abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79569846
Faja, wat fijn dat het goed ging
Hier gaat alles ineens verdacht relaxed Ik houd met een baby en een zieke dreumes gewoon tijd over

Florian slaapt ineens veel meer, is heel tevreden en het voeden gaat meer dan 3x zo snel.
pi_79570752
Mensen, we hebben een rug-naar-buik-rol!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_79570802

Yay!
  donderdag 25 maart 2010 @ 14:56:36 #179
57497 happyme28
I'm so happy
pi_79571149
Wow goed nieuws allemaal

voor de poep van Rienk
voor Dijon dat hij het zo goed deed op de crèche
voor de rol van Ivan
voor het goede drinken en slapen van Florian
voor de sticker van Minke op het CB

En hier geldt de wet van Fok! volgens mij, want sinds mijn post over de poep van Daan heeft hij al 2 luiers (over)vol afgeleverd

Ben ook bij de gyn geweest voor nacontrole. Alles ok en receptje voor Cazerette en bij eventuele volgende zwangerschap (bij voorkeur niet eerder dan over een jaar, wat ook niet in de planning ligt) melden bij de gyn en dan wordt de groei goed in de gaten gehouden.
pi_79571626
Wat fijn dat het goed ging op het KDV Faja!

Super dat het nu allemaal zoveel soepeler gaat Freecell, gelukkig maar dat je toch nog snel bij de KNO arts terecht kon

Jeeeeeeej Ivan wat goed!!!

Happy ik heb het niet helemaal meegekregen sorry , waarom moet je voor controle nara de gyn als je zwanger raakt?

Mama_Papa hoe ging het??!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  donderdag 25 maart 2010 @ 15:16:33 #181
57497 happyme28
I'm so happy
pi_79571757
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 15:12 schreef Twinkly het volgende:
Happy ik heb het niet helemaal meegekregen sorry , waarom moet je voor controle nara de gyn als je zwanger raakt?
Daan is uiteindelijk geboren mbv een keizersnee omdat hij er niet door paste . Met een keizersnee ben je dan automatisch medisch bij een volgende zwangerschap.
pi_79571815
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 15:16 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Daan is uiteindelijk geboren mbv een keizersnee omdat hij er niet door paste . Met een keizersnee ben je dan automatisch medisch bij een volgende zwangerschap.
ahh! brrr dat hij er niet door paste
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_79571971
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 14:17 schreef lily het volgende:
Fijn dat het goed ging op de creche, Faja

Lijnloos: Ik heb even in de groeicurve gekeken: Leah was met 7 weken, 5050 gr en 59 cm
..... En oh ja curve... Zal de nieuwe standen weer effe invoeren, kijken hoe het eruit ziet
pi_79572087
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 14:56 schreef happyme28 het volgende:
Wow goed nieuws allemaal

voor de poep van Rienk
voor Dijon dat hij het zo goed deed op de crèche
voor de rol van Ivan
voor het goede drinken en slapen van Florian
voor de sticker van Minke op het CB

--knip--
QFT (ben een luie poster)

Ik had bij de kennismaking met mijn huisarts meteen maar een nieuw receptje voor de nuvaring geregeld, krijg ik het niet mee van de apotheker Het schijnt dus invloed te hebben op de borstvoeding.
Ik zie het totaal niet zitten om elke dag weer de pil te moeten slikken, dus ik ga eens vragen of ik misschien Implanon kan krijgen.

Over het slaaptenue van de kleine: ik doe hier een romper, pyama, lakentje en deken (een stuk dubbelgeslagen). Volgens mij heeft Hannah het dan warm zat. Ze ligt dan wel na een paar uur met haar bovenlijf helemaal boven de deken. Toevallig moest ik vanochtend ook denken aan hoe je de kleding laagjestechnisch gaat doen als het warmer wordt. Doe je bijvoorbeeld nog een rompertje aan?
  Redactie Frontpage donderdag 25 maart 2010 @ 15:31:32 #185
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_79572306
octo: alleen die minipil heeft geloof ik geen invloed op de borstvoeding, alle andere hormoongestuurde dingen wel

En wat betreft laagjes: 1 laagje meer dan wat jij aanhebt.
[b]troel (de ~ (v.), ~en)[/b]
[i]1 [inf.] vrouw of meisje[/i]
[i]2 trut[/i]
pi_79572352
Ik vind Isabeau zo'n onwijs prachtige, gave naam... hoe kom je eraan???
  donderdag 25 maart 2010 @ 15:34:55 #187
57497 happyme28
I'm so happy
pi_79572423
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 15:25 schreef octopussy het volgende:
Ik had bij de kennismaking met mijn huisarts meteen maar een nieuw receptje voor de nuvaring geregeld, krijg ik het niet mee van de apotheker Het schijnt dus invloed te hebben op de borstvoeding.
Ik zie het totaal niet zitten om elke dag weer de pil te moeten slikken, dus ik ga eens vragen of ik misschien Implanon kan krijgen.
Ik kreeg de keuze Cerazette (mini pil) of Mirena spiraaltje (geloof ik, was wel hormoonhoudend spiraaltje).
quote:
Over het slaaptenue van de kleine: ik doe hier een romper, pyama, lakentje en deken (een stuk dubbelgeslagen). Volgens mij heeft Hannah het dan warm zat. Ze ligt dan wel na een paar uur met haar bovenlijf helemaal boven de deken. Toevallig moest ik vanochtend ook denken aan hoe je de kleding laagjestechnisch gaat doen als het warmer wordt. Doe je bijvoorbeeld nog een rompertje aan?
Ik zou juist alleen een rompertje doen (maar dat kan ook mijn gemakzucht zijn ) Maar het maakt denk niet uit, als het maar 1 laag is (als het echt warm is, want nu lijkt het wel warmer te worden, maar 's nachts koelt het nog flink af).
pi_79572434
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 15:31 schreef Troel het volgende:
octo: alleen die minipil heeft geloof ik geen invloed op de borstvoeding, alle andere hormoongestuurde dingen wel

Ik dacht dat het hormoonspiraaltje ook geen invloed heeft, dat wil ik laten plaatsen.

Niels sliep overdag in een romper met lange mouwen, shirtje, slaapzak zonder mouwen en een dekentje tot zijn schouders. Nu in een rompertje met korte mouwen, shirtje met korte mouwen, slaapzak zonder mouwen en een dekentje tot zijn middel. 's Nachts slaapt hij in zijn dagelijkse outfit met pyamabroek, in een puckababy en onder een dekentje tot zijn schouders. Maar het ligt natuurlijk heel erg aan hoe warm je huis is.
pi_79572440
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 15:31 schreef Troel het volgende:

Hormoongestuurde ac met oestrogeen heeft invloed. Cerazette en Implanon hebben allebei alleen progestageen waardoor ze beiden geschikt zijn om icm borstvoeding te gebruiken.
  Redactie Frontpage donderdag 25 maart 2010 @ 15:43:23 #190
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_79572727
Er wordt bij jou niet veel gebypassed he? Anders zou ik ook even met de apotheker/Schweitzer overleggen over anticonceptie. En vraag goed na of Impanon dan wel gaat werken (zijn bepaalde contraindicaties voor Implanon voor zover ik weet (heeft te maken met hoe dik je armen zijn enzo ))
[i]2 trut[/i]
pi_79574118
Ik ben helemaal niet aan de pil meer. Ik wil absoluut geen hormonen meer slikken. Mijn man gaat half mei onder het mes, sterilisatie. En tot die tijd maar gewoon condooms gebruiken.

Wij hebben de kleine man in een romper, pyama (al dan niet met voeten), slaapzak en dan een dekentje. En als het mooie weer aanhoudt dan zal de deken eerst verdwijnen, met nog warmere dagen zal er dan een pyama uit gaan maar slaapzak wordt wel aangehouden. Hij schopt nu met zijn bijna 10 weken al de dekens van zich af zonder slaapzak.
pi_79574226
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 16:19 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik ben helemaal niet aan de pil meer. Ik wil absoluut geen hormonen meer slikken. Mijn man gaat half mei onder het mes, sterilisatie. En tot die tijd maar gewoon condooms gebruiken.

Wij hebben de kleine man in een romper, pyama (al dan niet met voeten), slaapzak en dan een dekentje. En als het mooie weer aanhoudt dan zal de deken eerst verdwijnen, met nog warmere dagen zal er dan een pyama uit gaan maar slaapzak wordt wel aangehouden. Hij schopt nu met zijn bijna 10 weken al de dekens van zich af zonder slaapzak.
Ook als je de deken horizontaal instopt zeg maar? Dan heb je een grotere instoprand aan de zijkanten. Niels ligt volgens mij best wel stil in vergelijking met veel kindjes, het enige dat hij doet is scheef gaan liggen, soms bijna horizontaal
pi_79575356
Lijnloos, Minke is inderdaad nog een dun meisje! Fijn dat alles verder goed is! Isa was vorige week ook precies 5 kilo (op 5 gram na )!

En een rollende Ivan!

Ik moet trouwens maar eens op zoek naar een parasolletje voor de wandelwagen. Was vanmiddag even wezen lopen, en op de terugweg scheen de zon precies naar binnen op haar gezicht. Dat is niet fijn natuurlijk!
  donderdag 25 maart 2010 @ 16:53:57 #194
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_79575614
Goedemiddag, ben weer terug uit t ziekenhuis. Man wat was dat onderzoek ... NIET FIJN!! Blijkt dus nog heel veel placenta resten in mn baarmoeder te zitten! Bleh! Nu moet ik 31 maart naar het ziekenhuis voor een preoperatiefgesprek (gaan ze kijken of ik goed gezond ben voor de narcose) en op 6 april om 8:15 word ik onder narcose gebracht en gaan ze alles weghalen! Ook plaatst hij dan meteen een spiraaltje, omdat anders mijn baarmoeder gaat vastkleven en ik dan moeilijk zwanger kan raken weer...

Zou je als je uit narcose komt meteen weer met je kleine meid mogen zijn ? Mn lief probeerd op zijn werk vrij te krijgen en gaat dan mee met Tessa naar het ziekenhuis, maar ik zou het toch wel erg fijn vinden als ik uit de narcose kom, om mn kleine meid weer in mn armen te hebben
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik voel opgelucht, omdat ik nu zeker weet dat ik dáárdoor bloed, maar ik vind het doodeng om onder narcose te gaan!
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
  Redactie Frontpage donderdag 25 maart 2010 @ 17:04:01 #195
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_79576116
Zodra je van de uitslaapkamer weer op zaal komt zal dat geen probleem zijn denk ik m_p. Op de uitslaapkamer zal het waarschijnlijk niet mogen
[i]2 trut[/i]
pi_79576669
Balen dat het onderzoek zo'n pijn deed. Gelukkig weet je nu waar het aan ligt en wordt er wat aan gedaan. Fijn is het natuurlijk niet!
pi_79577838
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 15:32 schreef missziggy het volgende:
Ik vind Isabeau zo'n onwijs prachtige, gave naam... hoe kom je eraan???
Gejat (in overleg ) van vrienden. En bedankt voor het compliment!
pi_79577998
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 17:46 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Gejat (in overleg ) van vrienden. En bedankt voor het compliment!
Ik zou hem zo willen jatten, al denk ik niet dat ik in staat ben om meisjes te baren .
pi_79578090
Mocht je er toch toe in staat blijken; feel free
pi_79578197
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 17:52 schreef Sorbootje het volgende:
Mocht je er toch toe in staat blijken; feel free
wowwww.... geweldiggg!!! Nou je zal op de hoogte gehouden worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')