quote:
Oh, dan heb ik misschien toch liever een spinquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze. In je bed. En met een grote groep.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze. In je bed. En met een grote groep.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:43 schreef Dirkh het volgende:
Geschokt zojuist, potje vriendin meldt net dat ze een nieuwe vriend heeft.
Zo, en wat klopt er verdomme niet aan dat verhaal?
Die gaan niet onlinequote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*maakt plaats voor Ing met haar sterke verhalen uit de praktijk*
De pot is uit de kast gekomen dat ze hetero is?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:43 schreef Dirkh het volgende:
Geschokt zojuist, potje vriendin meldt net dat ze een nieuwe vriend heeft.
Zo, en wat klopt er verdomme niet aan dat verhaal?
Trusten.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Jep, uitgedouched....
De poesjes hebben hapjes en ik kan dus zo m'n bedje in![]()
[..]
Die gaan niet online
Ik wacht nog ff tot Cat onjarig isquote:
Dat was ik alweer vergeten.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik wacht nog ff tot Cat onjarig is
Wat een mooie beestjes!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:50 schreef Ingetje79 het volgende:
2 katten zoeken tehuis, spoed! Ivm overlijden eigenaar
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik wacht nog ff tot Cat onjarig is
quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Van harte niet meer gefeliciteerd Cattecopje.
quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:01 schreef Cat22 het volgende:
Maar dit weekend toch nog een beetje (veel), hihihi.
Nu dan wel trusten.quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Gefeliciteerd met je onjaardag Cat
![]()
En dan duik ik nu m'n bedje in![]()
Trusten allemaal
Je verjaart maar 1x per jaar.quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:07 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga ook slaapkens doen. Morgen gaat de wekker weer om kwart voor 7.
Trusten en thanks voor het meevieren van deze uhm... mijlpaal.![]()
Jaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:59 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben nu vast te laat om truste tegen Dirk te zeggen.
Oeh, geen zoetjequote:Op woensdag 24 maart 2010 08:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Liever koffie.
Zonder melk, beetje suiker.
Dat kan ook niet anders, of accountant.quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:19 schreef Loveless85 het volgende:
Ik had een collega die dronk groene thee met een zoetje en 2 bakkies koud water erbij.
Hij is dan ook homo.
Oh dat klinkt bekend, bij mij is het alleen een vrouwelijkequote:Op woensdag 24 maart 2010 08:19 schreef Loveless85 het volgende:
Ik had een collega die dronk groene thee met een zoetje en 2 bakkies koud water erbij.
Hij is dan ook homo.
Goedemorgen Greesie.quote:
quote:
MIETJE!!!quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:22 schreef Greys het volgende:
Oh en ik ben ook een homo, want ik drink thee, geen koffie.
Zonder zoetjes dan wel, thee met niets![]()
En als ik wel ineens dringend koffie nodig heb dan met bergen suiker en melk.
/wijf
Ja voor vrouwen is het prima muts.quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:22 schreef Greys het volgende:
Oh en ik ben ook een homo, want ik drink thee, geen koffie.
Zonder zoetjes dan wel, thee met niets![]()
En als ik wel ineens dringend koffie nodig heb dan met bergen suiker en melk.
/wijf
Ik ben altijd blij en huppelig, lekker geslapen, prima droom gehad... mooi weer en ik durf te wedden dat vandaag ook de rode tulpen op het veld uitkomen, want ik zal vanmorgen al een rode waas over het groenquote:
Ik doe 's ochtends ook altijd dubbele consumptiesquote:Op woensdag 24 maart 2010 08:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja voor vrouwen is het prima muts.
Maar GROENE thee, met een ZOETJE, en dan TWEE bakkies koud water erbij [ afbeelding ]
Em El, ik heb er vast overheen gelezen, maar hoe was je lunch bij de Tuin?quote:
Chocomeisjes, dat is van een hele andere ordequote:Op woensdag 24 maart 2010 08:26 schreef Ml-etje het volgende:nou ik lust het nog steeds beide niet dus 1 choco voor mij s'morgens en de rest vd frisjes
Heb ik ook niet meer over gepostquote:Op woensdag 24 maart 2010 08:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Em El, ik heb er vast overheen gelezen, maar hoe was je lunch bij de Tuin?
JA MAAR JIJ BENT EEN VROUWquote:Op woensdag 24 maart 2010 08:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik doe 's ochtends ook altijd dubbele consumpties
Want dan heb ik dorst en ga ik niet zitten wachten tot de thee genoeg is afgekoeld.
Dus thee en een glaasje water er naast. Sorry
Prima lunchtijdquote:Op woensdag 24 maart 2010 08:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb ik ook niet meer over gepostmaar het was heerlijk
van 13h tot 15h zowat gezeten daar
Oh fijn dat het niet tegenviel! Lekker plekje he daarquote:Op woensdag 24 maart 2010 08:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb ik ook niet meer over gepostmaar het was heerlijk
van 13h tot 15h zowat gezeten daar
quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh fijn dat het niet tegenviel! Lekker plekje he daar
En ik drink ook choco!
Wederom: met veel suiker! En desnoods midden in de zomer
Doeg Greys!quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Thee met 2 zoetjes
Koffie met 1 zoetje en een beetje melk
Euh voor zover ik het snap, laptopgeheugen v 1 GB ?Da hebbikalquote:Op woensdag 24 maart 2010 08:33 schreef Loveless85 het volgende:
Iemand hier nog iets aan 2x 1gb DDR2 SO-DIMM (laptop-) geheugen?
Engetje79quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Thee met 2 zoetjes
Koffie met 1 zoetje en een beetje melk
Ja maaaar in de meeste laptops kan je het dus uitbreiden. Dit komt uit de laptop van die van mij, daar zat 2 gig in (2 modules van 1 gig) en die heb ik dus vervangen door 2 van 2 gig (=4 gig)quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Euh voor zover ik het snap, laptopgeheugen v 1 GB ?Da hebbikal
Ahaquote:Op woensdag 24 maart 2010 08:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maaaar in de meeste laptops kan je het dus uitbreiden. Dit komt uit de laptop van die van mij, daar zat 2 gig in (2 modules van 1 gig) en die heb ik dus vervangen door 2 van 2 gig (=4 gig)
Jij bent ook best wel een lieve jongen he. Ruwe bolster - > Poef weg!quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:49 schreef Loveless85 het volgende:
Dus ja, ik kan het wel voor 3 tientjes verpatsen maar als ik hier iemand er blij mee kan maken. Tis toch leuk als je je laptopgeheugen zo kan verdubbelen ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das zielig voor Greys, ze werkt ook hard voor d'r centen
quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:37 schreef twijfeldetwijfel het volgende:
Het is niet zo dat ze niet helder is ofso. Ze is alleen beetje anders. Ik dacht dat het wel bij zou trekken
maar.. terwijl dit vroeger vanzelfsprekend was doe ik het nu meer met een zucht.
*middelvinger*quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das zielig voor Greys, ze werkt ook hard voor d'r centen
En? Weet ie het al of ie zijn trouwpak aan de wilgen gaat hangen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:39 schreef Loveless85 het volgende:
SNEL SNEL SNEL SMS-ALERT
Trouwen of toch niet?
DE TS HEEFT GEREAGEERD
zeg, kan je niet lezen ofzo?quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:14 schreef Greys het volgende:
[..]
En? Weet ie het al of ie zijn trouwpak aan de wilgen gaat hangen?
Goeiemorgen spanningsboogquote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:04 schreef Loveless85 het volgende:
LenteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja kijk, dan heb je in tegenstelling tot Scarlett Johansonsonson niet alleen de tieten maar ook een mooi koppie.
Ik zeg doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
spanningsboog?quote:
Je bent zelfs bij de 2e post in de ochtend al scherpquote:
Ah, dat ben je vergetenquote:
quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah, dat ben je vergeten![]()
Wiki is stuk, kapoet!
quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah, dat ben je vergeten![]()
Wiki is stuk, kapoet!
Nieuwe kopen gaat, nieuwe versie! Met meer opties
Leuk he, dat weggetje er naar toe met die keien enzo, je zit midden in Rotterdam maar het is net alsof je even een mini vakantie hebt in het buitenland daar vind ik altijdquote:Op woensdag 24 maart 2010 08:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
heerlijk en het is super aan te rijden dus we doen het nog een keer samen over.
quote:
Tomatensoep volgens dit receptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Lekker met dat water ook, en vind het niet echt midden in R'damquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk he, dat weggetje er naar toe met die keien enzo, je zit midden in Rotterdam maar het is net alsof je even een mini vakantie hebt in het buitenland daar vind ik altijd
Ll schijnt in een keer heel aardig te zijn (lees boven)quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zo, dus jij schuift mij zo makkelijk aan de kant?
![]()
* Dirkh van de lijst van aardige mensen schrapt *
quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Tomatensoep volgens dit receptJa, nu zit ik hier te kwijlenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van het weekend misschien maar eens maken
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Hij is heerlijk hoorquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, nu zit ik hier te kwijlen![]()
Van het weekend misschien maar eens maken
Thnxquote:
Nee geen idee, ja ik kan zo recepten opzoeken maar niet een die ik heb geprobeerd.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:29 schreef Ml-etje het volgende:
Dirkh heb jij nog een recept voor paprika soep?
Ons eten van zaterdagavond is tot 8 uur uitgesteld dus ik moet tussendoor wat eten en dacht hmm paprikasoep.
Oh ja vind ik wel, Kralingen is toch echt wel midden in Rotterdam voor mijn gevoelquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Lekker met dat water ook, en vind het niet echt midden in R'dam
En het eten was heerlijk we hadden it. bol en mosselen
Mijn moeder maakte vroeger heel vaak paprikasoep met spekjesquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee geen idee, ja ik kan zo recepten opzoeken maar niet een die ik heb geprobeerd.
Maar je geeft wel een goede tip, paprikasoep.
Ja dat zag ik... die staat al op die lijst jaquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ll schijnt in een keer heel aardig te zijn (lees boven)
Op LI? Moet jij eens opletten, soms lopen dingen in eens heel anders.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja dat zag ik... die staat al op die lijst ja![]()
Maar mooi dat jij daar niet makkelijk meer op komt
Oh, ik zal opletten hoor de 15e...quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Op LI? Moet jij eens opletten, soms lopen dingen in eens heel anders.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Op LI? Moet jij eens opletten, soms lopen dingen in eens heel anders.
quote:
quote:
Het is meer dat er naast het pakje italiaanse tomatensoep dat ik altijd gebruik ook paprikasoep stondquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee geen idee, ja ik kan zo recepten opzoeken maar niet een die ik heb geprobeerd.
Maar je geeft wel een goede tip, paprikasoep.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mijn moeder maakte vroeger heel vaak paprikasoep met spekjes
Het is eigk simpel, kippenbouillon, paprika's, sjalot en slagroom et voilaquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Groene en rooie
Ik ga zoeken, kijken of er iets op het oog al goed smaakt (kan dat? Yes we can!)
De lente doet het heul wel!quote:
Ik zie het, het is vrij simpel. Op Smulweb staan al meer dan 300 verschillende recepten.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het is eigk simpel, kippenbouillon, paprika's, sjalot en slagroom et voilasoep!
bij mij nietquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar de wallpaper niet![]()
Of nu ineens wel?
[ afbeelding ]
Hier niet. Maar de lente wel!quote:
Ik heb liever deze eigenlijk...quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:03 schreef Dirkh het volgende:
Hij doet het bij mij ook niet, maar moet er op klikken.
Saai, een boom.
Ik heb toch liever dat Ll lente plaatjes uitzoekt Greys.
Ik bén saaiquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:03 schreef Dirkh het volgende:
Hij doet het bij mij ook niet, maar moet er op klikken.
Saai, een boom.
Ik heb toch liever dat Ll lente plaatjes uitzoekt Greys.
Van die bomen hadden ze in Eindhoven op weg naar school vroeger. En toen fietste ik daar een keer, stak er een windvlaag op en toen was het echt zo ontzettend sprookjesachtig omdat er allemaal van die bloesem door de lucht vloogquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:06 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
mooi om onderdoor te lopen als je trouwt... en dan foto's maken
Mooi hequote:Op woensdag 24 maart 2010 10:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Van die bomen hadden ze in Eindhoven op weg naar school vroeger. En toen fietste ik daar een keer, stak er een windvlaag op en toen was het echt zo ontzettend sprookjesachtig omdat er allemaal van die bloesem door de lucht vloog.
Misschien moet je TS van dat ene topic in R&P daar even op wijzenquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:06 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
mooi om onderdoor te lopen als je trouwt... en dan foto's maken
quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien moet je TS van dat ene topic in R&P daar even op wijzen
Dat vraagt iedereen zich wel af denk ik...quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vraag me af of ik ooit ga trouwen.
Da's op zich wel een belangrijk onderdeel jaquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wil alleen trouwen met iemand die ook met mij wil trouwenAls ik zijn vriendin was en wist hoe hij twijfelde zou ik hem al niet meer hoeven denk ik
quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's op zich wel een belangrijk onderdeel ja![]()
quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:35 schreef Dirkh het volgende:
Is iedereen nog huppelig?
Yvonne heeft vanmorgen vandaag uitgeroepen tot mannenrokjesdag.
Ik ben mijn benen aan het scheren, mijn billen aan het harsen. Waairokjes.
FOTO!quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:35 schreef Dirkh het volgende:
Als hij die andere niet was tegengekomen, was hij gewoon blij met haar getrouwd.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou bij dat geval van die twijfelaar weet ik dat zo net nog niet hoor
Dat kunnen wij hebben hoorquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Terwijl ik mijn billen aan het harsen ben? Dat ziet er raar uit hoor.
Dat is waar... Maar ik vrees wel dat het dan later alsnog stuk was gelopen... Hetzij door een "andere ander", hetzij doordat hij het niet meer aan konquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Als hij die andere niet was tegengekomen, was hij gewoon blij met haar getrouwd.
Dan was er volgens mij niet eens de vraag of hij het wel of niet wilde.
NU roept hij - en wij - 'ah ja, het zat toch al niet goed', maar WTF ga je dan trouwen?
Fripsewindquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:40 schreef Ml-etje het volgende:
Raampjes allemaal openwe hebben horren
Je weet waar de P van PM voor staat?quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Waarom vraag je dan om foto's per PM?
"Waarom doen ze dat"quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:59 schreef Greys het volgende:
Vrouwen die nummers geven, zonder dat ze wat willen
Ah, nummer van pisces weer in prullenmand gooit. Dacht dat het echte liefde wasquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
"Waarom doen ze dat"
Ehhhh, ooit van drank gehoord?
*ook jaloers moet nog alles stofzuigen hierquote:
Kan toch wel eventjes. Gewoon even niks doen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
*ook jaloers moet nog alles stofzuigen hier
Ja wrijf het er maar in hoor!quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
ik sta nu in de zon en zij is echt superlekker
Als ik het nu af maak kan ik de hele middag niksenquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kan toch wel eventjes. Gewoon even niks doen.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:15 schreef tombolafan het volgende:
FF-ers, check even de SC?
Arme Elies dr Rocky is overleden
quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:35 schreef Dirkh het volgende:
Ik durfde bijna niet door te klikken naar de 4e pagina.quote:
Ik heb geen rokjes.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:38 schreef Dirkh het volgende:
Goedemorgen JJH!!
Rokjesdag voor mannen. Ook voor jou dus.
hoeven er ook niet meer te zijn, 1 is genoegquote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:52 schreef Dirkh het volgende:
Op de radio: De Dijk, Dansen op de Vulkaan!
Ik weet niet of ik nog meer lente kan verwerken op een dag!
Lief! Trek iets moois aan, we gaan dansen!
ja, iets moois toch?quote:
Let me rephrase that:quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hoeven er ook niet meer te zijn, 1 is genoeg
quote:
Om nog maar te zwijgen van de mensen die die foto's vervolgens weer in een liedjesforum slingeren zeker?quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:05 schreef Dirkh het volgende:
Hoe gestoord moet je zijn om een paddestoelding te haken. Hebben mensen dan echt niks te doen. En dan heb je ook nog mensen die daar foto's van gaan zoeken. Nah, die zijn echt sneu.
lekker charming weerquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:11 schreef Dirkh het volgende:
Een vrouw van 150 kilo haar onderbroek uit d'r reet zien trekken... ja, de lente is voorbij. Kan het gaan sneeuwen?
ik zocht op paddestoel in jurk...quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:05 schreef Dirkh het volgende:
Hoe gestoord moet je zijn om een paddestoelding te haken. Hebben mensen dan echt niks te doen. En dan heb je ook nog mensen die daar foto's van gaan zoeken. Nah, die zijn echt sneu.
U ies gezakt, u gaat wier toeroeg naar landquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Let me rephrase that:
Ik geb geen rokje.
Puur voor dit ene specifieke geval zou ik de winter terug willen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:11 schreef Dirkh het volgende:
Een vrouw van 150 kilo haar onderbroek uit d'r reet zien trekken... ja, de lente is voorbij. Kan het gaan sneeuwen?
En waarom he? Je vraagt je af wat er door hun hoofd gaat. "Ik heb een reet van 1,5 meter laat ik daar eens in gaan graven waar iedereen bij staat"quote:
Is het minder erg bij iemand met een achterwerk v 75 cm dan ?quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En waarom he? Je vraagt je af wat er door hun hoofd gaat. "Ik heb een reet van 1,5 meter laat ik daar eens in gaan graven waar iedereen bij staat"
Maar goed, ik moet straks nog lunchen, dus ik het nu blocken. Op zoek naar andere plaatjes gaat.
zoiets?quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En waarom he? Je vraagt je af wat er door hun hoofd gaat. "Ik heb een reet van 1,5 meter laat ik daar eens in gaan graven waar iedereen bij staat"
Maar goed, ik moet straks nog lunchen, dus ik het nu blocken. Op zoek naar andere plaatjes gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Sorry, maar op eerste pagina van Google Images staat paddo zelf hoor.quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik zocht op paddestoel in jurk...
en toen kwam dat in beeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, maar ik herkende haar niet met kleren aanquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Sorry, maar op eerste pagina van Google Images staat paddo zelf hoor.
[ afbeelding ]
Dan wil ik nog wel helpen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Is het minder erg bij iemand met een achterwerk v 75 cm dan ?
quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zoiets?beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zoiets?Ben jij dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
i wishquote:
quote:
Mag ik niet eens zelf kiezen?quote:
Vind je dat niets, tattoos?quote:
Echt?quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Vind je dat niets, tattoos?
Dan moet ik ff wat pleisters plakken op de 15e
Meet eens bij jezelf en stel die vraag nog eensquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Moet je dan lijnen of feeden? Of heb je echt eerst gemeten?
heul slank? ik??? Niet dik, maar zo slank als zij red ik niet hoorquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:29 schreef Greys het volgende:
Oh maar trouwens Tombola, met je 'I wish', jij bent toch zelf ook heul slank enzo?
Ik overdreef, ik heb er maar eentje hoor. Op mijn enkel.quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt?
Ik vind het bij anderen niet erg, maar ik zou zelf nooit nemen nee
quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Vind je dat niets, tattoos?
Dan moet ik ff wat pleisters plakken op de 15e
hahahahaha, enkel vind ik dan wel gaan die prikkeldraadjes ofzo om armen vind ik minderquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik overdreef, ik heb er maar eentje hoor. Op mijn enkel.
Maar dat bruine daar kan je nog iets aan doen voor de 15e mei hoorquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
heul slank? ik??? Niet dik, maar zo slank als zij red ik niet hooren zo bruin al HELEMAAL niet
Het viel me niet eens op op die bikinifoto, ik vind het echt totaal niet storend.quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahahaha, enkel vind ik dan wel gaan die prikkeldraadjes ofzo om armen vind ik minder
Ik heb geen meetlint hier...quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Meet eens bij jezelf en stel die vraag nog eens
Niet zo'n gewei op je rug?quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik overdreef, ik heb er maar eentje hoor. Op mijn enkel.
Nee, dat gaat m niet wordenquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dat bruine daar kan je nog iets aan doen voor de 15e mei hoor
quote:En die ene keer dat ik je gezien heb kwam je in elk geval heel slank over.
Ik ga douchenquote:
Ja, daar heb ik iets aanquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag je PM net, geen idee, ik kijk net pas weer
hahahahahaha, jaquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hóór hem gewoon 'whoohoooooo' zeggen
De whooohoooooo komt ook nog vóór 'I'm a crocodile'!quote:
Als je ZO uit het water springt dan roep je dat ZEKER WETENquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:28 schreef Greys het volgende:
[..]
De whooohoooooo komt ook nog vóór 'I'm a crocodile'!
Ik weet het zeker!
quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:11 schreef Dirkh het volgende:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:33 schreef Greys het volgende:
Je moet er maar niet bij nadenken dat dat beest waarschijnlijk vreselijk agressief was toen hij zo het water uit sprong, of enorme moord/eetlust had... dat maakt het meteen een stuk minder whoohooo-erig
Ik wilde oempf tikken, maar dat is gezien Bambi en Stampertje niet meer mogelijk.quote:
Ik snap dat nooit zo goed, als je zoveel weegt dat je toch bepaalde mini-outfits aan wilt.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik wilde oempf tikken, maar dat is gezien Bambi en Stampertje niet meer mogelijk.
Zij en bruine billen, die woordcombinatie is al misselijkmakend.
Ja, pas je kleding aan op je lichaam. Maak daar wat moois van. Vaak is het van beide geen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit zo goed, als je zoveel weegt dat je toch bepaalde mini-outfits aan wilt.
Kijk op het strand, mjah... en met 30 graden mjah, maar het is nog niet bepaald tropisch
Gister zag ik met een half oog zo'n make-over programma langs komen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit zo goed, als je zoveel weegt dat je toch bepaalde mini-outfits aan wilt.
Kijk op het strand, mjah... en met 30 graden mjah, maar het is nog niet bepaald tropisch
quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:42 schreef Greys het volgende:
alle naden stonden op knappen, het leek wel een rollade.
Jij yup!quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:46 schreef Loveless85 het volgende:
Zo... terug....
Lekker op het terras bij Chinny's zitten bij Alexandrium
quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet wat mijn vingers deden, maar dat bedoelde ik idd
Waar is Chinny's dan? Wat is dat?quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Was nog goed te doen, ff lekker surinaams broodje op
Nou, ik heb wel een vermoedenquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet wat mijn vingers deden
Geen idee?quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:58 schreef Pisces29 het volgende:
Greys, heb jij nog op je werk als je aan de telefoon zit dat mensen mannen je stem sekseh vinden?
quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:58 schreef Pisces29 het volgende:
Greys, heb jij nog op je werk als je aan de telefoon zit dat mensen mannen je stem sekseh vinden?
quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee?
Als het al zo is durven ze dat in elk geval niet hardop te zeggen aan de telefoon.
Bij jou wel dan?
Owja! Dat gekke ding bij de ingang!quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:05 schreef Loveless85 het volgende:
Dat zeppelin achtige metalen ding. Terrasje ernaast, dus je zit lekker uit de wind. Beetje ongegeneerd mensen kijken. Soort surinaamse lunchroom met broodjes.
Blijdorpquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:05 schreef Greys het volgende:
Zeg, is er nog IEMAND van de F&Fers hier die de inlog van het fotoalbum van de Asielactie nog weet?
Ik moet dat soort dingen toch eens op gaan schrijven
Kan diegene het me dan ff PMen (en niet hier openbaar neergooien)
quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:05 schreef Dirkh het volgende:
Ik heb haar wel gehoord tijdens NSF, maar dat was meer schreeuwen.
quote:
Ja best aardig te doen, zitten ook 2 vestigingen van in de stad. Gewoon lekkere broodjes, meerendeel surinaams maar ze hebben ook gewoon Italiaanse bol of tosti ofzo. Of Surinaams gerechtje.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Owja! Dat gekke ding bij de ingang!
Nooit iets gehaald. Lekker ja?
quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Geloof hem niet hoor!
Ik schreeuwde echt niet. Ik zong
Ja precies.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Maes was het meest fanatiek toch?
Maes was heel bedeesd. Of zoal zij zeiden, bemaesd. Vat je 'm vat je 'm? Nou, wat vond je er van?quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Maes was het meest fanatiek toch?
Ik wil er volgend jaar ook heen, je kan geen kaarten zelf kopen toch?![]()
Ik vind mezelf helemaal niet sexy klinken ofzo, eerder lomp.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan me dus serieus voorstellen dat mannen dat wel vinden.Klinkt aantrekkelijk, beetje hees/laag.
Het kwam een beetje lollerig over door de smilie, maar dat bedoelde ik niet verder[/kneusje]
Je roept een keer borbink, en dat is het.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind mezelf helemaal niet sexy klinken ofzo, eerder lomp.
Wacht maar tot ik ESF liedjes ga zingen(Waarom kom jij niet ook een avondje eigenlijk?
)
Maar ik heb hier toch al eens een filmpje geplaatst waarop je het kon horen? Die met de kat?
quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:17 schreef Greys het volgende:
Maar ik heb hier toch al eens een filmpje geplaatst waarop je het kon horen? Die met de kat?
He, heb jij ook een sekseh stem?quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een of andere crappy HTML-only opmaak ineens ofzo
En 13 keer ZIT!quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je roept een keer bor, en dat is het.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:14 schreef Greys het volgende:
Ik zag op een gegeven moment dat er kaarten te bestellen waren en heb gewoon in een opwelling op 6x geklikt. Terwijl ik nog niet wist wie er zouden gaan of willen.
En een dag later waren alle kaarten uitverkocht.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind mezelf helemaal niet sexy klinken ofzo, eerder lomp.
Nee, daar zat ik eerst achteraan, maar net toen ik daar naar aan het zoeken was op de website kwamen de kaarten online, klikte ik op 6x en was het geregeld. Ze waren gratis ook nogquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het speciale uitnodigingen waren, waarvan Fok er ook een aantal had gekregen
Bespaar je de moeite.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:34 schreef Greys het volgende:
Ik ga thuis ff luisteren Dirk, gaat niet hier op het werk.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:34 schreef tombolafan het volgende:
Zo, ik smijt de kinderen in de buggy en ga naar buiten![]()
Fuck de bewolking, op rokjesdag wil ik BUITEN lopen in mn rokje ja!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |