abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 maart 2010 @ 19:03:50 #276
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_79458080
quote:
Op maandag 22 maart 2010 18:56 schreef Amos_ het volgende:
Mijn geslachtsdelen staan gewoon op internet hoor.

www.omijngodalsdieeringaatmoethetgewoonpijndoen.nl

Nou mijn geslachtsdelen staan niet op internet , maar mijn tetten en mijn achterwerk wel . Maar dan niet als foto, maar wel (fotorealistisch) geschilderd en ja dat schilderij is verkocht en daar heb ik een leuke laptop voor kunnen kopen .

Om anderen voor te zijn, zal ik het zelf maar zeggen:

* JoepiePoepie is hoer .
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  maandag 22 maart 2010 @ 19:06:27 #277
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_79458185
quote:
Op maandag 22 maart 2010 19:03 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Nou mijn geslachtsdelen staan niet op internet , maar mijn tetten en mijn achterwerk wel . Maar dan niet als foto, maar wel (fotorealistisch) geschilderd en ja dat schilderij is verkocht en daar heb ik een leuke laptop voor kunnen kopen .

Om anderen voor te zijn, zal ik het zelf maar zeggen:

* JoepiePoepie is hoer .
geeft niet joh, ik ben een slet.... ik doe het gewoon voor niets.. jij houd er nog een laptop aan over
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_79462102
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_79462303
@Joepie, mijn creaties zijn wel leuk, maar ook niet meer dan dat hoor. Zoals ik al zei: broodschilder. Ik schilder dus graag in opdracht en heb dan daarin wel een paar stijlen die naast elkaar lopen. Zoals het Ndebele werk en alles wat daarop geinspireerd is. Da's geen kunst, da's decoratie. Verder ben ik eigenlijk een slechte schilder, maar een goede tekenaar. Zelfs met verf teken ik eerder dan dat ik het schilderen zou kunnen noemen.

Ik kan wel eens wat foto's zoeken. Zou ik je liever mailen want ik kan maar een paar dingetjes online zetten. Persoonlijke portretten niet altijd omdat sommigen dat niet tof zouden vinden.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 22 maart 2010 @ 21:25:56 #280
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_79465923
quote:
Op maandag 22 maart 2010 20:22 schreef nokwanda het volgende:
@Joepie, mijn creaties zijn wel leuk, maar ook niet meer dan dat hoor. Zoals ik al zei: broodschilder. Ik schilder dus graag in opdracht en heb dan daarin wel een paar stijlen die naast elkaar lopen. Zoals het Ndebele werk en alles wat daarop geinspireerd is. Da's geen kunst, da's decoratie. Verder ben ik eigenlijk een slechte schilder, maar een goede tekenaar. Zelfs met verf teken ik eerder dan dat ik het schilderen zou kunnen noemen.
Nou, mijn vriend is natuurlijk ook voor een gedeelte broodschilder. Over brood gesproken... Hij heeft zelfs nog een keer in de Brood-galerie (Dante in Amsterdam) geexposeerd .

Vooral die portretten en karikaturen zijn bijna allemaal in opdracht. De duurdere schilderijen willen de meeste mensen niet kopen, want te duur he . Alhoewel het schilderij met mijn achterwerk en tetten wel heel snel verkocht was, ook al kwam het uit de duurdere categorie .
quote:
Ik kan wel eens wat foto's zoeken. Zou ik je liever mailen want ik kan maar een paar dingetjes online zetten. Persoonlijke portretten niet altijd omdat sommigen dat niet tof zouden vinden.
Ik ben superbenieuwd ! Mijn e-mailadres is sandra@[mijndomeinnaam] .
pi_79466680
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:25 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Nou, mijn vriend is natuurlijk ook voor een gedeelte broodschilder. Over brood gesproken... Hij heeft zelfs nog een keer in de Brood-galerie (Dante in Amsterdam) geexposeerd .

Vooral die portretten en karikaturen zijn bijna allemaal in opdracht. De duurdere schilderijen willen de meeste mensen niet kopen, want te duur he . Alhoewel het schilderij met mijn achterwerk en tetten wel heel snel verkocht was, ook al kwam het uit de duurdere categorie .
[..]

Ik ben superbenieuwd ! Mijn e-mailadres is sandra@[mijndomeinnaam] .
Ga je zo mailen

Het is ook wel leuk om in opdracht te werken, als je voldoende opdrachten voor voldoende geld binnensleept.
Ik ben alleen een commerciele onbenul en heb geen idee hoe ik dat voor elkaar kan krijgen.
Eigenlijk zou ik het liefst 20 uur per week een baantje hebben en dan schilderopdrachten aannemen. Mijn man is handiger in aquisitie.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 22 maart 2010 @ 22:05:01 #282
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_79468490
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:37 schreef nokwanda het volgende:
Ga je zo mailen

Het is ook wel leuk om in opdracht te werken, als je voldoende opdrachten voor voldoende geld binnensleept.
Ik ben alleen een commerciele onbenul en heb geen idee hoe ik dat voor elkaar kan krijgen.
Eigenlijk zou ik het liefst 20 uur per week een baantje hebben en dan schilderopdrachten aannemen. Mijn man is handiger in aquisitie.
Bedankt

Ik heb ze gezien. Ik kon ze niet allemaal even goed bekijken, want van sommige heb je wel een erg klein plaatje gestuurd . Ik vind vooral de schilderijen in Afrikaanse stijl erg mooi. De gezichten zijn erg mooi geschilderd en die in Afrikaanse stijl met die rode pet die doet alsof hij schildert vind ik heel erg mooi en leuk . 't Is dat mijn muren al compleet volhangen met schilderijen, anders... .

Je signeert je schilderijen met je nickname trouwens zag ik .
pi_79468816
Thanks. Nokwanda is de naam die ik in Zuid Afrika heb gekregen van mensen die ik als mijn familie beschouw. Dus ik mag hem ook als naam gebruiken. Hier mijn nick, maar ook gewoon een deel van mijn identiteit.
Trouwens, dat Afrikaanse werk is het leukste op een muur
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 22 maart 2010 @ 22:12:04 #284
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_79468960
quote:
Op maandag 22 maart 2010 22:09 schreef nokwanda het volgende:
Thanks. Nokwanda is de naam die ik in Zuid Afrika heb gekregen van mensen die ik als mijn familie beschouw. Dus ik mag hem ook als naam gebruiken. Hier mijn nick, maar ook gewoon een deel van mijn identiteit.
Trouwens, dat Afrikaanse werk is het leukste op een muur
Je moet een site laten maken en ze daarop zetten joh . Vooral die Afrikaanse zijn te mooi om niet gezien te worden . Ik ken nog wel iemand die erg goed websites kan maken .
pi_79470242
quote:
Op maandag 22 maart 2010 22:12 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Je moet een site laten maken en ze daarop zetten joh . Vooral die Afrikaanse zijn te mooi om niet gezien te worden . Ik ken nog wel iemand die erg goed websites kan maken .
Dat had ik ooit ook wel, maar die is ermee gestopt. Maar daar gebeurde niets mee uiteindelijk en ik kon ook zelf geen info veranderen als de omstandigheden dat deden.
Nu zou dat er heel anders uitzien, waarschijnlijk. Ook al omdat ik me niet wi beperken tot een stijl. Ik vind het allebei leuk om te doen en er is vor beide wat te zeggen.
Maar als ik iemand vind om dat voor me te maken....
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 22 maart 2010 @ 22:37:38 #286
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_79470535
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:37 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ga je zo mailen

ik hoorde mijn middle name met een spelfout

acquisitie
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_79470667
quote:
Op maandag 22 maart 2010 22:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

ik hoorde mijn middle name met een spelfout

acquisitie
Kijk! Zo onbenullig ben ik er dus in
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 22 maart 2010 @ 22:43:26 #288
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_79470822
quote:
Op maandag 22 maart 2010 22:32 schreef nokwanda het volgende:
Dat had ik ooit ook wel, maar die is ermee gestopt. Maar daar gebeurde niets mee uiteindelijk en ik kon ook zelf geen info veranderen als de omstandigheden dat deden.
Nu zou dat er heel anders uitzien, waarschijnlijk. Ook al omdat ik me niet wi beperken tot een stijl. Ik vind het allebei leuk om te doen en er is vor beide wat te zeggen.
Maar als ik iemand vind om dat voor me te maken....
Codewoord: CMS

Met een CMS kun je alle content zelf aanpassen en een custom CMS kan ik maken, denk alleen dat je dan een jaartje geduld moet hebben, heb het namelijk nogal druk . Je kan ook je werk (tijdelijk) op een site als bijvoorbeeld Exto of Deviantart zetten . Dat is gratis.

En als je zelf iets technischer bent kun je bijvoorbeeld ook iets gebruiken als Wordpress, Joomla, enzovoort. Dat zijn bestaande (gratis open-source) CMS'en en genoeg templates gratis voor te krijgen en bijvoorbeeld Wordpress/Joomla staat een stuk netter en professioneler dan Exto en Deviantart .
pi_79471619
quote:
Op maandag 22 maart 2010 22:43 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Codewoord: CMS

Met een CMS kun je alle content zelf aanpassen en een custom CMS kan ik maken, denk alleen dat je dan een jaartje geduld moet hebben, heb het namelijk nogal druk . Je kan ook je werk (tijdelijk) op een site als bijvoorbeeld Exto of Deviantart zetten . Dat is gratis.

En als je zelf iets technischer bent kun je bijvoorbeeld ook iets gebruiken als Wordpress, Joomla, enzovoort. Dat zijn bestaande (gratis open-source) CMS'en en genoeg templates gratis voor te krijgen en bijvoorbeeld Wordpress/Joomla staat een stuk netter en professioneler dan Exto en Deviantart .
Kijk... mijn huispuber was altijd handig met dat soort dingen. Maar die doet het niet :p
Die moet ik toch maar weer eens beter gaan drillen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_79475406
Goede avond mannen

hier.. zet maar hard als het nog kan dit uur
  dinsdag 23 maart 2010 @ 08:07:54 #291
8372 Bastard
Persona non grata
pi_79478083
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 00:24 schreef Flammie het volgende:
Goede avond mannen

hier.. zet maar hard als het nog kan dit uur
mwe te soft
The truth was in here.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 08:08:16 #292
8372 Bastard
Persona non grata
pi_79478088
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDEMORGEN.
The truth was in here.
pi_79479986
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 08:07 schreef Bastard het volgende:

[..]

mwe te soft
Dan verwijs ik u naar deze post:
[TRU SC] 238 Met Prinsesjes en schorpioenen
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 09:48:37 #294
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_79480065
quote:
Op maandag 22 maart 2010 15:52 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik ben dan wel geen paard , maar ik vind het heerlijk als iemand mijn haar borstelt . Oh, dan kan ik zo in slaap vallen .
Leuk en aardig, maar dan moet je wel haar hebben. Zou opzich wel een pony tail kunnen laten groeien, maar hou het liever kort.
Geen bad hair days. En lekker snel droog als je uit de douche komt!

Minimalistic maintenance FTW!
  dinsdag 23 maart 2010 @ 09:52:09 #295
8372 Bastard
Persona non grata
pi_79480185
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 09:46 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Mwe te zenuwachtig
The truth was in here.
pi_79480259
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 09:46 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Dit is trouwens ook leuk.

Word je ook goed wakker van zo.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 09:56:06 #297
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_79480309
quote:
Op maandag 22 maart 2010 22:57 schreef nokwanda het volgende:
Kijk... mijn huispuber was altijd handig met dat soort dingen. Maar die doet het niet :p
Die moet ik toch maar weer eens beter gaan drillen
'Huispuber' ...

pi_79480330
Owja en mijn lijftune.

dinsdag 23 maart 2010 @ 09:59:41 #299
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_79480412
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 09:48 schreef Darkwolf het volgende:
Leuk en aardig, maar dan moet je wel haar hebben. Zou opzich wel een pony tail kunnen laten groeien, maar hou het liever kort.
Geen bad hair days. En lekker snel droog als je uit de douche komt!

Minimalistic maintenance FTW!
Nou ja, een beetje haar heb je toch wel zag ik in je speelfilm .

Ik heb haar tot iets over mijn schouders. Paar weken geleden was het nog tot over de helft van mijn rug, maar toen heb ik het af laten knippen en het zit een stuk beter zo . Maar helemaal kort wil ik niet .

Volgens mij hebben mensen met kort haar trouwens vaker last van bad hair days.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 10:12:02 #300
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_79480782
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 09:59 schreef JoepiePoepie het volgende:
Volgens mij hebben mensen met kort haar trouwens vaker last van bad hair days.
Klopt.... ik heb een kruin die nooit doet wat ik wil.
Feral hair!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')