En het topic daarvoor dan?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:31 schreef Greys het volgende:
Waar zijn de mooie liedjes?
Oh en ik was twee topics geleden te hyper toen ik vijf visjes zag zwemmen, dus ik had heel die 'remmen' posts gemist toen. Maar ik zal nu weer braaf opletten
Wel heel fijn dat ze rondzwemmen idd...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:31 schreef Greys het volgende:
Oh en ik was twee topics geleden te hyper toen ik vijf visjes zag zwemmen, dus ik had heel die 'remmen' posts gemist toen. Maar ik zal nu weer braaf opletten
Sineadquote:
Zit je echt alleen? Cat22? Ben je in het echt gewoon niet zo leuk dat je geen vrienden hebt of zo?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:39 schreef Cat22 het volgende:Visjes!
![]()
Zo, net een verjaardagstelefoontje gehad van een nichtje. Stuurt normaal een kaartje maar meende me nu te moeten bellen. Kaartje was ook prima geweest.![]()
Toevallig hebben mijn moeder en ik vanmiddag over haar zitten roddelen.Was mooie input voor een heel onschuldig gesprekje over hoe fijn het is dat zij dichtbij haar familie woont zodat haar ouders hun kleinkind vaak kunnen zien. Want zij plant haar incidentele bezoekjes altijd zo dat opa en oma hen dus zelden zien.
![]()
Helaas hapte ze niet, maar ik hoop dat ze nu met rode koontjes zit. Of me vervloekt.![]()
Ik ga mijn eiersalade uit de koelkast halen.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:39 schreef Cat22 het volgende:Visjes!
![]()
Zo, net een verjaardagstelefoontje gehad van een nichtje. Stuurt normaal een kaartje maar meende me nu te moeten bellen. Kaartje was ook prima geweest.![]()
Toevallig hebben mijn moeder en ik vanmiddag over haar zitten roddelen.Was mooie input voor een heel onschuldig gesprekje over hoe fijn het is dat zij dichtbij haar familie woont zodat haar ouders hun kleinkind vaak kunnen zien. Want zij plant haar incidentele bezoekjes altijd zo dat opa en oma hen dus zelden zien.
![]()
Helaas hapte ze niet, maar ik hoop dat ze nu met rode koontjes zit. Of me vervloekt.![]()
Ik miste je al!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:39 schreef Cat22 het volgende:
Visjes!
![]()
![]()
Uhuh, er werd me subtiel ingefluisterd dat dat moest.quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
20 minuten eerder dan verwacht!Timer uit zet
quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoe zat dat ook al weer met jouw leven?
Waar was je dan, je ging toch alleen maar koken?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
20 minuten eerder dan verwacht!Timer uit zet
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Waar was je dan, je ging toch alleen maar koken?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zit je echt alleen? Cat22? Ben je in het echt gewoon niet zo leuk dat je geen vrienden hebt of zo?
Hijs leuk he? Alleen die op het plaatje stond niet mooi toen ik hem omdeed en deze wel.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Cat ik was je klokje vergeten in het vorige deel, hij is mooi (dat type wat het meest op de jouwe lijkt)
Misschien is ze het volgend jaar alweer vergeten, mevrouw ik heb het superdruk met echtgenoot, 1 kind en een baan dan 20 uur. En een poetsneurose. O ja, dat heeft ze ook (in mijn ogen), was ik vergeten.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik miste je al!
Ik dacht dat je gestikt was in je eieren
Go tell them girl! Helemaal als ze op je verjaardag bellen
(als ze nooit meer belt weet je wat ze van het gesprek vond)
Jullie waren mijn nieuwe leven. Kwartier is net ingegaan.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Smetvrees?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb jullie toch? Toch?
![]()
[..]
Hijs leuk he? Alleen die op het plaatje stond niet mooi toen ik hem omdeed en deze wel.![]()
[..]
Misschien is ze het volgend jaar alweer vergeten, mevrouw ik heb het superdruk met echtgenoot, 1 kind en een baan dan 20 uur. En een poetsneurose. O ja, dat heeft ze ook (in mijn ogen), was ik vergeten.
Ik heb braaf gedag gezwaaid hoorquote:
Ja zo heet een hondenaccessoirewinkel in Eindhovenquote:
Ze heeft geen officieel etiketje of zo. Maar in dat huis zul je geen stofje vinden of een speelgoedje van zijn plek als je onverwacht langskomt. En dat vind ik redelijk zorgwekkend als je een kind van 2 hebt.quote:
MI-etje melde dat ze tot 9 uur nog moest werken. Dus ik zet mijn timer tot 9 uur.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar voor wie had Dirk dan de timer lopen?
Ik ben écht de weg kwijt.
Ik dacht dat ik zei dat ik even weg was..quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
MI-etje melde dat ze tot 9 uur nog moest werken. Dus ik zet mijn timer tot 9 uur.
Komt ze om 41 minuten over 8 binnen. Dus de timer kon uit.
Nah, heb buikpijn en mijn ervaring is dat eiersalade daar niet bijzonder bevorderlijk voor is, hoe goddelijk gemaakt ookquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:40 schreef Cat22 het volgende:
Erik!
Jij woont het dichtste bij, kom je borrelen? Ik heb vers gemaakte eiersalade.
prt screen, plak, bijsnijden, kloarquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:50 schreef Ml-etje het volgende:
Voor mij ws JJH heb nl gezegd dat ik tussen half 9 en 9 weer terug zou zijn
Hoe zet ik *** een pdf (adobe) om naar een afbeelding
Da's best extreem, dan moet het gewoon lekker een zooitje in de huiskamer zijnquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze heeft geen officieel etiketje of zo. Maar in dat huis zul je geen stofje vinden of een speelgoedje van zijn plek als je onverwacht langskomt. En dat vind ik redelijk zorgwekkend als je een kind van 2 hebt.
Nee, dat heb je verkeerd gedacht. En ga nou niet twijfelen aan mijn timertje.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik zei dat ik even weg was..
Euh prt screen?quote:
Toevallig welquote:
Heb een tijd genoemd maar niet gezegd wat ik ging doenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, dat heb je verkeerd gedacht. En ga nou niet twijfelen aan mijn timertje.
Jammer.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nah, heb buikpijn en mijn ervaring is dat eiersalade daar niet bijzonder bevorderlijk voor is, hoe goddelijk gemaakt ook.
print screen, bij je numlockquote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze heeft geen officieel etiketje of zo. Maar in dat huis zul je geen stofje vinden of een speelgoedje van zijn plek als je onverwacht langskomt. En dat vind ik redelijk zorgwekkend als je een kind van 2 hebt.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:50 schreef Ml-etje het volgende:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
MI-etje melde dat ze tot 9 uur nog moest werken. Dus ik zet mijn timer tot 9 uur.
Komt ze om 41 minuten over 8 binnen. Dus de timer kon uit.
Ach so.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik zei dat ik even weg was..
Dan ga je een glaasje water halen bij Cat, ze nodigt je uit dombo.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nah, heb buikpijn en mijn ervaring is dat eiersalade daar niet bijzonder bevorderlijk voor is, hoe goddelijk gemaakt ook.
ING!quote:
Pesies! En dan 1 of 2 keer per dag alles in de speelkist gooien.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Da's best extreem, dan moet het gewoon lekker een zooitje in de huiskamer zijn
Ben jij bij mijn ouders geweestquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gewoon openen in Photoshop en opslaan als .jpg oid toch?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:50 schreef Ml-etje het volgende:
30 kilometer fietsen voor een glaasje waterquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dan ga je een glaasje water halen bij Cat, ze nodigt je uit dombo.
Moet je wel net photoshop hebben.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon openen in Photoshop en opslaan als .jpg oid toch?
quote:
Dat had ik eerder moeten wetenquote:
PDF openen in PS?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon openen in Photoshop en opslaan als .jpg oid toch?
Dacht ik ook al.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij nog broertjes/zusjes van 2?
Ongetwijfeld! Maar dit was een onverwacht bezoek.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En het is ook niet zo dat ze voor de visite komt even snel het speelgoed opruimt?
Nou, dan ben ik ECHT het tegenovergestelde van je eerste moeder hoorquote:
Doosjequote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Och arm autootje![]()
[quote]Op dinsdag 23 maart 2010 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij nog broertjes/zusjes van 2?
quote:
Ben jij familie van mij?quote:
Daar ben je op geselecteerdquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, dan ben ik ECHT het tegenovergestelde van je eerste moeder hoor
Ik zit te kijken of ik herken dat het Ahoy van een tijd terug is, maar ik ben te gaar om te oriënterenquote:
Trein: 15 minuten. En ik haal je op bij het station.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
30 kilometer fietsen voor een glaasje water...
ok wacht...quote:
Oh! Hier moet je een boek over schrijven!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Hai all![]()
Mijn auto was ziek...ze schreeuwde het uit![]()
Maar dokter zwagert heeft haar weer blij gemaakt
Goed voor je buikje, hup hup. Over een kwartier wil ik Cat22 hier een post zien plaatsen met jou aan haar voordeur.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
30 kilometer fietsen voor een glaasje water...
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld! Maar dit was een onverwacht bezoek.
Waarbij we 5 minuten aan de voordeur hebben staan lullen terwijl we meteen al vroegen of het uitkwam (antwoord was 'ja'). Na 5 minuten heb ik maar gevraagd of we binnen mochten komen en als het niet uitkwam dat ze dat gewoon mocht zeggen. En toen mochten we in de keuken. Maar het was duidelijk dat het niet in de structuur paste. Was ook de laatste keer dat ik onverwacht langsging. Ik kijk wel uit.
Geen Ahoy 2009 heurquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit te kijken of ik herken dat het Ahoy van een tijd terug is, maar ik ben te gaar om te oriënteren
Zal ik gaan bloggen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oh! Hier moet je een boek over schrijven!
De Pijn!De Spanning!
Het Drama!
De Goede Afloop!
Nichtje!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ok wacht...
ik ben de moeder van ml, dirk is mijn vader, de nicht van cat is de moeder van ml (= dus ik) en en en
Ik snap er niks meer van
Dus Dirk is mijn aangetrouwde stefvader ofzo?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ok wacht...
ik ben de moeder van ml, dirk is mijn vader, de nicht van cat is de moeder van ml (= dus ik) en en en
Ik snap er niks meer van
"een tijdje terug" bedoel ik natuurlijk niet 2009 meequote:
Ik ben er ook geen fan van. Maar zeg dan gewoon dat het niet uitkomt en laat je bezoek anders meteen binnen. Ik ben in zo'n geval niet echt van subtiel ontmoedigingsbeleid. Daar dender ik dan dwars doorheen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klinkt niet echt gezellig nee.
Alleen houdt ook niet iedereen van onverwachts bezoek hè.
Zonder voeten te vegenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben er ook geen fan van. Maar zeg dan gewoon dat het niet uitkomt en laat je bezoek anders meteen binnen. Ik ben in zo'n geval niet echt van subtiel ontmoedigingsbeleid. Daar dender ik dan dwars doorheen.
Straks ga ik het testen en voel ik me dom. PDF open je in Adobe (tekst) Photoshop is o.a. een fotobewerkingsprog.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja da's waar...
Maar het kan toch, in Photoshop, een pdf openen?
Ah, test het even?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Straks ga ik het testen en voel ik me dom. PDF open je in Adobe (tekst) Photoshop is o.a. een fotobewerkingsprog.
Als ik een koekje aangeboden had gekregen was ik gigantisch gaan kruimelen.quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben er ook geen fan van. Maar zeg dan gewoon dat het niet uitkomt en laat je bezoek anders meteen binnen. Ik ben in zo'n geval niet echt van subtiel ontmoedigingsbeleid. Daar dender ik dan dwars doorheen.
Was jij dat nou die laatst zei meer richting vissen te gaan?quote:
Nu.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:03 schreef Greys het volgende:
Hoe laat kwam dat Cougar Town nou ook alweer?
Dat moet ik zien.
http://twitter.com/brigittevginkelquote:@paulzeist Dankje. Einde stage voor mij!
about 1 hours ago via web
Gedwongen gestopt met stage. Bedankt geenstijl. 3 maanden vakantie!
about 1 hours ago via web
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:03 schreef Greys het volgende:
Dat moet ik zien.
NU!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:03 schreef Greys het volgende:
Dat moet ik zien.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik een koekje aangeboden had gekregen was ik gigantisch gaan kruimelen.
WTF Het kan, ff verder testenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, test het even?
En ja, dat weet ik, maar volgens mij kan je er ook gewoon een pdf mee openen hoor
quote:
Dirkh is dan je aangetrouwde oomquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus Dirk is mijn aangetrouwde stefvader ofzo?
Ben ik mooi klaar mee.
Zo jij komt bij mij niet binnenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik een koekje aangeboden had gekregen was ik gigantisch gaan kruimelen.
Huuuu! Zo'n oom heb ik al.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Dirkh is dan je aangetrouwde oom
Oh jeequote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:04 schreef Loveless85 het volgende:
Iemand nog wat mee gekregen van dat topic over die Brigitte op Twitter. Grietje loopt stage, twitter 'kankeropdracht dit en dat op stage', en dat ze 'die vieze gays weleens de waarheid wil zeggen. Smerige pikkentrekkers' (over dr baas) etc. etc.
Hier een topic erover, Geenstijl pikt het op, en nu:
[..]
http://twitter.com/brigittevginkel
Ze pleurt het zelf online! Voor hetzelfde geld volgt haar baas haar!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:04 schreef Loveless85 het volgende:
Iemand nog wat mee gekregen van dat topic over die Brigitte op Twitter. Grietje loopt stage, twitter 'kankeropdracht dit en dat op stage', en dat ze 'die vieze gays weleens de waarheid wil zeggen. Smerige pikkentrekkers' (over dr baas) etc. etc.
Hier een topic erover, Geenstijl pikt het op, en nu:
[..]
http://twitter.com/brigittevginkel
Thanks wiki!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Dirkh is dan je aangetrouwde oom
Grote groep hoor. Wel 2 mensen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh stonden jullie om die reden 5 minuten buiten, nah dan idd of wél of niet idd.
Met z'n hoevelen waren jullie?
Uhm... dat was ik ja. Maar ik zei niet dat ik met álles vis was.quote:[..]
Was jij dat nou die laatst zei meer richting vissen te gaan?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:07 schreef Greys het volgende:
Ik heb mijn man 1x per maand sex beloofd en nu houdt die bastard me er aan
Jij bent minder vervelend dan mijn oom.quote:
Is heer G. al weer thuis dan?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:07 schreef Greys het volgende:
Ik heb mijn man 1x per maand sex beloofd en nu houdt die bastard me er aan
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ja ik vind het ook geheel terecht.
Collega van mij liep ook zo tijdens de lamp. Twitterde tijdens werktijd iets van 'Even langs Alternate!', baas werd er door een andere collega op geattendeerd (wat dan ook weer best wel matennaaierig is), dus die belde ff 'Goh als je toch bij Alternate bent'
Verder geen gevolgen gehad ofzo, maar de volgende dag waren wel al z'n tweets protected en kon je het alleen zien als je een follower was ofzo
Dan heb je dus niet al zo'n oom. Zie TT, duidelijkheid graag. Mannen: Uit / Aanquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij bent minder vervelend dan mijn oom.
Tenminste, dat is mijn mening tot op heden. Na 15 mei is die wellicht bijgesteld.
quote:
Ze is er alleen nog niet helemaal over uit. Ze stribbelt tegen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is leuk he?
Ik heb een nieuwe lievelingsshow
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zo jij komt bij mij niet binnen![]()
Kleine kruimeldief heeft
Dan onthoud ik me van commentaar tot ik de volledige informatie heb.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dan heb je dus niet al zo'n oom. Zie TT, duidelijkheid graag. Mannen: Uit / Aan
Niet: wel aan maar ook een beetje uit
Dan hebben we dat goed geregeld met de tour. Gelukkig is Nokje niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zo jij komt bij mij niet binnen![]()
Kleine kruimeldief heeft
Ik ben niet zo netjes hoor maar ruim altijd wel even op en het moet schoon zijn.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ik jouw huis zie heb ik altijd zo'n beeld dat je het altijd supernetjes hebt(Op een fijne manier dan
)
Het is leuk héquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:13 schreef Greys het volgende:
Come over tonight for wine and scrabble without the scrabble!
Dat keek ik nooit.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het is leuk hédoet me soms wel wat denken aan desp housewives.
quote:
Ik kan niet tegen rommel....mijn man helaas welquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo netjes hoor maar ruim altijd wel even op en het moet schoon zijn.
Hou wel van rommel eigk, maarja wat wil je met een moeder met (niet geregistreerde) smetvrees.
Mijn Mr roept soms ik kan het bureau niet meer ontdekken
Heb dan weer niks op de grond slingeren maar wel op tafel dus
Ik heb een voorstukje gezien en net heel even een stukje en t is niet mijn dingquote:
Ja!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:17 schreef Dirkh het volgende:
You left that at the bar bitch
Dat Bitch deel vond ik dan weer leuk
Open een reeks.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:18 schreef Loveless85 het volgende:
Zeg ik dacht dat dit de F&F SC ESFSC was? Als jullie de hele avond over Popstars Cougar Town gaan praten is daar een apart topic voor hoor
ff tjes Ll.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:18 schreef Loveless85 het volgende:
Zeg ik dacht dat dit de F&F SC ESFSC was? Als jullie de hele avond over Popstars Cougar Town gaan praten is daar een apart topic voor hoor
Hihiihiiiiiiiiiiiiiiihihiquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:18 schreef Loveless85 het volgende:
Ik kan ook tegen rommel.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen rommel....mijn man helaas wel
Dat dacht ik eerst ook maar ik denk dat ik er toch wel aan kan wennen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb een voorstukje gezien en net heel even een stukje en t is niet mijn ding
hou je mond m-mquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:18 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb een voorstukje gezien en net heel even een stukje en t is niet mijn ding
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:18 schreef Dirkh het volgende:
Let je op Tomoblafan, kan je wat van leren
Leuke reclame hè, die van axe.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
ff tjes Ll.
Vrouwen hebben een spanningsboog van 15 minuten
Zo, dat is een kromme redenering!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kan ook tegen rommel.
En leukste van rommel is nog wel dat schoonmaken dan ook écht nut heeft.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat keek ik nooit.
Maar dit vind ik echt geweldig!
Nee joh! Zo lenig ben ik heul niet.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
ff tjes Ll.
Vrouwen hebben een spanningsboog van 15 minuten
Nee nee, nu weer achter de PC, was net tijdens het strijken TV aan het kijkenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihiihiiiiiiiiiiiiiiihihi
Memories!
Maar kijk je ook?![]()
Jij vat hem.quote:
Oh jammer. *diesmileymetdiewenkbrauwendieikteluibenomtezoeken*quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee nee, nu weer achter de PC, was net tijdens het strijken TV aan het kijken
sex & the city vond ik leuk, desperate housewives heb ik nooit gevolgdquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe vind je andere vrouwenseries zoals Sex & the city of Desp. housewives?
Ik ben hier ook nog niet zo fan van, dit Cougar dinges.
Nee hoor! Als het op het oog netjes is zie je niks van je schoonmaakacties. Maar als het rommelig is... dan kunnen schone, lege oppervlakken zo mooi zijn.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zo, dat is een kromme redenering!
Ooit in de F&F SC.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:22 schreef Dirkh het volgende:
Kan iemand dat inside grapje uitleggen, of is het leuk als je er bij bent geweest.
datquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:22 schreef Dirkh het volgende:
of is het leuk als je er bij bent geweest.
Die van mij? Daar was je bij vanmiddag (?). Misschien dat je wiki hem kan opzoeken.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:22 schreef Dirkh het volgende:
Kan iemand dat inside grapje uitleggen, of is het leuk als je er bij bent geweest.
Maar dan zie je tenminste dat je bezig geweest ben.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zo, dat is een kromme redenering!
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ooit in de F&F SC.
Op vrijdagavond hadden we het over Popstars dat toen op tv was.
Toen kwam er iemand binnenzeilen die ging gillen dat daar een apart topic voor was.
En dat liep uit de hand in een dikke ruzie
pfff, wat een aparte logicaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor! Als het op het oog netjes is zie je niks van je schoonmaakacties. Maar als het rommelig is... dan kunnen schone, lege oppervlakken zo mooi zijn.Maak ik gemiddeld 2 keer per week mee met mijn aanrecht.
Ow jaaaa! M-M!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ooit in de F&F SC.
Toen kwam er iemand binnenzeilen die ging gillen dat daar een apart topic voor was.
Ahquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ooit in de F&F SC.
Ik las hetquote:
Ik kom me echt niet meer inhouden hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat heb ik toen gelezen volgens mij![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar dan zie je tenminste dat je bezig geweest ben.
Ja maar, die zei helemaal niks VOORdat ze ging zeuren ookquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ooit in de F&F SC.
Ik zal poetsen en afwassen voor jij langskomt.quote:
Ja, dat was weer een nieuwe relquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow jaaaa! M-M!![]()
Ik had het over Ll die het Farmville topic opende. Maar dat was een spin off van die rel.![]()
Dat was ook echt een leuke actiequote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kom me echt niet meer inhouden hoor
Het was wel echt een catfight
Sekseh!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat zullen wij samen geweldig incidenteel gaan poetsen.
Prettig om te weten.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:25 schreef Greys het volgende:
Lichaamseigen melatonine.
Het is maar ff dat je het weet.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat was weer een nieuwe rel
[..]
Dat was ook echt een leuke actie
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar, die zei helemaal niks VOORdat ze ging zeuren ook
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat zullen wij samen geweldig incidenteel gaan poetsen.
Dat was het ergste nog iddquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar, die zei helemaal niks VOORdat ze ging zeuren ook
Je slaapstofje in de hersenenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Prettig om te weten.
Wat is melelelatonine?
Iets wat bij jou van slag is, met al je nachtdiensten.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Prettig om te weten.
Wat is melelelatonine?
Oh dat weet ik niet, niet meegekregen toen, maar vond het gewoon zo grappig omdat het ook weer over Poepstars ging en dan heb je elke 2 seconde een post eroverquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kom me echt niet meer inhouden hoor
quote:
Zat jij toen altijd te lurken bij onsquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet, niet meegekregen toen, maar vond het gewoon zo grappig omdat het ook weer over Poepstars ging en dan heb je elke 2 seconde een post erover![]()
Nee, jij en Oh-oh enzo waren ons gewoon zat en wilden ons wegpestenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:28 schreef Loveless85 het volgende:
Wat was de FarmVille rel dan? Die was er niet toch? Ik was het gewoon zat, opende dat topic, en het ging zowaar lopen en toen was het voor de FV'ers leuker daar erover te miepen dan in een SC?
Nee, dat is ZAND, geen stofjequote:
creepy...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zat jij toen altijd te lurken bij ons
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zat jij toen altijd te lurken bij ons
Ik en oh-oh? Als je een beetje oplet in FFSC weet je dat er geen 'Ik en oh-oh' of 'Ik en Qwea' ofzo isquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, jij en Oh-oh enzo waren ons gewoon zat en wilden ons wegpesten![]()
quote:
Er is tegenwoordig meer een oh-oh en qwea.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik en oh-oh? Als je een beetje oplet in FFSC weet je dat er geen 'Ik en oh-oh' of 'Ik en Qwea' ofzo is
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:31 schreef JJH het volgende:
[..]
En hier maar net doen alsof ze nergens iets van snapt!
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik en oh-oh? Als je een beetje oplet in FFSC weet je dat er geen 'Ik en oh-oh' of 'Ik en Qwea' ofzo is
Dan moet je tombo ff pm'en of je een lijstje met namen mag hebben.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was het maar zo, dan kon ik die bouqet reeks van Tombo ook begrijpen, maar ik weet niet wie wie is, behalve de bekende Fokkers, die ik van andere topieks ken
Was geen rel.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:28 schreef Loveless85 het volgende:
Wat was de FarmVille rel dan? Die was er niet toch? Ik was het gewoon zat, opende dat topic, en het ging zowaar lopen en toen was het voor de FV'ers leuker daar erover te miepen dan in een SC?
Nee ik ben nog steeds verwardquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:29 schreef Greys het volgende:
Dirk?
Ben je alweer over het feit heen dat ik gelijk had over PS?
*aai*
Muizel?!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Caaaaat! Muizelientje is in FF om je te feliciteren![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan moet je tombo ff pm'en of je een lijstje met namen mag hebben.
quote:
Huisje in natuur?quote:
dat kan mooi op die kamers dan jaquote:
Ugly Betty.quote:
O zo.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar dan zeggen die namen me toch niks?Met een nickname op Fok ken ik iemand toch niet
JIJ kijkt toch?quote:
Geen idee, hij staat aan op de achtergrond en ik ben te lui om richting AB te lopen, dus ik laat het maar zo.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JIJ kijkt toch?
Is een vrouwenprogramma volgens mij
Ik vind het wel grappig. Soort van parodie op de modewereld met de nodige intriges.quote:
ah...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Geen idee, hij staat aan op de achtergrond en ik ben te lui om richting AB te lopen, dus ik laat het maar zo.
Weet je trouwens dat je van mij een dvd hebt overgekocht voor de asielactie?quote:
Het 'afstand'gedeelte in afstandbediening staat voor het feit dat je je tv daarmee op afstand kunt bedienen he. Niet dat er een afstand tussen jou en de afstandbediening dient te zijn.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Geen idee, hij staat aan op de achtergrond en ik ben te lui om richting AB te lopen, dus ik laat het maar zo.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:43 schreef Loveless85 het volgende:
Let op jongens, Greys gaat de techniek achter dingen uitleggen
Pffffff, voorlopig gaan mijn Youtubejes draadloos over de boxen van de stereo en wist ik dat je pdfjes met PS kunt openenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:43 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:43 schreef Loveless85 het volgende:
Ja?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Weet je trouwens dat je van mij een dvd hebt overgekocht voor de asielactie?
En ik heb een boek van Cat en Greys waar ik nog aan moet beginnen[/dagboek]
Dat is in dit geval wel zo. Ik heb geleerd om hem op het tafeltje naast de bank te laten liggen omdat ik hem altijd kwijt ben, en ik zit nu niet op de bank.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Het 'afstand'gedeelte in afstandbediening staat voor het feit dat je je tv daarmee op afstand kunt bedienen he. Niet dat er een afstand tussen jou en de afstandbediening dient te zijn.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mooi, dan kan je Greys uitleggen hoe dát werkt
Kan ik ook voor optie 2 gaan; vrede stichten tussen Israel en de Palestijnen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kan ik ook voor optie 2 gaan; vrede stichten tussen Israel en de Palestijnen?
Ben ik denk ik sneller mee klaar![]()
Was ik vergeten! Welk boek heb je van mij?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Weet je trouwens dat je van mij een dvd hebt overgekocht voor de asielactie?
En ik heb een boek van Cat en Greys waar ik nog aan moet beginnen[/dagboek]
Dat weet ze alquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
"Eigenhandig"quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Was ik vergeten! Welk boek heb je van mij?
Ah ja! Die was het! Ik heb er ook nog een aantal van Greys liggen waar ik nog aan moet beginnen.quote:
*Nazoektquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, kwam ik pas vorige week achter toen ik m'n inbox aan het legen was
Ik heb altijd weer een stapeltje nieuwe, ben nu eindelijk aan die van jou en Greys toequote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah ja! Die was het! Ik heb er ook nog een aantal van Greys liggen waar ik nog aan moet beginnen.
De remcirkel.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
Is de remcirkel al sms aan het versturen?
Tuulk!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
Is de remcirkel al sms aan het versturen?
Zo denk ik ook wel eens.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb altijd weer een stapeltje nieuwe, ben nu eindelijk aan die van jou en Greys toe
En nu dacht ik bij de inbox "Hey JJH en Cat, ook van ESF". [/kneusje]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |