Ik welquote:
ya, want het is al 21:15?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:15 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
![]()
Maar nu gaat AdPo slaapjes doen.
Als dat er nou alleen stond, okequote:Op maandag 22 maart 2010 21:24 schreef stevenmac26 het volgende:
Waarom wordt mijn reactie weggehaald
Echt sneu dat.
Zo lijkt het echt of AP een kloon van je is
ik word niet graag een falende idioot genoemdquote:Op maandag 22 maart 2010 21:24 schreef stevenmac26 het volgende:
Waarom wordt mijn reactie weggehaald
Echt sneu dat.
Zo lijkt het echt of AP een kloon van je is
Er stond alleen dat het beide falende idioten zijn.quote:
Zoek het woord beledigen nog eens op en als je de betekenis weet en kent, PM murp dan even dat je het niet zo bedoelde, je 'm echt hoog hebt zitten en als hij een meisje was hem zou doen.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Er stond alleen dat het beide falende idioten zijn.
Het is niet zo of ik ze beledig of met kanker loop te schelden, vond het best netjes nog
Oh okequote:Op maandag 22 maart 2010 21:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zoek het woord beledigen nog eens op en als je de betekenis weet en kent, PM murp dan even dat je het niet zo bedoelde, je 'm echt hoog hebt zitten en als hij een meisje was hem zou doen.
een baas die om kwart op negen gaat slapenquote:Op maandag 22 maart 2010 21:31 schreef 9611Niels het volgende:
AP is een baas.
Verder is dit een kuttopic. Slotje
Een baas die niet naar een schoolfeest gaat, maar gewoon gaat computeren.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:43 schreef presidenttje het volgende:
[..]
een baas die om kwart op negen gaat slapen
Dat zijn de echten, inderdaadquote:Op maandag 22 maart 2010 21:44 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Een baas die niet naar een schoolfeest gaat, maar gewoon gaat computeren.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |