Zow, daar ben ik weer
MP, wat balen dat het waarschijnlijk toch een stukje achtergebleven placenta is! Ik weet zeker dat je dit allemaal kan, maar echt fijn is het allemaal niet he? Die bevalling is dan tot daar aan toe, maar daarna moet het ook gewoon klaar zijn met dat gezeur. Dikke

!
Poppejans met Stef's forum-broertje, wat vervelend dat Wolf toch ook een afplatting heeft. Ik hoop echt héél erg dat hij het helmpje niet nodig zal hebben, want dat maakt het er gewoon niet leuker op! Gewoon kijken hoe het gaat en zien waar het schip strand is op dit moment onze tactiek, gewoon je best blijven doen het tij te keren en dan gaat het vast goedkomen..

voor jou en een

voor Wolf

Waar woon jij nou ook al weer, trouwens?
Sorbootje.. WAUW. Wat een moedig besluit!

Ik vind het echt heel dapper, je weet dat het zwaar gaat zijn die eerste dagen, maar je maakt de keuze die voor jou juist is. Chapeau! Dikke knuffel voor jou, en ik hoop heel stiekum dat het júist mee gaat vallen, nu je de hel op aarde verwacht

Happy, balen zeg, die krampjes

Stef is er ook nog steeds niet helemaal vanaf, al is het nu nog maar eens in de zoveel dagen.. Op dit moment heeft hij het volgens mij vooral als hij een paar flessen op een dag heeft gekregen, dan krijgt hij denk ik teveel lucht binnen ofzo.

voor je lieve Daan meis!
En Wupwup, ik vind het wel een goede vraag hoor

Heb het bij Stef ook een beetje, hij past nog maar nauwelijks in de wagenbak maar de buggy-zit-dinges durf ik eigenlijk nog niet, al is zijn hoofd echt niet heel wiebelig ofzo. Vandaar nu maar éxtra hard bezig met mooie draagdoeken

Hieroz gaat het goed enzo

Stef is vandaag voor het eerst wezen zwemmen en het was zó lief! Dat kleine kippie tegen me aangedrukt en enórm geïnteresseerd om zich heen kijkend

Eerst vond hij het een beetje eng en raar volgens mij, hij kroop zowat in me en kreeg een beetje een pruillipje (het water is natuurlijk niet zo warm als bij een bad, dus ik denk dat dat niet echt goed viel) maar al snel was hij druk rond aan het kijken en aan het lachen enzo

Tijdens de les was het op een bepaald moment de bedoeling dat je je koter onder water deed, hem onder water een zetje gaf naar de juf (die iets van een meter verderop stond) en dat zij hem dan opvind en weer boven water haalde, en dan weer terug.. Mijn hart zat in mijn keel, wát wilde ze nou??? Omdat het Stef's eerste keer was heeft ze hem alleen terug naar mij gedaan onder water.. En dat joch was al ónder water aan het glimlachen!

Ik moest nog een kwartier bijkomen, maar hij vond het helemaal te gek geloof ik

Gek jong

Hij is nu trouwens ook écht gericht speelgoedjes aan het pakken en hij heeft ontdekt dat Sophie echt briljánt is om op te sabbelen.
Och ja, het kereltje is vrolijk, een enorme lachebek, drinkt goed, slaapt geweldig.. Wat kan een mens nog wensen?