Als je niest, kun je je ogen niet openhouden. Ik iig nietquote:
Kan wel, je moet ze alleen wel open houden met je vingers.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:18 schreef Thijz het volgende:
[..]
Als je niest, kun je je ogen niet openhouden. Ik iig niet
Dat vertelde ik mijn pa laatst, het lukte hem welquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:18 schreef Thijz het volgende:
[..]
Als je niest, kun je je ogen niet openhouden. Ik iig niet
spatten ze er dan niet uit?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:24 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Dat vertelde ik mijn pa laatst, het lukte hem wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 mei 2010 22:11 schreef VonHinten het volgende:
Dat de 'bikinilijn bijwerken' ging om het onderste deel van de bikini, niet het bovenste...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zwaai naar dieren.
quote:Op zondag 9 mei 2010 22:11 schreef VonHinten het volgende:
Dat de 'bikinilijn bijwerken' ging om het onderste deel van de bikini, niet het bovenste...'Scheren van je kut' doet het over het algemeen niet zo goed in reclamesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Wutquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:00 schreef henkde_j het volgende:
Dat voetgangers op een rotonde voorrang hebben.![]()
(recht doorgaand verkeer op de zelfde weg.)
Ik vind het meer een symbool voor duimendraaierij.quote:Op maandag 12 april 2010 16:26 schreef Dichtpiet. het volgende:
[ afbeelding ]
Twee biddende handjes. En ik maar denken dat het gewoon een vierhoek met een kriebeltje was.
Als jij van een rotonde af komt, sla je af, de voetganger moet je dan idd beschouwen als rechtdoorgaand verkeer op dezelfde wegquote:
Uhh een voetganger is geen bestuurder hey, naja is ook alweer aantal jaren geleden voor mij zal dan wel weer verandert zijn.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:18 schreef Surf_Bunny het volgende:
[..]
Als jij van een rotonde af komt, sla je af, de voetganger moet je dan idd beschouwen als rechtdoorgaand verkeer op dezelfde weg
Maar heeft wel voorrang als deze loopt op dezelfde weg als waarop jij afslaat. Ezelsbruggetje: 'Kijk je in nek of gezicht, dan is remmen verplicht, kijk je in het oor, rijd dan maar door.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uhh een voetganger is geen bestuurder hey
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |