quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:18 schreef lily het volgende:
[..]
heheh
Ik gebruik haar bedje tevens als nachtkastje
Haha, dat deed ik ook altijd met de co-sleeper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie ik daar nou een kleine Bobbie?I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Dat is hier in ieder geval normaalquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:11 schreef Claudia_x het volgende:
Poepen jullie baby's eigen regelmatig en gematigd? Bij Ivan is het de laatste tijd altijd een kwestie van een paar dagen niet poepen en dan ineens een of twee gigantische poepluiers produceren waarbij niets schoonblijft. Is dat normaal?
Verdorie, die wil ik ook! Ik heb ooit een grote online gekocht en nu heb ik er spijt van dat ik er geen kleine bij heb gedaan (de verzendkosten zijn zo hoog):quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:20 schreef lily het volgende:
[..]
Ja, klopt![]()
Bobby, gekocht in een stripwinkel in Brussel
Misschien kun je het aan Huup in het grote baby'tjestopic vragen? Die moet helaas nog steeds met lactulose klooien bij Amélie.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:23 schreef happyme28 het volgende:
Iemand een idee vanaf welke leeftijd babies lactulose mogen hebben? Heb 't idee dat Daan last heeft van opstopping door de Jbpm. Sinds gistermiddag maar 1 volle poepluier en hij loopt de hele ochtend al te persen maar er komt niets.
"Een brullende Benjamin trof ik aan, in de armen van de leidster. Hij had alle Pinkeltjes bij elkaar geschreeuwd. Urenlang. Hij was rood en warm. Zijn drie haartjes plakten op zijn hoofd. Zijn fontanel ging woedend op en neer. Toen hij mij zag, ging hij nog iets harder huilen. Al die ouders hadden tegen me gelogen. De moeder moest niet wennen, maar het kind wel. En dat was veel, veel erger."quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:23 schreef freecell het volgende:
Lily, ik denk dat het wennen bij die hele kleintjes vooral voor de mama's isEven wennen aan zonder je kind zijn en je kind uit handen geven.
Zodat je haar met vertrouwen uit handen geeft als je weer moet gaan werken
Ik moest huilen om wat ze schreefquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
"Een brullende Benjamin trof ik aan, in de armen van de leidster. Hij had alle Pinkeltjes bij elkaar geschreeuwd. Urenlang. Hij was rood en warm. Zijn drie haartjes plakten op zijn hoofd. Zijn fontanel ging woedend op en neer. Toen hij mij zag, ging hij nog iets harder huilen. Al die ouders hadden tegen me gelogen. De moeder moest niet wennen, maar het kind wel. En dat was veel, veel erger."
Ik moest lachen om die drie haartjes en die woedende fontanel.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:36 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ik moest huilen om wat ze schreef
bij BV hebben sommige kindjes maar 1 keer in de week of in de 2 weken een poepluier... en ook dat mag allemaal...quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:35 schreef leonieke het volgende:
Die paar dagen geen stoelgang, heel veel krampen en duwen en boze gezichten trekken en dan één of twee poepluiers creëren om U tegen te zeggen? Heel goed gekend hier![]()
![]()
En heel raar, want toen we in het ziekenhuis waren, was dit helemaal niet het geval (elke dag meerdere poepluiers). Maar sommige kindjes hebben meerdere keren per dag een poepluier en andere maar 1 keer om de 2 à 3 dagen. De verpleegster zei alleszins dat ik me er geen zorgen moest om maken.
Dank je!quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:17 schreef NieuweUser het volgende:
Helemaal vergeten Vlindur een fijne middag te wensen! Vind je moeder vast leuk, onverwacht bezoek van haar kleinzoon!![]()
Daan is uiteindelijk geboren mbv een keizersnee omdat hij er niet door pastequote:Op donderdag 25 maart 2010 15:12 schreef Twinkly het volgende:
Happy ik heb het niet helemaal meegekregen sorry, waarom moet je voor controle nara de gyn als je zwanger raakt?
ahh! brrr dat hij er niet door pastequote:Op donderdag 25 maart 2010 15:16 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Daan is uiteindelijk geboren mbv een keizersnee omdat hij er niet door paste. Met een keizersnee ben je dan automatisch medisch bij een volgende zwangerschap.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:17 schreef lily het volgende:
Fijn dat het goed ging op de creche, Faja
Lijnloos: Ik heb even in de groeicurve gekeken: Leah was met 7 weken, 5050 gr en 59 cm
QFTquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:56 schreef happyme28 het volgende:
Wow goed nieuws allemaal
voor de poep van Rienk
voor Dijon dat hij het zo goed deed op de crèche
voor de rol van Ivan
voor het goede drinken en slapen van Florian
voor de sticker van Minke op het CB
--knip--
Ik kreeg de keuze Cerazette (mini pil) of Mirena spiraaltje (geloof ik, was wel hormoonhoudend spiraaltje).quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:25 schreef octopussy het volgende:
Ik had bij de kennismaking met mijn huisarts meteen maar een nieuw receptje voor de nuvaring geregeld, krijg ik het niet mee van de apothekerHet schijnt dus invloed te hebben op de borstvoeding.
Ik zie het totaal niet zitten om elke dag weer de pil te moeten slikken, dus ik ga eens vragen of ik misschien Implanon kan krijgen.
Ik zou juist alleen een rompertje doen (maar dat kan ook mijn gemakzucht zijnquote:Over het slaaptenue van de kleine: ik doe hier een romper, pyama, lakentje en deken (een stuk dubbelgeslagen). Volgens mij heeft Hannah het dan warm zat. Ze ligt dan wel na een paar uur met haar bovenlijf helemaal boven de deken. Toevallig moest ik vanochtend ook denken aan hoe je de kleding laagjestechnisch gaat doen als het warmer wordt. Doe je bijvoorbeeld nog een rompertje aan?
Ik dacht dat het hormoonspiraaltje ook geen invloed heeft, dat wil ik laten plaatsen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:31 schreef Troel het volgende:
octo: alleen die minipil heeft geloof ik geen invloed op de borstvoeding, alle andere hormoongestuurde dingen wel
En wat betreft laagjes: 1 laagje meer dan wat jij aanhebt.
Hormoongestuurde ac met oestrogeen heeft invloed. Cerazette en Implanon hebben allebei alleen progestageen waardoor ze beiden geschikt zijn om icm borstvoeding te gebruiken.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:31 schreef Troel het volgende:
octo: alleen die minipil heeft geloof ik geen invloed op de borstvoeding, alle andere hormoongestuurde dingen wel
En wat betreft laagjes: 1 laagje meer dan wat jij aanhebt.
Ook als je de deken horizontaal instopt zeg maar? Dan heb je een grotere instoprand aan de zijkanten. Niels ligt volgens mij best wel stil in vergelijking met veel kindjes, het enige dat hij doet is scheef gaan liggen, soms bijna horizontaalquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:19 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik ben helemaal niet aan de pil meer. Ik wil absoluut geen hormonen meer slikken. Mijn man gaat half mei onder het mes, sterilisatie. En tot die tijd maar gewoon condooms gebruiken.
Wij hebben de kleine man in een romper, pyama (al dan niet met voeten), slaapzak en dan een dekentje. En als het mooie weer aanhoudt dan zal de deken eerst verdwijnen, met nog warmere dagen zal er dan een pyama uit gaan maar slaapzak wordt wel aangehouden. Hij schopt nu met zijn bijna 10 weken al de dekens van zich af zonder slaapzak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik voel opgelucht, omdat ik nu zeker weet dat ik dáárdoor bloed, maar ik vind het doodeng om onder narcose te gaan!05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
Gejat (in overlegquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:32 schreef missziggy het volgende:Ik vind Isabeau zo'n onwijs prachtige, gave naam... hoe kom je eraan???
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:46 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Gejat (in overleg) van vrienden. En bedankt voor het compliment!
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:52 schreef Sorbootje het volgende:
Mocht je er toch toe in staat blijken; feel free
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |