We liggen nog net niet voor het hek van de Efteling te wachten die dag, maar wilden wel meteen de eerste dag gaan als ze weer open zijn!quote:
maar ik zag laatst een reclame waarin ze zeiden dat de efteling 365 dagen per jaar open is, of bedoelen ze iets anders (die met die kleuter die een kikker zoent)quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:40 schreef Poppejans het volgende:
[..]
We liggen nog net niet voor het hek van de Efteling te wachten die dag, maar wilden wel meteen de eerste dag gaan als ze weer open zijn!![]()
En Wolf moet natuurlijk op de foto met de wolf uit het sprookjesbos, en muziekpaddestoelen kijken.
We gaan met nog iemand erbij, kunnen we afwisselend van elkaar overal in en kan altijd 1 iemand bij Wolf blijven.
Klopt, dit was de laatste keer dat de efteling dicht geweest is, vanaf 1 april zijn ze voortaan het hele jaar geopendquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
maar ik zag laatst een reclame waarin ze zeiden dat de efteling 365 dagen per jaar open is, of bedoelen ze iets anders (die met die kleuter die een kikker zoent)
We zouden eigenliijk een keer een eftelingpaddenstoelenmeet moeten houden!
proberen Zou ik zeggenquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:00 schreef happyme28 het volgende:
Pffff... kregen vandaag een boete voor te snel rijden (op weg naar het ziekenhuis voor mijn bevalling met weeën en al). Kun je daar geen kwijtschelding voor krijgen....
Heb je een ziekenhuisverklaring? Dan gewoon proberenquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:00 schreef happyme28 het volgende:
Pffff... kregen vandaag een boete voor te snel rijden (op weg naar het ziekenhuis voor mijn bevalling met weeën en al). Kun je daar geen kwijtschelding voor krijgen....
Wat zij zegt!quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Heb je een ziekenhuisverklaring? Dan gewoon proberen
Wa's da dan? Heb wel een bevallingsverslag waarin de tijd staat dat we binnenkwamen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Heb je een ziekenhuisverklaring? Dan gewoon proberen
eerst ff passen denk ik. Lotte is nu 6 maanden en past nog net in de bak. Opmaken: Matrasovertrekje voor een wiegje, hydrofiel onder het hoofdje. Kind. En dan eventueel een dekentje. Zit er waarschijnlijk wel bij. Lakentje heb ik niet gedaanquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:13 schreef WupWup het volgende:
Das zuur, een boete voor je ziekenhuisrit![]()
Ik heb even een vraagje. Wij gaan eind mei een midweek naar Texel met familie en m'n moeder heeft gevraagd om de kinderwagen. Ik heb alleen geen flauw idee hoe dat ding werkt. Moeten we dan de kinderwagenbak meenemen of de buggy-inzet? Emma is dan 6 maanden. En hoe kun je die bak dan het beste opmaken?
quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:13 schreef WupWup het volgende:
Das zuur, een boete voor je ziekenhuisrit![]()
Ik heb even een vraagje. Wij gaan eind mei een midweek naar Texel met familie en m'n moeder heeft gevraagd om de kinderwagen. Ik heb alleen geen flauw idee hoe dat ding werkt. Moeten we dan de kinderwagenbak meenemen of de buggy-inzet? Emma is dan 6 maanden. En hoe kun je die bak dan het beste opmaken?
eind mei is het vast lekker genoeg zonder dekentje. Als je trouwens geen wieg-overtrekje hebt, kan je er ook gewoon uitgevouwen hydrofielen over doen, zonde om voor die ene dag een overtrekje te kopen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:45 schreef WupWup het volgende:
dank je! ik voel me een beetje suf dat ik dat -nu nog- moet vragen
Wageningen, en Wolf en ik krijgen morgen Twinkly en Niels op visitequote:Op woensdag 24 maart 2010 21:35 schreef Incantrix het volgende:
Poppejans Waar woon jij nou ook al weer, trouwens?
Aaah, universiteitsstadquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:10 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wageningen, en Wolf en ik krijgen morgen Twinkly en Niels op visite![]()
dankje voor je opbeurende woorden, ik ga er ook nog maar lang niet vanuit dat Wolf ook aan de helm moet.
Wat klinkt je heerlijk verliefdGaaf dat hij zo genoot van het zwemmen! Lief he, die kleine billetjes in zo'n mini zwembroekje
Jaquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:38 schreef Poppejans het volgende:
Wat hartstikke goed en fijn Freecell!
quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:43 schreef freecell het volgende:
[..]
JaEn nu kan hij lekker gaan groeien en kan die #$%^&$&*$%weegschaal heel snel de deur uit
Ik blijf nog wel ff minimaal een maandje elke week bij het cb wegen. Schrik zit er nog een beetje in.
dank jequote:Op donderdag 25 maart 2010 07:03 schreef Beessie-Jen het volgende:
goedemorgen!!
@Freecell; succes bij de KNO-arts!
Wij hebben de mazzel dat we bijna naast het zwembad wonen, 2 minuten lopen. Ik heb speciaal mijn thuis-dag op woensdag gepland zodat we kunnen gaan zwemmenquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:13 schreef Incantrix het volgende:
Happy, hierzo is er maar één zwembad waar je terecht kunt voordat je baby een half jaar oud is, echt stom vind ik dat. Hoop dat jij en Daan er strakjes ook zo van gaan genieten!
Ik zie in dat topic dat ik aug. 2006 een zoon krijg en 29 juli nog een zoon. Die zat er een paar dagen naastquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:55 schreef Troel het volgende:
Het zwangerschapspendeltopic
Dit topic?
Leonieke: krijgt in 2010 een kind/2e helft 2007:zoon
Ligt aan wat voor voeding ze krijgen en naar de lengte van de ouders. Mijn zusje heeft een zoontje die 9 weken ouder is dan mijn jongste en die jongen is echt een beer. Die krijgt kunstvoeding en dat is dik makender dan borstvoeding wat mijn zoontje krijgt. Qua lengte verschillen wij niet veel en ook de vaders schelen niet veel en straks zal mijn neefje denk ik wel weer stil staan en zal mijn zoon misschien weer een inhaalslag leveren. Dus ook bij jou Wolf en die van de gym is misschien nu het verschil groot maar straks (rond de 1e verjaardag) zie je daar niet of nauwelijks nog iets van.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:26 schreef Poppejans het volgende:
Ik vind het altijd leuk om gewicht en lengte enzo te vergelijken met andere kindjes. Iemand van de zwangerschapsgym heeft een zoon die een maand ouder is dan Wolf, dus ruim 4 maanden nu, en hij weegt 8 kilo en is 69 cm![]()
![]()
(terwijl hij hetzelfde geboortegewicht had als Wolf) echt bizar die verschillen zo vroeg al
quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:26 schreef DaviniaHR het volgende:
maar ja, als je het derde kind bent, ben je wel wat herrie gewend
Dat zal het zijn inderdaad!quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:23 schreef freecell het volgende:
Lily, ik denk dat het wennen bij die hele kleintjes vooral voor de mama's isEven wennen aan zonder je kind zijn en je kind uit handen geven.
Zodat je haar met vertrouwen uit handen geeft als je weer moet gaan werken
Wie?quote:Op donderdag 25 maart 2010 07:43 schreef Takkembah het volgende:
sobroobtje hoe is het gegaan daarzo? Ik vind jou echt super daarin. Not taking the easy road! Jij bent gaaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |