Ja dammit F5 dan ook niet zo vaakquote:Op maandag 22 maart 2010 15:53 schreef Amos_ het volgende:
Fijn dat jullie lekker alles verklappen zo...
Was niet handig inderdaad, als je slim bent haal je dan ook de spoiler weg uit je quote.quote:
Ah gossie. Kom maar hier, ik troost je welquote:Op maandag 22 maart 2010 15:58 schreef Amos_ het volgende:
Nu al te laat. Dan ga ik maar even in een hoekje uithuilen ofzo
Dat is het probleem hier in TRU ook.. allemaal huillies!quote:Op maandag 22 maart 2010 15:58 schreef Amos_ het volgende:
Nu al te laat. Dan ga ik maar even in een hoekje uithuilen ofzo
Dat is op BNW heel andere koek, daar zitten geen watjesquote:Op maandag 22 maart 2010 16:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is het probleem hier in TRU ook.. allemaal huillies!
[ afbeelding ]
Misschien moeten we eens een uitwisselingsprogramma op touw zetten?quote:Op maandag 22 maart 2010 16:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is op BNW heel andere koek, daar zitten geen watjes
Nou...zó stoer zijn we nu ook weer nietquote:Op maandag 22 maart 2010 16:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Misschien moeten we eens een uitwisselingsprogramma op touw zetten?
Excursies voor de users
Nee ik ook nietquote:Op maandag 22 maart 2010 16:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou...zó stoer zijn we nu ook weer niet
* JoepiePoepiequote:Op maandag 22 maart 2010 16:13 schreef Bastard het volgende:
Misschien moeten we eens een uitwisselingsprogramma op touw zetten?
Excursies voor de users
Nou, ik ben er niet trots op, wat een lelijke kerels. Maar misschien dat een vrouw zoals jij dat wel interessant vindt.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:56 schreef mediaconsument het volgende:
Eindelijk!
[ afbeelding ]
Neerlands trots!
Ja maar jij bent een domme naieveling, want jij tuint blijkbaar in elke facadequote:Op maandag 22 maart 2010 17:19 schreef Michielos het volgende:
ach over dat spoileren. Iedereen weet toch dat de butler het heeft gedaan
Nee, zoals ik al eerder schreef: Ik ga niet met haar daten. Ze bekijkt het maar. Ik val namelijk niet op vrouwenquote:Op maandag 22 maart 2010 18:27 schreef Flammie het volgende:
Ik denk dat mediaconsument maar op een manier te overtuigen is joepie... en ja je zult het moeten doen
quote:
Boehoe remlofquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 18:56 schreef Amos_ het volgende:
Mijn geslachtsdelen staan gewoon op internet hoor.
www.omijngodalsdieeringaatmoethetgewoonpijndoen.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |