Alleen ik reageerde niet binnen die 5 minuten. Maar daar doet murp vast niet moeilijk over.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:23 schreef murp het volgende:
Ik wilde AP eigenlijk opdragen als mod, maar moet ie wel binnen 5 minuten een reactie geven
quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:32 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Alleen ik reageerde niet binnen die 5 minuten
Klacht: er wordt mij een soort van iets beloofd en het wordt niet nagekomen.
Echt he. Gewoon blijven volharden in domheid. Ik snap dat niet.quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:34 schreef CWC het volgende:
[..]
volgens mij heb jij best een laag IQ door alleen daar op te reageren.
Volgens mij kun jij beter je bakkes houden.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:34 schreef CWC het volgende:
[..]
Alsof er nog iemand de OP gaat lezen met zo'n TT.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:34 schreef CWC het volgende:
[..]
quote:
Tevens wordt de belofte juist wel nagekomen.quote:
ik wort motquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:39 schreef nutoj het volgende:
was het niet MOT ? met een T?
schijn je nog wel eens moeite mee te hebben
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:48 schreef Teteteterek het volgende:
Wat een selectieve verontwaardiging trouwens
Er wordt op fok elke 40 seconden een werkwoord verkeerd vervoegd, maar omdat iedereen weet dat 'ik wordt' fout is, loopt iedereen opeens de taalnazi uit te hangen.
Kijk, de regels zijn natuurlijk simpel, maar saai. Dus boeien. Letten op correcte spelling is al sudokus invullen. Het is gewoon een kwestie van de regeltjes toepassen, er komt geen creativiteit aan te passen. Mensen die sudoku een spel noemen snappen niet wat een spel is.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:48 schreef Teteteterek het volgende:
omdat iedereen weet dat 'ik wordt' fout is, loopt iedereen opeens de taalnazi uit te hangen.
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |