Oh is dat het. Toen ik je film zag dacht ik dat je gewoon een kaal achterhoofd had.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:12 schreef Darkwolf het volgende:
Klopt.... ik heb een kruin die nooit doet wat ik wil.
Nee, daar zit juist het meeste haar haha!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:17 schreef JoepiePoepie het volgende:
Oh is dat het. Toen ik je film zag dacht ik dat je gewoon een kaal achterhoofd had.
Hans Teeuwenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:25 schreef Bastard het volgende:
Langs de schaduw van jouw wanhoop
Overwoekerd het besluit
Door de storm, nog niet bedwongen
Slechts de tranen op de ruit
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts nog helpers
En huilt de oude nar
Nee joh, ik had het niet over je konijn, ik had het over jouquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:28 schreef Darkwolf het volgende:
Nee, daar zit juist het meeste haar haha!
Konijn? Huh? Waar dacht jij dat ik het over een konijn had?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:31 schreef JoepiePoepie het volgende:
Nee joh, ik had het niet over je konijn, ik had het over jou!
Van voor jouw tijd? WTFquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:36 schreef Bastard het volgende:
Kees van Kooten... ken m niet, was van voor mijn tijd,
Nou vertel eens.. Kooten was in de jaren 80 begin jaren 80 populair?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:51 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Van voor jouw tijd? WTF? Jij bent toch van 1975
...
Schreef ik net nog in je pm dat jij helemaal niet die vent in je fotoboek bent, maar dat jij eigenlijk een 20-jarig lekker wijf bent...
![]()
Hmm... ik heb je door...
Nee jij bent 25 ofzo?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:57 schreef Flammie het volgende:
Ik heb kees van kooten nooit echt meegekregen eigenlijk
Och, van jaren '70 tot hedenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:57 schreef Bastard het volgende:
Nou vertel eens.. Kooten was in de jaren 80 begin jaren 80 populair?
Ik vind hem een van de mooiste mannen van de wereldquote:Ik was tussen de 5 en de 10 toen.. eerlijk gezegd vond ik het een vies mannetje.
Modermismen? Meer modermismen? Koot graaft zich autobio?quote:Later eens een boekje doorgelezen, geen idee wat de titel was, ik vond het wel grappig.. maar tis allemaal oude meuk ja toch
Nou eh, het is niet altijd zo leuk om een 20-jarig lekker wijf te zijn, omdat je op die leeftijd meestal ook een onzeker wijf bentquote:Was ik maar een 20 jarig lekker wijf.. geboren in 1990 ofzo
Nee.. .Kooten vraagt zich af heet het vlgs mij!!!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:09 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou eh, het is niet altijd zo leuk om een 20-jarig lekker wijf te zijn, omdat je op die leeftijd meestal ook een onzeker wijf bent. En ja, ik weet er alles van...
Ik ben blij dat ik geen 20-jarig lekker wijf meer ben
.
Nou, vrouw zijn is leuk hoor, ik vind het niet complexquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:12 schreef Bastard het volgende:
Nee zou ook geen vrouw willen zijn.. veel te complex.
Ik kan ook fietsen hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:20 schreef Bastard het volgende:
Tsja.. dat scheren is wel irritant, maar ik kan tenminste een voertuig besturen
Ik heb laatst sinds 10 jaar weer gefietst... bwah dat viel tegen zegquote:
Ik denk dat je deze bedoelt:quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:12 schreef Bastard het volgende:
Nee.. .Kooten vraagt zich af heet het vlgs mij!!!
'Idool'quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:39 schreef Bastard het volgende:
Nou ja ieder zn bijzonder hobby of idool denk ik
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou vertel eens.. Kooten was in de jaren 80 begin jaren 80 populair?
Ik was tussen de 5 en de 10 toen.. eerlijk gezegd vond ik het een vies mannetje.
Later eens een boekje doorgelezen, geen idee wat de titel was, ik vond het wel grappig.. maar tis allemaal oude meuk ja toch
Was ik maar een 20 jarig lekker wijf.. geboren in 1990 ofzo
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:43 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
'Idool'. Zo zie ik dat niet hoor
.
En jouw idool en/of bijzondere hobby is...?
Edit: Oh, je bijzondere hobby weet ik trouwens wel.De machtswellusteling uithangen op het FOKforum. Berichten van andere mensen editen en vervolgens een orgasme krijgen
.
geintje
Misschien omdat ik de eerste 11 jaar van mijn leven woonde in Belgie, misschien keek ik meer de VRT of sesamstraat, geen idee. Nederland 3 bestond nog niiiiieeeet..quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ik ben van 71. Niet erg veel jonger. Maar ik heb dat wel van jongs af aan meegekregen. Misschien dat ik het daarom nog steeds leuk vind. Mijn idool is het echter niet. Die heb ik helemaal niet trouwens.
Hij is vervelend hequote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:08 schreef nokwanda het volgende:
Die vond ik grappig tot mijn 8ste of zo. Daarna niet meer
Als het je het niet leuk vindt, waarom doe je het dan? Ik bedoel niet per se het editen, maar het modereren in het algemeen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:05 schreef Bastard het volgende:
Als dat gebeurde zou ik nog veel meer editten. Nee het is niet eens een leuke job.
Jim Morrisonquote:Idool of hobby.. sja daar vraag je me wat eigenlijk. Jim Morrison misschien? Hobby, het bezig houden met spirituele zaken?
Ik heb Andre van Duin echt altijd vreselijk gevondenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:08 schreef nokwanda het volgende:
Die vond ik grappig tot mijn 8ste of zo. Daarna niet meer
Ouwe lulquote:
Maar jij wordt dan ook niet al maandenlang op FOK in het forum, in het fotoboek, in pm... 'achternagezeten' dat je iemand anders zou zijn dan dat je zegt wie je bentquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:03 schreef Flammie het volgende:
Haha is dat een prestatie of niet mannen..
25 notes en nog geen enkele ban.... En nee ik geef hierbij geen hints :p
Blijkbaar vinden ze me @ fok toch wel erg lief stiekem
Het bouwt op naar een climax hequote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:03 schreef Flammie het volgende:
Haha is dat een prestatie of niet mannen..
25 notes en nog geen enkele ban.... En nee ik geef hierbij geen hints :p
Blijkbaar vinden ze me @ fok toch wel erg lief stiekem
Mja, ik deed het minder slim blijkbaar door meteen *pats boem* dit forum binnen te vallen met mijn genuanceerdequote:
Willen ze het echt vieren? Kom ik gezellig met mijn 8 poezen. Met feestmutsjesquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:56 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ouwe lul!
Mijn hamsters zijn bijna jarig. Vrijdag worden ze 1 jaar!
Nou, ik heb ze al meerdere keren gevraagd wat ze willen doen met hun verjaardag, maar ze reageren nietquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:16 schreef nokwanda het volgende:
Willen ze het echt vieren? Kom ik gezellig met mijn 8 poezen. Met feestmutsjes
Waarom ben je zo vrolijk? Heb je weer lekkerquote:
En daarmee geef je ook aan dat mijn 8 poezjes en ik niet welkom zijnquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:12 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou, ik heb ze al meerdere keren gevraagd wat ze willen doen met hun verjaardag, maar ze reageren niet. Dus ik denk dat ik vrijdag zelf maar wat lekkere feestdrankjes neem ofzo
![]()
. Ik heb zelfs nog een fles champagne staan, dus dat feestje komt er wel
!
Ha, lekkerrrr dingquote:
quote:
Zonnig. Ik leef nog meer op met dit weerquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hey tijger!
Hoe is het leven?
heeeerlijk weer.... huis geregel meuk eindelijk klaar dus moet alleen nog wachten tot het is opgeleverd!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zonnig. Ik leef nog meer op met dit weer![]()
En met jou?
En wanneer wordt het opgeleverd?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
heeeerlijk weer.... huis geregel meuk eindelijk klaar dus moet alleen nog wachten tot het is opgeleverd!
dus eindelijk rust in mijn kop!
* JoepiePoepiequote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:23 schreef nokwanda het volgende:
En daarmee geef je ook aan dat mijn 8 poezjes en ik niet welkom zijn![]()
![]()
Maar ik wens je veel plezier met de Grote Hamster Verhaardag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |