abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79516300
Het valt eigelijk geheel onder de mysterie der vrouwen..
maargoed kan het niet laten om toch te posten.

Kom je met uitgaan een leuk meisje tegen, je danst en sjanst wat en wisselt nummers uit. Je zegt dat je haar binnekort belt of een lieve sms stuurt.

Stuur je vervolgens een hele chille sms'je/ vraag je mee uit ofzo, krijg je vage dingen(met veel spelfouten)/niets terug/korte afwijzing.

Dan denk je echt bij jezelf: waarom geef je uberhaupt je nummer en wek je tijdens het uitgaan de indruk dat je een keer iets leuks wil gaan doen????

Vrienden van me hebben dit ook welleens meegemaakt en dit soort dingen komen best vaak voor.
Hoe denken jullie hierover:
Veni,Vidi, Vici
pi_79516401
Je probeert Fok!sters te hosselen?
Maar on topic, ik denk dat ze behoorlijk dronken waren en niet meer weten wat ze de betreffende nacht gedaan hebben.
Flauw he?
pi_79516411
afwijzen per sms/foon is makkelijker dan face to face.
  woensdag 24 maart 2010 @ 01:01:36 #4
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_79516954
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 00:27 schreef Merziyas het volgende:
afwijzen per sms/foon is makkelijker dan face to face.
Dat zal het zijn ja, maar idd een beetje zwak.
pi_79516998
lelijk is dat inderdaad ja, heb er ook al een keer mee te maken gehad

het rare was, dat ze mij toevoegde op hyves, vervolgens krabbel ik haar en krijg ik pas 3 weken later een hele korte, lauwe, totaal ongeïnteresseerde reactie terug.

Direct verwijderd
pi_79517015
Sommige dudes zijn echt heel opdringerig, dan kun je beter je nummer geven (nou ja dat van je broertje) dan gaan ze tenminste weg
  woensdag 24 maart 2010 @ 01:08:40 #7
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_79517035
allemaal hoeren; thuis opzoeken en net zo lang tegen haar slaapkamer raam aan swaffelen tot ze wakker wordt. Dat zal ze leren
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_79517038
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 01:06 schreef P.F het volgende:
Sommige dudes zijn echt heel opdringerig, dan kun je beter je nummer geven (nou ja dat van je broertje) dan gaan ze tenminste weg
Ik vond al dat je zo'n zware stem had
Flauw he?
  woensdag 24 maart 2010 @ 01:11:10 #9
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_79517066
quote:
Je was waarschijnlijk niet duidelijk genoeg. Een ander nummer geven is wel wat anders dan je eigen nummer.
pi_79517115
Mwhehe.. Tijdens uitgaan kun je nog wel makkelijk weglopen, maar soms sta ik op de metro te wachten en wordt zo een gast boos dat ik niet met hem uit wil en mijn nummer niet wil geven

Maarrr als jullie een leuk gesprek hebben, dan is het wel raar ja..
  woensdag 24 maart 2010 @ 01:45:46 #11
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_79517365
Ik heb het ook een keer meegemaakt dat ze niet reageerde nadat ze haar nummer aan me gaf.. maar aan de andere kant wie weet gaf ze wel gewoon een verkeerd nummer .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_79517387
Ze was dronken.
  woensdag 24 maart 2010 @ 01:49:54 #13
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_79517396
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 01:45 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb het ook een keer meegemaakt dat ze niet reageerde nadat ze haar nummer aan me gaf.. maar aan de andere kant wie weet gaf ze wel gewoon een verkeerd nummer .
Ik heb ook wel eens een verkeerd nummer gekregen, maar volgens mij was ik gewoon te dronken om het telefoonnummer fatsoenlijk op te schrijven . Nooit meer gezien verder.
pi_79517401
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 01:47 schreef DirtyLittlePrincess het volgende:
Ze was dronken.
Ik zei het al, check me fipo

[ Bericht 0% gewijzigd door JaapAapSmulPaap op 24-03-2010 02:26:25 ]
Flauw he?
pi_79517543
je hebt ook genoeg 'hey, kijk mij veel nummers hebben' chickies
pi_79517704
quote:
Als je dat doet, ben je pas echt triest.

Jou is nooit geleerd om gewoon dingen te vertellen die je dwarszaten?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_79518946
Een keer een meisje.. ik mocht haar nummer niet maar ze wilde wel mijn hyves? Mwa vond ik wat te moeilijk :p (heb haar wel proberen te zoeken............ kon niet vinden )
  woensdag 24 maart 2010 @ 08:53:36 #18
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_79519431
Ze heeft in de tussentijd haar nummer óók gegeven (en misschien wel meer) aan iemand die ze leuker vindt dan jou. De kans hierop is nog groter als ze gezopen heeft.
pi_79519541
Zodra jij dat nummer hebt, bok je tenminste op.
pi_79519843
Omdat sommige jongens inderdaad geen nee accepteren. Das in ieder geval de reden dat ik wel eens een (verkeerd) nummer geef. Soms gaan ze me dan gelijk bellen omdat ze het niet vertrouwen oid en als mijn telefoon niet gaat is het wel duidelijk
pi_79519989
laatst ook gehad, leuk gesprek gehad in de kroeg...HET MEISJE vraagt aan mij telefoonnummer/hyves. Vervolgens stuur ik de volgende dag iets, en krabbel ik hoe de avond nog was... nooit meer iets van gehoord. Hoe vaag.
  woensdag 24 maart 2010 @ 09:34:07 #22
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_79520472
Ik heb één keer een jongen mijn nummer gegeven omdat hij heel opdringerig werd en zelfs pissig dat ik mijn nummer niet wilde geven. Die ging ook meteen bellen om het te checken, best creepy! Misschien dat sommige meiden hun nummer geven om er gewoon vanaf te zijn. Je kan soms niet eens meer gewoon een leuk gesprek voeren zonder dat iemand je aan het einde van het gesprek in een hoek drijft en je nummer gewoon opeist
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
pi_79520508
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 09:34 schreef Cat_Tank het volgende:
Ik heb één keer een jongen mijn nummer gegeven omdat hij heel opdringerig werd en zelfs pissig dat ik mijn nummer niet wilde geven. Die ging ook meteen bellen om het te checken, best creepy! Misschien dat sommige meiden hun nummer geven om er gewoon vanaf te zijn. Je kan soms niet eens meer gewoon een leuk gesprek voeren zonder dat iemand je aan het einde van het gesprek in een hoek drijft en je nummer gewoon opeist
Aan de andere kant kun je het ook zo doen als ik zaterdag... hele toffe meid... en op het eind van de avond weet ik alleen haar voornaam. Weet je hoeveel Laura's er in Zwolle wonen!
  woensdag 24 maart 2010 @ 09:40:56 #24
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_79520642
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 09:35 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Aan de andere kant kun je het ook zo doen als ik zaterdag... hele toffe meid... en op het eind van de avond weet ik alleen haar voornaam. Weet je hoeveel Laura's er in Zwolle wonen!
Opzich is iemands nummer vragen geen ramp, maar accepteer gewoon meteen als ze het niet willen geven. Maar dan nog zijn er vrouwen die het wel meteen doen om vervolgens je alsnog af te wijzen. Ach, weer een rotte vis minder die je niet zal missen toch
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
pi_79520824
Ik geef mijn nummer niet weg,als ik toch al weet dat ik hem ga afwijzen.
Diamonds Are a Girl's Best Friend.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')