En het topic daarvoor dan?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:31 schreef Greys het volgende:
Waar zijn de mooie liedjes?
Oh en ik was twee topics geleden te hyper toen ik vijf visjes zag zwemmen, dus ik had heel die 'remmen' posts gemist toen. Maar ik zal nu weer braaf opletten
Wel heel fijn dat ze rondzwemmen idd...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:31 schreef Greys het volgende:
Oh en ik was twee topics geleden te hyper toen ik vijf visjes zag zwemmen, dus ik had heel die 'remmen' posts gemist toen. Maar ik zal nu weer braaf opletten
Sineadquote:
Zit je echt alleen? Cat22? Ben je in het echt gewoon niet zo leuk dat je geen vrienden hebt of zo?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:39 schreef Cat22 het volgende:Visjes!
![]()
Zo, net een verjaardagstelefoontje gehad van een nichtje. Stuurt normaal een kaartje maar meende me nu te moeten bellen. Kaartje was ook prima geweest.![]()
Toevallig hebben mijn moeder en ik vanmiddag over haar zitten roddelen.Was mooie input voor een heel onschuldig gesprekje over hoe fijn het is dat zij dichtbij haar familie woont zodat haar ouders hun kleinkind vaak kunnen zien. Want zij plant haar incidentele bezoekjes altijd zo dat opa en oma hen dus zelden zien.
![]()
Helaas hapte ze niet, maar ik hoop dat ze nu met rode koontjes zit. Of me vervloekt.![]()
Ik ga mijn eiersalade uit de koelkast halen.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:39 schreef Cat22 het volgende:Visjes!
![]()
Zo, net een verjaardagstelefoontje gehad van een nichtje. Stuurt normaal een kaartje maar meende me nu te moeten bellen. Kaartje was ook prima geweest.![]()
Toevallig hebben mijn moeder en ik vanmiddag over haar zitten roddelen.Was mooie input voor een heel onschuldig gesprekje over hoe fijn het is dat zij dichtbij haar familie woont zodat haar ouders hun kleinkind vaak kunnen zien. Want zij plant haar incidentele bezoekjes altijd zo dat opa en oma hen dus zelden zien.
![]()
Helaas hapte ze niet, maar ik hoop dat ze nu met rode koontjes zit. Of me vervloekt.![]()
Ik miste je al!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:39 schreef Cat22 het volgende:
Visjes!
![]()
![]()
Uhuh, er werd me subtiel ingefluisterd dat dat moest.quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
20 minuten eerder dan verwacht!Timer uit zet
quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoe zat dat ook al weer met jouw leven?
Waar was je dan, je ging toch alleen maar koken?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
20 minuten eerder dan verwacht!Timer uit zet
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Waar was je dan, je ging toch alleen maar koken?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zit je echt alleen? Cat22? Ben je in het echt gewoon niet zo leuk dat je geen vrienden hebt of zo?
Hijs leuk he? Alleen die op het plaatje stond niet mooi toen ik hem omdeed en deze wel.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Cat ik was je klokje vergeten in het vorige deel, hij is mooi (dat type wat het meest op de jouwe lijkt)
Misschien is ze het volgend jaar alweer vergeten, mevrouw ik heb het superdruk met echtgenoot, 1 kind en een baan dan 20 uur. En een poetsneurose. O ja, dat heeft ze ook (in mijn ogen), was ik vergeten.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik miste je al!
Ik dacht dat je gestikt was in je eieren
Go tell them girl! Helemaal als ze op je verjaardag bellen
(als ze nooit meer belt weet je wat ze van het gesprek vond)
Jullie waren mijn nieuwe leven. Kwartier is net ingegaan.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Smetvrees?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb jullie toch? Toch?
![]()
[..]
Hijs leuk he? Alleen die op het plaatje stond niet mooi toen ik hem omdeed en deze wel.![]()
[..]
Misschien is ze het volgend jaar alweer vergeten, mevrouw ik heb het superdruk met echtgenoot, 1 kind en een baan dan 20 uur. En een poetsneurose. O ja, dat heeft ze ook (in mijn ogen), was ik vergeten.
Ik heb braaf gedag gezwaaid hoorquote:
Ja zo heet een hondenaccessoirewinkel in Eindhovenquote:
Ze heeft geen officieel etiketje of zo. Maar in dat huis zul je geen stofje vinden of een speelgoedje van zijn plek als je onverwacht langskomt. En dat vind ik redelijk zorgwekkend als je een kind van 2 hebt.quote:
MI-etje melde dat ze tot 9 uur nog moest werken. Dus ik zet mijn timer tot 9 uur.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar voor wie had Dirk dan de timer lopen?
Ik ben écht de weg kwijt.
Ik dacht dat ik zei dat ik even weg was..quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
MI-etje melde dat ze tot 9 uur nog moest werken. Dus ik zet mijn timer tot 9 uur.
Komt ze om 41 minuten over 8 binnen. Dus de timer kon uit.
Nah, heb buikpijn en mijn ervaring is dat eiersalade daar niet bijzonder bevorderlijk voor is, hoe goddelijk gemaakt ookquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:40 schreef Cat22 het volgende:
Erik!
Jij woont het dichtste bij, kom je borrelen? Ik heb vers gemaakte eiersalade.
prt screen, plak, bijsnijden, kloarquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:50 schreef Ml-etje het volgende:
Voor mij ws JJH heb nl gezegd dat ik tussen half 9 en 9 weer terug zou zijn
Hoe zet ik *** een pdf (adobe) om naar een afbeelding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |