tralalalala iedereen accepteert iedereen, houd toch op.quote:[quote] [b] Op [url = Randi is een grijze homo # 79522563] woensdag 24 maart 2010 10:35 [/ url] schreef Amos_ het volgende: [/ b]
[..]
1. er gaat wat fout met jouw quotes: P
2. dat is natuurlijk onzin, iedereen mag uitkomen voor wie ze zijn. Het zijn eigen persoonlijke BARRIERES, opgelegd deur jezelf sterven dit tegenhouden.
[/ Quote]
Daar is niks mis mee en jij bent een prima voorbeeld van iemand die andere mensen niet kan accepteren .quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:48 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Jij kunt toch prima uitkomen voor wie je bent ?
Niemand gooit je op de brandstapel.
Dat mensen de goedheid hebben je op een discussieforum uit te leggen waar er in jouw logica iets schort (of meestal zelfs compleet ontbreekt) is iets heel anders dan "jou niet laten zijn wie je bent".
quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:37 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over?
Ga je je uitlatingen nou nog eens beargumenteren of blijft het bij loze beschuldigingen ?quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:53 schreef Summers het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee en jij bent een prima voorbeeld van iemand die andere mensen niet kan accepteren .
Ok volgens mij mis ik heel wat insider jokes want ik vind het niet eens een grappige opmerking.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:55 schreef jogy het volgende:
[..]
[ afbeelding ] VS [ afbeelding ]
Volgens mij als je Randi ziet lachen ben je bang dat hij je op gaat eten.
jij bevestigt dat keer op keer hoor van de weinige keren dat je op fok word toegelaten .quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:56 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ga je je uitlatingen nou nog eens beargumenteren of blijft het bij loze beschuldigingen ?
Nee hoor, gewoon een ander gevoel voor humor.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:56 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ok volgens mij mis ik heel wat insider jokes want ik vind het niet eens een grappige opmerking.![]()
Oh my, raap me op.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:48 schreef _Led_ het volgende:
Dat mensen de goedheid hebben je op een discussieforum uit te leggen waar er in jouw logica iets schort (of meestal zelfs compleet ontbreekt) is iets heel anders dan "jou niet laten zijn wie je bent".
Hoe is dat anders dan mensen die "de goedheid" hebben om mensen bewust op te lichten en valse hoop te geven door zich op te geven als 'babyfluisteraar' ?quote:
Jij vind het niet goed van iemand om iemand anders beargumenteerd uit te leggen waar ze een denkfout maken ?quote:
Oh my, raap me opquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:57 schreef Summers het volgende:
jij bevestigt dat keer op keer hoor van de weinige keren dat je op fok word toegelaten .
En als ik een oplichter vergelijk met een babyverkrachter dan zijn de oplichters weer minder erg, zo kunnen we nog wel even doorgaan. Het ene streept het ander niet weg en je kan niet alles met elkaar vergelijken door er iets tegenover te zetten wat eigenlijk niet eens met elkaar te maken heeft. Opzich.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:03 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Hoe is dat anders dan mensen die "de goedheid" hebben om mensen bewust op te lichten en valse hoop te geven door zich op te geven als 'babyfluisteraar' ?
Ik weet wel wat ik erger vind.
tot nu toe is wat ik denk, datgene wat zich in mijn realiteit afspeelt ,quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:07 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Jij vind het niet goed van iemand om iemand anders beargumenteerd uit te leggen waar ze een denkfout maken ?
Jep.. die rare believers ook.... believers die de wetenschappers van de duivel gingen redden door ze te folteren... erg tof volk ja die believersquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:11 schreef Summers het volgende:
sommige christenen hebben ook de goedheid om je proberen te redden van de duivel
en eeuwige verdoemenis , ze hebben allemaal een " geldige reden of argument "
Die helaas alleen hun zien .
Verwar dogmatische religieuzen niet met de zweefteven ey? Anders kunnen we de communisten en hun misdragingen ook wel één op één vergelijken met alle atheïsten. Dat is misschien een beerput die je dicht wil laten.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:25 schreef Flammie het volgende:
[..]
Jep.. die rare believers ook.... believers die de wetenschappers van de duivel gingen redden door ze te folteren... erg tof volk ja die believersZe hebben idd een reden of argument die alleen hun zien..
helemaal mee eens
Kijk dan waar ik op reageerquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Verwar dogmatische religieuzen niet met de zweefteven ey? Anders kunnen we de communisten en hun misdragingen ook wel één op één vergelijken met alle atheïsten. Dat is misschien een beerput die je dicht wil laten.
Niet alle 'believers' zijn Christenen,quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:02 schreef Flammie het volgende:
[..]
Kijk dan waar ik op reageerAlsof het niet duidelijk is waar Summers op doelde
Ik ben benieuwd naar je vergelijkingLaat maar komen
En daar hebben de meeste TRUquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:16 schreef Flammie het volgende:
En niet alle wetenschappers zijn christenen die andersdenkenden gingen slachtoffer voor martelwerktuigen. Dat is wel de vergelijking die hier telkens getrokken wordt (dat terwijl uit de geschiedenisboekjes blijkt dat wetenschappers meer dan eens het sl8offer waren -zie headcrusher- van de gelovigen)... vandaar mijn reactie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik lees dat hierwel vaker
Dus vandaar mijn reactie
Dat vinden wij niet, echter in een land waarin een generaal publiekelijk de dood van duizenden mensen uit de Balkan afschuift op de seksuele voorkeur van enkelen in het leger, krijg je wel die indruk....quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:50 schreef Flammie het volgende:
Alsof homofiel zijn iets is waar je je schuldig over moet voelen
Ik vind dit soort dingen altijd wel heel erg non-nieuws zeg maar.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:22 schreef _Led_ het volgende:
Heust waar, hij is uit de kast
http://www.randi.org/site(...)4-how-to-say-it.html
[..]
[ afbeelding ]
Wie had dat nou verwacht ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |