Dat. Het feit dat je twijfelt is veelzeggend. En het beeld wat je hier geeft van je aanstaande is niet echt positief en rooskleurig te noemen. Maar als je al 7 jaar een relatie hebt zijn er hopelijk nog wel veel goede kanten te vinden.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:56 schreef Loveless85 het volgende:
Als je al twijfelt over trouwen en een relatie van 7 jaar die je verder als goed en prima en iets wat je voldoening geeft omschrijft dan weet je denk ik al genoeg...
Als je al die dingen zo aan de kant wil schuiven voor wat nieuwsgierigheid en een flirterig / verliefd gevoel ben je duidelijk niet aan dat huwelijk toe.
Ik vind dat zelfs zonder die andere vrouw TS zijn huidige relatie niet moet doorzetten. Het klinkt als een patient/zorgverlener relatie if you ask me, which you don't, maar je weet dat ik toch antwoord.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:17 schreef Greys het volgende:
Zo. Over lastige situatie gesproken...
Ik wens TS in elk geval veel wijsheid bij zijn beslissing.
Ga je alles op het spel zetten voor een mogelijke bevlieging?
Of is zijn relatie sowieso al niet goed genoeg meer om het trouwen door te zetten...
Ik ga er nog even over nadenken
Een beetje wel ja.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind dat zelfs zonder die andere vrouw TS zijn huidige relatie niet moet doorzetten. Het klinkt als een patient/zorgverlener relatie if you ask me, which you don't, maar je weet dat ik toch antwoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Een beetje wel ja.
Maar als hij die andere niet was tegengekomen was hij gewoon blij getrouwd waarschijnlijk...Ja, dus eigenlijk is de nieuwe een verlossend engeltje, of dat nu wel of niet wat wordt!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door conleche op 23-03-2010 17:51:19 ]
Dat.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind dat zelfs zonder die andere vrouw TS zijn huidige relatie niet moet doorzetten. Het klinkt als een patient/zorgverlener relatie if you ask me, which you don't, maar je weet dat ik toch antwoord.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:44 schreef conleche het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Qua lichtschijnsel: ik denk dat TS eigenlijk niet wil trouwen, anders had hij niet opengestaan voor dat nieuwe 'bloempje'. (of all the goddamn jeuktermen in this world) Nu zijn eega-to-be (en ongewijfeld soon-ex-to-be) echter ziek is, speelt schuldgevoel hem parten en dat noopt hem te geloven dat hij bij haar wil blijven. Maar dat zou dus zijn om de verkeerde redenen, en dat zou binnen afzienbare tijd wel eens op kunnen gaan breken. Aldus denk ik.
Maar hey, misschien is het ook wel cold feet just before the wedding, zou ook niet de eerste keer zijn. Dat je in blinde angst nog eens om je heen kijkt en dat 'bloempje' ziet.
Bloempje.Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
Ik snap niet dat je dit erbij haalt, is dit nou ineens "de" reden waarom je haar niet meer wil?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:08 schreef twijfeldetwijfel het volgende:
Helaas heeft ze in d'r jeugd hersenvliesontsteking gekregen en daar een lichte hersenbeschadiging aan over gehouden. Dit uit zich in niet kunnen rekenen en sociaal minder vaardig, alles zwart zit zien. Zij heeft lom daarna mbo gedaan, ik hbo.
dusquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:08 schreef twijfeldetwijfel het volgende:
Omdat ik van haar hou en haar een kei vind wilde ik haar maatje zijn voor het leven; dus trouwen.
Ik vind het belangrijke info om een beeld bij te vormen. TS is in de kracht van zijn leven en zijn aanstaande is dat gewoon niet. Geef je dat op voor nog meer ruzie (die houden echt niet op als er een ring aan je vinger zit...) en nog meer verlangen naar iets anders, of neem je de moeilijke -maar verstandige- beslissing nu?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je dit erbij haalt, is dit nou ineens "de" reden waarom je haar niet meer wil?
Dat ga je niet nog es 50 jaar volhouden. Dat weet je van binnen ook natuurlijk.quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:37 schreef twijfeldetwijfel het volgende:
Dank voor de reacties allemaal.
Waarom ik de hersenvliesontsteking noem? Het is iets wat ik onderschat heb, waar ik achter heb moeten komen in de relatie en waar ik een hoop problemen aan wijt. Als ik haar vergelijk met haar ouders of broertje dan is ze op sommige punten zo verschillend. Bijvoorbeeld in het inschatten van situaties, iets is leuk of het is niets, iets ertussen bestaat bij haar niet. En als je het erover hebt kan het opeens helemaal de andere kant opslaan. Iemand die je voor de 2de keer ziet die je vraagt hoe het gaat vertellen dat je moeder suiker heeft en wat voor onderzoeken enzo ze allemaal krijgt. Ze is erg lief en spontaan maar ze wordt toch snel door dit soort dingen vaak als bijzonder gezien.
Het is niet zo dat ze niet helder is ofso. Ze is alleen beetje anders. Ik dacht dat het wel bij zou trekken, ze is ook best veranderd de afgelopen jaren en zeker in het begin ging het prima. Alleen langzamerhand lopen we steeds weer tegen dezelfde problemen in een iets andere verpakking aan, ik merk nu ook dat ze weinig meer verandert. Het afgelopen jaar ben ik zelf degene die erg verandert is, ik heb het idee dat de afstand hierdoor ook groter geworden is. Ik zie haar nu anders, zeker als ik met anderen ben en haar in een genante situatie zie belanden, ik zie het wel aankomen en kan haar vaak wel opvangen, maar.. terwijl dit vroeger vanzelfsprekend was doe ik het nu meer met een zucht.
Maar hij wist toch al aan het begin van de relatie dat ze door de hersenvliesontsteking anders is.quote:Op woensdag 24 maart 2010 03:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind het belangrijke info om een beeld bij te vormen. TS is in de kracht van zijn leven en zijn aanstaande is dat gewoon niet. Geef je dat op voor nog meer ruzie (die houden echt niet op als er een ring aan je vinger zit...) en nog meer verlangen naar iets anders, of neem je de moeilijke -maar verstandige- beslissing nu?
quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar hij wist toch al aan het begin van de relatie dat ze door de hersenvliesontsteking anders is.
dat dusquote:Op woensdag 24 maart 2010 08:37 schreef twijfeldetwijfel het volgende:
Dank voor de reacties allemaal.
Waarom ik de hersenvliesontsteking noem? Het is iets wat ik onderschat heb, waar ik achter heb moeten komen in de relatie en waar ik een hoop problemen aan wijt.
Oeps, ik moet nog wakkerworden denk ik.quote:
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. TS is nu iemand anders tegengekomen en nu zit ie hoe het anders kan, denk ik... Ik ben wel benieuwd wanneer je het je aanstaande vrouw gaat vertellen? Ik zou niet echt gecharmeerd zijn als mijn aanstaande man de bruiloft afzegtquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:14 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik vraag me in dit topic zo af, heb jij háár ten huwelijk gevraagd TS? Of zij jou? En als jij haar gevraagd hebt, waarom heb je dat dan gedaan als je zoveel twijfels hebt of je dit nog wel volhoudt? je gaat toch niet vragen of iemand met je wilt trouwen als je twijfelt? Hoe kan het dat de zekerheid die je een paar maanden geleden voelde, nu ineens als sneeuw voor de zon verdwenen is?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:58 schreef uithangbord het volgende:
Natuurlijk dienen er geen overhaaste beslissingen genomen te worden. En moet je 7 jaar niet zomaar aan de kant schuiven. Maar als je, in alle eerlijkheid en los van de bloem, voelt dat het niet goed zit en dat je er niet gelukkig van wordt. Dan kan je er nu nog in relatieve eenvoud een punt achter zetten. Iets wat hoe langer hoe moeilijker wordt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |