abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79538445
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 17:06 schreef lily het volgende:
haha, je onderschrift
We liggen nog net niet voor het hek van de Efteling te wachten die dag, maar wilden wel meteen de eerste dag gaan als ze weer open zijn!
En Wolf moet natuurlijk op de foto met de wolf uit het sprookjesbos, en muziekpaddestoelen kijken.
We gaan met nog iemand erbij, kunnen we afwisselend van elkaar overal in en kan altijd 1 iemand bij Wolf blijven.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 24 maart 2010 @ 17:43:46 #52
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79538547
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 17:40 schreef Poppejans het volgende:

[..]

We liggen nog net niet voor het hek van de Efteling te wachten die dag, maar wilden wel meteen de eerste dag gaan als ze weer open zijn!
En Wolf moet natuurlijk op de foto met de wolf uit het sprookjesbos, en muziekpaddestoelen kijken.
We gaan met nog iemand erbij, kunnen we afwisselend van elkaar overal in en kan altijd 1 iemand bij Wolf blijven.
maar ik zag laatst een reclame waarin ze zeiden dat de efteling 365 dagen per jaar open is, of bedoelen ze iets anders (die met die kleuter die een kikker zoent)

We zouden eigenliijk een keer een eftelingpaddenstoelenmeet moeten houden!
pi_79538730
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 17:43 schreef amaranta het volgende:

[..]

maar ik zag laatst een reclame waarin ze zeiden dat de efteling 365 dagen per jaar open is, of bedoelen ze iets anders (die met die kleuter die een kikker zoent)

We zouden eigenliijk een keer een eftelingpaddenstoelenmeet moeten houden!
Klopt, dit was de laatste keer dat de efteling dicht geweest is, vanaf 1 april zijn ze voortaan het hele jaar geopend
en ik ben voor een paddestoelenmeet oh een meet in de Efteling is echt de leukste locatie ooit!!!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_79538857
Leuk hoor. De efteling

1 april is mijn eerste werkdag
  woensdag 24 maart 2010 @ 18:00:54 #55
57497 happyme28
I'm so happy
pi_79539102
Pffff... kregen vandaag een boete voor te snel rijden (op weg naar het ziekenhuis voor mijn bevalling met weeën en al). Kun je daar geen kwijtschelding voor krijgen....
  woensdag 24 maart 2010 @ 18:35:25 #56
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79540084
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 18:00 schreef happyme28 het volgende:
Pffff... kregen vandaag een boete voor te snel rijden (op weg naar het ziekenhuis voor mijn bevalling met weeën en al). Kun je daar geen kwijtschelding voor krijgen....
proberen Zou ik zeggen
  woensdag 24 maart 2010 @ 19:06:05 #57
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_79541137
jeetje zal je altijd net zien Happy...

maar ik denk het niet; zelfs een ambu krijgt boetes als hij geen signalen voert en anders moet ook die zich aan de verkeersregels houden...dus denk dat je heel weinig kans hebt...

ff snel bijgelezen op het werk; gelukkig iets rustiger vandaag
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_79541185
De Efteling is voor ons zo'n ruk-eind weg helaas....

Maar Emmen (dierentuin) is dichtbij, dus daar gaan we in Mei heen
pi_79541209
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 18:00 schreef happyme28 het volgende:
Heb je een ziekenhuisverklaring? Dan gewoon proberen
pi_79541322
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 19:08 schreef freecell het volgende:

[..]

Wat zij zegt!

Hoeveel km te hard was het?
  woensdag 24 maart 2010 @ 19:23:11 #61
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_79541738
Hullo dames!

Happy, ik zou het inderdaad gewoon proberen, lukt het niet weet je in elk geval dat je er écht niet onderuit kan

Ooohh, die berichtjes m.b.t. de twee streepjes Zo leuk! De mijne ga ik maar niet eens meer terugzoeken, de hormonen maakten me echt géén leuker mens die eerste dagen

En de rest typ ik strakjes wel, het eten is klaar
3!
  woensdag 24 maart 2010 @ 19:51:37 #62
57497 happyme28
I'm so happy
pi_79543014
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 19:08 schreef freecell het volgende:

[..]

Wa's da dan? Heb wel een bevallingsverslag waarin de tijd staat dat we binnenkwamen.

Het was 11 km te hard, 8 km gecorrigeerd binnen de bebouwde kom, 43 euro. Gewoon zonde geld. Heb toch tijd zat de komende weken. Kan het allicht proberen
pi_79544066
Das zuur, een boete voor je ziekenhuisrit

Ik heb even een vraagje. Wij gaan eind mei een midweek naar Texel met familie en m'n moeder heeft gevraagd om de kinderwagen. Ik heb alleen geen flauw idee hoe dat ding werkt. Moeten we dan de kinderwagenbak meenemen of de buggy-inzet? Emma is dan 6 maanden. En hoe kun je die bak dan het beste opmaken?
pi_79544605
Sorboo, wat spannend hoe je het gaat aanpakken! Maar wie weet gaat het wel heel erg meevallen en zwicht ze snel voor de fles! Ik hoop het in ieder geval wel voor je!
pi_79544850
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 20:13 schreef WupWup het volgende:

Ik heb even een vraagje. Wij gaan eind mei een midweek naar Texel met familie en m'n moeder heeft gevraagd om de kinderwagen. Ik heb alleen geen flauw idee hoe dat ding werkt. Moeten we dan de kinderwagenbak meenemen of de buggy-inzet? Emma is dan 6 maanden. En hoe kun je die bak dan het beste opmaken?

eerst ff passen denk ik. Lotte is nu 6 maanden en past nog net in de bak. Opmaken: Matrasovertrekje voor een wiegje, hydrofiel onder het hoofdje. Kind. En dan eventueel een dekentje. Zit er waarschijnlijk wel bij. Lakentje heb ik niet gedaan
Lotte!
Noah!
pi_79545761
dank je! ik voel me een beetje suf dat ik dat -nu nog- moet vragen
pi_79547140
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 20:13 schreef WupWup het volgende:

Ooooh wij zijn helemaal Texel fan en gaan ieder jaar, ontzettend veel plezier gewenst alvast!
bij 6 maanden mag ze op zich ook al in de buggyinzet, gewoon een beetje plat. Heeft ze wel het meeste om te kijken,vaak vinden ze dat prachtig maar als ze nog past in de wagenbak kan dat natuurlijk ook
pi_79547689
Ik vind het altijd leuk om gewicht en lengte enzo te vergelijken met andere kindjes. Iemand van de zwangerschapsgym heeft een zoon die een maand ouder is dan Wolf, dus ruim 4 maanden nu, en hij weegt 8 kilo en is 69 cm (terwijl hij hetzelfde geboortegewicht had als Wolf) echt bizar die verschillen zo vroeg al
pi_79547895
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 20:45 schreef WupWup het volgende:
dank je! ik voel me een beetje suf dat ik dat -nu nog- moet vragen
eind mei is het vast lekker genoeg zonder dekentje. Als je trouwens geen wieg-overtrekje hebt, kan je er ook gewoon uitgevouwen hydrofielen over doen, zonde om voor die ene dag een overtrekje te kopen.

Enne, als je het nooit gebruikt, kan je het ook niet weten toch
Lotte!
Noah!
  woensdag 24 maart 2010 @ 21:35:26 #70
95408 Incantrix
pi_79548102
Zow, daar ben ik weer

MP, wat balen dat het waarschijnlijk toch een stukje achtergebleven placenta is! Ik weet zeker dat je dit allemaal kan, maar echt fijn is het allemaal niet he? Die bevalling is dan tot daar aan toe, maar daarna moet het ook gewoon klaar zijn met dat gezeur. Dikke !

Poppejans met Stef's forum-broertje, wat vervelend dat Wolf toch ook een afplatting heeft. Ik hoop echt héél erg dat hij het helmpje niet nodig zal hebben, want dat maakt het er gewoon niet leuker op! Gewoon kijken hoe het gaat en zien waar het schip strand is op dit moment onze tactiek, gewoon je best blijven doen het tij te keren en dan gaat het vast goedkomen.. voor jou en een voor Wolf Waar woon jij nou ook al weer, trouwens?

Sorbootje.. WAUW. Wat een moedig besluit! Ik vind het echt heel dapper, je weet dat het zwaar gaat zijn die eerste dagen, maar je maakt de keuze die voor jou juist is. Chapeau! Dikke knuffel voor jou, en ik hoop heel stiekum dat het júist mee gaat vallen, nu je de hel op aarde verwacht

Happy, balen zeg, die krampjes Stef is er ook nog steeds niet helemaal vanaf, al is het nu nog maar eens in de zoveel dagen.. Op dit moment heeft hij het volgens mij vooral als hij een paar flessen op een dag heeft gekregen, dan krijgt hij denk ik teveel lucht binnen ofzo. voor je lieve Daan meis!

En Wupwup, ik vind het wel een goede vraag hoor Heb het bij Stef ook een beetje, hij past nog maar nauwelijks in de wagenbak maar de buggy-zit-dinges durf ik eigenlijk nog niet, al is zijn hoofd echt niet heel wiebelig ofzo. Vandaar nu maar éxtra hard bezig met mooie draagdoeken

Hieroz gaat het goed enzo Stef is vandaag voor het eerst wezen zwemmen en het was zó lief! Dat kleine kippie tegen me aangedrukt en enórm geïnteresseerd om zich heen kijkend Eerst vond hij het een beetje eng en raar volgens mij, hij kroop zowat in me en kreeg een beetje een pruillipje (het water is natuurlijk niet zo warm als bij een bad, dus ik denk dat dat niet echt goed viel) maar al snel was hij druk rond aan het kijken en aan het lachen enzo Tijdens de les was het op een bepaald moment de bedoeling dat je je koter onder water deed, hem onder water een zetje gaf naar de juf (die iets van een meter verderop stond) en dat zij hem dan opvind en weer boven water haalde, en dan weer terug.. Mijn hart zat in mijn keel, wát wilde ze nou??? Omdat het Stef's eerste keer was heeft ze hem alleen terug naar mij gedaan onder water.. En dat joch was al ónder water aan het glimlachen! Ik moest nog een kwartier bijkomen, maar hij vond het helemaal te gek geloof ik Gek jong Hij is nu trouwens ook écht gericht speelgoedjes aan het pakken en hij heeft ontdekt dat Sophie echt briljánt is om op te sabbelen.

Och ja, het kereltje is vrolijk, een enorme lachebek, drinkt goed, slaapt geweldig.. Wat kan een mens nog wensen?
3!
pi_79549938
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 21:35 schreef Incantrix het volgende:
Poppejans Waar woon jij nou ook al weer, trouwens?

Wageningen, en Wolf en ik krijgen morgen Twinkly en Niels op visite
dankje voor je opbeurende woorden, ik ga er ook nog maar lang niet vanuit dat Wolf ook aan de helm moet.

Wat klinkt je heerlijk verliefd Gaaf dat hij zo genoot van het zwemmen! Lief he, die kleine billetjes in zo'n mini zwembroekje
  woensdag 24 maart 2010 @ 22:24:29 #72
95408 Incantrix
pi_79550644
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 22:10 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Wageningen, en Wolf en ik krijgen morgen Twinkly en Niels op visite
dankje voor je opbeurende woorden, ik ga er ook nog maar lang niet vanuit dat Wolf ook aan de helm moet.

Wat klinkt je heerlijk verliefd Gaaf dat hij zo genoot van het zwemmen! Lief he, die kleine billetjes in zo'n mini zwembroekje
Aaah, universiteitsstad En Twinkly en Niels op visite, wat leuk!! Doe ze een knuffel van me, wil je?

Hey Twinkly, wil je iets doen voor me? Wil je Poppejans en Wolf een knuffel geven van me?

En jaahh, dat kleine kippenkontje in zo'n klein broekie wurmen, haha! Ja, ik ben ook wel echt heel verliefd op Stef (ohja! Ik wilde nog foto's posten ), het is zó'n superdupermegelief jochie Ik kan geen genoeg krijgen van dat koppie, en die lachjes!
3!
pi_79551195
Inca, dat zwemmen Klinkt heerlijk!

Florian drinkt véél van zijn nieuwe drinken Even wennen nog hoor

En ik had hem in het ziekenhuis lekker in de draagdoek en hij was héél wakker. Nog nooit zo veel vertederde blikken gehad
pi_79551341
Wat hartstikke goed en fijn Freecell!
pi_79551670
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 22:38 schreef Poppejans het volgende:
Wat hartstikke goed en fijn Freecell!
Ja En nu kan hij lekker gaan groeien en kan die #$%^&$&*$%weegschaal heel snel de deur uit

Ik blijf nog wel ff minimaal een maandje elke week bij het cb wegen. Schrik zit er nog een beetje in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')