Heerlijk is dat, pakje sigaretten verdiend na een neger op de boot te hebben gezet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:57 schreef Salatrel het volgende:
indien op het werk krijg je wel betaald terwijl je zit te poepen!
hoe lang poep jij wel niet danquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:59 schreef EvanStone het volgende:
[..]
Heerlijk is dat, pakje sigaretten verdiend na een neger op de boot te hebben gezet.
TS geeft blijk van zeikerige verwijfdheid en homofiele neigingen.quote:
Uurtje zitten, betaald poepeng!quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:02 schreef Arie_de_Knaller het volgende:
Poepen op je werk is echt de shit!
Wow, de ts is wel een apart mannetje. Dit is z'n 2e topic na de volgende binnenkomer: Waar denk jij aan na het klaarkomen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:57 schreef Het_Boek het volgende:
Man man man, wat is dat toch vervelend.Het duurt lang Als je een beetje bilhaar hebt ben je lang aan het vegen. Er komen andere mensen in de wc ruimte terwijl jij bezig bent. Je kan niet lekker zitten. De zeep ruikt niet lekker. Er is (soms) alleen koud water.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:57 schreef Het_Boek het volgende:
Waar heb jij denk aan na sex?
Ik: Vaak heb ik zin gitaar te gaan spelen of wat te gamen
Ik heb slechts je postgeschiedenis ingezien maar als je er blij van wordt ben ik best bereid ook je profiel te checken hoor. Just ask.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:06 schreef Het_Boek het volgende:
Ik ben vereerd dat je mijn profiel hebt bezocht.
Je weet zelf vast wel wat ik bedoeldequote:Op woensdag 24 maart 2010 11:07 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik heb slechts je postgeschiedenis ingezien maar als je er blij van wordt ben ik best bereid ook je profiel te checken hoor. Just ask.
Juist telefoontje erbij, spelletje spelen en betaald even een pijp oud eten er uit drukken.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Uurtje zitten, betaald poepeng!
Scherp! Je moet ook nooit tijdens je pauzes poepen , altijd onder werktijd!quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:57 schreef Salatrel het volgende:
Als hij toch dichtbij woonde, waarom niet?quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:10 schreef Phreakingout het volgende:
Ik kende een jongen op het werk destijds ( 'vroeger' AH bijbaan ). Die ging altijd naar huis zodra hij moest poepen of zelfs plassen, en dit als hij maar 3 uur moest werken.. Hij durfde niet in openbare ruimtes oid
Kinderen van 15 die uitbetaald krijgen in sigarettenquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:59 schreef EvanStone het volgende:
[..]
Heerlijk is dat, pakje sigaretten verdiend na een neger op de boot te hebben gezet.
deze is net zo erg:quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
TS geeft blijk van zeikerige verwijfdheid en homofiele neigingen.
quote:
En dan maken ze er een Big Tasty van?quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:18 schreef Leuterluchter het volgende:
Ik poep altijd bij MC Donalds en laat hem dan liggen
iddquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:57 schreef Salatrel het volgende:
Ik laat 'm altijd staan.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:18 schreef Leuterluchter het volgende:
Ik poep altijd bij MC Donalds en laat hem dan liggen
Goedzoquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:35 schreef Pellej0 het volgende:
even een fax uit Darmstad ontvangen
Ik verstuur 'm lieverquote:
Je bedoelt schijten in de klant z'n tijd? Dat is inderdaad fantastisch.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:51 schreef star_gazer het volgende:
Facturabel schijten is trouwens koning
Ik durf het alleen niet in te boeken als 'poepen'quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:53 schreef rashudo het volgende:
[..]
Je bedoelt schijten in de klant z'n tijd? Dat is inderdaad fantastisch.
QFT.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:58 schreef o.us het volgende:
Poepen is heerlijk, wat een onterechte klacht.
Nou...quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:55 schreef Het_Boek het volgende:
Het zou toch leuk zijn als mensen wat ervaringen zouden posten zodat er een goede discussie kan ontstaan.
Mijn ervaring: het allervieste is crappen op de sportschool. Die lutsers met hun plaspillen en andere kkzooi zeiken alles onder en het stinkt naar medicijnen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:55 schreef Het_Boek het volgende:
Het zou toch leuk zijn als mensen wat ervaringen zouden posten zodat er een goede discussie kan ontstaan.
Bij ons in het pand hebben de toiletten een bewegingsdetector zodat de verlichting automatisch aangaat. Na een kwartier zonder beweging gaat de verlichting weer uit.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:55 schreef Het_Boek het volgende:
Je hebt ook vaak zo'n sensor op de kranen. Zou trouwen standaard op de wc's moeten zitten, hoevaak loop je wel niet een wc binnen dat de vorige persoon niet heeft doorgetrokken? Laatst begon er ook al een kleine plas van urine te ontstaan in de wcquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:08 schreef rashudo het volgende:
[..]
Bij ons in het pand hebben de toiletten een bewegingsdetector zodat de verlichting automatisch aangaat. Na een kwartier zonder beweging gaat de verlichting weer uit.
Nu is het bij ons een eer als je zolang zit te schijten dat de verlichting uitgaat, alsof je een 'badge' haalt.
En Oost-Europa.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:04 schreef Koko_Banana het volgende:
Ja vooral in Frankrijk.
uhhhlg!quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:30 schreef ParanormalActivities het volgende:
Toen ik een jaar of 10 was ben ik ooit eens bijna op mn bek gegleden in een kleedhokje van t zwembad. Bij nadere inspectie bleek een of andere stomme zeug zn baby te hebben laten kakken daar op de vloer, waardoor ik bijna in een spagaat lagHad mazzel dat ik mn sok nog aan had aan die voet....
Mensen met Kinderenquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:30 schreef ParanormalActivities het volgende:
Toen ik een jaar of 10 was ben ik ooit eens bijna op mn bek gegleden in een kleedhokje van t zwembad. Bij nadere inspectie bleek een of andere stomme zeug zn baby te hebben laten kakken daar op de vloer, waardoor ik bijna in een spagaat lagHad mazzel dat ik mn sok nog aan had aan die voet....
Wat een lol.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:08 schreef rashudo het volgende:
[..]
Bij ons in het pand hebben de toiletten een bewegingsdetector zodat de verlichting automatisch aangaat. Na een kwartier zonder beweging gaat de verlichting weer uit.
Nu is het bij ons een eer als je zolang zit te schijten dat de verlichting uitgaat, alsof je een 'badge' haalt.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:57 schreef kikoooooo het volgende:
Ik poep overal.
Mensen die zich daar druk om maken en de hele dag met zo'n kutgevoel gaan rondlopen2
Die neger wordt wel kanker hard gepwntquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |