Gaat lastig zonder chauffeurs...quote:
Ow ze zijn er wel maar ze kunnen niet rijden!quote:
Wie denk je dat het ongeluk met die bus heeft veroorzaakt:quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:12 schreef Yngwie het volgende:
Ik zou wel oppassen daar in Gouda....
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:12 schreef Yngwie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:12 schreef Yngwie het volgende:
[ afbeelding ]
Daarna zijn ze overgestapt op dit modelquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:08 schreef Tain het volgende:
[..]
Ow ze zijn er wel maar ze kunnen niet rijden!
[ afbeelding ]
De josti band komt naar je toe deze zomerquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:22 schreef Misan het volgende:
[..]
Daarna zijn ze overgestapt op dit model
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
En voor probleemgevallen kan er altijd op dit model worden overgestapt:quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:22 schreef Misan het volgende:
[..]
Daarna zijn ze overgestapt op dit model
[ afbeelding ]
Epicquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
quote:
quote:
quote:
Rebelse jongen jij!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:15 schreef Nebo het volgende:
Ik heb nieuwe skates gekocht! Direct het remblok er af gesloopt en zo maar eens even een testronde doen
Het is meer dat ik op mijn plaat ga als ik rem met dat belachelijke blokje, of ik blijf er achter haken wanneer ik overstap. Dus geloof het of niet, maar skaten wordt er veiliger opquote:
En net nu ik je bijna een stoere kerel begon te vinden..quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:18 schreef Nebo het volgende:
[..]
Het is meer dat ik op mijn plaat ga als ik rem met dat belachelijke blokje, of ik blijf er achter haken wanneer ik overstap. Dus geloof het of niet, maar skaten wordt er veiliger op
Beweging, brrr. Dat dit kan in GAM!quote:
Heb je wel eens gezien hoe duf dat er uit ziet? Remmen met zo'n schijtblokje? Ik heb alsnog de 'stoerdere' kant gekozen in dat gevalquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:21 schreef Poit het volgende:
[..]
En net nu ik je bijna een stoere kerel begon te vinden..
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:53 schreef Nebo het volgende:
[..]
Heb je wel eens gezien hoe duf dat er uit ziet? Remmen met zo'n schijtblokje? Ik heb alsnog de 'stoerdere' kant gekozen in dat geval
Heeft dat wicht het er aan het einde nou over dat je onvruchtbaar kunt worden als je dat ding niet gebruikt?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:49 schreef SocialDisorder het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)n_fap_ondergoed.html
Geen idee wat ik met het product zou moeten, maar ik vind het een wereldreclame.
Nou met mijn vorige skates kon ik vrij snel remmen door ze ietwat naar binnen te draaien en als ik echt abrupt moest remmen dan maakte ik gewoon een slinger naar rechts en dan blokkeren de wielen gewoon (niet goed voor je wielen, maar ach). Met deze skates werkt het naar binnen draaien niet echt, en het abrupt stoppen lukte me niet echt meer, dus ik reed net bijna de berm inquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:55 schreef Misan het volgende:
[..]hoe rem jij dan? Door je skates overdwars te gooien?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:14 schreef Rossdale het volgende:
Direct remmen -> Zo snel mogelijk je op de grond storten
Ik zie de gelijkenis welquote:
Jij bijt ook vrouwen als je opgewonden bent??quote:
Zekerste wetenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Jij bijt ook vrouwen als je opgewonden bent??
* Poit baalt dat ie geen vrouw isquote:
Gouda- oost/west/zuid/noordquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
ik vind je opmerking beledigend, denigrerend, vernederend en totaal tactloos tegenover de duizenden pastors in en buiten Nederland.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:18 schreef Sigmund666 het volgende:
Godverdommense teringhomofiele pastorale zich aan kinderen vergrijpende goorneukende teringlag @ Bad Company 2 ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:39 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik vind je opmerking beledigend, denigrerend, vernederend en totaal tactloos tegenover de duizenden pastors in en buiten Nederland.Dank. Het is toch ook zo. Ik zeg niet dat alle pastors dat doen, maar kom op zeg: Als je zelf zegt dat je homofiel bent, is het een vergissing van God en ben je zonder de Heer compleet verloren, wat doen ze zelf? Ze bedrijven zelf homoseksuele handelingen met jochies van 12 of jongerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Das niet homosexueel, dat zijn daden die vanuit de menselijke behoefte worden gedreven, waar ze helemaal niets aan kunnen doen en waar iedereen maar begrip voor moet hebben.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:41 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dank. Het is toch ook zo. Ik zeg niet dat alle pastors dat doen, maar kom op zeg: Als je zelf zegt dat je homofiel bent, is het een vergissing van God en ben je zonder de Heer compleet verloren, wat doen ze zelf? Ze bedrijven zelf homoseksuele handelingen met jochies van 12 of jonger
QFTquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:06 schreef Edwinuss het volgende:
Als je Brütal Legend uit hebt gespeeld ben je koning, want ik keek er erg tegenop om die verplichte battles te doen.
Jaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:22 schreef Sigmund666 het volgende:
Vraag: Als je Brütal Legend uit hebt, kun je dan gewoon alles langsgaan om vergeten punten en items alsnog te halen?
Bij de Mediamarkt is hij al een poosje dertig euro, het verbaast me dat je hem daar nog niet eens gehaald hebtquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:01 schreef koei het volgende:
Zo, ik ben ook eindelijk weer thuis. Altijd fijn zo'n hele dag werken en dan gelijk door mogen naar een vergaderingMaar ik heb voor volgende week wel 40 uur gekregen om te werken
En deze week ook al 35 uur dus mijn financiën lijken weer aardig op orde te komen!
Thanks voor het Ratchet-aanbod Reintji, maar hij is alweer op las ik
Ik vind 30 teveel voor een singleplayer spel dat je één keer doorspeelt. Daarnaast heb ik het spel nu al geleend van een vriend dus daarvoor hoef ik het ook niet te hebben, het is alleen wel een spel dat in mn collectie thuis hoort voor een mooie prijs. De andere R&C heb ik ook voor 15 euro gekocht. Ik koop alleen multiplayerspul voor 30+ euro.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:06 schreef Nebo het volgende:
[..]
Bij de Mediamarkt is hij al een poosje dertig euro, het verbaast me dat je hem daar nog niet eens gehaald hebt
idd, wat viel die game tegenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:06 schreef Edwinuss het volgende:
Als je Brütal Legend uit hebt gespeeld ben je koning, want ik keek er erg tegenop om die verplichte battles te doen.
serieus? ik speel alles nagenoeg alleen maar single player. Sommige games speel ik multiplayerquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:20 schreef koei het volgende:
[..]
Ik vind 30 teveel voor een singleplayer spel dat je één keer doorspeelt. Daarnaast heb ik het spel nu al geleend van een vriend dus daarvoor hoef ik het ook niet te hebben, het is alleen wel een spel dat in mn collectie thuis hoort voor een mooie prijs. De andere R&C heb ik ook voor 15 euro gekocht. Ik koop alleen multiplayerspul voor 30+ euro.
Ik heb het niet over spelen natuurlijk. Ik speel ook vooral singleplayer, maar dat soort spellen vind ik geen 60 of 30 euro waard als ze alleen een storymode hebben zoals Ratchet & Clank. Eén keer doorspelen en je bent er klaar mee, in tegenstelling tot online shooters en racegames. Maar goed, er zijn sowieso vrijwel geen spellen waar ik 60 euro voor neer zou leggen, vooral ook omdat spellen in twee/drie maanden in prijs halveren.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:46 schreef Misan het volgende:
[..]
serieus? ik speel alles nagenoeg alleen maar single player. Sommige games speel ik multiplayer
Klopt, ik scoor ook het meeste in de grabbelbak. Ik speel games over het algemeen niet lang en zelden speel ik een game uitquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:53 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb het niet over spelen natuurlijk. Ik speel ook vooral singleplayer, maar dat soort spellen vind ik geen 60 of 30 euro waard als ze alleen een storymode hebben zoals Ratchet & Clank. Eén keer doorspelen en je bent er klaar mee, in tegenstelling tot online shooters en racegames. Maar goed, er zijn sowieso vrijwel geen spellen waar ik 60 euro voor neer zou leggen, vooral ook omdat spellen in twee/drie maanden in prijs halveren.
Ja, zeker bij shooters is dat veel het geval. Ik game dan ook het liefste met bekenden die net zo erg sucken... En Rainbow Six heeft een geweldige online modus 'Terrorist Hunt' waarbij je coop terroristen in een level moet neerschieten. Het spel blijft daardoor leuk om online te spelen. We zijn zeker een half jaar bezig geweest om de elf (dacht ik) levels op hard uit te spelenquote:Op woensdag 24 maart 2010 00:02 schreef Misan het volgende:
[..]
Klopt, ik scoor ook het meeste in de grabbelbak. Ik speel games over het algemeen niet lang en zelden speel ik een game uitMultiplayer vind ik over het algemeen niet relaxed: veel te veel nerds die zo'n game van buiten kennen en het ook zo spelen.
Regelmatig moet je toch wel 5/6 maanden wachten voor die halvering plaatsvindtquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:53 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb het niet over spelen natuurlijk. Ik speel ook vooral singleplayer, maar dat soort spellen vind ik geen 60 of 30 euro waard als ze alleen een storymode hebben zoals Ratchet & Clank. Eén keer doorspelen en je bent er klaar mee, in tegenstelling tot online shooters en racegames. Maar goed, er zijn sowieso vrijwel geen spellen waar ik 60 euro voor neer zou leggen, vooral ook omdat spellen in twee/drie maanden in prijs halveren.
Het wisselt per game. Mirrors Edge en Dead Space waren na twee maanden al 20 euro en ook Brutal Legend is al een tijdje voor 20 euro op te pikken. Misschien niet allemaal bij de reguliere winkels, maar bij bijvoorbeeld Savvi is een spel binnen een maand nog maar 40 euro (een redelijk normale prijs voor een spel tijdens de release tegenwoordig als je importeert)...quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:19 schreef Morthill het volgende:
[..]
Regelmatig moet je toch wel 5/6 maanden wachten voor die halvering plaatsvindt
Misschien dat sommige hem gewoon tijdens release willen spelen? Of gewoon geld te veel hebbenquote:Op woensdag 24 maart 2010 00:43 schreef koei het volgende:
[..]
Het wisselt per game. Mirrors Edge en Dead Space waren na twee maanden al 20 euro en ook Brutal Legend is al een tijdje voor 20 euro op te pikken. Misschien niet allemaal bij de reguliere winkels, maar bij bijvoorbeeld Savvi is een spel binnen een maand nog maar 40 euro (een redelijk normale prijs voor een spel tijdens de release tegenwoordig als je importeert)...
Bioshock 2 is nog maar 30, DJ Hero 55 (inclusief turntable), Assassins Creed 2 30 euro, Bayonetta 21 euro... Dat zijn allemaal zeer recente gamesNee, mensen die 60 euro neerleggen voor een game begrijp ik echt niet... Zeker als het gewoon een normale versie is zonder limited edition-onzin erbij.
Tja, dat krijg je als je mee gaat in de hype! Ik zie het meer als sport om een spel zo goedkoop mogelijk te vinden. Beste prijs/kwaliteit ratio's krijg je dan!quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Misschien dat sommige hem gewoon tijdens release willen spelen? Of gewoon geld te veel hebben!
Nja 24 was weer leuk, tot dat ineens het verhaal weer een hele andere draai heeft gekregen (wat wel te verwachten was opzich)
Nu twijfel ik nog of ik hem af ga kijken :/
hmm heeft opzich weinig met een hype te maken, zie hier vaak genoeg nog mensen die een nieuw spel zien liggen en hem meenemenquote:Op woensdag 24 maart 2010 01:07 schreef koei het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je als je mee gaat in de hype! Ik zie het meer als sport om een spel zo goedkoop mogelijk te vinden. Beste prijs/kwaliteit ratio's krijg je dan!
En 24 was na het eerste seizoen al niet meer leuk. Niet verder gaan kijken dus!
Mn 360 heeft alweer een paar dagen niet aan gestaan. Zodra ik 'm aan zet ga ik eens kijken wie me een invite heeft gestuurd!quote:Op woensdag 24 maart 2010 01:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hmm heeft opzich weinig met een hype te maken, zie hier vaak genoeg nog mensen die een nieuw spel zien liggen en hem meenemen
Ik heb vaker dat ik het nu wil spelen en niet 5 maanden later, want dan is er maybe weer een andere game die ik wil hebben ofzo.
En ik haal sowieso niet elke game, gears of war 1 en 2 niet, bioschock 1 en 2 niet en ook halo niet ( die kreeg ik jammer genoeg bij een xbox)
btw koei, je hebt nog een invite @ xbox
Ik support de makers wel, maar niet de Nederlandse winkels... Preorder/koop liever van een Canadeze of Engelse shop dan dat ik hier 20 euro meer betaal als ik naar de winkel loopquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:00 schreef Poit het volgende:
mogguh..
Eej koei. ik betaal 60 euro om de scene te supporten waar ik dat nodig acht. Hype speelt ook een rolletje alleen had ik dat enkel met gta4 wat een teleurstelling was en met god of war III wat AWESOME is. the last gaurdian wordt ook een instant buy
oeh, en psn games natuurlijk
Dan support ik tevens de nederlandse economiequote:Op woensdag 24 maart 2010 09:03 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik support de makers wel, maar niet de Nederlandse winkels... Preorder/koop liever van een Canadeze of Engelse shop dan dat ik hier 20 euro meer betaal als ik naar de winkel loop
te harig voor een vrouwenkontquote:
Neuhquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
Is dat zo hot dan geocaching?
True story of wat tain?quote:
Vast wel voor iemand, maar niet voor mijquote:
Mass Effect trilogy komt naar PS3quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:11 schreef Morthill het volgende:
http://www.bioware.com/
zomg, spannuuuuund!!1!
HAHA die harde schijf hangt helemaal scheef!!quote:
kijk daar eens http://www.geocaching.nl/index/quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:01 schreef Rossdale het volgende:
FOK!Stok door Nederland #103: ONDERWEG (Richfield)
Maar dan met GPS?
Nieuwe trailer voor SW:TOR zeker?quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:11 schreef Morthill het volgende:
http://www.bioware.com/
zomg, spannuuuuund!!1!
Hoe langer ik kijk, hoe meer ik er ziequote:
Reallyquote:
Fear 2 was al zo lame. Alsof ik Extraction Point en Perseus Project in één game zag. Wat een fucking teleurstelling was 2 dan ook. Deel 1 was echt vet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:55 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Fear 2 was al zo lame. Alsof ik Extraction Point en Perseus Project in één game zag. Wat een fucking teleurstelling was 2 dan ook. Deel 1 was echt vet.Het stuk waar ik het hardste van schrok wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:58 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Het stuk waar ik het hardste van schrok wasDat stuk was idd wicked jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In Fear 2 had je alleenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Morgen gaat het dood. Op paasmaandag komt Fok! dan weer tot leven.quote:
Hoezo gaat het morgen dood?quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:19 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Morgen gaat het dood. Op paasmaandag komt Fok! dan weer tot leven.
Het is gewoon in de verkeerde verhouding :p het blijft gewoon plasticquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:39 schreef Rossdale het volgende:
Hoax, de blanke lul is net zo groot als de zwarte
Niet elke neger is massief en reusachtig groot geschapenquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:39 schreef Rossdale het volgende:
Hoax, de blanke lul is net zo groot als de zwarte
Hier spreekt een man met uitvoerige ervaring?quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:44 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Niet elke neger is massief en reusachtig groot geschapen?
niet dan?quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:44 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Niet elke neger is massief en reusachtig groot geschapen?
haar verdiende loonquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:01 schreef koei het volgende:
Weer iemand ontslagen 'vanwege' FOK! Alleen zijn alle topics weg gecensureerd
http://www.geenstijl.nl/m(...)and_heeft_eigen.html
En ik hoop voor je dat het een juist een positief gesprek is Tain! Wellicht moeten ze met iedereen spreken, maar moet niet iedereen eruit...
Je krijgt promotie, contract voor onbepaalde tijd, eigen secretaresse, tosti als lunch en je mag voor de ontspanning op je ps3 gamen wanneer je zin hebt?quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:03 schreef Tain het volgende:
Woensdag hebben we een formatie gesprek met de complete afdeling, dus ik weet de uitkomst denk ik al van het gesprek op dinsdag
vanwege FOK!? lijkt me eerder vanwege Twitterquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:01 schreef koei het volgende:
Weer iemand ontslagen 'vanwege' FOK! Alleen zijn alle topics weg gecensureerd
http://www.geenstijl.nl/m(...)and_heeft_eigen.html
En ik hoop voor je dat het een juist een positief gesprek is Tain! Wellicht moeten ze met iedereen spreken, maar moet niet iedereen eruit...
Ja, berichten van haar Twitter die via een topic op FOK van paul ( Agressieve mensen op twitter ) bij haar werkgever terecht zijn gekomen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:35 schreef Misan het volgende:
[..]
vanwege FOK!? lijkt me eerder vanwege Twitter
[ afbeelding ]
incl nieuwe Twitter: http://twitter.com/brigittevginkel
deze paul? http://twitter.com/paulzeistquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:59 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, berichten van haar Twitter die via een topic op FOK van paul ( Agressieve mensen op twitter ) bij haar werkgever terecht zijn gekomen.
Neen. Iemand met logicaquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hier spreekt een man met uitvoerige ervaring?
Paultjuh, geen idee wie dat op twitter is.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:01 schreef Misan het volgende:
[..]
deze paul? http://twitter.com/paulzeist
kansloos mokkelquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:35 schreef Misan het volgende:
[..]
vanwege FOK!? lijkt me eerder vanwege Twitter
[ afbeelding ]
incl nieuwe Twitter: http://twitter.com/brigittevginkel
Das gemeen, je vernietigt daarmee haar droom om een alleenstaande uitkeringstrekkende moeder te worden!quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:23 schreef Poit het volgende:
Gewoon genadeloos hard in de kut schoppen..
Hoezo? vast wel ergens een kindje te vinden bij het grof vuilquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:28 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Das gemeen, je vernietigt daarmee haar droom om een alleenstaande uitkeringstrekkende moeder te worden!
IVBOquote:
Jahoorquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:40 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
IVBO
(Daar heb ik nog twee weken gezeten omdat ze de verkeerde papieren van mijn oude school hadden gekregen..........)
quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:40 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
IVBO
(Daar heb ik nog twee weken gezeten omdat ze de verkeerde papieren van mijn oude school hadden gekregen..........)
Ja.quote:
je had het zelf niet door?quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:43 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ja.
Was zo'n school waar ze net de computer in hadden gevoerd. Werd ik 2 weken later uit de klas geplukt dat ze een fout hadden gemaakt.
Blij toe ook. Hadden ze op 3 kwart van het schooljaar mee moeten komen
Dat wel. Maar mijn oude school was zo enorm vaag als het om dat soort dingen ging. Mijn ouders ook vragen en bellen en al dat ik verkeerd was geplaatst, oude school stug ontkennen. Tot ze er dus idd achter kwamen dat er iets fout was gegaan. Stelletje kutfalers daarquote:
Dus nietquote:
Ja, maar dat doen ze allemaal toch? Hoe lager het niveau des te meer vertoringen in de les. VWO-ers zijn wat dat betreft de meest brave leerlingen...quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:51 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dus nietDe lessen waren zo saai dat ik echt mensen op de meest irritante manieren ging storen
Maar ik deed het dus echt uit stierlijke vervelingquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:53 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, maar dat doen ze allemaal toch? Hoe lager het niveau des te meer vertoringen in de les. VWO-ers zijn wat dat betreft de meest brave leerlingen...
tenzij ze hoogbegaafd zijn en nagenoeg alles op de middelbare school saai vinden en er dus niets aan doenquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:53 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, maar dat doen ze allemaal toch? Hoe lager het niveau des te meer vertoringen in de les. VWO-ers zijn wat dat betreft de meest brave leerlingen...
Jahoorquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:04 schreef koei het volgende:
Ik zat met meerdere hoogbegaafden in de klas (die worden vaak naar daltonscholen gestuurd) maar die verstoorden de les amper. Kan ook komen doordat ze hen gewoon klassen over lieten slaan zonder problemen, waardoor het niveau niet echt veel hoger dan bij de rest lag. Ze spijbelden overigens wel veel vaker.
Maar goed, ik ga werken! Eens kijken of ik uberhaupt kan vinden waar ik moet zijn vandaag...
quote:
de echte hoogbegaafden kunnen ook gewoon aantonen dat ze hoogbegaafd zijn, bijvoorbeeld door lid te zijn van een bepaalde mondiale verenigingquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Jahoor
Hoogbegaafden, te makkelijk gebruikte term die wordt gebruikt bij kinderen die makkelijk informatie opzuigen en weinig zin hebben
quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:36 schreef Misan het volgende:
[..]
de echte hoogbegaafden kunnen ook gewoon aantonen dat ze hoogbegaafd zijn, bijvoorbeeld door lid te zijn van een bepaalde mondiale vereniging
Gaat lekkerquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:31 schreef Edwinuss het volgende:
Internet afgesloten, huisbaas heeft 3 maanden niet betaald.
Wat een drama hier.
Die met die leuke testquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:36 schreef Misan het volgende:
[..]
de echte hoogbegaafden kunnen ook gewoon aantonen dat ze hoogbegaafd zijn, bijvoorbeeld door lid te zijn van een bepaalde mondiale vereniging
33 euro om te kunnen zeggen dat je slim bentquote:
is dan wel eerst officieel aangetoond hequote:Op woensdag 24 maart 2010 16:42 schreef Morthill het volgende:
[..]
33 euro om te kunnen zeggen dat je slim bent
Ach je moet ook geld betalen om accountant te mogen zijn en dat is een stukje meer dan 33 euroquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:42 schreef Morthill het volgende:
[..]
Lijkt me wel geweldig om tijdens discussies je Mensa pas erbij te pakken "Ik win"quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:42 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dude, je had toch een eigen huisnummer? Dan zou je ook je eigen israpunt moeten hebben..quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:51 schreef Edwinuss het volgende:
KUT huisbaas. Ze wil ook niet dat ik een eigen verbinding ga regelen.
Want we hebben al het beste en het snelste. Waar ben ik aan begonnen?
Tot zover mijn gezeik. Hoe is het met iedereen?
Je moet ook niet gaan formatteren met een grote magneetquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:58 schreef Rossdale het volgende:
Ik ga zo eerst even LOST kijken en daarna mijn rete-traag geworden PC formatteren en Windows 7 er op zetten.
Mocht ik vanavond dus niet meer online te vinden zijn dan sta ik hoogstwaarschijnlijk te schreeuwen in mijn huiskamer, omdat er zwarte rook uit mijn PC dwarrelt.
Over een uurtje krijgen we hier een euforische rossdalequote:Op woensdag 24 maart 2010 16:58 schreef Rossdale het volgende:
Ik ga zo eerst even LOST kijken en daarna mijn rete-traag geworden PC formatteren en Windows 7 er op zetten.
Mocht ik vanavond dus niet meer online te vinden zijn dan sta ik hoogstwaarschijnlijk te schreeuwen in mijn huiskamer, omdat er zwarte rook uit mijn PC dwarrelt.
Want jij bent aan het posten vanaf je broodrooster?quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Je moet ook niet gaan formatteren met een grote magneet
En jij hebt tenminste een werkende pc
Zit nu op een macquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:12 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Want jij bent aan het posten vanaf je broodrooster?
Inderdaad, gekke V, je kan toch helemaal niet posten vanaf een broodrooster, daar is die helemaal niet voor bedoeld!quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Zit nu op een mac
En thuis vanaf m'n telefoon.
Wisenurd
http://z0r.de/1274quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:21 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Inderdaad, gekke V, je kan toch helemaal niet posten vanaf een broodrooster, daar is die helemaal niet voor bedoeld!
quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:35 schreef badboynova het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)gen_op_chatroulette/
dit weekend is het weer gratis voor silver ledenquote:Op woensdag 24 maart 2010 00:08 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, zeker bij shooters is dat veel het geval. Ik game dan ook het liefste met bekenden die net zo erg sucken... En Rainbow Six heeft een geweldige online modus 'Terrorist Hunt' waarbij je coop terroristen in een level moet neerschieten. Het spel blijft daardoor leuk om online te spelen. We zijn zeker een half jaar bezig geweest om de elf (dacht ik) levels op hard uit te spelenIk hoop dan ook dat Ubisoft snel met een nieuw deel komt, bij voorkeur in Parijs ofzo, dat lijkt me wel een leuke stad daarvoor. Dan schaf ik ook weer een nieuw live abbonnementje aan!
De hamvraag: Wat is de staat van het ding?quote:
huh wot? de vrouw is een manquote:Na een vooraf gesproken seintje sprint de man richting de vrouw op volle snelheid met zijn bekken naar voren en ramt hem achter in haar reet.
quote:Het zombiemasker
Als je gepijpt wordt net voor je klaarkomt zeggen dat je wil dat ze je aankijkt, nu spuit je de complete lading over haar gezicht. Er zal wat in haar ogen belanden waardoor deze dichtknijpt en met de armen vooruit de kamer rondstrompeld kreunend als de levende doden.
hij was alleen een beetje vettigquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:33 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
De hamvraag: Wat is de staat van het ding?
(ik heb voor 50 cent een keer een gameboy gekocht waarvan het hele batterijblok totaal geoxideerd was door de lekke batterijen![]()
)
Nice! Heb hier nog een rose (quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:41 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
hij was alleen een beetje vettig
toen ik m schoonmaakte met een keukenrol werdt het papier grijs/bruin![]()
battarijklepje mist,maar dat maakt niet uit,alle beeldlijnen werken
en de A knog zat vast,na wat flink DKL spelen werkte die ook weer perfect
Integendeel, iemand moet die CT of MRI maken om die 3D info te krijgen. "Wij" doen dit al jaren trouwens. Ruwe Ct data gaat naar een bedrijf die er een 3D schedel model van "print". Zit er wel mooi uit wanneer zo'n schedel of botdeel terug komt.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:11 schreef Rossdale het volgende:
3D-techniek maakt röntgenfoto's overbodigZe willen Reintji werkeloos maken!
Misan heeft gewoon rare fetishes. Don't ask, don't tell.quote:
Je kunt hem volgens mij ook op Classic XP look zetten. Scheelt je een hele ram resources en die shit en het is duidelijker en overzichtelijker.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:59 schreef Rossdale het volgende:
It's aliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiive
Windows 7 is wel ff wennen zeg, ben XP helemaal gewend en die hele "Vista-look" is wel even aanpassen
Was dat nou echt nodig, al die dood en verderf?quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:30 schreef Poit het volgende:
God of War uitgespeeld op Titan.. Ik ben content
Ja! Het was allemaal voor het goede doelquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:39 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Was dat nou echt nodig, al die dood en verderf?
Eens. Volgens mij bestaat de helft van de VWO-scholieren uit mensen die volgens Mensa hoogbegaafd genoemd zouden worden. Maar goed, als je op je 13e met goede cijfers eindexamen VWO doet dan val je wat mij betreft wel in dat hokje. Ik had er een van 13, een van 14 en een van 15 in 6 vwo.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Jahoor
Hoogbegaafden, te makkelijk gebruikte term die wordt gebruikt bij kinderen die makkelijk informatie opzuigen en weinig zin hebben
trots zijn op je Mensa-lidmaatschapquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:36 schreef Misan het volgende:
[..]
Hoogbegaafdheid zegt helemaal niks over sociale skills hoorquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:04 schreef koei het volgende:
[..]
Eens. Volgens mij bestaat de helft van de VWO-scholieren uit mensen die volgens Mensa hoogbegaafd genoemd zouden worden. Maar goed, als je op je 13e met goede cijfers eindexamen VWO doet dan val je wat mij betreft wel in dat hokje. Ik had er een van 13, een van 14 en een van 15 in 6 vwo.
[..]
trots zijn op je Mensa-lidmaatschapDat zegt dat je dom genoeg bent om geld te betalen voor iets waar je in de praktijk verder niks aan hebt. Het enige dat het aangeeft is dat je inzicht hebt en dat je waarschijnlijk sociaal niet zo vaardig bent
Ik had Aphrodite wel mee willen makenquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:50 schreef Gamer_V het volgende:
Daarentegen hadden we dan wel goden gehad die je ook echt kon zien op het lokale slagveld.
quote:
yup.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:42 schreef Gamer_V het volgende:
Iemand wil me vast wel even een hoster aanraden
Gelukkig maarquote:
Gruwelijk tof idee!!!quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:55 schreef Gamer_V het volgende:
Ik wil namelijk een Nederlandse gameblog beginnen. Ik ga hem tussenfilmpje.nl noemen!
Vooral dat ding, rechts van de klokquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:59 schreef Rossdale het volgende:
It's aliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiive
Windows 7 is wel ff wennen zeg, ben XP helemaal gewend en die hele "Vista-look" is wel even aanpassen
Nee, officieel niet, maar mijn ervaring is anders. De meest slimme mensen zijn over het algemeen ook geestelijk niet helemaal 100%. Kijk maar naar mensen met asperger en andere vormen van autisme. Dat zijn vaak juist hele slimme mensen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:14 schreef Nebo het volgende:
[..]
Hoogbegaafdheid zegt helemaal niks over sociale skills hoor
Dat is niet helemaal waar. Mensen met het syndroom van asperger blinken vaak uit in een specifieke bezigheid of hebben een hobby die een belangrijke rol spelen in hun leven, dat heeft niet zozeer iets met intelligentie te maken (al zijn er natuurlijk verschillende vormen van). Er zijn genoeg slimme mensen die voldoende social skills hebben, maar door het stereotype 'slimmerd' vallen de mensen die niet zo sociaalvaardig zijn meer op.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:32 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, officieel niet, maar mijn ervaring is anders. De meest slimme mensen zijn over het algemeen ook geestelijk niet helemaal 100%. Kijk maar naar mensen met asperger en andere vormen van autisme. Dat zijn vaak juist hele slimme mensen.
mwah, het zal misschien best zo zijn, maar ik ga uit van mn eigen ervaring daarmee. Net als dat psychologie studenten ook allemaal iets mankeren.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:36 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Mensen met het syndroom van asperger blinken vaak uit in een specifieke bezigheid of hebben een hobby die een belangrijke rol spelen in hun leven, dat heeft niet zozeer iets met intelligentie te maken (al zijn er natuurlijk verschillende vormen van). Er zijn genoeg slimme mensen die voldoende social skills hebben, maar door het stereotype 'slimmerd' vallen de mensen die niet zo sociaalvaardig zijn meer op.
Bedanktquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:56 schreef koei het volgende:
[..]
mwah, het zal misschien best zo zijn, maar ik ga uit van mn eigen ervaring daarmee. Net als dat psychologie studenten ook allemaal iets mankeren.
Graag gedaan!quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:07 schreef Nebo het volgende:
[..]
Bedankt
Je hebt ervaring met het syndroom van Asperger? Dat is wel interessant, het is mn onderwerp voor het honoursprogramma en sta er ook dichtbij
Dit klopt helemaal, dat ken ik namelijk uit eigen ervaringquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:36 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Mensen met het syndroom van asperger blinken vaak uit in een specifieke bezigheid of hebben een hobby die een belangrijke rol spelen in hun leven, dat heeft niet zozeer iets met intelligentie te maken (al zijn er natuurlijk verschillende vormen van). Er zijn genoeg slimme mensen die voldoende social skills hebben, maar door het stereotype 'slimmerd' vallen de mensen die niet zo sociaalvaardig zijn meer op.
Ze bestempelen mensen met Asperger zodat ze makkelijker te herkennen zijn? Schande zeg ik u! SCHANDE!quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:28 schreef koei het volgende:
[..]
Graag gedaan!
Nouja, zo uitgebreid is mijn ervaring ermee ook weer niet hoorIk heb een keer samengewerkt met iemand met Asperger en mijn neefje heeft pasgeleden die stempel gekregen.
louter om te netwerken en te borrelen met mensen die wellicht tegen dezelfde sociale obstakels aangelopen zijn die ik ook ervaar.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:04 schreef koei het volgende:
[..]
trots zijn op je Mensa-lidmaatschapDat zegt dat je dom genoeg bent om geld te betalen voor iets waar je in de praktijk verder niks aan hebt. Het enige dat het aangeeft is dat je inzicht hebt en dat je waarschijnlijk sociaal niet zo vaardig bent
Bazzingaquote:
Activisionquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:12 schreef Misan het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)er-jam-2011-aan.html
quote:
Ik ga zaterdag verder op normal (quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:18 schreef Poit het volgende:
Mogguh
Heerlijk voldaan gevoel na m'n ass whooping met Kratos gisteren
quote:
En dat heeft het net over pipa's en Bentley'squote:Op donderdag 25 maart 2010 09:26 schreef Sigmund666 het volgende:
Gisteren in Brutal Legend de gehele Northwest map leeggestruind naar Bound Serpents, Legends, Buried Metal en Solo's én Metal Forges. (en in the meanwhile ook nog ff een Tolusk gesloopt met alleen Steel Urchins)
quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:51 schreef Nebo het volgende:
[..]
En dat heeft het net over pipa's en Bentley's
quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:20 schreef Sigmund666 het volgende:
Bef Jam. Wat een klotespel is dat
Typisch een wanproduct voor wiggers en jochies van 10 die met een pipa en een Bentley door de 'hood' willen crossen.![]()
Jawel man, je Bentley voorzien van 6' spinners met ingelegde diamanten, das pas pimp!quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:01 schreef Misan het volgende:
[..]maar een Monster truck heeft toch geen fuck met een Bentley te maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:06 schreef Morthill het volgende:
Met docent gebabbeld over tentamen (ik had een score van 7,45 en dus een 7 en geen 8) en als ik twee vragen uit het tentamen opnieuw uitwerk (goed natuurlijk) maakt hij er een 7,5 van en dus een 8
WIEJOEWIEJOEWIEJOE!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nerd alert!!Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:06 schreef Morthill het volgende:
Met docent gebabbeld over tentamen (ik had een score van 7,45 en dus een 7 en geen 8) en als ik twee vragen uit het tentamen opnieuw uitwerk (goed natuurlijk) maakt hij er een 7,5 van en dus een 8
Heb je die cijfers gewoon nodig om het Cum Laude te doen of om ergens binnen te kunnen komen, of vind je het gewoon mooi staan op je cijferlijst?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Ik denk dat ik op basis van mijn propedeuse sterrenkunde al niet meer cum laude kan slagenquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:47 schreef Nebo het volgende:
[..]
Heb je die cijfers gewoon nodig om het Cum Laude te doen of om ergens binnen te kunnen komen, of vind je het gewoon mooi staan op je cijferlijst?
Tja Sony heeft een goede naam op de consolemarkt, dus veel mensen geloven blind in de PS3quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:54 schreef Flodder450 het volgende:
klasgenoot van mij prijst de PS3 de hemel in op het moment
"waarom is [game] naar de XBOX gegaan?!"
"Menden weten hoe goed ps3 is vergeleken bij alle andere consolemakers"
"PS3 is veel beter"
en weet je wat het grappige is?
hij heeft er zelf nog geen een
_!
Poit op Trophy hunt, het moet niet gekker worden.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ga hem nu trouwens op Easy nog een keer uitspelen... Mis nog een godly possesion.. En ik ga gewoon op Trophy hunt![]()
En terecht!quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:56 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Tja Sony heeft een goede naam op de consolemarkt, dus veel mensen geloven blind in de PS3
Gekkenhuis is het.. GEKKENHUIS ZEG IK JE!!quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:56 schreef De_Kok het volgende:
[..]
Poit op Trophy hunt, het moet niet gekker worden.
Gister maar verder gegaan met GoW 2, moet die eerst wel hebben uitgespeeld voordat ik met 3 begin ;-)
Maar nu eerst lekker lunchen bij de Seinpost (scheveningen)![]()
![]()
Omdat metal voor bazen, Techno Vikings en echte mannen is en rap, pipa's en Bentley's voor dromende kleuters zijn!quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:51 schreef Nebo het volgende:
[..]
En dat heeft het net over pipa's en Bentley's
Je kan toch ook wel buiten zitten en studeren??quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:03 schreef Fallen het volgende:
Ik wil van het mooie weer genieten!!
Maar ik moet binnen zitten en studeren...
Ik denk dat Baas Ed je zometeen voor je metale ballen komt schoppenquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:04 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Omdat metal voor bazen, Techno Vikings en echte mannen is en rap, pipa's en Bentley's voor dromende kleuters zijn!
PS3quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:54 schreef Flodder450 het volgende:
klasgenoot van mij prijst de PS3 de hemel in op het moment
"waarom is [game] naar de XBOX gegaan?!"
"Menden weten hoe goed ps3 is vergeleken bij alle andere consolemakers"
"PS3 is veel beter"
en weet je wat het grappige is?
hij heeft er zelf nog geen een
_!
Heavy Rain en God of War 3 zijn ook tofquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:05 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
PS3![]()
Ik heb er zelf een staan, maar ik doe er echt amper iets mee behalve Blu-ray afspelen en zo hier en daar een spelletje (Moet MGS4 nog uitspelen, wat volgens mij de enige toffe PS3 titel is)
quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:07 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat ze een goede naam hebben is terecht inderdaad, de PS3 is geweldig
En Ratched and Clank, Motorstorm, Killzone, Eye of Judgement, WipeOut, Pixeljunk series, Vidzone, Time Crisis en nog heul veul meer gamesquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:08 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Heavy Rain en God of War 3 zijn ook tofEn Uncharted ook
Broederquote:
Nee, heb iets te veel ellende nodig, notebook, A2 formaat papier, boeken, lijm, tijdschriften en meer meuk. Plus dat ik gewoon eigenlijk geen zin heb....quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Je kan toch ook wel buiten zitten en studeren??
Al is het denk om stil te zitten nog net ietsjes te vrizzz
Stuk voor stuk mwoahquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:10 schreef Poit het volgende:
[..]
En Ratched and Clank, Motorstorm, Killzone, Eye of Judgement, WipeOut, Pixeljunk series, Vidzone, Time Crisis en nog heul veul meer games
interactieve films zijn Sony's idee van een goede gamequote:Op donderdag 25 maart 2010 11:05 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
PS3![]()
Ik heb er zelf een staan, maar ik doe er echt amper iets mee behalve Blu-ray afspelen en zo hier en daar een spelletje (Moet MGS4 nog uitspelen, wat volgens mij de enige toffe PS3 titel is)
vergeet LittleBigPlanet niet!quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:10 schreef Poit het volgende:
[..]
En Ratched and Clank, Motorstorm, Killzone, Eye of Judgement, WipeOut, Pixeljunk series, Vidzone, Time Crisis en nog heul veul meer games
Het zal altijd een kwestie van smaak blijven maar ik vind de lijst exclusives van de PS3 een heel stuk indrukwekkenderquote:
Ogh 99% van m'n favoriete games zijn toch multiplatform dus het maakt me eigenlijk niet heel veel uitquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Het zal altijd een kwestie van smaak blijven maar ik vind de lijst exclusives van de PS3 een heel stuk indrukwekkender
Zeker waarquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:14 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ogh 99% van m'n favoriete games zijn toch multiplatform dus het maakt me eigenlijk niet heel veel uit
Om over nostalgie te kunnen spreken moet je de leeftijd 12 minstens gepasseerd zijn sjakie.quote:
Als je ooit even geld teveel hebt is het het zeker waard om ze beiden te hebben staan natuurlijkquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Zeker waar
Nog steeds is de enige reden waarom ik ooit een xbox zou kopen de scala aan Arcade games zijn en heel misschien Mass Effect, maar die kan ik natuurlijk ook gewoon op de PC spelen.
Die exclusives wil ik ook nog wel spelen en in de kast hebben staan. Maar dat is het eigenlijk. Omdat ik bepaalde games al op 360 heb kan ik ze makkelijk vergelijken met de PS3 versiesquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:08 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Heavy Rain en God of War 3 zijn ook tofEn Uncharted ook
Dat is met heeel veel games zo, maar het wordt pas irritant als de framerate lager ligt, op mijn kuttv zie je toch niet hoe mooi iets isquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:18 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Die exclusives wil ik ook nog wel spelen en in de kast hebben staan. Maar dat is het eigenlijk. Omdat ik bepaalde games al op 360 heb kan ik ze makkelijk vergelijken met de PS3 versies![]()
Wolverine Origins ziet er op PS3 een stuk slechter uit als op de 360 bijv.
De multiplatform games kan je over het algemeen beter op de 360 spelenquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:18 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Die exclusives wil ik ook nog wel spelen en in de kast hebben staan. Maar dat is het eigenlijk. Omdat ik bepaalde games al op 360 heb kan ik ze makkelijk vergelijken met de PS3 versies![]()
Wolverine Origins ziet er op PS3 een stuk slechter uit als op de 360 bijv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |