Ze moeten gewoon een sirene inbouwen in die bierpakketten die om de week keihard afgaat zodat ik het niet kan vergeten.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:28 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Da's je eigen domme fout.
Iedereen krijgt bier genoeg dan hoor, dont worryquote:Op woensdag 25 november 2009 22:35 schreef MPG het volgende:
Zo'n pakket is dan ook een stille hint, dat je het diezelfde avond nog met je vrienden moet delen.
Haha, ik 1 keer.. Maar dat was dan ook een blikje Heineken die ik ooit had gekregenquote:Op woensdag 25 november 2009 22:38 schreef vogelkooi het volgende:
Kan bier over datum? heb ik nog nooit mee gemaakt.
Niet lekker meer vanaf het moment dat je het in je handen hebt?quote:Op woensdag 25 november 2009 22:42 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Haha, ik 1 keer.. Maar dat was dan ook een blikje Heineken die ik ooit had gekregen. Toen ie 2 jaar overdatum was kwam iemand "Hey, bier! Mag ik hem opdrinken?" tuurlijk mocht dat. Ik had niet het idee dat er verder iets met t bier gebeurd was, maarjah Heineken hĉ, volgens mij heeft dat de zelfde houdbaarheidsdatum als een MCdonalds hamburger.
Zodra je hem op hebt is er die leegtequote:Op woensdag 25 november 2009 23:32 schreef zoefschildpad het volgende:
[..]
Niet lekker meer vanaf het moment dat je het in je handen hebt?
Als het écht bier is (dus geen wegzuip-pils, maar trippels e.d.), kun je die gistvlokken er gewoon afscheppen (of inschenken door een theezeefje) en het prima opdrinkenquote:Op woensdag 25 november 2009 22:26 schreef ganzenherder het volgende:
Altijd leuk, met je verjaardag krijg je enkele bierpakketten van mensen die geen idee hebben wat ze jou zouden moeten geven. Soms kleintjes met alleen standaardbier maar soms grotere met de lekkerste speciaalbiertjes![]()
![]()
Altijd handig natuurlijk, een bierpakket is altijd tof want het is een geschenk waarvan je zeker weet dat het van nut zal zijn....
NIET voor mij dus![]()
Ben net weer een bierpakket tegengekomen waarvan ik het bestaan was vergeten. Bijna al het bier over de datum, opzich geen probleem natuurlijk ware het niet dat al het over-datum-bier al royaal aan het vlokken is.
Klacht:
Verplichte bier massamoord![]()
Mijn geheugen
Maar speciaalbiertjes zijn niet chill om te zuipen. Ze kunnen beter gewoon een fles sterke drank geven die dan idd dezelfde avond open gaatquote:Op woensdag 25 november 2009 22:35 schreef MPG het volgende:
Zo'n pakket is dan ook een stille hint, dat je het diezelfde avond nog met je vrienden moet delen.
Dan moet het zeker wel Schültenbrauer zijn he, simpele zielquote:Op donderdag 26 november 2009 02:11 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een bagger
Geef me dan gewoon een krat pils
Klets niet mens, voor zwaar bier is die houdbaarheidsdatum langer, maar ik heb helaas ooit eens een pilsbier mogen nuttigen die al bijna 2 jaar oud was. Het was niet dat je er ziek van werd of wat dan ook, maar lekker was anders, na een enkel slokje toch maar een jonger exemplaar genomen.quote:Op donderdag 26 november 2009 10:03 schreef Rave_NL het volgende:
Echt bier heeft geen houdbaarheidsdatum en kan dus nooit over datum zijn. Punt.
De houdbaarheidsdatum is alleen door Europese wetgeving verplicht.
Liever dit dan, pils is water vergeleken met dit.quote:Op donderdag 26 november 2009 02:11 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een bagger
Geef me dan gewoon een krat pils
Nee.quote:Op donderdag 26 november 2009 09:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dan moet het zeker wel Schültenbrauer zijn he, simpele ziel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |