De Bell foto's zijn inderdaad echt te ergquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:04 schreef Troel het volgende:
Maar die op schapenvachtje moet, want die hebben we van Ruben ook
En Bell inderdaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met Leah ga ik het denk ik niet doen trouwens.
Als ze wat ouder is maak ik een afspraak met Icicle (met alledrie de kinderen)
Ja Daan had er al een tijdje last van maar met de Cinababy was het goed onder controle maar nu ineens weer zo erg. Idd sneu voor mijn mannetjequote:Op woensdag 24 maart 2010 12:52 schreef Twinkly het volgende:
Happy vrijwel alle baby's krijgen krampjes omdat de darmen nog moeten wennen aan het verteren van voedsel. Tegenwoordig wordt niet meer gedacht dat wat de moeder eet de oorzaak is, behalve bij zeer heftige allergie voor bijvoorbeeld koemelk.
Krampjes zijn zo zielig![]()
Bij ons Infacol niet zo dus vandaar Cinababy. Dat leek heel goed te gaan, tot gisteravond..quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:14 schreef lily het volgende:
Zielig heh, die krampjesBij ons hielp infacol echt heel goed.
En ik weet nog dat jij gedroomd hebt over mijn positieve testquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:42 schreef Poppejans het volgende:
Oja, van jou weet ik ook nog wel dat je positief teste Vlindur!![]()
Ik had oa ook die test, en heb ik nog steeds bewaard.
Ah zielig, beterschap voor Aviva!
Oja! Dat was eigenlijk wel heel bizar, beetje eng!quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
En ik weet nog dat jij gedroomd hebt over mijn positieve test
En was het inderdaad een jongen of was dat niet gependeld?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:50 schreef leonieke het volgende:
En er was ook nog eens gependeld bij mij dat ik in 2010 ging bevallen(en daar geloof ik eigenlijk helemaal niet in
)
Idd, ik moet zelfs eerlijk bekennen dat ik soms niet in het moeilijk zwanger-topic durf te posten en dat vind ik echt erg van mezelf, maar ik wil ze ook de ogen niet uitstekenquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:51 schreef Vlindur het volgende:
Mijn testen heb ik ook nog steeds![]()
Vind het zo bijzonder om ons allemaal hier te zien! Al mis ik toch nog steeds een paar hoor, zo sneu dat het niet lukt bij hun![]()
Aviva, beteschap!
Hmz, dat weet ik eigenlijk niet meer. Ik zou eens moeten zoeken achter dat topic (maar ik weet zelfs niet meer in welk subforum het zou staan).quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:52 schreef Troel het volgende:
[..]
En was het inderdaad een jongen of was dat niet gependeld?
Een zoon dan nogquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:25 schreef snoopy het volgende:
Het-grote-(zw)/(p)endel,-neem-het-met-een-enorme-korrel-zout-lijstje-tot-nu-toe
Leonieke: krijgt in 2010 een kind/2e helft 2007:zoon
Ik ga inderdaad kolven. Ook omdat mijn borsten het natuurlijk niet trekken als zij ook cold turkey moeten stoppenquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:04 schreef DaviniaHR het volgende:
sorbo, hoe ga je het dan aanpakken? ga je het weekend volledig kolven? en daarna? het klinkt iig alsof jullie een zwaar weekend tegemoet gaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |