Heerlijk is dat, pakje sigaretten verdiend na een neger op de boot te hebben gezet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:57 schreef Salatrel het volgende:
indien op het werk krijg je wel betaald terwijl je zit te poepen!
hoe lang poep jij wel niet danquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:59 schreef EvanStone het volgende:
[..]
Heerlijk is dat, pakje sigaretten verdiend na een neger op de boot te hebben gezet.
TS geeft blijk van zeikerige verwijfdheid en homofiele neigingen.quote:
Uurtje zitten, betaald poepeng!quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:02 schreef Arie_de_Knaller het volgende:
Poepen op je werk is echt de shit!
Wow, de ts is wel een apart mannetje. Dit is z'n 2e topic na de volgende binnenkomer: Waar denk jij aan na het klaarkomen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:57 schreef Het_Boek het volgende:
Man man man, wat is dat toch vervelend.Het duurt lang Als je een beetje bilhaar hebt ben je lang aan het vegen. Er komen andere mensen in de wc ruimte terwijl jij bezig bent. Je kan niet lekker zitten. De zeep ruikt niet lekker. Er is (soms) alleen koud water.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:57 schreef Het_Boek het volgende:
Waar heb jij denk aan na sex?
Ik: Vaak heb ik zin gitaar te gaan spelen of wat te gamen
Ik heb slechts je postgeschiedenis ingezien maar als je er blij van wordt ben ik best bereid ook je profiel te checken hoor. Just ask.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:06 schreef Het_Boek het volgende:
Ik ben vereerd dat je mijn profiel hebt bezocht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |