En vervolgens ditquote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:45 schreef __Saviour__ het volgende:
hotwings van de kfc. een hele bucket
Inderdaad. Je is te vervangen door jouw, dus stam+t.quote:
nee, want "je" is hier een bezittelijk voornaamwoord.quote:
nee, wordt slaat op "je laatste maaltijd".quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:47 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Dat klopt gewoon hoor. Wat wordt, niet word je. Wordt slaat dus op wat.
Klopt het is "wat word je?", maar het is "wat wordt je laatste maaltijd?"quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:50 schreef Socios het volgende:
Serieus denken dat het ´wordt je´ is.![]()
Het is WORD JE
Ja, serieus.. met DT in dit geval..quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:50 schreef Socios het volgende:
Het is WORD JE
Het slaat dus op jouw laatste maaltijd en niet op jezelf. Dus met DTquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:51 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
nee, wordt slaat op "je laatste maaltijd".
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:50 schreef Socios het volgende:
Het is WORD JE
Ik heb het helemaal gelezenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:48 schreef Mendeljev het volgende:
Cheeseburgers met franse frietjes!
http://www.guardian.co.uk(...)danddrink.features12
preciesquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het slaat dus op jouw laatste maaltijd en niet op jezelf. Dus met DT
Met lettervermicelli?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:53 schreef tong80 het volgende:
Soms weet je bij het klikken dat het een succesvol topic is.
Ik zou een Dikke van Dale eten trouwens.
Je hebt gelijk, ik legde het niet goed uit.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:51 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
nee, wordt slaat op "je laatste maaltijd".
Ik denk dat ik wel een Tong80 op het menu wil.. Die zullen ze nooit kunnen opsporen dus blijf ik eeuwig levenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:53 schreef tong80 het volgende:
Ook gelijk het goede subforum gevonden.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:53 schreef tong80 het volgende:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook gelijk het goede subforum gevonden.
Pretty damn awesome, je dood eten vlak voordat je de doodstraf zou krijgenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:00 schreef Handschoen het volgende:
Onbeperkt spareribs, en er over doen tot ik van ouderdom neerval
Echt ironisch zou het zijn als een TTK mod die fout maakt.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:01 schreef timmmmm het volgende:
Het mooiste vind ik nog wel dat het een FPredactielid is, die zo'n fout maakt
Ohjaa! Want dat zijn geen mensen...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:01 schreef timmmmm het volgende:
Het mooiste vind ik nog wel dat het een FPredactielid is, die zo'n fout maakt
Een crewlid maakt geen fouten.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ohjaa! Want dat zijn geen mensen...Ik schrijf niet voor de Frontpage hoor, ik modereer alleen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |