Dat zal het zijn ja, maar idd een beetje zwak.quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:27 schreef Merziyas het volgende:
afwijzen per sms/foon is makkelijker dan face to face.
Ik vond al dat je zo'n zware stem hadquote:Op woensdag 24 maart 2010 01:06 schreef P.F het volgende:
Sommige dudes zijn echt heel opdringerig, dan kun je beter je nummer geven (nou ja dat van je broertje) dan gaan ze tenminste weg
Je was waarschijnlijk niet duidelijk genoeg. Een ander nummer geven is wel wat anders dan je eigen nummer.quote:Op woensdag 24 maart 2010 01:06 schreef P.F het volgende:
Sommige dudes zijn echt heel opdringerig, dan kun je beter je nummer geven (nou ja dat van je broertje) dan gaan ze tenminste weg
Ik heb ook wel eens een verkeerd nummer gekregen, maar volgens mij was ik gewoon te dronken om het telefoonnummer fatsoenlijk op te schrijvenquote:Op woensdag 24 maart 2010 01:45 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb het ook een keer meegemaakt dat ze niet reageerde nadat ze haar nummer aan me gaf.. maar aan de andere kant wie weet gaf ze wel gewoon een verkeerd nummer.
Ik zei het al, check me fipoquote:
Als je dat doet, ben je pas echt triest.quote:Op woensdag 24 maart 2010 01:06 schreef P.F het volgende:
Aan de andere kant kun je het ook zo doen als ik zaterdag... hele toffe meid... en op het eind van de avond weet ik alleen haar voornaam. Weet je hoeveel Laura's er in Zwolle wonen!quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:34 schreef Cat_Tank het volgende:
Ik heb één keer een jongen mijn nummer gegeven omdat hij heel opdringerig werd en zelfs pissig dat ik mijn nummer niet wilde geven. Die ging ook meteen bellen om het te checken, best creepy!Misschien dat sommige meiden hun nummer geven om er gewoon vanaf te zijn. Je kan soms niet eens meer gewoon een leuk gesprek voeren zonder dat iemand je aan het einde van het gesprek in een hoek drijft en je nummer gewoon opeist
Opzich is iemands nummer vragen geen ramp, maar accepteer gewoon meteen als ze het niet willen geven. Maar dan nog zijn er vrouwen die het wel meteen doen om vervolgens je alsnog af te wijzen. Ach, weer een rotte vis minder die je niet zal missen tochquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Aan de andere kant kun je het ook zo doen als ik zaterdag... hele toffe meid... en op het eind van de avond weet ik alleen haar voornaam. Weet je hoeveel Laura's er in Zwolle wonen!
Ik vertrouw er gewoon op dat de kosmos er voor zorgt dat we elkaar weer tegenkomenquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:40 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Opzich is iemands nummer vragen geen ramp, maar accepteer gewoon meteen als ze het niet willen geven. Maar dan nog zijn er vrouwen die het wel meteen doen om vervolgens je alsnog af te wijzen. Ach, weer een rotte vis minder die je niet zal missen toch
Heel herkenbaar. Ik heb ook een keer zo'n zeiker gehad en ik dacht slim te zijn door in m'n nummer 2 cijfers om te draaien. Pipo in kwestie ging natuurlijk bellen en natuurlijk ging mijn telefoon niet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:34 schreef Cat_Tank het volgende:
Ik heb één keer een jongen mijn nummer gegeven omdat hij heel opdringerig werd en zelfs pissig dat ik mijn nummer niet wilde geven. Die ging ook meteen bellen om het te checken, best creepy!Misschien dat sommige meiden hun nummer geven om er gewoon vanaf te zijn. Je kan soms niet eens meer gewoon een leuk gesprek voeren zonder dat iemand je aan het einde van het gesprek in een hoek drijft en je nummer gewoon opeist
quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:19 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Heel herkenbaar. Ik heb ook een keer zo'n zeiker gehad en ik dacht slim te zijn door in m'n nummer 2 cijfers om te draaien. Pipo in kwestie ging natuurlijk bellen en natuurlijk ging mijn telefoon niet.
Ik heb toen maar net gedaan of ik er niks van snapte en hem gebeld met m'n telefoon, vervolgens concludeerde hij dat ik 2 cijfers had omgedraaid, waar ik me maar heb uitgeluld met "oh, stom, kheb ook net een nieuw nummer..
Soms dringen kerels zich zo op. Dan geef je maar een nummer en dan ben je er tenminste vanaf.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:56 schreef J0ycie88 het volgende:
Hmm beetje vaag dat soort meiden.. Ik snap dat niet zo goed.. Als je je nummer niet wil geven doe dat dan gewoon niet.. Een beetje van je afbijten kan geen kwaad, maar ga geen verkeerde telefoonnummers geven, das een beetje zielig vind ik..
Mag ik je nummer?quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:34 schreef Cat_Tank het volgende:
Inderdaad. Als ik een leuke avond heb in de kroeg heb ik helemaal geen zin in een discussie over "Waarom ik dan m'n nummer niet wil geven", dat is mij meer moeite dan gewoon een nummer geven.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:10 schreef krengetje het volgende:
[..]
Soms dringen kerels zich zo op. Dan geef je maar een nummer en dan ben je er tenminste vanaf.
Is gewoon zeggen dat je geen interesse hebt niet wat makkelijker?quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:18 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Inderdaad. Als ik een leuke avond heb in de kroeg heb ik helemaal geen zin in een discussie over "Waarom ik dan m'n nummer niet wil geven", dat is mij meer moeite dan gewoon een nummer geven.
Ja dat lijkt mij ook. Maar waarom makkelijk als het moeilijk kanquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:19 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Is gewoon zeggen dat je geen interesse hebt niet wat makkelijker?
Of je zegt, jongen sorry allemaal leuk en aardig, maar ik geef je mijn nummer nu niet. Grote vent die daar iets aan wilt doen.. Zeker in een kroeg..quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:10 schreef krengetje het volgende:
[..]
Soms dringen kerels zich zo op. Dan geef je maar een nummer en dan ben je er tenminste vanaf.
Nee, erger, je hebt mij nog nooit ontmoetquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:33 schreef krengetje het volgende:
[..]
ja jij welmaar dat heb je ook niet in de kroeg gekregen
quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, erger, je hebt mij nog nooit ontmoet
Eens.quote:
Had ik idd ook een keer. Echt eerst een half uur gezegd, nee krijg je niet blabla.. En maar doorgaan.. uiteindelijk gegeven en toen was ie ook zo wegquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:48 schreef Chai het volgende:
Sommige dudes hebben gewoon een enorm bord voor hun kop (zeker met een beetje drank op) en dan kun je beter gewoon je nummer geven. Tenzij je het graag nog een half uur staat uit te leggen.
Ja, zodat hij je vervolgens kan blijven sms'en en bellen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:48 schreef Chai het volgende:
Sommige dudes hebben gewoon een enorm bord voor hun kop (zeker met een beetje drank op) en dan kun je beter gewoon je nummer geven. Tenzij je het graag nog een half uur staat uit te leggen.
Verander gewoon een cijfer.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:49 schreef Pellej0 het volgende:
[..]
Ja, zodat hij je vervolgens kan blijven sms'en en bellen?
Mij niet gezien... mijn nummer krijgt 'ie niet!
Waarom?quote:
Zie het bericht van Cue_ dan. Als het zo hopeloos is. En wat maakt het nou uit als je hem een week later tegenkomt.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:03 schreef Pellej0 het volgende:
[..]
Waarom?Gewoon duidelijk recht in zijn gezicht zeggen dat ik niets van 'm moet werkt beter...
![]()
Kan ook een fake nummer geven en hem dan de week daarop weer tegenkomen, geen zin in...
Zodat jij weet wie jou belt wanneer zij jou nodig heeft en niet andersom.quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:21 schreef Angelonfire23 het volgende:
Dan denk je echt bij jezelf: waarom geef je uberhaupt je nummer
Het maakt niets uit als je hem tegenkomt, maar grote kans dat hij gaat zeiken over het feit dat je een fake nummer hebt opgegeven, begint zijn gezeur weer opnieuw...quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Zie het bericht van Cue_ dan. Als het zo hopeloos is. En wat maakt het nou uit als je hem een week later tegenkomt.
Waar lees je dat ik niet duidelijk ben?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:44 schreef Pellej0 het volgende:
[..]
Het maakt niets uit als je hem tegenkomt, maar grote kans dat hij gaat zeiken over het feit dat je een fake nummer hebt opgegeven, begint zijn gezeur weer opnieuw...
Wat is er zo moeilijk aan meteen duidelijk zijn?
Precies, moeilijk gedoe ook allemaal.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:44 schreef Pellej0 het volgende:
Wat is er zo moeilijk aan meteen duidelijk zijn?
quote:Subtiele hints werken niet!
Sterke hints werken niet!
Kennelijke hints werken niet!
ZEG HET MAAR GEWOON!
quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:56 schreef Fortitude het volgende:
Even iets neerzetten hoor. Zou vast wel van toepassing zijn bij sommige die oh zo duidelijk zeggen dat ze geen interesse hebben.
[..]
Nee maar het komt toch over alsof je iets van hem wilt als je je nummer geeft??quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Waar lees je dat ik niet duidelijk ben?
Alleen soms dringt het gewoon niet door. En hij heeft niets te zeuren hij moet gewoon niet zoveel drinken dat er niets meer tot zijn botte hersens door dringt. Ik zal hem dat dan ook wel uitleggen hoor.
Ja, maar als er anders niet van af kom kies ik toch echt voor mezelf. Verder komt een fakenummer wel over alsof je van hem af wil hoor.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:00 schreef Pellej0 het volgende:
[..]
Nee maar het komt toch over alsof je iets van hem wilt als je je nummer geeft??
quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:14 schreef dawg het volgende:
nederlandse wijven mannen zeiken gewoon om alles.
gefrusteerde kutten altijd.
ismezelf 2x gebeurt, beide nummers gelijk gedeletequote:Op woensdag 24 maart 2010 17:20 schreef Chai het volgende:
Als je zoveel ervaring met dit fenomeen hebt waarom bel je dan niet even een van die meisjes op om te vragen waarom ze dat deden?
En..heeft ie je nog gebeld/gesmst? en hoe reageerde je toen;)quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Had ik idd ook een keer. Echt eerst een half uur gezegd, nee krijg je niet blabla.. En maar doorgaan.. uiteindelijk gegeven en toen was ie ook zo weg
echt onbegrijpelijkquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:17 schreef topdrob het volgende:
laatst ook gehad, leuk gesprek gehad in de kroeg...HET MEISJE vraagt aan mij telefoonnummer/hyves. Vervolgens stuur ik de volgende dag iets, en krabbel ik hoe de avond nog was... nooit meer iets van gehoord. Hoe vaag.
Vind ik ook raar.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:18 schreef Angelonfire23 het volgende:
ff voor de duidelijkheid, bedoel echt met deze toppic: dat je de nummer niet aangedrongen hebt ofzo, maar die gewoon gekregen hebt. En dat het ook de juiste nummer is..
en dat je daarna gedisst word
En?quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:16 schreef dawg het volgende:
ik heb een keer nummers uitgewisseld (op vrijdag) met een meisje, en toen kreeg ik op zondag een sms waarom ik nog niks gestuurd had.
Ja, want jij bent degene die om haar nummer vraagt. Dat doe je niet voor niets toch?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 02:37 schreef Maanvis het volgende:
Wat vinden jullie overigens, moet er altijd sprake zijn van nummers uitwisselen, want dan heb je toch zoiets van ik ben niet degene die eerst belt, of is het beter om als man gewoon haar nummer te vragen en de jouwe voor je te houden, en dan na 3 dagen of het volgende weekend ff wat te laten weten?
ze keek te veel romantische feel good chick flick achtige dingen met de TWO DAY rule!quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:16 schreef dawg het volgende:
ik heb een keer nummers uitgewisseld (op vrijdag) met een meisje, en toen kreeg ik op zondag een sms waarom ik nog niks gestuurd had.
meestal bellen ze al als ik naar huis wandelquote:Op vrijdag 26 maart 2010 02:37 schreef Maanvis het volgende:
Wat vinden jullie overigens, moet er altijd sprake zijn van nummers uitwisselen, want dan heb je toch zoiets van ik ben niet degene die eerst belt, of is het beter om als man gewoon haar nummer te vragen en de jouwe voor je te houden, en dan na 3 dagen of het volgende weekend ff wat te laten weten?
Om haar te kunnen bellen jaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 02:41 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Ja, want jij bent degene die om haar nummer vraagt. Dat doe je niet voor niets toch?
de mijnequote:Op vrijdag 26 maart 2010 03:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
en het vermijdt de eeuwige wiens ballen zijn 't hardst battle.
ze stuurde iets in de trant van dat ze al 3 dagen niks gehoord had en inmiddels al wel een berichtje verwacht had. toen was het zondagavond iets voor middernacht, en ze kon mijn opmerking dat ik nog een half uur had voordat het 3 dagen zou zijn en ze dus niet zo moest overdrijven niet waarderen.quote:
Goedzo baas!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 07:04 schreef dawg het volgende:
[..]
ze stuurde iets in de trant van dat ze al 3 dagen niks gehoord had en inmiddels al wel een berichtje verwacht had. toen was het zondagavond iets voor middernacht, en ze kon mijn opmerking dat ik nog een half uur had voordat het 3 dagen zou zijn en ze dus niet zo moest overdrijven niet waarderen.
Wat is de TWO DAY rule?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 03:25 schreef Dottey het volgende:
[..]
ze keek te veel romantische feel good chick flick achtige dingen met de TWO DAY rule!
inderdaad!quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:34 schreef Cat_Tank het volgende:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:29 schreef aychelle het volgende:
[..]
inderdaad!echt supereng gewoon. Van die gasten die je haast dwingen je mobiel af te geven, wat je eigenlijk ook kan doen is een mobiel meenemen die je nooit gebruikt. En dat gewoon geven, of helemaal geen mobielk meenene
Ik heb meerdere mensen dit nou horen zeggen, super eng enzo. Wat is daar nou eng aan, zo'n opdringerige mafkees. Hij gaat je echt niet op je muil slaan of betasten midden in een drukke kroeg. En als ze dat toch nog proberen dan staan er als het goed is genoeg mensen in de buurt. Sowieso is zo goed als elke gast fel tegen fysiek geweld tegen vrouwen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:29 schreef aychelle het volgende:
[..]
inderdaad!echt supereng gewoon. Van die gasten die je haast dwingen je mobiel af te geven,
Nou, ik kan me voorstellen dat het bedreigend over kan komen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:13 schreef Fortitude het volgende:
Het komt allemaal behoorlijk overdreven over.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 01:00 schreef Lily-Ella het volgende:
Je hoeft helemaal geen fout nummer te geven. Gewoon zeggen dat je twee kinderen hebt, zijn ze zo weg
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nou, ik kan me voorstellen dat het bedreigend over kan komen.
Natuurlijk kan er in theorie weinig gebeuren, maar als zo'n meisje een ongewenste spanning voelt dan is objectief rationeel denken ook minder gemakkelijk.
QFT.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 01:00 schreef Lily-Ella het volgende:
Je hoeft helemaal geen fout nummer te geven. Gewoon zeggen dat je twee kinderen hebt, zijn ze zo weg
Welnee, aandachtsgeil. Dat is het waarschijnlijk.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:40 schreef Marlalala het volgende:
Pfff, goed topic. Ik doe het ook wel eens....Vooral als een jongen écht onwijs aardig en grappig en laat merken dat hij je leuk vindt, dan heb ik gewoon het hart niet om hem mijn nummer niet te geven. Vaak spreek ik dan ook nog met hem af en dan probeer ik me er een beetje uit te lullen...Oh ik ben echt een kansloos figuur
Daar kan ik in ieder geval nog inkomen....quote:Op zondag 28 maart 2010 23:08 schreef Fortitude het volgende:
Kansloos is inderdaad wel toepasselijk.
En je denkt niet dat jouw slappe manier van iemand afwijzen uiteindelijk veel kwetsender is voor die persoon?quote:Op zondag 28 maart 2010 22:40 schreef Marlalala het volgende:
Pfff, goed topic. Ik doe het ook wel eens....Vooral als een jongen écht onwijs aardig en grappig en laat merken dat hij je leuk vindt, dan heb ik gewoon het hart niet om hem mijn nummer niet te geven. Vaak spreek ik dan ook nog met hem af en dan probeer ik me er een beetje uit te lullen...Oh ik ben echt een kansloos figuur
Nee, maar wat is dan de reden dat je die methode waar je niet achter staat en die kwetsender is dan geen nummer geven blijft toepassen?quote:Op zondag 28 maart 2010 23:23 schreef Marlalala het volgende:
Heb ik ergens gezegd dat dit een goede methode is waar ik helemaal achter sta?
Daar verdenk ik de meeste mensen eigenlijk van die dit soort actie uitvoeren, helemaal niet omdat de jonge zo irritant is ofzo. Gewoon het probleem wegschuiven zodat zij er geen last van hebben.quote:Op zondag 28 maart 2010 23:31 schreef Marlalala het volgende:
Ik vind het best moeilijk om iemand zo af te wijzen. Vooral als ik het echt een aardige jongen vind en al helemaal als er een 'maar kunnen we dan niet gewoon een keer wat drinken..' achteraan komt.
Ik ben er gewoon niet goed in
Hmmm ben het niet helemaal met je eens, als het om mijzelf gaat iig. Als ik iemand vervelend vind geef ik mijn nummer gewoon niet. Het wordt pas een probleem als ik iemand aardig vind. Dan wil ik het probleem ook helemaal niet verschuiven, juist niet! Het blijft gewoon vervelend om iemand af te wijzen....en het is idd handiger en prettiger als ik dat meteen doe ipv mijn nummer geven.....quote:Op zondag 28 maart 2010 23:42 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Daar verdenk ik de meeste mensen eigenlijk van die dit soort actie uitvoeren, helemaal niet omdat de jonge zo irritant is ofzo. Gewoon het probleem wegschuiven zodat zij er geen last van hebben.
Dat is toch het probleem verschuiven. De afwijzing krijgt hij toch wel maar alleen later wanneer je niet reageert. Vervelende is nog dat je het alleen maar aandikt door verwachtingen te creëren.quote:Op maandag 29 maart 2010 00:19 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hmmm ben het niet helemaal met je eens, als het om mijzelf gaat iig. Als ik iemand vervelend vind geef ik mijn nummer gewoon niet. Het wordt pas een probleem als ik iemand aardig vind. Dan wil ik het probleem ook helemaal niet verschuiven, juist niet! Het blijft gewoon vervelend om iemand af te wijzen....en het is idd handiger en prettiger als ik dat meteen doe ipv mijn nummer geven.....
Ik vind het onmenselijk om zo'n jongen eerst het idee te geven een kans te maken om ze vervolgens af te wijzen. Zeg gewoon neequote:Op maandag 29 maart 2010 00:45 schreef Marlalala het volgende:
Hmm wegschuiven en verschuiven is een subtiel verschil. Maar ok, ik snap je punt wel.
En nee, direct zijn tegen lieve aardige jongens vind ik wel lastig ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |