Vanavond heel hard meezingenquote:
Dat is zeker zo... Ik hoop dat ze hun geld waard gaan zijnquote:
Nee, wel begonnen met lezen in bed gisteren.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:39 schreef wonderer het volgende:
Al uit, Alicey?En Ang3l, for that matter
Zo erg is het niet hoorquote:
Nog niet in begonnenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:39 schreef wonderer het volgende:
Al uit, Alicey?En Ang3l, for that matter
Hoezo moet jij dat dan lezen? Lijkt me handiger als hij het leestquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nog niet in begonnen
Ben eerst een boek voor een kennis aan het lezen die dat wil verfilmen.
Nou wilde gok dat hij het al gelezen heeft hequote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoezo moet jij dat dan lezen? Lijkt me handiger als hij het leest
Wie danquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou wilde gok dat hij het al gelezen heeft he
Maar misschien stellen sommigen mijn kritiek, visie, commentaar en inzicht wel op prijs
En ik ga d'r zeker wel weer bij zijnquote:
Blogotheque heeft op youtube hele toffe live uitvoeringen van nummers vind ikquote:
Eensch!quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Blogotheque heeft op youtube hele toffe live uitvoeringen van nummers vind ik.
Het is dan ook nog maar 6 uur. D:quote:Op woensdag 24 maart 2010 05:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
mogguh
kan nog niet echt wakker worden
liever kopje theequote:Op woensdag 24 maart 2010 06:04 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Het is dan ook nog maar 6 uur. D:
Goedemorgen! Koffie?
Wat een boel jeugdsentiment! 5 nrs van no need to argue. Plus nog meer hele fijne. Zelfs van haar solo cd's.quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:15 schreef Brittie het volgende:
[..]
En ik ga d'r zeker wel weer bij zijn
Vanavond Cranberries was echt ZO vet![]()
![]()
![]()
Nu is codeïne ook best wel een heftig spulletje..quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
pff ok... 2paracetamol met elk 10mg codeine is niet goed op de nuchtere maag.... loop hier zo stoned als een kanarie rond
quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:15 schreef Brittie het volgende:
[..]
En ik ga d'r zeker wel weer bij zijn
Vanavond Cranberries was echt ZO vet![]()
![]()
![]()
Ik zit nu helemaal na te genieten met de setlist in m'n iTunes.quote:
Ja ik vond het juist wel leuk, zoveel van m'n favoriete nummersquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zit nu helemaal na te genieten met de setlist in m'n iTunes.
Valt me op dat ze maar liefst 16 nummers van Gold hebben gespeeld, dus was wel een best Of Concert.
Wat ik niet erg vind hoor
Ohh mèn wat was 't mooi......................................................
Niet heel erg, maar kon het goed zienquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:55 schreef Brittie het volgende:
[..]
Ja ik vond het juist wel leuk, zoveel van m'n favoriete nummers![]()
Stond je een beetje vooraan?
Ik stond helemaal vooraanquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet heel erg, maar kon het goed zien
als je leest dat het een Tim Burton film is kan je die link zelf wel maken dat het niet voor kindjes isquote:Op donderdag 25 maart 2010 01:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Net terug van Alice in Wonderland. Geweldige film, snap alleen niet dat ze dat aan kindjes laten zien![]()
Koppen die afgehakt worden en oogballen die uitgestoken worden
Ja, I know. Maar toch vond ik dit ook niet echt wat voor kinderenquote:Op donderdag 25 maart 2010 06:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
als je leest dat het een Tim Burton film is kan je die link zelf wel maken dat het niet voor kindjes is
staat overigens vanaf 9 jaar, het is niet zo dat hij het echt bloedig laat zien, vind het vrij subtiel gedaan en een gemiddeld tekenfilmpje op tv is geweldadiger
geenquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ben benieuwd hoeveel naald-oog incidenten er zullen zijn vanaf de release van Alice in Wonderland
wie ziet er meer portugees uit en wie als een kaaskop?quote:
ghehe ja helaas welquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:12 schreef Vanyel het volgende:
Die vraag zou het voor mij niet oplossen, maar je fobo wel. Volgens mij heb je zelfs tzelfde bloesje aan
Awwwquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
nou het lang verwachte logi en kz samen foto
[ afbeelding ]
en damn ik zie er brak uit
Allebei blauwe ogen, dus geen ideequote:Op donderdag 25 maart 2010 19:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wie ziet er meer portugees uit en wie als een kaaskop?
Vind je dat allebei blauw? Ik vind die van logician toch eerder grijzig eigenlijk.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Allebei blauwe ogen, dus geen idee
Dat dusquote:Op vrijdag 26 maart 2010 07:48 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind die van logician toch eerder grijzig eigenlijk.
Ik zat op mijn mobiel, blijkbaar heeft die wat moeite met kleurenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 07:48 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Vind je dat allebei blauw? Ik vind die van logician toch eerder grijzig eigenlijk.
Jaaa foto's analyseren
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Godverdomme, ik hou nog steeds van dr.
Ik wil het niet meer. Het is nu bijna 3 maanden uit, en nog steeds jank ik om dr.
Ik kan gewoon niet verder.. ik heb het geprobeerd maar ik vergelijk iedereen die ik tegenkom met haar.
Ik wil het niet, ik wil het echt niet meer![]()
Duurt me veel te lang, wordt er letterlijk knettergek vanquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
lieverd dat gevoel slijt niet met 3 maanden!!
Jumquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Zoiets kan lang duren (helaas, want het is echt superkut).
Hier, milk & cookies.
[ afbeelding ]
Ik heb 1x in mijn leven van iemand gehouden.... dat is al 7 jaar terug en nog mis ik die persoon zo af en toe (nog goed mee bevriend).....quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Duurt me veel te lang, wordt er letterlijk knettergek van
Hoe lang zijn jullie samen geweest?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Duurt me veel te lang, wordt er letterlijk knettergek van
Ze heeft me vandaag maar even duidelijk gemaakt dat ze geen moeite wil doen om vrienden te worden.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik heb 1x in mijn leven van iemand gehouden.... dat is al 7 jaar terug en nog mis ik die persoon zo af en toe (nog goed mee bevriend).....
Ik wou net zeggen, ik weet niet hoe lang de relatie heeft geduurd, maar 3mnd uit is nog niet zo gek lang hoor. Dat moet nog slijten.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
lieverd dat gevoel slijt niet met 3 maanden!!
Ja, true. Maar zij gaat verder, zij heeft ondertussen alweer bijna een maand een nieuwe relatie.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:44 schreef Vanyel het volgende:
'Gewoon verder' is eigenlijk nooit een optie als een relatie waar je met heel je hart inzat beëindigd wordt.
Nou, als ik dat zo hoor dan verdient zij al jouw aandacht ook niet! Wat een botte trut zegquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, true. Maar zij gaat verder, zij heeft ondertussen alweer bijna een maand een nieuwe relatie.
Vanmorgen heeft ze er nog even lekker ingeboord dat ik het niet waard ben om een vriendin van dr te zijn.
Lekker is dat
Het is altijd lastig om je ex verder te zien gaan. Je zou je beter voelen wanneer zij net zo ongelukkig is als jij. Dat is vrij normaal.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, true. Maar zij gaat verder, zij heeft ondertussen alweer bijna een maand een nieuwe relatie.
Vanmorgen heeft ze er nog even lekker ingeboord dat ik het niet waard ben om een vriendin van dr te zijn.
Lekker is dat
Ik word er gewoon gek van, ik jank elke dag nog om dr. Ik wil dat niet meer. Echt niet.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:46 schreef Brittie het volgende:
[..]
Nou, als ik dat zo hoor dan verdient zij al jouw aandacht ook niet! Wat een botte trut zegDikke knuffel voor jou!
stap 1. overtuig je zelf dat zij niet waard isquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik word er gewoon gek van, ik jank elke dag nog om dr. Ik wil dat niet meer. Echt niet.
Hm. Ik heb juist nu nog het gevoel dat ze gelijk heeft, dat ik haar niet waard ben.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
stap 1. overtuig je zelf dat zij niet waard is
stap 2. geloof dat zij je niet waard is
stap 3. zeg haar dat ze in de stront kan zakken
niemand mag je ooit dat gevoel geven! en dat is heel moeilijk dat weet ik uit eigen ervaring..... maar ook jij mag er wezenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hm. Ik heb juist nu nog het gevoel dat ze gelijk heeft, dat ik haar niet waard ben.
En dat laatste, ik denk niet dat ik daar de guts ooit voor zal hebben
Hm, dankjequote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
niemand mag je ooit dat gevoel geven! en dat is heel moeilijk dat weet ik uit eigen ervaring..... maar ook jij mag er wezen
I'll say!quote:
Dat zegt niks. Ik heb ook tijdens mijn (hele serieuze) nieuwe relatie nog een jaar of 2 expijn gehad. Het eerste half jaar echt hele nare pijn en daarna langzaam afnemend..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zoals zij tegen mij doet, en zoals ik haar ken, weet ik zeker dat zij over me heen is. Dat idee kreeg ik na 4 dagen al.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat zegt niks. Ik heb ook tijdens mijn (hele serieuze) nieuwe relatie nog een jaar of 2 expijn gehad. Het eerste half jaar echt hele nare pijn en daarna langzaam afnemend..
Niet elke dag, maar wel af en toequote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:22 schreef Vanyel het volgende:
Heb jij trouwens elke dag een nieuwe pinkquote ofzo? Vanmorgen had je nog een andere
Hoera over 2 maanden weerPink
lalala
![]()
lolquote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:39 schreef Avey het volgende:
Mogguh
Ik ben al wakker vanaf 7 uur, maar ik voel me net of ik zo weer in slaap kan vallen
Ik ben al wakker vanaf half 6. Flink getraind vanmorgen, 2 uur daarna geskeelerd naar een ander zwembad waar ik training heb gegeven maar ook heb meegetraind, en terug geskeelerd. Ik ga zo ook maar eens even een middagdutje doenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:39 schreef Avey het volgende:
Mogguh
Ik ben al wakker vanaf 7 uur, maar ik voel me net of ik zo weer in slaap kan vallen
Tof! I'm proud of you girll!quote:Op zondag 28 maart 2010 03:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
nja heb het ruim 2 uurtjes volgehouden, laatste keer was 5 minuten ofzo dus we gaan vooruitwie weet ga ik ooit eens mijn angststoornis beheersen
maar nu werd het heeel druk en werd continu omver geduwd en paar keer elleboog tegen hoofd gehad en daar word ik agressief van dus toen was het tijd om weg te gaan
toch trots op mijzelf
en hi wonderer
Hm ikke nie maar ja, was ook in NYC, dat scheelt maar iets van 6 of 7 uur ofzoquote:Op zondag 28 maart 2010 13:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Toen ik naar Amerika ging meer last gehad van een jetlag dan op de terugweg
Mja, ik zat aan de westkust. 10 uur verschil.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:47 schreef Brittie het volgende:
[..]
Hm ikke nie maar ja, was ook in NYC, dat scheelt maar iets van 6 of 7 uur ofzo.
Het idiote is, dat je in alle info over jetlags leest dat het net andersom isquote:Op zondag 28 maart 2010 15:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dus krijg je meer last van een jetlag als je naar het westen vliegt dan wanneer je naar het oosten vliegt. Tenminste, dat is mijn ervaring, en ook van wat ik hier lees
Hm, grappigquote:Op zondag 28 maart 2010 15:11 schreef lezzer het volgende:
[..]
Het idiote is, dat je in alle info over jetlags leest dat het net andersom is
Ik slaap gewoon in het vliegtuigquote:Op zondag 28 maart 2010 23:51 schreef wonderer het volgende:
Ik heb het richting Europa erger, maar misschien komt dat omdat ik altijd 's nachts vlieg en dus een nacht oversla. Dan ben je al een hele dag op en dus sneller vertiefst. 's Morgens vliegen na een goede nachtrust, zoals op de terugweg, is toch anders.
Ooh, welke opleiding?quote:Op maandag 29 maart 2010 02:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Morgen auditie voor mn nieuwe opleiding. Ben zooo zenuwachtig
Succesquote:Op maandag 29 maart 2010 02:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Morgen auditie voor mn nieuwe opleiding. Ben zooo zenuwachtig
Creatieve Therapie.quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 09:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Creatieve Therapie.
Fuck, wat ben ik zenuwachtig
Goed! Denk ik.. haha.quote:
quote:Periode dat u getrouwd was in 2009
Woonde u in deze periode samen met uw echtgenoot?
Meteen een klacht indienenquote:
Ben aan het kijken op uitzenginggemist!quote:Op maandag 29 maart 2010 20:03 schreef Tha_Erik het volgende:
K's Choice NU bij de wereld draait door!
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 05:13 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ben aan het kijken op uitzenginggemist!
Volgens mij waren dat er niet veel meerquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:47 schreef lezzer het volgende:
dat er mensen zijn die dachten dat RM hetero was zeg
Haha, same herequote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:24 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Volgens mij waren dat er niet veel meer![]()
Daarom heb ik me ook verbaasd dat het zo lang heeft geduurd voordat hij het eindelijk toegaf. Ik weet zeker dat mijn coming out een stuk makkelijker zou zijn geweest als de hele wereld al had geroepen dat ik lesbisch was.
Ik voelde me altijd een beetje verraden ofzo, als ik uit de kast kwam bij iemand en die zei dan dat ie het al wistquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:24 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Volgens mij waren dat er niet veel meer![]()
Daarom heb ik me ook verbaasd dat het zo lang heeft geduurd voordat hij het eindelijk toegaf. Ik weet zeker dat mijn coming out een stuk makkelijker zou zijn geweest als de hele wereld al had geroepen dat ik lesbisch was.
Als ik tegen iemand zeg dat ik lesbisch ben, krijg ik van die verbaasde blikken, soms zelfs een reactie "Je maakt een geintje". Ook niet altijd leukquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik voelde me altijd een beetje verraden ofzo, als ik uit de kast kwam bij iemand en die zei dan dat ie het al wist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker te weten dat ze dat weetquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Je vrouw weet wel dat je een vrouw bent, en dat is toch genoeg [ afbeelding ].
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:35 schreef Vanyel het volgende:
In Azië kunnen ze niet zo goed omgaan met vrouwen met lesbisch kort haar. Ik werd zelfs als mijn bescheiden E-cupje slechts bedekt door een dun laagje stof (+BH) de wereld inkeek nog Sir genoemd.
Heb ik ook, soms geloven mensen het gewoon niet. Ik zie er blijkbaar niet uit als een 'echte lesbo'. Toen ik nog jonger was er over gedacht om m'n haar kort te knippen alleen om maar wat meer herkenning te krijgen. Gelukkig niet gedaan, maar toch.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vind het zelf soms wel jammer dat ik niet herkent word als lesbienne, omdat het dan aan mij is om op de lesbiennes af te stappen. En daar ben ik niet zo goed in
Goeie keus. Helpt dus voor geen meter.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:38 schreef lezzer het volgende:
Ik had ook de hele tijd de neiging om de boeza in de strijd te werpen, maar op een gegeven moment had ik zo iets van "fuck wat kan mij het ook schelen ook".
ken het idee... zag zaterdagavond wel een leuk vrouwke, geen idee of ze hetero of lesbo was....dus doe ik nietsquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vind het zelf soms wel jammer dat ik niet herkent word als lesbienne, omdat het dan aan mij is om op de lesbiennes af te stappen. En daar ben ik niet zo goed in
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ken het idee... zag zaterdagavond wel een leuk vrouwke, geen idee of ze hetero of lesbo was....dus doe ik niets
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Nu ik mijn haar korter heb dan eerst, en af en toe naar Bolke ga hier in Enschede, gaat het al wel wat makkelijker. Maar nog steeds heb ik het idee dat zelfs in Bolke de vrouwen gauw zoiets hebben van "Goh, weer een hetero die eens wil kijken hoe het hier is. "
Ik ben ook te onzeker.. En over het algemeen de dames die ik aantrekkelijk vind, vinden mij dan niet aantrekkelijk omdat ik te hetero lijkquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]mja als dat een lesbo/homo kroeg is dan weten ze het van te voren dat ze versierd kunnen worden.... dit was gewoon een normale tent dus kan van alles zijn
wel jammer dat ik op dat gebied heeeeeel onzeker ben, was ook echt de enige leuke dame in heel de tent
cool! wanneer en welke zender?quote:
Hoe kan ik mijn eigen blik, houding en loopje dan zo veranderen dat ze aan mij ook kunnen zien dat ik op vrouwen val?quote:Op woensdag 31 maart 2010 07:54 schreef Vanyel het volgende:
Leuk wonderer!
Ik vind dat je vaak veel beter aan blik, houding en loopje kunt zien of iemand op vrouwen valt dan aan het uiterlijk op zich. Als je daar ook op let, heb je al een stuk meer aanknopingspunten.
Kwijlend naar vrouwen kijken, qua houding tegen andere vrouwen aanstaan en altijd naar vrouwen toe lopenquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe kan ik mijn eigen blik, houding en loopje dan zo veranderen dat ze aan mij ook kunnen zien dat ik op vrouwen val?
Dan zal ik wel een lesbische blik, houding en/of loopje hebben.quote:Op woensdag 31 maart 2010 07:54 schreef Vanyel het volgende:
Leuk wonderer!
Ik vind dat je vaak veel beter aan blik, houding en loopje kunt zien of iemand op vrouwen valt dan aan het uiterlijk op zich. Als je daar ook op let, heb je al een stuk meer aanknopingspunten.
Goed zoquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:54 schreef Avey het volgende:
[..]
Heb ik ook, soms geloven mensen het gewoon niet. Ik zie er blijkbaar niet uit als een 'echte lesbo'. Toen ik nog jonger was er over gedacht om m'n haar kort te knippen alleen om maar wat meer herkenning te krijgen. Gelukkig niet gedaan, maar toch.
Ik snap niet hoe je daar "voor" kunt zijn.quote:
Doe eens?quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:00 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je daar "voor" kunt zijn.
Moet je mij eens met lang haar zien, je lacht je een breuk....
Je kan toch iets mooi vinden? En dat hoeft niet te betekenen dat álle vrouwen mooi zijn met lang haar, of dat ze nooit voor iemand zou kunnen vallen met kort haar.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:00 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je daar "voor" kunt zijn.
Moet je mij eens met lang haar zien, je lacht je een breuk....
De blik heb je waarschijnlijk al (in hoe je wel naar vrouwen, maar minder naar mannen kijkt. Of je houding en loopje mij zouden opvallen kan ik natuurlijk niet beoordelen zo, maar wat me wel altijd opvalt is dat heel veel mensen daar gewoon niet op letten/naar kijken. Dat kan natuurlijk ook de reden zijn dat jij niet herkend wordt..quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe kan ik mijn eigen blik, houding en loopje dan zo veranderen dat ze aan mij ook kunnen zien dat ik op vrouwen val?
Ik merk het vaak pas aan iemands houding, of hoe ze pratenquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]
De blik heb je waarschijnlijk al (in hoe je wel naar vrouwen, maar minder naar mannen kijkt. Of je houding en loopje mij zouden opvallen kan ik natuurlijk niet beoordelen zo, maar wat me wel altijd opvalt is dat heel veel mensen daar gewoon niet op letten/naar kijken. Dat kan natuurlijk ook de reden zijn dat jij niet herkend wordt..
Dat dusquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:52 schreef skitzin het volgende:
[..]
Ik merk het vaak pas aan iemands houding, of hoe ze praten
Maar soms ook helemaal niet
Eerlijk gezegd vind ik dat alleen maar leuk aan iemand.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:00 schreef Brittie het volgende:
[..]
Dat dus. Beetje brakke gaydar
.
Maar mensen merken het in de eerste instantie ook niet aan mij... veel verbaasde blikken gehad. Zelfs als mijn vriendin er naast stond dat ze me nog voor hetero aan zagen. Lol.
En tof wonderer, op de radio
Ik vind dat ook wel leuk, m'n vriendin ziet er ook erg hetero uit (maar ze heeft wel meer zo'n vibe waardoor andere meisjes wel oppikken dat ze op vrouwen valt, dat dan weer welquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:01 schreef skitzin het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik dat alleen maar leuk aan iemand.
Dat ze gewoon hunzelf kunnen blijven en niet enorm verwijft of macho worden
Sommige mensen zijn juist zichzelf als ze enorm verwijfd of macho zijn.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:01 schreef skitzin het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik dat alleen maar leuk aan iemand.
Dat ze gewoon hunzelf kunnen blijven en niet enorm verwijft of macho worden
Natuurlijkquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:54 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn juist zichzelf als ze enorm verwijfd of macho zijn.
Dat dusquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:58 schreef Brittie het volgende:
[..]
Natuurlijkmaar er zijn ook mensen die ineens heel anders gaan doen als ze uit de kast komen... terwijl ze dat eerst helemaal niet deden.
Ik denk inderdaad dat het daaruit voortkomt...quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:25 schreef Vanyel het volgende:
Al was het alleen uit opluchting dat het eindelijk 'mag'..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |