Dat zal het zijn ja, maar idd een beetje zwak.quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:27 schreef Merziyas het volgende:
afwijzen per sms/foon is makkelijker dan face to face.
Ik vond al dat je zo'n zware stem hadquote:Op woensdag 24 maart 2010 01:06 schreef P.F het volgende:
Sommige dudes zijn echt heel opdringerig, dan kun je beter je nummer geven (nou ja dat van je broertje) dan gaan ze tenminste weg
Je was waarschijnlijk niet duidelijk genoeg. Een ander nummer geven is wel wat anders dan je eigen nummer.quote:Op woensdag 24 maart 2010 01:06 schreef P.F het volgende:
Sommige dudes zijn echt heel opdringerig, dan kun je beter je nummer geven (nou ja dat van je broertje) dan gaan ze tenminste weg
Ik heb ook wel eens een verkeerd nummer gekregen, maar volgens mij was ik gewoon te dronken om het telefoonnummer fatsoenlijk op te schrijvenquote:Op woensdag 24 maart 2010 01:45 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb het ook een keer meegemaakt dat ze niet reageerde nadat ze haar nummer aan me gaf.. maar aan de andere kant wie weet gaf ze wel gewoon een verkeerd nummer.
Ik zei het al, check me fipoquote:
Als je dat doet, ben je pas echt triest.quote:Op woensdag 24 maart 2010 01:06 schreef P.F het volgende:
Aan de andere kant kun je het ook zo doen als ik zaterdag... hele toffe meid... en op het eind van de avond weet ik alleen haar voornaam. Weet je hoeveel Laura's er in Zwolle wonen!quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:34 schreef Cat_Tank het volgende:
Ik heb één keer een jongen mijn nummer gegeven omdat hij heel opdringerig werd en zelfs pissig dat ik mijn nummer niet wilde geven. Die ging ook meteen bellen om het te checken, best creepy!Misschien dat sommige meiden hun nummer geven om er gewoon vanaf te zijn. Je kan soms niet eens meer gewoon een leuk gesprek voeren zonder dat iemand je aan het einde van het gesprek in een hoek drijft en je nummer gewoon opeist
Opzich is iemands nummer vragen geen ramp, maar accepteer gewoon meteen als ze het niet willen geven. Maar dan nog zijn er vrouwen die het wel meteen doen om vervolgens je alsnog af te wijzen. Ach, weer een rotte vis minder die je niet zal missen tochquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Aan de andere kant kun je het ook zo doen als ik zaterdag... hele toffe meid... en op het eind van de avond weet ik alleen haar voornaam. Weet je hoeveel Laura's er in Zwolle wonen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |