quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wil je alsjeblieft 20 foto's sturen naar het bekende FP formaat naar het bekende adres.
Ja het is voornamelijk voortgekomen uit de nabewerking, stiekem een beetje bewust omdat er eigenlijk niet heel erg veel wolken waren en wil het contrast van de kermis zelf naar voren brengen. Maar goed inderdaad een puntje om op te letten bij de volgende reeksquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:27 schreef Siegfried het volgende:
Nice man! Alleen zou ik wel even naar je witbalans kijken. Of naja, in de raw-nabewerking dan
Dank jequote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:29 schreef fFarl het volgende:
Yep, drie en zes zijn eeeeecht niet sleeeecht.
Ja ik wilde toch even proberen wat de zwart wit versie zou doen met de foto, toch minder dan de kleuren versie. Helemaal gelijk inquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:42 schreef Cryothic het volgende:
Ik vind foto4 (daadwerkelijk mensen) en vooral foto6 mooi.
De zwartwit versie van foto6 (foto7 dus) doet me niet zoveel.
Juist de (verlopende) kleuren van die karretjes komen zo mooi uit, wat je compleet mist in de zwartwit versie.
Ik denk dat foto 3 bij meer mensen bevaltquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:37 schreef Puala het volgende:
[..]
En ik vind foto 3 echt geweldigDie kleuren als contrast op het donkere gebouw.
Dank je wel! Komen nog veel meer leuke kermissen hier dus zal eens kijken of er nog meer leuks bij kan komenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:28 schreef Pfe. het volgende:
Wat een tof idee!
4 is mijn favoriet, die contrasten tussen drukke speelse kleuren met de grauwe hoekige gebouwen is heel mooi gevonden. Mooie serie!
quote:
Reuzenrad was prominent aanwezig in de kleine oppervlakte en heb voor de Showcase even alle foto's neergezet (had er in eerste instantie 8 zonder de no.9 & 10) maar heb die erbij gedaan als kleine toevoeging.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:48 schreef Isdatzo het volgende:
Zou een paar van die reuzenrad foto's eruit flikkeren. 5, 9 en 10 of zo. Dan 3 in z/w, iljkt me beter.
Vind foto 4 de leukste alleen jammer dat de gebouwen een beetje scheef lopen en de vage tint. 6 is trouwens ook wel te pruimen
.
Ach handzaam formaat ditquote:
1. Maak foto'squote:Op woensdag 24 maart 2010 19:35 schreef SirAIC het volgende:
Er staat een veel mooiere kermis voor mijn deur in Westerpark. Gewoon even bus 15 & 21 in, en je bent bij een VEEL betere kermis.
ik laat het fotograferen maar aan mensen die het kunnen over, maar ik denk dat de kermis in westerpark zich erg goed leent voor een fotoserie met het park & de oude industriegebouwen op de achtergrond. En daarbij heb ik de kermissen in zuid altijd beetje sober gevonden.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:00 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
0. Leer fotograferen
1. Maak foto's
2. Open een showcase.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |