Ik hack website alberto >> ik word geband van fok >> ik bel met websitebouwers >> Alberto belt mij >> fok unband me >>alberto stuurt bierquote:
quote:
Ja dat wist ik al.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:21 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ik hack website alberto >> ik word geband van fok >> ik bel met websitebouwers >> Alberto belt mij >> fok unband me >>alberto stuurt bier
Omdat hij aardig isquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:26 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja dat wist ik al.
Maar waarom stuurt hij je bier?
Niet dusquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:29 schreef Nembrionic het volgende:
Het is alleen jammer dat het bedankkaartje gefotoshopt is
Alsof bier in een pakketje anders is. Zo gooi ik het in de koelkast en drink ik het binnenkort opquote:
Wel dusquote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wel dus
Ik heb dat fontje ook. Kijk een lekker naar de "e". Allemaal exact hetzelfde en een deel van je kaart is weggevallen
ja no shit, het is getypt, duh. drollenkop.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wel dus
Ik heb dat fontje ook. Kijk een lekker naar de "e". Allemaal exact hetzelfde en een deel van je kaart is weggevallen
Idd... Alberto heeft het bij een online Bierwinkel besteld. Waarschijnlijk kon hij gewoon kiezen welke tekst er op het kaartje kwamquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:33 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ja no shit, het is getypt, duh. drollenkop.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:33 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Tief even op joh. Apebeer is baas. Alberto is baas
. Jij bent een loser.
Of is het te moeilijk shoppen vanuit een ander perspectiefquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:23 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Op de voorkant staat een biertje, niks bijzonders aan
Ik dacht al.. jij was toch geband!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:21 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ik hack website alberto >> ik word geband van fok >> ik bel met websitebouwers >> Alberto belt mij >> fok unband me >>alberto stuurt bier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
Moet ik nou godverdomme een foto van de voorkant maken omdat jullie het niet geloven?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:28 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Of is het te moeilijk shoppen vanuit een ander perspectief
En niet dat ik het niet geloof, maar waarom stuurt iemand eigenlijk bier naar een persoon die zijn website gehackt heeft
Ja, en met een schoen op je hoofd.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:37 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Moet ik nou godverdomme een foto van de voorkant maken omdat jullie het niet geloven?
Ik heb toch geholpen met het maken van de lek? Zat in zo'n 2000 domeinnamen...
Een schoen op mijn hoofd zou niet relevant zijn aangezien ik niet op de foto zou staan. Bier ligt trouwens al in de koelkastquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:38 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, en met een schoen op je hoofd.
Niet dat ik weetquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:58 schreef buzz1291 het volgende:
Heeft toch pas ook nog een pedo ontmaskerd?
Ik geef het wel aan mijn zus/stiefzusjequote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:24 schreef Ludacriss het volgende:
Even serieus... Kriek moet je direct weggooien. Dat is dames bier en zuipt nergens naar!
Omdat je mijn postgeschiedenis anders wel gebruiktquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:17 schreef PiRANiA het volgende:
Waarom heeft niemand mij even gePM'd over dit topic?
Toeval.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:20 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Omdat je mijn postgeschiedenis anders wel gebruiktEr duiken ineens verdacht veel laatste berichten van jou op in mijn MyAt.
Ja is uitgebreid op tv geweest, heb je dat niet gezien dan?quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:28 schreef Repeat het volgende:
Dit verhaal kende ik nog niet. Ben je al geïnterviewd door SBS?
Ik kijk alleen kwaliteitstv, cops enz.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja is uitgebreid op tv geweest, heb je dat niet gezien dan?
Alberto ligt in de koelkastquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:03 schreef CaptainCookie het volgende:
Alberto zit stiekem in één van die flesjes
"IK BEN ZOMAAR DE VOORDEUR GEPASSEERD NIEMAND DIE HET DOORHEEFT!"
Ik zag hem nu pasquote:
Ontvoer haar, dan heb ik Alberto tenminste voor mezelf.quote:
Was jij dat?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:21 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Nee je buurvrouw.quote:
MARACA, KIJK WAT JE DOET!!1quote:
Underkoffer he.quote:
Kijk maar uit, er is hier genoeg wat niet kan, dus misschien zit er binnenkort zomaar per ongeluk een FOK!ker in zn programma.quote:
Dan halen we de 2 posts per seconde wel!quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Kijk maar uit, er is hier genoeg wat niet kan, dus misschien zit er binnenkort zomaar per ongeluk een FOK!ker in zn programma.
Nee, serieus, we negeren het allemaal, maar de helft hier is ernstig geestelijk gestoord, en lult soms niet normaal, dus ik kan me best voorstellen als ie een beetje meeleest nu hij hier toch is, wel een leuk item kan bedenken daarover.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:04 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Dan halen we de 2 posts per seconde wel!
Dat wordt echt een bazenuitzending.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, serieus, we negeren het allemaal, maar de helft hier is ernstig geestelijk gestoord, en lult soms niet normaal, dus ik kan me best voorstellen als ie een beetje meeleest nu hij hier toch is, wel een leuk item kan bedenken daarover.
Ik juich het toe iig.
Go, Alberto, go!
Waar zou hij een aflevering over moeten maken dan?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, serieus, we negeren het allemaal, maar de helft hier is ernstig geestelijk gestoord, en lult soms niet normaal, dus ik kan me best voorstellen als ie een beetje meeleest nu hij hier toch is, wel een leuk item kan bedenken daarover.
Ik juich het toe iig.
Go, Alberto, go!
Geen idee hoe hij dat ziet, ik zou het in zijn plaats wel weten. Klonen die met zichzelf praten, racisten, stalkers, seksueel gefrustreerden, nep-hooligens, ik kan me best voorstellen dat ie er een aflevering aan zou kunnen wijden.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:10 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Waar zou hij een aflevering over moeten maken dan?![]()
Niks hier is ernstig genoeg denk ik
Waarom kan dat zomaar zonder pasje meneer Roodbol?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:17 schreef 9611Niels het volgende:
Er is een internetforum waarbij nieuwe vrouwelijke users verzocht wordt foto's van hun borsten te plaatsen.. en niemand die er iets aan doet! In Nederland! Ongelofelijk! Waar is de controle?
Neuh, da's niets, das gewoon triest. Het is echt wel erger hier.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:17 schreef 9611Niels het volgende:
Er is een internetforum waarbij nieuwe vrouwelijke users verzocht wordt foto's van hun borsten te plaatsen.. en niemand die er iets aan doet! In Nederland! Ongelofelijk! Waar is de controle?
Bij sommigen vraag je je af of het ontsnapte TBS'ers zijn.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Neuh, da's niets, das gewoon triest. Het is echt wel erger hier.
Maar dan krijg je een aflevering helemaal over fok...quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:14 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Geen idee hoe hij dat ziet, ik zou het in zijn plaats wel weten. Klonen die met zichzelf praten, racisten, stalkers, seksueel gefrustreerden, nep-hooligens, ik kan me best voorstellen dat ie er een aflevering aan zou kunnen wijden.
Tijd voor een flinke confrontatie!quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Waarom kan dat zomaar zonder pasje meneer Roodbol?
En de moderators.. die aangenomen zijn om ongepaste posts te verwijderen.. die doen gewoon mee. Tijd voor een confrontatie!quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Waarom kan dat zomaar zonder pasje meneer Roodbol?
Ik bij de meesten.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Bij sommigen vraag je je af of het ontsnapte TBS'ers zijn.
Checkquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Bij sommigen vraag je je af of het ontsnapte TBS'ers zijn.
Ik hoop dat ik ook in de uitzending magquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik bij de meesten.
Als ik niet zo ongelooflijk lui was zou ik er best een boek over willen schrijven. Dus een programma eraan wijden als bekende Nederlander lijkt me dan helemaal een koud kunstje.
Yvonne is normaal.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:22 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Maar dan krijg je een aflevering helemaal over fok...
Ik eis een interview met yvonne!
Er is wel zo'n docu over fok... Yvonne zit er ook in.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Yvonne is normaal.
Echt waar!
Ik zou als ik Alberto was een deal met Danny sluiten en IP-adressen uitwisselen, en dan laten zien hoe mensen kunnen verdwalen en internet als onderwerp nemen.
Serieus, het zou echt best een item zijn.
Ik ontken alles!quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:29 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Er is wel zo'n docu over fok... Yvonne zit er ook in.
http://video.google.nl/videoplay?docid=-695007947442659762#
IP-adressen uitwisselen, de mensen opzoeken en vragen waarom ze zo mongolisch op een forum doen!
Ik zou in mijn auto stappen en keihard wegrijden. Als hij aan mijn deur gaat trekken ga ik nog harder rijden.quote:
Dat kan niet, als Alberto je autodeur vasthoudt kun je niet wegrijdenquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:32 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ik zou in mijn auto stappen en keihard wegrijden. Als hij aan mijn deur gaat trekken ga ik nog harder rijden.
Oh wacht, ik zou hem bedanken voor het bierquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:33 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Dat kan niet, als Alberto je autodeur vasthoudt kun je niet wegrijden![]()
Ja dat hebben we gezien.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:33 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Dat kan niet, als Alberto je autodeur vasthoudt kun je niet wegrijden![]()
Ik blijf me ernstig zorgen maken over die gast die het maar over 15-jarige meisjes die van paarden houden heeft. Niet okee.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:29 schreef Apebeer het volgende:
[..]
IP-adressen uitwisselen, de mensen opzoeken en vragen waarom ze zo mongolisch op een forum doen!
quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik blijf me ernstig zorgen maken over die gast die het maar over 15-jarige meisjes die van paarden houden heeft. Niet okee.
Yup, al 10 jaar ben ik op zoek naar 15-jarige meisjes die van paarden houden.quote:
Haha! Dan moet je op zoek naar gasten die zich voordoen als seriemoordenaar.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Yup, al 10 jaar ben ik op zoek naar 15-jarige meisjes die van paarden houden.
Ik weet niet of ze echt zijn, maar het zou zomaar kunnen...
Zijn die er ook al?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:45 schreef Autidude het volgende:
[..]
Haha! Dan moet je op zoek naar gasten die zich voordoen als seriemoordenaar.
Leuk zegquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:54 schreef xxiessiexx het volgende:
Wtf. Moet je als je Google Chrome hebt eens als je een venster open hebt staan shift+esc doen. En dan linksonder het venstertje kijken dat opentWhehe
Natuurlijk is het gelukt! Alleen weet Alberto het nog niet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:48 schreef dubidub het volgende:
[..]
Dat onderschriftIs het je dan toch gelukt?
HAHAHAHAHAHA!!!11quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:55 schreef Maraca het volgende:
Hebben jullie mij allemaal nu verbannen?![]()
* Maraca voelt zich zo alleen
Nikkyquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:29 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Alberto checkt de zwaardquote:
Epicquote:
Epic?quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:00 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Epic.
Wat was de fout nou? Een include bug (cross scripting)? Of een SQL injection ofzo?
Ach joh, als je het niet leuk vind ga je maar naar Rusland emigreren!quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:01 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Epic?
Een bierpakket is EPIC?_!
Ik vind een site hacken van een bekend programma best knap anders, ik zou het niet epic noemen, maar ik zou het niet kunnen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:01 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Epic?
Het woord epic heeft vandaag de dag sowieso weinig inhoud meer dus maak je niet drukquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:01 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Epic?
Okequote:Op donderdag 25 maart 2010 21:41 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Het woord epic heeft vandaag de dag sowieso weinig inhoud meer dus maak je niet druk
Waarin is het hacken van de website van een bekende website anders dan die van een onbekende klapjosti?quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik vind een site hacken van een bekend programma best knap anders, ik zou het niet epic noemen, maar ik zou het niet kunnen.
Jij wel dan?
Omdat die meestal beter beveiligd is?quote:Op zondag 28 maart 2010 13:28 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Waarin is het hacken van de website van een bekende website anders dan die van een onbekende klapjosti?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |