LinkedIn werkt daar wel goed voorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:50 schreef Piles het volgende:
Zo. Hoi
CV, Monsterboard en LinkedIn geupdate, laat die aanbiedingen maar komen![]()
Ik vind het een drama, om een zonnebril te zoeken die bij mij past, de juiste kwaliteiten heeft en dat het goedkoop moet zijn.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:52 schreef DjRex89 het volgende:
Ik vind het nu nog zonde om veel geld uit te geven aan een zonnebril.. Daarnaast vind ik shoppen naar een zonnebril altijd wel leuk
Netjesquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:53 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat was volgens mij mn paDie heeft toen een nieuwe betaald
Toen ik verleden jaar mijn cv postte, werd ik de volgende dag.. 17 keer gebeld. Ik dacht hoezo crisis.quote:
Jawel.quote:
Bij mij is het ook altijd een dramaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:56 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik vind het een drama, om een zonnebril te zoeken die bij mij past, de juiste kwaliteiten heeft en dat het goedkoop moet zijn.
[..]
Netjes
Mensen die klagen over de warmte in Nederland moeten op de noordpool gaan wonenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:56 schreef L.no het volgende:
[..]
Jawel.
We klagen nu al over de warmte, praten over zonnebrillen...
Mja maar die gaan wel lang meequote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:56 schreef Etcetera het volgende:
Mijn zonnebril heeft volgens mij last van groene uitslagMoet nodig een nieuwe, maar met glazen op sterkte wordt dat vrij prijzig
Whehequote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Toen ik verleden jaar mijn cv postte, werd ik de volgende dag.. 17 keer gebeld. Ik dacht hoezo crisis.
Zaten wel een boel, zou je niet helpdeskmedewerker willen worden... of dubieuze detacheerders tussen
Daarom heb ik ook een nieuwe gekocht.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dan is dat ook geen goede meer hoor
Bij mij ook.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Bij mij is het ook altijd een dramaMaar ik vind het wel altijd leuk
Alleen duurt het bij mij een eeuwigheid.
Soms kan het behoorlijk benauwd worden hoor.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:58 schreef jna het volgende:
[..]
Mensen die klagen over de warmte in Nederland moeten op de noordpool gaan wonen
Betekend niet dat je moet blijven stekenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:02 schreef Piles het volgende:
Ja, waar was je nouKom ik speciaal terug voor jou
Goeiequote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Betekend niet dat je moet blijven steken
De hoge luchtvochtigheid is ronduit kut. En ja daar klaag ik wel over hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:02 schreef L.no het volgende:
[..]
Soms kan het behoorlijk benauwd worden hoor.
Dat heb ik alleen nog maar met een anders SCquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:04 schreef Piles het volgende:
[..]
GoeieJe bent er zo snel aan gewend hè
Wij Nederlanders mogen daar over klagen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De hoge luchtvochtigheid is ronduit kut. En ja daar klaag ik wel over hoor
Moet je dat doen hè, gewoon een maand niet posten. Is mij ook geluktquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat heb ik alleen nog maar met een anders SC![]()
Blegh.. moet afkicken..
Whehe, ze passen bij je pennen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben zo vrij geweest om even mijn stoel te verlaten en mijn bril te pakken en er wat foto's van te schieten.
Hierbij het resultaat.![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jullie klagen toch over alles.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wij Nederlanders mogen daar over klagen.
Sorry, maar met een HBO BI diploma op zak, ga ik echt niet aan de slag als mbo helpdeskmedewerker.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:58 schreef Piles het volgende:
[..]
WheheGoed dat ik morgen vrij ben dan
En detachering ga ik sowieso niet doen
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:09 schreef L.no het volgende:
[..]
Whehe, ze passen bij je pennen.
Ik vind ze wel cool, maar misschien ligt het aan mij.
Wtf.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wij Nederlanders mogen dat.
Tijd voor een wiki-ban, me dunktquote:Pieter Paul -> stagelopen bij groothandel in groente en fruit.
Jan -> gaat afstuderen bij grote vliegtuigmaatschappij.
Ell -> Loopt stage bij Midhold distributeur van erotisch materiaal.
niet?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Sorry, maar met een HBO BI diploma op zak, ga ik echt niet aan de slag als mbo helpdeskmedewerker.
Het slaat allemaal nergens op. Gast loopt ook onzinnige witregels toe te voegen enzo.quote:
Ik ga t ff editten van de OP zelfquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het slaat allemaal nergens op. Gast loopt ook onzinnige witregels toe te voegen enzo.
Doe ff PiRANiA pm-en, die is wiki-modquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het slaat allemaal nergens op. Gast loopt ook onzinnige witregels toe te voegen enzo.
Mja, geen zin in. Ik heb zn wijzigingen ongedaan gemaakt. Als je het aanhoudt PM ik hem wel ff.quote:
quote:
quote:
Ziet er een stuk leuker uit.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:37 schreef L.no het volgende:
Heren, wat vinden jullie van deze stijl met een bril op?
Ik wil dat wel uittesten, maar mijn bril is niet zo groot zoals die van haar, waardoor het minder zal opvallen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ziet er een stuk leuker uit.
Dus andere brilquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:47 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik wil dat wel uittesten, maar mijn bril is niet zo groot zoals die van haar, waardoor het minder zal opvallen.
Mijn bril heb ik sinds groep 7 en nog steeds niet stuk. Ik ben gierig soms en koop niet zo snel dingen als ik er al eentje heb (behalve bij chocoladequote:
accidents happen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:50 schreef L.no het volgende:
[..]
Mijn bril heb ik sinds groep 7 en nog steeds niet stuk. Ik ben gierig soms en koop niet zo snel dingen als ik er al eentje heb (behalve bij chocolade).
Dan maar afwachten totdat hij kapot gaat.
quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:50 schreef L.no het volgende:
[..]
Mijn bril heb ik sinds groep 7 en nog steeds niet stuk.
Dushiquote:
Het gaat ook niet om het stuk gaan maar je wilt toch wel eens wat anders? En zijn je ogen niet achteruit gegaan?quote:
Vroeger nooit geld voor een nieuwe.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:01 schreef jna het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om het stuk gaan maar je wilt toch wel eens wat anders? En zijn je ogen niet achteruit gegaan?
Ik weet bijna zeker dat je ogen niet meer dezelfde sterkte hebben als in groep 7. Ik zou sowieso ff een oogmeting laten doen (zijn meestal gratis)quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:03 schreef L.no het volgende:
[..]
Vroeger nooit geld voor een nieuwe.
Mijn ogen zijn net zo slecht volgens mij.
Idd, dat kan echt nooit hetzelfde zijnquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:06 schreef jna het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat je ogen niet meer dezelfde sterkte hebben als in groep 7. Ik zou sowieso ff een oogmeting laten doen (zijn meestal gratis)
Vorig jaar nog gedaan. Volgens mij geen veranderingen. Ik ga het eens bekijken binnenkort.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:06 schreef jna het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat je ogen niet meer dezelfde sterkte hebben als in groep 7. Ik zou sowieso ff een oogmeting laten doen (zijn meestal gratis)
Kan ook geen dramatische verschillen zijn. Geen problemen whatsoever.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd, dat kan echt nooit hetzelfde zijn
En is zeker gratis
Je kijkt de verkeerde filmpjes, je moet deze eens kijken.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:08 schreef DjRex89 het volgende:
Wat is dat toch met YouTube de laatste tijdDe eerste keer dat ik een filmpje laad duurt het mega lang maar als ik dan ververs is hij echt binnen 10sec volledig geladen
Ben ik de enige die dat heeft?
Niet altijdquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd, dat kan echt nooit hetzelfde zijn
En is zeker gratis
Mijn filmpje, wat doe je!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je kijkt de verkeerde filmpjes, je moet deze eens kijken.
Dat heb ik daar ookquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je kijkt de verkeerde filmpjes, je moet deze eens kijken.
De plaats waar ik mijn bril koop is de controle altijd gratis iig.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:10 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Niet altijdIk moet er volgens mij 8 euro ofzo voor betalen.. Komt omdat ik vaste klant was (toen was het gratis) maar bestel sinds kort mijn lenzen op internet en in overleg met de opticien is toen besloten dat er voor controle een bedrag in rekening gebracht zou worden.
Omdat je daar dus klant bentquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:11 schreef L.no het volgende:
[..]
De plaats waar ik mijn bril koop is de controle altijd gratis iig.
Bedanktquote:
Valt best meequote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:11 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat heb ik daar ookMaar wat kan die (voor de kijker) linker gitarist zingen zeg
FAPPER!quote:
Wel bij Spuiten&Slikkenquote:
Weltruste!quote:
Een half uur over tijdquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet er ook al allang opliggen.
Ik wou zeggen!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet er ook al allang opliggen.
Weltruste!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga nu ook maar gelijk.
weltrusten allemaal
Lekker slapen popquote:
Neequote:
Grijp je kansquote:Op woensdag 24 maart 2010 00:16 schreef jna het volgende:
hey, op chatroulette heb je ook chicks uit rusland die een rijke man zoeken
Ik gok.. op Dean en jijquote:
Ding ding ding!quote:
Vond het grappig om te zien dat jullie exact op hetzelfde tijdstip verschijnenquote:
Stalker san!quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:44 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Vond het grappig om te zien dat jullie exact op hetzelfde tijdstip verschijnen
Ja, ik bel hem altijd wakker.quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:44 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Vond het grappig om te zien dat jullie exact op hetzelfde tijdstip verschijnen
Jij bent zijn wekker..? Whut happend... De anti wekt de NL-er...quote:
Dat was ik al maanden.quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Jij bent zijn wekker..? Whut happend... De anti wekt de NL-er...
Dat dit kan in NL...
quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Jij bent zijn wekker..? Whut happend... De anti wekt de NL-er...
Dat dit kan in NL...
Hebben ze geen hanen in Frieslandquote:
Hoi.quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:49 schreef Kn0x het volgende:
Dang, verslapen en daardoor half uur te laat :p
Gelukkig geen ongeluk op de weg dit keer.
Welke haan, ik hoor niksquote:Op woensdag 24 maart 2010 08:53 schreef L.no het volgende:
[..]
Die haan van hem kan zo hard schreeuwen eh.
Aanstellert.. De haan die we nu hebben kraait niet helemaal uit.. Het is een beetje kukelekù.. Ipv de Kukelekuuuuú..quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:53 schreef L.no het volgende:
[..]
Die haan van hem kan zo hard schreeuwen eh.
Meld je aan bij de wekservice van L.no..quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:49 schreef Kn0x het volgende:
Dang, verslapen en daardoor half uur te laat :p
Gelukkig geen ongeluk op de weg dit keer.
Oeeh vandaag loonquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:00 schreef Broekpaling het volgende:
Oeh, stagevergoeding is gestort, en stufi en zorg.
Ik wil mijn belastingteruggaaf wel vangen. Kan ik mooi van op vakantiequote:
Dat mag van mij ook snel worden gestortquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik wil mijn belastingteruggaaf wel vangen. Kan ik mooi van op vakantie
Nee. Ten minste, lijkt me erg sterk..quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:28 schreef The_Dean het volgende:
Valt bij die belastingaangifte mijn huurhuisje onder eigen woning?
Mij ook... maar weet niet of ze daarmee bedoelen dat ik op mezelf woon...quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:31 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee. Ten minste, lijkt me erg sterk..
Volgens mij zit er geen verschil in voor de belastingdienst of je nog thuiswonend bent, of huurt.. Maar goed, heb me er gelukkig nog geen zorgen om hoeven te makenquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Mij ook... maar weet niet of ze daarmee bedoelen dat ik op mezelf woon...
Uhm nee volgens mij niet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:28 schreef The_Dean het volgende:
Valt bij die belastingaangifte mijn huurhuisje onder eigen woning?
stagevergoeding zal er bij mij nog niet opstaan denk ik, moet straks maar even checkenquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:00 schreef Broekpaling het volgende:
Oeh, stagevergoeding is gestort, en stufi en zorg.
Het is geen vetpot ofzo hoor.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
stagevergoeding zal er bij mij nog niet opstaan denk ik, moet straks maar even checken
Tevens![]()
Heiligschennis!quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:41 schreef Etcetera het volgende:
Je kunt ook dingen weggooien van je HD
Mijn stagevergoeding is vrij hoog gelukkig, en ik leen bij IBGmaar toch verdwijnt geld als sneeuw voor de zon
![]()
Ik ken het probleem. Auto, vriendin, avondje uit, nieuw spel kopen, beetje hier uitgeven beetje daar uitgeven en mijn geld is weer op halverwege de maandquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:41 schreef Etcetera het volgende:
Mijn stagevergoeding is vrij hoog gelukkig, en ik leen bij IBGmaar toch verdwijnt geld als sneeuw voor de zon
![]()
Het was voor mij een goede manier om te stoppen met een groot aantal seriesquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:42 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heiligschennis!
Waar faal je dan Etc.?
quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Volgens mij zit er geen verschil in voor de belastingdienst of je nog thuiswonend bent, of huurt.. Maar goed, heb me er gelukkig nog geen zorgen om hoeven te maken
Klopt. Net even mijn zus gebeld, en die had het daar ook overquote:
Jamaar das zonde!quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:41 schreef Etcetera het volgende:
![]()
D'r is een storing tochquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:50 schreef The_Dean het volgende:
En meteen gezeik met het DigiD. Kan wel los inloggen, maar de rommel niet ondertekenen en versturen
En zou volgens die berekening 84 euro terugkrijgen
Dat zijn mooi wel 48 verse snaren.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:50 schreef The_Dean het volgende:
En meteen gezeik met het DigiD. Kan wel los inloggen, maar de rommel niet ondertekenen en versturen
DigiD is wel relaxed (maar dan moet je het wel eens geregeld hebbenquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:50 schreef The_Dean het volgende:
Christus.. ¤84,- ... Daar kom ik mn bed niet voor uitquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:50 schreef The_Dean het volgende:
Over 2009 volgens de jaaropgaaf: 22.690 euro.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Christus.. ¤84,- ... Daar kom ik mn bed niet voor uit
Maar goed, jij zal meer verdient hebben dan ik denk ik..
Verder heb ik wel mooie aftrekposten (hihi, hij zei aftrekken)
Maarja, zonder DigiD kan je tegenwoordig niks meer. Moet zelfs die rommel hebben voor het UWV en CWI enzo.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
DigiD is wel relaxed (maar dan moet je het wel eens geregeld hebben)
dat is niks. Ik bijna 1000 euro
Maar dat is vast de laatste keer dat ik iets terug krijg
En dan ligt het eruit hequote:Op woensdag 24 maart 2010 09:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maarja, zonder DigiD kan je tegenwoordig niks meer. Moet zelfs die rommel hebben voor het UWV en CWI enzo.
Heb je een vast inkomen gehad dan dat gehele jaar?quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Over 2009 volgens de jaaropgaaf: 22.690 euro.
Kan je het niet zelf ergens berekenen? Volgens mij moet ik veel meer terugkrijgen, er zijn enorme bedragen ingehouden.
Klopt. Vind het wel handig dat je het overal voor kan gebruikenquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maarja, zonder DigiD kan je tegenwoordig niks meer. Moet zelfs die rommel hebben voor het UWV en CWI enzo.
Ja, zo'n beetje het hele jaarquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb je een vast inkomen gehad dan dat gehele jaar?
want dan kan het heel goed zijn dat ze precies inhouden wat je moet betalen. Collega van mij mag 0 euro betalen
Ik moet schijnbaar een brief afwachten met activeringscode erinquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt. Vind het wel handig dat je het overal voor kan gebruiken
Duurt een paar dagenquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik moet schijnbaar een brief afwachten met activeringscode erin
Waarschijnlijk niet echt denk ik. Als je echt gewoon constante uren/dagen/weken draait, dan wordt er niet snel te veel ingehouden.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:57 schreef The_Dean het volgende:
Ja, zo'n beetje het hele jaar
Weet niet of het wat uitmaakt dat ik via een uitzendbureau heb gewerkt?
Al ruim een weekquote:
Vind ik welquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet echt denk ik. Als je echt gewoon constante uren/dagen/weken draait, dan wordt er niet snel te veel ingehouden.
En ervolgens geen telefoonnummer of gegevens vermeldenquote:Beste Eibert,
Hartelijk dank voor het invullen van de vragenlijst in het kader van uw sollicitatie bij UPC Nederland.
Helaas voldoet u niet aan het gewenste profiel wat UPC heeft gesteld. U zult niet verder in de procedure worden opgenomen voor deze functie.
Graag nodigen wij u uit om met ons een vervolgafspraak te maken voor andere vacatures en mogelijkheden. Je kunt contact opnemen voor een vervolgafspraak met ons via onderstaand telefoonnummer.
Met vriendelijke groeten,
Handtekening UZB
Bij mij zal het niet bijster veel zijn. Ik gok 10 - 15 K.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Over 2009 volgens de jaaropgaaf: 22.690 euro.
Kan je het niet zelf ergens berekenen? Volgens mij moet ik veel meer terugkrijgen, er zijn enorme bedragen ingehouden.
quote:
Wat een gare mail.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En ervolgens geen telefoonnummer of gegevens vermelden
Tell dat bitch!quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:12 schreef The_Dean het volgende:
Ik ga morgenochtend de hele 'dag' [9-12, stel je voor dat we overwerkt raken] op het UWV kantoor zitten tot alles geregeld is!
Je moet vanalles via de site aavragen, maar niks wat fatsoenlijk werkt... en dat geven die sletten mij de schuld alsof ik niet met computers en het internet om zou kunnen gaan.
Ik trek die pedagogisch verantwoorde muts over die balie en zorg dat het handmatig ingevoerd word.
quote:
Gooi anders een tak naar dr kop.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:12 schreef The_Dean het volgende:
Ik ga morgenochtend de hele 'dag' [9-12, stel je voor dat we overwerkt raken] op het UWV kantoor zitten tot alles geregeld is!
Je moet vanalles via de site aavragen, maar niks wat fatsoenlijk werkt... en dat geven die sletten mij de schuld alsof ik niet met computers en het internet om zou kunnen gaan.
Ik trek die pedagogisch verantwoorde muts over die balie en zorg dat het handmatig ingevoerd word.
Janquote:
Ravebart!quote:
Ik kan daar echt niet tegen, dat soort dingen. Gewoon de welwillende medemens die hard wil werken zoveel mogelijk dwarsbomen om maar niet teveel achter de computer weg te hoeven. Stel dat ze hun potje patience moeten onderbrekenquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:26 schreef Etcetera het volgende:
Werkvoorziening, Dean, zoveel mogelijk kutbaantjes daar creeren zodat iedere sufkut kan werken. Als je mazzel hebt loop je een keer tegen iemand aan die lichtelijk schijt heeft aan al die gare kutregeltjes van ze
Ga ze morgen ook vragen of ze daar niet nog iemand zoeken. Ben er uitermate geschikt voor. Zit nu ook al hele dag achter de pc niks te doen, dat kan ik dan daar ook wel.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:26 schreef jna het volgende:
Ik zou daar solliciteren. Klinkt als een rustig baantje
Ze zitten vast in 1 of andere sc op fokquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik kan daar echt niet tegen, dat soort dingen. Gewoon de welwillende medemens die hard wil werken zoveel mogelijk dwarsbomen om maar niet teveel achter de computer weg te hoeven. Stel dat ze hun potje patience moeten onderbreken
Zou me niks verbazenquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:29 schreef jna het volgende:
[..]
Ze zitten vast in 1 of andere sc op fok
quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:29 schreef jna het volgende:
[..]
De bitch. Ik zou me er ook aan kapotergeren.. Stop die regels maar ergens waar de zon niet schijnt..quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik kan daar echt niet tegen, dat soort dingen. Gewoon de welwillende medemens die hard wil werken zoveel mogelijk dwarsbomen om maar niet teveel achter de computer weg te hoeven. Stel dat ze hun potje patience moeten onderbreken
Klinkt inderdaad als het perfecte baantje voor je postcount.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ga ze morgen ook vragen of ze daar niet nog iemand zoeken. Ben er uitermate geschikt voor. Zit nu ook al hele dag achter de pc niks te doen, dat kan ik dan daar ook wel.
Fok!quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:29 schreef jna het volgende:
[..]
Ja écht!quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:30 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
De bitch. Ik zou me er ook aan kapotergeren.. Stop die regels maar ergens waar de zon niet schijnt..
Ik stop ze gauw weer in de kluis!quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:30 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
De bitch. Ik zou me er ook aan kapotergeren.. Stop die regels maar ergens waar de zon niet schijnt..
HEY! mijn moeder leest ook de Libellequote:Op woensdag 24 maart 2010 10:30 schreef The_Dean het volgende:
En maar gezellig kwebbelen met hun mede Margrietdozen clubje
Libellesletten
Aan het werk komen is nogal lastig als niemand je wil helpen iets te krijgenquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:30 schreef Etcetera het volgende:
Het is ook een dom systeem. M'n vriend moet nu een of andere cursus volgen waar hij leert hoe hij aan het werk kan komen. Hij weet zelf nog steeds niet wat hij daar precies doet en wat het nut van de cursus is
Ik vind alleen die JA/NEE dingen en Jan, Jans en de kinderen leukquote:
Nou, dan klopt het toch? Die is toch ook een slet?quote:
Heb je geen via via connecties?quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Aan het werk komen is nogal lastig als niemand je wil helpen iets te krijgen
JJ & K roeleren dan ook hardquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vind alleen die JA/NEE dingen en Jan, Jans en de kinderen leuk
Je snapt wel wat ik bedoelquote:
Beetje, maar het is overal rustig, en dat heeft dan tot nu toe ook nog niks opgeleverd.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heb je geen via via connecties?
Oh die lees ik nooitquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
JJ & K roeleren dan ook hardDie ingezonden brieven zijn ook nog wel eens grappig
Reks!quote:
Standaardquote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nou, dan klopt het toch? Die is toch ook een slet?
quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:38 schreef jna het volgende:
[..]
Voor dienepien is het altijd kortebroekendag
Beetje plagen moet kunnenquote:
quote:
O mijn god.quote:
ik cheat, heb maillots eronder aan gedaanquote:
If so, dan ga ik zo even een rondje fietsenquote:
Pics or it didnt happen!quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik cheat, heb maillots eronder aan gedaan
Gisteren was het in leiden nog geen rokjesdagquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
If so, dan ga ik zo even een rondje fietsen
Wat doe jij toch steeds in Leiden?quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:07 schreef jna het volgende:
[..]
Gisteren was het in leiden nog geen rokjesdag
Kijken of het rokjesdag is, duh..quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat doe jij toch steeds in Leiden?
Mmh, misschien komt het door Delft dat het nooit rokjesdag lijkt, hier lopen alleen oma's met rokkenquote:
Than it did not happenquote:
En in den haag alleen ambtenarenquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh, misschien komt het door Delft dat het nooit rokjesdag lijkt, hier lopen alleen oma's met rokken
En in Rotterdam hebben ze de rokjes over hun hoofd gehangen...quote:
quote:
als/dan, than/then, you know what I mean heaquote:
Wat errugggquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En in Rotterdam hebben ze de rokjes over hun hoofd gehangen...
Wees blij, zo word je tenminste niet afgeleid!quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:14 schreef Kn0x het volgende:
Hier de hele dag nog geen rok gezien. Zijn ook niet veel vrouwen in mijn omgeving, maar toch.
Ik krijg eindelijk de than/then een beetje onder de kniequote:Op woensdag 24 maart 2010 11:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
als/dan, than/then, you know what I mean hea
en dan heb je nog if / when,, dat doen Nederlanders ook nog verkeerd.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik krijg eindelijk de than/then een beetje onder de knie
Ik geloof dat het ene te maken heeft met een verschil in tijd en de andere met een vergelijking? Haal ze vaak doorelkaarquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik krijg eindelijk de than/then een beetje onder de knie
tomato tomato potato potatoquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
als/dan, than/then, you know what I mean hea
Then is tijd. Than is vergelijking.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik geloof dat het ene te maken heeft met een verschil in tijd en de andere met een vergelijking? Haal ze vaak doorelkaar
Daar is het immer rokjesdagquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:16 schreef PieterBas het volgende:
Zometeen even in het centrum kijken..
Gisteren was het wel rokjesdag bij de dameshockey![]()
Ik kan zelf niet eens verwoorden hoe ik ze uit elkaar hou, maar het werkt..quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik geloof dat het ene te maken heeft met een verschil in tijd en de andere met een vergelijking? Haal ze vaak doorelkaar
Ik weet de theorie in elk gevalquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:19 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Then is tijd. Than is vergelijking.
Ik am bigger than you.
So I decided to change. So then I went to the gym.
Lol wat een domme zinnen
Serieus, waarom lopen daar zoveel mooie meisjes rond..quote:
Bevalt dat je?quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik weet de theorie in elk gevalEn ik spel sowieso altijd goed
Een dames volleybal team in het noorden ergens draagt sinds kort rokjes in plaats van broekjes
Ik vind volleybal een saaie sport waar ik niet aan ga beginnenquote:
Als man niet blijkbaar, ik werd er ook toegelatenquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Serieus, waarom lopen daar zoveel mooie meisjes rond..Bij hockey wordt je zeker geselecteerd op uiterlijk, het genetisch afval moet zeker door naar de voetbal (uitgezonderd Anouk Hoogendijk)
Dat was de vraag ook nietquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind volleybal een saaie sport waar ik niet aan ga beginnen
Dan snap ik je vraag nietquote:
Of het je bevalt dat ze die switch hebben gedaanquote:
Ohquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Of het je bevalt dat ze die switch hebben gedaan
Meisje-meisjes zijn vaakquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als man niet blijkbaar, ik werd er ook toegelaten
Mja, vaak is het wat upperclass hè en echte meisjes-meisjesDan zit je al snel aan de wat 'mooiere' meisjes
Of als ze elke morgen een uur staan te kuttenquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Meisje-meisjes zijn vaakmaar soms raak ik frusti als ik ze zie of hoor kutten over nonsens..
Meisje-meisjes zijn gewoon om te batsen, meer niet. Gesprekken aanknopen met meisje-meisjes is standaard faalquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Meisje-meisjes zijn vaakmaar soms raak ik frusti als ik ze zie of hoor kutten over nonsens..
Ik wilde eigenlijk zeggen dat dat onzin was, maar als ik zo eens bij mezelf te rade ga, heb je wel gelijkquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:30 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Meisje-meisjes zijn gewoon om te batsen, meer niet. Gesprekken aanknopen met meisje-meisjes is standaard faal
Laat het Milou niet lezenquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Serieus, waarom lopen daar zoveel mooie meisjes rond..Bij hockey wordt je zeker geselecteerd op uiterlijk, het genetisch afval moet zeker door naar de voetbal (uitgezonderd Anouk Hoogendijk)
quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk zeggen dat dat onzin was, maar als ik zo eens bij mezelf te rade ga, heb je wel gelijk
Laat die pics dan maar zitten..quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:28 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben geen meisje-meisje, ik zal het ook nooit worden
Dat dus.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:30 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Meisje-meisjes zijn gewoon om te batsen, meer niet. Gesprekken aanknopen met meisje-meisjes is standaard faal
quote:
Een uur trek ik echt niet hoorquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
![]()
Ach, ik vind het opzich niet erg als een meid een uur doet om zich klaar te maken, maar het moet niet veel gekker worden dan dat
Ze moet ook gewoon, als het móet, met 5 minuten klaar kunnen staan om iets geks te doen..
Heb je hem ook weer...quote:
Een uurquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ach, ik vind het opzich niet erg als een meid een uur doet om zich klaar te maken, maar het moet niet veel gekker worden dan dat
Makkiequote:Ze moet ook gewoon, als het móet, met 5 minuten klaar kunnen staan om iets geks te doen..
quote:Laat die pics dan maar zitten..
Oh, we kunnen vrijdag wel ff langs!quote:
Tsja je moet watquote:
* Tijltje pakt.quote:
Dusch.quote:
Oh dan...quote:
Tja, van mij hoeft een meid zich ook niet een uur lang te plamuren of weet ik het wat.. Gaat vaak ook om kleding enzulks..quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Een uur![]()
[..]
Makkie
[..]![]()
Ga je er dan ook nooooit meer over mekkeren?
Panda.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:48 schreef Etcetera het volgende:
Ik gebruik nooit make up. Heb het niet eensVoornaamste reden: luiheid. Ik lig liever tien minuten langer in bed. Sowieso, dan wrijf je eens in je ogen en heb je panda oogjes
Behalve als je er zelf als eentje uitzietquote:
Porque?quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:52 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb allemaal snedes in mn lippen van het likken gister
Postzegels hebben tegenwoordig een plaklaagje hoorquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:52 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb allemaal snedes in mn lippen van het likken gister
Oh. Brieven likkenquote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:48 schreef Etcetera het volgende:
Ik gebruik nooit make up. Heb het niet eensVoornaamste reden: luiheid. Ik lig liever tien minuten langer in bed. Sowieso, dan wrijf je eens in je ogen en heb je panda oogjes
Postzegels doe ik niet aanquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Postzegels hebben tegenwoordig een plaklaagje hoor
Antwoordnummersquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Postzegels doe ik niet aanGewoon Port betaald brieven
Mja, daar moesten ze niet heenquote:
Gezien de namen die ik hoor, is het wel upperclassquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:22 schreef Bravebart het volgende:
Mja, vaak is het wat upperclass hè en echte meisjes-meisjesDan zit je al snel aan de wat 'mooiere' meisjes
Ja ik was al helemaal geschriktquote:
Anders Dien welquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja ik was al helemaal geschrikt
quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja ik was al helemaal geschrikt
waarom koop je het danquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:36 schreef PieterBas het volgende:
een overrated and overpriced Subwaybroodje gegeten
Een knorrende maag.. en langs een subway lopen.quote:
Iiieeeehhhllllll!quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:36 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb beef jerky uit een automaat gehaald, best lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |