abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 maart 2010 @ 10:51:57 #51
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_79523154
quote:
[quote] [b] Op [url = Randi is een grijze homo # 79522563] woensdag 24 maart 2010 10:35 [/ url] schreef Amos_ het volgende: [/ b]

[..]

1. er gaat wat fout met jouw quotes: P

2. dat is natuurlijk onzin, iedereen mag uitkomen voor wie ze zijn. Het zijn eigen persoonlijke BARRIERES, opgelegd deur jezelf sterven dit tegenhouden.
[/ Quote]
tralalalala iedereen accepteert iedereen, houd toch op.
Ik accepteer mezelf iig en andere mensen schijnen daar altijd moeite mee te hebben
vervelend voor ze, daar niet van.
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_79523216
Waarom komt in jouw quote ineens het woordje "sterven" voor? Dat heb ik niet eens getypt...spooky
Oh en ik zie nu ook dat "door' ineens "deur" is geworden? Huh?

Je maakt je er wel merkbaar druk om, dus schijnbaar doet het je wel wat. Ik leef volgens "Live and let live"
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  woensdag 24 maart 2010 @ 10:53:48 #53
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_79523237
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 10:48 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Jij kunt toch prima uitkomen voor wie je bent ?
Niemand gooit je op de brandstapel.

Dat mensen de goedheid hebben je op een discussieforum uit te leggen waar er in jouw logica iets schort (of meestal zelfs compleet ontbreekt) is iets heel anders dan "jou niet laten zijn wie je bent".
Daar is niks mis mee en jij bent een prima voorbeeld van iemand die andere mensen niet kan accepteren .
  woensdag 24 maart 2010 @ 10:55:33 #54
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_79523295
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 10:37 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Waar heb jij het nou weer over ?
VS

Volgens mij als je Randi ziet lachen ben je bang dat hij je op gaat eten.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  woensdag 24 maart 2010 @ 10:56:12 #55
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_79523318
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 10:53 schreef Summers het volgende:

[..]

Daar is niks mis mee en jij bent een prima voorbeeld van iemand die andere mensen niet kan accepteren .
Ga je je uitlatingen nou nog eens beargumenteren of blijft het bij loze beschuldigingen ?
Ik heb geen enkel probleem met mensen, ik heb een probleem met domme opmerkingen en onwaarheden.
Dat jij dat ziet als een persoonlijke aanval op jou zou je aan het denken moeten zetten
zzz
pi_79523324
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 10:55 schreef jogy het volgende:

[..]

[ afbeelding ] VS [ afbeelding ]

Volgens mij als je Randi ziet lachen ben je bang dat hij je op gaat eten.
Ok volgens mij mis ik heel wat insider jokes want ik vind het niet eens een grappige opmerking.
  woensdag 24 maart 2010 @ 10:57:38 #57
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_79523386
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 10:56 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Ga je je uitlatingen nou nog eens beargumenteren of blijft het bij loze beschuldigingen ?
jij bevestigt dat keer op keer hoor van de weinige keren dat je op fok word toegelaten .
pi_79523413
God wat een slecht reltopic is dit nu aan het worden. Ik wil een verklaring voor de mysterieuze veranderende quotes
  woensdag 24 maart 2010 @ 11:00:14 #59
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_79523508
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 10:56 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Ok volgens mij mis ik heel wat insider jokes want ik vind het niet eens een grappige opmerking.
Nee hoor, gewoon een ander gevoel voor humor.
Vrijheid
  woensdag 24 maart 2010 @ 11:01:49 #60
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_79523581
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 10:48 schreef _Led_ het volgende:
Dat mensen de goedheid hebben je op een discussieforum uit te leggen waar er in jouw logica iets schort (of meestal zelfs compleet ontbreekt) is iets heel anders dan "jou niet laten zijn wie je bent".
Oh my, raap me op. .
Vrijheid
pi_79523635
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 11:01 schreef jogy het volgende:

[..]

Oh my, raap me op. .
Hoe is dat anders dan mensen die "de goedheid" hebben om mensen bewust op te lichten en valse hoop te geven door zich op te geven als 'babyfluisteraar' ?

Ik weet wel wat ik erger vind.
  woensdag 24 maart 2010 @ 11:07:11 #62
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_79523803
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 11:01 schreef jogy het volgende:

[..]

Oh my, raap me op. .
Jij vind het niet goed van iemand om iemand anders beargumenteerd uit te leggen waar ze een denkfout maken ?
zzz
  woensdag 24 maart 2010 @ 11:08:06 #63
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_79523850
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 10:57 schreef Summers het volgende:
jij bevestigt dat keer op keer hoor van de weinige keren dat je op fok word toegelaten .
Oh my, raap me op .
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  woensdag 24 maart 2010 @ 11:08:14 #64
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_79523856
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 11:03 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Hoe is dat anders dan mensen die "de goedheid" hebben om mensen bewust op te lichten en valse hoop te geven door zich op te geven als 'babyfluisteraar' ?

Ik weet wel wat ik erger vind.
En als ik een oplichter vergelijk met een babyverkrachter dan zijn de oplichters weer minder erg, zo kunnen we nog wel even doorgaan. Het ene streept het ander niet weg en je kan niet alles met elkaar vergelijken door er iets tegenover te zetten wat eigenlijk niet eens met elkaar te maken heeft. Opzich.
Vrijheid
  woensdag 24 maart 2010 @ 11:11:43 #65
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_79524008
sommige christenen hebben ook de goedheid om je proberen te redden van de duivel
en eeuwige verdoemenis , ze hebben allemaal een " geldige reden of argument "
Die helaas alleen hun zien .
  woensdag 24 maart 2010 @ 11:15:21 #66
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_79524150
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 11:07 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Jij vind het niet goed van iemand om iemand anders beargumenteerd uit te leggen waar ze een denkfout maken ?
tot nu toe is wat ik denk, datgene wat zich in mijn realiteit afspeelt ,
vanuit mij gezien maak jij de denkfouten of denkt zelfs helemaal niet na .
pi_79524611
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 11:11 schreef Summers het volgende:
sommige christenen hebben ook de goedheid om je proberen te redden van de duivel
en eeuwige verdoemenis , ze hebben allemaal een " geldige reden of argument "
Die helaas alleen hun zien .
Jep.. die rare believers ook.... believers die de wetenschappers van de duivel gingen redden door ze te folteren... erg tof volk ja die believers Ze hebben idd een reden of argument die alleen hun zien..

helemaal mee eens
  woensdag 24 maart 2010 @ 11:30:41 #68
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_79524809
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 11:25 schreef Flammie het volgende:

[..]

Jep.. die rare believers ook.... believers die de wetenschappers van de duivel gingen redden door ze te folteren... erg tof volk ja die believers Ze hebben idd een reden of argument die alleen hun zien..

helemaal mee eens
Verwar dogmatische religieuzen niet met de zweefteven ey? Anders kunnen we de communisten en hun misdragingen ook wel één op één vergelijken met alle atheïsten. Dat is misschien een beerput die je dicht wil laten.
Vrijheid
pi_79526031
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 11:30 schreef jogy het volgende:

[..]

Verwar dogmatische religieuzen niet met de zweefteven ey? Anders kunnen we de communisten en hun misdragingen ook wel één op één vergelijken met alle atheïsten. Dat is misschien een beerput die je dicht wil laten.
Kijk dan waar ik op reageer Alsof het niet duidelijk is waar Summers op doelde
Ik ben benieuwd naar je vergelijking Laat maar komen

Ik hoor dat wel vaker van Summers... De wetenschap vergelijken met de christelijke kerk omdat ze een zero-tolerance vs anders gelovige hebben (wat in het geval van de wetenschap niet eens waar is)... Maar dan moet je toch echt eerst je geschiedenisboekjes nalezen want de wetenschap was juist de pineut en dus niet andersom...

[ Bericht 14% gewijzigd door Flammie op 24-03-2010 12:07:48 ]
  woensdag 24 maart 2010 @ 12:14:28 #70
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_79526469
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 12:02 schreef Flammie het volgende:

[..]

Kijk dan waar ik op reageer Alsof het niet duidelijk is waar Summers op doelde
Ik ben benieuwd naar je vergelijking Laat maar komen
Niet alle 'believers' zijn Christenen, zoals jij het postte kwam het over alsof je iedereen over dezelfde kam aan het scheren was cq woorden in de mond van summers aan het leggen was om haar in de voorgaande post te betrekken aangezien je haar en iedereen die gelooft/denkt/weet dat er meer is dan wat we in de materie kunnen zien of (op het moment in ieder geval nog) kunnen meten als 'believer' opvat .

Maar om die vergelijking door te trekken naar Communisten . Die zijn atheïst dus om jouw lijn door te trekken zijn alle non-believers communisten en dus directe volgelingen van Stalin .
Vrijheid
pi_79526551
En niet alle wetenschappers zijn christenen die andersdenkenden gingen slachtoffer voor martelwerktuigen. Dat is wel de vergelijking die hier telkens getrokken wordt (dat terwijl uit de geschiedenisboekjes blijkt dat wetenschappers meer dan eens het sl8offer waren -zie headcrusher- van de gelovigen)... vandaar mijn reactie

Ik lees dat hier wel vaker Dus vandaar mijn reactie
  woensdag 24 maart 2010 @ 12:25:50 #72
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_79526871
Wat een gezellige posts allemaal hier .

Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  woensdag 24 maart 2010 @ 12:28:31 #73
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_79526969
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 12:16 schreef Flammie het volgende:
En niet alle wetenschappers zijn christenen die andersdenkenden gingen slachtoffer voor martelwerktuigen. Dat is wel de vergelijking die hier telkens getrokken wordt (dat terwijl uit de geschiedenisboekjes blijkt dat wetenschappers meer dan eens het sl8offer waren -zie headcrusher- van de gelovigen)... vandaar mijn reactie

Ik lees dat hier wel vaker Dus vandaar mijn reactie
En daar hebben de meeste TRU gangers weinig mee van doen, de religieuzen vind je meer in WFL. Bij sommige wetenschappers (Sommige, niet allemaal!) heb ik een beetje het idee dat zij ook de baby met het badwater wegtiefen in hun queste voor een meetbaar universum en een beetje een collectief 'ha, nu is het onze beurt om te heersen over de gedachten en meningen van de mensheid!' gevoel hebben, begrijpelijk maar misschien niet het meest handige wat je kan doen, zo blijft de balans ver te zoeken.

[ Bericht 1% gewijzigd door jogy op 24-03-2010 12:39:48 ]
Vrijheid
pi_79526979
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 18:50 schreef Flammie het volgende:
Alsof homofiel zijn iets is waar je je schuldig over moet voelen
Dat vinden wij niet, echter in een land waarin een generaal publiekelijk de dood van duizenden mensen uit de Balkan afschuift op de seksuele voorkeur van enkelen in het leger, krijg je wel die indruk....

-edit- oh, wacht

You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_79527296
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 16:22 schreef _Led_ het volgende:
Heust waar, hij is uit de kast

http://www.randi.org/site(...)4-how-to-say-it.html
[..]

[ afbeelding ]
Wie had dat nou verwacht ?
Ik vind dit soort dingen altijd wel heel erg non-nieuws zeg maar.
Kan mij het nou schelen wat hij in zijn slaapkamer doet, zolang ik er niet tussen hoef te liggen doet hij maar lekker!
Alsof hij nu ineens anders is als gisteren toen ik dit nog niet wist...

Kijk, als hij nu ineens een keer een vette ervaring meegemaakt had waardoor hij begon te twijvelen, wat hij uit wilde zoeken of dat nu echt of verbeelding was, dan was het nog grappig geweest.
Dit vind ik altijd van die info waarvan ik denk wat moet ik daar nu mee, dat gaat mij toch helemaal niets aan, net alsof je als je van een andere geaardheid bent je voor moet stellen als hallo ik ben randi en ik ben homo, dat doe je toch ook niet als hetero zijnde, hallo ik ben randi, ik ben hetero.

Ik had prettiger kunnen sterven als ik me nooit randi voor had moeten stellen in zijn bed met een ander, of dat nu om een man of vrouw zou gaan...snik, een levendige fantasie is soms best vervelend
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')