Nou mijn geslachtsdelen staan niet op internetquote:Op maandag 22 maart 2010 18:56 schreef Amos_ het volgende:
Mijn geslachtsdelen staan gewoon op internet hoor.
www.omijngodalsdieeringaatmoethetgewoonpijndoen.nl
geeft niet joh, ik ben een slet.... ik doe het gewoon voor niets.. jij houd er nog een laptop aan overquote:Op maandag 22 maart 2010 19:03 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou mijn geslachtsdelen staan niet op internet, maar mijn tetten en mijn achterwerk wel
. Maar dan niet als foto, maar wel (fotorealistisch) geschilderd en ja dat schilderij is verkocht
en daar heb ik een leuke laptop voor kunnen kopen
.
Om anderen voor te zijn, zal ik het zelf maar zeggen:
* JoepiePoepie is hoer.
Nou, mijn vriend is natuurlijk ook voor een gedeelte broodschilder. Over brood gesproken... Hij heeft zelfs nog een keer in de Brood-galerie (Dante in Amsterdam) geexposeerdquote:Op maandag 22 maart 2010 20:22 schreef nokwanda het volgende:
@Joepie, mijn creaties zijn wel leuk, maar ook niet meer dan dat hoor. Zoals ik al zei: broodschilder. Ik schilder dus graag in opdracht en heb dan daarin wel een paar stijlen die naast elkaar lopen. Zoals het Ndebele werk en alles wat daarop geinspireerd is. Da's geen kunst, da's decoratie. Verder ben ik eigenlijk een slechte schilder, maar een goede tekenaar. Zelfs met verf teken ik eerder dan dat ik het schilderen zou kunnen noemen.
Ik ben superbenieuwdquote:Ik kan wel eens wat foto's zoeken. Zou ik je liever mailen want ik kan maar een paar dingetjes online zetten. Persoonlijke portretten niet altijd omdat sommigen dat niet tof zouden vinden.
Ga je zo mailenquote:Op maandag 22 maart 2010 21:25 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou, mijn vriend is natuurlijk ook voor een gedeelte broodschilder. Over brood gesproken... Hij heeft zelfs nog een keer in de Brood-galerie (Dante in Amsterdam) geexposeerd.
Vooral die portretten en karikaturen zijn bijna allemaal in opdracht. De duurdere schilderijen willen de meeste mensen niet kopen, want te duur he![]()
. Alhoewel het schilderij met mijn achterwerk en tetten wel heel snel verkocht was, ook al kwam het uit de duurdere categorie
.
[..]
Ik ben superbenieuwd! Mijn e-mailadres is sandra@[mijndomeinnaam]
.
Bedanktquote:Op maandag 22 maart 2010 21:37 schreef nokwanda het volgende:
Ga je zo mailen![]()
Het is ook wel leuk om in opdracht te werken, als je voldoende opdrachten voor voldoende geld binnensleept.
Ik ben alleen een commerciele onbenul en heb geen idee hoe ik dat voor elkaar kan krijgen.
Eigenlijk zou ik het liefst 20 uur per week een baantje hebben en dan schilderopdrachten aannemen. Mijn man is handiger in aquisitie.
Je moet een site laten maken en ze daarop zetten johquote:Op maandag 22 maart 2010 22:09 schreef nokwanda het volgende:
Thanks. Nokwanda is de naam die ik in Zuid Afrika heb gekregen van mensen die ik als mijn familie beschouw. Dus ik mag hem ook als naam gebruiken. Hier mijn nick, maar ook gewoon een deel van mijn identiteit.
Trouwens, dat Afrikaanse werk is het leukste op een muur
Dat had ik ooit ook wel, maar die is ermee gestopt. Maar daar gebeurde niets mee uiteindelijk en ik kon ook zelf geen info veranderen als de omstandigheden dat deden.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:12 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Je moet een site laten maken en ze daarop zetten joh. Vooral die Afrikaanse zijn te mooi om niet gezien te worden
. Ik ken nog wel iemand die erg goed websites kan maken
.
ik hoorde mijn middle name met een spelfoutquote:Op maandag 22 maart 2010 21:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ga je zo mailen![]()
Het is ook wel leuk om in opdracht te werken, als je voldoende opdrachten voor voldoende geld binnensleept.
Ik ben alleen een commerciele onbenul en heb geen idee hoe ik dat voor elkaar kan krijgen.
Eigenlijk zou ik het liefst 20 uur per week een baantje hebben en dan schilderopdrachten aannemen. Mijn man is handiger in aquisitie.
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik hoorde mijn middle name met een spelfout
acquisitie![]()
![]()
Codewoord: CMSquote:Op maandag 22 maart 2010 22:32 schreef nokwanda het volgende:
Dat had ik ooit ook wel, maar die is ermee gestopt. Maar daar gebeurde niets mee uiteindelijk en ik kon ook zelf geen info veranderen als de omstandigheden dat deden.
Nu zou dat er heel anders uitzien, waarschijnlijk. Ook al omdat ik me niet wi beperken tot een stijl. Ik vind het allebei leuk om te doen en er is vor beide wat te zeggen.
Maar als ik iemand vind om dat voor me te maken....
Kijk... mijn huispuber was altijd handig met dat soort dingen. Maar die doet het niet :pquote:Op maandag 22 maart 2010 22:43 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Codewoord: CMS
Met een CMS kun je alle content zelf aanpassen en een custom CMS kan ik maken, denk alleen dat je dan een jaartje geduld moet hebben, heb het namelijk nogal druk. Je kan ook je werk (tijdelijk) op een site als bijvoorbeeld Exto of Deviantart zetten
. Dat is gratis.
En als je zelf iets technischer bent kun je bijvoorbeeld ook iets gebruiken als Wordpress, Joomla, enzovoort. Dat zijn bestaande (gratis open-source) CMS'en en genoeg templates gratis voor te krijgen en bijvoorbeeld Wordpress/Joomla staat een stuk netter en professioneler dan Exto en Deviantart.
mwe te softquote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:24 schreef Flammie het volgende:
Goede avond mannen
hier.. zet maar hard als het nog kan dit uur
Leuk en aardig, maar dan moet je wel haar hebben. Zou opzich wel een pony tail kunnen laten groeien, maar hou het liever kort.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:52 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik ben dan wel geen paard![]()
, maar ik vind het heerlijk als iemand mijn haar borstelt
. Oh, dan kan ik zo in slaap vallen
.
Mwe te zenuwachtigquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:46 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dan verwijs ik u naar deze post:
[TRU SC] 238 Met Prinsesjes en schorpioenen
Dit is trouwens ook leuk.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:46 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dan verwijs ik u naar deze post:
[TRU SC] 238 Met Prinsesjes en schorpioenen
'Huispuber'quote:Op maandag 22 maart 2010 22:57 schreef nokwanda het volgende:
Kijk... mijn huispuber was altijd handig met dat soort dingen. Maar die doet het niet :p
Die moet ik toch maar weer eens beter gaan drillen
Nou ja, een beetje haar heb je toch wel zag ik in je speelfilmquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:48 schreef Darkwolf het volgende:
Leuk en aardig, maar dan moet je wel haar hebben. Zou opzich wel een pony tail kunnen laten groeien, maar hou het liever kort.
Geen bad hair days. En lekker snel droog als je uit de douche komt!![]()
Minimalistic maintenance FTW!
Klopt.... ik heb een kruin die nooit doet wat ik wil.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:59 schreef JoepiePoepie het volgende:
Volgens mij hebben mensen met kort haar trouwens vaker last van bad hair days.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |