Ik hack website alberto >> ik word geband van fok >> ik bel met websitebouwers >> Alberto belt mij >> fok unband me >>alberto stuurt bierquote:
quote:
Ja dat wist ik al.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:21 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ik hack website alberto >> ik word geband van fok >> ik bel met websitebouwers >> Alberto belt mij >> fok unband me >>alberto stuurt bier
Omdat hij aardig isquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:26 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja dat wist ik al.
Maar waarom stuurt hij je bier?
Niet dusquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:29 schreef Nembrionic het volgende:
Het is alleen jammer dat het bedankkaartje gefotoshopt is
Alsof bier in een pakketje anders is. Zo gooi ik het in de koelkast en drink ik het binnenkort opquote:
Wel dusquote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wel dus
Ik heb dat fontje ook. Kijk een lekker naar de "e". Allemaal exact hetzelfde en een deel van je kaart is weggevallen
ja no shit, het is getypt, duh. drollenkop.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wel dus
Ik heb dat fontje ook. Kijk een lekker naar de "e". Allemaal exact hetzelfde en een deel van je kaart is weggevallen
Idd... Alberto heeft het bij een online Bierwinkel besteld. Waarschijnlijk kon hij gewoon kiezen welke tekst er op het kaartje kwamquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:33 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ja no shit, het is getypt, duh. drollenkop.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:33 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Tief even op joh. Apebeer is baas. Alberto is baas
. Jij bent een loser.
Of is het te moeilijk shoppen vanuit een ander perspectiefquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:23 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Op de voorkant staat een biertje, niks bijzonders aan
Ik dacht al.. jij was toch geband!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:21 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ik hack website alberto >> ik word geband van fok >> ik bel met websitebouwers >> Alberto belt mij >> fok unband me >>alberto stuurt bier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
Moet ik nou godverdomme een foto van de voorkant maken omdat jullie het niet geloven?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:28 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Of is het te moeilijk shoppen vanuit een ander perspectief
En niet dat ik het niet geloof, maar waarom stuurt iemand eigenlijk bier naar een persoon die zijn website gehackt heeft
Ja, en met een schoen op je hoofd.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:37 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Moet ik nou godverdomme een foto van de voorkant maken omdat jullie het niet geloven?
Ik heb toch geholpen met het maken van de lek? Zat in zo'n 2000 domeinnamen...
Een schoen op mijn hoofd zou niet relevant zijn aangezien ik niet op de foto zou staan. Bier ligt trouwens al in de koelkastquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:38 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, en met een schoen op je hoofd.
Niet dat ik weetquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:58 schreef buzz1291 het volgende:
Heeft toch pas ook nog een pedo ontmaskerd?
Ik geef het wel aan mijn zus/stiefzusjequote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:24 schreef Ludacriss het volgende:
Even serieus... Kriek moet je direct weggooien. Dat is dames bier en zuipt nergens naar!
Omdat je mijn postgeschiedenis anders wel gebruiktquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:17 schreef PiRANiA het volgende:
Waarom heeft niemand mij even gePM'd over dit topic?
Toeval.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:20 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Omdat je mijn postgeschiedenis anders wel gebruiktEr duiken ineens verdacht veel laatste berichten van jou op in mijn MyAt.
Ja is uitgebreid op tv geweest, heb je dat niet gezien dan?quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:28 schreef Repeat het volgende:
Dit verhaal kende ik nog niet. Ben je al geïnterviewd door SBS?
Ik kijk alleen kwaliteitstv, cops enz.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja is uitgebreid op tv geweest, heb je dat niet gezien dan?
Alberto ligt in de koelkastquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:03 schreef CaptainCookie het volgende:
Alberto zit stiekem in één van die flesjes
"IK BEN ZOMAAR DE VOORDEUR GEPASSEERD NIEMAND DIE HET DOORHEEFT!"
Ik zag hem nu pasquote:
Ontvoer haar, dan heb ik Alberto tenminste voor mezelf.quote:
Was jij dat?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:21 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Nee je buurvrouw.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |