja maar het kutte is dat Feyenoord nu al z'n spelers gaat sparen in de wedstrijd tegen Twente
Een Ajacied hier hoopte ook al op verlengingquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:44 schreef jna het volgende:
[..]
Ja maar het kutte is dat Feyenoord nu al z'n spelers gaat sparen in de wedstrijd tegen Twente
Jahquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Oooh, in de competitiewedstrijd bedoel je
Mja, dat is het voordeelquote:
Zodat Twente thuis tegen Sparta het zwaar krijgt?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Een Ajacied hier hoopte ook al op verlenging
Zo bedoelde ik dat helemaal niet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dus ik tel niet mee? Na alles wat we samen doorgemaakt hebben? Alles voor niets? Ik ben niets, niemand voor je?
Ik ken hun schema niet, maar zoiets zal het vast zijnquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:47 schreef jna het volgende:
[..]
Zodat Twente thuis tegen Sparta het zwaar krijgt?
Okquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik dat helemaal niet.
Ja mang!quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:57 schreef jna het volgende:
[..]
Ja
duidelijk dat wij de life of the party zijn
Jwt ouwe!quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:59 schreef jna het volgende:
[..]
Wij zijn geen partyboy. Wij zijn een party, boy!
Hoe zou het met Milou gaan? 3 dagen in het wilde westen, zou ze dat wel redden?quote:
Heb je dr nog niet gesmst?quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:01 schreef jna het volgende:
[..]
Hoe zou het met Milou gaan? 3 dagen in het wilde westen, zou ze dat wel redden?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:03 schreef jna het volgende:
[..]
Jawel. Ze moest meespelen met team Friesland die arme schat
Volgens mij is het zaalvoetbal. Maar blijkbaar haalde ze dat niet eensquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]Hadden ze daar geen 11 voetballende vrouwen?
*kuchquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:03 schreef jna het volgende:
[..]
Jawel. Ze moest meespelen met team Friesland die arme schat
Wat voor toernooi is het überhauptquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:04 schreef jna het volgende:
[..]
Volgens mij is het zaalvoetbal. Maar blijkbaar haalde ze dat niet eens
Politie toernooi.quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat voor toernooi is het überhaupt
quote:
Oh het is echt zo?quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:09 schreef jna het volgende:
[..]
Ja ik zou ook ver uit de buurt blijven
Wat moet zij daar dan?quote:
Zit dr pa bij de plisie ofzo?quote:
Ja waarom zou ze daar anders beland zijnquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:17 schreef jna het volgende:
[..]
In dat geval moet ik ons contact misschien maar eens af gaan kappen...
quote:
Nee volgens mij vader van teamgenootje ofzo. Maar ik ga het nog eens navragen binnenkortquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja waarom zou ze daar anders beland zijn
quote:De officiële opening van het toernooi vindt plaats op dinsdagavond 23 maart 2010 om 21.00 uur waarbij in ieder geval een
“L.P.S.V. Happy Hour” onderdeel uitmaakt van het programma.
De opening zal plaatsvinden in de Irish Pub van attractiepark Duinrell.
Goed geregeld hoorquote:
quote:
Maar duidelijk geen draadloos internetquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Goed geregeld hoorHelemaal in een duingalow enzo, met kabel tv en weet ik wat allemaal nog
Niet?quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maargoed, toernooi is alleen vandaag (=gister) en morgen (=vandaag), dus vrijdag niks
quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:23 schreef jna het volgende:
[..]
Maar duidelijk geen draadloos internet
quote:All Duingalows are completely furnished and equipped:
- Fully equipped kitchen
- Shower, toilet and basin
- Bedrooms including duvets
- Cable TV (incl. Canal+)
- Cosy dining and sitting area
- Living room with French windows to the patio
- Patio with garden furniture and parasol
Duingalow guests have free admission to the amusement park and two hours free admission between 10 a.m. and 2 p.m. in the Tikipool during the summer. You can even spend the whole day in the Tiki pool, free of charge, in the winter season.
Geen idee, vast al heel oudquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:28 schreef jna het volgende:
[..]
Hoe oud is die site?canal+ heet volgens mij al 5 jaar film1
Of al die mensen dronken de achtbanen in en dan keihard kotsen over die kutkikkersquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:33 schreef jna het volgende:
Zou humor zijn als ze dan na afloop een grote alcoholcontrole doen bij duinrell
quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Of al die mensen dronken de achtbanen in en dan keihard kotsen over die kutkikkers
Ik ook nietquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:37 schreef jna het volgende:
Ik wist niet eens dat er überhaupt een pub in duinrell was.
Ik ook niet. Tijd voor een meet aldaarquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:37 schreef jna het volgende:
Ik wist niet eens dat er überhaupt een pub in duinrell was.
Denk het ja.quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ook nietMisschien op die camping?
Milou'o?quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:38 schreef jna het volgende:
En milou (op het veld Milou'o) dan allemaal foto's maken van dronken kotsende agenten. Dikke chantage
Is goed. Met z'n allen in zo'n bungalow voor een weekendquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik ook niet. Tijd voor een meet aldaar
Shotgun op het stapelbed!quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:40 schreef jna het volgende:
[..]
Is goed. Met z'n allen in zo'n bungalow voor een weekend
Ja, maar die zet ik toch niet buiten op?quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:42 schreef jna het volgende:
[..]
Jij neemt toch je wereldberoemde tentje mee?
In de woonkamerquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar die zet ik toch niet buiten op?
Ok danquote:
Stiekem wil ik wel onder jou liggen hoorquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ok danHet is alweer duidelijk, je wil zelf in het stapelbed
Oh toch wel. Nee laat nou maar, ik duik wel het tentje inquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:47 schreef jna het volgende:
[..]
Stiekem wil ik wel onder jou liggen hoor
In het stapelbed natuurlijk..
Maar nu is de grote vraag met wiequote:Op donderdag 25 maart 2010 00:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh toch wel. Nee laat nou maar, ik duik wel het tentje in
Inderdaadquote:
Slaap lekker burt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Inderdaad
Dat ga ik maar eens aan de binnenkant van mn ogen bekijken
Jij ook zo Anjquote:
welke achtbaan.. die kikkerbaanquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Of al die mensen dronken de achtbanen in en dan keihard kotsen over die kutkikkers
quote:
Dan zal ik voor de grap eens in het midden gaan liggen zonder bitje in. Hou ik heel die camping wakkerquote:
Pjotrquote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dan zal ik voor de grap eens in het midden gaan liggen zonder bitje in. Hou ik heel die camping wakker![]()
Goedemorgen btw
Zin om ff beton mijn kant op te sturen?quote:
Is goedquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zin om ff beton mijn kant op te sturen?
Heb nu iets van 27/50 items. Gaat de goede kant opquote:
Die kan je dan eventueel ook sturen hè? Een gift kan je 1x per dag sturen, die items vaker volgens mij.. stuur me even de link, dan klik ik er op.quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:31 schreef The_Dean het volgende:
Ja, die telefoons zijn irritant
Moet ik ook nog een zoootje van hebben.
En als je wil mag je mij ook wel wat voor de Shop sturen. Alles behalve beton, daar heb ik zelfs een extra van
Ceesquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:31 schreef Piles het volgende:
Goedemorgen mensen
Pittig windje vanochtend
Ik krijg de link niet voor elkaar, volgens mij loopt fb weer te eikelenquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Die kan je dan eventueel ook sturen hè? Een gift kan je 1x per dag sturen, die items vaker volgens mij.. stuur me even de link, dan klik ik er op.
Doen! Misschien trek je een meisje aan.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:00 schreef Bootje84 het volgende:
Oh btw. Met een week ongeveer hebben we weer kuikentjes. Zal ik weer foto's bijhouden?
quote:
Hoiquote:
57.quote:
Dat zit je goed dwars ehquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:06 schreef jna het volgende:
die agenten zitten gewoon te feesten van onze belastingcenten in dat duinrell
Ik ben al bezig met die chick uit Brazilië.. Maar misschien is dat extra aantrekkingskrachtquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Doen! Misschien trek je een meisje aan.
Holla!quote:
Damn. Ik zit pas op 40. Maar goed, gaat redelijk gestaag omhoog. Alleen vraag ik me af hoe ik nou aan die untraceable cellphones moet komen. Moet je dan naar specifieke missies zoeken als "rob an electronics store"? Ivm cellphone -> electronic.. Of is dat vergezocht?quote:
Nee, dat is niet vergezocht, daar krijg ik ook het vaakst de conceable cameraquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik ben al bezig met die chick uit Brazilië.. Maar misschien is dat extra aantrekkingskracht
[..]
Holla!
[..]
Damn. Ik zit pas op 40. Maar goed, gaat redelijk gestaag omhoog. Alleen vraag ik me af hoe ik nou aan die untraceable cellphones moet komen. Moet je dan naar specifieke missies zoeken als "rob an electronics store"? Ivm cellphone -> electronic.. Of is dat vergezocht?
Niks mis mee toch? Lekker voetballenquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:13 schreef jna het volgende:
[..]
Nee joh. Wel zielig voor Milou, die moet met 3 teams meedoen hoor ik net
Ja hoorquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:26 schreef Puala het volgende:
Hebben jullie eigenlijk allemaal lekker geslapen?
Nee, rugpijn van gisterenquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:26 schreef Puala het volgende:
Allerlaatste nummer van MIDNRquote:
Heb nu ook een concealable camera geloot inderdaad. Ook 2x computer setup's. Maar daar heb ik niet zo bijster veel aan. Check ook ff mijn FB. Heb concrete blocks gevonden.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, dat is niet vergezocht, daar krijg ik ook het vaakst de conceable camera
In ieder geval de jobs doen waar je kan loot'en
Niet echt, wel over chocolade gedroomd.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:26 schreef Puala het volgende:
Whehe, het zit diep eh?quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, rugpijn van gisteren
[..]
Allerlaatste nummer van MIDNR
Sterkte trouwens voor je rugpijn, ik heb t ook.quote:
Ik ken het nog steeds niet, dus ik heb er geen last van.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:39 schreef jna het volgende:
[..]
Daar associeer ik dat nummer ook gelijk mee.
Ja heerlijkquote:
Wat heb je gedaan gister?quote:
Oehhhhhquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Niet echt, wel over chocolade gedroomd.
Dat. En Pinkpop 2008. Zondag afsluiter, main stage, 60.000 man die tegelijk uit hun dak gaan. Legendarisch.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:39 schreef jna het volgende:
[..]
Daar associeer ik dat nummer ook gelijk mee.
Wow.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat. En Pinkpop 2008. Zondag afsluiter, main stage, 60.000 man die tegelijk uit hun dak gaan. Legendarisch.
Wordt?quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Oeh, je wordt gewoon een stoere vent
Pas maar op piles. Paula valt op dit soort figuren met zaagjes.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Oeh, je wordt gewoon een stoere vent
Figuurzaagjes?quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:55 schreef jna het volgende:
[..]
Pas maar op piles. Paula valt op dit soort figuren met zaagjes.
Bedankt voor de waarschuwingquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:55 schreef jna het volgende:
[..]
Pas maar op piles. Paula valt op dit soort figuren met zaagjes.
Ga je ook voor mij leren dan na school voor morgen?quote:
Wa moede ge lern?quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:57 schreef L.no het volgende:
[..]
Ga je ook voor mij leren dan na school voor morgen?Ben ik een paar uurtjes zoet mee.
Kunstvakken en geschiedenis, valt opzich wel mee dus.quote:
Beetje doorlezen en klaar denks?quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Kunstvakken en geschiedenis, valt opzich wel mee dus.
Baksteen! De rest is geschiedenis!quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Kunstvakken en geschiedenis, valt opzich wel mee dus.
Het lezen alleen ben je ongeveer een anderhalf uur kwijt, dan alles stukje voor stukje leren..quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Beetje doorlezen en klaar denks?
Ja, nog even doorzagenquote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:08 schreef jna het volgende:
[..]
Bart heeft nog wel tips over het hakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |